PDA

View Full Version : Badr Hari - FINAL16 - Video Clip



marcelt
12-09-2009, 00:08
http://www.youtube.com/watch?v=v5W66p4OyAc

Mavi
12-09-2009, 00:59
ziet er een beetje eng uit..

T15Boxing
12-09-2009, 02:16
Zo hoort het.

Badr gaat ze allemaal slopen.

Muay Thai Elite
12-09-2009, 02:18
Yep: Zie gif van marcelt.

Wiseguy
12-09-2009, 02:23
Arme Samedov

T15Boxing
12-09-2009, 02:24
Yep: Zie gif van marcelt.

Oh ja mr. stretchmarks doet ook mee ofnie? Zou leuk zijn als er een rematch komt. Overeem is een oud gebouw dat Badr zal slopen;)

Muay Thai Elite
12-09-2009, 02:42
Dat dacht iedereen op 31 december 2008 ook ja.

T15Boxing
12-09-2009, 02:48
Dat dacht iedereen op 31 december 2008 ook ja.

Bedoel je na die grote toernooi waarin hij talloze harde partijen had en stretchmarks onderschatte?

Maar laat maar. Aerts gaat em al slopen voordat Badr zn kans krijgt.;)

Pimp-Daddy
12-09-2009, 02:56
Yep: Zie gif van marcelt.

Zucht...

Muay Thai Elite
12-09-2009, 04:51
Bedoel je na die grote toernooi waarin hij talloze harde partijen had en stretchmarks onderschatte?

Maar laat maar. Aerts gaat em al slopen voordat Badr zn kans krijgt.;)

Weet je, als ik eerlijk ben geef ik Hari ook een goede kans, maar het gaat om het disrespect waarmee zijn nuthuggers (zoiemand als jij) over zijn tegenstander(s) spreekt dat me stoort, en wat mijn enthousiasme voor Hari als kampioen behoorlijk teniet doet. Tel daar ook nog Hari's houding tegenover andere vechters bij op en je hebt in mijn ogen geen echte kampioen, of hij nou wint of niet.

En kom op, Hari was ge-ownd in die wedstrijd tegen Overeem, externe factoren daargelaten. Ik weet dat het pijn doet voor sommigen, maar het overkomt de besten..

Muay Thai Elite
12-09-2009, 04:59
Zucht...

Wat.

Omar.
12-09-2009, 05:06
hmm , ik had meer verwacht van t filmpje, dacht eindelijk weer wat nieuws van Badr.
toch maar even paar weekjes wachten dus..!
Moet er trouwens in elke topic over Badr, weer gepraat worden over zijn verlies tegen Ali.? of dat hij hem terug gaat pakken in een rematch..
Het zal altijd de Hari-fans tegen de Anti-Hari's zijn.. come on. grow up!

Mr 1 Leg
12-09-2009, 07:19
Arme Samedovx2

T15Boxing
12-09-2009, 11:51
Weet je, als ik eerlijk ben geef ik Hari ook een goede kans, maar het gaat om het disrespect waarmee zijn nuthuggers (zoiemand als jij) over zijn tegenstander(s) spreekt dat me stoort, en wat mijn enthousiasme voor Hari als kampioen behoorlijk teniet doet. Tel daar ook nog Hari's houding tegenover andere vechters bij op en je hebt in mijn ogen geen echte kampioen, of hij nou wint of niet.

En kom op, Hari was ge-ownd in die wedstrijd tegen Overeem, externe factoren daargelaten. Ik weet dat het pijn doet voor sommigen, maar het overkomt de besten..

Je geeft Hari een KANS als je "eerlijk" bent?:lol: Badr laat niets van hem over man. Overeem is een mmaer met een zwakke kin, hij werd zowat geKOed door een knieloze halve gare Bonjasky.
Badr was toen uitgebrand joh, na al die harde partijen had hij niets meer over terwijl stretchmarks op zn best was. Punt is dat het een FLUKE partij was en totaal niets te maken heeft met hoe Badr het binnenkort gaat doen. Dus het feit dat jij en anderen zulke onrelevante opmerkingen maken in elke Badr thread laat gewoon zien dat er haters zijn.

Je noemt mij een nuthugger terwijl jij hem weer wilt neerhalen zonder reden in een topic over Hari. En schijt dat hij praatjes heeft dit wordt zijn jaar. Hij gaat ze allemaal slopen:thup:

Arie
12-09-2009, 15:48
Laat Badhr eerst maar eens van spong winnen, dan zien we wel verder.

Wiseguy
12-09-2009, 16:00
Laat Badhr eerst maar eens van spong winnen, dan zien we wel verder.

Nee laat badr eerst maar van andrade winnen. Spong is te hoog gegrepen!

Onder welke steen heb je geleefd?

Guillermo
12-09-2009, 16:59
Weet je, als ik eerlijk ben geef ik Hari ook een goede kans, maar het gaat om het disrespect waarmee zijn nuthuggers (zoiemand als jij) over zijn tegenstander(s) spreekt dat me stoort, en wat mijn enthousiasme voor Hari als kampioen behoorlijk teniet doet. Tel daar ook nog Hari's houding tegenover andere vechters bij op en je hebt in mijn ogen geen echte kampioen, of hij nou wint of niet.

