PDA

View Full Version : Alistair versus Mighty Mo?



Fasada
04-09-2009, 11:31
Ik lees net op de Glory site staan dat Alistair vecht tegen Mighty Mo op het GG evenement....
Weet niet of dit een repost is maar vroeg mij af of dit een K-1 partij wordt of een M.M.A. partij....

Zelf had ik graag iemand anders gezien maar ja het blijft moeilijk om een tegenstander te zoeken die in Nederland wil vechten tegen Alistair....

steftheboxer
04-09-2009, 13:28
pff hier zit echt niemand op te wachten..Alistair mag van mij wel weer eens aantreden tegen een geloofwaardige tegenstander op MMA regels anders ga ik inderdaad de verhaaltjes geloven dat ie niet in Amerika wilt vechten wegens het inleveren van een plasje...

el bastardo
04-09-2009, 13:32
Idd jammer dat Alistair niet tegen een tegenstander van formaat vecht. Had ik wel op gehoopt voor deze gelegenheid. Nu issie snel klaar denk ik. En op Mo zit ik niet te wachten.

jesselaar
04-09-2009, 13:45
pff hier zit echt niemand op te wachten..Alistair mag van mij wel weer eens aantreden tegen een geloofwaardige tegenstander op MMA regels anders ga ik inderdaad de verhaaltjes geloven dat ie niet in Amerika wilt vechten wegens het inleveren van een plasje...

x2

De dikke nudist
04-09-2009, 13:55
Zelf had ik graag iemand anders gezien maar ja het blijft moeilijk om een tegenstander te zoeken die in Nederland wil vechten tegen Alistair....

Yvel...

MMAFAN-1122
04-09-2009, 13:57
x2

X3

knift
04-09-2009, 13:59
Yvel...


idd GILBERT YVEL

Fasada
04-09-2009, 14:05
x 4

Vond de reactie van de manager van Yvel uitermate zwak.... Net alsof aan Alistair niks te winnen valt.... Zij hebben toen Pedro Rizzo geaccepteerd voor veel minder geld dus dit is een kans voor Yvel om zich in de kijker te vechten en een beter contract bij de UFC af te dwingen.... Vooralsnog is hij nog een free-agent...

In zijn columns had hij het ook over het gevecht en snap dan echt niet waarom dit niet door gaat....

Jammer!!

iconian
04-09-2009, 14:11
x 4

Vond de reactie van de manager van Yvel uitermate zwak.... Net alsof aan Alistair niks te winnen valt.... Zij hebben toen Pedro Rizzo geaccepteerd voor veel minder geld dus dit is een kans voor Yvel om zich in de kijker te vechten en een beter contract bij de UFC af te dwingen.... Vooralsnog is hij nog een free-agent...

In zijn columns had hij het ook over het gevecht en snap dan echt niet waarom dit niet door gaat....

Jammer!!

x5 ik snap die politiek erachter ook niet helemaal, voor yvel is het de meest high profile partij die hij op het moment kan krijgen, of willen ze alistair nou helemaal ongeschonden houden tot hij een superpartij vs fedor kan draaien?

Cave
04-09-2009, 14:28
Alistair wie?

Wiseguy
04-09-2009, 14:37
GG heeft wel alles uit de kast getrokken voor hun 10e gala.

stiffler
04-09-2009, 14:42
x5 ik snap die politiek erachter ook niet helemaal, voor yvel is het de meest high profile partij die hij op het moment kan krijgen, of willen ze alistair nou helemaal ongeschonden houden tot hij een superpartij vs fedor kan draaien?


Yvel wil doorbreken in USA... Voor alsnog vecht Ali niet in Amerika..
Is dus ook niet bekend daar.. En waarom is dit dan de high profile partij voor Yvel ?!? ;)

Ik wil die partij ook graag zien, maar heb me er nu wel bij neergelegd dat deze er niet komt :twak:

Maar ontopic
wat een cookie krijgt Ali weer... Ach dan kan hij in ieder geval helemaal fit zijn titel gaan verdedigen in Amerika :thup:

chief108
04-09-2009, 14:45
denk dat echt helemaal niemand zit te wachten op deze partij

ik wacht alleen op de post van Jamila waarin ze zegt dat Mo echt goed bezig is de laatste tijd en een echt gevaarlijke tegenstander is :rolleyes:

Lionheart
04-09-2009, 15:18
denk dat echt helemaal niemand zit te wachten op deze partij

ik wacht alleen op de post van Jamila waarin ze zegt dat Mo echt goed bezig is de laatste tijd en een echt gevaarlijke tegenstander is :rolleyes:


Hahahaha!

