PDA

View Full Version : Yahoo! plaatst een totaal onafhankelijk, inhoudelijk goed stuk over Alistair Overeem



iconian
05-09-2009, 20:47
http://sports.yahoo.com/mma/blog/cagewriter/post/When-will-Strikeforce-reach-its-breaking-point-w?urn=mma,186790

When will Strikeforce reach its breaking point with Overeem?
By Steve Cofield

http://a323.yahoofs.com/ymg/ept_sports_mma_experts__11/ept_sports_mma_experts-68000945-1251913288.jpg?ymIJE1BDIl05Rkqk

Why have championship belts if your fighters never defend them? Cung Le hasn't fought since March of 2008. Alistair Overeem has taken it to ridiculous levels. The Strikeforce heavyweight champ hasn't defended the strap since he won it back in November of 2007 against Paul Buentello.
It's gotten to the point where Strikeforce heavyweights aren't asking for an Overeem fight. The fight means zippo. The most desired fight is now against champ-in-waiting Fedor Emelianenko.
Overeem canceled his August 15 fight against Fabricio Werdum because of a mysterious hand injury. Now he's booked for what looks like a K-1 fight next month against Peter Aerts and then another appearance in December. When the heck will he fight in the U.S. again for Strikeforce? Frankly, we're starting to think he's avoiding fighting in the United States. We hate to do it, but there's was a lot of PED chatter surrounding Overeem when he was at the April Strikeforce event. He defiantly denied the steroid allegations with Ariel Helwani. The picture shows Overeem growing from a 205-pounder to huge 254-pounder in three years.
Who knows what the reason is? It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce. It's time to strip him and hold a heavyweight tournament. Make it an eight-man tourney with Fedor as the No. 1 seed. If Overeem wants in, he's welcome to. It'd be a great way to build up the heavyweight roster and further promote Fedor's name in the U.S.

ZakKa!
05-09-2009, 20:54
Ik denk dat we begin 2010 fedor overeem gaan zien. Fedor zei in de laatste episode van inside mma dat hij tegen Rogers zal vechten eind dit jaar, en in februari zijn volgende gevecht zal zijn.

iconian
05-09-2009, 21:00
Echt ongefundeerde stemmingmakerij van kleuterniveau, wie kan zo'n stuk nou serieus nemen? die vent heeft ff op sherdog gekeken zeker wat het beste bij de gemiddelde bevoordeelde WWE fan leeft en heeft dit stukje bij mekaar geplakt in de hoop dat het iets van controverse veroorzaakt:

Die foto die niemand serieus kan nemen

The picture shows Overeem growing from a 205-pounder to huge 254-pounder in three years.

Overeem canceled his August 15 fight against Fabricio Werdum because of a mysterious hand injury

Who knows what the reason is? It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce.

kortom: Overeem heeft zn handinjury verzonnen om niet in de VS te hoeven vechten, is 20 kilo gegroeid en is een schande voor strikeforce, en strikeforce is indirect een organisatie van paper champs als cung le en overeem.

zo'n vent betalen ze niet voor deze hersenloze stemmingmakerij hoop ik?

HUNTER
05-09-2009, 21:27
Hij heeft gewoon het probleem dat ie niet in de US aan de bak komt wegens zijn roids gebruik. In Japan doen ze daar niet moeilijk over maar er is geen organisatie van betekenis meer in Japan op MMA gebied.

Jammer maar helaas

chief108
05-09-2009, 21:33
ik vind dit zo gek nog niet:


It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce. It's time to strip him and hold a heavyweight tournament. Make it an eight-man tourney with Fedor as the No. 1 seed. If Overeem wants in, he's welcome to. It'd be a great way to build up the heavyweight roster and further promote Fedor's name in the U.S.

Cave
05-09-2009, 21:41
Tja, het viel natuurlijk te verwachten dat een stuk als dit een keer zou verschijnen. Los van de beschuldiging van 'roiden' - wat mij betreft is dit pas bewezen als Alistair 'positief' test, tot die tijd is hij onschuldig - is het natuurlijk wel zo dat het niet echt sterk van Alistair is dat hij in de afgelopen 22 maanden zijn titel niet verdedigd heeft.

Aan de andere kant: wat heeft Strikeforce sinds november 2007 gedaan om Alistair een titelgevecht aan te bieden? Ik kan me nou niet zo snel herinneren welke HW ze tegenover Alistair konden zetten voordat Werdum tekende bij Strikeforce. Je kan natuurlijk een HW-pannekoek boeken maar daarmee bewijs je jezelf als organisatie nou niet echt een dienst.

Als er dan eindelijk een aansprekende tegenstander is (Werdum of Rogers) en Alistair blesseert zijn hand ernstig (even los van de oorzaak) dan ben je idd al snel 2 jaar verder.

Okay, let the flaming begin!

wrestler_nl
05-09-2009, 21:45
Ik vind het helemaal terecht wat ze over Overeem hebben geschreven!
Het is volgens mij wel duidelijk waarom

iconian
05-09-2009, 21:55
Tja, het viel natuurlijk te verwachten dat een stuk als dit een keer zou verschijnen. Los van de beschuldiging van 'roiden' - wat mij betreft is dit pas bewezen als Alistair 'positief' test, tot die tijd is hij onschuldig - is het natuurlijk wel zo dat het niet echt sterk van Alistair is dat hij in de afgelopen 22 maanden zijn titel niet verdedigd heeft.

Aan de andere kant: wat heeft Strikeforce sinds november 2007 gedaan om Alistair een titelgevecht aan te bieden? Ik kan me nou niet zo snel herinneren welke HW ze tegenover Alistair konden zetten voordat Werdum tekende bij Strikeforce. Je kan natuurlijk een HW-pannekoek boeken maar daarmee bewijs je jezelf als organisatie nou niet echt een dienst.

Als er dan eindelijk een aansprekende tegenstander is (Werdum of Rogers) en Alistair blesseert zijn hand ernstig (even los van de oorzaak) dan ben je idd al snel 2 jaar verder.

Okay, let the flaming begin!

mee eens,

iemand van roids beschuldigen, wat hij in feite doet, moet je wel heel erg mee oppassen en hoort natuurlijk niet in een ook maar een beetje serieus artikel. Hij stelt dat overeem niet in de VS wil vechten, maar let niet op de HW situatie en neemt zijn blessure kennelijk niet serieus.

"we're starting to think he's avoiding fighting in the United States. We hate to do it, but there's was a lot of PED chatter surrounding Overeem when he was at the April Strikeforce event." 'we' denken? dat overeem niet geblesseerd was en bewust niet in amerika wil vechten? flikker op met je we.

"It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce." Het is duidelijk dat Overeem de titel en strikeforce niet respecteerd? Overeem kun je hier moeilijk als persoon de schuld van geven!

echt een emmervol schimmelende bagger dit artikel. Ik ben geen GG hugger of wat dan ook, maar als de meest belezen MMA site zo simplistisch en onwetend stemming probeert te maken, is dat toch wel slecht voor de MMA pers en al helemaal dat ze 1 persoon zitten zwart te maken.

wrestler_nl
05-09-2009, 22:39
Tja, het viel natuurlijk te verwachten dat een stuk als dit een keer zou verschijnen. Los van de beschuldiging van 'roiden' - wat mij betreft is dit pas bewezen als Alistair 'positief' test, tot die tijd is hij onschuldig - is het natuurlijk wel zo dat het niet echt sterk van Alistair is dat hij in de afgelopen 22 maanden zijn titel niet verdedigd heeft.

Aan de andere kant: wat heeft Strikeforce sinds november 2007 gedaan om Alistair een titelgevecht aan te bieden? Ik kan me nou niet zo snel herinneren welke HW ze tegenover Alistair konden zetten voordat Werdum tekende bij Strikeforce. Je kan natuurlijk een HW-pannekoek boeken maar daarmee bewijs je jezelf als organisatie nou niet echt een dienst.

Als er dan eindelijk een aansprekende tegenstander is (Werdum of Rogers) en Alistair blesseert zijn hand ernstig (even los van de oorzaak) dan ben je idd al snel 2 jaar verder.

Okay, let the flaming begin!

Niet mee eens. Je zegt hij is onschuldig van roids totdat het bewezen is maar ja aan de andere kant hij heeft alleen maar in Japan en Nederland gevochten. Landen waar je niet getest word voor roids.
Ik zie hem liever tegen een paar ' koekebakkers' dan tegen niemand hoor.
Ik noem Rogers , Randleman , Werdum en Arlovski trouwens geen koekebakkers.


mee eens,

iemand van roids beschuldigen, wat hij in feite doet, moet je wel heel erg mee oppassen en hoort natuurlijk niet in een ook maar een beetje serieus artikel. Hij stelt dat overeem niet in de VS wil vechten, maar let niet op de HW situatie en neemt zijn blessure kennelijk niet serieus.

"we're starting to think he's avoiding fighting in the United States. We hate to do it, but there's was a lot of PED chatter surrounding Overeem when he was at the April Strikeforce event." 'we' denken? dat overeem niet geblesseerd was en bewust niet in amerika wil vechten? flikker op met je we.

"It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce." Het is duidelijk dat Overeem de titel en strikeforce niet respecteerd? Overeem kun je hier moeilijk als persoon de schuld van geven!

echt een emmervol schimmelende bagger dit artikel. Ik ben geen GG hugger of wat dan ook, maar als de meest belezen MMA site zo simplistisch en onwetend stemming probeert te maken, is dat toch wel slecht voor de MMA pers en al helemaal dat ze 1 persoon zitten zwart te maken.

Als je overal gaat vechten behalve in de organisatie waar jij je titel moet verdedigen dan heb je geen respect voor de titel . Het lijkt wel alsof hij de titel helemaal niet waardeert

Cave
05-09-2009, 23:23
Niet mee eens. Je zegt hij is onschuldig van roids totdat het bewezen is maar ja aan de andere kant hij heeft alleen maar in Japan en Nederland gevochten. Landen waar je niet getest word voor roids.
Ik zie hem liever tegen een paar ' koekebakkers' dan tegen niemand hoor.
Ik noem Rogers , Randleman , Werdum en Arlovski trouwens geen koekebakkers.


1. Speculaties mbt roids begrijp ik maar het verandert niks aan het feit dat Ali nooit betrapt is op iets. Klaar dus.

2. Je zet niet zo even een titelgevecht neer als je wil proberen je organisatie langer dan een jaar te laten bestaan.

Justinian
05-09-2009, 23:27
Hij heeft gewoon het probleem dat ie niet in de US aan de bak komt wegens zijn roids gebruik. In Japan doen ze daar niet moeilijk over maar er is geen organisatie van betekenis meer in Japan op MMA gebied.

Jammer maar helaas
Ik weet niet hoeveel hij woog toen hij tegen Buentelo vocht, maar toen vocht hij ook in de VS en in ieder geval op zwaargewicht...

Jeru
05-09-2009, 23:29
Je zou gewoon 1x per jaar (minstens) je belt moeten verdedigen...

beebob
06-09-2009, 01:19
Het grappige is dat je nooit betrapt kan worden als je nooit vecht

anoniem gg
06-09-2009, 10:14
Tja, het viel natuurlijk te verwachten dat een stuk als dit een keer zou verschijnen. Los van de beschuldiging van 'roiden' - wat mij betreft is dit pas bewezen als Alistair 'positief' test, tot die tijd is hij onschuldig - is het natuurlijk wel zo dat het niet echt sterk van Alistair is dat hij in de afgelopen 22 maanden zijn titel niet verdedigd heeft.

Aan de andere kant: wat heeft Strikeforce sinds november 2007 gedaan om Alistair een titelgevecht aan te bieden? Ik kan me nou niet zo snel herinneren welke HW ze tegenover Alistair konden zetten voordat Werdum tekende bij Strikeforce. Je kan natuurlijk een HW-pannekoek boeken maar daarmee bewijs je jezelf als organisatie nou niet echt een dienst.

Als er dan eindelijk een aansprekende tegenstander is (Werdum of Rogers) en Alistair blesseert zijn hand ernstig (even los van de oorzaak) dan ben je idd al snel 2 jaar verder.

Okay, let the flaming begin!

Juist, iemand met gezond verstand!

Alistair is gehaalt om te verliezen bij Strikeforce, eerst tegen Belfort en daarna tegen Paul. Strikfeforce heeft zichzelf in die situatie gebracht, daardat normaal gezien er in een contract staat: dat als je een tietel veroverd, je verplicht bent je tietel te verdedigen en blab;lab;la.
Maar dat stond er niet, dus het management heeft pas een paar maanden geleden tot een overeenstemming gekomen voor een nieuw contract. Dat Alistair in die brawl betrokken raakte en daardoor zijn hand infecteerde, is voor Alistair en het management zeker niet leuk geweest. Ten eerste twee vette pay days, ten tweede hadden we een schema gemaakt omdat Alistair ook bij FEG/K-1 onder contract staat. Aangezien er niet veel wedstrijden waren rond de zomer in Japan, hadden we besloten om bij strikeforce te gaan vechten, die waren ook op de hoogte van zijn verplichtingen in Japan.
Dat er het 50 ct incident heeft plaatsgevonden is rot voor alle betrokken partijen en fans, maar die dingen kunnen gebeuren. Maar ik vindt niet terug in het stuk van 22 maanden dat het Strikforce zelf was die pas enkele maanden geleden met een aanbieding kwam en waaruit een overeenkomst is ontstaan! Ook geen onderzoek of het incident heeft plaatsgevonden of opvragen van een doktor raport!
Blijkbaar is de betrokken journalist zelf nogal teleurgesteld en zou hij het verhaal eerst eens moeten onderzoeken van twee kanten alvorens hij zijn frustraties publiceert!

