PDA

View Full Version : Gegard Mousasi uit super hulk tournament



Jani
08-09-2009, 21:20
Gegard Mousasi has been forced to withdraw from a scheduled bout with Rameau Thierry Sokodjou in the semifinals of the Super Hulk Tournament at Dream 11, MMAWeekly.com has been told by multiple sources close to the situation. The Japanese promotion is currently trying to find a replacement opponent for the Oct. 6 event, which also features the promotion’s Featherweight Grand Prix Finals.

According to one source, Mousasi may have injured his shoulder during a grappling exhibition with Fedor Emelianenko at M-1: Breakthrough last month in Kansas City.

Less than two weeks prior to the exhibition, Mousasi dazzled in his American MMA debut at Strikeforce: Carano vs. Cyborg, stopping Renato “Babalu” Sobral in a minute to win the promotion’s light heavyweight title. The 24-year-old Dutch Armenian picked up his first major belt last year when he defeated an impressive field of contenders to take the Dream middleweight belt in September 2008. He vacated the belt shortly after to take fights in the light heavyweight class and beyond.

Mousasi’s manager, Apy Echteld, declined comment on the situation.

bron
- MOUSASI OUT OF DREAM "SUPER HULK" TOURNAMENT - MMA WEEKLY - Mixed Martial Arts & UFC News, Photos, Rankings & more (http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templates/dailynews.asp?articleid=9528&zoneid=13)




Balen zeg ,hoop dat hij snel weer herstelt is

Fyodor
08-09-2009, 21:29
Dat zou erg jammer zijn. Hij was wat mij betreft de favoriet om dit tournament te winnen. Hoop ook dat hij snel hersteld!
(Mits het allemaal waar is natuurlijk...)

Nu moet Minowaman het maar doen! :lol:

Mike
08-09-2009, 21:46
jammer zeg!

ZakKa!
08-09-2009, 21:52
Niet alleen jammer, vreselijk! :(. Als het waar is, beterschap Gegard!

PinPoint
08-09-2009, 22:30
Fedor - Gegard 1- 0


nee serieus....echt te sjit voor woorden.....

Briant
08-09-2009, 22:30
goed nieuws voor sokodjou

iconian
08-09-2009, 23:20
ik lees net, Dream heeft filho in zijn plaats neergezet

lopez86
08-09-2009, 23:26
zal wel weer een broodje gebakken lucht zijn...

Jeru
08-09-2009, 23:51
Zou zeker jammer zijn....

delightone
09-09-2009, 00:24
Ik denk dat hij tegen wordt gehouden door managment/strikforce/M1 of iets in die richting mocht het allemaal waar zijn.
Zodat hij niet naar beneden dondert in de USA ranking lijsten als hij een loss zou pakken.
Wat ik overigens niet zo snel zie gebeuren in die hulk tournament alhoewel het bijna allemaal beesten zijn die 2 keer zo groot en zwaar als hem zijn.

Ik denk dat ze hem echt naar de top in amerika willen brengen zonder risico's van een lucky punch van 1 van de freaks waar door ze reputatie weer iets aangetast word.

Zomaar een hersenspinsel van mij dus hecht er niet te veel waarde aan.

TheCarnage
09-09-2009, 01:02
vind ik geeneens een raar idee wat je nu zegt delightone

spacebox
09-09-2009, 01:08
Nou als het waar is ga ik niet eens meer kijken.

jesselaar
09-09-2009, 02:29
Ik denk dat hij tegen wordt gehouden door managment/strikforce/M1 of iets in die richting mocht het allemaal waar zijn.
Zodat hij niet naar beneden dondert in de USA ranking lijsten als hij een loss zou pakken.
Wat ik overigens niet zo snel zie gebeuren in die hulk tournament alhoewel het bijna allemaal beesten zijn die 2 keer zo groot en zwaar als hem zijn.