MiNoS
04-09-2009, 15:54
Wanneer heeft Mighty Mo eigenlijk z'n laatste partij gevochten.
Volgens mij is dat wel al een jaar geleden....

dietrik
04-09-2009, 15:59
Volgens mij tegen Schildt.

dirk5
04-09-2009, 16:01
31-12-2008 op triangle verloren van schilt

chief108
04-09-2009, 16:03
wordt dus in 2 tellen opgevouwen door Ali...

iconian
04-09-2009, 16:03
31-12-2008 op triangle verloren van schilt

hij had schilt wel een tijdje op zn rug geloof ik. Maarja Overeem krijg je niet zo makkelijk op de grond.

chief108
04-09-2009, 16:03
31-12-2008 op triangle verloren van schilt
ook op wikipedia gekeken?? :rolleyes:

adenane
04-09-2009, 16:05
Wanneer heeft Mighty Mo eigenlijk z'n laatste partij gevochten.
Volgens mij is dat wel al een jaar geleden....

En laten we het helemaal niet hebben over wanneer de laatste partij was van de tegenstander van Sem Schilt!


(Partij, niet party maar partij!)

dirk5
04-09-2009, 16:13
ook op wikipedia gekeken?? :rolleyes:

hehe, ik wist dat het een triangle was van Schilt, de datum moest ik idd even checken :)

steftheboxer
04-09-2009, 16:28
net ook even gechekt op de site van Golden Glory, maar hij wordt inderdaad officieel aangekondigt...pff zo zonde, kunnen ze nog beter Overeem vs Sergei Kharitonov deel 3 doen..

Tony
04-09-2009, 17:56
i rest my case.. zie ali graag knokken... maar dit is een kut matchup..
je zou bijna hopen dat Mighty Mo een looping overhand right weet te landen.. tenminste nog een beetje spanning.

sikkwitttet
04-09-2009, 18:34
na schilt is ali o de enige echte topper(deuh rest ook maar minder dan die 2,die zijn wereld top)
dan krijg je fucking mo op je eigen event.damn afgang zeg.zelfde als of dalijk schilt vs petr vondracheck word ofzo.totaal ongeloofelijk

Mike
04-09-2009, 18:53
zo'n mismatch getuigt van uitermate slecht management

valt niks te winnen voor Overeem en geen enkele fan/kaartjeskoper zit hier op te wachten.

LOSE LOSE situation for GG, slecht gemanaged dus. Vecht dan gewoon niet want dit slaat werkelijk nergens op, al kreeg ik gratis kaartjes dan nog had ik wel wat beters te doen dan naar deze flut partij te kijken. Fans worden zo niet serieus genomen. T had net zo goed op de "geweldige" M1 card kunnen staan naast de uber partij kerr vs king mo


je gaat bijna hopen dat mo wint want dan zijn de rapen echt gaar bij GG

chief108
04-09-2009, 18:58
je gaat bijna hopen dat mo wint want dan zijn de rapen echt gaar bij GG
:brow:

wrestler_nl
04-09-2009, 19:03
WTF? Waarom Mighty Mo? Dit doet AListair Overeem' s carriere echt niets goed volgens mij!
En dan durven er mensen te beweren dat hij een top 10 vechter is...nou echt niet hoor...hij heeft al een jaar lang geen mma gevochten en waar hij wel tegen heeft gevochten zijn geen top vechters....behalve Cro Cop maar had hij niet van hem gewonnen...dus dat zegt me niets!
Dus ik zeg belt inleveren en laat fedor vs rogers voor de belt vechten!