Hans Vos
06-09-2009, 10:59
als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans

NielsN
06-09-2009, 11:17
als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans

Wie bedoel je precies? Ik had het idee dat deze thread redelijk respectvol bleef, maar misschien heb ik ergens over heen gekeken?

dontmindme
06-09-2009, 11:38
als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans



ik had een volwassener reply van jou verwacht, ´ stap in de ring tegen hem´.
ik kan goed schieten, laat m komen voor een pot paintball, zeg ik t wel tegen m, dat zn lichaam gewoon absurd vol zit met troep, heb ik geen probleem mee.
ben nooir fan geweeest van de overeems, maar heb wel altijd voor ze gejuicht als ze tegen een niet ndererlander stonden, ik heb ze vaak af gekraakt maar dat was om de GG aanhang de stront in te duwen.
allistair hoeft tegen over mij niks te verantwoorden, maar er zijn hier wel mensen die hem supporten en tegen over hen zou hij en GG dat wel kunnen doen




ps ik schiet m bont en blauw.



ongeveer het zelfde wat ie met mij zou doen in de ring

Hans Vos
06-09-2009, 11:39
Wie bedoel je precies? Ik had het idee dat deze thread redelijk respectvol bleef, maar misschien heb ik ergens over heen gekeken?ik denk namelijk niet dat het stuk hier geplaatst is uit respect maar meer om olie op een bestaand vuurtje te gooien . dat is mijn mening maar ja wie ben ik .ik hou er in ieder geval niet van .groet hans

Hans Vos
06-09-2009, 11:47
ik had een volwassener reply van jou verwacht, ´ stap in de ring tegen hem´.
ik kan goed schieten, laat m komen voor een pot paintball, zeg ik t wel tegen m, dat zn lichaam gewoon absurd vol zit met troep, heb ik geen probleem mee.
ben nooir fan geweeest van de overeems, maar heb wel altijd voor ze gejuicht als ze tegen een niet ndererlander stonden, ik heb ze vaak af gekraakt maar dat was om de GG aanhang de stront in te duwen.
allistair hoeft tegen over mij niks te verantwoorden, maar er zijn hier wel mensen die hem supporten en tegen over hen zou hij en GG dat wel kunnen doen




ps ik schiet m bont en blauw.



ongeveer het zelfde wat ie met mij zou doen in de ringik hou gewoon niet van de manier waarop vechters ( en of dat nu aerts -badr-overeem - schilt of wie dan ook is) naar beneden gehaald worden door een aantal internetridders . ik heb daar op zijn zachts gezegt erg veel moeite mee .ook ik ben geen fan van elke vechter maar je kan ze op z,n minst in hun waarde laten . groet hans

dontmindme
06-09-2009, 11:52
ik denk namelijk niet dat het stuk hier geplaatst is uit respect maar meer om olie op een bestaand vuurtje te gooien . dat is mijn mening maar ja wie ben ik .ik hou er in ieder geval niet van .groet hans

daar heb je een punt, alleen is het geschreven door een´ objectief´ persoon.
ik vind het wel geloofwaardig,



1. Speculaties mbt roids begrijp ik maar het verandert niks aan het feit dat Ali nooit betrapt is op iets. Klaar dus.


je moet getest worden om tegen de lamp te lopen en wie ontwijkt het???????????????


doe een dickie vrij, zeg het gewoon eerlijk, hij zei de waarheid en de discussie was ten einde:thup:

sikkwitttet
06-09-2009, 12:22
uuhm hans. gelul van je sorry.
hier op mixfight is het juist een stuk beter dan op fightalk of waar dan ook. Omdat iedereen zijn domme shit kan en mag posten. Dus ook over vechters. EN ik beneen huge fan van alle vechters, nl of niet. Dus ook van overeem. Maar als hij zijn belt niet verdedigd. dan is dat vreemd. Ookal heeft hij de 50 cent accident(goeie bas) dan nog zou het nooit 1,5 jaar mogen duren voor hij weer in strikeforce vecht. Dan krijg je dus natuurlijk de vragen, waarom vecht ie niet?? nuo iedereen ziet zijn groei toch. en volgens jou zouden wij niks mogen vragen dan? ik vecht zelf ook, ben iets van 76 kilo. als ik volgend jaar opeens 120 kilo puur spier ben, mogen best een paar wenkbrowen en vraagjes omhoog gaan vind ik zo. duss... gelul dat je nooit iets over een vechter mag zeggen. dan zou de sport uitsterven, en verdienen zij geen geld. dus fair deal lijkt mij.

maar nu bas het uitgelegd heeft waarom hij niet in strikeforce vocht, dat dit door strikeforce zelf kwam (naast de blessure). Heb je dus naast roid plasje ook nu andere kant van verhaal.
kijk dat heeft dit ''bashen'' dus al opgeleverd. weten we dat ook weer.
next..

anoniem gg
06-09-2009, 14:08
http://sports.yahoo.com/mma/blog/cagewriter/post/When-will-Strikeforce-reach-its-breaking-point-w?urn=mma,186790

When will Strikeforce reach its breaking point with Overeem?
By Steve Cofield

http://a323.yahoofs.com/ymg/ept_sports_mma_experts__11/ept_sports_mma_experts-68000945-1251913288.jpg?ymIJE1BDIl05Rkqk

Why have championship belts if your fighters never defend them? Cung Le hasn't fought since March of 2008. Alistair Overeem has taken it to ridiculous levels. The Strikeforce heavyweight champ hasn't defended the strap since he won it back in November of 2007 against Paul Buentello.
It's gotten to the point where Strikeforce heavyweights aren't asking for an Overeem fight. The fight means zippo. The most desired fight is now against champ-in-waiting Fedor Emelianenko.
Overeem canceled his August 15 fight against Fabricio Werdum because of a mysterious hand injury. Now he's booked for what looks like a K-1 fight next month against Peter Aerts and then another appearance in December. When the heck will he fight in the U.S. again for Strikeforce? Frankly, we're starting to think he's avoiding fighting in the United States. We hate to do it, but there's was a lot of PED chatter surrounding Overeem when he was at the April Strikeforce event. He defiantly denied the steroid allegations with Ariel Helwani. The picture shows Overeem growing from a 205-pounder to huge 254-pounder in three years.
Who knows what the reason is? It's clear Overeem doesn't respect the title or Strikeforce. It's time to strip him and hold a heavyweight tournament. Make it an eight-man tourney with Fedor as the No. 1 seed. If Overeem wants in, he's welcome to. It'd be a great way to build up the heavyweight roster and further promote Fedor's name in the U.S.

Hoezo inhoudenlijk een goed stuk? heb jij daar onderzoek naar gedaan?
Het is strikeforce zelf die pas anderhalf jaar later met een voorstel komt!
Ik lees dat namenlijk niet in het "inhoudenlijk goede stuk" ?

iconian
06-09-2009, 14:11
Hoezo inhoudenlijk een goed stuk? heb jij daar onderzoek naar gedaan?
Het is strikeforce zelf die pas anderhalf jaar later met een voorstel komt!
Ik lees dat namenlijk niet in het "inhoudenlijk goede stuk" ?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Sarcasme

chief108
06-09-2009, 14:12
bas bas bas....

je ruikt ook nergens een keer de ironische ondertonen van posts hè....

anoniem gg
06-09-2009, 14:14
uuhm hans. gelul van je sorry.
hier op mixfight is het juist een stuk beter dan op FT of waar dan ook. Omdat iedereen zijn domme shit kan en mag posten. Dus ook over vechters. EN ik beneen huge fan van alle vechters, nl of niet. Dus ook van overeem. Maar als hij zijn belt niet verdedigd. dan is dat vreemd. Ookal heeft hij de 50 cent accident(goeie bas) dan nog zou het nooit 1,5 jaar mogen duren voor hij weer in strikeforce vecht. Dan krijg je dus natuurlijk de vragen, waarom vecht ie niet?? nuo iedereen ziet zijn groei toch. en volgens jou zouden wij niks mogen vragen dan? ik vecht zelf ook, ben iets van 76 kilo. als ik volgend jaar opeens 120 kilo puur spier ben, mogen best een paar wenkbrowen en vraagjes omhoog gaan vind ik zo. duss... gelul dat je nooit iets over een vechter mag zeggen. dan zou de sport uitsterven, en verdienen zij geen geld. dus fair deal lijkt mij.

maar nu bas het uitgelegd heeft waarom hij niet in strikeforce vocht, dat dit door strikeforce zelf kwam (naast de blessure). Heb je dus naast roid plasje ook nu andere kant van verhaal.
kijk dat heeft dit ''bashen'' dus al opgeleverd. weten we dat ook weer.
next..

Als je van 76 kilo naar 120 gaat is dat heel vreemd ja, maar als je 196cm bent en altijd al rond de 101 /103 kg heb gewogen en dan super moet afvallen om de 93 kg te halen , is het niet zo moeilijk ALS JE NIET MEE OP JE GEWICHT HOEFT TE LETTEN OM VAN DE 101/103 NAAR 110 OF 115 KG TE GAAN!!!!
Vanaf Alistair zijn tietel gevecht tegen Paul is hij 3 tot 4 kg aangekomen per jaar! Als je van 76 kilo naar 120 gaat is dat wel heel veel, dat is 44kg, tien keer zoveel als bij Alistair het geval is! Dus waarom maak jij daar een vergelijking van?

Jochem
06-09-2009, 14:31
Damn. Just damn. voor alle duidelijkheid De topicstarter vind het erg vervelend dat dit zo op yahoo staat, en spreekt er schande van. Als deze ironie/sarcasme echt aan je is voorbijgegaan... Dan heb je hier niks meer te zoeken. Close your interwebz, go home and cry.

jopke
06-09-2009, 14:41
Als je van 76 kilo naar 120 gaat is dat heel vreemd ja, maar als je 196cm bent en altijd al rond de 101 /103 kg heb gewogen en dan super moet afvallen om de 93 kg te halen , is het niet zo moeilijk ALS JE NIET MEE OP JE GEWICHT HOEFT TE LETTEN OM VAN DE 101/103 NAAR 110 OF 115 KG TE GAAN!!!!
Vanaf Alistair zijn tietel gevecht tegen Paul is hij 3 tot 4 kg aangekomen per jaar! Als je van 76 kilo naar 120 gaat is dat wel heel veel, dat is 44kg, tien keer zoveel als bij Alistair het geval is! Dus waarom maak jij daar een vergelijking van?



TITEL basje T-I-T-E-L.......titel

Hans Vos
06-09-2009, 14:42
Hoezo inhoudenlijk een goed stuk? heb jij daar onderzoek naar gedaan?
Het is strikeforce zelf die pas anderhalf jaar later met een voorstel komt!
Ik lees dat namenlijk niet in het "inhoudenlijk goede stuk" ?daar komt nog eens bij (en dat heb ik al een keer aangehaald in een topic ) dat al zou het zo zijn dat hij wat gebruikt je geen vechter word uit een potje , als je gebruikt heb je een sneller herstel -wat extra spiermassa (mits je traint want als je niet traint gebeurt er namelijk niets ) maar ik heb nog gehoord dat je leert vechten uit een potje . het grote nadeel van die rommel is dat je erg snel verzuurt en je na 1 ronde gasgeven conditie tekort komt . iedereen moet het lekker zelf weten .ik denk niet dat wij als publiek daar ook maar iets mee te maken hebben . groet hans vos

a.s.c.
06-09-2009, 15:02
als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans

Niet om de moraalridder uit te hangen, maar hoe kan je over respect voor vechters praten als je vervolgens de ring tot een plek maakt waar internetdiscussies kunnen worden uitgevochten?

Justinian
06-09-2009, 15:09
daar komt nog eens bij (en dat heb ik al een keer aangehaald in een topic ) dat al zou het zo zijn dat hij wat gebruikt je geen vechter word uit een potje , als je gebruikt heb je een sneller herstel -wat extra spiermassa (mits je traint want als je niet traint gebeurt er namelijk niets ) maar ik heb nog gehoord dat je leert vechten uit een potje . het grote nadeel van die rommel is dat je erg snel verzuurt en je na 1 ronde gasgeven conditie tekort komt . iedereen moet het lekker zelf weten .ik denk niet dat wij als publiek daar ook maar iets mee te maken hebben . groet hans vos
Vechten leer je ook niet door te gaan hardlopen in het bos of door met de gewichten te trainen; dit kan je als vechter echter wel helpen. Zo zijn er genoeg voorbeelden te geven van succesvolle vechtsporters die gebruiken of hebben gebruikt (Josh Barnet, Mark Kerr). Je doet voorkomen alsof dopinggebruik absoluut niet helpt, dat lijkt me wat kort door de bocht. Ik ben overigens met je eens dat de vechter dat zelf moet uitmaken, met het risico dat hij wordt gepakt en het dan wel aan de grote klok wordt gehangen.

