PDA

View Full Version : Machida en Shogun zaten in het vliegtuig NAAST elkaar



CannieY
02-09-2009, 16:04
(Via underground forum)
Ze vlogen blijkbaar van Brazilië naar Las Vegas voor een persconferentie over UFC 104 waar zij in de main event staan :D


Source Sherdog
"To tell you the truth," said Rua during one of the afternoon’s lighter moments, "Lyoto is a nice guy and we have been kind of friends for a while … but even though we are friends, I was very, very surprised to see him on the plane and actually sitting next to me, side by side, on the whole flight all the way from Brazil to here."Haha kom op jongens, dat kan je toch niet maken :D

Sendur
02-09-2009, 16:09
Haha wat een klasse van beide vechters.

Machida lijkt me ook gewoon een relaxte gast.

ZakKa!
02-09-2009, 17:04
Vind ik mooi. Randy en Nogueira hadden ook echt wederzijds respect voor elkaar. Ik hou niet van trashtalking en vijandelijk gedoe.

PD_EC
02-09-2009, 17:15
mooi om te lezen

Fyodor
02-09-2009, 19:43
Idd leuk om te lezen. Een paar jaar geleden zouden Wanderlei Silva en Ricardo Arona ook naast elkaar zitten in een vliegtuig. Toen is er alles aan gedaan om dat niet te laten gebeuren :lol:Nu schijnt het ook weer goed te zijn tussen die 2, aangezien Wandy hem geloof ik had uitgenodigd om te komen trainen een tijdje terug.

Van Machida en Shogun had ik ook wel verwacht dat ze goed met elkaar op kunnen schieten, al is het natuurlijk wel vreemd dat je tijdens zo'n vlucht naast elkaar zit, gezellig zit te babbelen en binnenkort moet vechten. Maar goed, that's life (mma).

GerritTonijn
02-09-2009, 19:48
ik snap niet waarom dit zo 'raar' is, dit zou gewoon de standaard moeten zijn, dat je nu van die faggots zoals melvin guillard en Mir hebt moet het geen normaliteit maken om altijd te lopen trashtalken.

CannieY
02-09-2009, 20:00
Ik vind dit wel raar hoor. Het gaat in mijn ogen niet om het trashtalken. Er zit een soort spanning in je lijf terwijl je eet traint en slaapt naar een gevecht (nota bene je eerste beltdefense/title shot) toe. Als je dan langs je tegenstander zit in het vliegtuig naar de persconferentie van JOUW gevecht, dan lijkt mij dit toch op z'n minst ongemakkelijk. Ze zullen elkaar natuurlijk wel met respect hebben behandeld enzo, maar ik denk dat ze toch liever aan de twee uiteinden van het vliegtuig hadden gezeten :D

GerritTonijn
02-09-2009, 20:07
Nou zijn dit ook niet van die 'street' tough guys zoals Thiago silva en Rampage

Mr 1 Leg
03-09-2009, 07:12
zijn er geen fotos van AUB met dank bij voorbaad.:cool2:

El Bambino
03-09-2009, 08:12
Voor normale mensen die in balans zijn en die het verschil kunnen maken tussen in de ring en buiten de ring lijkt mij dit heel normaal.