PDA

View Full Version : Melvin Manhoef - FINAL16 - Video Clip



marcelt
12-09-2009, 00:07
http://www.youtube.com/watch?v=G1F6hNQs7Cw

Karel
12-09-2009, 00:10
hij weet toch in 25 seconden een behoorlijke indruk achter te laten, ben benieuwd of ie wraak kan nemen

Fyodor
12-09-2009, 00:15
Oud materiaal wat ze voor dit filmpje hebben gebruikt?
Desalniettemin gaaf om trainer Mike Melvin en Badr op te zien zwepen. Hij is volgens mij een geweldige mental coach!

chief108
12-09-2009, 00:17
Mike is een Kunstenaar...

Donjopie
12-09-2009, 00:27
Ik dacht dat MF de baas was ?


Mike is de man !

Mr 1 Leg
12-09-2009, 07:25
hij weet toch in 25 seconden een behoorlijke indruk achter te laten, ben benieuwd of ie wraak kan nemenx2 WARRRR MELVIN :thup:

Paulie Cicero
12-09-2009, 09:26
mike is de man. Ik ging stuk toen ie afsloot met: "simpel"...

sjaakie'tje
12-09-2009, 12:09
En ik maar denken dat Mixfight de baas was ...

Mixfight.nl - Wie is de Baas? (http://www.google.be/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=2&url=http%3A%2F%2Fwww.mixfight.nl%2F&ei=aGWrStrIHNHK_gb6wqSzBg&usg=AFQjCNE5caRIKVtTk-CPqy7m8oGbPdbYiQ)
Portal Forum.
www.mixfight.nl/

ZanZaiZuk
12-09-2009, 14:19
Melvin is de baas

K-1sunstarr
12-09-2009, 18:04
Melvin is de baas?!?
We zullen zien!!

snip83
12-09-2009, 18:06
Melvin is de baas?!?


ZEKER Melvin is de BAAS

Muay Thai Elite
12-09-2009, 18:16
Ligt het aan mij of wordt dit jaar één van de spannendste K-1 finales sinds een aantal jaren? Zal wel door dat Badr-debacle van vorig jaar komen.

snip83
12-09-2009, 18:19
Ligt het aan mij of wordt dit jaar één van de spannendste K-1 finales sinds een aantal jaren? Zal wel door dat Badr-debacle van vorig jaar komen.


Word volgens mij wel een heel mooi toernooi...
De laatste 16 zitten een aantal partijen tussen die ik niet echt boeiend vind, maar de laatste 8 word zeker knallen

Tony Galento
12-09-2009, 19:11
Ik denk dat deze methode bij Fedor niet zal werken.

Die kijkt je aan van, maak je niet zo druk joh.

marcelt
13-09-2009, 01:45
Ligt het aan mij of wordt dit jaar één van de spannendste K-1 finales sinds een aantal jaren? Zal wel door dat Badr-debacle van vorig jaar komen.

Vorig jaar was schitterend totaan het debacle. Dat maakte het juist zo erg; heel teleurstellend.

Muay Thai Elite
13-09-2009, 03:29
Ben ik met je eens marcelt, maar dat maakt dit jaar dus spannender, omdat mijnheer de Hari nu kan (en moet) laten zien dat ie zich kan gedragen. Als ie weer zoiets flikt mogen ze m er van mij wel uitschuppen.

marcelt
13-09-2009, 09:12
Ik neem aan dat zelfs hij slim genoeg om zoiets niet meer te doen. Hij gooide natuurlijk ook zijn eigen glazen in. Hij had vorig jaar al winnaar kunnen worden.
Maar w.b. uitschoppen in dat geval, dat gaat niet gebeuren . Hij is op dit moment de populairste vechter heb ik de indruk. Dus de K1 heeft hem heel hard nodig. Verder heb ik na de finale vorig jaar geleerd dat Badr fans hun goede vechter alles vergeven wat hij maar fout kan doen. Sterker nog ze gaven de tegenstander de schuld.

Sendur
13-09-2009, 14:39
Melvin is een beest, en hij is nog grappig ook.

Ik gun hem de winst tegen Remy wel.

Muay Thai Elite
13-09-2009, 16:06
Je kunt veel over het Japanse volk zeggen, ze houden van mafkezen, grote misvormde vechters met roze haar, maar ze zijn wel een volk van respect en nederigheid en ze zien graag dat de K1-vechters dat ook hebben, dus ik denk dat Hari's populariteit bij veel Japanners (en Nederlanders natuurlijk ook) gedaald is na vorig jaar. De populariteit van zijn partijen blijft wel hoog, maar dat komt denk ik omdat de meesten hem het liefst zien neergaan, ipv winnen.

ZakKa!
13-09-2009, 16:28
Je kunt veel over het Japanse volk zeggen, ze houden van mafkezen, grote misvormde vechters met roze haar, maar ze zijn wel een volk van respect en nederigheid en ze zien graag dat de K1-vechters dat ook hebben, dus ik denk dat Hari's populariteit bij veel Japanners (en Nederlanders natuurlijk ook) gedaald is na vorig jaar. De populariteit van zijn partijen blijft wel hoog, maar dat komt denk ik omdat de meesten hem het liefst zien neergaan, ipv winnen.

Haha die japanners vinden dat hele badboy-gehalte juist geweldig. Ik denk het tegenovergestelde van wat jij denkt. Ik denk dat zijn populariteit alleen maar is gestegen na vorig jaar.

Illest
13-09-2009, 17:57
Haha die japanners vinden dat hele badboy-gehalte juist geweldig. Ik denk het tegenovergestelde van wat jij denkt. Ik denk dat zijn populariteit alleen maar is gestegen na vorig jaar.

Nou die jappen gingen anders behoorlijk uit hun dak toen Ali hem kort daarna k.o. mepte...


Hari is ongelooflijk populair, of je 'm nu haat of z'n ballen kunffelt.....je wilt 'm toch zien vechten.....

Mike zal best een goeie coach zijn, maar dat opgefokte hoeft voor mij niet zo.....ik kan zo 3 andere vechters opnoemen die zich op een andere manier focussen en meerdere titels op zak hebben....

vraag me ook af of Hari dat opgefokte wel kan handelen....hij lijkt me van nature al opgefokt....kan het mis hebben natuurlijk.

Muay Thai Elite
13-09-2009, 18:07
Nou die jappen gingen anders behoorlijk uit hun dak toen Ali hem kort daarna k.o. mepte...


Hari is ongelooflijk populair, of je 'm nu haat of z'n ballen kunffelt.....je wilt 'm toch zien vechten.....

Mike zal best een goeie coach zijn, maar dat opgefokte hoeft voor mij niet zo.....ik kan zo 3 andere vechters opnoemen die zich op een andere manier focussen en meerdere titels op zak hebben....

vraag me ook af of Hari dat opgefokte wel kan handelen....hij lijkt me van nature al opgefokt....kan het mis hebben natuurlijk.

x2.

ZanZaiZuk
13-09-2009, 18:24
Tegen tegenstanders zoals schilt is dat wel de beste manier gebleken, maar niet zonder risico natuurlijk. En ben er ook van overtuigd dat Badr meer fans dan haters heeft want daarvoor heeft hij al genoeg spektakel gebracht, dat verdient hij wel.