Je schrijft verder dat je vindt dat de 'internetridders' vechtsporters in hun waarde moeten laten; omgekeerd doe je precies het tegenovergestelde ten opzichte van de forumbezoekers die je nogal denigrerend 'internetridders' noemt. Verder vind ik dat het in deze topic nog wel meevalt qua met het omlaag halen van vechters. Het is over het algemeen bekend dat er in de professionele sport doping wordt gebruikt. Ik zie niet in waarom daar niet - met respect - over gediscussieerd mag worden.

chief108
06-09-2009, 15:14
Damn. Just damn. voor alle duidelijkheid De topicstarter vind het erg vervelend dat dit zo op yahoo staat, en spreekt er schande van. Als deze ironie/sarcasme echt aan je is voorbijgegaan... Dan heb je hier niks meer te zoeken. Close your interwebz, go home and cry.
:stupid:

micha
06-09-2009, 15:39
pfffff wat gaat het weer over....

redjuh
06-09-2009, 15:55
Hij heeft gewoon het probleem dat ie niet in de US aan de bak komt wegens zijn roids gebruik. In Japan doen ze daar niet moeilijk over maar er is geen organisatie van betekenis meer in Japan op MMA gebied.

Jammer maar helaas

hunter = correct

Rverm
06-09-2009, 16:37
kunnen er lang of kort over praten/discussieren/goed praten/bashen/lachen/onderzoek naar doen/weer goed praten/nieuwe reden bedenken en aannames doen, het komt erop neer dat het fucking lang duurt voor die zijn titel verdedigt en dat die titel allang weer vacant had moeten zijn...hoewel ik het allistair overeem wel gun...(voor de mensen die straks gaan roepen dat ik weer anti gg ben)

wrestler_nl
06-09-2009, 16:54
als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans

Waar slaat dit nou weer op? Dus omdat ik geen Alistair Overeem fan ben moet ik naar hem toe en dan in z'n gezicht zeggen dat ik geen fan van hem ben. waarom?
Dit is een forum waar je je mening mag geven , of je nou Overeem mag of niet.
Als iedereen Alistair Overeem geweldig vindt en iedereen vindt dat hij 50/50 kans maakt om van fedor te winnen (voorbeeld)...waarom komen we dan op een forum om te discussiëren?
Kijk ik ben een hele grote Cro Cop fan. Maar ja ik moet reeel blijven en zeggen dat hij de laatste tijd niet echt geweldig heeft gepresteerd. Simpel toch?

Jullie moeten niet zo vaak door de GG / NL bril kijken

Anyway...ik snap trouwens ook niet waarom hij opeens k-1 wil vechten. Hij is nu in z'n prime en moet foucussen op 1 sport (MMA)

jesselaar
06-09-2009, 16:54
Juist, iemand met gezond verstand!

Alistair is gehaalt om te verliezen bij Strikeforce, eerst tegen Belfort en daarna tegen Paul. Strikfeforce heeft zichzelf in die situatie gebracht, daardat normaal gezien er in een contract staat: dat als je een tietel veroverd, je verplicht bent je tietel te verdedigen en blab;lab;la.
Maar dat stond er niet, dus het management heeft pas een paar maanden geleden tot een overeenstemming gekomen voor een nieuw contract. Dat Alistair in die brawl betrokken raakte en daardoor zijn hand infecteerde, is voor Alistair en het management zeker niet leuk geweest. Ten eerste twee vette pay days, ten tweede hadden we een schema gemaakt omdat Alistair ook bij FEG/K-1 onder contract staat. Aangezien er niet veel wedstrijden waren rond de zomer in Japan, hadden we besloten om bij strikeforce te gaan vechten, die waren ook op de hoogte van zijn verplichtingen in Japan.
Dat er het 50 ct incident heeft plaatsgevonden is rot voor alle betrokken partijen en fans, maar die dingen kunnen gebeuren. Maar ik vindt niet terug in het stuk van 22 maanden dat het Strikforce zelf was die pas enkele maanden geleden met een aanbieding kwam en waaruit een overeenkomst is ontstaan! Ook geen onderzoek of het incident heeft plaatsgevonden of opvragen van een doktor raport!
Blijkbaar is de betrokken journalist zelf nogal teleurgesteld en zou hij het verhaal eerst eens moeten onderzoeken van twee kanten alvorens hij zijn frustraties publiceert!
bas ik begrijp dat je je vechter in bescherming neemt, en ik heb ook geen test nodig om te weten of iemand roids gebruikt of niet. er zijn er zoveel die dit doen(of gedaan hebben) lesnar, barnet enz dus dit niets nieuws maar hij kan ook te ver gaan laten we hopen dat deze discussie leid tot inkeer zodat hij optijd stopt en gewoon weer sportman word inplaats van een freak en lekker zijn titel kan gaan verdedigen .
en weer een top 10 vechter word

jesselaar
06-09-2009, 17:01
als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans
weet je wat leuk is maanden lang uitkijken en trainen voor een partij waar iedereen op zit te wachten maar dan niet doorgaat omdat iemand vals speelt ,(zo dom zijn ze nou gelukkig ook weer niet bij gg )

tom l
06-09-2009, 17:07
als jullie nou allemaal zo,n hekel aan allister hebben ,waarom lopen jullie dan niet naar hem toe ,klop hem op zijn schouder en noem hem dan in zijn gezicht gewoon sukkel . dan weet je meteen waar je aan toe bent .bah wat een misselijk volk zeg . het lijkt de prive wel hier , zwelgen in andermans ellende en (ver) oordelen en stemmingmakerij. stap de ring in tegen hem stelletje bikkels . groet hans

Mja... Beetje belachelijke reactie. Vind jij dat je alleen maar kritiek mag geven op mensen die je een pak rammel kan geven? Kunnen we evengoed het forum sluiten. Uiteraard maken we geen kans in de ring tegen Overeem, blijkbaar betekent dit voor jou dat je er dan ook niets kritiek over mag schrijven. Vreemde shit.

Ik deed zelf niet mee aan deze discussie, voor mij is Overeem onschuldig tot bewezen is dat hij schuldig is. Verder vind ik het een geweldige vechter. Ik vond echter dat iedereen respectvol over hem bezig was. Een mma-forum dient nu eenmaal om te discussieren over, je raad het al, mma. Bij discussies worden meningen ingenomen en aangezien dat mma onlosmakelijk verbonden is aan vechters worden er dus ook meningen over de vechters ingenomen. Zolang dit op een respectvolle manier gebeurd heeft niemand reden tot klagen, daar dient een forum voor. Er was dan ook maar 1 onrespectvolle en kinderachtige reactie in heel de thread en die kwam van jou.

Pepe the Ice-Murderer
06-09-2009, 17:12
Och kom, laten we niet naïef zijn aub, het is niet omdat je niet betrapt wordt op steroïden dat je er geen gebruikt! In elke gym zijn erg veel jongens aan het kuren en dit zijn geeneens prof vechters of prof bodybuilders. Je gaat me niet vertellen dat Alistair niet kuurt, heel veel vechters hebben in hun leven minstens 1x gekuurd en dat weet iedereen goed genoeg.
Zelfs in de UFC, als er 1 land is waar anabolengebruik deel uit maakt van de bodycultuur, dan is het toch wel in de usa zeker.

Ik vind het altijd erg hypocriet als mensen iemand scheef gaan bekijken omdat ie betrapt is op anabolen... Wie was er verrast toen shamrock of randleman betrapt werden? En zo zijn er talloze voorbeelden. Laat ze maar spuiten, I don't give a fuck, maar er moet gewoon een correcte controle over bestaan.

Sendur
06-09-2009, 17:26
Hij heeft gewoon het probleem dat ie niet in de US aan de bak komt wegens zijn roids gebruik. In Japan doen ze daar niet moeilijk over maar er is geen organisatie van betekenis meer in Japan op MMA gebied.

Jammer maar helaas

idd

blazin.arr0w::::
06-09-2009, 17:28
. iedereen moet het lekker zelf weten .ik denk niet dat wij als publiek daar ook maar iets mee te maken hebben . groet hans vos

Je hebt deels gelijk. Wat mij betreft maakt het niet uit of Overeem steroïden (heeft) gebruikt of niet. Zoals je zelf al zegt, dat moet iedere vechter lekker zelf weten. Waar je niet gelijk hebt is dat je daar als publiek niks mee te maken hebt. Natuurlijk heeft het publiek dat. Sport bestaat veelal bij de gratie van de supporters. Zijn er geen supporters om geld in het laatje te brengen dan kan een sport over het algemeen ook niet of (full) prof niveau uitgevoerd worden.

Stel nou dat je een mega fan van mma bent maar een bloedhekel hebt aan steroiden gebruikers, dan kan dat toch zeker wel je keuze beinvloeden om bepaalde vechters/organisaties te steunen. Of invloed hebben of je kaartjes voor een bepaald gala koopt of niet.

Zoals gezegd, mij maakt het niet uit. Ik respecteer een vechter (onbewust misschien) meer als deze niet aan de steroïden zit en toch tot grote hoogten kan reiken, maar ik respecteer de gebruiker ook al is het maar voor het feit dat die helemaal voor zijn sport leeft en toch elke keer weer die ring in durft te stappen.

On topic weer:

Wat betreft Overeem. Tis jammer dat er zo lang tussen een titel gevecht zit. In dit geval zijn er wel verzachtende omstandigheden (blessure/tegenstander aanbod bv.). Maar toch zou het mooier zijn dat je een titel verliest waarneer je die niet verdedigt binnen contractueel afgesproken tijd.

anoniem gg
06-09-2009, 17:35
Je hebt deels gelijk. Wat mij betreft maakt het niet uit of Overeem steroïden (heeft) gebruikt of niet. Zoals je zelf al zegt, dat moet iedere vechter lekker zelf weten. Waar je niet gelijk hebt is dat je daar als publiek niks mee te maken hebt. Natuurlijk heeft het publiek dat. Sport bestaat veelal bij de gratie van de supporters. Zijn er geen supporters om geld in het laatje te brengen dan kan een sport over het algemeen ook niet of (full) prof niveau uitgevoerd worden.

Stel nou dat je een mega fan van mma bent maar een bloedhekel hebt aan steroiden gebruikers, dan kan dat toch zeker wel je keuze beinvloeden om bepaalde vechters/organisaties te steunen. Of invloed hebben of je kaartjes voor een bepaald gala koopt of niet.

Zoals gezegd, mij maakt het niet uit. Ik respecteer een vechter (onbewust misschien) meer als deze niet aan de steroïden zit en toch tot grote hoogten kan reiken, maar ik respecteer de gebruiker ook al is het maar voor het feit dat die helemaal voor zijn sport leeft en toch elke keer weer die ring in durft te stappen.

On topic weer:

Wat betreft Overeem. Tis jammer dat er zo lang tussen een titel gevecht zit. In dit geval zijn er wel verzachtende omstandigheden (blessure/tegenstander aanbod bv.). Maar toch zou het mooier zijn dat je een titel verliest waarneer je die niet verdedigt binnen contractueel afgesproken tijd.

Ja het zou inderdaad mooier zijn als de organisatie waar je kampioen wordt je gewoon een nieuw contract aanbied als zwaargewicht kampioen en niet 1.5 jaar laat wachten! Maar ja de organisaties liggen ook niet voor het oprapen!

blazin.arr0w::::
06-09-2009, 17:40
Dat bedoel ik dus met verzachtende omstandigheden :) Als er geen partijen komen kan je ook moeilijk je titel verdedigen.

Maar in een ideale wereld zou het mooi zijn als de vechter en de organisator verplicht worden om binnen bepaalde tijd een titelverdedigings partij te draaien.

edit: voor de duidelijkheid Bas, ik val Overeem dus niet af/aan dus de verdedigings mode kan uit, hoor ;)

anoniem gg
06-09-2009, 17:41
Waar slaat dit nou weer op? Dus omdat ik geen Alistair Overeem fan ben moet ik naar hem toe en dan in z'n gezicht zeggen dat ik geen fan van hem ben. waarom?
Dit is een forum waar je je mening mag geven , of je nou Overeem mag of niet.
Als iedereen Alistair Overeem geweldig vindt en iedereen vindt dat hij 50/50 kans maakt om van fedor te winnen (voorbeeld)...waarom komen we dan op een forum om te discussiëren?
Kijk ik ben een hele grote Cro Cop fan. Maar ja ik moet reeel blijven en zeggen dat hij de laatste tijd niet echt geweldig heeft gepresteerd. Simpel toch?