En kom op, Hari was ge-ownd in die wedstrijd tegen Overeem, externe factoren daargelaten. Ik weet dat het pijn doet voor sommigen, maar het overkomt de besten..


X2
Damn! ik word oud man, ik ben het eens met MTE :w00t:

snip83
12-09-2009, 17:02
Nee laat badr eerst maar van andrade winnen. Spong is te hoog gegrepen!

Onder welke steen heb je geleefd?

X2

laat spong maar eens van iemand in de HW winnen

Muay Thai Elite
12-09-2009, 17:28
X2
Damn! ik word oud man, ik ben het eens met MTE :w00t:

lol@het eens zijn met MTE.

Arie
12-09-2009, 19:16
Dus spong wordt afgeschreven? En dan lig ik onder een steen??

Spong is een top vechter, moet allen even wennen aan de nieuwe klasse. Maar Badhr kan ie denk ik juist wel hebben omdat spong ook nog snel en jong is.

Dat trucje van Badhr dat hij bij sam en bij peter deed (overrompelen door all in te gaan) wordt wel doorzien en hij houdt het ook geen toernooi vol.

Zeg trouwens niet dat hij slecht is, integendeel!

Tony Galento
12-09-2009, 19:21
Dus spong wordt afgeschreven? En dan lig ik onder een steen??

Spong is een top vechter, moet allen even wennen aan de nieuwe klasse. Maar Badhr kan ie denk ik juist wel hebben omdat spong ook nog snel en jong is.

Dat trucje van Badhr dat hij bij sam en bij peter deed (overrompelen door all in te gaan) wordt wel doorzien en hij houdt het ook geen toernooi vol.

Zeg trouwens niet dat hij slecht is, integendeel!

Als je tegen Saki en Corbett op je kont gaat heb je bij Badr niets te zoeken. Die is echt een maatje te groot voor Spong.

pwie
12-09-2009, 19:32
Laat Badhr eerst maar eens van spong winnen, dan zien we wel verder.

Ik snap dit niet man Badr is op dit moment toch echt veel beter dan Spong mischien is het over een paar jaar anders maar ik hoop dat Badr alles gaat winnen de aankomende jaren

Wiseguy
12-09-2009, 19:44
Dus spong wordt afgeschreven? En dan lig ik onder een steen??

Spong is een top vechter, moet allen even wennen aan de nieuwe klasse. Maar Badhr kan ie denk ik juist wel hebben omdat spong ook nog snel en jong is.

Dat trucje van Badhr dat hij bij sam en bij peter deed (overrompelen door all in te gaan) wordt wel doorzien en hij houdt het ook geen toernooi vol.

Zeg trouwens niet dat hij slecht is, integendeel!

Spong is een top vechter op -76. Bij de zwaargewichten behoort hij niet eens tot de subtop. Als je ko gaat tegen Saki en Corbett heb je niets in te brengen tegen badr.

rafi
12-09-2009, 19:45
Dus spong wordt afgeschreven? En dan lig ik onder een steen??

Spong is een top vechter, moet allen even wennen aan de nieuwe klasse. Maar Badhr kan ie denk ik juist wel hebben omdat spong ook nog snel en jong is.

Dat trucje van Badhr dat hij bij sam en bij peter deed (overrompelen door all in te gaan) wordt wel doorzien en hij houdt het ook geen toernooi vol.

Zeg trouwens niet dat hij slecht is, integendeel!lolz

Omar.
12-09-2009, 20:16
Arie , Dude ?! zelfs Spong zelf zou realistisch genoeg zijn en weten dat ie geen kans maakt tegen Badr..
Wiseguy, is Arie Farhad onder n andere naam ofzo?! LOL

Arie
12-09-2009, 20:52
Dan zie ik het verkeerd.

K1shop
12-09-2009, 21:15
mag de beste winnen.. ongeacht wie..wel op een sportieve manier natuurlijk..

maar deze keer houd ik ook echt rekening met de underdogs..

Darkness
13-09-2009, 00:13
Alleen de opkomst van BADR! bezorgt sponge bob 8 tellen!

Arie
13-09-2009, 12:44
Dan heb je wel eel veel vertrouwen in Hari en of dat terecht is..... gaat regelmatig zitten tegen figuren die nou ook niet echt aan de top van de k1 staan. Maar dan haalt hij wel peter en die lange eruit.

Hij heeft bij peter het voordeel van leeftijd, maar zag eens wat hari deed na die mooie partij: respect tonen voor Peter door te buigen. Mooi man.

Na ja ik vind z'n partijen altijd een spectakel en het is m gegund dat mensen al 8 tellen krijgen door enkel de opkomst. haha.

Darkness
13-09-2009, 13:36
Waar heb jij het nou over met je Hij heeft bij peter het voordeel van leeftijd!
Peter heeft van zimmerman gewonnen en van remy en van schilt.

Badr is gewoon de betere!
En aan het einde van de wedstrijd toonde hij heel veel respect...Go badr!

Sendur
13-09-2009, 14:41
Want het is aan in de tent snap je.

haha geweldige vent die Mike!!

jordamn
13-09-2009, 14:53
Goed filmpje, echte knokker!

ZanZaiZuk
13-09-2009, 14:57
Want het is aan in de tent snap je? Ok dan :thup: