PDA

View Full Version : Definitieve matchmaking final 16!



petjekick
30-08-2009, 09:05
Definitief Matchmaking Last 16

dit heb ik vernomen van 2vechters en 1 trainer dus de matchmaking is denk ik wel 100% betrouwbaar, jammer dat Alaistair Overeem heeft afgewezen!!

LAST16

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki

Semmy Schilt vs Daniel Ghita

Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

Badr Hari vs Zabit Samedov

Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Ewerton Teixeira vs Musashi


Reserve Matchmaking


Tyrone Spong vs Glaube Feitosa

Takumi Sato vs Paul Slowinski


de winnaars van de reserve marchmaking nemen het tegen mekaar op in de finals en de winnaar zou dan eventueel kunnen invallen als een ander vechter geblesseerd raakt tijden de kwartfinale of halve finale.

dit is de eerste keer dat de K1 dit systeem handhaaft voor de reserve's wel een flinke aderlating voor Gohkan Saki die stiekem had gehoopt dat hij via een reserve match en wat geluk toch in de hoofdtoernooi zou komen.....(bron kickbox.nl)

abdel1991
30-08-2009, 09:23
de 1e reserve partij vind ik al stukken beter dan die laatste 3 last 16 partijen.... en verder alleen maar vooral uitkijken naar errol vs ruslan en remy vs melvin. semmy,peter en badr "makkelijke" loting

Highline
30-08-2009, 09:43
ik hoorde zimmerman vs feitosa rematch en maeda vs karaev

petjekick
30-08-2009, 09:44
tegenstander van peter aerts,http://www.youtube.com/watch?v=fVumAnCHYB4

abdel1991
30-08-2009, 10:04
hij won volgens mij ooit van Jerome Le Banner, en is sindsdien in Japan heilig verklaard.... zal vast daarom een wildcard hebben gekregen...

KayOne
30-08-2009, 10:07
hij is ook al eerder door Aerts ko gegaan en dit wordt weer zijn 2de ben ik bang

el bastardo
30-08-2009, 10:13
Goed dat Alistair nee heeft gezegd. Nu maar concentreren op herstel en die Strikeforce titel

petjekick
30-08-2009, 10:15
hij is ook al eerder door Aerts ko gegaan en dit wordt weer zijn 2de ben ik bang


ja klopt, aerts heeft al eerder tegen hem gevochten,en toen is hij ook k,o gegaan...weet iemand de reden waarom overeem heeft afgewezen.

sjaakie'tje
30-08-2009, 10:17
Definitief Matchmaking Last 16

dit heb ik vernomen van 2vechters en 1 trainer dus de matchmaking is denk ik wel 100% betrouwbaar, jammer dat Alaistair Overeem heeft afgewezen!!

LAST16

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Deze 3 vind ik dus stom en zinloos.

Jerome Le Banner vs Melvin Manhoef en
Peter Aerts vs Choi had al leuker geweest.

Sawayashiki zou nooit op de hoofdtabel mogen staan.

abdel1991
30-08-2009, 10:21
haha die jap die tegen aerts moet stelt ook niks over, dit wordt een walkover zie 2007

YouTube - K-1 GP finale 2007 Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki (http://www.youtube.com/watch?v=LEXjyM8pMAM)

___RZA___
30-08-2009, 10:33
Definitief Matchmaking Last 16

dit heb ik vernomen van 2vechters en 1 trainer dus de matchmaking is denk ik wel 100% betrouwbaar, jammer dat Alaistair Overeem heeft afgewezen!!

LAST16

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki

Semmy Schilt vs Daniel Ghita

Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

Badr Hari vs Zabit Samedov

Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Ewerton Teixeira vs Musashi


Reserve Matchmaking


Tyrone Spong vs Glaube Feitosa

Takumi Sato vs Paul Slowinski


de winnaars van de reserve marchmaking nemen het tegen mekaar op in de finals en de winnaar zou dan eventueel kunnen invallen als een ander vechter geblesseerd raakt tijden de kwartfinale of halve finale.

dit is de eerste keer dat de K1 dit systeem handhaaft voor de reserve's wel een flinke aderlating voor Gohkan Saki die stiekem had gehoopt dat hij via een reserve match en wat geluk toch in de hoofdtoernooi zou komen.....(bron kickbox.nl)

Hier zit ik echt niet op te wachten:

Bonjasky - Manhoef 3
Peter - Sawayashiki 2
Lebanner - Hong man Choi 3?
Teixera - Musashi 2

- Bonjasky wint waarschijnlijk weer redelijk gemakkelijk zoals laatste keer.
- Aerts heeft wederom een walk over
- LeBanner vecht dit weer een keer uit op punten
- Teixera en Musashi maken er weer zo'n slaapverwekkende partij van...

