PDA

View Full Version : Excuses voor Alistair Overeem



anoniem gg
08-09-2009, 23:21
Strikeforce Is To Blame For Overeem Not Defending His StrikeforceTitle? - MMA For Real (http://www.mmaforreal.com/2009/9/8/1020254/strikeforce-is-to-blame-for)

Strikeforce Is To Blame For Overeem Not Defending His Strikeforce Title?
by Kelvin Hunt on Sep 8, 2009 8:15 AM EDT in News 0 comments

That seems to be the case now according to a new interview with Overeem. I'll admit that I've been pretty hard on Overeem as of late for not defending the Strikeforce title for 2 years, but if he's telling the truth I very well may owe him an apology. Here's what he had to say about not defending his title:

My contract with Strikeforce was only made about three months before the incident, I think they let me fight against (Vitor)Belfort and Paul (Buentello) to lose, but I won. Normally in a contract it says you have to defend your title within a certain period. But my contract just ended there. As I had a long term contract with FEG, I kept fighting for Dream and K-1. It’s ironic that we finally got an offer from Strikeforce and reached an agreement, and I get in some stupid brawl and cut my hand. In jail it got infected and it took longer than expected.

How on earth can you let someone fight for you title without having a clause or extension in place or something? I know this all happened before Strikeforce became the Strikeforce of today, but I still think it's crazy for them to do that. Which is basically why everybody and their momma has been trashing Overeem for not defending his title. Apparently he has a new contract with Strikeforce, and has two fights he needs to complete before he can defend the Strikeforce heavyweight title. So if that doesn't come to fruition, it'll be time to get back Overeem for not doing so.

PinPoint
08-09-2009, 23:26
juist........zo is het en niet anders

iconian
09-09-2009, 00:25
bas wordt nog wel eens een goede keyboard warrior

Fyodor
09-09-2009, 00:52
Bas bedankt voor het posten hiervan! Had niet verwacht dat hij excuses ging maken, maar wel terecht lijkt me zo. Trek je niet teveel aan van alle mensen hier die zeuren, ik ben blij dat een insider van GG zoals jij regelmatig hier berichten plaatst. Staan we toch een beetje dichterbij de vechters. Maar goed, je zal inmiddels ook wel wat gewend zijn...?!

iconian
09-09-2009, 00:55
Bas bedankt voor het posten hiervan! Had niet verwacht dat hij excuses ging maken, maar wel terecht lijkt me zo. Trek je niet teveel aan van alle mensen hier die zeuren, ik ben blij dat een insider van GG zoals jij regelmatig hier berichten plaatst. Staan we toch een beetje dichterbij de vechters. Maar goed, je zal inmiddels ook wel wat gewend zijn...?!

dit is niet van yahoo hoor, deze vent is gewoon een poster op een kleine blog site die ook wat over overeem had geschreven, maar toch een morele overwinning :king:

NielsN
09-09-2009, 08:14
Bas bedankt voor het posten hiervan! Had niet verwacht dat hij excuses ging maken, maar wel terecht lijkt me zo. Trek je niet teveel aan van alle mensen hier die zeuren, ik ben blij dat een insider van GG zoals jij regelmatig hier berichten plaatst. Staan we toch een beetje dichterbij de vechters. Maar goed, je zal inmiddels ook wel wat gewend zijn...?!

:rolleyes:

anoniem gg
09-09-2009, 08:29
@BAS, gaat dat 50 cents, nog een staartje krijgen?, je komt nl de VS niet in als je een strafblad hebt!

Schuld lag bij de andere groep is ook toegegeven, dus geen vervolg.
Vijtig cent wordt betaald met rente!

anoniem gg
09-09-2009, 08:31
A Champion's Clause Never Bound Alistair Overeem to DefendTitle - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2009/9/8/1020733/a-champions-clause-never-bound)

Mixed Martial Arts Blog Archive - ESPN (http://sports.espn.go.com/espn/blog/index?name=mma&month=9&year=2009)

Justinian
09-09-2009, 08:37
Eerlijk is eerlijk, Bas heeft hier gewoon een goed punt! Er wordt in de verschillende media gedaan alsof het volledig aan Alistair te wijten is dat hij niet vecht, maar als de organisatie de zaken niet goed voor elkaar heeft dan wordt hij mijns inziens ten onrechte aangevallen. Als ik manager van zo'n team zou zijn zou ik me ook storen aan berichten waarin 'mijn vechter' steeds wordt aangevallen. Ik zou het wellicht op een andere manier ventileren, maar toch ;)

Donjopie
09-09-2009, 08:43
Hoop dat Alistair dan zn titel verlengt !

chief108
09-09-2009, 09:07
Hoop dat Alistair dan zn titel verlengt !
dat doet BB wel voor hem....
tieeeetel

micha
09-09-2009, 09:11
@BAS, gaat dat 50 cents, nog een staartje krijgen?, je komt nl de VS niet in als je een strafblad hebt!