MMA Fan
04-09-2009, 20:36
dat is inderdaad een slechte voor Ali.....
and ik vind Schilt vs Ignashov nou ook niet bepaald een topper.......

chief108
04-09-2009, 21:17
WTF? Waarom Mighty Mo? Dit doet AListair Overeem' s carriere echt niets goed volgens mij!
En dan durven er mensen te beweren dat hij een top 10 vechter is...nou echt niet hoor...hij heeft al een jaar lang geen mma gevochten en waar hij wel tegen heeft gevochten zijn geen top vechters....behalve Cro Cop maar had hij niet van hem gewonnen...dus dat zegt me niets!
Dus ik zeg belt inleveren en laat fedor vs rogers voor de belt vechten!
net alsof ik een echo van mezelf hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor... hoor...


Ali heeft hier idd niets mee te winnen
en kan alleen maar verliezen
als Mo niet binnen een minuut afgemaakt is, dan is de partij voor Ali al een loss
en dan hoeft hij echt nog lang niet na te denken over een title shot against Fedor

als hij wel Mo binnen een minuut afmaakt
dan heeft hij een cookie verslagen
big deal

oftewel een no win situation

beetje vaag van het management
(en nu wachten op geweldige reply van Baas Boon... ;) )

chief108
04-09-2009, 21:24
oh ja...

en dan vergeet ik gemakshalve maar de optie dat hij natuurlijk tegen een ongelukkige maai aan ken lopen en KO gaat...

Vitor Belfort
04-09-2009, 21:30
WTF? Waarom Mighty Mo? Dit doet AListair Overeem' s carriere echt niets goed volgens mij!
En dan durven er mensen te beweren dat hij een top 10 vechter is...nou echt niet hoor...hij heeft al een jaar lang geen mma gevochten en waar hij wel tegen heeft gevochten zijn geen top vechters....behalve Cro Cop maar had hij niet van hem gewonnen...dus dat zegt me niets!
Dus ik zeg belt inleveren en laat fedor vs rogers voor de belt vechten!

Uit de sherdog top 10 is hij inmiddels gevallen, maar ik wist niet op basis waarvan hij in die top 10 terecht kwam....

Cave
04-09-2009, 21:44
Laten we nou maar hopen dat Ali onderweg naar de ring niet moet pissen en een kwaaie toiletjuffrouw tegenkomt....

chief108
04-09-2009, 21:45
weet je wat het allerergste zou zijn?

als het gewoon op een beslissing aankomt...
en Ali verliest :eek:

iconian
04-09-2009, 21:50
weet je wat het allerergste zou zijn?

als het gewoon op een beslissing aankomt...
en Ali verliest :eek:

omfg :cry2:

Tony Galento
04-09-2009, 22:00
...en Gilbert de prijs uitreikt

:D

Cave
04-09-2009, 22:12
*****************************BREAKING NEWS***************************

FEDOR EMELIANENKO REACTS TO RUMORED BOUT ALISTAIR OVEREEM VS MIGHTY MO



http://www.411mania.com/siteimages/fedor_thumbsdown1_9438.gif

Jeru
04-09-2009, 22:38
Yes eindelijk!!! Alistair tegen Mighty Mo!!! Zo lang op moeten wachten, maar nu eindelijk voor elkaar gekregen....

marcelt
05-09-2009, 01:34
He dit is vet goed voor zijn reputatie. > Overeem dat is toch die vechter die zowel van Buentello, Michael Knaap, Gary Goodrige EN Mighty Mo heeft gewonnen.

Shooto Holland
05-09-2009, 01:45
Alistair vecht niet tegen Mighty Mo. Hij was wel voorgesteld maar niet accoord bevonden door ons. We zijn in overleg met Scott Coker van Strikeforce om een waardige tegenstander te halen (is niet makkelijk moet ik zeggen).

De informatie op de GLORY site is onjuist en door de beheerder erop geplaatst door een miscommunicatie.

Onze excuses hiervoor.

Osu,

Martijn

marcelt
05-09-2009, 01:48
OK thnx 4 update. Ben nieuwsgierig!

jesselaar
05-09-2009, 04:01
*****************************BREAKING NEWS***************************

FEDOR EMELIANENKO REACTS TO RUMORED BOUT ALISTAIR OVEREEM VS MIGHTY MO



http://www.411mania.com/siteimages/fedor_thumbsdown1_9438.gif
lol

jesselaar
05-09-2009, 04:16
zo'n mismatch getuigt van uitermate slecht management

valt niks te winnen voor Overeem en geen enkele fan/kaartjeskoper zit hier op te wachten.

