PDA

View Full Version : Matchmaking Warriors of the North, part III te Drachten



milo
03-09-2009, 22:31
Warriors of the North, part III Sporthal Splitting 65 Drachten

Datum: 12 september 2009
Weging: 17.00
Aanvang: 19.00

C-toernooi 95+ met de volgende Deelnemers:

Downhat Gym Jaep Bouma
Lomulder Mt Marco Biswana
Kb Sneek Mohammed Nadi
Elsomo Patrick Veenstra

Hieronder de voorlopige matchmaking:

ROOD BLAUW

SportSchool Naam KG SportSchool Naam

Matuari Cioummauphe Tulis N 60 Kb Sneek Johanna Corbie

Rock Gym Yusuf Casliskan N 60 Duitsland Florian Roppelt

Rock Gym Nathalie Schollee N 65 Kb Sneek Kelly

Duitsland Toni Schwerdel N 80 Kai Muay Erwin Vonk

Nebbe Ciric Mohammed Hamza N 52 Duitsland Sergej Gaponov

Kb Arnhem Welton Betrian N 71 Bergtop Gym Rienk Boers

Satria muda Raahat Sjeikjoesoef N 55 Kai Muay Guy Munster

Art of defence Samira El Idrissi N 60 Vos Gym Tipta Biekram

Kai Muay Gianna Faats N 58 Satria muda Lisa schoumacher

Duitsland Stefan Skripko N 70 Kai Muay Ali Hosseini

Vorswijk Gym Barbaros Akbas N 67 Kb Sneek Gerben v/d Veen

Kb Arnhem Annie Chevalking N 55 Satria muda Melanie piek

Nebbe Ciric Bas Boonstra N 77 Rock Gym Gilberto van Es

(nr.1) C 95+ Toernooi (nr. 2)

(nr. 3) C 95+ Toernooi (nr. 4)

Pauze Pauze

Kai Muay Alexander Blom N 72 Kb Arnhem Evert Jan Sluys

Vorswijk Gym Khalil Bouhamou C 67 Kb Arnhem Mark Muller

Kai Muay Helleen v/d Heuvel N 59 Satria muda Minou Maartens

Team Schilt Harald Koot C 70 Lomulder Mt Mark Wildeboer

Kai Muay Jos Ebbers N 95+ Art of defence Johan Talsma

Satria muda Onno Rosenkrans N 66 Vorswijk Gym Fatih Sarikaya

Kai Muay Niels Minck N 85 Helm vechtsport Dennis v/d Helm

Team Schilt Jan Cor Tel C 76 Rock Gym Hanifi Cenen

Art of defence Santi Bosma N 72 Kai Muay Remco Tichelaar

Complxx Wouter Verhoef C 82 Art of defence Stefan Boom

Art of defence Jamal Hamad Musa N 64 Rock Gym Can Tekin

Nebbe Ciric Kamel Nuweif C 63 Siu Long Willy Oost

Kb Sneek Nico Stienstra N 61 Satria muda Diego Breevoort

Complxx Lena Buitendijk B 65 Rusland Irina Mazepa

Nebbe Ciric Henk Nobach C 76 Team Schilt Niels Wilmink

Elsomo Django Tomasoa B 71 Duitsland Enriko Kehl

Winnaar partij 1 Finale C 95+ Toernooi Winnaar partij 2

ErwinV
03-09-2009, 23:29
Nu staat er al een paar weken een matchmaking op vikingfightwear.nl, echter die is totaal anders.
Welke is nu de goede?

BB
03-09-2009, 23:46
ongeveer 31 partijen! je kunt zeggen: das waar voor je geld. Ik vind het persoonlijk te veel. maar het toernooi is wel erg interessant. veel succes iig.

milo
04-09-2009, 09:31
Nu staat er al een paar weken een matchmaking op vikingfightwear.nl, echter die is totaal anders.
Welke is nu de goede?

Check vikingfightwear.nl nogmaals Erwin, dit is exact dezelfde mactchmaking als nu op de website staat.