Jullie moeten niet zo vaak door de GG / NL bril kijken

Anyway...ik snap trouwens ook niet waarom hij opeens k-1 wil vechten. Hij is nu in z'n prime en moet foucussen op 1 sport (MMA)

Het maakt ons eigenlijk niet uit wat jij wel of niet snapt. Als crop cop fan moet je even kijken hoe Cro Cop zijn lijf was toen hij tegen oa Vovchanchin vocht.
Alistair heeft een heel goed contract, hij vecht namenlijk voor FEG/K-1 dat betekend dus K-1 en Dream en mag ook nog vechten buiten Japan, wel in goed overleg!
Alistair heeft niks te verliezen op K-1 regels en vecht gelijk tegen de top, dan kan je alleen maar winnen, ook heeft hij een contract en zijn wij profs en geen ammateurs!
Je mag zeggen wat je wilt zelfs as je blind bent ook kun je repliek verwachten blind of niet!

jesselaar
06-09-2009, 17:46
daar komt nog eens bij (en dat heb ik al een keer aangehaald in een topic ) dat al zou het zo zijn dat hij wat gebruikt je geen vechter word uit een potje , als je gebruikt heb je een sneller herstel -wat extra spiermassa (mits je traint want als je niet traint gebeurt er namelijk niets ) maar ik heb nog gehoord dat je leert vechten uit een potje . het grote nadeel van die rommel is dat je erg snel verzuurt en je na 1 ronde gasgeven conditie tekort komt . iedereen moet het lekker zelf weten .ik denk niet dat wij als publiek daar ook maar iets mee te maken hebben . groet hans vos
ik vind dat roids in geen enkele SPORT thuis hoort het is en blijft vals spelen net zoals een verkochte partij neer zetten. dit hoort niet in sport thuis zeker niet als het straks echt mainstream word

jesselaar
06-09-2009, 17:54
Och kom, laten we niet naïef zijn aub, het is niet omdat je niet betrapt wordt op steroïden dat je er geen gebruikt! In elke gym zijn erg veel jongens aan het kuren en dit zijn geeneens prof vechters of prof bodybuilders. Je gaat me niet vertellen dat Alistair niet kuurt, heel veel vechters hebben in hun leven minstens 1x gekuurd en dat weet iedereen goed genoeg.
Zelfs in de UFC, als er 1 land is waar anabolengebruik deel uit maakt van de bodycultuur, dan is het toch wel in de usa zeker.

Ik vind het altijd erg hypocriet als mensen iemand scheef gaan bekijken omdat ie betrapt is op anabolen... Wie was er verrast toen shamrock of randleman betrapt werden? En zo zijn er talloze voorbeelden. Laat ze maar spuiten, I don't give a fuck, maar er moet gewoon een correcte controle over bestaan.
bijna x2 laat ze maar spuiten ,nee kijk bv naar alistair vs shogun dat zijn redenen dat het bij vechters in hun hoofd gaat zitten .
en is het dan eerlijk als de ene wel gebruikt en de andere niet

De dikke nudist
06-09-2009, 18:06
Niet om de moraalridder uit te hangen, maar hoe kan je over respect voor vechters praten als je vervolgens de ring tot een plek maakt waar internetdiscussies kunnen worden uitgevochten?

Dit.

wrestler_nl
06-09-2009, 18:11
Het maakt ons eigenlijk niet uit wat jij wel of niet snapt. Als crop cop fan moet je even kijken hoe Cro Cop zijn lijf was toen hij tegen oa Vovchanchin vocht.
Alistair heeft een heel goed contract, hij vecht namenlijk voor FEG/K-1 dat betekend dus K-1 en Dream en mag ook nog vechten buiten Japan, wel in goed overleg!
Alistair heeft niks te verliezen op K-1 regels en vecht gelijk tegen de top, dan kan je alleen maar winnen, ook heeft hij een contract en zijn wij profs en geen ammateurs!
Je mag zeggen wat je wilt zelfs as je blind bent ook kun je repliek verwachten blind of niet!

Je bedoelt dat Cro Cop Roids gebruikte voor z'n partij tegen Vovchanchin.
Nou en, Dat mag toch Cro Cop had geen titel in de usa om te verdedigen...Alistair wel. Dat is jammer
oja...in je reply zeg je ons...
wie bedoel je met ons? Ik val GG niet aan ofzo..ik geef alleen me mening over Overeem...
Maar dat mag blijkbaar niet? :ehhh:
Ik vind het ook erg raar dat de managment van Golden Glory (Alistair Overeem) zo onprofessioneel reageert.

chief108
06-09-2009, 18:20
Ik vind het ook erg raar dat de managment van Golden Glory (Alistair Overeem) zo onprofessioneel reageert.
raar?
check dit: MixFight.nl - Search Results (http://www.mixfight.nl/forum/search.php?do=finduser&u=4856)

500 posts van hetzelfde geblaat

soms vermakelijk, vaak irritant
maar niets waaruit iets anders zou blijken als waar jij je nu zo over verbaasd

chief108
06-09-2009, 18:27
Ik wil eigenlijk nu alleen maar van Bas horen, wanneer Alistair zijn titel gaat verdedigen?
x2

dat is eigenlijk het enige wat ik van Bas wil horen zelfs...

snip83
06-09-2009, 18:40
Ik wil eigenlijk nu alleen maar van Bas horen, wanneer Alistair zijn titel gaat verdedigen?

als het tegen fedor is valt er weinig te verdedigen:P

Dan moeten we eigenlijk aan Bas vragen wanneer Ali ze titel aan Fedor gaat geven haha

sikkwitttet
06-09-2009, 18:45
nou dat valt te bezien, bedoel. fedor boven mensenlijke krachten. en alistair heeft bolgens mij ook krachten die niet natuurlik zijn, jah dat kun je op vele manieren opvatten natuurlijk. en dan bedoel ik beiden. of hij is gewoon supper sterk, en zijn lichaam kan opeens zo groot worden in kleine tijd zoals bas al zei. of zoals meerdere zelf denken, ff wat pakken. en mij boeit het wel en niet. ben tegen doping, maar als iedereen gebruikt en dit is je baan, waarom niet dan zelf ook mee doen. maar zo kom je alleen maar in neerwaartse spiraal. to bad

Cave
06-09-2009, 18:45
Juist, iemand met gezond verstand!

Alistair is gehaalt om te verliezen bij Strikeforce, eerst tegen Belfort en daarna tegen Paul. Strikfeforce heeft zichzelf in die situatie gebracht, daardat normaal gezien er in een contract staat: dat als je een tietel veroverd, je verplicht bent je tietel te verdedigen en blab;lab;la.
Maar dat stond er niet, dus het management heeft pas een paar maanden geleden tot een overeenstemming gekomen voor een nieuw contract. Dat Alistair in die brawl betrokken raakte en daardoor zijn hand infecteerde, is voor Alistair en het management zeker niet leuk geweest. Ten eerste twee vette pay days, ten tweede hadden we een schema gemaakt omdat Alistair ook bij FEG/K-1 onder contract staat. Aangezien er niet veel wedstrijden waren rond de zomer in Japan, hadden we besloten om bij strikeforce te gaan vechten, die waren ook op de hoogte van zijn verplichtingen in Japan.
Dat er het 50 ct incident heeft plaatsgevonden is rot voor alle betrokken partijen en fans, maar die dingen kunnen gebeuren. Maar ik vindt niet terug in het stuk van 22 maanden dat het Strikforce zelf was die pas enkele maanden geleden met een aanbieding kwam en waaruit een overeenkomst is ontstaan! Ook geen onderzoek of het incident heeft plaatsgevonden of opvragen van een doktor raport!
Blijkbaar is de betrokken journalist zelf nogal teleurgesteld en zou hij het verhaal eerst eens moeten onderzoeken van twee kanten alvorens hij zijn frustraties publiceert!

Ehhh Bas... je weet toch nog wèl wie ik ben hè? :wink:

anoniem gg
06-09-2009, 19:22
Dat bedoel ik dus met verzachtende omstandigheden :) Als er geen partijen komen kan je ook moeilijk je titel verdedigen.

Maar in een ideale wereld zou het mooi zijn als de vechter en de organisator verplicht worden om binnen bepaalde tijd een titelverdedigings partij te draaien.

edit: voor de duidelijkheid Bas, ik val Overeem dus niet af/aan dus de verdedigings mode kan uit, hoor ;)

beweer ik dat dan?

blazin.arr0w::::
06-09-2009, 19:26
we zijn het (relatief) met elkaar eens. Ik zie het probleem niet.

anoniem gg
06-09-2009, 19:27
we zijn het (relatief) met elkaar eens. Ik zie het probleem niet.

Is er een probleem dan?

blazin.arr0w::::
06-09-2009, 19:36
Geen idee. Ik kan het iig niet zien. Einde verhaal

http://wakaaustingmot.files.wordpress.com/2009/07/yawn.jpg

anoniem gg
06-09-2009, 19:37
bas ik begrijp dat je je vechter in bescherming neemt, en ik heb ook geen test nodig om te weten of iemand roids gebruikt of niet. er zijn er zoveel die dit doen(of gedaan hebben) lesnar, barnet enz dus dit niets nieuws maar hij kan ook te ver gaan laten we hopen dat deze discussie leid tot inkeer zodat hij optijd stopt en gewoon weer sportman word inplaats van een freak en lekker zijn titel kan gaan verdedigen .
en weer een top 10 vechter word

Ik vertel gewoon mijn kant van een verhaal, ik hoef helemaal niemand in bescherming te nemen omdat het gros weer op de aanname toer is.
Het ging erover waarom Alistair zijn titel niet verdedigde en waarom dat zo lang duurde, het ging over een link van yahoo sports, staat daar iets in van roids of haal jij dat erbij?
Stond daar in die berichtgeving: dat Strikforce pas een paar maanden geleden met een aanbieding is gekomen, twee maanden voor het 50ct incident, dat incident wat in de kranten stond hier in nederland?
Ik snap best dat je jaloers bent op het lichaam van Alistair, dat is helemaal niet erg je bent niet de enige. Om hem nu gelijk weer voor "freak" uit te maken?
En ben jij degene die bepaalt wie er wel of niet een top tien vechter is? Kun je als forum warrior even toelichten hoe dat werkt, welke functie en credits jij hebt om dit te bepalen?

Cave
06-09-2009, 19:39
Bas, wat zijn GG/Alistairs plannen voor Strikeforce? Ik neem aan dat er een titelgevecht komt tegen iemand maar wanneer verwachten jullie dat en welke tegenstander zien jullie het liefst?

snip83
06-09-2009, 19:51
Ik volg meneer Boon nou al een tijdje op MF.
Moet eerlijk zeggen dat de man als zakenman toch wel geslaagd is...
Daar kun je niet onderuit, heeft vele toppers onder contract staan.
Maar als ik dan soms zijn reacties hier op MF zie lijkt het soms wel een speelse kleuter.
Met alle respect meneer Boon, maar laat je niet zo uit de tent lokken daar die bedweters hier..

gr

iconian
06-09-2009, 20:00
Ik volg meneer Boon nou al een tijdje op MF.
Moet eerlijk zeggen dat de man als zakenman toch wel geslaagd is...
Daar kun je niet onderuit, heeft vele toppers onder contract staan.
Maar als ik dan soms zijn reacties hier op MF zie lijkt het soms wel een speelse kleuter.
Met alle respect meneer Boon, maar laat je niet zo uit de tent lokken daar die bedweters hier..

gr

hij beschouwt het als therapie, en sommige info die hij kan aanvoeren zoals bijv strikeforce en hun positie tov alistair blijkt waardevol om een discussie als deze enigzins gebalanceerd te voeren

anoniem gg
06-09-2009, 20:06
Bas, wat zijn GG/Alistairs plannen voor Strikeforce? Ik neem aan dat er een titelgevecht komt tegen iemand maar wanneer verwachten jullie dat en welke tegenstander zien jullie het liefst?

Als strikeforce daar duidenlijkheid over geeft en het management laat weten dat wij dit mogen medelen, zal ik het voor jullie posten hier op mixfight!

Snip 83, dus omdat ik veel toppers onder contract heb ben ik geslaagd als zakenman?
Of heb je op The Internet Movie Database (IMDb) (http://www.imdb.com) bekeken?

snip83
06-09-2009, 20:09
Snip 83, dus omdat ik veel toppers onder contract heb ben ik geslaagd als zakenman?
Of heb je op The Internet Movie Database (IMDb) (http://www.imdb.com) bekeken?

ja vind ik wel meneer Boon...
Nee heb er niet op gekeken haha...
Heb respect voor u en de organisatie die u hebt opgezet
Maar vind het af en toe jammer hoe u reageert

gr

anoniem gg
06-09-2009, 21:59
Ik volg meneer Boon nou al een tijdje op MF.
Moet eerlijk zeggen dat de man als zakenman toch wel geslaagd is...
Daar kun je niet onderuit, heeft vele toppers onder contract staan.
Maar als ik dan soms zijn reacties hier op MF zie lijkt het soms wel een speelse kleuter.
Met alle respect meneer Boon, maar laat je niet zo uit de tent lokken daar die bedweters hier..

gr

Heb je iets tegen kleuters?

