PDA

View Full Version : UFC Quick Quote: Mirko Cro Cop is two wins away from a title shot



Tony
11-09-2009, 16:42
UFC Quick Quote: Mirko Cro Cop is two wins away from a title shot (http://mmamania.com/2009/09/10/ufc-quick-quote-mirko-cro-cop-is-two-wins-away-from-a-title-shot/)

By: Jesse Holland (http://mmamania.com/author/jesse/)
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/06/crocoptitle.jpg

“The UFC heavyweight division is very hard at the moment. As MMA as a sport is spreading all around the world, new fighters are coming from different kind of sports and training. It’ll be tougher and tougher to take the belt. First, I want to be concentrating on my fight against Junior. If I take both of those fights, I believe the third will be the title shot.”
– Pride FC 2006 Open Weight Grand Prix winner, Mirko Filipovic (25-6-2), talks about his title aspirations during a UFC 103 teleconference courtesy of Cagewriter (http://sports.yahoo.com/mma/blog/cagewriter). “Cro Cop” recently returned to Zuffa at UFC 99, making a cyclops out of Mustapha Al-Turk en route to a technical knockout victory back on June 13. While the Croat must first stymie the emergence of a suddenly-relevant Junior Dos Santos at UFC 103 on September 19, it’s not unrealistic to think that a win after that could propel him into title contention. But who might the middle man be? Frank Mir? Big Nog? “The Natural?” Speculations welcome.

dirk5
11-09-2009, 16:54
helaas, maar ik ben echt bang dat hij getooled gaat worden door Cigano.

PD_EC
11-09-2009, 17:01
ik gun het crocop wel . hij krijgt het wel zwaar tegen junior dos santos

LJ Silver
11-09-2009, 17:08
Als hij wint, dan daarna tegen de verliezer Carwin - Lesnar. CC heeft zijn marketing waarde mee dus die zou ook zomaar de volgende titelshot kunnen krijgen als hij wint. juist, als hij wint...

Tony
11-09-2009, 17:20
jullie weten het.. ik gun Crocop alles... en zal ook voor hem rooten en uit principe minstens een miljoen vcash op hem zetten...

maar ik ben er bang voor.. en dat is helemaal niet om dat CC te slecht is... maar omdat Santos te goed is.

Biiyen
11-09-2009, 17:32
CroCop kan lullen als brugman maar tegen Brock Lesnar heeft de beste man minder dan 0 procent kans. CC ligt dan binnen 5 seconde op de grond vuisten te happen.

Voordat CC naar Brock mag krijgt hij sowieso eerst Cain, dat staat nu al vast. Dat was de UFC eigenlijk al van plan in UFC99. Ik weet niet hoor maar ik zie CC niet winnen van Cain,.

Ik ben zwaar onder de indruk van de take down kwaliteiten van Brock en Cain. Dat is van een hele andere order dan CC ooit heeft meegemaakt.

Fyodor
11-09-2009, 17:44
Leuk en aardig, maar ook al zou CC van Dos Santos winnen (wat ik betwijfel) dan nog zie ik hem geen UFC HW kampioen worden.

Op één of andere manier heeft hij de fighting spirit niet meer. Dit was vanaf z'n match met Eddie Sanchez al te zien. Het killer instinct wat hij in Pride had (met name tijdens de finale van de OWGP 2006) dat is er gewoon niet meer. In de partijen tegen Sanchez (ook al won hij), Gonzaga en Kongo was het duidelijk te zien. Toegegeven, die nutshots van Kongo zijn van grote invloed geweest in die partij. Tegen Overeem was het weer helemaal mis, voor de 2e knie in z'n zaakje werd hij getooled door Alistair, en nog durfde hij te zeggen dat hij had kunnen winnen omdat het gevecht nog niet voorbij was. Tegen HMC leek hij ook niet gemotiveerd. Continu was er iets mis, dan weer een draadje van z'n handschoen enzovoorts. Al Turk kreeg vingers in z'n ogen, weinig over die partij te zeggen. Maar het feit dat hij zegt na die partij de UFC HW belt te willen winnen 'or I'll die trying', vervolgens flirt met Dream en dan toch weer terugkomt bij de UFC geeft aan dat er iets niet klopt.

Hij was in het verleden een geweldige vechter, heb veel respect voor hem maar op één of andere manier ontbreekt het hem aan de wil, motivatie of vechtershart om de UFC HW belt te winnen.

To be continued on September 19th :whistling:

Sendur
11-09-2009, 18:36
Nou mensen ik ben je het over het algemeen met jullie eens, cigano is denk een een maatje te groot voor crocop op het moment .

Maar ik negeer alle dingen en doe net of als ik dom ben en zeg:


Crocop wint op k.o met LHK!

Djani
11-09-2009, 18:49
jullie weten het.. ik gun Crocop alles... en zal ook voor hem rooten en uit principe minstens een miljoen vcash op hem zetten...

maar ik ben er bang voor.. en dat is helemaal niet om dat CC te slecht is... maar omdat Santos te goed is.

Waarom is Santos te goed? Hij heeft alleen Werdum en Struve gepakt. Waren indrukwekkende gevechten, maar je kan op basis van zijn prestaties(tot nu toe) nog niet omonstotelijk vaststellen dat Santos beter is. Kan gewoon niet.

Je kan hooguit een vermoeden uitspreken. Crocop was voor die eye poke ook bezig met de verkrachting van al-turk. Mirko en Junior zijn beide goede strikers en de knock out hangt voor beide heren in de lucht.

Sendur
11-09-2009, 19:24
Waarom is Santos te goed? Hij heeft alleen Werdum en Struve gepakt. Waren indrukwekkende gevechten, maar je kan op basis van zijn prestaties(tot nu toe) nog niet omonstotelijk vaststellen dat Santos beter is. Kan gewoon niet.

Je kan hooguit een vermoeden uitspreken. Crocop was voor die eye poke ook bezig met de verkrachting van al-turk. Mirko en Junior zijn beide goede strikers en de knock out hangt voor beide heren in de lucht.

Ik wilde hiermee met andere woorden zeggen dat crocop het denk ik niet meer in zich heeft.

Alhoewel ik er gewoon voor ga dat CroCop gaat winnen.

Vergeet niet dat Dos Santos bij Blackhouse traint met o.a Big Nog en Anderson Silva.

Tuubster
11-09-2009, 22:27
Crocop lijkt inderdaad stevig wat motivatie en fighter-spirit te missen. Hij komt mentaal wat platjes over vind ik. (btw, hallo mixfighters, ik ben nieuw hier ^^)

iconian
11-09-2009, 22:44
ben nog niet overtuigd van dos santos. Struve was geblesseerd in zijn partij, en werdum kan niet boksen. hij heeft 2 minuten in totaal in de octagon gestaan, en met crocop weet je tenminste wat je aan hem hebt.

edit: hallo tuubster. neem een koekje en glas bier en warm je handen bij het warme mixfight vuur. Neem alles niet te serieus, en vooral jezelf niet. Wees bereid veel tijd te verspillen met onzin en onzinnige posts, en neem niemand serieus (had ik dat al gezegd?). Fedor en Mousasi zijn onze goden. Bas boon is hier voor therapie. O ja, blijf weg van de pit tot je geaclimatiseerd bent, en geef mij zoveel reps als je kan

Fyodor
12-09-2009, 00:12
edit: hallo tuubster. neem een koekje en glas bier en warm je handen bij het warme mixfight vuur. Neem alles niet te serieus, en vooral jezelf niet. Wees bereid veel tijd te verspillen met onzin en onzinnige posts, en neem niemand serieus (had ik dat al gezegd?). Fedor en Mousasi zijn onze goden. Bas boon is hier voor therapie. O ja, blijf weg van de pit tot je geaclimatiseerd bent, en geef mij zoveel reps als je kan

Reps voor dit stukje :lol:

En welkom Tuubster!

Jeru
12-09-2009, 00:23
en geef mij zoveel reps als je kan

Oef.... laat me niet de reps polizei bellen :whistling:

wrestler_nl
12-09-2009, 00:28
Junior Dos Santos heeft nog niet tegen een goeie stand-up vechter gevochten zoals CroCop.
CroCop via KO.
Het zou me niet verbazen als Dos Santos hem naar de grond probeert te werken, ik bedoel hij traint wel met Big Nog!

Omar.
12-09-2009, 05:10
Weet iemand de odds van CC tegen Junior??