Nee dit is niet veel goeds... Kijk liever naar de reserve partijen dan deze rematch final 16.

iconian
30-08-2009, 10:48
Hier zit ik echt niet op te wachten:

Bonjasky - Manhoef 3
Peter - Sawayashiki 2
Lebanner - Hong man Choi 3?
Teixera - Musashi 2

- Bonjasky wint waarschijnlijk weer redelijk gemakkelijk zoals laatste keer.
- Aerts heeft wederom een walk over
- LeBanner vecht dit weer een keer uit op punten
- Teixera en Musashi maken er weer zo'n slaapverwekkende partij van...

Nee dit is niet veel goeds... Kijk liever naar de reserve partijen dan deze rematch final 16.

ik zie schilt en hari het ook snel afmkaen

marrilia
30-08-2009, 12:12
ben ik de enigste die Ghita wel een kansje geef tegen Schilt?

Tsuki
30-08-2009, 12:24
ben ik de enigste die Ghita wel een kansje geef tegen Schilt?

nee ghita zelf waarschijnlijk ook ..............

TheCarnage
30-08-2009, 12:27
Nou ik zal heel eerlijk zijn ik geef Ghita ook een hele goede kans!

snip83
30-08-2009, 12:44
weet iemand de reden waarom overeem heeft afgewezen.

is denk ik bang dat hij nu een fitte badr tegen komt :pimp:

___RZA___
30-08-2009, 13:20
ik zie schilt en hari het ook snel afmkaen

Dat ben ik met je eens, maar ik doelde eigenlijk op alle rematches die op deze kaart staan...

Mr 1 Leg
30-08-2009, 13:29
ik ben benieuwd.thanks voor de matchmaking.:thup:

sikkwitttet
30-08-2009, 14:01
hoe shit hier zo nel verandert man.eerst was ali een held want hij pakte bard aan.nu maanden later was het een niet fitte badr.


nou blij dat ali niet mee doet, en dan hoppelijk zijn titel in strikeforce gaat verdedigen.beter voor hem, als hij straks ooit tegen fedor moet.niet goed voor zijn gezondheid, wel goed voor zijn paycheck

Richelieu
30-08-2009, 14:14
haha die jap die tegen aerts moet stelt ook niks over, dit wordt een walkover zie 2007

YouTube - K-1 GP finale 2007 Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki (http://www.youtube.com/watch?v=LEXjyM8pMAM)

Dat word lekker V-cash scoren :)

snip83
30-08-2009, 14:51
.nu maanden later was het een niet fitte badr.





is nu niet ineens maanden later

was toen ook al bekend dat badr in nog geen maand 3 partijen had gevochten:whistling:

Tony Galento
30-08-2009, 14:55
is nu niet ineens maanden later

was toen ook al bekend dat badr in nog geen maand 3 partijen had gevochten:whistling:


Wat een slap excuus.

Niemand dwingt 'm toch om in de ring te stappen? Sterker, hij was het die op een gala iedere MMA vechter uitdaagde hem op zijn regels te bevechten. Vervolgens wordt hij total-loss geslagen en begint het gejank dat meneer niet in vorm was. Bonjasky was ook niet in vorm en zelfs geblesseerd. En die won evengoed.

oliebol
30-08-2009, 14:57
Beter dat Overeem de k1 laat zitten :) Nu zijn titel maar eens verdedigen

snip83
30-08-2009, 14:58
Wat een slap excuus.

