PDA

View Full Version : A.I.K.O. Ashihara Karate A New Generation !!!



jan sensei kyokushin
08-09-2009, 08:46
http://www.ashiharainternational.com/menu/promo.html


Osu

goro
08-09-2009, 10:37
Nice!

FOCUS
08-09-2009, 15:55
mooi filmpje Jan Sensei
bedankt

chief108
08-09-2009, 15:57
:bosui:

Effective
08-09-2009, 16:17
:osu:

chief108
08-09-2009, 16:33
gezondheid....

Khanom Thom
08-09-2009, 16:51
Top! Osu ;)

citygym
08-09-2009, 18:16
Je bent een hoge pief jan!

Leuke site!

Osu Dennis

jan sensei kyokushin
09-09-2009, 08:27
Je bent een hoge pief jan!

Leuke site!

Osu Dennis Osu Hoge Pief ?? hou toch op Dennis sensei ik ben 45 jaar met het Martial-art -budo sport bezig en geniet er nog elke dag van , maar ik ben altijd op de achtergrond gebleven ( te vaak) ik had en nog een hekel aan om iemand zijn hielen te likken en ja en nee te knikken , ik moest niks hebben van dat BOBO GEDOE mekaar respecteren en ieder in zijn eigen normen en waarden laten in de sport en samenwerken dat is van groot belang maar er zijn te veel ego,s eenogen die alleen hun eigen IK respecteren jammer, ik hoop dat de volgende generatie,s er anders over denkt en dat vriendschap voor het geld gaat .
(PS) voorbeeld is de velebonden en organisatie,s in het martial-art -budo allemaal hun eigen koninkrijkje dat kan ook anders door veel meer samen tewerken en mekaar uittenodigen voor hun gala,s maar ook Zelf naar gala,s gaan trainingskampen seminars enz van andere organisatie,s met vechters en niet altijd van die smoesje ik heb geen vechters wij hebben zelf wat die dag enz, ze hebben allemaal hun eigen leden er mee die blijven steken op in het nest en mogen niet uitvliegen .
sorry moest het even kwijd Dennis Sensei niet persoonlijk bedoelt ;)ik zal er blijven voor strijden zolang ik leef KAI samenwerken !!!
Respect !!!

Osu

FOCUS
09-09-2009, 15:49
prachtpost Jan Sensei,
u bent een voorbeeld voor ons allen

marcelt
09-09-2009, 18:34
Mooi filmpje. Realistisch karate is beter. Mijn eerste sensei deed ik ashihara bij, maar hij wilde er denk ik niet meer in investeren stopte ermee en haalde me over taekwondo te doen want dat was bijna hetzelfde. Wist ik toendertijd veel .

citygym
09-09-2009, 19:05
Osu Hoge Pief ?? hou toch op Dennis sensei ik ben 45 jaar met het Martial-art -budo sport bezig en geniet er nog elke dag van , maar ik ben altijd op de achtergrond gebleven ( te vaak) ik had en nog een hekel aan om iemand zijn hielen te likken en ja en nee te knikken , ik moest niks hebben van dat BOBO GEDOE mekaar respecteren en ieder in zijn eigen normen en waarden laten in de sport en samenwerken dat is van groot belang maar er zijn te veel ego,s eenogen die alleen hun eigen IK respecteren jammer, ik hoop dat de volgende generatie,s er anders over denkt en dat vriendschap voor het geld gaat .
(PS) voorbeeld is de velebonden en organisatie,s in het martial-art -budo allemaal hun eigen koninkrijkje dat kan ook anders door veel meer samen tewerken en mekaar uittenodigen voor hun gala,s maar ook Zelf naar gala,s gaan trainingskampen seminars enz van andere organisatie,s met vechters en niet altijd van die smoesje ik heb geen vechters wij hebben zelf wat die dag enz, ze hebben allemaal hun eigen leden er mee die blijven steken op in het nest en mogen niet uitvliegen .
sorry moest het even kwijd Dennis Sensei niet persoonlijk bedoelt ;)ik zal er blijven voor strijden zolang ik leef KAI samenwerken !!!

Respect !!!

Osu

Osu Jan was een grappie en wist zeker dat je dit ongeveer ging posten!

Sportieve groet Dennis

jan sensei kyokushin
11-09-2009, 08:26
Osu Jan was een grappie en wist zeker dat je dit ongeveer ging posten!

Sportieve groet Dennis
:) :neversurrender::osu:

micha
11-09-2009, 08:42
Osu

jan sensei kyokushin
13-09-2009, 11:00
[quote = Micha; 796875] Osu [/ quote]
:neversurrender::osu::icon22:

micha
13-09-2009, 11:24
Sensei Jan is de man

jan sensei kyokushin
21-10-2009, 18:06
:)

Osu