PDA

View Full Version : GLORY waar blijft de matchmaking!!!



moop
12-09-2009, 19:10
17 oktober is nabij glory organiseert een groot gale met grote namen
vind het vreemd waarom de partijen nog niet bekent zijn

it's showtime heeft al zijn programma klaar liggen

ik wil een kaartje halen voor glory maar wil wel weten wat me te wachten staat

ik hoor alleen een paar partijen die mogelijk vast staan
ben nog niet overtuigt

anoniem gg
12-09-2009, 19:17
17 oktober is nabij glory organiseert een groot gale met grote namen
vind het vreemd waarom de partijen nog niet bekent zijn

it's showtime heeft al zijn programma klaar liggen

ik wil een kaartje halen voor glory maar wil wel weten wat me te wachten staat

ik hoor alleen een paar partijen die mogelijk vast staan
ben nog niet overtuigt

dan moet je naar its showtime gaan en niet naar glory.

rene37
12-09-2009, 19:23
dan moet je naar its showtime gaan en niet naar glory.

Wat een debielige reactie zeg...

Omar.
12-09-2009, 19:24
Hij laat zich wel kennen zeg ! ghehe Geniaal dit!

Jeru
12-09-2009, 19:36
Heb net gekeken op www.unitedglory.nl (http://www.unitedglory.nl) en volgens mij staan 12 van de 14 partijen gewoon vast. Of mis ik iets....

anoniem gg
12-09-2009, 19:40
Heb net gekeken op www.unitedglory.nl (http://www.unitedglory.nl) en volgens mij staan 12 van de 14 partijen gewoon vast. Of mis ik iets....

Nou verpest je de hele opzet van degene die de topic start, geen research meer doen Jeru

micha
12-09-2009, 19:48
slaperds

Wiseguy
12-09-2009, 20:03
Als alistair tegen Fedor moet en valentijn een rematch tegen couture dan kom ik ook =)

PD_EC
12-09-2009, 23:14
genoeg mooie partijen

knift
12-09-2009, 23:37
genoeg mooie partijen


precies heb er zin in word gewoon een top gala vind dit een trieste topic overgens!

jesselaar
13-09-2009, 03:00
slaperds
dat vind je mooi he

Mr 1 Leg
13-09-2009, 05:11
genoeg mooie partijenx2 helemaal met je eens PD_EC.

Mr 1 Leg
13-09-2009, 05:14
WARRRR TOMMY

micha
13-09-2009, 05:23
het wordt gewoon een topavond. een vip evenement zoals er in nederland nog nooit een is geweest.


http://www.unitedglory.nl/

Harlem
13-09-2009, 10:25
het wordt gewoon een topavond. een vip evenement zoals er in nederland nog nooit een is geweest.


http://www.unitedglory.nl/

Nah sorry hoor, hoezo een evenement zoals er nog nooit is geweest? Bedoel je qua line up of qua toegansprijzen?

Vind de matchmaking nogal tegenvallen als je ziet wat je er minimaal voor moet betalen.

Richelieu
13-09-2009, 10:31
Nah sorry hoor, hoezo een evenement zoals er nog nooit is geweest? Bedoel je qua line up of qua toegansprijzen?

Vind de matchmaking nogal tegenvallen als je ziet wat je er minimaal voor moet betalen.

Denk dat je wat beter moet lezen Harlem ;) Over de line-up en de prijzen valt uiteraard te discussieren maar een "VIP" vechtsportgala waar men alleen maar toegang heeft als een tafel word aangekocht is naar mijn weten nog niet in Nederland vertoond. Dus de opzet van het evenement is uniek.

micha
13-09-2009, 10:31
Ik vind de line goed. Je moet het zo zien. Iedereen heeft een VIP tafel met een super goed zicht op de ring. Niet zoals in de arena dat je een tafel hebt pakweg 150 meter van de ring of dat je 90 euro betaalt voor een plaats op de tribune waar je het alleen maar goed kan zien op een videoscherm. Je hebt voor 35 euro jarenlang al deze vechters kunnen zien op de Glory gala's. Deze keer is het een Las Vegas VIP Edition dus alleen maar dure kaarten. Jammer maar als je echt wilt er zijn nog tafels voor 1250 Euro daar kun je met 5 man aanzitten. Er zullen van allerlei optredens en activiteiten rondom de gevechten zijn. Dus als je dit niet leuk vind of niet kan betalen dan kom je gewoon volgende keer weer naar een normale Glory. Ik weet iig dat de tafels eruit vliegen en dat verschillende zenders in het buitenland tegen elkaar opbieden om het te mogen uit zenden.
Bijvoorbeeld in Turkije keken de vorige keer 18 miljoen mensen naar Glory.

micha
13-09-2009, 10:32
Denk dat je wat beter moet lezen Harlem ;) Over de line-up en de prijzen valt uiteraard te discussieren maar een "VIP" vechtsportgala waar men alleen maar toegang heeft als een tafel word aangekocht is naar mijn weten nog niet in Nederland vertoond. Dus de opzet van het evenement is uniek.