LOSE LOSE situation for GG, slecht gemanaged dus. Vecht dan gewoon niet want dit slaat werkelijk nergens op, al kreeg ik gratis kaartjes dan nog had ik wel wat beters te doen dan naar deze flut partij te kijken. Fans worden zo niet serieus genomen. T had net zo goed op de "geweldige" M1 card kunnen staan naast de uber partij kerr vs king mo


je gaat bijna hopen dat mo wint want dan zijn de rapen echt gaar bij GG

ik vind het nog slechter dat zn managers ook niet ingrijpen ,en er een 2e bob sapp van te willen maken en zo al zn geloofwaardig heid met zo een tegenstander als mo wegnemen. omdat hij geen top 10 meer is ,hoeft hij straks niet eens meer tegen fedor te vechten en loopt hij het gevecht van zn leven mis

jesselaar
05-09-2009, 04:25
OK thnx 4 update. Ben nieuwsgierig!
gelukkig ze luisteren

micha
05-09-2009, 08:35
thanks martijn want de azijnzeikers hier waren weer flink bezig. gewoon een tikkie jaloers ofzo

rene37
05-09-2009, 09:40
thanks martijn want de azijnzeikers hier waren weer flink bezig. gewoon een tikkie jaloers ofzo

Nee hoor niet jaloers, maar ben bang dat de man(allistair) die ik zooo graag een ufc titel zie pakken of van fedor zie winnen, weer afglijd naar een 13 in een dozijn vechter...door dit soort klote partijtjes.
Want je kan toch niet als strikeforce champ, 2x afzeggen(ok door een blessure) en wel een klote pot gaan draaien.
De eerste pot die hij weer moet draaien is bij strikeforce, zijn titel verdedigen. Jullie hebben toch ook wel geconstateerd dat bij het laatste strikeforce event iedereen genoemd wordt, behalve allistair.

Jeru
05-09-2009, 10:08
thanks martijn want de azijnzeikers hier waren weer flink bezig. gewoon een tikkie jaloers ofzo

Ga me nou niet vertellen dat je dit een top matchup had gevonden en een verrijking voor Alistair zijn carrière....

NielsN
05-09-2009, 10:47
thanks martijn want de azijnzeikers hier waren weer flink bezig. gewoon een tikkie jaloers ofzo

WAR YVEL!!!!:thup:

steftheboxer
05-09-2009, 11:11
thanks martijn want de azijnzeikers hier waren weer flink bezig. gewoon een tikkie jaloers ofzo

Niks geen azijnzeikers, Golden Glory moet beseffen dat ze een profesionele organsisatie zijn en dat de website een communicatiemiddel is om de fans op de hoogte te houden. Als daar vervolgens een match-up wordt aangekondigt die waardeloos is dan hoor je dat....

on-topic ik ben blij dat deze partij dus niet doorgaat...hopen op en mooie uitdaging voor alistair!

Jeru
05-09-2009, 11:13
Golden Glory moet beseffen dat ze een profesionele organsisatie zijn en dat de website een communicatiemiddel is om de fans op de hoogte te houden.

Gelukkig worden we over het echt belangrijke nieuws wel goed op de hoogte gehouden....

http://www.goldenglory.com/news.html

adenane
05-09-2009, 11:18
Alistair vecht niet tegen Mighty Mo. Hij was wel voorgesteld maar niet accoord bevonden door ons. We zijn in overleg met Scott Coker van Strikeforce om een waardige tegenstander te halen (is niet makkelijk moet ik zeggen).

De informatie op de GLORY site is onjuist en door de beheerder erop geplaatst door een miscommunicatie.

Onze excuses hiervoor.

Osu,

Martijn

Thanks Martijn.

Nu nog even zeggen dat de matchmaking van Sem Schilt ook een miscommunicatie is en een fout van de beheerder en misschien, heel misschien wordt het toch nog een leuk feestje daar!

micha
05-09-2009, 11:27
[quote=steftheboxer;793945]Niks geen azijnzeikers, Golden Glory moet beseffen dat ze een profesionele organsisatie zijn


:fp::fp: och ja ik zal het doorgeven:rotflmao:

NielsN
05-09-2009, 11:31
:fp::fp: och ja ik zal het doorgeven:rotflmao:

Doe dat. Zal ons veel irritatie schelen.

steftheboxer
05-09-2009, 11:45
Doe dat. Zal ons veel irritatie schelen.

