PDA

View Full Version : Gezocht: Dames MMA vechter -52 kilo



remco pardoel
07-09-2009, 19:53
Hoi,

Er is een aanvraag binnen gekomen vanuit Finland waar men op zoek is naar een dame voor een MMA partij.
De tegenstandster is Outi Louhimo (MMA Record: 1-0)
de wedstrijd is op B-Klasse proffesioneel 2x5 min.(Min of meer dezelfde regels op M-1)

De partij zal op 17 oktober op Fight Festival 26 in Helsinki zijn.

Stuur me even een pm als je interesse hebt / of iemand weet.
Dan kan ik contact leggen.

topfighter
08-09-2009, 14:44
Hoi,

Er is een aanvraag binnen gekomen vanuit Finland waar men op zoek is naar een dame voor een MMA partij.
De tegenstandster is Outi Louhimo (MMA Record: 1-0)
de wedstrijd is op B-Klasse proffesioneel 2x5 min.(Min of meer dezelfde regels op M-1)

De partij zal op 17 oktober op Fight Festival 26 in Helsinki zijn.

Stuur me even een pm als je interesse hebt / of iemand weet.
Dan kan ik contact leggen.

hoi Remco

ben dandois heeft een meisje zitten, b klasse, vanessa...
gr benny

remco pardoel
08-09-2009, 16:11
Ben,
Dank je wel

Perfectteamcindy
08-09-2009, 22:42
Vanessa is C-klasse...
en ze weegt 60kg, lager raakt ze niet!

brittje-x
12-09-2009, 22:31
Vanessa is C-klasse...
en ze weegt 60kg, lager raakt ze niet!


Ik heb dit nu al een paar keren gehoord... Mijn trainer kwam pas vertellen dat de partij niet kon doorgaan omdat volgens sommige mensen vanessa reeds als B staat opgeschreven.
Ik zou het wel graag weten hoe dit nu juist zit dat ik daar niet aankom en blijkt dat de partij niet kan doorgaan

Perfectteamcindy
12-09-2009, 23:07
Neen Brittje,
Vanessa vecht echt maar in C.
Ze heeft slechts twee partijtjes MMA gedaan waarvan een draw en een lost dus die partij gaat ZEKER door. ze is ook totaal nog geen B-vechtster!!!

brittje-x
13-09-2009, 13:06
Neen Brittje,
Vanessa vecht echt maar in C.
Ze heeft slechts twee partijtjes MMA gedaan waarvan een draw en een lost dus die partij gaat ZEKER door. ze is ook totaal nog geen B-vechtster!!!

Bedankt om te reageren. Volgens benny rogmans zou zij als B staan opgeschreven staan bij de bond. Dit zal dan wel een misverstand zijn.
kan ik weer verder gaan trainen haha... Hoe zit het met jou al iemand gevonden? En yvonne hoorde ik dat ook terug gaat komen?

topfighter
13-09-2009, 17:31
Bedankt om te reageren. Volgens benny rogmans zou zij als B staan opgeschreven staan bij de bond. Dit zal dan wel een misverstand zijn.
kan ik weer verder gaan trainen haha... Hoe zit het met jou al iemand gevonden? En yvonne hoorde ik dat ook terug gaat komen?

hoi , even een verduidelijking,
momenteel is er een regel die zegt dat de muay thai klasse gelijk staan met mma klasse ..
dwz ckl thai = c kl mma, b klasse thai = b kl MMA, akl thai is a kl mma....ik ben het er ook niet mee eens maar ik beslis hier niet alleen over, is ook moeilijke materie maar momenteel geldt deze regel...

vanessa is Bkl Thai ( zal ik eens checken..) dus ook b klasse MMA

je kan me steeds contacteren met vragen ,

gr benny

brittje-x
13-09-2009, 18:41
hoi , even een verduidelijking,
momenteel is er een regel die zegt dat de muay thai klasse gelijk staan met mma klasse ..
dwz ckl thai = c kl mma, b klasse thai = b kl MMA, akl thai is a kl mma....ik ben het er ook niet mee eens maar ik beslis hier niet alleen over, is ook moeilijke materie maar momenteel geldt deze regel...

vanessa is Bkl Thai ( zal ik eens checken..) dus ook b klasse MMA

je kan me steeds contacteren met vragen ,

gr benny

Ik geloof dat vanessa nog maar N klasse is in thai.
Ze heeft wel tegen lena gestaan (B klasse thai) maar dat was op een amateur shooto toernooi thaiboks heeft ze enkele partijen nieuweling gedraaid maar allemaal verloren geloof ik.
Zal niet meer dan een misverstand zijn denk ik

Perfectteamcindy
13-09-2009, 19:03
hoi , even een verduidelijking,
momenteel is er een regel die zegt dat de muay thai klasse gelijk staan met mma klasse ..
dwz ckl thai = c kl mma, b klasse thai = b kl MMA, akl thai is a kl mma....ik ben het er ook niet mee eens maar ik beslis hier niet alleen over, is ook moeilijke materie maar momenteel geldt deze regel...

vanessa is Bkl Thai ( zal ik eens checken..) dus ook b klasse MMA

je kan me steeds contacteren met vragen ,

gr benny

Vanessa is volgens mijn updates nog STEEDS N-klasse taiboks...
ze heeft twee taibokspartijtjes gedaan en die heef ze in de N-klasse allebei verloren :(
Hoe kan ze dan plots B-klasse zijn??? Of bouw je met verliespartijtjes in de N-klasse een B-status op???
Vanessa vecht haar derde N-klasse partij in Leuven 26 september... Kijk het maar na. Vanessa is nog lang niet klaar voor A- noch B- partijtjes...:eek::eek::eek: