PDA

View Full Version : Tyrone Spong niet bij laatste 16, zo nee waarom niet!!



K-1sunstarr
07-09-2009, 15:50
Zie hier onderstaand link:
http://www.k-1.co.jp/en/event/2009/0926_wgp/index.html (http://www.k-1.co.jp/en/event/2009/0926_wgp/index.html)

iconian
07-09-2009, 15:53
voor wie zou hij dan in de plaats moeten?

Wiseguy
07-09-2009, 15:54
Op basis van welke prestatie in de k-1 heeft hij dat verdient?

The Bulldog
07-09-2009, 16:01
dus aerts - Overeem staat vast?

damn ...


staan wel weer een paar leuke partijen bij.....maar mushasi???????

zet die maar tegen spong dan....
extra partij....

le banner , aerts, zimmerman,manhoef,schilt,teixeira,karaev en badr........... maakt een leuke finale denk ik.....

blackadder
07-09-2009, 16:06
Musashi kapt ermee. Maar hij heeft praktisch gesmeekt om nog een keer mee te mogen doen.

Tony Galento
07-09-2009, 16:06
Op basis van welke prestatie in de k-1 heeft hij dat verdient?

Goede vraag!

De man van 14K
07-09-2009, 16:14
K-1 Sunstarr is zo'n fan dat ze alle realisme uit het ook verloren heeft..
NEG REPS

K-1sunstarr
07-09-2009, 16:17
K-1 Sunstarr is zo'n fan dat ze alle realisme uit het ook verloren heeft..
NEG REPS

Je moet hem wel een kans geven om zich te bewijzen tegen de "TOPPERS"

Tony Galento
07-09-2009, 16:19
Je moet hem wel een kans geven om zich te bewijzen tegen de "TOPPERS"

Dat ging de laatste keer niet zo goed.

iconian
07-09-2009, 16:20
Dat ging de laatste keer niet zo goed.

laatste 3 partijen verloren tegen karacs, saki en corbett

Biiyen
07-09-2009, 16:21
Mooi om te zien dat Glaube er toch bij is!!!!! vond het zeer wazig dat hij overal als reserve stond aangemerkt.

Wiseguy
07-09-2009, 16:36
laatste 3 partijen verloren tegen karacs, saki en corbett

Tegen karacs heeft hij gewonnen en tegen corbett was het no contest.

Biiyen
07-09-2009, 16:38
Je moet hem wel een kans geven om zich te bewijzen tegen de "TOPPERS"

Bewijzen moet je jezelf door het jaar heen, niet in de finales. In de finales moet je het waarmaken.

Pimp-Daddy
07-09-2009, 16:56
Bewijzen moet je jezelf door het jaar heen, niet in de finales. In de finales moet je het waarmaken.

Idd, om hem maar gelijk bij de laatste 16 te zetten, alleen zodat hij zich dan kan bewijzen, vind ik een beetje overdreven...

Jarno
07-09-2009, 17:34
Heeft JLB zich nou zo bewezen dan het afgelopen jaar?
En niet aan komen met een verhaal dat het uit commercieel oogpunt is maar gewoon wat hij ervoor heeft gedaan om te verdienen dat hij daar staat.... ehm.....juist.... NIETS!!!
Dus had Ty daar ook best mogen staan....

Next....

Wiseguy
07-09-2009, 17:36
Je bedoelt JLB die al in 10 finales heeft gestaan. Die heeft gezien zijn prestaties in de k-1 wel een wildcard verdient vind ik. Spong die in de k-1 1 partij heeft gevochten en ook nog eens op KO heeft verloren heeft zeker geen recht op een plek bij de laatste 16.

iconian
07-09-2009, 17:38
toettoet JLB zat vorig jaar bij de laatste 8 dus is automatisch geplaats

Jarno
07-09-2009, 17:50
toettoet JLB zat vorig jaar bij de laatste 8 dus is automatisch geplaats

Helaas is dit de enige reden ja, want verder heeft hij er veel te weinig voor gedaan. Vind het overigens een belachelijke regel. Dat hij 10 finales heeft gevochten interesseer me 3x niks... Dan zou b.v Man United elk jaar wel in de halve finale in mogen stromen...

Donjopie
07-09-2009, 18:12
Idd de finale regeling vind ik best krom.
Aan de ene kant ben ik blij dat er vorig jaar een hoop Nederlanders/semi Nederlanders/bekende van ons bij de laatste 8 zitten, dat maakt het voor mij leuker om naar te kijken, maar echt eerlijk is het niet.

123trisweat
07-09-2009, 18:13
btw: waarom zijn er weinig Aussies in het k-1 circuit? De aussies deden het laatst niet slecht, toch

Ok, niet op K-1 regels

Pimp-Daddy
07-09-2009, 18:16
Heeft JLB zich nou zo bewezen dan het afgelopen jaar?
En niet aan komen met een verhaal dat het uit commercieel oogpunt is maar gewoon wat hij ervoor heeft gedaan om te verdienen dat hij daar staat.... ehm.....juist.... NIETS!!!
Dus had Ty daar ook best mogen staan....

Next....

JLB vergelijken met Spong??:wacko:

Kijk je dit jaar pas voor het eerst K1 ofzo??

RedDawn
07-09-2009, 18:28
Jezus, is K-1sunstarrr het billenmaatje van Tyrone?

Of weet ie niet wie Jerome LeBanner is? ;-)

Donjopie
07-09-2009, 18:31
JLB vergelijken met Spong??:wacko:

Kijk je dit jaar pas voor het eerst K1 ofzo??


Schiet in de lach.

Boem !!

Valt van stoel.............

droogt het kwijl van zn mond.....

gaat weer zitten

:thup::thup:

Pepe the Ice-Murderer
07-09-2009, 18:56
Bewijzen moet je jezelf door het jaar heen, niet in de finales. In de finales moet je het waarmaken.

Mooi gezegd man

sjaakie'tje
07-09-2009, 18:59
Tja Spong ... er ging een hele hype aan vooraf, zelfs een beetje teveel hype. Is nooit goed, ook niet voor de vechter aangezien de verwachtingen dan te hoog zijn.

Ik vind niet dat hij nu reeds een wildcard verdient. Een pot in een reserve- of super gevecht had wel leuk geweest. Is misschien het beste voor Spong zelf ook; hij moet duidelijk nog wennen aan het gewicht en wat ervaring in K-1 opdoen.

BiCkOnE
07-09-2009, 19:12
Schiet in de lach.

Boem !!

Valt van stoel.............

droogt het kwijl van zn mond.....

gaat weer zitten

:thup::thup:


.....dat is al twee keer dat ik weer op mijn stoel moet klimmen....:thup:

Wiseguy
07-09-2009, 19:12
Ik zou bijna hopen dat spong verliest door al die nuthuggers hier.

Tony Galento
07-09-2009, 19:39
Heeft JLB zich nou zo bewezen dan het afgelopen jaar?
En niet aan komen met een verhaal dat het uit commercieel oogpunt is maar gewoon wat hij ervoor heeft gedaan om te verdienen dat hij daar staat.... ehm.....juist.... NIETS!!!
Dus had Ty daar ook best mogen staan....

Next....


Ik zie liever Corbett in de K-1, die heeft er trouwens ook meer recht op.

El Bambino
07-09-2009, 19:42
Ik zou bijna hopen dat spong verliest door al die nuthuggers hier.

Ach dat is dan weer typisch HOLLANDS!!!
We maken sporters in dit land groter dan ze in werkelijk zijn. Spong is een topper geweest in lagere gewicht, op het moment dat hij zwaarder is gaan vechten begint alles op nul en zijn verleden doet er niet aan toe. Tot nu toe bakt Spong er niks van in zwaar gewicht en heeft ie nergens recht op, wilt ie recht op hebben dan moet ie flink aan de bak, simpel tog:whistling:

Insider
07-09-2009, 20:40
Heeft JLB zich nou zo bewezen dan het afgelopen jaar?
En niet aan komen met een verhaal dat het uit commercieel oogpunt is maar gewoon wat hij ervoor heeft gedaan om te verdienen dat hij daar staat.... ehm.....juist.... NIETS!!!
Dus had Ty daar ook best mogen staan....

Next....

Jarno, je meeste posts zijn gewoon goed maar deze post vind ik echt belachelijk. Je vergelijkt JLB een vechter die al jaren meedraait in de top van de K-1 met Tyrone een vechter die nog niks bewezen heeft op HW. Niks ten nadele van Tyrone want ik vind hem persoonlijk echt een topper maar hij moet zich nog gaan bewijzen. JLB is voor iedere tegenstander geen walk over.

adenane
07-09-2009, 20:42
Jarno heeft met betrekking tot JLB helemaal geen slecht punt hoor. De enige basis waarop JLB bij de laatste 16 staat, is zijn plaats bij de laatste 8 van vorig jaar. Verder zien we maar bar weinig van hem. JLB wist het hele jaar al dat ie lekker kon teren op die finaleplaats van vorig jaar en hoeft verder niks te doen om zich te plaatsen.

En Pimp-Daddy, Jarno volgt het al 'wel een tijdje' hoor ;)

Klopt, maar Karaev plukt daar nu ook de vruchten van, die heeft dit jaar ook geen partij gevochten (wel persoonlijke battles met de ambassade van moskou maar dat terzijde ;-)). Dus eigenlijk heeft hij ook niet veel aanspraak op die plek bij de laatste 16.


