PDA

View Full Version : Gegard Mousasi HL by Damien



nick
09-09-2009, 12:49
Ondanks dat er de laatste tijd erg veel HL van Gegard verschijnen, vindt ik deze wel de moeite waard

http://www.youtube.com/watch?v=DLuxoaHeN8M

PinPoint
09-09-2009, 13:30
Idd vett HL.

Wat mij vooral opvalt is dat hij keihard vecht, zelfs medogenloos maar dat hij stopt als hij moet stoppen en niet om dat de scheids hem dat verteld. Dat siert de man!

Ook reageerd hij heel koel als hij wint, Fedor style en zeker geen Iceman of wolf gejank van Jackson....

Toch wel een hele gave vechter....die Mousasi!

bigboz
09-09-2009, 14:41
mooie hl !

en wat pinpoint zegt hij heeft veel respect voor de tegenstander en slaat niet onnodig als deze al KO is !

a.s.c.
10-09-2009, 02:22
Het stoppen voor de scheids moet ingrijpen vind ik echt klasse. Dat tekent een goede vechter in mijn ogen die exact doorheeft in welk stadium zijn tegenstander is. Wat me ook opvalt zijn de zware stoten waar Gegard over beschikt. Zowel staand als op de grond dynamiet in zijn vuisten.

Gennep-Spitfire
10-09-2009, 07:29
Goeie highlight!

K-1sunstarr
10-09-2009, 08:06
:thup::thup:
Idd vett HL.

Wat mij vooral opvalt is dat hij keihard vecht, zelfs medogenloos maar dat hij stopt als hij moet stoppen en niet om dat de scheids hem dat verteld. Dat siert de man!

Ook reageerd hij heel koel als hij wint, Fedor style en zeker geen Iceman of wolf gejank van Jackson....

Toch wel een hele gave vechter....die Mousasi!

<<Ook reageerd hij heel koel als hij wint, Fedor style.>>
Helemaal mee eens.

joost
10-09-2009, 13:08
Chico ook in de eerste scene :D

Hendy
10-09-2009, 13:20
Wat een geweldige Hl !!

Haha.. Cyborg kan wel aardig koppen..

ChimiChero
10-09-2009, 13:24
Mooie HL bedankt

jesselaar
10-09-2009, 13:37
mooie hl en ook leuk om te zien dat hij in zn beginnende wedstijden dat hij toen ook al zo rustig was als hij won ,en dit niet na doet maar gewoon zo is ,en inderdaad je ziet dat hij vaker stopt als iemand half k.o is voor dat de scheidsrechter er tussen komt

El Bambino
10-09-2009, 13:38
Zeer getalanteerd Mousasi.
Next level is tegen echte toppers staan en ik vraag me af hoe het hem zal gaan. Mousasi vs Overeem?

jesselaar
10-09-2009, 13:40
Zeer getalanteerd Mousasi.
Next level is tegen echte toppers staan en ik vraag me af hoe het hem zal gaan. Mousasi vs Overeem?
alistair is veel te zwaar voor mousasi mischien over een jaar of twee ,maar nu nog niet

PD_EC
10-09-2009, 13:45
vette HL . ben benieuwd wie mousasi zijn volgende tegenstander wordt als hij hesteld is van zijn blessure

iconian
10-09-2009, 14:02
vette HL . ben benieuwd wie mousasi zijn volgende tegenstander wordt als hij hesteld is van zijn blessure

ik hoop dat hij snel die 2 partijen afwerkt bij FEG en strikeforce, zodat hij naar de UFC kan.

PD_EC
10-09-2009, 14:09
ik hoop dat hij snel die 2 partijen afwerkt bij FEG en strikeforce, zodat hij naar de UFC kan.

x2 bij de ufc is de concurrentie in de LHW division ook een stuk beter als bij strikeforce op dit moment

PinPoint
10-09-2009, 21:27
alistair is veel te zwaar voor mousasi mischien over een jaar of twee ,maar nu nog niet

Ja, want Hunt was echt een feder gewicht :whistling:

Jeru
10-09-2009, 21:39
Tsja gewoon een geweldige vechter. Goede standup en takedowns en grondwerk is ook voldoende al heeft hij dat bijna niet nodig, omdat dat eerste gedeelte zo goed is. Je ziet hem ook vaak in side positie uitkomen na een takedown. Erg knap.
Zou mooi zijn om een seminar van hem hier in Nederland te hebben!

marcelt
10-09-2009, 22:15
Mooie HL; had alleen wel wat compacter gekund.

marcelt
10-09-2009, 22:15
Ja, want Hunt was echt een feder gewicht :whistling:



hahaha

weks
10-09-2009, 22:27
dikke vette hl! thanks


hoop dat ie heel snel richting ufc gaat

ik ben fan

Omar.
11-09-2009, 14:15
Leuke highlight. Inderdaad beelden die ik nog niet had gezien!
Zoals sommige anderen al zeggen, heel netjes hoe hij stopt als zijn tegenstander KO is.
Topper !

Fyodor
11-09-2009, 16:55
Mooie highlight, ook beelden die velen van ons nu voor het eerst zien.
Babalu's gezicht na de KO blijft natuurlijk prachtig, wat ook grappig is om te zien dat is tijdens het gevecht met Dennis Kang. Als hij afklopt gaat er naast de ring iemand helemaal uit z'n dak (win het wit, je ziet het vrij kort). Zag dat nu pas voor het eerst.

Muay Thai Elite
11-09-2009, 17:11
Ik ben niet zo thuis in heel dat MMA-gedoe, kijk wel de 'betere' UFC-wedstrijden en was ook wel een Pride-fan, maar deze man kan lekker raggen. En wie houdt daar nou niet van? Is Mousasi - A. Silva in de toekomst een mogelijkheid?

Mario Witteman
12-09-2009, 00:07
Weer een mooie HL van Damien.. En weer van een topvechter!!

jesselaar
12-09-2009, 04:26
Mooie highlight, ook beelden die velen van ons nu voor het eerst zien.
Babalu's gezicht na de KO blijft natuurlijk prachtig, wat ook grappig is om te zien dat is tijdens het gevecht met Dennis Kang. Als hij afklopt gaat er naast de ring iemand helemaal uit z'n dak (win het wit, je ziet het vrij kort). Zag dat nu pas voor het eerst.
dat is jc calvan die dacht dat zn maatje de belt ging winnen