Wiseguy
06-09-2009, 22:06
Bas kun je ons vertellen wanneer bad guys uitkomt ik ben erg benieuwd en wil de film een eerlijke kans geven.

snip83
06-09-2009, 22:23
Heb je iets tegen kleuters?

wel als ze bijna 60 zijn en zich gedragen als een kleuter

De dikke nudist
06-09-2009, 23:00
wel als ze bijna 60 zijn en zich gedragen als een kleuter

lol, ik krijg ineens de slappe lach van het woord "kleuter".:D





"kleuter" :lol:

De dikke nudist
06-09-2009, 23:04
wel als ze bijna 60 zijn en zich gedragen als een kleuter

En een kleuter van bijna 60 is ook grappig.

Is dat dan een hele grote kleuter?

Of een kleine, oude kleuter.

http://manbabies.com/images/83.jpg

anoniem gg
07-09-2009, 07:46
Bas kun je ons vertellen wanneer bad guys uitkomt ik ben erg benieuwd en wil de film een eerlijke kans geven.

Die rechten zitten nu bij Maya Entertainment

Meestal ziet een release schema er als volgt uit:


Months After Initial Approximate
Marketplace Domestic Theatrical Release Release Period
Domestic theatrical 4 - 6 months
International theatrical 4 - 6 months
Domestic home video (initial release) 4-6 months 6 months
Domestic pay-per-view 6-9 months 3 months
International home video (initial release) 6-12 months 6 months
Domestic pay television 10 -18 months 12 - 21 months
International television (pay or free) 18-24 months 18 - 120 months
Domestic free television* 30-33 months 1 - 5 years

anoniem gg
07-09-2009, 07:49
[QUOTE=snip83;794704]wel als ze bijna 60 zijn en zich gedragen als een kleuter[/QUOTE


Ah, ok je bedoelde mij dus niet, ik ben nog geen 43

chief108
07-09-2009, 08:15
maar ik snap de verwarring van Snip83 :rolleyes:

Insider
07-09-2009, 11:25
Iedereen vind Barnett een topper en hij was de man om tegen Fedor te vechten maar werd betrapt op doping. Is hij nu opeens een prutser in jullie ogen ? Alistair is gewoon een top vechter en van hem is nog niet bewezen dat hij gebruikt. Sommige hier pakken echt van alles aan om negatief te doen als het om GG gaat

lopez86
07-09-2009, 11:39
Iedereen vind Barnett een topper en hij was de man om tegen Fedor te vechten maar werd betrapt op doping. Is hij nu opeens een prutser in jullie ogen ? Alistair is gewoon een top vechter en van hem is nog niet bewezen dat hij gebruikt. Sommige hier pakken echt van alles aan om negatief te doen als het om GG gaat

Dat hebben ze dan ook te danken aan diverse groupies die het voor hun verpest hebben, waarvan ik de namen niet zal noemen :whistling:

Insider
07-09-2009, 11:42
Dat hebben ze dan ook te danken aan diverse groupies die het voor hun verpest hebben, waarvan ik de namen niet zal noemen :whistling:

Aan objectiviteit geen gebrek ;) Ik word ook weleens moe van dat GG Powerrrr gepost maar ze hebben wel echte topvechters als Holzken, Saki, Zimmerman, Schilt en Overeem.

Collina
07-09-2009, 11:44
En een kleuter van bijna 60 is ook grappig.

Is dat dan een hele grote kleuter?

Of een kleine, oude kleuter.

http://manbabies.com/images/83.jpg

Ik zit vaak achter Mixfight.nl omdat het een fantastisch forum is met goede informatieve content. Ik weet niet wie de bedenker/ maker is van Mixfight.nl, maar petje af! Denk dat veel vechtsport liefhebbers van dit forum genieten.

Wat mij overigens wel opvalt, als onderwerpen over bijvoorbeeld over Golden Glory gaat, of members van Golden Gloy iets posten er een stel tussen zitten die de informatieve content naar beneden halen door kinderachtige post. Natuurlijk is het interessant om te lezen als iemand zijn menig geeft en onderbouwd, maar soms gaat het wel beneden pijl.

Goed voorbeeld over informatieve content is de post tussen Clave en Bas Boon.
Normale vraag, normaal antwoord. Interessant, relevant, daar heb we bijna allemaal wat aan.
Stomme vraag, stom antwoord. Niet interessant om te lezen, en verder bladeren tot je weer iets informatiefs tegen komt.

Humoristische opmerkingen terzijde, altijd leuk!

Ik ben geen GG member of iets dergelijks, maar volgens mij mogen wij als vechtspot liefhebbers/ forum lezers blij zijn dat Bas Boon (management Golden Gloy) ons op de hoogte houdt van de stand van zaken. Er zijn weinig managers die de moeite nemen om zich in een gesprek te bemoeien, meestal laten ze dat op z’n beloop. Denk dat we dat wel mogen koesteren, anders horen we alles van buiten af.

Normale vragen, normaal antwoord: informatief, relevant, daar hebben we allemaal wat aan.

Collina
ps: Overigens vind ik het plaatje wel erg grappig!

Wheelie
07-09-2009, 11:49
Hoop Alistair zo snel mogelijk weer in actie te zien in Strikeforce.
Zal kijken of ik woensdag welkom ben bij GG Breda om wat foto's te gaan maken ;)

iconian
07-09-2009, 12:00
Hoop Alistair zo snel mogelijk weer in actie te zien in Strikeforce.
Zal kijken of ik woensdag welkom ben bij GG Breda om wat foto's te gaan maken ;)

top!

Guile
07-09-2009, 12:48
Iedereen vind Barnett een topper en hij was de man om tegen Fedor te vechten maar werd betrapt op doping. Is hij nu opeens een prutser in jullie ogen ? Alistair is gewoon een top vechter en van hem is nog niet bewezen dat hij gebruikt. Sommige hier pakken echt van alles aan om negatief te doen als het om GG gaat


Dat hij gepakt is maakt hem een prutser ja. Zo werkt het toch? Er zijn genoeg in vechtsport die kuren volgens mij. Moeten ze zelf weten, maar als je gepakt wordt dan moet je niet janken.


2 Bas, waarom is Overeem - Yvel geen optie?

Guile
07-09-2009, 12:49
dubbel

jan sensei kyokushin
07-09-2009, 12:52
Halleluja laat ons bidden............................................ .................................................. .................... Amen

Wheelie
07-09-2009, 13:07
Dat hij gepakt is maakt hem een prutser ja. Zo werkt het toch? Er zijn genoeg in vechtsport die kuren volgens mij. Moeten ze zelf weten, maar als je gepakt wordt dan moet je niet janken.


2 Bas, waarom is Overeem - Yvel geen optie?
Omdat Yvel of zijn management niet wil

snip83
07-09-2009, 13:10
[quote=snip83;794704]wel als ze bijna 60 zijn en zich gedragen als een kleuter[/QUOTE


Ah, ok je bedoelde mij dus niet, ik ben nog geen 43

ok sorry, ging af op een foto, maar goed, dan is het mensen van nog geen 43 die zich gedragen als een kleuter

snip83
07-09-2009, 13:13
Ik ben geen GG member of iets dergelijks, maar volgens mij mogen wij als vechtspot liefhebbers/ forum lezers blij zijn dat Bas Boon (management Golden Gloy) ons op de hoogte houdt van de stand van zaken. Er zijn weinig managers die de moeite nemen om zich in een gesprek te bemoeien, meestal laten ze dat op z’n beloop. Denk dat we dat wel mogen koesteren, anders horen we alles van buiten af.

Collina
ps: Overigens vind ik het plaatje wel erg grappig!

Collina,

kom op zeg je bent wel een GG member, ali is je matti toch :P

maar je zit er niet voor t eerst op vandaag hier dus je weet zelf dat boontje zichzelf altijd in een moeilijke positie brengt met zijn soms rare commentaar

Als er is een keer wat misgaat bij GG kunnen hun er nooit wat aan doen
het licht altijd aan een ander

gr

chief108
07-09-2009, 13:18
ok sorry, ging af op een foto, maar goed, dan is het mensen van nog geen 43 die zich gedragen als een kleuter
hahaha... owned....

snip83
07-09-2009, 13:33
hahaha... owned....


:pimp:

Collina
07-09-2009, 14:54
Collina,

kom op zeg je bent wel een GG member, ali is je matti toch :P

maar je zit er niet voor t eerst op vandaag hier dus je weet zelf dat boontje zichzelf altijd in een moeilijke positie brengt met zijn soms rare commentaar

Als er is een keer wat misgaat bij GG kunnen hun er nooit wat aan doen
het licht altijd aan een ander

gr

@ Snip83
Omdat ik goed bevriend ben met Alistair wil direct zeggen dat ik een GG member ben? 17jr gelden bestond Golden Gloy nog niet, en ineens was Collina verbonden aan Golden Gloy. Tja, je bent bevriend met Alistair dus dan hoor je erbij. Vreemd! Ik zal je een geheim verklappen Snip83, zo zit de wereld niet in elkaar.

Als je mijn gehele post goed leest, dan lees je dat ik geïnteresseerd ben in relevante/ informatieve content op Mixfight.nl en dat wij het opprijs mogen stellen dat we van het management of trainers (bijv. Martijn de Jong) reactie krijgen op het geen wat onduidelijk is. Dit gebeurd zelden, dus mogen we dit als vechtsport liefhebber best koesteren.

Business as usual
Trainers zijn er om de leerlingen te trainen
Managers zijn er om het gehele proces te managen met als pre, financiën.
Ons op de hoogte stellen op Mixfight.nl is bijzaak.

Ook legde ik uit dat ik me kan voorstellen dat men bij domme vragen en dom antwoord kan krijgen. (Daar steek ik mijn duim niet voor omhoog, maar ik kan me het wel voorstellen).

Er zijn ook zeer goede vragen waarvan ik denk, “dit wil ik ook wel weten” en dan krijg je ook een normaal antwoord terug van insider/ management of trainer. Perfect, want laat dat nou het geen zijn waar ik op zat te wachten.

Maar als jij zegt: Boontje brengt zich zelf altijd in een moeilijke positie met raar commentaar, (dan ben je met verklein woorden aan het praten en iemand proberen belachelijk te maken) terwijl me dat onnodig lijkt. Dan kan je er donder op zeggen dat je hier weer een kinderachtige reactie op terug krijgt. Voor je het weet ben je 2 a 3 pagina verder voordat je weer iets interessants tegen komt.

Zitten we/ ik niet op te wachten.

Collina
And now ontopic, ik sleep mezelf er in mee.

De man van 14K
07-09-2009, 15:20
heheh reps voor SNIP

anoniem gg
07-09-2009, 15:24
Collina,

kom op zeg je bent wel een GG member, ali is je matti toch :P

maar je zit er niet voor t eerst op vandaag hier dus je weet zelf dat boontje zichzelf altijd in een moeilijke positie brengt met zijn soms rare commentaar

Als er is een keer wat misgaat bij GG kunnen hun er nooit wat aan doen
het licht altijd aan een ander

gr

Je doet weer een aanname, ik kan mij niet voorstellen dat er een enkele forum warrior is geweest die mij in een moeilijke situatie zou hebben gebracht?

Rare vragen of opmerkingen krijg je "rare" antwoorden!

anoniem gg
07-09-2009, 15:28
[quote=basboon;794764]

ok sorry, ging af op een foto, maar goed, dan is het mensen van nog geen 43 die zich gedragen als een kleuter

Welke foto?
Waarom heb jij een hekel aan mensen van 43 die zich naar jouw "beoordeling" als een kleuter gedragen?

De man van 14K
07-09-2009, 15:30
praat je nu tegen jezelf of..?

dirk5
07-09-2009, 15:32
praat je nu tegen jezelf of..?

dat idee heb ik al jaren ;)

De man van 14K
07-09-2009, 15:36
Dat Bas tegen zichzelf praat, ach een schizofreen is nooit alleen.
Wel aardig dat hij het voor Collina op neemt, die is duidelijk niet in staat om dat voorzichzelf te doen..

aliendwurf
07-09-2009, 15:37
*zucht*

Collina
07-09-2009, 15:43
Idd, *zucht*

Dit bedoelde ik nou met 2 a 3 pagina's verder.

@ Rosso
Schizofrenie heeft letterlijk niets te maken met meerde persoonlijkheden. Leuk dat de woorden rijmen met elkaar, maar belangrijker dat je de betekenis weet, want op deze manier maak je jezelf belachelijk.

Collina

aliendwurf
07-09-2009, 15:47
Een denkbeeldig vriendje dan...

De man van 14K
07-09-2009, 15:49
sorry?