De man van 14K
04-09-2009, 10:04
Kai Muay Niels Minck 85 Helm vechtsport Dennis v/d Helm

Respect voor Dennis, mijn studiegenoot die gewoon tussen werk en deeltijd studie door zijn eerste partij gaat knokken!

dietrik
04-09-2009, 14:11
Aanwezig!

Effective
04-09-2009, 18:36
Kom zeker checken, ook al is het veel en allemaal N en C, er staan toch veel leuke partijen tussen.

BB
04-09-2009, 22:21
Kom zeker checken, ook al is het veel en allemaal N en C, er staan toch veel leuke partijen tussen.

tomasoa is een b vechter.

Effective
05-09-2009, 11:56
tomasoa is een b vechter.

True. Leuke vechter trouwens heb hem in Marum weleens in actie gezien.
Zie trouwens dat Henk Nobach ook weer een partij gaat draaien, die stond eind jaren negentig en begin tweeduizend ook best vaak in de ring op noordelijke gala's, dacht dat hij gestopt was en zich op BJJ gericht had, hij geeft ook les in BJJ bij Steven in Burgum dacht ik.

Huite
05-09-2009, 16:35
@ dietrik: kan ik met je meerijde?

Richelieu
06-09-2009, 00:17
Op verzoek van de promotor hebben we de actuele matchmaking bovenin de topic geplaatst (update)

Effective
08-09-2009, 17:21
Waar kun je kaarten in de voorverkoop halen? Toevallig bij Amin van Solid Sports?

m.g
08-09-2009, 20:04
Ik ben er zeker bij aangezien dit evenement internationale allure heeft.
67 Kb Arnhem Mark Muller komt namelijk uit Australie en wilde al heel lang een keerjte vechten en trainen in Nederland. Hij is er dan ook helemaal klaar voor om de eer van KB Arnhem te verdedigen.

Wheelie
08-09-2009, 20:06
Op verzoek van de promotor hebben we de actuele matchmaking bovenin de topic geplaatst (update)
Is er ook een poster ?

ErwinV
08-09-2009, 22:41
De poster is te vinden op vikingfightwear.nl en op de site van downhat gym.

milo
08-09-2009, 23:13
De poster is te vinden op vikingfightwear.nl en op de site van downhat gym.

Hier is inderdaad de poster te vinden, tevens zijn daar ook de kaarten te verkrijgen.

jan sensei kyokushin
10-09-2009, 10:32
Osu wij zijn er bij :) lijkt een mooi gala teworden zo tezien naar de partijen !
respect !!
osu

Richelieu
10-09-2009, 10:34
http://www.downhatgym.com/fotos/080809-0808098843.jpg

Khanom Thom
10-09-2009, 15:10
Ik ben er zeker bij aangezien dit evenement internationale allure heeft.
67 Kb Arnhem Mark Muller komt namelijk uit Australie en wilde al heel lang een keerjte vechten en trainen in Nederland. Hij is er dan ook helemaal klaar voor om de eer van KB Arnhem te verdedigen.

Top dat Mark eindelijk een partij kan vechten! Als ik het goed heb, moest hij een tijdje geleden een partij vechten in Westenvoort maar die ging niet door om één of andere reden, daar baalde hij toen best van.
Aardige jongen trouwens, ik dacht dat hij alweer terug was naar 'down under'...

Bij deze succes!

Mr 1 Leg
10-09-2009, 15:36
ziet er een mooi gala uit succes iedereen.:thup:

target
12-09-2009, 14:09
Beloofd zeker een leuk evenement te worden vanavond.

Kai Muay ook met een grote afvaardiging.
Ben benieuwd hoe het met de jongens en meiden zal gaan!

....het beloofd in elk geval spannend te worden

Max
13-09-2009, 10:25
Zijn er al uitslagen ?

BB
13-09-2009, 17:07
Zijn er al uitslagen ?

