PDA

View Full Version : Story Of Brock Lesnar : UFC Heavyweight Champion



CannieY
03-09-2009, 13:52
YouTube - Story Of Brock Lesnar : UFC Heavyweight Champion (http://www.youtube.com/watch?v=WNV66IL8gQ8)

dirk5
03-09-2009, 13:57
he is such a gifted athlete....

http://www.litmuszine.com/gfx/steroid-big.gif

MMA4Life
03-09-2009, 14:25
sorry voor alle lesnar haters hier ,,maar ik denk dat dit beest nog lang kampioen zal blijven om eerlijk tezijn is hij wel een beetje mijn favoriet aant worden,,hij heeft bewezen een waardig kampioen tezijn hij combineerd kracht gewicht snelheid en zijn freestyle achtergrond perfect

Tony Galento
03-09-2009, 15:24
sorry voor alle lesnar haters hier ,,maar ik denk dat dit beest nog lang kampioen zal blijven om eerlijk tezijn is hij wel een beetje mijn favoriet aant worden,,hij heeft bewezen een waardig kampioen tezijn hij combineerd kracht gewicht snelheid en zijn freestyle achtergrond perfect


Waardig? :lol:

Sendur
03-09-2009, 15:30
got to love het max payne muziekje aan het begin!

iconian
03-09-2009, 15:30
http://cdn2.maxim.com/maxim/files/2009/05/20/brock-lesnar-/brock_blog.jpg
"Brock fuckin' Lesnar"

Ivo C.
03-09-2009, 15:34
he is such a gifted athlete....

http://www.litmuszine.com/gfx/steroid-big.gif
:thup:

Tsuki
03-09-2009, 15:41
die piemel op zijn borst doet het hem ...................

panther management
03-09-2009, 15:55
http://www.youtube.com/watch?v=wjbYLIfIZHM

XanaduNL
03-09-2009, 16:41
sorry voor alle lesnar haters hier ,,maar ik denk dat dit beest nog lang kampioen zal blijven om eerlijk tezijn is hij wel een beetje mijn favoriet aant worden,,hij heeft bewezen een waardig kampioen tezijn hij combineerd kracht gewicht snelheid en zijn freestyle achtergrond perfect

+1

Remco
03-09-2009, 17:01
Geweldig zeg die beelden van Brock als kind. Wat? Als BABY! Goede clip! Reps!

Might Is Right
03-09-2009, 17:04
sorry voor alle lesnar haters hier ,,maar ik denk dat dit beest nog lang kampioen zal blijven om eerlijk tezijn is hij wel een beetje mijn favoriet aant worden,,hij heeft bewezen een waardig kampioen tezijn hij combineerd kracht gewicht snelheid en zijn freestyle achtergrond perfect

Sluit mij hier volledig bij aan met uitzondering op het deel 'favoriet". Ik kijk alleszinds al uit naar zijn volgende slachtpartij.

jopke
03-09-2009, 17:11
+1

-2....

laat brock maar eens tegen iemand staan die echt kan knokken!

Might Is Right
03-09-2009, 17:18
-2....

laat brock maar eens tegen iemand staan die echt kan knokken!

Mir en Randy...?

RoFa
03-09-2009, 20:05
Mir en Randy...?

Ik snap echt niet waarom zoveel mensen zo onder de indruk zijn van Brock........voor White kwam t mooi uit dat Brock wat wilde gaan doen in UFC na t worstelen in WWE.
De gevechten die die heeft gehad tot nu toe waren nou echt niet hoogstaand.
Hij kan helemaal niet slaan of schoppen en zn grondwerk is zwaar beperkt.
Zn takedowns zijn wel goed te noemen maar verder......?
En kwa grootte en kracht is maar net wat je gewend bent bij mij op de sportscholen lopen grotere jongens rond hoor,ikzelf ben ook langer en zwaarder dan Brock,en bij zn laatste gevecht zag die er zwaar uitgezakt uit.
Carwin ziet er indrukwekkender uit,zeker weten in zn beginperiode toen was die echt een beest.......en heeft gewoon veel meer skills.
Tja en Mir heeft alleen maar babbels die heeft echt niks laten zien en echt niet omdat brock nu zo goed is,en Couture was absoluut niet in vorm tegen Brock hij had priveproblemen,weinig getraind en was met films bezig.

Repo Man
03-09-2009, 20:27
Ik hoef die film niet te bekijken om te weten dat Brock Lesnar een kansloze figuur is.

gymalkmaar1
03-09-2009, 20:59
fucking hell wat is brock lesnar lelijk!

MMA4Life
03-09-2009, 21:10
fucking hell wat is brock lesnar lelijk!

