PDA

View Full Version : FieLDS K-1 WORLD GP 2009 IN SEOUL -FINAL16-



adenane
01-09-2009, 12:13
Vanmorgen is de definitieve matchmaking bekend gemaakt.

Die ziet er als volgt uit:

Badr Hari vs Zabit Samedov

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Alistair Overeem

Jerome Le Banner vs Musashi

Ruslan Karaev vs Kyotaro

Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep

Sem Schilt vs Daniel Ghita

Bron: http://www.k-1.co.jp/en/news/2009/0831_wgp_01.html

knilles
01-09-2009, 12:17
Overeem doet nu wel weer mee?

new_world_order
01-09-2009, 12:18
toch overeem??

beetje jammer..

snip83
01-09-2009, 12:19
ik zeg badr 1e ronde winnen op ko

en beter dat ali.o toch wel meedoet want peter had anders een enorme walkover

Highline
01-09-2009, 12:21
jeeh ik had gelijk!

iconian
01-09-2009, 12:26
FieLDS K-1 WORLD GP 2009 IN SEOUL -FINAL16- | Special Site (http://www.k-1.co.jp/en/wgp2009/final16/index.html)

Wheelie
01-09-2009, 12:35
Mooie kans voor Alistair, verder wel een mooie line-up.

Justinian
01-09-2009, 12:46
Ik gok op onderstaande uitslagen:

Badr Hari vs Zabit Samedov
Badr is moeilijk aan te pakken. Ik denk dat hij er scherp zal staan niet veel moeite zal hebben met Samedov.

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef
Ik verwacht een herhaling van hun eerdere treffen. Manhoef blijft gevaarlijk, maar de dubbele dekking van Bonjasky zal denk ik de doorslag geven, al ben ik niet verbaasd wanneer Mike een goed plan heeft bedacht en Manhoef er met de winst vandoor gaat.

Peter Aerts vs Alistair Overeem
Overeem is een monster, beschikt over stootkracht en techniek. Toch zijn zijn K-1 partijen op 1 hand te tellen. Ik verwacht dat Aerts’ ervaring de doorslaggevende factor zal zijn, maar ook Overeem maakt goede kans.

Jerome Le Banner vs Musashi
Le Banner is – met alle respect - niet meer de Fransoos van vroeger. Toch verwacht ik dat hij Musashi wel zal pakken.

Ruslan Karaev vs Kyotaro
Tegenstander van Karaev klinkt me niet bekend in de oren, dus ik ga voor Karaev.

Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa
Tja, Feitosa heeft nog nooit van een Nederlander gewonnen en ik denk niet dat hier verandering in gaat komen.

Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep
Texeira deed het de vorige keer dat ik hem zag vechten erg goed. Denk dat hij ook deze partij zal winnen.

Sem Schilt vs Daniel Ghita
Schilt is denk ik net iets teveel voor Ghita, die laatst zeer goed draaide.

blazin.arr0w::::
01-09-2009, 12:47
Ben wel redelijk tevreden met deze line-up. Aerts - Overeem en Bonjasky - Manhoef kijk ik wel naar uit eigenlijk.

Donjopie
01-09-2009, 12:49
kut jappanners !
ff de nederlanders halveren.

bananenplukster
01-09-2009, 12:50
Alistair overeem heeft bij de fan poll meeste stemmen gekregen namelijk: 14104, manhoef heeft 9233, cropoc heeft 8153, feitosa heeft 8102, en musashi heeft 8084 ;)

blazin.arr0w::::
01-09-2009, 12:50
Had je anders verwacht dan? Gebeurd toch al jaren? En 't moet ook nog interessant blijven voor mensen uit andere landen om te kijken ;)

snip83
01-09-2009, 12:58
Kyotaro
Tegenstander van Karaev klinkt me niet bekend in de oren, dus ik ga voor Karaev.



Is Maeda

bananenplukster
01-09-2009, 12:59
Ik gok op onderstaande uitslagen:

.Ruslan Karaev vs Kyotaro
Tegenstander van Karaev klinkt me niet bekend in de oren, dus ik ga voor Karaev.

.

Zegt de knockout van manhoef je niks? Of de verliespartij van saki in maart? Kyotaro aka maeida is nu de heavyweight champion hoe dan ook ik denk ook dat ruslan karaev gaat winnen.

goro
01-09-2009, 12:59
Badr Hari vs Zabit Samedov
duuh

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef
3de keer goede keer?

Peter Aerts vs Alistair Overeem
The Lumberjack hacks the tree.

Jerome Le Banner vs Musashi
Musashi gaat alleen rechts mawashi geven.

Ruslan Karaev vs Kyotaro
Who the Fxxx is Kyotaro?

Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa
I believe in revanche.

Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep
Teixera is the kyokushin world champion! Osu

Sem Schilt vs Daniel Ghita
Who the FXXX is Ghita?

bananenplukster
01-09-2009, 13:02
Badr Hari vs Zabit Samedov
duuh


Ruslan Karaev vs Kyotaro
Who the Fxxx is Kyotaro?


Sem Schilt vs Daniel Ghita
Who the FXXX is Ghita?

Kyotaro is maeida de man die in 1 avond van zowel manhoef als saki heeft gewonnen, de man die manhoef ko heeft geslagen.

Ghita heeft zijn 3 partijen paar weken terug allemaal op ko gewonnen heeft blijkbaar een harde lowkick ;)

Mephisto
01-09-2009, 13:03
kut jappanners !
ff de nederlanders halveren.

Tja, geef ze eens ongelijk, en daarbij kan er toch maar èèn winnen...

Ik ga weer voor Peter, Overeem zal niet makkelijk worden, maar als hij de eerste rush van Ali weet te overleven komt het wel goed.