Het woord schizofrenie betekent letterlijk "gespleten geest". Deze vertaling heeft tot nogal wat misverstanden rond schizofrenie geleid.
vroeger dacht men ook dat die mensen écht gespleten persoonlijkheden hadden in werkelijkheid blijken dat pyschoses te zijn.
Een belangrijk kenmerk is dat er tijdens het verloop van de ziekte minimaal eenmaal een psychotische episode (http://www.mixfight.nl/wiki/Psychose) is opgetreden. Doorgaans komen deze episoden vaker voor. Ze gaan gepaard met een afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen (http://www.mixfight.nl/wiki/Denkstoornis), wanen (http://www.mixfight.nl/wiki/Waan), hallucinaties (http://www.mixfight.nl/wiki/Hallucinatie) en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen

met dank aan wikipedia,

Het belachelijk maken laat ik wel aan jou over, groupie..

Justinian
07-09-2009, 15:54
Mensen, s.v.p. ontopic blijven. Taaldiscussies kunnen worden gevoerd in het offtopic gedeelte.

Collina
07-09-2009, 16:16
sorry?

Het woord schizofrenie betekent letterlijk "gespleten geest". Deze vertaling heeft tot nogal wat misverstanden rond schizofrenie geleid.
vroeger dacht men ook dat die mensen écht gespleten persoonlijkheden hadden in werkelijkheid blijken dat pyschoses te zijn.
Een belangrijk kenmerk is dat er tijdens het verloop van de ziekte minimaal eenmaal een psychotische episode (http://www.mixfight.nl/wiki/Psychose) is opgetreden. Doorgaans komen deze episoden vaker voor. Ze gaan gepaard met een afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen (http://www.mixfight.nl/wiki/Denkstoornis), wanen (http://www.mixfight.nl/wiki/Waan), hallucinaties (http://www.mixfight.nl/wiki/Hallucinatie) en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen

met dank aan wikipedia,

Het belachelijk maken laat ik wel aan jou over, groupie..

@ Rosso
Wellicht heb je last dyslectie of moeite met begrijpend lezen, (dit is geen gemene aanval van mij naar jou om je mond dood te maken maar lees eens goed wat er staat). Je slaat namelijk de spijker op zijn kop!

Het woord schizofrenie betekent letterlijk “gespleten geest” (dat klopt Rosso, en nu begrijpend verder lezen!!!). Deze vertaling heeft tot nogal wat misverstanden rond schizofrenie geleid. Mensen die aan de ziekte lijden, hebben immers géén gespleten geest of hersenen die gespleten zouden functioneren. Ook is inmiddels bekend dat deze mensen géén gespleten persoonlijkheid hebben; ze bestaan niet uit meerdere, verschillende personen. Schizofrenie wordt namelijk vaak verward met dissociatieve identiteitsstoornis. De gespletenheid bij schizofrenie uit zich niet, zoals vaak wordt gedacht, in een meervoudige persoonlijkheid, maar in een beeld waarbij de samenhang in het denken, tussen waarneming en gedachten en tussen emoties en gedachten in ernstige mate is afgenomen, althans voor anderen minder goed invoelbaar is.

Maar volgens mij is het raadzaam om ontopic te gaan, ik wil best verder met je discussiëren maar niet op dit Mixfight forum. (Om je een tip te geven: Het lijkt me niet raadzaam om met mij te discussie aan te gaan als je geen research hebt gepleegd).

Collina

chief108
07-09-2009, 16:19
dyslectie
ehhhhh.... :rolleyes:
wat zei je precies??

Dyslexie - Wikipedia (http://nl.wikipedia.org/wiki/Dyslexie)

A.F.
07-09-2009, 16:19
ja misschien kunnen jullie naar het margrietforum ofzo

anoniem gg
07-09-2009, 16:26
praat je nu tegen jezelf of..?

weet je wat het woordje quote betekend?

aliendwurf
07-09-2009, 16:27
enlighten us

Collina
07-09-2009, 16:31
http://frforlife.multiforum.nl/images/logos/frforlife.smilie.kotsen2.gif

Snap ik,
Maar ik weet dondersgoed wat ik wel of niet moet zeggen.

Aannames en eigen conclusies trekken waar je simpelweg geen weet van heb komen nare taferelen van.

Collina

NielsN
07-09-2009, 16:31
weet je wat het woordje quote betekend?

Diepzinnig om dat woord niet tussen aanhalingstekens te zetten... :brow:

iconian
07-09-2009, 16:34
mijn arme topic is gekaapt door waanzinnige taalfanatici *sniff*

Collina
07-09-2009, 16:38
mijn arme topic is gekaapt door waanzinnige vechtpromotors en taalfanatici *sniff*

Hilarische opmerking, haha.. ;)

Je hebt gelijk, ontopic!

FOCUS
07-09-2009, 16:41
ff ontopic dan

A.O. heeft de nodige kuurtjes achter de rug en wellicht speelt dat een rol bij het uitblijven van een gevecht in amerika

iconian
07-09-2009, 16:47
Ik zou het niet weten, een hoop kun je bereiken zonder anabolen of met andere nog net legale supplementen, en AO was echt groot ook toen hij tegen belfort vocht op halfzwaar:
http://www.sherdog.com/thumbnail_crop.php?image=http://www.cdn.sherdog.com/_images/pictures/31/31167.jpg&width_size=600
maar mijn eerste bezwaar was tegen het artikel, wat het niet vechten voor strikeforce even als excuus gebruikt om in te gaan op vermeend steroidengebruik, met een fototje erboven en regelrechte beschuldigingen. Als een serieuze journalist dit over een klitschko of andere top-bokser had geschreven had hij gelijk een miljoenenclaim aan zn broek.

FOCUS
07-09-2009, 16:50
ik zou het wel weten
afgezien van een aantal nare ziekten zijn er maar een paar manieren om zo groot en gespierd te worden en ze zijn allemaal niet natuurlijk
moet AO trouwens helemaal zelf weten, van mij mogen ze anabole steroiden legaliseren

Mike
07-09-2009, 16:59
wat een dom stukje van die yahoo schrijver

dat kan bas boon met gemak van tafel vegen

let maar op binnen 24 uur post bas een foto van de zwaar beschadigde hand en zal hij regelen dat overeem alsnog een plasje inlevert om iedereen te laten zien dat overeem nooit iets gebruikt heeft en daadwerkelijk ernstig geblessserd was.

tssssssssss, met zo'n simpel stukje non journalistiek pak je gg echt niet aan hoor , ze hebben bewijzen zat van hun onschuld en reken maar dat bas boon dat aan iedereen zal laten zien en ze de mond zal snoeren

toch bas?

Pepe the Ice-Murderer
07-09-2009, 17:37
Loopt deze post niet een klein beetje uit de hand?

aliendwurf
07-09-2009, 17:48
Loopt deze post niet een klein beetje uit de hand?


Daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor. :lol:

NielsN
07-09-2009, 17:50
Daar ben je dan zelf verantwoordelijk voor. :lol:

:lol:

Ik vond het nog wel meevallen...

Pepe the Ice-Murderer
07-09-2009, 17:54
Lol, true eigenlijk

anoniem gg
07-09-2009, 18:24
wat een dom stukje van die yahoo schrijver

dat kan bas boon met gemak van tafel vegen

let maar op binnen 24 uur post bas een foto van de zwaar beschadigde hand en zal hij regelen dat overeem alsnog een plasje inlevert om iedereen te laten zien dat overeem nooit iets gebruikt heeft en daadwerkelijk ernstig geblessserd was.

tssssssssss, met zo'n simpel stukje non journalistiek pak je gg echt niet aan hoor , ze hebben bewijzen zat van hun onschuld en reken maar dat bas boon dat aan iedereen zal laten zien en ze de mond zal snoeren

toch bas?

Dat heb ik gedaan Mike, de schrijver heeft het over 22 maanden?
Strikforce kwam zelf pas met een aanbieding 15 maanden nadat Alistair de titel al had veroverd, dat heeft niks met plasjes te maken maar gewoon met Strikeforce die geen aanbieding deed. Die hand weet iedereen wat er gebeurt is.
Strikeforce heeft inderdaad alle gegevens gehad van het ziekenhuis waar Alistair heeft moeten blijven en hoe zijn hand ervoor stond! Had hem toen even bezocht, dat had Alistair wel leuk gevonden!
En als Overeem vecht in de states, (dat heeft hij al twee keer gedaan) wordt hij inderdaad gecontroleerd, als je dat weet ga je die partij niet aan, is dat genoeg voor je, kun je nu weer slapen?
Nee Alistair was niet erg gebleseerd en had al die tonnen niet nodig, hij zat te wachten op jouw aannames!

Mike
07-09-2009, 18:29
ik bedoel maar

prettig geregeld Bas. Probleem opgelost.

Wellicht een idee om juridische stappen tegen de journalist te ondernemen?

aliendwurf
07-09-2009, 18:31
aannames....ik kan het woord niet meer horen, laat staan lezen. http://frforlife.multiforum.nl/images/logos/frforlife.smilie.fr4fr.smilie.suicide2st.gif

Mike
07-09-2009, 18:34
aannames....ik kan het woord niet meer horen, laat staan lezen. http://frforlife.multiforum.nl/images/logos/frforlife.smilie.fr4fr.smilie.suicide2st.gif

ik neem aan dat jij begrijpt dat het niet aannemelijk is dat we op dit forum geen aannames meer te zien krijgen. Maar ja tis maar een aannname

robholland
07-09-2009, 18:40
En als Overeem vecht in de states, (dat heeft hij al twee keer gedaan) wordt hij inderdaad gecontroleerd, als je dat weet ga je die partij niet aan, is dat genoeg voor je, kun je nu weer slapen?
!

oke, duidelijk verhaal dus

ICON
07-09-2009, 18:41
Dat heb ik gedaan Mike, de schrijver heeft het over 22 maanden?
Strikforce kwam zelf pas met een aanbieding 15 maanden nadat Alistair de titel al had veroverd, dat heeft niks met plasjes te maken maar gewoon met Strikeforce die geen aanbieding deed. Die hand weet iedereen wat er gebeurt is.
Strikeforce heeft inderdaad alle gegevens gehad van het ziekenhuis waar Alistair heeft moeten blijven en hoe zijn hand ervoor stond! Had hem toen even bezocht, dat had Alistair wel leuk gevonden!
En als Overeem vecht in de states, (dat heeft hij al twee keer gedaan) wordt hij inderdaad gecontroleerd, als je dat weet ga je die partij niet aan, is dat genoeg voor je, kun je nu weer slapen?
Nee Alistair was niet erg gebleseerd en had al die tonnen niet nodig, hij zat te wachten op jouw aannames!


na zijn partij met buentello liep allistair ook met zn hand in t gips. is dit dezelfde hand en heeft hij er zo´n last van omdat hij zn hand al eerder al kapot had geslagen of staat dit er helemaal los van?

aliendwurf
07-09-2009, 18:42
ik neem aan dat jij begrijpt dat het niet aannemelijk is dat we op dit forum geen aannames meer te zien krijgen. Maar ja tis maar een aannname

Ik neem aan dat jij weet waar je over praat.

anoniem gg
07-09-2009, 18:46
na zijn partij met buentello liep allistair ook met zn hand in t gips. is dit dezelfde hand en heeft hij er zo´n last van omdat hij zn hand al eerder al kapot had geslagen of staat dit er helemaal los van?

Staat er los van, hij zou voor een geprek bij politie komen, maar die vonden het nodig om dat gesprek over een paar nachten te rekken, Alistair zijn hand was nog open (snee) van het gevecht.
Daar heeft een infectie plaatsgevonden (vieze cel) wat uiteindelijk na een aantal dagen zo erg werdt dat Alistair in het ziekenhuis werdt opgenomen.

ICON
07-09-2009, 18:54
oke duidelijk thanks

Mike
07-09-2009, 18:55
Ik neem aan dat jij weet waar je over praat.

zelden

De dikke nudist
07-09-2009, 19:11
Hey Bas, even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Als Alistair die tonnen goed kon gebruiken (en jij zult jouw procenten vast ook niet als geheel onaangenaam ervaren) hebben jullie dan niet zelf Strikeforce een keer benaderd met de vraag van "Hoe zit het eigenlijk met een nieuwe aanbieding?". Daar had je - met 15 maanden - wel de tijd voor, dus wat is de reden dat je/jullie dat niet hebt/hebben gedaan?

Overeem heeft wel gevochten. Alleen niet bij Strikeforce.

snip83
07-09-2009, 19:14
@ Snip83
Omdat ik goed bevriend ben met Alistair wil direct zeggen dat ik een GG member ben? 17jr gelden bestond Golden Gloy nog niet, en ineens was Collina verbonden aan Golden Gloy. Tja, je bent bevriend met Alistair dus dan hoor je erbij. Vreemd! Ik zal je een geheim verklappen Snip83, zo zit de wereld niet in elkaar.