Frank Mir ook toen lesnar met hem klaar was

Tony Galento
03-09-2009, 21:14
Ik snap echt niet waarom zoveel mensen zo onder de indruk zijn van Brock........voor White kwam t mooi uit dat Brock wat wilde gaan doen in UFC na t worstelen in WWE.
De gevechten die die heeft gehad tot nu toe waren nou echt niet hoogstaand.
Hij kan helemaal niet slaan of schoppen en zn grondwerk is zwaar beperkt.
Zn takedowns zijn wel goed te noemen maar verder......?
En kwa grootte en kracht is maar net wat je gewend bent bij mij op de sportscholen lopen grotere jongens rond hoor,ikzelf ben ook langer en zwaarder dan Brock,en bij zn laatste gevecht zag die er zwaar uitgezakt uit.
Carwin ziet er indrukwekkender uit,zeker weten in zn beginperiode toen was die echt een beest.......en heeft gewoon veel meer skills.
Tja en Mir heeft alleen maar babbels die heeft echt niks laten zien en echt niet omdat brock nu zo goed is,en Couture was absoluut niet in vorm tegen Brock hij had priveproblemen,weinig getraind en was met films bezig.

Het mag staand geen uitvinding zijn maar die stoten van 'm kop je niet terug. En hij is ook erg snel voor een zwaargewicht.

Je mag Brock een klootzak vinden maar hij kan wel wat.

Might Is Right
04-09-2009, 07:55
Ik snap echt niet waarom zoveel mensen zo onder de indruk zijn van Brock.........

The king is dead. Long live the king!

Een passend gezegde. Waar het allemaal om gaat is: hij heeft nu eenmaal die UFC belt gehaald alsof het peanuts was.

+ ik heb het wel voor zijn "Fuck you all!" mentaliteit, zeker na de win van Mir.

Mule-Kick
04-09-2009, 08:30
die piemel op zijn borst doet het hem ...................

x2 te lelijk

Emilio
04-09-2009, 08:41
Een lul van een vent, maar een geweldige atleet. Ik geloof ook wel dat hij enorm veel moeite doet om een steeds betere MMA-vechter te worden.

Toch hoop ik wel dat Carwin hem het zwijgen oplegt :)

Remco
04-09-2009, 10:10
Dat zou zeker interessant zijn. Maar kom op: doen alsof Brock niks voorsteld is absurd. Straks krijgen we twee kampen: het UFC kamp dat zegt dat Fedor niets kan en het M-1 kamp dat Brock ieder talent ontzegt. Ze zijn in mijn ogen de twee gevaarlijkste HW-s van het moment zonder dat er aanleiding is om één van tweëen omlaag te halen. Geniet er van! Het zijn bovendien twee archetypen: de kalme, koude en chubby Russische keizer en het schreeuwende, opgeschoren en opgepompte Amerikaanse monster. Nu nog hopen op een confrontatie en de koude oorlog is over.

dirk5
04-09-2009, 10:19
Dat zou zeker interessant zijn. Maar kom op: doen alsof Brock niks voorsteld is absurd. Straks krijgen we twee kampen: het UFC kamp dat zegt dat Fedor niets kan en het M-1 kamp dat Brock ieder talent ontzegt. Ze zijn in mijn ogen de twee gevaarlijkste HW-s van het moment zonder dat er aanleiding is om één van tweëen omlaag te halen. Geniet er van! Het zijn bovendien twee archetypen: de kalme, koude en chubby Russische keizer en het schreeuwende, opgeschoren en opgepompte Amerikaanse monster. Nu nog hopen op een confrontatie en de koude oorlog is over.

die 2 kampen zijn er al jaren...

Pride vs. UFC

mokumnised
04-09-2009, 10:43
Ik vind het helemaal niets zo'n anabolen-kikker die van de wwe zo de ufc in wandelt.
Hij zal ongetwijfeld zijn commercieele waarde hebben, omdat hij al een beroemdheid was door de wwe, maar ik vind het zowel als persoon als vechter helemaal niets.

iconian
04-09-2009, 11:34
Dat zou zeker interessant zijn. Maar kom op: doen alsof Brock niks voorsteld is absurd. Straks krijgen we twee kampen: het UFC kamp dat zegt dat Fedor niets kan en het M-1 kamp dat Brock ieder talent ontzegt. Ze zijn in mijn ogen de twee gevaarlijkste HW-s van het moment

*kuch* oei ik verslikte me bijna toen ik dit las :P Ik erken lesnar wel als een athletisch talent, maar met zijn 2 jaar MMA training en bijna gescripte weg naar de UFC titel zie ik nog steeds een-dimensionale worstelaar met rechtopstaand weinig mogelijkheden. Wie weet hoe hij het zal doen als hij een keer op zijn rug is gelegd? of als hij tegen een goede bokser komt?

Hij is krachtig en erg breed, maar dat beperkt hem ook erg in zijn flexibiliteit en snelheid vooral bij het stoten. Nou doen een dimensionale worstelaars het over het algemeen wel goed in de octagon bij HW, maar een alistair overeem of gilbert yvel zou hem op techniek pakken, staand of op de grond. Om met 2 jaar aan ervaring bij de beste 2 HW van de wereld te horen daar is de sport al te ontwikkeld voor.