Ik hoop op Sem vs. Peter in de finale. Hoe Sem aan te pakken is wel bekend ondertussen...

petjekick
01-09-2009, 13:04
http://www.youtube.com/watch?v=TsKVg4c_atk


en wat is er elke keer aan de hand met mixfight??de hele week kan ik er dan wel wer op en dan niet.....:boos:

Mephisto
01-09-2009, 13:09
de hele week kan ik er dan wel wer op en dan niet.....:boos:

...moet je niet hier zijn jongen maar gewoon een andere vriend(in) gaan zoeken...

btw. ik kon net ook niet inloggen, nu staat er iets over een firewall en 1x klikken, gaat zeker niet op áls je browser op standje paranoia staat?

Donjopie
01-09-2009, 13:13
had net ook wat mf problemen, werkt allemaal weer top nu.


Ontopic.
vind het wel vaag dat ali er ineens weer staat.

___RZA___
01-09-2009, 13:27
Vanmorgen is de definitieve matchmaking bekend gemaakt.

Die ziet er als volgt uit:

Badr Hari vs Zabit Samedov

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Alistair Overeem

Jerome Le Banner vs Musashi

Ruslan Karaev vs Kyotaro

Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep

Sem Schilt vs Daniel Ghita

Bron: http://www.k-1.co.jp/en/news/2009/0831_wgp_01.html

Ik zie deze Line up toch liever dan de Line up uit de andere thread. Toch snap ik niet wat Overeem op de card doet.

Denk dat Hari, Bonjasky, Peter Aerts, LeBanner, Karaev, Teixeira en Schilt doorgaan....

petjekick
01-09-2009, 13:41
...moet je niet hier zijn jongen maar gewoon een andere vriend(in) gaan zoeken...

btw. ik kon net ook niet inloggen, nu staat er iets over een firewall en 1x klikken, gaat zeker niet op áls je browser op standje paranoia staat?
ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt,

Justinian
01-09-2009, 13:45
Zegt de knockout van manhoef je niks? Of de verliespartij van saki in maart? Kyotaro aka maeida is nu de heavyweight champion hoe dan ook ik denk ook dat ruslan karaev gaat winnen.
My bad, ik heb hem weer in beeld ;) Kende hem alleen als Maeda.

ZakKa!
01-09-2009, 14:11
Geen Choi????

Ik droom! :ehhh::D

Wiseguy
01-09-2009, 14:12
Het is uiteindelijk toch een mooie line up geworden!

ZakKa!
01-09-2009, 14:15
Het is uiteindelijk toch een mooie line up geworden!

Zeker! Ik ben blij dat Feitosa er ook bij zit. Dat Musashi er bij zit kan ik dit keer wel begrijpen vanwege zijn reitrement.

jw
01-09-2009, 14:50
Gaat een druk programma worden voor Overeem als hij zich daadwerkelijk weet te plaatsen.

Toch wel een leuke line-up. Zitten een aantal leuke wedstrijden bij.

Mephisto
01-09-2009, 15:05
ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt,

nope, dat eerste noemen ze een grap..., tweede deel noemen ze een vraag, niets aan 't handje...

edit: voor 't geval je de grap niet snapt;

ik kan er wel/ niet op: bedoeld werd het forum (jeweetwel Mixfight.nl - Wie is de Baas? (http://www.mixfight.nl))
ik kan er wel/niet op: de grap is, je vriendin/vrouw houdt haar benen bij elkaar (jeweetwel sex), vandaar, ga op zoek naar een nieuwe vriendin...

weet je, als je de grap uit moet leggen is 'tie niet leuk meer :(

sjaakie'tje
01-09-2009, 15:08
Overeem krijgt gewoon de kans om tegen Peter Aars te vechten, zo'n kans laat je natuurlijk niet liggen, temeer daar Peter dicht tegen retirement aan zit.

Hoop wel op een zuivere partij, niet zoals tegen Remy die om de haverklap neergeworpen werd.

Mephisto
01-09-2009, 15:11
? Aars

Donjopie
01-09-2009, 15:17
? Aars

ja das voor de moeilijkheidsfactor !
Peter gaat achterstevoren tegen Ali vechten :D

spacebox
01-09-2009, 15:35
Zeer mooie line-Up

Maar doet Spong nu dus niet meer mee!!??

Ik denk wel dat Semmy het moeilijk gaat krijgen. Maar hopelijk wint hij toch, zou mooi zijn voor de grote Finale.

Aerts zet hem op!!!!!!

adenane
01-09-2009, 15:56
In het begin van het filmpje hadden ze het over Saki. Ze lieten ook de partij zien waarin hij geblesseerd raakte, dus dan zal het wel gaan over het feit dat hij niet meedoet en waarom niet. Maar aangezien er geen beelden zijn van de reserve partijen, weet iemand of hij daar dan wel recht op heeft?

Wiseguy
01-09-2009, 16:14
Als hij in een reservegevecht zou kunnen vechten kan hij net zo goed in het kwalificatietoernooi vechten. Denk dat hij een reservepartij krijgt in december.

adenane
01-09-2009, 16:16
Als hij in een reservegevecht zou kunnen vechten kan hij net zo goed in het kwalificatietoernooi vechten. Denk dat hij een reservepartij krijgt in december.

Dat bedoelde ik eigenlijk ;)

iconian
01-09-2009, 16:51
Badr Hari vs Zabit Samedov

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Alistair Overeem

Jerome Le Banner vs Musashi

Ruslan Karaev vs Kyotaro

Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep

Sem Schilt vs Daniel Ghita

simtekf1
01-09-2009, 16:52
Grappig dat iedereen Samedov niet echt heel veel kans geeft.
Ik ben zelf een groot Badr fan en denk ook wel dat hij gaat winnen, maar echt niet zo makkelijk als de meeste denken.
Samedov is nog nooit KO gegaan en is altijd lekker fel en heeft een vrij goede dekking.

Wiseguy
01-09-2009, 17:09
Grappig dat iedereen Samedov niet echt heel veel kans geeft.
Ik ben zelf een groot Badr fan en denk ook wel dat hij gaat winnen, maar echt niet zo makkelijk als de meeste denken.
Samedov is nog nooit KO gegaan en is altijd lekker fel en heeft een vrij goede dekking.

Geloof me Samedov gaat liggen. Als hij sefo en schilt gestrekt krijgt dan moet samedov zeker lukken.

Donjopie
01-09-2009, 17:15
Badr Hari vs Zabit Samedov KO

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef disision

Peter Aerts vs Alistair Overeem TKO

Jerome Le Banner vs Musashi na 4e ronde disision ( weer een lange partij voor Jerome )

Ruslan Karaev vs Kyotaro KO

Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa disision

Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep disision

Sem Schilt vs Daniel Ghita KO

Donjopie
01-09-2009, 17:21
Geloof me Samedov gaat liggen. Als hij sefo en schilt gestrekt krijgt dan moet samedov zeker lukken.

Mee eens !
Sem is ook nog nooit zo snel gaan liggen.
In de 1 ronde van de 1e wedstrijd is Badr zo fris als een hoentje en fuckedup !
Zo snel mogelijk die 1e partij door zien te komen.
Zelfde strategie in de 2e partij.
De finale bekeken spelen om krachten te sparen voor de 3e ronde.
in ronde 3 gaat ie weer voluit.

iconian
01-09-2009, 17:23
resultaat stemming:

Alistair Overeem - 14104
Melvin Manhoef - 9233
Mirko Crocop - 8153
Glaube Feitosa - 8102
Catalin Morosanu - 8093
Musashi - 8084
Mark Hunt - 3249
Tyrone Spong - 2069
Paul Slowinski - 2024
Stefan Leko - 1857
Pavel Zuravliov - 1835
Alexey Ignashov - 1383
Yosuke Nishijima - 1261
Ray Sefo - 1251
Gegard Mousasi - 1179
Might Mo - 1172
Taiei Kin - 1023
Freddy Kemayo - 809
Chalid Die Faust - 687
Hong-man Choi - 643

Karel
01-09-2009, 17:29
ben benieuwd of we veel verrassingen gaan zien, of de training van Lebanner gewerkt heeft en of Maeda ver gaat komen.. beginnen maar met die hap

adenane
01-09-2009, 17:47
Grappig dat iedereen Samedov niet echt heel veel kans geeft.
Ik ben zelf een groot Badr fan en denk ook wel dat hij gaat winnen, maar echt niet zo makkelijk als de meeste denken.
Samedov is nog nooit KO gegaan en is altijd lekker fel en heeft een vrij goede dekking.


Nooit KO gegaan klopt niet. Hij is in 2007 in de Amsterdam ArenA door toedoen van Paul Slowinsky KO gegaan. Zabit maakt alleen maar kans als Badr 'even' denkt te winnen en te laks zich gaat voorbereiden voor die pot. Mocht Badr zich gewoon voorbereiden, dan heeft Zabit absoluut geen schijn van kans! Van zijn lang zal zijn leven niet!


Verder is het wel jammer dat Aerts tegen Overeem moet. Aan de ene kant hoop ik dat Aerts wint, want hij hoort bij de final 8. Aan de andere kant mag Overeem winnen en dan lekker weer tegen Badr. Denk dat de kaarten nu heel anders geschud gaan worden.


En ik denk ook dat Melvin serieus kans maakt nu om te winnen. Hij heeft al 2x eerder tegen Remy gevochten en weliswaar verloren, maar Melvin was niet bij voorbaat kansloos. En Remy heeft dit jaar maar 1 partij gedraaid, misschien gaat het allemaal nog wat stroef en kan Melvin daar gebruik van maken.

ZakKa!
01-09-2009, 17:49
Wie de F is Morosanu?

iconian
01-09-2009, 17:56
Wie de F is Morosanu?

dacht ik ook, en waarom krijgt die zoveel stemmen? had eerder hunt of sefo hoog verwacht.

FieLDS K-1 WORLD GP 2009 IN SEOUL -FINAL16- | Special Site (http://www.k-1.co.jp/en/wgp2009/final16/top.html)

Kingster
01-09-2009, 17:56
Inderdaad jammer dat ali meedoet. Had hem liever zijn strikeforce titel zien verdedigen.

Is het ook bekend of spong vecht in een van reserve gevechten?

simtekf1
01-09-2009, 18:01
Nooit KO gegaan klopt niet. Hij is in 2007 in de Amsterdam ArenA door toedoen van Paul Slowinsky KO gegaan. Zabit maakt alleen maar kans als Badr 'even' denkt te winnen en te laks zich gaat voorbereiden voor die pot. Mocht Badr zich gewoon voorbereiden, dan heeft Zabit absoluut geen schijn van kans! Van zijn lang zal zijn leven niet!



Dat was een TKO door lowkicks als ik het me goed herinner.

ZakKa!
01-09-2009, 18:16
dacht ik ook, en waarom krijgt die zoveel stemmen? had eerder hunt of sefo hoog verwacht.