Mohammed Nadi won het toernooi. Was wel een verrassend toernooi. Mohammed vocht zijn eerste wedstrijd tegen Patrick Veenstra. Patrick won deze verdiend op punten. Was een erg mooie partij om te zien. Harde acties van beide vechters. Later bleek dat Patrick ondanks zijn winst, teveel geblesseerd was om door te gaan.
Jaap Bouma won zijn eerste partij tegen, met alle respect, een opgewarmd lijk. Binnen 20 seconden werd de handdoek gegooid. Het was overigens niet de vechter van Lomulder, maar een invaller van Rockgym. Het leek echt nergens naar. Geen techniek en helemaal geen conditie. Ik vraag me af of ie ooit wel heeft getraind. Was zeker 35 jaar. Terwijl er ook nog een titel aan was gehangen van Noorderlijke C kampioensschap? De Mon zou zich moeten schamen hiervoor.

Dus de finale was tussen Bouman en Nadi. Nadi stuurde in de eerste ronde Bouman naar het canvas met een loepzuivere bokscombinatie. Bouman was enkele minuten out. AL met al een leuk toernooi, alleen jammer van die vechter van Rock gym. Dat was echt een aanfluiting.

Effective
13-09-2009, 18:24
Leuk gala met leuke wedstrijden, maar imo veel te veel, op zich is dat niet erg maar als het allemaal n-klasse is dan is het best vermoeiend. Ben ook niet tot het einde gebleven.. hoe laat was het uiteindelijk klaar BB?

Effective
13-09-2009, 18:28
Beloofd zeker een leuk evenement te worden vanavond.

Kai Muay ook met een grote afvaardiging.
Ben benieuwd hoe het met de jongens en meiden zal gaan!

....het beloofd in elk geval spannend te worden

Idd. Was een grote hoeveelheid Kai Muay bij, verassend hoe het hoog niveau van hun nieuwelingen was. Ebbers had dikke pech dat ie tegenover zo'n mafkees stond, een soort Sapp, Ebbers kan best een potje kickboksen met zijn 40 jaar, maar die tegenstander van Art of Defence kon er geen pannekoek van.

m.g
13-09-2009, 18:39
Top dat Mark eindelijk een partij kan vechten! Als ik het goed heb, moest hij een tijdje geleden een partij vechten in Westenvoort maar die ging niet door om één of andere reden, daar baalde hij toen best van.
Aardige jongen trouwens, ik dacht dat hij alweer terug was naar 'down under'...

Bij deze succes!

Het verhaal van Mark wordt steeds beter heeft hij eindelijk een partij, na blessure leed en afzeggingen. Zijn we hem lekker aan het warm draaien alles ziet er goed uit scherp en al. Komt een van de teamgenoten van zijn tegenstander hem doodleuk vertellen dat hij zich heeft geblesseerd aan de pols en dat hij dus niet kan vechten! Dat was dus weer een zware teleusrstelling voor hem. Hij wil ons koude kikkerlandje niet vertrekken voordat hij een partijtjte heeft geknokt. Dat wordt nu alleen wel erg krap aangezien hij die 13de oktober nu echt terug vliegt.
Hij zou ook eigenlijk maar een maand of twee drie blijven het zijn er nu al bijna acht!! Dus als iemand nog een tegenstander nodig heeft C-klasse 67kilogram let us know.

Ps. de rest van de mannen van KB-arnhem hebben weer gewonnen.

BB
13-09-2009, 18:39
Leuk gala met leuke wedstrijden, maar imo veel te veel, op zich is dat niet erg maar als het allemaal n-klasse is dan is het best vermoeiend. Ben ook niet tot het einde gebleven.. hoe laat was het uiteindelijk klaar BB?

Het was idd een veel te lang gala. En wanneer leert men nu eens om een gala op tijd te laten beginnen? Het is zo drama, als je gewoon om 5 uur de weging hebt en het gala begint pas om 8 uur ipv 7 uur. En waarom 30 partijen. Het publiek komt voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Je kunt beter max 20 partijen hebben.en dan mogen er ook best een paar jeugdpartijen bijzitten. Maar het is toch belachelijk als je als laatste vechter tot ongeveer half een moet wachten. Het gala was pas om 1 uur afgelopen, dacht ik. Maar echt de volgende keer doe ik het niet weer. daarnaast was de speaker behoorlijk drama: rode kant ipv hoek, verkeerde namen etc. Vond de mannelijke scheidsrechter ook niet echt goed. Vond het niet een super gala, ondanks dat er leuke partijen waren en veel publiek.