Ik denk dat ze hem echt naar de top in amerika willen brengen zonder risico's van een lucky punch van 1 van de freaks waar door ze reputatie weer iets aangetast word.

Zomaar een hersenspinsel van mij dus hecht er niet te veel waarde aan.


zou wel heel slim zijn hmmm

Mr 1 Leg
09-09-2009, 05:52
Niet alleen jammer, vreselijk! :(. Als het waar is, beterschap Gegard!x2

Sendur
09-09-2009, 07:53
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e

en dit allemaal door zo'n kut sparring match :(

Fyodor
09-09-2009, 08:36
Ik denk dat hij tegen wordt gehouden door managment/strikforce/M1 of iets in die richting mocht het allemaal waar zijn.
Zodat hij niet naar beneden dondert in de USA ranking lijsten als hij een loss zou pakken.
Wat ik overigens niet zo snel zie gebeuren in die hulk tournament alhoewel het bijna allemaal beesten zijn die 2 keer zo groot en zwaar als hem zijn.

Ik denk dat ze hem echt naar de top in amerika willen brengen zonder risico's van een lucky punch van 1 van de freaks waar door ze reputatie weer iets aangetast word.

Zomaar een hersenspinsel van mij dus hecht er niet te veel waarde aan.

Denk dat het wel meevalt, Gegard heeft van Mark Hunt gewonnen (die idd veel groter en sterker is) en zou nu dacht ik tegen Sokoudjou moeten, ook een LHW. Geen groot verschil dus. In de finale zou hij dan of Minowaman of Hong Man Choi tegenkomen. Minowaman is vergelijkbaar met een middleweight en zou Gegard van moeten winnen. HMC is idd de grootste freak, maar is zeker wel te verslaan door een slimme vechter als Mousasi. Hit and run. Betwijfel of een loss tegen freak HMC zijn reputatie erg zou beschadigen, aan de andere kant: in de USA heeft hij een mooie carriere voor zich liggen. Dus blessure of tactische redenen, zo heel erg druk maak ik me er eigenlijk ook weer niet om.
In tegenstelling tot mijn bericht van gisteren heb ik het wat gerelativeerd ;)

Leventdepevent
09-09-2009, 08:52
toch weer fakking jammer zeg

onne1983
09-09-2009, 09:10
Ik denk dat hij tegen wordt gehouden door managment/strikforce/M1 of iets in die richting mocht het allemaal waar zijn.
Zodat hij niet naar beneden dondert in de USA ranking lijsten als hij een loss zou pakken.
Wat ik overigens niet zo snel zie gebeuren in die hulk tournament alhoewel het bijna allemaal beesten zijn die 2 keer zo groot en zwaar als hem zijn.

Ik denk dat ze hem echt naar de top in amerika willen brengen zonder risico's van een lucky punch van 1 van de freaks waar door ze reputatie weer iets aangetast word.

Zomaar een hersenspinsel van mij dus hecht er niet te veel waarde aan.

Dat was ook een beetje mijn idee, dus of we zijn beide gek of jou idee is helemaal niet zo vreemd:thup:

Ivo C.
09-09-2009, 09:20
That truely sucks!

dirk5
09-09-2009, 09:32
helaas helaas helaas.

PD_EC
09-09-2009, 10:11
jammer maar helaas . hoop dat mousasi snel hersteld van zijn blessure

lopez86
09-09-2009, 11:55
Dat was ook een beetje mijn idee, dus of we zijn beide gek of jou idee is helemaal niet zo vreemd:thup:

Was het niet zo dat Strikeforce júist een samenwerking aan was gegaan met DREAM en M-1, dat vechters toegestaan was om voor de andere organisaties uit te komen?
Ik denk evengoed dat er een andere reden achter zit, maar dit zou die hele 3-hoeksverhouding weer omver schoppen.
Het zou dan eerlijk uit persoonlijke overwegingen zijn.