FieLDS K-1 WORLD GP 2009 IN SEOUL -FINAL16- | Special Site (http://www.k-1.co.jp/en/wgp2009/final16/top.html)

Ik vind het alleen jammer dat Spong er niet bij zit.

abdel1991
01-09-2009, 18:23
kijk effe naar nummer 15 van de stemming als die had meegedaan had niemand een schijn van kans dit jaar, ondanks dat ik aerts het gun bij de final 8 hoop ik toch dat overeem wint en dan tegen badr, remy zal wel zelfde verhaaltje doen als altijd tegen melvin en voor de rest zie ik sem,jerome,ruslan,errol en teixeira winnen

Donjopie
01-09-2009, 18:27
Het is maar 1 partij he bij de Final Elimination.

ZOOOOOO BLACKOUT VAN DON ZEG !!!! :(

Ik pas mn strijdplan aan :whistling:

Badr gaat gewoon voluit :thup:

marcelt
02-09-2009, 00:28
Ben hier heel blij mee. Had ook Overeem gestemd. Weet niet of ILK gelijk heeft, maar hij is zeker een contender met een ko op Badr en een hele goede wedswtrijd tegen REmy. Ik ga ook uit van winst van Aerts maar hij moet goed op zijn tellen passen!

marcelt
02-09-2009, 00:29
Badr Hari vs Zabit Samedov

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Alistair Overeem

Jerome Le Banner vs Musashi

Ruslan Karaev vs Kyotaro

Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep

Sem Schilt vs Daniel Ghita

Ze hebben alle winnaars eerst gezet.......

blackadder
02-09-2009, 01:02
Het is maar 1 partij he bij de Final Elimination.



Ik geloof hier echt geen reet van. Zou me niet verbazen als ze hebben zitten kloten met die cijfers, zodat het opeens mooi uitkomt dat bijna alle 'favorieten' opeens een wildcard hebben. CC kan natuurlijk niet omdat ie bij de UFC zit, daar heeft iedereen wel vrede mee die alsnog op hem gestemd heeft (vaag dat ie trouwens uberhaupt bij de stemming staat). Maar kom op: Catalin Morosanu BOVEN bijvoorbeeld Ray Sefo en Musashi, die in Japan beide megapopulair zijn?? Kan ik niet helemaal bij.
Misschien omdat hij de legendarische Sawayashiki KO geslagen heeft?
YouTube - Catalin Morosanu vs Junichi Sawayashiki (http://www.youtube.com/watch?v=VUBs5hSByDc)
Hij kan in elk geval wel gemeen kijken. Wat met zulke oren en zo een platgeslagen gezicht ook niet echt moeilijk is.

iconian
02-09-2009, 01:26
misschien heeft de roumeense mixfight branche een stemactie opgezet :p zou me nix verbazen

kentaro
02-09-2009, 01:54
vette line-up

Omar.
02-09-2009, 07:17
Ik ben wel blij met deze definitieve line up! alhoewel zie ik Alistair er niet graag tussen, omdat ik bang ben dat hij erg ver gaat komen.. wat ik dus niet hoop uiteraard!! (niks persoonlijks tegen Ali, maar het brengt mijn favorieten wel in gevaar... maja aan de andere kant is het wel een tikkie spannender!!)
Een losse partij op een andere event tegen Aerts had ik helemaal top gevonden! maarja ik geef Ali dus wel een goede kans!!

Ik weet wel dat Badr gebrand is om te winnen. Ik zeg verder niks, want straks zorg ik voor boze ogen en gaat ie KO op n lucky punch ofzo?!! haha word er helemaal paranoide van!

anywaysssssssss i can't wait!!!!!

Mule-Kick
02-09-2009, 10:25
Overeem en Manhoef in K-1 = Lame
Hoop natuurlijk wel dat ze het goed doen maar zie ze toch veel liever in MMA. K-1 heeft al genoeg nederlands toppers.

jesselaar
02-09-2009, 11:30
Ik tel die KO op Badr nog steeds niet echt mee eigenlijk. Reden moge inmiddels duidelijk zijn.

je kan hem wel niet mee tellen, maar hij telt wel degelijk ,alistair deed het zelfs stukken beter tegen remy dan badr en ik zie hem ook een grote kans hebben tegen peter.(een klein beetje objectief mag wel)
buiten dat ik badr ook 1 vd mooiste vechters van de k1 vind is hij met zn stijl ook erg kwetsbaar als je hem vergelijkt met bv remy

Collina
02-09-2009, 11:55
je kan hem wel niet mee tellen, maar hij telt wel degelijk ,alistair deed het zelfs stukken beter tegen remy dan badr en ik zie hem ook een grote kans hebben tegen peter.(een klein beetje objectief mag wel)
buiten dat ik badr ook 1 vd mooiste vechters van de k1 vind is hij met zn stijl ook erg kwetsbaar als je hem vergelijkt met bv remy

Helemaal eens met Jesselaar!

Hoef er niets aan toe te voegen. Ik zou het uiteraard wel top vinden als Alistiar wint van Peter, zou graag een rematch willen zien, of het nou Badr is of Remy!

Ik vind het een goede line up! Laatste 4, Alistiar, Remy, Badr en...(wie zouden jullie willen)?

Groet, Collina

ArjanV
02-09-2009, 12:16
Peter gaat Allistair pakken....
Dus er komt (nog) geen rematch tegen Hari...

simtekf1
02-09-2009, 12:39
Volgens mij deed Badr het de 1ste keer tegen Remy anders heel erg goed, beter dan Alistair in zijn 1ste pot tegen Bonjasky.

Wheelie
02-09-2009, 13:07
Dit word de eerste keer dat ik niet voor Peter Aerts ben. :blush:

Wheelie
02-09-2009, 13:09
Badr Hari vs Zabit Samedov

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Peter Aerts vs Alistair Overeem

Jerome Le Banner vs Musashi

Ruslan Karaev vs Kyotaro

Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep

Sem Schilt vs Daniel Ghita

Ze hebben alle winnaars eerst gezet.......