Effective
13-09-2009, 18:56
Het was idd een veel te lang gala. En wanneer leert men nu eens om een gala op tijd te laten beginnen? Het is zo drama, als je gewoon om 5 uur de weging hebt en het gala begint pas om 8 uur ipv 7 uur. En waarom 30 partijen. Het publiek komt voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Je kunt beter max 20 partijen hebben.en dan mogen er ook best een paar jeugdpartijen bijzitten. Maar het is toch belachelijk als je als laatste vechter tot ongeveer half een moet wachten. Het gala was pas om 1 uur afgelopen, dacht ik. Maar echt de volgende keer doe ik het niet weer. daarnaast was de speaker behoorlijk drama: rode kant ipv hoek, verkeerde namen etc. Vond de mannelijke scheidsrechter ook niet echt goed. Vond het niet een super gala, ondanks dat er leuke partijen waren en veel publiek.

Serieus 1 van de slechtste gala's waar ik ben geweest en dat zijn er in de afgelopen 20 jaar nogal een paar.
Niet om te flamen, dan doe je de vechters te kort vind ik, want die hebben keihard gevochten respect daarvoor. Maar inderdaad zoveel partijen slaat nergens op, en de ringspeaker werkelijk een drama, volgens mij werd de helft uiteindelijk door Cleveringa van achter zijn tafel gedaan. Dat was een stuk beter en scherper. En door die hoge tribune erg onpraktisch met drinken halen.

Karel1980
13-09-2009, 20:15
Ik vond het een mooi gala met leuke partijen en veel plubliek! Ipv 30 waarover hier boven gepraat wordt, waren het er naar mijn idee niet meer dan 26, waarvan ook nog 2 uitvielen. Het is moeilijk om op de juiste hoeveelheid partijen te komen, want vaak kloppen de gewichten niet of worden er vechters op het laatste moment afgemeld. Hierdoor mis je alweer een aantal partijen van de oorspronkelijke matchmaking! En wat dan als je er maar max 20 had??? Dan hou je er 15 over en wordt er daar weer over geklaagd :wacko:.. Dat het gala te laat begon, vond ik ook erg vervelend.. helemaal als je er al ruim op tijd bent :whistling:.. Maar goed, dit komt ook doordat sportscholen of vechters soms 1-2 uur NA de weging nog eens aan komen zetten. Voor de organisatoren is dit ook heel vervelend dacht ik! Dus misschien de weging nog eerder zetten zodat wel iedereen op tijd is??

Al met al heb ik mij op dit gala prima vermaakt de hele avond! Ben het er niet mee eens dat hierboven beweerd wordt dat het een van de slechtste gala's was. Want dat was het zeker niet!

jan sensei kyokushin
14-09-2009, 08:55
Osu ik kraak niks af iedereen doet zijn best bij Mon om een zo goed mogelijk sportief gala klaar te krijgen ,maar er waren partijen bij (vechters) die er niet thuis horen in de ring maar op de tribune ,er is geen mens volmaakt of zonder fouten of volleert hier leert men weer van ,dus het volgende Gala betere in lichtingen inwinnen over de vechters ik wens de Bond organisatie van MON veel succes met de toekomst .
Respect !!!

(ps) het Team van ons was om 4uur thuis zondagmorgen de partij van Niels werdt gestaakt wegens open scheenbeen het bloed spatte stroomde er uit hij kreeg 8 hechtingen in zijn been in het ziekenhuis .

Osu

target
14-09-2009, 12:06
Idd. Was een grote hoeveelheid Kai Muay bij, verassend hoe het hoog niveau van hun nieuwelingen was. Ebbers had dikke pech dat ie tegenover zo'n mafkees stond, een soort Sapp, Ebbers kan best een potje kickboksen met zijn 40 jaar, maar die tegenstander van Art of Defence kon er geen pannekoek van.


alleen vond ik het erg jammer dat er van hun al drie partijen niet doorgingen. (heleen v.d. heuvel, giana faats, alexander blom) Dat waren juist partijen die ik graag even had gezien.