Niemand dwingt 'm toch om in de ring te stappen? Sterker, hij was het die op een gala iedere MMA vechter uitdaagde hem op zijn regels te bevechten. Vervolgens wordt hij total-loss geslagen en begint het gejank dat meneer niet in vorm was. Bonjasky was ook niet in vorm en zelfs geblesseerd. En die won evengoed.

heb je helemaal gelijk in, niemand dwingt hem om de ring in te stappen
Maar als je een beetje objectief beeld hebt snap je zelf ook dat 3 partijen te veel is en badr heeft ali.o iets onderschat...

je hoort mij niet janken dat hij niet in vorm was, hij heeft hem inderdaadf zelf uitgedaagt, en verdiend verloren...

maar weet zeker dat een fitte badr gehakt maakt van een fitte ali.o

Tony Galento
30-08-2009, 14:59
heb je helemaal gelijk in, niemand dwingt hem om de ring in te stappen
Maar als je een beetje objectief beeld hebt snap je zelf ook dat 3 partijen te veel is en badr heeft ali.o iets onderschat...

je hoort mij niet janken dat hij niet in vorm was, hij heeft hem inderdaadf zelf uitgedaagt, en verdiend verloren...

maar weet zeker dat een fitte badr gehakt maakt van een fitte ali.o

Dan mag hij eerst wel eens aan z'n dekking gaan werken.

snip83
30-08-2009, 15:02
Dan mag hij eerst wel eens aan z'n dekking gaan werken.

Is inderdaad het èèn en ander te verbeteren.
Maar deze jongen is slechts 24 jaar oud en staat
aan het begin van zijn K1 carrière.
En weet bijna voor 100% zeker dat hij op dit moment de enige
is de meneer Bonjasky op ze knieen kan krijgen...

Tony Galento
30-08-2009, 15:05
Is inderdaad het èèn en ander te verbeteren.
Maar deze jongen is slechts 24 jaar oud en staat
aan het begin van zijn K1 carrière.
En weet bijna voor 100% zeker dat hij op dit moment de enige
is de meneer Bonjasky op ze knieen kan krijgen...


Niemand ontkent dat het een goede kickbokser is. Hij vecht alleen niet zo slim.

snip83
30-08-2009, 15:08
Niemand ontkent dat het een goede kickbokser is. Hij vecht alleen niet zo slim.

klopt is inderdaad soms te veel bezig met het `schijt aan iedereen` en moet wat meer met ze koppie gaan vechten.
maar dat stampt meneer Passenier er wel in:cool2:

spacebox
30-08-2009, 15:33
Is inderdaad het èèn en ander te verbeteren.
Maar deze jongen is slechts 24 jaar oud en staat
aan het begin van zijn K1 carrière.
En weet bijna voor 100% zeker dat hij op dit moment de enige
is de meneer Bonjasky op ze knieen kan krijgen...

Dan vergeet je voor het gemak Semmy maar even


Niemand ontkent dat het een goede kickbokser is. Hij vecht alleen niet zo slim.


klopt is inderdaad soms te veel bezig met het `schijt aan iedereen` en moet wat meer met ze koppie gaan vechten.
maar dat stampt meneer Passenier er wel in:cool2:

Typisch een opmerking van een stuurman aan wal:D Kom op waarom doen jullie niet mee??

snip83
30-08-2009, 15:35
Dan vergeet je voor het gemak Semmy maar even





Typisch een opmerking van een stuurman aan wal:D Kom op waarom doen jullie niet mee??


:sleep1:

snip83
30-08-2009, 15:36
Dan vergeet je voor het gemak Semmy maar even







kan me nog wel herrinneren dat die semmy een pakkie kreeg van badr
of was dat een andere semmy:pimp:

spacebox
30-08-2009, 15:42
Is inderdaad het èèn en ander te verbeteren.
Maar deze jongen is slechts 24 jaar oud en staat
aan het begin van zijn K1 carrière.
En weet bijna voor 100% zeker dat hij op dit moment de enige
is de meneer Bonjasky op ze knieen kan krijgen...:

En weet bijna voor 100% zeker dat hij op dit moment de enige
is de meneer Bonjasky op ze knieen kan krijgen...