Mocht dit echt zo gaan dan krijgen we weer een geweldige GP

ArjanV
02-09-2009, 13:33
Dit word de eerste keer dat ik niet voor Peter Aerts ben. :blush:

Schaam je!!!

Donjopie
02-09-2009, 13:40
Dit word de eerste keer dat ik niet voor Peter Aerts ben. :blush:


Landverrader !

Illest
02-09-2009, 13:45
Dit word de eerste keer dat ik niet voor Peter Aerts ben. :blush:

omdat je een ghf bent...:cool2:

wrestler_nl
02-09-2009, 13:55
Badr Hari vs Zabit Samedov ko

Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef decision

Peter Aerts vs Alistair Overeem decision

Jerome Le Banner vs Musashi ko

Ruslan Karaev vs Kyotaro ko

Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa ko

Ewerton Teixeira vs Singh Jaideep decision

Sem Schilt vs Daniel Ghita ko


btw ik vind het echt jammer dat overeem meedoet aan de k1 world gp...ik zie hem liever in mma een ass-whooping krijgen;)
Het is ook echt raar dat Strikeforce hem overal laat vechten behalve in z' n eigen organisatie..

Donjopie
02-09-2009, 13:59
:confused:

Ja.... overloper was al voorbij gekomen :D
wat een : kutstreek had nog gekund. hehehehe

Collina
02-09-2009, 14:30
Had je beter die laatste kunnen doen want "landverrader" is in dit geval een beetje vreemd haha.

Idd, NL vs NL

Maar ik snap wat je bedoeld: AC Overeem,

Half Jamaicaan, Nederlands en een klein beetje Duits ;)

Sorry AC, moest even gezegd worden! :whistling:

Collina

Donjopie
02-09-2009, 14:39
You know what i mean ! :D

spacebox
02-09-2009, 14:56
Peter gaat Allistair pakken....
Dus er komt (nog) geen rematch tegen Hari...

Peter vs Badr is toch ook een hele vette rematch
Vind die rematch beter en eigenlijk nog spanender dan tegen Alister

Dus wie van de twee Peter of Alister er ook wint een rematch kan er komen

Maar ik ga wel voor Peter voor mij geen overloperij :D Go Peter GO

bananenplukster
02-09-2009, 15:16
Stel je nou eens voor dat alle GG vechters verliezen:blush:

Marco
02-09-2009, 15:52
mooie line up, ben ook zeer benieuwd naar karaev tegen kyotaro

marcelt
02-09-2009, 16:57
Ik tel die KO op Badr nog steeds niet echt mee eigenlijk. Reden moge inmiddels duidelijk zijn.

Telt wel hoor; reden dekking niet in orde ;)

ZakKa!
02-09-2009, 17:06
Volgens mij deed Badr het de 1ste keer tegen Remy anders heel erg goed, beter dan Alistair in zijn 1ste pot tegen Bonjasky.

Volgens mij had Badr die eerste partij ook echt gewonnen. Vodn dat echt 1 van de vreemdste beslissingen ooit. Ernesto Hoost, die er toen bij was als gast-commentator was het er ook echt niet mee eens. Heb die partij nu zeker 10x gezien.

Insider
02-09-2009, 17:22
Alistair is een hele gevaarlijke tegenstander voor Peter Aerts, juist omdat hij niet een standaar K-1 vechter is. Hij benaderd zijn tegenstander MMA style en hij gaat winnen, leuke bet ;)

knift
02-09-2009, 17:34
nou ik vind het helemaal k.t dat ali o tegen peter staat laat 'm lekker naar amerika gaan wat wil die nou gaan bewijzen dat ie een goeie k1 vechter is?
volgens mij heeft ie nog een titel te verdedigen BIJ STRIKEFORCE dus rot op uit de k1!

pfff sorry hoor dat moest er ff uit maar voor de rest heb ik niets tegen ali o en respecteer hem als mma vechter

Collina
02-09-2009, 22:00
nou ik vind het helemaal k.t dat ali o tegen peter staat laat 'm lekker naar amerika gaan wat wil die nou gaan bewijzen dat ie een goeie k1 vechter is?
volgens mij heeft ie nog een titel te verdedigen BIJ STRIKEFORCE dus rot op uit de k1!

pfff sorry hoor dat moest er ff uit maar voor de rest heb ik niets tegen ali o en respecteer hem als mma vechter

Ik snap wel ongeveer wat je bedoeld, maar deel je mening niet.

Als Alistair had verloren van Gert-jan Woudstra of Roderick Willemse uit Bunschoten Spakenburg in Sporthal Zielhorst zeg ik OKE, PAK JE BIEZEN EN WEG UIT DE K1.

Maar dat is niet het geval, Alistair heeft ontzettende goede partijen gedraait tegen Badr en Remy (Top K1 vechters) dus vind ik het super dat hij erbij zit. Uiteraard zie ik hem liever tegen Fedor, maar hij kan voor flinke opschudding zorgen als hij Peter verslaat. Overigens denk ik dat wel met zijn alle voor de buis zitten als hij een rematch heeft tegen Badr of Remy.

Zijn titel verdedigen komt wel, dit zal wellicht in Maart plaats vinden.

Collina

Wiseguy
02-09-2009, 22:19
Met andere woorden 2009 is een verloren jaar voor AO als het om MMA gaat. Zonde om geen partijen te draaien als je in je prime bent.

knift
03-09-2009, 01:17
Ik snap wel ongeveer wat je bedoeld, maar deel je mening niet.

Als Alistair had verloren van Gert-jan Woudstra of Roderick Willemse uit Bunschoten Spakenburg in Sporthal Zielhorst zeg ik OKE, PAK JE BIEZEN EN WEG UIT DE K1.