:D x2

Collina
05-09-2009, 13:43
Alistair Overeem vs. Gilbert Yvel (Mixfight.nl woorden wisseling)

Ik kan me nog goed voor de geest toen Gilbert trash talk poste op Mixfight.nl over Alistiar, dat Alistiar openlijk Gilbert had uitgedaagd op Mixfight.nl om tegen hem te vechten.

Alistiar zei: Gilbert, laten we het niet alleen om het geld doen, ik ben bereid water bij de wijn te doen als jij dat ook doet.

Dit is een tijd geleden, wie weet dit nog of hoe kan ik dit opzoeken?

Ik denk dat veel mensen op deze partij zitten te wachten, het zou toch geweldig zijn?

Collina

steftheboxer
05-09-2009, 14:31
ik weet het niet of ik alistair vs Yvel nu al wil zien, het is natuurlijk een prachtpartij maar beide proberen naam te maken in Amerika, een verlies partij voor een van de twee betekent misschien wel een minder goede kans daar.. ( ufc b.v. )

Maar mocht deze partij e toch komen wordt het volgens mij een oorlog waarbij alistar het toch op de grond beslist...

chief108
05-09-2009, 15:02
thnx Martijn...

ik ben blij dat het een fout was
nou ja fout....
een blunder eigenlijk, maar laten we geen azijn pissen hiero :)

Guile
05-09-2009, 15:04
Alsof ze beide nog geen verliespartijen hebben. Yvel - Overeem is de partij die iedereen hier wil zien en beide vechters geven in het openbaar aan dat ze elkaar willen treffen.

Wat is nou in godsnaam het probleem?

Ik heb die discussie wel gevolgd, maar de reden weet ik eigenlijk niet.

knift
05-09-2009, 15:08
ik weet het niet of ik alistair vs Yvel nu al wil zien, het is natuurlijk een prachtpartij maar beide proberen naam te maken in Amerika, een verlies partij voor een van de twee betekent misschien wel een minder goede kans daar.. ( ufc b.v. )

Maar mocht deze partij e toch komen wordt het volgens mij een oorlog waarbij alistar het toch op de grond beslist...


nou ik wil die partij wel zien en zeker in nederland ik heb een tafel dus kom maar op dat getrut altijd zeg gewoon allebij ja heel nederland zit te wachten op die partij en ik denk als die partij er zou komen tot alle tafels zo weg zijn.

sikkwitttet
05-09-2009, 15:10
gelukkig gaat die kut partij niet door.maar wat gaat komen, toch wel een top partij hoop ik dan.want ben geen azijnpisser, alleen net als de rest een fucking fan van alistair net als de rest van gg vechters. maar worden als fan wel boos of in iedergeval teleurgesteld als die gasten dan niet vechten en als ze vechten tegen vaaddoeken dan.

beter dus geen mighty mo

MB667
05-09-2009, 15:32
je zou zeggen alistair wint dit makkelijk maar op een goede stoot van mo gaat iedereen neer, ook alistair. als hij naar de grond gaat is het zo afgelopen, gebeurd dit niet, dan kan mo nog wel eens alistair problemen gaan geven.

edit: ok gaat niet door, maar toch!

jesselaar
05-09-2009, 17:03
Niks geen azijnzeikers, Golden Glory moet beseffen dat ze een profesionele organsisatie zijn en dat de website een communicatiemiddel is om de fans op de hoogte te houden. Als daar vervolgens een match-up wordt aangekondigt die waardeloos is dan hoor je dat....

on-topic ik ben blij dat deze partij dus niet doorgaat...hopen op en mooie uitdaging voor alistair!
x2

oliebol
05-09-2009, 17:21
thanks martijn want de azijnzeikers hier waren weer flink bezig. gewoon een tikkie jaloers ofzo

Wat was er om jaloers te zijn dan eigenlijk?

Cave
05-09-2009, 19:40
thanks martijn want de azijnzeikers hier waren weer flink bezig. gewoon een tikkie jaloers ofzo

Dat jij tijdens het met beide handen aftrekken van GG nog de mogelijkheid ziet om berichten neer te plempen is inderdaad jaloersmakend!