Jos (ebbers) had idd wel pech. Erg jammer dat hij op het laatst behoorlijk kapot was, anders had hij waarschijnlijk wel gewonnen. (nu gelijk)
Hij idd nog best een potje kickboksen.


Dat de presentatie niet al te best was, was mij ook al opgevallen.
Ook jammer dat het zoveel te laat begon. Verder vond ik het een leuk gala. Erg leuk ook om te zien hoeveel 'klasse-verschil' er alleen al in de N-klasse is.

Effective
14-09-2009, 12:14
Verder vond ik het een leuk gala. Erg leuk ook om te zien hoeveel 'klasse-verschil' er alleen al in de N-klasse is.

Vond met name de partij van Niels en Erwin Vonk van Kai Muay erg goed, als ik het goed heb vochten beide hun eerste partij. Gaat lekker daar bij Faust en Mike. Fred had trouwens ook weer een leuke N-vechter, ben die naam even kwijt, maar zeker een talent.

mSudoo
14-09-2009, 16:22
Ps. de rest van de mannen van KB-arnhem hebben weer gewonnen.

Gefeliciteerd jongens, weer helemaal top van KB Arnhem.

ErwinV
14-09-2009, 19:32
Bedankt voor de positieve reacties over Kai Muay.
Iedereen had er echt zin in. We vonden het dus ook echt jammer dat er drie partijen niet door gingen. (Heleen v.d. Heuvel, Giana Faats, Ivo Zondervan)
De partij van Alexander ging wel door. Dat was een hele mooie partij, alleen erg jammer dat Alex er niet met de winst vandoor ging.
Ali Hosseini had de dikke pech dat zijn tegenstander te jong was, vandaar dat het een jeugdpartij werd. Een drama met die helmen.

BB
14-09-2009, 23:22
Bedankt voor de positieve reacties over Kai Muay.
Iedereen had er echt zin in. We vonden het dus ook echt jammer dat er drie partijen niet door gingen. (Heleen v.d. Heuvel, Giana Faats, Ivo Zondervan)
De partij van Alexander ging wel door. Dat was een hele mooie partij, alleen erg jammer dat Alex er niet met de winst vandoor ging.
Ali Hosseini had de dikke pech dat zijn tegenstander te jong was, vandaar dat het een jeugdpartij werd. Een drama met die helmen.

wat is er drama aan een jeugdpartij met helmen?

Effective
14-09-2009, 23:47
Ali is allang geen jeugd meer en had oorspronkelijk een andere tegenstander, door deze match konden beide toch nog knokken, maar dan moesten er wel helmpies op. Denk dat ie dat bedoeld..

Dragon Tail
15-09-2009, 00:21
Het verhaal van Mark wordt steeds beter heeft hij eindelijk een partij, na blessure leed en afzeggingen. Zijn we hem lekker aan het warm draaien alles ziet er goed uit scherp en al. Komt een van de teamgenoten van zijn tegenstander hem doodleuk vertellen dat hij zich heeft geblesseerd aan de pols en dat hij dus niet kan vechten! Dat was dus weer een zware teleusrstelling voor hem. Hij wil ons koude kikkerlandje niet vertrekken voordat hij een partijtjte heeft geknokt. Dat wordt nu alleen wel erg krap aangezien hij die 13de oktober nu echt terug vliegt.
Hij zou ook eigenlijk maar een maand of twee drie blijven het zijn er nu al bijna acht!! Dus als iemand nog een tegenstander nodig heeft C-klasse 67kilogram let us know.

Ps. de rest van de mannen van KB-arnhem hebben weer gewonnen.

Jammer dat die Mark 13 oct vertrekt. Ik heb een C-vechter minimaal 69 kg. Vecht niet op zondags, maar verder altijd. Zegt nooit af voor een pinkblessure, lui oog, ongesteldheid, etc.