Maar dat is niet het geval, Alistair heeft ontzettende goede partijen gedraait tegen Badr en Remy (Top K1 vechters) dus vind ik het super dat hij erbij zit. Uiteraard zie ik hem liever tegen Fedor, maar hij kan voor flinke opschudding zorgen als hij Peter verslaat. Overigens denk ik dat wel met zijn alle voor de buis zitten als hij een rematch heeft tegen Badr of Remy.

Zijn titel verdedigen komt wel, dit zal wellicht in Maart plaats vinden.

Collina


ja tuurlijk kan alistair goed knokken en heeft goeie trainings partners die goed kunnen kickboxsen maar om nou te zeggen dat het een kickboxer van top klasse is nee en ik vind het gewoon zonde tot dat ten kosten gaat van wel echte k1 vechters zo als een paul slovinsky of tyrone spong maar ja dat zal ik misschien wel verkeerd zien.

Guile
03-09-2009, 01:22
Met andere woorden 2009 is een verloren jaar voor AO als het om MMA gaat. Zonde om geen partijen te draaien als je in je prime bent.

Dat heeft toch ook zn redenen gehad, daarnaast is hij vrij om te vechten waar hij wil. Het is een Nederlander, ja een Nederlander die kans heeft om de K1 finale te bereiken. Voor een groot deel van de mensen is dat zo'n beetje het hoogst haalbare op het gebied van vechtsport. Is dat nou zo gek?

Ik acht hem zeker niet kansloos, het is van oorsprong een kickboxer die al zolang met de top werkt. Hij zal niet de stijlprijs winnen, dus?

Het is echt jammer dat hij tegen Aerts moet. Anders had je Bonjasky, Schilt, Aerts, Hari en Overeem in de finale gehad. Hoe vet is dat? Zet dan je geld maar in :D

Volgend jaar Fedor, Rogers, Werdum.

Guile
03-09-2009, 01:26
ja tuurlijk kan alistair goed knokken en heeft goeie trainings partners die goed kunnen kickboxsen maar om nou te zeggen dat het een kickboxer van top klasse is nee en ik vind het gewoon zonde tot dat ten kosten gaat van wel echte k1 vechters zo als een paul slovinsky of tyrone spong maar ja dat zal ik misschien wel verkeerd zien.

Zonde, misschien, maar beide redden het niet tegen hem. Daar gaat het toch om?

spacebox
03-09-2009, 01:32
ja tuurlijk kan alistair goed knokken en heeft goeie trainings partners die goed kunnen kickboxsen maar om nou te zeggen dat het een kickboxer van top klasse is nee en ik vind het gewoon zonde tot dat ten kosten gaat van wel echte k1 vechters zo als een paul slovinsky of tyrone spong maar ja dat zal ik misschien wel verkeerd zien.


HMMM de vraag stelling is wel scherp denk je dan dat Tyrone ,Alister makelijk zal verslaan!!?? Denk je dat Tyrone makekelijk van peter wint!!??

Ik denk dat beiden niet het geval is
Ik vind het wel een mooie partij Alister vs Peter ik denk zelf 40% vs 60% maar een walk over denk ik niet.

En ohhhja K1 gaat niet om de beste kickboxer maar om de best staande vechter

Ik denk anders dat Alister zou winnen maar dat is maar een aanname

spacebox
03-09-2009, 02:28
Denk je dat Tyrone makekelijk

makelijk of simpel (,dus)

petjekick
03-09-2009, 11:39
http://94.100.118.32/718250001-718300000/718278701-718278800/718278749_5_eEfj.jpeg

Slome
03-09-2009, 12:27
Waarom Semmy Schilt niet voor Golden Glory!
Nu voor dezelfde promotor als Musashi?!

Wat is hier de reden voor of het verhaal erachter....

Slome
03-09-2009, 12:39
Ruslan Karaev freelance? Niet meer voor GG?

Ik heb ondanks alle verhalen, ruslan nooit onder GG zien vechten...

Slome
03-09-2009, 12:46
Hij zou toen voor GG uitkomen in de Arena afglopen jaar...

U know the stories....

daarna is het doodstil gebleven rondom R. Karaev...

knift
03-09-2009, 13:12
HMMM de vraag stelling is wel scherp denk je dan dat Tyrone ,Alister makelijk zal verslaan!!?? Denk je dat Tyrone makekelijk van peter wint!!??

Ik denk dat beiden niet het geval is
Ik vind het wel een mooie partij Alister vs Peter ik denk zelf 40% vs 60% maar een walk over denk ik niet.

En ohhhja K1 gaat niet om de beste kickboxer maar om de best staande vechter

Ik denk anders dat Alister zou winnen maar dat is maar een aanname

nou ik denk zeker niet dat alistair een betere staande vechter is als tyrone en laat staan aerts dus dat is naar mijn inziens onzin

Wiseguy
03-09-2009, 13:28
Ze doen wel hun best om te laten lijken dat iedereen voor een ander team uitkomt. Zo komt melvin voor mike uit en badr voor showtime. Zelfde geld voor schilt en overeem die voor seido kaikan en GG uitkomen.

jesselaar
03-09-2009, 13:29
Ik snap wel ongeveer wat je bedoeld, maar deel je mening niet.

Als Alistair had verloren van Gert-jan Woudstra of Roderick Willemse uit Bunschoten Spakenburg in Sporthal Zielhorst zeg ik OKE, PAK JE BIEZEN EN WEG UIT DE K1.