Verder is er toch in november een It's Showtime gala waarin wordt samengewerkt met Hoost, laat Spong daar maar vechten tegen Bouzidi.

Kunnen beide zien waar ze nu écht staan. Tyrone die al heeft geproeft aan de K1 en gewogen is en te licht bevonden (figuurlijk dan!) en Mourad die nadrukkelijk op die K1 deur klopt!

Mavi
07-09-2009, 20:48
Ik had Spong er graag zien staan maar gezien zijn prestaties in de K-1 vind ik het meer dan normaal dat hij er niet staat.

jesselaar
07-09-2009, 20:54
spong is natuurlijk een topper en super talent .
maar in mijn ogen geen hw en zal hij ook niet worden daarvoor is hij net te licht en zal altijd op moeten boksen tegen veel zwaardere tegenstanders

Choukri
07-09-2009, 21:02
Maar hij zal dus ook geen super-fight krijgen? Want ik dacht eerder ergens gezien te hebben dat hij een super-fight zou krijgen.

adenane
07-09-2009, 21:03
Helemaal mee eens! Zelfde verhaal als JLB. Goed punt en wederom, zoals we van je gewend zijn, scherp opgemerkt!

Haha..

Ik wilde er eigenlijk bij zetten dat als je op basis van resultaten met de final 16 mag meedoen, dat Errol Zimmerman er eigenlijk ook niets te zoeken heeft. Die heeft na zijn overwinning op Teixeira ook niets meer gewonnen.

Maar ja, als ik zo negatief blijf maak ik nooit kans op kaartjes voor Glory............

Insider
07-09-2009, 21:35
Haha..

Ik wilde er eigenlijk bij zetten dat als je op basis van resultaten met de final 16 mag meedoen, dat Errol Zimmerman er eigenlijk ook niets te zoeken heeft. Die heeft na zijn overwinning op Teixeira ook niets meer gewonnen.

Maar ja, als ik zo negatief blijf maak ik nooit kans op kaartjes voor Glory............

Dat je pro It's Showtime bent hoeft niet te betekenen dat je anti GG moet zijn, we zijn toch allemaal liefhebber van de vechtsport en laat ze die politieke spelletjes maar achter de schermen afspelen al is het wel leuk om er soms iets van mee te krijgen ;) Ik kan nu ook wel over Rico Verhoeven beginnen maar dan komt er nooit een eind aan

Jarno
07-09-2009, 22:25
Jarno, je meeste posts zijn gewoon goed maar deze post vind ik echt belachelijk. Je vergelijkt JLB een vechter die al jaren meedraait in de top van de K-1 met Tyrone een vechter die nog niks bewezen heeft op HW. Niks ten nadele van Tyrone want ik vind hem persoonlijk echt een topper maar hij moet zich nog gaan bewijzen. JLB is voor iedere tegenstander geen walk over.

Bedankt voor het compliment. Had een slechte dag op mijn werk gehad en reageerde me op de verkeerde manier af... voortaan gewoon weer even tot 10 tellen al blijf ik wel bij mijn standpunt dat die plaatsing bij de laatste 16 als je bij de final 8 hebt gestaan niet is zoals het imo zou moeten zijn... Ik vind dat iedereen zich net als in de Champions league via kleinere clubs/vechters moet plaatsen.

the art of muay thai
07-09-2009, 22:27
Hoewel ik Spong graag zie vechten in dit toernooi, verdient hij op dit moment, naar mijn mening, nog geen plaats bij de Final 16. Een reservefight was denk ik wel een optie geweest. Ik denk dat het ook helemaal geen slecht idee is om ff rustig aan te doen en zich uitgebreid voor te bereiden op zijn volgende partij. Hij heeft een aantal heftige zaken meegemaakt (andere trainer, een paar zware ko's en natuurlijk het verlies van zijn matti), vandaar dat hij wellicht de tijd neemt om zich voor te bereiden op zijn volgende partij.

Insider
07-09-2009, 22:52
Rico zit niet bij de laatste 16 he. Ander verhaal dus ;)

Rico hoorde niet eens in de line-up van het afgelopen kwalificatie toernooi thuis, hele sympathieke gozer met blijkbaar een goed management ;) Dat was meer mijn punt ;)

ZakKa!
07-09-2009, 22:54
Ik heb nog nooit bij de final 16 zulke oninteressante superfights gezien. Ik vind dat Spong wel een superfight verdient!

Glen
07-09-2009, 23:23
Op basis van prestatie's terecht geen plek voor Spong (vind ik).
En als het niet genoeg is dat je bij de laatste acht van vorig jaar was....
Geen Bonjasky, geen Badr enz....