ErwinV
15-09-2009, 00:23
Klopt.
Ali is 10 jaar ouder en zou dus een partij zonder de bescherming doen. Hij had er totaal niet op gerekend. Het was dus een drama (alleen) voor hem.

En ik vind het dus totaal niet een drama dat er helmen en andere beschermers worden gedragen bij jeugdpartijen.

Dragon Tail
15-09-2009, 00:26
Het was idd een veel te lang gala. En wanneer leert men nu eens om een gala op tijd te laten beginnen? Het is zo drama, als je gewoon om 5 uur de weging hebt en het gala begint pas om 8 uur ipv 7 uur. En waarom 30 partijen. Het publiek komt voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Je kunt beter max 20 partijen hebben.en dan mogen er ook best een paar jeugdpartijen bijzitten. Maar het is toch belachelijk als je als laatste vechter tot ongeveer half een moet wachten. Het gala was pas om 1 uur afgelopen, dacht ik. Maar echt de volgende keer doe ik het niet weer. daarnaast was de speaker behoorlijk drama: rode kant ipv hoek, verkeerde namen etc. Vond de mannelijke scheidsrechter ook niet echt goed. Vond het niet een super gala, ondanks dat er leuke partijen waren en veel publiek.

Waarom begint een gala van ca. 30 partijen pas om 20.00 uur?
Doe dat om 16.00 of uiterlijk 17.00 uur dan ben je hooguit tegen 23.00 uur klaar. Dan is de jeugd op tijd thuis en kan de rest nog effe naar huis om te douchen en dan de disco in ... ;)
En de organisatie hoeft dan niet tot 4 uur 's nachts nog de boel opruimen en de rest van de zondag op apegapen te liggen tot Studio Sport begint... ;)
In ieder geval een leerzaam moment voor iedere promotor.

BB
15-09-2009, 00:39
Klopt.
Ali is 10 jaar ouder en zou dus een partij zonder de bescherming doen. Hij had er totaal niet op gerekend. Het was dus een drama (alleen) voor hem.

En ik vind het dus totaal niet een drama dat er helmen en andere beschermers worden gedragen bij jeugdpartijen.

over het laatste zijn we het dan eens. Maar is het niet vreemd om iemand die dus blijkbaar senior is ( 10 jaar ouder) te laten vechten tegen een jeugd vechter? Ik vind van wel. Ik vind het zelfs onverantwoordelijk. Ik snap niet dat er dan niet meer nadruk wordt gelegd op veiligheid. Ik heb deze partij niet gezien, hoor. Maar ik vind het van de zotte dat je een jeugdvechter tegen een 10 jaar oudere vechter matcht. Moet je eens nagaan hoeveel harder zo iemand stompt en trapt en wat de impact is. En het argument dat ze nu wel konden knokken is een kul reden. Snap het niet van zowel trainers als organisatie als bond. Maar om met Ome Jan te spreken: het zal wel een leermoment zijn.

Mr 1 Leg
15-09-2009, 06:11
http://www.downhatgym.com/fotos/080809-0808098843.jpgmooie poster.:thup:

Effective
15-09-2009, 10:10
over het laatste zijn we het dan eens. Maar is het niet vreemd om iemand die dus blijkbaar senior is ( 10 jaar ouder) te laten vechten tegen een jeugd vechter? Ik vind van wel. Ik vind het zelfs onverantwoordelijk. Ik snap niet dat er dan niet meer nadruk wordt gelegd op veiligheid. Ik heb deze partij niet gezien, hoor. Maar ik vind het van de zotte dat je een jeugdvechter tegen een 10 jaar oudere vechter matcht. Moet je eens nagaan hoeveel harder zo iemand stompt en trapt en wat de impact is. En het argument dat ze nu wel konden knokken is een kul reden. Snap het niet van zowel trainers als organisatie als bond. Maar om met Ome Jan te spreken: het zal wel een leermoment zijn.

Tja dat beslissen de trainer, de vechter en de MON op zo'n moment.. enne desondanks was het geen mismatch ofzo want het eindigde in een onbeslist als ik me niet vergis.