Mr 1 Leg
12-09-2009, 07:16
Reps voor dit stukje :lol:

En welkom Tuubster!x2 welkom

el mustafa
12-09-2009, 08:52
[quote=Biiyen;797115]CroCop kan lullen als brugman maar tegen Brock Lesnar heeft de beste man minder dan 0 procent kans. CC ligt dan binnen 5 seconde op de grond vuisten te happen.

Voordat CC naar Brock mag krijgt hij sowieso eerst Cain, dat staat nu al vast. Dat was de UFC eigenlijk al van plan in UFC99. Ik weet niet hoor maar ik zie CC niet winnen van Cain,.

Ik ben zwaar onder de indruk van de take down kwaliteiten van Brock en Cain. Dat is van een hele andere order dan CC ooit heeft meegemaakt.[/quote

WAT EEN ONZIN VERTEL JIJ

Vitor Belfort
12-09-2009, 09:02
[quote=Biiyen;797115]CroCop kan lullen als brugman maar tegen Brock Lesnar heeft de beste man minder dan 0 procent kans. CC ligt dan binnen 5 seconde op de grond vuisten te happen.

Voordat CC naar Brock mag krijgt hij sowieso eerst Cain, dat staat nu al vast. Dat was de UFC eigenlijk al van plan in UFC99. Ik weet niet hoor maar ik zie CC niet winnen van Cain,.

Ik ben zwaar onder de indruk van de take down kwaliteiten van Brock en Cain. Dat is van een hele andere order dan CC ooit heeft meegemaakt.[/quote

WAT EEN ONZIN VERTEL JIJ

Coleman is een tegenstander geweest van Crocop met enorm sterkte takedown-kwaliteiten, maar die kreeg het niet voormekaar tegen Mirko.

Tegen Dos Santos ga ik toch voor winst van Crocop. Dos Santos zal het naar de grond moeten brengen wil hij Crocop verslaan. Staand gaat Mirko Dos Santos omhakken......en hard!:)

iconian
12-09-2009, 12:03
Coleman is een tegenstander geweest van Crocop met enorm sterkte takedown-kwaliteiten, maar die kreeg het niet voormekaar tegen Mirko.

Tegen Dos Santos ga ik toch voor winst van Crocop. Dos Santos zal het naar de grond moeten brengen wil hij Crocop verslaan. Staand gaat Mirko Dos Santos omhakken......en hard!:)

x2 coleman was de sterkste worstelaar die MMA heeft gekend, zijn takedowns waren veruit de beste

DaveMalone
12-09-2009, 13:04
CroCop kan lullen als brugman maar tegen Brock Lesnar heeft de beste man minder dan 0 procent kans. CC ligt dan binnen 5 seconde op de grond vuisten te happen.

Voordat CC naar Brock mag krijgt hij sowieso eerst Cain, dat staat nu al vast. Dat was de UFC eigenlijk al van plan in UFC99. Ik weet niet hoor maar ik zie CC niet winnen van Cain,.

Ik ben zwaar onder de indruk van de take down kwaliteiten van Brock en Cain. Dat is van een hele andere order dan CC ooit heeft meegemaakt.

Dat vind ik een beetje over de top, Cro Cop mag dan een staande vechter zijn hij heeft een hele goeie guard. Bewijs? Cro Cop vs Fedor. Fedor staat bekend als 1 van de beste ground & pounders en kon maar weinig aan de gang krijgen tegen mirko. Het grootste deel van het gevecht op de grond zat hij in Cro Cop zijn guard. Ik denk niet dat Brock's size of zijn stoten Cro Cop veel kunnen maken op de grond. Maarja, er zit bij Brock natuurlijk altijd de kans van die ene klap in die net op 50% kracht doorkomt en dan tja heb je wel een XXXXL glove op je face staan, denk aan Frank Mir.

Maar goed we zullen zien, ik denk dat Cro cop een hele goeie kans maakt tegen Brock maar hij zal eerst langs Dos Santos moeten komen.

sikkwitttet
12-09-2009, 13:21
ben nog niet overtuigd van dos santos. Struve was geblesseerd in zijn partij, en werdum kan niet boksen. hij heeft 2 minuten in totaal in de octagon gestaan, en met crocop weet je tenminste wat je aan hem hebt.

edit: hallo tuubster. neem een koekje en glas bier en warm je handen bij het warme mixfight vuur. Neem alles niet te serieus, en vooral jezelf niet. Wees bereid veel tijd te verspillen met onzin en onzinnige posts, en neem niemand serieus (had ik dat al gezegd?). Fedor en Mousasi zijn onze goden. Bas boon is hier voor therapie. O ja, blijf weg van de pit tot je geaclimatiseerd bent, en geef mij zoveel reps als je kan

owned

Biiyen
12-09-2009, 13:37
WAT EEN ONZIN VERTEL JIJ

Ik roep al vanaf 2007 dat Brock een langdurige champ ging worden en daar blijf ik bij. Tot nu to is mijn onzin bittere realiteit. Ik heb zelden een vechter gezien die zo ontzettend veel overwicht heeft in al zijn partijen. En da terwijl hij eigenlijk nog maar een groentje is.

Tony
12-09-2009, 15:48
Waarom is Santos te goed? Hij heeft alleen Werdum en Struve gepakt. Waren indrukwekkende gevechten, maar je kan op basis van zijn prestaties(tot nu toe) nog niet omonstotelijk vaststellen dat Santos beter is. Kan gewoon niet.

Je kan hooguit een vermoeden uitspreken. Crocop was voor die eye poke ook bezig met de verkrachting van al-turk. Mirko en Junior zijn beide goede strikers en de knock out hangt voor beide heren in de lucht.

ok je hebt een punt. het is idd een persoonlijk vermoeden. Dit is gebaseerd op het feit dat Werdum een stierennek heeft en Santos kreeg hem heel goed KO. Werdum kan niet boksen? Vond ik ook altijd.. maar sinds zijn recentere partijen (bv gonzaga/vera) vond ik dat ie het echt heel aardig deed hoor.
Daarnaast traint Santos met Nogueira en A. Silva en heeft ie Big Nog regelmatig laten afkloppen tijdens training...

al met al zijn al deze zaken slechts bijzaken... maar het geeft mij een gevoel dat ie nog heel ver gaat komen.

MMA4Life
12-09-2009, 16:53
ik denk dat CC het wel goed gaat doen tege santos,,mijn voorspelling CC doormiddel van tko

Fyodor
12-09-2009, 21:12
Dat vind ik een beetje over de top, Cro Cop mag dan een staande vechter zijn hij heeft een hele goeie guard. Bewijs? Cro Cop vs Fedor. Fedor staat bekend als 1 van de beste ground & pounders en kon maar weinig aan de gang krijgen tegen mirko. Het grootste deel van het gevecht op de grond zat hij in Cro Cop zijn guard. Ik denk niet dat Brock's size of zijn stoten Cro Cop veel kunnen maken op de grond. Maarja, er zit bij Brock natuurlijk altijd de kans van die ene klap in die net op 50% kracht doorkomt en dan tja heb je wel een XXXXL glove op je face staan, denk aan Frank Mir.

Maar goed we zullen zien, ik denk dat Cro cop een hele goeie kans maakt tegen Brock maar hij zal eerst langs Dos Santos moeten komen.

Tegen Fedor deed hij het vanaf zijn rug inderdaad best aardig, er zijn maar weinig mensen die de schade met Fedor bovenop kunnen beperken, maar tegen Gonzaga en Alistair Overeem zacht het er niet best uit vanaf zijn rug. Dan hebben we het dus over 2 grote gasten i.t.t. Fedor.

CC wist tegen Coleman elke takedown te stoppen, ik denk dat Brock eerlijk gezegd van een iets ander kaliber is. Brock is groter, kan sneller bewegen en shoot niet (bijna blind) zoals Coleman. Het CC - Coleman gevecht was vanuit Mark Coleman gezien zeer eenzijdig, net als Fedor - Coleman 2. Brock zal uiteindelijk CC wel op zijn rug krijgen denk ik en de nodige schade kunnen aanrichten.

onne1983
14-09-2009, 11:09
Nou mensen ik ben je het over het algemeen met jullie eens, cigano is denk een een maatje te groot voor crocop op het moment .

Maar ik negeer alle dingen en doe net of als ik dom ben en zeg:


Crocop wint op k.o met LHK!


You are like SOOO 2008.:D
Hopelijk heb je het wel goed!

Ivo C.
14-09-2009, 17:31
I have seen the video of CC preparing and he looks sharp.

Let's hope he shows us some of the good old Pride CC...

Fyodor
20-09-2009, 11:24
---Justinian

Spoilers...

---/Justinian