Strikeforce MMAmania.com (http://mmamania.com/2009/08/05/strikeforce-forming-a-strategic-alliance-with-dream-to-exchange-fighters/)

iconian
09-09-2009, 12:06
mousasi zei in een interview van een paar dagen geleden dat hij in de komende dagen zou horen (nu dus) van DREAM welke tegenstander hij krijgt. Samen met zijn trashtalk over filho zou het maar kunnen dat ze hem liever gewone gevechten willen laten vechten, misschien op NYE want hij heeft nog 2 gevechten over op zn contract met FEG, en ze zien misschien liever iemand anders vs choi in de finale van superhulk.

Ik hoop dat hij dan eind van het jaar voor of dream of strikeforce vecht tegen een goede tegenstander.

d3mon1977
09-09-2009, 12:15
heeft mousasi nog gereageerd op dit forum?

onne1983
09-09-2009, 12:49
Was het niet zo dat Strikeforce júist een samenwerking aan was gegaan met DREAM en M-1, dat vechters toegestaan was om voor de andere organisaties uit te komen?
Ik denk evengoed dat er een andere reden achter zit, maar dit zou die hele 3-hoeksverhouding weer omver schoppen.
Het zou dan eerlijk uit persoonlijke overwegingen zijn.

Strikeforce MMAmania.com (http://mmamania.com/2009/08/05/strikeforce-forming-a-strategic-alliance-with-dream-to-exchange-fighters/)


Ik doelde meer op de reden van een freak loss tegen HMC of zo. Dat zou zijn marktwaarde sterk doen dalen.

oliebol
09-09-2009, 15:04
zou echt zonde zijn mocht dit echt waar zijn:(

LJ Silver
09-09-2009, 15:23
Als het waar is dan zal het wel echt een blessure zijn. Gegard lijkt me niet iemand om onder gevechten uit te willen komen. En helemaal niet als er een belt aanhangt. Kans om ook Heavyweight champion bij Dream te worden, hoe kan dat je marktwaarde verlagen....

Wheelie
09-09-2009, 16:39
Heel erg jammer, kan niet wachten om hem weer in actie te zien.

jesselaar
09-09-2009, 17:20
Denk dat het wel meevalt, Gegard heeft van Mark Hunt gewonnen (die idd veel groter en sterker is) en zou nu dacht ik tegen Sokoudjou moeten, ook een LHW. Geen groot verschil dus. In de finale zou hij dan of Minowaman of Hong Man Choi tegenkomen. Minowaman is vergelijkbaar met een middleweight en zou Gegard van moeten winnen. HMC is idd de grootste freak, maar is zeker wel te verslaan door een slimme vechter als Mousasi. Hit and run. Betwijfel of een loss tegen freak HMC zijn reputatie erg zou beschadigen, aan de andere kant: in de USA heeft hij een mooie carriere voor zich liggen. Dus blessure of tactische redenen, zo heel erg druk maak ik me er eigenlijk ook weer niet om.
In tegenstelling tot mijn bericht van gisteren heb ik het wat gerelativeerd ;)
x2 in de usa gebeurt het deze dagen en in japan is het leuk voor freaks en een afgedwaalde sport man maar moet je daar nu je reputatie voor op het spel zetten om dat de tv in japan dat leuk vind ,gelijk heeft hij

iconian
10-09-2009, 10:44
bob sapp is officieel de nieuwe tegenstander van soko

Fyodor
10-09-2009, 10:49
bob sapp is officieel de nieuwe tegenstander van soko

Dat meen je niet... :eek:

Soko via TKO (strikes on the ground)

Of zoals Rampage zou zeggen: We're gonna see some more black on black crime! :p

jesselaar
10-09-2009, 12:09
Als het echt waar is, is het des te zuurder dat het door een sparringpartijtje komt. Al heb ik ook wel het vermoeden dat er iets anders achter zit (vanuit DREAM of Mousasi's management).
x2 ik denk dat hij weer snel in actie is