Tykill
15-09-2009, 11:03
De foto's van het gala staan in het archief.

Veder vond ikzelf het een leuk gala alleen wel erg veel wedstrijden en helaas niet zo veel KO's :)

Was wel onder de indruk van die dame B vechter van complexx gym.
Die kan nog wel ver komen.

dietrik
15-09-2009, 14:17
Lena Buytendijk ja, die heeft de flow aardig te pakken. Overklaste haar tegenstandster totaal.

Dragon Tail
15-09-2009, 19:56
De foto's van het gala staan in het archief.

Veder vond ikzelf het een leuk gala alleen wel erg veel wedstrijden en helaas niet zo veel KO's :)

Was wel onder de indruk van die dame B vechter van complexx gym.
Die kan nog wel ver komen.

Hoezo, kende je die dan nog niet?
Is toch al een hele tijd bezig. Of kom je niet uit Friesland?

Effective
15-09-2009, 21:42
Lena is toch alweer een kleine tien jaar bezig denk ik.. volgens mij tussendoor ook wel een hele poos niet gevochten.

target
24-09-2009, 21:17
Bedankt voor de positieve reacties over Kai Muay.
Iedereen had er echt zin in. We vonden het dus ook echt jammer dat er drie partijen niet door gingen. (Heleen v.d. Heuvel, Giana Faats, Ivo Zondervan)
De partij van Alexander ging wel door. Dat was een hele mooie partij, alleen erg jammer dat Alex er niet met de winst vandoor ging.
Ali Hosseini had de dikke pech dat zijn tegenstander te jong was, vandaar dat het een jeugdpartij werd. Een drama met die helmen.

Oh is dat Ivo, dan was is even in de war.
(ik volgde het programma niet helemaal meer, er viel best veel uit dus ik was de tel kwijt)

Ja een klein drama was het wel voor Ali.
Qua veiligheid wel goed enzo, daar ben ik het wel mee eens hoor.
Maar Ali had überhaupt nog nooit een helm op gehad, totaal niet opgerekend e.d.
Het vervelende was vooral dat de helm telkens verschoof, iedere keer zal dat ding scheef/ voor z'n ogen of wat dan ook.
(en ik stond echt heel dicht bij....:thup:)
Kan het zo zijn dat ze niet goed op de hoogte waren van de leeftijd van zijn tegenstander?


Over het onverantwoord zijn van de partij wil ik ook nog wel wat zeggen:
Ali zit pas een maand of tien op Muay-Thai, die andere jongen volgens mij al veel (?) langer. Verder wegen/ wogen ze bijna of helemaal hetzelfde.
De partij eindigde trouwens niet onbeslist maar op verlies voor Ali.

En, dit weet ik niet zeker, volgens mij was het helemaal niet een 'samengestelde' partij om ze toch nog te laten vechten.
Voor zover ik weet was er altijd (toch zeker twee weken voor de wedstrijd) al sprake van dat ali tegen 'een of andere duitser' moest.
Het was dezelfde jongen als hierboven (blz 1) bij de matchmaking vermeld staat.
(Ik train met Ali vandaar dat ik wel eens iets opvang....)



NB:
Ik ben ondertussen foto's van het gala aan het uploaden, is daar nog behoeft aan? (dan post ik zo even een linkje :cool2:)

Tykill
25-09-2009, 02:13
Hoezo, kende je die dan nog niet?
Is toch al een hele tijd bezig. Of kom je niet uit Friesland?

Ik heb haar al eerder gezien ja maar nu begint het me echt op te vallen.
Zelf zit ik nog maar een jaar in de vechtsport wereld vandaar.

Effective
25-09-2009, 11:44
NB:
Ik ben ondertussen foto's van het gala aan het uploaden, is daar nog behoeft aan? (dan post ik zo even een linkje :cool2:)

Yep! Altijd leuk.

target
25-09-2009, 12:13
Hier staan ze inmiddels!

Nog meer foto's Warriors of the North Drachten - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=805140#post805140)