Lezen is moeilijk he?? Je weet zelf toch wel wat je schijft !!??

snip83
30-08-2009, 15:46
schijft !!??

lezen is net zo moeilijk als schijven ja

spacebox
30-08-2009, 16:00
Tuurlijk je hebt gelijk!! En nu nog even op de inhoud reageren :sleep1:

http://www.youtube.com/watch?v=jV6PNJYgK_k

BTW Remy vind ik ook een Topper

knift
30-08-2009, 16:34
mooi aerts staat dus gewoon weer in de finale hahahaha arme sawayashiki (hoe die ook heet) dat word weer een pak slaag de eerste partij had ie er al na een paar seconde geen zin meer in
ik had eigenlijk badr wel tegen ghita willen zien ik vind ghita echt een goeie vechter en ik denk dat schilt het nog serieus moeilijk gaat krijgen tegen 'm
verder had het ook leuk geweest als manhoef tegen teixera zou moeten dat had echt een beuk partij geweest maar goed we moeten het hier mee doen en wat betreft badr en ali o is nu denk wel teveel over gezegt badr is de betere kickboxer en ali o de betere mma vechter zo simpel is het en ben eigenlijk wel heel blij dat ali o niet mee doet!

jesselaar
30-08-2009, 17:10
wel slim van alistair om niet mee te doen dit(k1) kan hij altijd nog doen hij kan zich nu beter op strikeforce gaan richten

jesselaar
30-08-2009, 17:22
heb je helemaal gelijk in, niemand dwingt hem om de ring in te stappen
Maar als je een beetje objectief beeld hebt snap je zelf ook dat 3 partijen te veel is en badr heeft ali.o iets onderschat...

je hoort mij niet janken dat hij niet in vorm was, hij heeft hem inderdaadf zelf uitgedaagt, en verdiend verloren...

maar weet zeker dat een fitte badr gehakt maakt van een fitte ali.o


ik denk dat alistair het in de k1 iedereen moeilijk kan maken ook een fitte badr zo een wonder kind is badr ook weer niet het is een aantrekkelijke vechter om naar te kijken maar zal NOOIT van het kaliber worden als hoost, aerts,sem,bonjanski dus als je fan bent leuk maar ik moet hem eerst nog maar eens 1 keer de k1 gp zien winnen laat staan 3 of 4 keer nee het kinnetje is te zwak daarvoor maar het blijft spektakel net zoals bij manhoef uiteindelijk kom je daarvoor kijken ,maar het blijven subtoppers.
ik hoop dat spong vs feitosa niet te vroeg komt na zn laatste ko ,ik zie hem dit namelijk ook niet winnen

Guillermo
30-08-2009, 17:25
Maakt niet uit wie eruit is, als ze maar iets doen aan dat vrouwtje dat de vechters-intro "schreeuwt" ! Jezus wat is dat irritant! Elke keer weer, wanneer stopt ze nou eens? :crying:

snip83
30-08-2009, 17:37
ik denk dat alistair het in de k1 iedereen moeilijk kan maken ook een fitte badr zo een wonder kind is badr ook weer niet het is een aantrekkelijke vechter om naar te kijken maar zal NOOIT van het kaliber worden als hoost, aerts,sem,bonjanski dus als je fan bent leuk maar ik moet hem eerst nog maar eens 1 keer de k1 gp zien winnen laat staan 3 of 4 keer nee het kinnetje is te zwak daarvoor maar het blijft spektakel net zoals bij manhoef uiteindelijk kom je daarvoor kijken ,maar het blijven subtoppers.
ik hoop dat spong vs feitosa niet te vroeg komt na zn laatste ko ,ik zie hem dit namelijk ook niet winnen

We hebben het ook niet over een wonderkind, er zijn idd. punten voor verbetering, maar om op je 24e te staan waar ie nu staat heeft Badr nu toch wel een streepje voor op de rest van de nieuwe generatie K1 vechter


het kinnetje is idd zwak, en denk ik èèn van de weinige punten die hij qua verdediging moet verbeteren...


