PDA

View Full Version : BJJ Marcos Flexa, het is eindelijk zover...



ZakKa!
30-08-2009, 00:45
Het is eindelijk zover... :D

Als alles goed gaat ga ik ga aanstaande vrijdag namelijk eindelijk mijn eerste les BJJ nemen van Marcos Flexa. Carlson Gracie Jiu Jitsu. Ik doe normaal alleen kickboksen. Ik heb een paar lessen MMA gehad en dat was het. Ik ben dus echt een groentje, hehe.

Heeft iemand ervaringen bij deze sensei die hij wil delen? Tips zijn ook welkom :lol:

Christophe
30-08-2009, 03:51
Eindelijk, eindelijk?!? Het is toch niet alsof je bij Exit gaat trainen, toch?! :p

Hahaha, nee, nee, veel plezier daar!

Gary
30-08-2009, 05:16
Heb bij Flexa mn blauwe band behaald. Hele goeie leraar, waardeert inzet, gewoon je best doen en je zal het vast goed met hem kunnen vinden. Daniel de assistent-coach heeft laatst bruin gehaald en is ook een goeie leraar/coach + tolk voor als Flexa iets niet uit kan leggen :D Voor de rest is de groep ook heel relaxed, ik train er al een tijdje niet meer maar het was er altijd supergezellig.

DAJAK
30-08-2009, 10:50
Het is eindelijk zover... :D

Als alles goed gaat ga ik ga aanstaande vrijdag namelijk eindelijk mijn eerste les BJJ nemen van Marcos Flexa. Carlson Gracie Jiu Jitsu. Ik doe normaal alleen kickboksen. Ik heb een paar lessen MMA gehad en dat was het. Ik ben dus echt een groentje, hehe.

Heeft iemand ervaringen bij deze sensei die hij wil delen? Tips zijn ook welkom :lol:

Waar geeft hij les?

Jeru
30-08-2009, 10:54
Brazilian Jiu-jitsu Amsterdam , Nederlands (http://www.marcosflexa.nl)

bart1980
30-08-2009, 13:31
succes zakka hopelijk kun je nog wat leuke foto"s maken

DAJAK
31-08-2009, 09:38
bedankt jeru.

Djani
31-08-2009, 21:47
Even off-topic, weet iemand een winkel in Amsterdam of Leiden die bjj-gi's verkoopt...

Jeru
31-08-2009, 22:44
Volgens mij hebben ze bij Aiki-budo in Amsterdam ook wel wat bjj gi's http://www.aiki-budo.nl/nederlands/index.html.
Maar vast niet zoveel als in de online winkels. Daar is het aanbod groter.

Reversal of Dan
12-09-2009, 13:58
Hey Zakka,

Hoop dat je het een leuke introductie vond. Gisteren was ik verhinderd en Pedro nam het over. Ik ben er vrijdag weer.

Daniël

ZakKa!
12-09-2009, 15:50
Hey Zakka,

Hoop dat je het een leuke introductie vond. Gisteren was ik verhinderd en Pedro nam het over. Ik ben er vrijdag weer.

Daniël

Ik was er gisteren ook niet. Ik vond het zeker een leuke introductie en ik ben van plan me deze week in te schrijven voor een jaar ;)