Als je mijn gehele post goed leest, dan lees je dat ik geïnteresseerd ben in relevante/ informatieve content op Mixfight.nl en dat wij het opprijs mogen stellen dat we van het management of trainers (bijv. Martijn de Jong) reactie krijgen op het geen wat onduidelijk is. Dit gebeurd zelden, dus mogen we dit als vechtsport liefhebber best koesteren.

Business as usual
Trainers zijn er om de leerlingen te trainen
Managers zijn er om het gehele proces te managen met als pre, financiën.
Ons op de hoogte stellen op Mixfight.nl is bijzaak.

Ook legde ik uit dat ik me kan voorstellen dat men bij domme vragen en dom antwoord kan krijgen. (Daar steek ik mijn duim niet voor omhoog, maar ik kan me het wel voorstellen).

Er zijn ook zeer goede vragen waarvan ik denk, “dit wil ik ook wel weten” en dan krijg je ook een normaal antwoord terug van insider/ management of trainer. Perfect, want laat dat nou het geen zijn waar ik op zat te wachten.

Maar als jij zegt: Boontje brengt zich zelf altijd in een moeilijke positie met raar commentaar, (dan ben je met verklein woorden aan het praten en iemand proberen belachelijk te maken) terwijl me dat onnodig lijkt. Dan kan je er donder op zeggen dat je hier weer een kinderachtige reactie op terug krijgt. Voor je het weet ben je 2 a 3 pagina verder voordat je weer iets interessants tegen komt.

Zitten we/ ik niet op te wachten.

Collina
And now ontopic, ik sleep mezelf er in mee.

@ Collina

O, bedankt voor het vertellen van het geheimpje Collin...
Maar zoals je in de gaten hebt ben je èèn van de weinige die zit te wachten op reacties of`nieuws` van Boontje.
De reacties van Boontje, of het `nieuws`van Boontje schetsen een incorrect beeld van de realiteit.
Ik, en ik denk met mij vele mede MF`ers, of zoals Boontje zegt `forumwarriors` zitten niet te wachten op de incorrecte onvolledige informatie `waarheid` die Boontje hier geeft.
Fijn dat je Martijn de Jong ook nog even aanhaald.
Die jongen geeft altijd goede en correcte informatie als het draait om nieuws uit het GG kamp, en neemt ook zijn verantwoording als er een keer iets niet goed gaat bij GG.
Hij komt er eerlijk voor uit, en Boontje beantwoord de dingen alsof hij op het politiebureau zit met zijn ontwijkende ontwoorden.

Gr snip

ps, weet je wel wie ik ben:P ben in me jeugd met al jouw broertjes bevriend geweest

Hannes_Oss
07-09-2009, 19:18
ik vind dat vechters hun titel minimaal 1 keer per jaar moeten verdedigen. en overeem lijkt wel niet te willen vechten in amerika. ik vind dat de schrijver van dat stuk volkomen gelijk heeft!

snip83
07-09-2009, 19:23
ik vind dat vechters hun titel minimaal 1 keer per jaar moeten verdedigen. en overeem lijkt wel niet te willen vechten in amerika. ik vind dat de schrijver van dat stuk volkomen gelijk heeft!

x2

Biiyen
07-09-2009, 19:29
ik vind dat vechters hun titel minimaal 1 keer per jaar moeten verdedigen. en overeem lijkt wel niet te willen vechten in amerika. ik vind dat de schrijver van dat stuk volkomen gelijk heeft!

Wat je vind breng je naar de politie...

snip83
07-09-2009, 19:36
Wat je vind breng je naar de politie...

Haha, dacht het niet, als ik 50.000 euro vind breng ik die niet terug
als ik een inbreker in de wagen vind breng ik hem wel naar de politie ja

De dikke nudist
07-09-2009, 19:41
Dus? Daar heeft mijn vraag geen betrekking op, gaat puur over Strikeforce.

Dan zal ik verhelderen wat mij al duidelijk leek.

Waarom zou je je titel op het spel zetten tijdens het geld verdienen?
Terwijl je ook geld kan verdienen in Japan én je titel behouden in de US.

Zolang Strikeforce geen interesse toont in je diensten zou ik ook met de extra status die een wereldtitel brengt elders geld verdienen.

That's having your cake and eating it too.

Wheelie
07-09-2009, 19:46
Dus? Daar heeft mijn vraag geen betrekking op, gaat puur over Strikeforce.



Over interesse heeft Alistair blijkbaar niks te klagen, Dream, K-1, Strikeforce en zelfs Dana gaf op youtube aan Alistair te willen hebben.
Heeft de een geen interesse dan gaat die toch bij de ander vechten, misschien is Japan financieel ook wel aantrekkelijker. ;)

snip83
07-09-2009, 19:48
misschien is Japan financieel ook wel aantrekkelijker. ;)

haha zou je denken knipoog:P

Mike
07-09-2009, 19:55
kan me wel voorstellen dat met de strikeforce titel op zak je meer geld kunt vragen en verdienen in japan/dream dan zonder titel

Fasada
07-09-2009, 19:55
De dikke nudist komt volgens mij best in de buurt...

Toen Alistair wereldkampioen werd stond Strikeforce in zijn kinderschoenen en waren de pay outs (vergeleken met nu) niet echt super. Verder stond Alistair ook aan het begin van zijn (let op) heavyweight carriere... Strikeforce wist dat zij de pay out van Alistair niet konden betalen en Scott Coker koos er bewust voor om Cung Le & Shamrock te hypen, het zijn Amerikanen dus dat lijkt mij ook logisch, verder waren er ook geen zwaargewichten beschikbaar die een interessante wedstrijd zou maken voor de titel. Volgens mij was Bob Sapp vs Jan Nortje de enige heavyweight gevecht die zij na de partij van Alistair hebben gematched dus aan zwaargewichten was niet veel....

Pas nadat Strikeforce een deal had gesloten met CBS/Showtime en het weg vallen van EliteXC, Affliction waren er meer free agents beschikbaar en was er ook meer geld om uit te geven. Toen pas kwam de zwaargewicht divisie in beeld en konden zij bijvoorbeeld een Werdum vs Overeem aanbieden, dit is dus iets van de laatste maanden....

Ben het mee eens dat een titel verdedigd moet worden binnen een jaar maar dan moet wel de promotie een dergelijke partij kunnen aanbieden en ook daarvoor de vechters hebben

P.S. @Hannes, op basis van je 1 jaar regeling had BJ Penn ook zijn titel moeten inleveren... ;)

jesselaar
07-09-2009, 20:08
een plasje zegt ook niet zoveel een gedegen bloed onderzoek wel afhankelijk van wat je gebruikt natuurlijk maar als hij in laat zeggen februari/ maart vecht en de comision in de usa neemt bloed af is hij zeker 9 maanden clean kan ook veel sneller dit betekent vaak ook een terug val van gewicht en kracht

Wheelie
07-09-2009, 20:17
haha zou je denken knipoog:P

Net wat Fabrice (fasada) post, in die tijd verdiende Alistair waarschijnlijk in Japan meer dan dat Strikeforce hem toen betaalde.
Alistair is in Japan een grote naam

Wheelie
07-09-2009, 20:23
Bij Dream en K-1 hebben we hem wel gezien, maar ook niet in een razend druk schema.
Welke grote vechters zien we nu wel in een razend druk schema vechten.
De HW vechters Fedor, Barnett, Arlovski, Werdum, CroCop, Yvel of Overeem zien we toch allemaal veel te weinig vechten.
Alistair heeft geluk dat ze bij contract besprekingen er voor zorgen dat hij ook bij andere organisaties mag vechten, vandaar dat de UFC voorlopig ook geen optie is .

anoniem gg
07-09-2009, 20:33
Hey Bas, even een vraagje uit nieuwsgierigheid. Als Alistair die tonnen goed kon gebruiken (en jij zult jouw procenten vast ook niet als geheel onaangenaam ervaren) hebben jullie dan niet zelf Strikeforce een keer benaderd met de vraag van "Hoe zit het eigenlijk met een nieuwe aanbieding?". Daar had je - met 15 maanden - wel de tijd voor, dus wat is de reden dat je/jullie dat niet hebt/hebben gedaan?


Ja, maar aangezien we bij Dream/K-1 een goed contract hadden bleef Alistair gewoon doorvechten en na zijn top jaar 2008 kwam er interesse van Strikeforce maar nog geen concrete aanbieding, wij hebben toen de stoute schoenen aangetrokken en het gevecht met Badr op K-1 regels geaccepteerd! Daarna ook met UFC gepraat in Ireland en uiteindelijk een deal met strikeforce gemaakt!

anoniem gg
07-09-2009, 20:36
Welke grote vechters zien we nu wel in een razend druk schema vechten.
De HW vechters Fedor, Barnett, Arlovski, Werdum, CroCop, Yvel of Overeem zien we toch allemaal veel te weinig vechten.
Alistair heeft geluk dat ze bij contract besprekingen er voor zorgen dat hij ook bij andere organisaties mag vechten, vandaar dat de UFC voorlopig ook geen optie is .

Tegen koreaan bij Dream, toen Cro Cop, toen Hunt en ook nog Goodridge in Arnhem en Badr allemaal binnen 7 maanden, drie maanden erna Remy!
Alistair zit al 10 jaar bij hetzelfde management en weet wat golden glory voor hem doet, geluk?

Insider
07-09-2009, 20:38
Tegen koreaan bij Dream, toen Cro Cop, toen Hunt en ook nog Goodrisdge in Arnehem en Badr allemaal binnen 7 maanden, drie maanden erna Remy!
Alistair zit al 10 jaar bij hetzelfde management en weet wat golden glory voor hem doet, geluk?

Klopt, Alistair heeft een druk schema gehad

Wheelie
07-09-2009, 20:41
Tegen koreaan bij Dream, toen Cro Cop, toen Hunt en ook nog Goodridge in Arnhem en Badr allemaal binnen 7 maanden, drie maanden erna Remy!
Alistair zit al 10 jaar bij hetzelfde management en weet wat golden glory voor hem doet, geluk?
Dat bedoel ik toch ook, Alistair mag blij zijn dat jullie zijn zaken goed doen :D
Kan ik woensdag naar Breda komen ?

anoniem gg
07-09-2009, 20:50
@ Collina

O, bedankt voor het vertellen van het geheimpje Collin...
Maar zoals je in de gaten hebt ben je èèn van de weinige die zit te wachten op reacties of`nieuws` van Boontje.
De reacties van Boontje, of het `nieuws`van Boontje schetsen een incorrect beeld van de realiteit.
Ik, en ik denk met mij vele mede MF`ers, of zoals Boontje zegt `forumwarriors` zitten niet te wachten op de incorrecte onvolledige informatie `waarheid` die Boontje hier geeft.
Fijn dat je Martijn de Jong ook nog even aanhaald.
Die jongen geeft altijd goede en correcte informatie als het draait om nieuws uit het GG kamp, en neemt ook zijn verantwoording als er een keer iets niet goed gaat bij GG.
Hij komt er eerlijk voor uit, en Boontje beantwoord de dingen alsof hij op het politiebureau zit met zijn ontwijkende ontwoorden.

Gr snip


ps, weet je wel wie ik ben:P ben in me jeugd met al jouw broertjes bevriend geweest

Snip? was dat niet zo een vogel die vroeger op een briefje van honderd gulden stond?

Jij de "grote"snip die spreek over de onvoorwaardelijke waarheid, "onafhankelijke journalisten" die een totaal "onafhangkelijk inhoudenlijk" goed stuk schrijven?
Het incorrecte beeld van de realiteit van iemand die oa veel zaken moet doen voor GG is natuurlijk niks waard bij het gekwetter van een bedreigd vogeltje.
Grappig dat ik voor het eerst hoor dat ik ontwijkende antwoorden geef? Normaal zeggen velen; reageer er niet op, of Boon: ben niet zo bot en recht voor je raap met je antwoorden. Mischien kan je doordat je zo een lange snavel hebt moeilijk en begrijpend lezen? Of misschien hou je wel alleen van je eigen gekwetter?

snip83
07-09-2009, 21:01
Snip? was dat niet zo een vogel die vroeger op een briefje van honderd gulden stond?

Jij de "grote"snip die spreek over de onvoorwaardelijke waarheid, "onafhankelijke journalisten" die een totaal "onafhangkelijk inhoudenlijk" goed stuk schrijven?
Het incorrecte beeld van de realiteit van iemand die oa veel zaken moet doen voor GG is natuurlijk niks waard bij het gekwetter van een bedreigd vogeltje.
Grappig dat ik voor het eerst hoor dat ik ontwijkende antwoorden geef? Normaal zeggen velen; reageer er niet op, of Boon: ben niet zo bot en recht voor je raap met je antwoorden. Mischien kan je doordat je zo een lange snavel hebt moeilijk en begrijpend lezen? Of misschien hou je wel alleen van je eigen gekwetter?