grappig dat je zegt dat hij NOOIT van het kaliber Schilt of Aerts zal worden...
Laat hij ze nou net allebei getracteert hebben op een flink pak slaag,
maargoed weet ook dat een Aerts in zijn topjaren anders is als de Aerts van nu, maar toch hij heeft hem wel een pakkie gegeven, net als sem Schilt

Wiseguy
30-08-2009, 17:41
ik denk dat alistair het in de k1 iedereen moeilijk kan maken ook een fitte badr zo een wonder kind is badr ook weer niet het is een aantrekkelijke vechter om naar te kijken maar zal NOOIT van het kaliber worden als hoost, aerts,sem,bonjanski dus als je fan bent leuk maar ik moet hem eerst nog maar eens 1 keer de k1 gp zien winnen laat staan 3 of 4 keer nee het kinnetje is te zwak daarvoor maar het blijft spektakel net zoals bij manhoef uiteindelijk kom je daarvoor kijken ,maar het blijven subtoppers.
ik hoop dat spong vs feitosa niet te vroeg komt na zn laatste ko ,ik zie hem dit namelijk ook niet winnen

Wat een lariekoek. Badr Hari een subtopper? hahahaha

snip83
30-08-2009, 17:43
Wat een lariekoek. Badr Hari een subtopper? hahahaha


X2:pimp:

marcelt
30-08-2009, 17:47
We hebben het ook niet over een wonderkind, er zijn idd. punten voor verbetering, maar om op je 24e te staan waar ie nu staat heeft Badr nu toch wel een streepje voor op de rest van de nieuwe generatie K1 vechter


het kinnetje is idd zwak, en denk ik èèn van de weinige punten die hij qua verdediging moet verbeteren...


grappig dat je zegt dat hij NOOIT van het kaliber Schilt of Aerts zal worden...
Laat hij ze nou net allebei getracteert hebben op een flink pak slaag,
maargoed weet ook dat een Aerts in zijn topjaren anders is als de Aerts van nu, maar toch hij heeft hem wel een pakkie gegeven, net als sem Schilt

Dat is waar, maar dat is iets anders dan 3x kampioen worden. Hij moet het eerst maar 1x presteren!

iconian
30-08-2009, 17:47
Maakt niet uit wie eruit is, als ze maar iets doen aan dat vrouwtje dat de vechters-intro "schreeuwt" ! Jezus wat is dat irritant! Elke keer weer, wanneer stopt ze nou eens? :crying:

vi:flame: niks tegen het intro-schreeuw vrouwtje heh! :p haar timing, intonatie, en showmanshap is ongeevenaard. Deze intro maakt een ieder toch eeuwig fan:

Anderson silvaaaaaa uh huh uh huh uh huh uh hah
YouTube - Anderson Silva dança Michael Jackson (http://www.youtube.com/watch?v=5Tyc3Zjp25g)

marcelt
30-08-2009, 17:48
LAST16

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki

Semmy Schilt vs Daniel Ghita

Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

Badr Hari vs Zabit Samedov

Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Ewerton Teixeira vs Musashi


Reserve Matchmaking


Tyrone Spong vs Glaube Feitosa

Takumi Sato vs Paul Slowinski

snip83
30-08-2009, 17:59
Dat is waar, maar dat is iets anders dan 3x kampioen worden. Hij moet het eerst maar 1x presteren!

heb je helemaal gelijk in marcelt, maar nogmaals hij is pas 24 hè

Omar.
30-08-2009, 19:47
Hier zit ik echt niet op te wachten:

Bonjasky - Manhoef 3
Peter - Sawayashiki 2
Lebanner - Hong man Choi 3?
Teixera - Musashi 2

- Bonjasky wint waarschijnlijk weer redelijk gemakkelijk zoals laatste keer.
- Aerts heeft wederom een walk over
- LeBanner vecht dit weer een keer uit op punten
- Teixera en Musashi maken er weer zo'n slaapverwekkende partij van...

Nee dit is niet veel goeds... Kijk liever naar de reserve partijen dan deze rematch final 16.


Kan het niet beter zeggen maat!! wat een onzin allemaal!
spong vs feitosa is gelukkig weer s wat nieuws! en dat zie ik maar al te graag!!
maar goed we kijken wel met zn alle uit naar december!! de GP FINAL!!!