Donjopie
07-09-2009, 23:44
Feit blijft dat het een vreemde regel is.
Voor wie je ook bent.
Gunnen doe ik het Spong zeker ! Ik denk dat hij voor iemand wil schitteren op een groot toernooi.............
En hij is nog jong he !! nog velen jaren te leren en te groeien in de sport.
Als de K1 meer kwalificatie toernooien zou organiseren word het veel eerlijker.
( zoals een ek of wk voetbal ofzo, alleen de winnaar is gekwalificeerd om zn titel te verdedigen )

Kingster
07-09-2009, 23:45
Ben een spong fan maar ik heb er wel vrede mee dat hij niet bij de laatste 16 zit. Zijn tijd komt nog wel.

Zoals in deze topic al vermeld staat, Tyrone Spong vs Mourad Bouzidi lijkt mij ook wel een mooie match voor een showtime evenement. Om de +95 kg belt die spong in bezit heeft. Simon make it happen :)

Tony Galento
08-09-2009, 00:03
Feit blijft dat het een vreemde regel is.
Voor wie je ook bent.
Gunnen doe ik het Spong zeker ! Ik denk dat hij voor iemand wil schitteren op een groot toernooi.............
En hij is nog jong he !! nog velen jaren te leren en te groeien in de sport.
Als de K1 meer kwalificatie toernooien zou organiseren word het veel eerlijker.
( zoals een ek of wk voetbal ofzo, alleen de winnaar is gekwalificeerd om zn titel te verdedigen )


Daar is geen geld meer voor. Ze hebben geprobeerd om het mondiaal op te zetten en dat is blijkbaar niet gelukt. Ik zou trouwens niet vreemd opkijken als de K-1 binnenkort omvalt.

Donjopie
08-09-2009, 00:19
Dat zou zonde zijn !

Maar om on-topic te blijven.
Tyrone komt er wel, ook zonder K1, er zal dan vast wel een organisatie zijn die iets soortgelijks wil opzetten.

Jarno
08-09-2009, 10:55
Dat zou zonde zijn !

Maar om on-topic te blijven.
Tyrone komt er wel, ook zonder K1, er zal dan vast wel een organisatie zijn die iets soortgelijks wil opzetten.

Jeroen Post zijn Engels wordt steeds beter dus ik zeg It's Showtime FTW!! Met de vernieuwde huisstijl slaan we mondiaal zeker geen flater.

Donjopie
08-09-2009, 12:14
Jeroen Post zijn Engels wordt steeds beter dus ik zeg It's Showtime FTW!! Met de vernieuwde huisstijl slaan we mondiaal zeker geen flater.

Idd. tis inderdaad geen bijeenkomst meer ;)
En het is lekker dicht bij huis !
Ik zeg : Doen.
http://www.opeenshebjehet.nl/geschikt.jpg

mokumnised
08-09-2009, 12:25
Op FT staat dat Tyrone is teruggetrokken door zijn eigen management, vanwege een blessure en het overlijden van zijn maatje, waar hij nog steeds van ondersteboven is.
Hij zal in december zijn rentree maken.

vandaar dat hij op de voorlopige matchmaking als reserve partij stond en nu niet meer.

Wheelie
08-09-2009, 12:59
Op FT staat dat Tyrone is teruggetrokken door zijn eigen management, vanwege een blessure en het overlijden van zijn maatje, waar hij nog steeds van ondersteboven is.
Hij zal in december zijn rentree maken.

vandaar dat hij op de voorlopige matchmaking als reserve partij stond en nu niet meer.
Lijkt me een logische verklaring

Rverm
08-09-2009, 17:45
Maar ja, als ik zo negatief blijf maak ik nooit kans op kaartjes voor Glory............

We kunnen, nu bas weer post op mixfight, heel voorzichtig wel weer een balletje opgooien of we nog met alle warriors een tafel kunnen krijgen...;)

ontopic : tyrone komt er wel, het komt alleen nu nog te vroeg voor hem allemaal en ik wens hem nog steeds sterkte toe met alles wat hij moet verwerken...maar ik heb er vertrouwen in dat ie sterker terugkomt dan ooit!

mokumnised
08-09-2009, 17:57
We kunnen, nu bas weer post op mixfight, heel voorzichtig wel weer een balletje opgooien of we nog met alle warriors een tafel kunnen krijgen...;)

Of gezellig met zijn allen bij Bas aan tafel!! Ik betaal 2 geeltjes voor een plekkie aan die tafel :D, wie volgt....

Ontopic; Tyrone komt er zeker, ik twijfel daar geen seconde aan.

adenane
08-09-2009, 18:40
Laat Bas dit maar niet lezen ;) De laatste topics waar hij op reageerde gaan allemaal op slot..

Ik wil niet zeggen dat hij daar alleen debet aan is, maar het valt wel op ja......


on-topic: Tyrone komt er wel maar zoals ik al eerder opperde, ik zie hem echt graag tegen Bouzidi vechten!