Maar alles kan gebeuren in een MMA partij, en lesnar is natuurlijk de UFC kampioen waar niemand omheen kan, maar met een 3-1 record moet hij in de echte MMA wereld nog getest worden voor je iets over zijn complete spel kan zeggen.
iconian out

XanaduNL
04-09-2009, 11:51
Tuurlijk heeft Brock nog veel te bewijzen, maar hij is sterk opweg.

jesselaar
04-09-2009, 12:07
Dat zou zeker interessant zijn. Maar kom op: doen alsof Brock niks voorsteld is absurd. Straks krijgen we twee kampen: het UFC kamp dat zegt dat Fedor niets kan en het M-1 kamp dat Brock ieder talent ontzegt. Ze zijn in mijn ogen de twee gevaarlijkste HW-s van het moment zonder dat er aanleiding is om één van tweëen omlaag te halen. Geniet er van! Het zijn bovendien twee archetypen: de kalme, koude en chubby Russische keizer en het schreeuwende, opgeschoren en opgepompte Amerikaanse monster. Nu nog hopen op een confrontatie en de koude oorlog is over.


x2 je kan ook zien zn jonge jaren was hij ook al een beest en laten we eerlijk zijn hij heeft vd mma gemeenschap ook geen credit gekregen. en is teminste niet zo een achterbakse mongool als mir want als hij wat tezeggen heeft doet hij het recht in hun bek en met een smile .deze man gaat alle ppv records breken en in de ufc zal hij voorlopig blijven winnen (zolang fedor niet in de buurt is heeft hij niks te vrezen)
je kan het ook zo zien, de man komt in de ufc vecht meteen tegen de top vd ufc en laat meteen even zien wie de baas is een beetje respect vind ik wel op zn plaats.

Italian*Berlusconi*
04-09-2009, 12:21
*kuch* oei ik verslikte me bijna toen ik dit las :P Ik erken lesnar wel als een athletisch talent, maar met zijn 2 jaar MMA training en bijna gescripte weg naar de UFC titel zie ik nog steeds een-dimensionale worstelaar met rechtopstaand weinig mogelijkheden. Wie weet hoe hij het zal doen als hij een keer op zijn rug is gelegd? of als hij tegen een goede bokser komt?

Hij is krachtig en erg breed, maar dat beperkt hem ook erg in zijn flexibiliteit en snelheid vooral bij het stoten. Nou doen een dimensionale worstelaars het over het algemeen wel goed in de octagon bij HW, maar een alistair overeem of gilbert yvel zou hem op techniek pakken, staand of op de grond. Om met 2 jaar aan ervaring bij de beste 2 HW van de wereld te horen daar is de sport al te ontwikkeld voor.

Maar alles kan gebeuren in een MMA partij, en lesnar is natuurlijk de UFC kampioen waar niemand omheen kan, maar met een 3-1 record moet hij in de echte MMA wereld nog getest worden voor je iets over zijn complete spel kan zeggen.
iconian out

ben ik het niet helemaal mee eens.. volgens mij als je op die manier van Couture wint, hoor je gewoon bij de top in de UFC, rematch tegen Mir ging ook super ivm de eerste partij tegen Mir. Tuurlijk moet hij nog getest worden, maar ik denk dat niemand het makkelijk gaat krijgen tegen die beer. Overeem of Yvel?? sry maar denk dat hij ze echt op eet op dit moment.. maar we zullen zien, helemaal na die geruchten over Yvel die evt naar de UFC zou gaan.

CannieY
04-09-2009, 18:09
[...]
Geniet er van! Het zijn bovendien twee archetypen: de kalme, koude en chubby Russische keizer en het schreeuwende, opgeschoren en opgepompte Amerikaanse monster. Nu nog hopen op een confrontatie en de koude oorlog is over.

Mooi gezegd! Beide types heb je nodig in mma.

Remco
05-09-2009, 10:23
Langzaam aan wordt steeds meer duidelijk wat het probleem is met Lesnar. Hij is te snel gekomen, maakt te veel lawaai en is te groot. Het klinkt een beetje als de kritieken die Schilt aanvankelijk kreeg. Want wat had hij nou voor een kickbokservaring en echt eerlijk was het ook niet dat ie zo lang was.

Waar talent verloochent zich niet. Iedereen met oog voor MMA ziet gewoon dat het enorm lastig wordt om Lesnar te verslaan. Alleen iemand met voldoende sprawl om te blijven staan en scherpte om hem systematisch te outstriken en zelf niet geraakt te worden maakt een kans. Overeem en Yvel voldoen hier niet aan.

Ik wil de discussie omdraaien. Hoezo zou je nog altijd in katzwijm moeten vallen bij Fedor, die ronduit slordig draaide tegen Arlovski? Die 1,5 keer per jaar vecht en dan over het algemeen tegen freaks zoals Choi, of dwergen als Lindland. De ontwikkelingen van megatalent Lesnar in de UFC zijn veel interessanter dan de incidentele circusacts van een overbewierookte Rus.

Die tatoo's zijn lelijk en dat kapsel is al jaren uit de mode. Hij spreekt met consumptie en is vrij ruw als het om zijn vrouw gaat. Ook hou ik niet van mannen die het lekker vinden om aan dode dieren te sjorren en meer wansmaak dan bij de WWE/WWF is haast onvoorstelbaar. Toch verdient Brock respect.