Sjaak
30-08-2009, 20:22
Rood wint

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki

Semmy Schilt vs Daniel Ghita

Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

Badr Hari vs Zabit Samedov

Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Ewerton Teixeira vs Musashi


Reserve Matchmaking


Tyrone Spong vs Glaube Feitosa

Takumi Sato vs Paul Slowinski

iconian
30-08-2009, 20:35
LAST16

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki

Semmy Schilt vs Daniel Ghita

Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

Badr Hari vs Zabit Samedov

Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Ewerton Teixeira vs Musashi


Reserve Matchmaking


Tyrone Spong vs Glaube Feitosa

Takumi Sato vs Paul Slowinski

snip83
30-08-2009, 20:39
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Junichi Sawayashiki

Semmy Schilt vs Daniel Ghita

Errol Zimmerman vs Ruslan Kareav

Badr Hari vs Zabit Samedov

Keijiro Maeda vs Singh Jaideep

Hong Man Choi vs Jerome Le Banner

Ewerton Teixeira vs Musashi


Reserve Matchmaking


Tyrone Spong vs Glaube Feitosa

Takumi Sato vs Paul Slowinski

Darkness
31-08-2009, 01:33
Badr is een supertalent...
72 ko gewonnen en 8 verloren!
En op een leeftijd van 24 jaar is dat bruut! want op zijn 23ste stond hij in de finale nou dan ben je echt goed.
En als je semmy en aerts en feitosa en sefo zo vernederd, nou dan kan je gewoon niet om hem heen. go badr!

Omar.
31-08-2009, 04:01
Ik wil niet disrespectvol praten over de tegenstanders van badr die hij heeft verslagen! dus daarom zeg ik alleen GO BADR.

ArjanV
31-08-2009, 07:38
Maar Badr zit zelf ook teveel met z'n billen op de grond....dat het een groot vechttalent is staat natuurlijk vast maar mentaal.....ik moet nog maar zien dat hij de K1 zo gaat domineren zoals Aerts,Schilt en Bonjasky deden/doen...

Overgens zijn er forums waar er nog steeds vanuit gegaan wordt dat Aerts wel tegenover Overeem zal staan....

Highline
31-08-2009, 08:33
matchmakeing wordt morgen pas officieel staat op de k-1 site

ik zeg feitosa vs zimmerman en maeda vs karaev

ArjanV
31-08-2009, 13:13
matchmakeing wordt morgen pas officieel staat op de k-1 site

ik zeg feitosa vs zimmerman en maeda vs karaev

Inderdaad Feitosa vs Zimmerman en Aerts vs Overeem

marokkaan
31-08-2009, 18:04
Ik zie elke keer weer een topic langskomen van voorspellingen van wie er wint. Laten we iets nieuws proberen :D

Laten we de uitkomst van het volgende voorspellen:

Je hoeft niet veel fantasie te hebben om bij de reservepartijen zowel Spong als Slovinsky te zien winnen.

Ik heb vernomen dat de opzet dit jaar zo is opgesteld dat de winnaars van de reservepartijen tegen elkaar zullen uitkomen.

Bij wie denken jullie dat Hoost in de hoek zal staan? :D:D:D

FOCUS
31-08-2009, 18:07
Ik zie elke keer weer een topic langskomen van voorspellingen van wie er wint. Laten we iets nieuws proberen :D

Laten we de uitkomst van het volgende voorspellen:

Je hoeft niet veel fantasie te hebben om bij de reservepartijen zowel Spong als Slovinsky te zien winnen.

Ik heb vernomen dat de opzet dit jaar zo is opgesteld dat de winnaars van de reservepartijen tegen elkaar zullen uitkomen.

Bij wie denken jullie dat Hoost in de hoek zal staan? :D:D:D

:thup:

oliebol
31-08-2009, 18:13
Ik zie elke keer weer een topic langskomen van voorspellingen van wie er wint. Laten we iets nieuws proberen :D

Laten we de uitkomst van het volgende voorspellen:

Je hoeft niet veel fantasie te hebben om bij de reservepartijen zowel Spong als Slovinsky te zien winnen.