Maar dat is niet het geval, Alistair heeft ontzettende goede partijen gedraait tegen Badr en Remy (Top K1 vechters) dus vind ik het super dat hij erbij zit. Uiteraard zie ik hem liever tegen Fedor, maar hij kan voor flinke opschudding zorgen als hij Peter verslaat. Overigens denk ik dat wel met zijn alle voor de buis zitten als hij een rematch heeft tegen Badr of Remy.

Zijn titel verdedigen komt wel, dit zal wellicht in Maart plaats vinden.

Collina

ik vind het aan de ene kant leuk maar hij geeft nu in mijn ogen wel min of meer toe dat hij niet in amerika kan vechten omdat hij op dit moment gewoon helemaal vol met roids zit (iets wat je kan ontkennen maar nu echt geen zin meer heeft )en als hij in amerika vecht gaat hij daar natuurlijk optijd mee stoppen .maar hoe gaat hij daar uitkomen? en wat zijn de gevolgen op lange termijn en hoeveel gewicht en kracht gaat hij verliezen als hij zn power dieet niet kan voortzetten.

Slome
03-09-2009, 13:32
Ze doen wel hun best om te laten lijken dat iedereen voor een ander team uitkomt. Zo komt melvin voor mike uit en badr voor showtime. Zelfde geld voor schilt en overeem die voor seido kaikan en GG uitkomen.


Hari en Manhoef verhaal ligt anders..

Hari staat onder contract bij It's SHowtime, en traint @ Mike's gym...
Evenals Melvin die ook vanuit zijn sportschool vecht...

Waarschijnlijk is t met Schilt en Overeem het zelfde verhaaltje...

Collina
03-09-2009, 19:52
[I_LOVE_KNOCKOUTS] Dan pas? In een ander topic werd gesproken over einde van dit jaar.


Alistiar vs Fedor?

Ik speculeer, maar ik denk niet dat het eind van het jaar zou zijn. Dit zal waarschijnlijk ook te maken hebben met de K1 (laatste 16).

Mocht hij er snel uitvliegen, dan is er genoeg tijd (zeker tot einde van het jaar om zijn titel te verdedigen bij Strickforce), of dit ook zal gebeuren, i don't know.

Mocht hij wel goed doorkomen in de K1, dan kan je er donder op zeggen dat dit de focus zou zijn en terecht.

Vandaar dat ik speculeer, volgend jaar titel verdedigen Strickforce.

Ik heb super veel respect voor Peter Aarts als vechter en ook zie ik z.s.m. Alistair tegen Fedor, maar als ik eerlijk ben wil ik zo graag een Rematch zien tegen Badr of Remy! Dit zou geweldig zijn.

Badr omdat ik het vet zou vinden als hij weer KO gaat door een MMA vechter.

Remy omdat in mijn beleving de telling niet fair is geweest. Of wins by Alistair of een 4de ronde, maar absoluut geen winst.

We zullen het zien, 1 ding staat vast, we zullen zeker op het puntje van onze stoel zitten.

Collina

Darkness
04-09-2009, 00:02
Wat hoop ik dat ali tegen over Badr komt!
En dan die ali zo snel mogelijk k.o gaat en zich lekker kan focussen op fedor.

adenane
04-09-2009, 00:57
Badr omdat ik het vet zou vinden als hij weer KO gaat door een MMA vechter.

Remy omdat in mijn beleving de telling niet fair is geweest. Of wins by Alistair of een 4de ronde, maar absoluut geen winst.



Hahaha....

Enige objectiviteit is jou ook vreemd, is dat niet! Nou moet ik eerlijk toegeven dat, wanneer het over Badr gaat, ik een tikkeltje partijdig ben en neig om de kant van Badr te kiezen. Maar jij maakt het helemaal spannend! Weer KO door een MMA vechter? Seriously????

En tegen Remy de telling niet fair? Hoe roze moet die bril wel niet geweest zijn waar jij die wedstrijd door hebt gezien?

detje
04-09-2009, 02:48
ik ben voor lebanner, die zoals gewoonlijk weer als krijger tenonder gaat..:thup:

ArjanV
04-09-2009, 06:07
Met z'n glazen kinnetje....

Donjopie
04-09-2009, 08:52
ik ben voor lebanner, die zoals gewoonlijk weer als krijger tenonder gaat..:thup:

idd ! hem kan nooit verweten worden zijn best niet te hebben gedaan :thup:
Buiten alle nederlanders gun ik Lebanner ook een K1 titel.

snip83
04-09-2009, 09:12
Volgens mij had Remy ook gewoon gewonnen hoor.

Alistair heeft zeker goed gevochten...
Maar de overwinning was zeker voor Remy

Donjopie
04-09-2009, 09:32
Alistair heeft zeker goed gevochten...
Maar de overwinning was zeker voor Remy

x2
Bekeken gevochten door Remy

Wheelie
04-09-2009, 09:58
Hahaha....

Enige objectiviteit is jou ook vreemd, is dat niet! Nou moet ik eerlijk toegeven dat, wanneer het over Badr gaat, ik een tikkeltje partijdig ben en neig om de kant van Badr te kiezen. Maar jij maakt het helemaal spannend! Weer KO door een MMA vechter? Seriously????

En tegen Remy de telling niet fair? Hoe roze moet die bril wel niet geweest zijn waar jij die wedstrijd door hebt gezien?

Ik ben het eigenlijk wel met Collin eens, afgezien van die 8 tellen had Remy niks te vertellen en Badr verloor ook kansloos.
Moet eerlijk toegeven dat Badr er niet zo scherp uit zag als in de GP dus daarom wil ik ook die rematch zien.
Een Badr in vorm is bijna niet te stoppen.

jesselaar
04-09-2009, 13:25
[I_LOVE_KNOCKOUTS] Dan pas? In een ander topic werd gesproken over einde van dit jaar.


Alistiar vs Fedor?