Dat was inderdaad een vogel die op een bankbiljet stond.
Maar neem het je niet kwalijk dat je dat niet meer weet, is immers al ruim 7 jaar geleden dat de `snip`een wettig betaalmiddel was, mijn lange termijn geheugen werkt nog als de dag van gister dus als je meer vragen hebt over dingen in het verleden Be My Guest

Verder heb ik weinig last van mijn lange snavel, denk dat jij meer last hebt van je kortzichtigheid

Ik weet niet waarom je altijd gelijk in de verdediging moet schieten als er iets op MF staat over jouw vechters, misschien is dat nog de nawerking van het gepest worden op school misschien?
Schiet eens een keer niet in de verdediging en kom met de realiteit Boontje

gr

anoniem gg
07-09-2009, 21:19
Dat was inderdaad een vogel die op een bankbiljet stond.
Maar neem het je niet kwalijk dat je dat niet meer weet, is immers al ruim 7 jaar geleden dat de `snip`een wettig betaalmiddel was, mijn lange termijn geheugen werkt nog als de dag van gister dus als je meer vragen hebt over dingen in het verleden Be My Guest

Verder heb ik weinig last van mijn lange snavel, denk dat jij meer last hebt van je kortzichtigheid

Ik weet niet waarom je altijd gelijk in de verdediging moet schieten als er iets op MF staat over jouw vechters, misschien is dat nog de nawerking van het gepest worden op school misschien?
Schiet eens een keer niet in de verdediging en kom met de realiteit Boontje

gr

Misschien zou het helpen als je mijn naam gewoon uitspreekt als Bas Boon, door tje toe te voegen ga ik namenlijk kleuter taal schrijven!
Ik heb niet echt veel school gehad, ik was te druk om op zeer jonge leeftijd mijn dromen te verwezelijken!
Hoezo verdediging? Ik schrijf gewoon mijn kant van het verhaal als ik daar tijd voor heb!
Begrijp mij niet verkeerd, forum warriors en vogeltjes mogen ook best kwetteren en aannamens doen, ik kan ook niet verwachten als je er niet bij betrokken bent, dat je er iets van weet of snapt.
Oogjes dicht en snaveltje toe!

snip83
07-09-2009, 21:28
Misschien zou het helpen als je mijn naam gewoon uitspreekt als Bas Boon, door tje toe te voegen ga ik namenlijk kleuter taal schrijven!
Ik heb niet echt veel school gehad, ik was te druk om op zeer jonge leeftijd mijn dromen te verwezelijken!
Hoezo verdediging? Ik schrijf gewoon mijn kant van het verhaal als ik daar tijd voor heb!
Begrijp mij niet verkeerd, forum warriors en vogeltjes mogen ook best kwetteren en aannamens doen, ik kan ook niet verwachten als je er niet bij betrokken bent, dat je er iets van weet of snapt.
Oogjes dicht en snaveltje toe!

Ok zal je voortaan Boon noemen, Boontje
Denk jammer genoeg niet dat je kleuter gezwets hiermee naar een nieuw topnivaeu omhoog zal klimmen, maar dat terzijde...

Dat je niet veel school hebt gehad hoef je niet te vermelden, dat is al te zien aan je indrukwekkende informatieve posts die je hier doet meneer Boon.

We zouden het niet meer over aannames hebben in dit forum!!!
niet gelezen? PEARL opticien misschien iets voor je???


Boontje komt om ze loontje

chief108
07-09-2009, 21:31
Oogjes dicht en snaveltje toe!
YouTube - dag vriendjes en vriendinnetjes (http://www.youtube.com/watch?v=_A6INJYbZTk)

iconian
07-09-2009, 21:33
misschien moet de PR tak van GG via een bekende MMAblog (bloodyelbow etc) een verweer naar buiten brengen nav dit smakeloze artikel op de grootste nieuwssite voor MMA, of UFC zoals yahoo het noemt. Ze hebben nou eenmaal de kampioen van de 2e grootste MMA organisatie in amerika onder hun hoede, en zo'n artikel is behoorlijk beschadigend.

ICON
07-09-2009, 21:36
pr functionaris van GG?

anoniem gg
07-09-2009, 21:37
Ok zal je voortaan Boon noemen, Boontje
Denk jammer genoeg niet dat je kleuter gezwets hiermee naar een nieuw topnivaeu omhoog zal klimmen, maar dat terzijde...

Dat je niet veel school hebt gehad hoef je niet te vermelden, dat is al te zien aan je indrukwekkende informatieve posts die je hier doet meneer Boon.

We zouden het niet meer over aannames hebben in dit forum!!!
niet gelezen? PEARL opticien misschien iets voor je???


Boontje komt om ze loontje

Je moet niet denken (of aannamens doen) dat moet je aan mensen overlaten, dat je met je snaveltje wat wil meepikken is een natuurlijk fenomeen voor zo een klein vogeltje!

I love that frase, its so true! In mijn geval zeer mondaal, loon!

Jij bent gewoon een zielig klein vogeltje dat zijn eigen snaveltje niet kan vertrouwen, je begint te schrijven: ik zal je vanaf nu Boon noemen omdat weer te volgen met Boontje en je post te eindigen met Boontje.
Maar goed ik kan ook niet echt veel verwachten van een lelijk kuiken met een grote lange snavel met een Bas Boon fetish, doe de groeten aan de GWK'r daar in het grote sprookjesbos!

Tony Galento
07-09-2009, 21:37
pr functionaris van GG?


Dhr. Boon.

iconian
07-09-2009, 21:39
je hoort continue van: the manager of die en die fighter denies allegations ... debunks rumors... confirms claims made by &c.

anoniem gg
07-09-2009, 21:40
misschien moet de PR tak van GG via een bekende MMAblog (bloodyelbow etc) een verweer naar buiten brengen nav dit smakeloze artikel op de grootste nieuwssite voor MMA, of UFC zoals yahoo het noemt. Ze hebben nou eenmaal de kampioen van de 2e grootste MMA organisatie in amerika onder hun hoede, en zo'n artikel is behoorlijk beschadigend.

Gaan we doen we slaan in de toekomst al hun kampioenen in elkaar!

iconian
07-09-2009, 21:41
Gaan we doen we slaan in de toekomst al hun kampioenen in elkaar!

Overeem vs Lesnar kan niemand iig iets over het postuur van Overeem zeggen.

anoniem gg
07-09-2009, 21:46
je hoort continue van: the manager of die en die fighter denies allegations ... debunks rumors... confirms claims made by &c.

staat al op een aantal sites

MiddleEasy.com - Because MMA is everything | Exclusive interview with Alistair Overeem (http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=607:exclusive-interview-with-alistair-overeem&catid=53:interviews)

Er zullen altijd "journalisten" en side line experts zijn die een mening geven als men gefrustreerd is. Deze "journalistische stukken onzin" doet men zonder onderzoek te doen, de geschreven stukken druipen van de aannamens en frustraties.
Een goede reden om harder te trainen en straks de kampioenen te verslaan, dan de betreffende journalist nog eens quoten of zo!

iconian
07-09-2009, 21:53
staat al op een aantal sites

MiddleEasy.com - Because MMA is everything | Exclusive interview with Alistair Overeem (http://middleeasy.com/index.php?option=com_content&view=article&id=607:exclusive-interview-with-alistair-overeem&catid=53:interviews)

Er zullen altijd "journalisten" en side line experts zijn die een mening geven als men gefrustreerd is. Deze "journalistische stukken onzin" doet men zonder onderzoek te doen, de geschreven stukken druipen van de aannamens en frustraties.
Een goede reden om harder te trainen en straks de kampioenen te verslaan, dan de betreffende journalist nog eens quoten of zo!

goed bezig. zo'n stuk zal zich wel verspreiden over de interwebs.

Richelieu
07-09-2009, 21:59
hey Bas, doe s relaxed man. Adem in, adem uit.....
....jij bent al zo geslaagt, maak je niet zo druk!!!!
ik dacht juist veel van jou te leren, als geslaagt manager.

Roy, gebruik eens de search functie van het forum en je komt nog wel het e.e.a tegen van deze hoogleraar in zijn eigen kunde ;)

snip83
07-09-2009, 22:12
Je moet niet denken (of aannamens doen) dat moet je aan mensen overlaten, dat je met je snaveltje wat wil meepikken is een natuurlijk fenomeen voor zo een klein vogeltje!

I love that frase, its so true! In mijn geval zeer mondaal, loon!

Jij bent gewoon een zielig klein vogeltje dat zijn eigen snaveltje niet kan vertrouwen, je begint te schrijven: ik zal je vanaf nu Boon noemen omdat weer te volgen met Boontje en je post te eindigen met Boontje.
Maar goed ik kan ook niet echt veel verwachten van een lelijk kuiken met een grote lange snavel met een Bas Boon fetish, doe de groeten aan de GWK'r daar in het grote sprookjesbos!

Laat mij met me kleine snaveltje maar wat lekker mee pikken dan...
hoge bomen vangen veel wind (ook bomen die denken dat ze hoog zijn)

Boontje gedraag je is naar je leeftijd en doe eens je werk...

de tijd die je hier doorbrengt had je kunnen benutten om voor alistair een waardig tegenstander te zoeken...

jammer eigenlijk vond GG altijd goed, nog steeds wel hoor, maar vind de reacties van meneer boon een beetje jammer en de manier waarop hij reageert...

vond de andere GG oprichter en mede afdelingsgenoot R.N. veel aardiger bas

snip83
07-09-2009, 22:17
btw is geslaagd/t nou met een d of een t?
hahahahahaha....
....ik word oud, help ff!!

maakt niet uit

we weten wat je bedoeldt :P

snip83
07-09-2009, 22:29
hey, ga nou niet bijdehand doen met je.....bedoeldt!

en weg ben je smerige pestpleuristyfusvogel......

slecht geslapen?

maak een grapje

en gelijk zo`n reactie

iconian
07-09-2009, 22:33
beste nummer ooit gemaakt, uit roy zn tijd nog wel

YouTube - The Trashmen : Surfin' Bird ( 1963 ) (http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0ow)

NielsN
07-09-2009, 22:42
Reps! (als het weer kan...)

YouTube - Family Guy - Bird is the Word! (http://www.youtube.com/watch?v=2WNrx2jq184)

iconian
07-09-2009, 22:47
Reps! (als het weer kan...)

YouTube - Family Guy - Bird is the Word! (http://www.youtube.com/watch?v=2WNrx2jq184)

die versie is ook strak

anoniem gg
08-09-2009, 08:14
hey Bas, doe s relaxed man. Adem in, adem uit.....
....jij bent al zo geslaagt, maak je niet zo druk!!!!
ik dacht juist veel van jou te leren, als geslaagt manager.

Aanname, ik maak me helemaal niet druk.
Jullie weten toch zo langzamerhand wel dat als ik echt heel druk ben (met werk) ik hier niet eens post!
Ben je met telepathie op afstand aan het leren? Knap dat je al in die vijfde dimensie zit!

anoniem gg
08-09-2009, 08:23
Laat mij met me kleine snaveltje maar wat lekker mee pikken dan...
hoge bomen vangen veel wind (ook bomen die denken dat ze hoog zijn)

Boontje gedraag je is naar je leeftijd en doe eens je werk...

de tijd die je hier doorbrengt had je kunnen benutten om voor alistair een waardig tegenstander te zoeken...

jammer eigenlijk vond GG altijd goed, nog steeds wel hoor, maar vind de reacties van meneer boon een beetje jammer en de manier waarop hij reageert...

vond de andere GG oprichter en mede afdelingsgenoot R.N. veel aardiger bas

Ik wist wel dat je geen snip was maar een ekster of een raaf!
Het is jouw geniepige soort die in hoge bomen zit om vanaf daar te kwetteren tegen de boze wereld die zich naar jouw inzicht "onrechtvaardig" behandeld heeft.
Ik ben je voor met tegenstander voor Alistair zoeken dat is al lang gebeurt, aanname raaf!
Jij vindt de reacties juist heel leuk omdat je weet als je in kleuter of dierentaal schrijft je op hetzelfde niveau een antwoord krijgt.
* edit: Richelieu / Deze uitspraak is niet gewenst Bas //

Donjopie
08-09-2009, 08:33
Bas,

Relaxt man.
Je hoeft je toch niet geen verantwoording af te leggen op een forum.
Ik lees zo vaak een topic die uiteindelijk hoog oploopt.
Adem diep in en woezaa.

De man van 14K
08-09-2009, 08:40
@ Rosso
Wellicht heb je last dyslectie of moeite met begrijpend lezen, (dit is geen gemene aanval van mij naar jou om je mond dood te maken maar lees eens goed wat er staat). Je slaat namelijk de spijker op zijn kop!

blablaBLA
(Om je een tip te geven: Het lijkt me niet raadzaam om met mij te discussie aan te gaan als je geen research hebt gepleegd).

Collina

Welk gedeelte van ontopic blijven had je niet begrepen moppie?
Daarnaast zou ik nooit met je in discussie gaan, je bent immers / of moet door gaan voor een vrouw. Dus we eindigen hier..

Justinian
08-09-2009, 08:43
Aangezien ontopic blijven in topics die over Golden Glory of Golden Glory vechters gaan kennelijk lastig is, is deze topic gesloten.