Verder goed om te lezen dat Mo en Alistair niet tegenover elkaar komen te staan.

micha
05-09-2009, 19:42
[quote=Cave;794192]Dat jij tijdens het met beide handen aftrekken van GG nog de mogelijkheid ziet om berichten neer te plempen is inderdaad jaloersmakend!


idioot

dietrik
05-09-2009, 19:43
je zou zeggen alistair wint dit makkelijk maar op een goede stoot van mo gaat iedereen neer, ook alistair. als hij naar de grond gaat is het zo afgelopen, gebeurd dit niet, dan kan mo nog wel eens alistair problemen gaan geven.

edit: ok gaat niet door, maar toch!

Mo is nog het bekendst van z'n ko loss tegen kaoklai. Dat zegt wel genoeg.

Cave
05-09-2009, 19:50
[quote=Cave;794192]Dat jij tijdens het met beide handen aftrekken van GG nog de mogelijkheid ziet om berichten neer te plempen is inderdaad jaloersmakend!


idioot

Je hebt helemaal gelijk. Wat is jouw excuus?

ICON
05-09-2009, 19:50
[quote=Cave;794192]Dat jij tijdens het met beide handen aftrekken van GG nog de mogelijkheid ziet om berichten neer te plempen is inderdaad jaloersmakend!


idioot


wat je zegt ben je zellluffff

A.F.
05-09-2009, 19:52
ja man.... vet jaloers zijn we ... ik ben net zo jaloers op de buurman met ze vrouw....

A.F.
05-09-2009, 19:55
ik wil meer info svp

je kan zoveel willen....

MB667
06-09-2009, 03:13
je kan zoveel willen....

ik wil geld! maar wat niet is, is niet! ze zeggen..... dat ik een schooier ben

lopez86
06-09-2009, 03:48
goh wat een sfeertje weer hier :rolleyes:
en Micha is ook weer uit z'n grot gekropen :whistling:

marcelt
06-09-2009, 06:29
thanks martijn want de azijnzeikers hier waren weer flink bezig. gewoon een tikkie jaloers ofzo

Jaloers op jouw status als populairste Mixfighter?

Azijnzeikers: we mogen niet klagen over beroerde matchmaking of beroerde berichtgevng daaromtrend ?

adenane
06-09-2009, 07:11
Tuurlijk mogen we er wél wat van zeggen, kom nou. Dit gala wordt zo groots gebracht en met zoveel bombarie aangekondigt dat de verwachtingen bij het publiek hoog liggen. Dan komt GG aan met zo'n line-ups en dan denk ik: sjonge jonge jonge, wat een bras! Maar dat is toch mijn goed recht?

Met alle respect maar deze matchmaking is écht niet beter als een Ringsgala, een Gentlemansgala of een Slamm event, absoluut niet. Dan heb ik bewust It's Showtime niet genoemt want als ik het GG gala daar mee vergelijk, beledig ik Simon R gewoon. En dan kan je het nog zo mooi brengen met je Las Vegas en VIP en exclusief maar als de matchmaking ruk is, val je gewoon gruwelijk door de mand!

En azijnzeiker of niet, het goedkoopste kaartje is 250 euro (het lef ook, ongelooflijk!) en dan krijg je zoiets. En ik moet nog zien of de rest van de wedstrijden doorgaan. Het is namelijk helemaal niet zeker dat Alistair, Sem en Errol de 26ste dusdanig ongeschonden uit de strijd komen tegen respectievelijk Peter Aerts, Daniel Ghita en Glaube Feitosa dat ze er 3 weken later weer staan.

Dus jaloers? Neuh!

Judas
07-09-2009, 14:10
Overigens, diverse leden en aanhangers van GG kunnen een voorbeeld nemen aan de manier waarop jij je uitdrukt en profileert hier. Altijd netjes en professioneel; klasse!
(ik vond dat dat ook wel eens gezegd mocht worden)


Behalve die ene keer toen Alistair zijn Oscar terugkreeg van Remy;).

De man van 14K
07-09-2009, 14:15
Jaloers op een kutpartij? Vast niet. Als 't nou een toppartij was, had je wellicht kunnen spreken van jaloezie. Met nadruk op "wellicht".


Je bent een nuthugger of je bent een azijnpisser, er is geen tussenweg in GG land..

Insider
07-09-2009, 14:16
Bedankt Martijn