Ik speculeer, maar ik denk niet dat het eind van het jaar zou zijn. Dit zal waarschijnlijk ook te maken hebben met de K1 (laatste 16).

Mocht hij er snel uitvliegen, dan is er genoeg tijd (zeker tot einde van het jaar om zijn titel te verdedigen bij Strickforce), of dit ook zal gebeuren, i don't know.

Mocht hij wel goed doorkomen in de K1, dan kan je er donder op zeggen dat dit de focus zou zijn en terecht.

Vandaar dat ik speculeer, volgend jaar titel verdedigen Strickforce.

Ik heb super veel respect voor Peter Aarts als vechter en ook zie ik z.s.m. Alistair tegen Fedor, maar als ik eerlijk ben wil ik zo graag een Rematch zien tegen Badr of Remy! Dit zou geweldig zijn.

Badr omdat ik het vet zou vinden als hij weer KO gaat door een MMA vechter.

Remy omdat in mijn beleving de telling niet fair is geweest. Of wins by Alistair of een 4de ronde, maar absoluut geen winst.

We zullen het zien, 1 ding staat vast, we zullen zeker op het puntje van onze stoel zitten.

Collina
ik weet niet of stikeforce gaat wachten tot hij een keer uit gekuurt is .
als het langer duurt dan maart, heb je een grote kans dat zn titel gestript word en in mijn ogen is dat ook de juiste beslissing. als hij liever de nieuwe bob sap van k1 wil worden moet hij dat zelf weten maar hij maakt van zichzelf zo wel een freakshow wat ik gewoon jammer vind van hem als vechter hij had er zonder die roids ook wel gekomen met de juiste begeleiding( ik snap ook niet dat zn managers en team hier achter staan)

simtekf1
04-09-2009, 13:46
Ik ben het eigenlijk wel met Collin eens, afgezien van die 8 tellen had Remy niks te vertellen en Badr verloor ook kansloos.
Moet eerlijk toegeven dat Badr er niet zo scherp uit zag als in de GP dus daarom wil ik ook die rematch zien.
Een Badr in vorm is bijna niet te stoppen.

Niks ten nadele van Alistair maar Badr had er idd 3 wedstrijden op zitten die maand. (eigen schuld, dikke bult, maar toch)
Remy is een week na de match tegen Alistair geopereerd aan z'n knie. (door een blessure die hij voor de match had opgelopen)

Nogmaals, Alistair heeft het wel geflikt maar ik wil weleens zien wat hij kan tegen een fitte Remy of Badr.

jesselaar
04-09-2009, 13:55
Volgens mij had Remy ook gewoon gewonnen hoor.
remy had ook gewonnen door die down ,anders had alistair gewonnen ik vond het geen hoogwaardige kickboksgehalte hebben van allebij maar zo zie je maar dat alistair het iedereen moeilijk kan maken

Collina
04-09-2009, 17:20
[I_LOVE_KNOCKOUTS] Dan pas? In een ander topic werd gesproken over einde van dit jaar.


Alistiar vs Fedor?

Ik speculeer, maar ik denk niet dat het eind van het jaar zou zijn. Dit zal waarschijnlijk ook te maken hebben met de K1 (laatste 16).

Mocht hij er snel uitvliegen, dan is er genoeg tijd (zeker tot einde van het jaar om zijn titel te verdedigen bij Strickforce), of dit ook zal gebeuren, i don't know.

Mocht hij wel goed doorkomen in de K1, dan kan je er donder op zeggen dat dit de focus zou zijn en terecht.

Vandaar dat ik speculeer, volgend jaar titel verdedigen Strickforce.

Ik heb super veel respect voor Peter Aarts als vechter en ook zie ik z.s.m. Alistair tegen Fedor, maar als ik eerlijk ben wil ik zo graag een Rematch zien tegen Badr of Remy! Dit zou geweldig zijn.

Badr omdat ik het vet zou vinden als hij weer KO gaat door een MMA vechter.

Remy omdat in mijn beleving de telling niet fair is geweest. Of wins by Alistair of een 4de ronde, maar absoluut geen winst.

We zullen het zien, 1 ding staat vast, we zullen zeker op het puntje van onze stoel zitten.

Collina


Hahaha....

Enige objectiviteit is jou ook vreemd, is dat niet! Nou moet ik eerlijk toegeven dat, wanneer het over Badr gaat, ik een tikkeltje partijdig ben en neig om de kant van Badr te kiezen. Maar jij maakt het helemaal spannend! Weer KO door een MMA vechter? Seriously????

En tegen Remy de telling niet fair? Hoe roze moet die bril wel niet geweest zijn waar jij die wedstrijd door hebt gezien?

Ik ben zeker wel Objectief en draag zeker geen roze bril.

Ik leg uit dat ik het vet zou vinden als Alistair een rematch krijgt tegen Badr omdat ik het vet zou vinden als Badr weer KO gaat (zo gek is dat niet, het is namelijk al eerder gebeurd). Ondanks ik Badr de aller beste K1 vechter vind van de wereld.

Wat betreft Remy, kritisie die zeer objectief naar deze wedstrijd hebben gekeken hebben ook hun twijfels bij de winst van Remy (hij was namelijk zeer passief). Overigens zeg ik ook absoluut niet dat Alistair heeft gewonnen, maar een 4de ronde was op zijn plaats geweest. Dat is mijn mening.

Ik zeg dus NIET "Alistair is beter en sterker en hij gaat de K1 winnen. Dat zou namelijk betekenen dat ik NIET objectief ben en een roze bril zou dragen"! In dat geval zou je gelijk hebben, maar lees mijn bovenstaande Post nog maar's goed.

Groet,

Collina

Darkness
05-09-2009, 09:26
go badr!