Ik heb vernomen dat de opzet dit jaar zo is opgesteld dat de winnaars van de reservepartijen tegen elkaar zullen uitkomen.

Bij wie denken jullie dat Hoost in de hoek zal staan? :D:D:D

Zo vanzelfsprekend is het niet dat Spong van Feitosa gaat winnen hoor, ondanks dat ik altijd een groot fan van Spong geweest ben vind ik hem er bij de hw nog niet erg overtuigend uitzien en Feitosa is zeker een gevaarlijke vechter

NielsN
31-08-2009, 18:20
Ik zie elke keer weer een topic langskomen van voorspellingen van wie er wint. Laten we iets nieuws proberen :D

Laten we de uitkomst van het volgende voorspellen:

Je hoeft niet veel fantasie te hebben om bij de reservepartijen zowel Spong als Slovinsky te zien winnen.

Ik heb vernomen dat de opzet dit jaar zo is opgesteld dat de winnaars van de reservepartijen tegen elkaar zullen uitkomen.

Bij wie denken jullie dat Hoost in de hoek zal staan? :D:D:D

:lol: Reps...

(hoewel oliebol natuurlijk ook wel een beetje gelijk heeft...)

marokkaan
31-08-2009, 18:25
:lol: Reps...

(hoewel oliebol natuurlijk ook wel een beetje gelijk heeft...)

ervan uitgaande dat...

komop man, verpest het nou niet:crying:

je bent toch geen oliebol!

Sjaak
31-08-2009, 18:31
Ik zie Spong helemaal niet winnen van Feitosa, ik denk zelfs dat Feitosa hem KO trapt maar we zullen zien

Hoost staat bij Slovinsky

Sendur
31-08-2009, 18:41
Ali O moet zich gewoon op mma concentreren dus dit is beter zo.


Oh ja....... WAR AERTS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZakKa!
31-08-2009, 18:45
Ik heb vernomen dat de opzet dit jaar zo is opgesteld dat de winnaars van de reservepartijen tegen elkaar zullen uitkomen.



Dat zou top zijn

ArjanV
31-08-2009, 21:10
Misschien vecht Spong wel helemaal niet....

Jeru
31-08-2009, 23:08
Volgens de K-1 site wordt de matchmaking officieel pas morgen om 15.00 uur Japanse tijd bekend gemaakt. Mooi dat wij het hier dan nu al weten :D
Zal mij benieuwen of er nog wat zal wijzigen...
http://www.k-1.co.jp/en/news/2009/0831_wgp_01.html

jesselaar
01-09-2009, 05:16
Badr is een supertalent...
72 ko gewonnen en 8 verloren!
En op een leeftijd van 24 jaar is dat bruut! want op zijn 23ste stond hij in de finale nou dan ben je echt goed.
En als je semmy en aerts en feitosa en sefo zo vernederd, nou dan kan je gewoon niet om hem heen. go badr!


sem heeft ook van hem gewonnen,(de rematch moet ik hem maar weer zien winnen)en ik vond dat alistair het beter deed tegen remy als badr en sefo was al in zn nadagen net zoals aerts maar die heeft al drie keer de gp gewonnen net zoals sem, en remy dus om hem nu al in een adem te noemen met deze namen gaat mij te ver.
en ik denk dat badr zn stijl super is maar wel win some, loose some,met zich mee brengt zeker in combinatie met een niet al te sterke kin en zwaardere hw die er zijn en nog komen weet ik niet of hij echt een paar jaar ongeslagen zal blijven zoals bv sem

blackadder
01-09-2009, 05:32
Zo dus. Hoezo doet Overeem niet meer mee?

ArjanV
01-09-2009, 11:18
Die doet dus wel mee...

bananenplukster
01-09-2009, 11:38
topic van adenane is de definitieve matchmaking.

Filmpje van de matchmaking: http://www.k-1.co.jp/en/wgp2009/final16/index.html

MJOKKIE
01-09-2009, 12:10
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Ze beginnen het te leren met dat filmpje.
Tanigawa is alleen net een nieuwslezer. Beter laten ze het door zo'n toffe Japanner met geblondeerd haar aan elkaar praten en dan het liefst even Engels ondertiteld.