:fp::D

Hans Vos
09-09-2009, 09:24
zo ook weer opgelost !!! groet hans

anoniem gg
09-09-2009, 13:26
Blij, Bas?

snik, snik, zo blij............

The Bulldog
09-09-2009, 13:46
Vind het terecht dat Bas ook dit stuk onder onze aandacht brengt. daarbij wordt ie ook een stuk in zijn gelijk gezet ..

de manier van hoe je het brengt tja...

jan sensei kyokushin
09-09-2009, 13:49
Osu Respect dat ze hun excuus aanbieden
Osu

oliebol
09-09-2009, 16:14
toch mooi om het dan ook nog van de andere kant te horen, we horen eigenlijk bijna alleen maar de negatieve roddels en krijgen zo dan ook weer een verkeerd beeld.

jesselaar
09-09-2009, 17:39
Schuld lag bij de andere groep is ook toegegeven, dus geen vervolg.
Vijtig cent wordt betaald met rente!
beste bas ,ik denk dat het voor een hoop mensen nu duidelijk is hoe en wat omtrent het contract en de totstand koming daarvan en daar moet ik je gelijk in geven want zo veel stelde stikeforce nog niet voor en ik ben blij dat hij zn titel nu gaat verdedigen .
over alistair ,ik vind het een top vechter en ben alleen na die partij tegen badr, toen ik in de close upp een techniek zag die mij sterk deed denken aan bob sapp (ik bedoel die klap na de knie toen badr k.o ging) en dat alistair ook op de persconferecie zei (every body from holland do drugs met remy)of iets van die strekking, en hij zelf ook niet al te veel moeite doet om het te ontkrachten en dat in mijn ogen ook niet nodig is .
ik vind wel als je van cro cop vs igor de mooiheid in jou ogen van het lichaam wel ziet en vind dat een beetje hypocriet dus sorry ik kan jou jaloezie niet delen ik val op vrouwen ( ji zit in ieder geval goed in die mannenwereld)

jesselaar
09-09-2009, 18:13
zo ook weer opgelost !!! groet hans

het is pas opgelost als roids en verkochte parijen niet meer voorkomen en er een eerlijke en roidvrije competitie is er is nog een lange weg te gaan.

FOCUS
09-09-2009, 20:10
daar gaat mn conspiracy-theory:fp:

jesselaar
09-09-2009, 20:43
Dit topic gaat helemaal niet over roids, sommige zijn echte zeikwijven!
klopt ik reageerde op het antwoord van die vorige toppic die gesloten is bas dacht dat ik jaloers was op alistair zn lichaam en aangezien ik dat niet ben, en een tintje hyocry rook kon ik het niet laten om nog te reageren

Mr 1 Leg
10-09-2009, 08:08
Osu Respect dat ze hun excuus aanbieden
Osux2

Hans Vos
10-09-2009, 12:30
het is pas opgelost als roids en verkochte parijen niet meer voorkomen en er een eerlijke en roidvrije competitie is er is nog een lange weg te gaan.
draag jij thuis soms een string en een rok en moet je ongesteld worden ofzo ??? je lijkt mijn ex schoonmoeder wel ,die kon ook zo door drammen :crying:groet hans

jesselaar
10-09-2009, 12:43
draag jij thuis soms een string en een rok en moet je ongesteld worden ofzo ??? je lijkt mijn ex schoonmoeder wel ,die kon ook zo door drammen :crying:groet hans

hoezo voel je je aangesproken?

Illest
10-09-2009, 12:44
draag jij thuis soms een string en een rok en moet je ongesteld worden ofzo ??? je lijkt mijn ex schoonmoeder wel ,die kon ook zo door drammen :crying:groet hans

ik volg jouw posts al een tijdje en kom tot de conclusie dat je niks toevoegt aan discussies...

waarom post je hier eigenlijk?

jesselaar
10-09-2009, 13:06
ik volg jouw posts al een tijdje en kom tot de conclusie dat je niks toevoegt aan discussies...

waarom post je hier eigenlijk?
x2

Hans Vos
10-09-2009, 13:13
ik volg jouw posts al een tijdje en kom tot de conclusie dat je niks toevoegt aan discussies...

waarom post je hier eigenlijk?HOEZO ?omdat ik me irriteer aan dat negatieve stokende gedoe?

jesselaar
10-09-2009, 13:46
HOEZO ?omdat ik me irriteer aan dat negatieve stokende gedoe?

hans je snapt er echt helemaal niks van en ik snap dat je je irriteert,het is ook helemaal niet leuk om zo te winnen

chief108
10-09-2009, 13:49
alsof alle andere posts hier zo'n enorme toegevoegde waarde hebben altijd :p