Corectemundo en het zal ook niet de laatste keer zijn. Maar Glory blijft ook "normale" organiseren met tribunes dus.

Harlem
13-09-2009, 11:23
De opzet (VIP event) kan dan uniek zijn maar of het daarom ook de prijzen rechtvaardigd?

Voor een VIP evenement zou ik gewoon een veel betere MM willen zien, dan zou het wel het overwegen waard zijn.

ZakKa!
13-09-2009, 13:17
Ik vind de line goed. Je moet het zo zien. Iedereen heeft een VIP tafel met een super goed zicht op de ring. Niet zoals in de arena dat je een tafel hebt pakweg 150 meter van de ring of dat je 90 euro betaalt voor een plaats op de tribune waar je het alleen maar goed kan zien op een videoscherm. Je hebt voor 35 euro jarenlang al deze vechters kunnen zien op de Glory gala's. Deze keer is het een Las Vegas VIP Edition dus alleen maar dure kaarten. Jammer maar als je echt wilt er zijn nog tafels voor 1250 Euro daar kun je met 5 man aanzitten. Er zullen van allerlei optredens en activiteiten rondom de gevechten zijn. Dus als je dit niet leuk vind of niet kan betalen dan kom je gewoon volgende keer weer naar een normale Glory. Ik weet iig dat de tafels eruit vliegen en dat verschillende zenders in het buitenland tegen elkaar opbieden om het te mogen uit zenden.
Bijvoorbeeld in Turkije keken de vorige keer 18 miljoen mensen naar Glory.

En hoe zit het met het binnenland? Zal het hier ook uitgezonden worden? :(

micha
13-09-2009, 13:20
En hoe zit het met het binnenland? Zal het hier ook uitgezonden worden? :(

Ongetwijfeld.

ZakKa!
13-09-2009, 13:21
Ongetwijfeld.

Ok, dan! :thup:

knift
13-09-2009, 14:00
De opzet (VIP event) kan dan uniek zijn maar of het daarom ook de prijzen rechtvaardigd?

Voor een VIP evenement zou ik gewoon een veel betere MM willen zien, dan zou het wel het overwegen waard zijn.
ja dan is het een kwestie wie je wil zien vechten want ik vind het zeer de moeite waard heb een tafel van 1250 euro dus 250 euro de man en als ik zie wat je er allemaal voor krijgt vind ik het persoonlijk geen geld als ik een avondje ga stappen ben ik het zelfde kwijt.

NielsN
13-09-2009, 14:20
ja dan is het een kwestie wie je wil zien vechten want ik vind het zeer de moeite waard heb een tafel van 1250 euro dus 250 euro de man en als ik zie wat je er allemaal voor krijgt vind ik het persoonlijk geen geld als ik een avondje ga stappen ben ik het zelfde kwijt.

Een avondje stappen?! Incl. coke en hoeren dan...

De line-up is gewoon nog niet zo geweldig. Stringer-Staring is heel vet, maar gaat misschien niet door. Ik zie ook uit naar Saki- Gerges. Maar dat is is het wel zo'n beetje. Verder is er veel onzeker over de matchmaking. De line-up van Beast ot East is over het algemeen veel interessanter. En daar ben je voor 35 euro klaar. Wat voor mij meer overeen komt met 'een avondje stappen'.

NielsN
13-09-2009, 14:21
O ja, Siyar- Jocz. Dat is ook wel een erg vette match.

micha
13-09-2009, 14:24
het zijn stuk voor stuk toppartijen.

voor 35 euro kan ik niet op stap hoor

knift
13-09-2009, 14:28
Een avondje stappen?! Incl. coke en hoeren dan...

De line-up is gewoon nog niet zo geweldig. Stringer-Staring is heel vet, maar gaat misschien niet door. Ik zie ook uit naar Saki- Gerges. Maar dat is is het wel zo'n beetje. Verder is er veel onzeker over de matchmaking. De line-up van Beast ot East is over het algemeen veel interessanter. En daar ben je voor 35 euro klaar. Wat voor mij meer overeen komt met 'een avondje stappen'.

nee dat is zonder coke en hoeren maar twee honderd ben je tegenwoordig zo kwijt ik dan teminste maakt ook niet uit maar er zijn ook mensen die dat er wel voor over hebben en als je het er niet voor over hebt dan ga je niet ik snap dat negatieve gedoe niet zo

Wiseguy
13-09-2009, 14:32
De line up valt tegen maar voor vips maakt het nie uit als er maar eten en drank is.

knift
13-09-2009, 14:35
De line up valt tegen maar voor vips maakt het nie uit als er maar eten en drank is.
nou ga toch echt voor de gevechten hoor:confused:

anoniem gg
13-09-2009, 14:39
nee dat is zonder coke en hoeren maar twee honderd ben je tegenwoordig zo kwijt ik dan teminste maakt ook niet uit maar er zijn ook mensen die dat er wel voor over hebben en als je het er niet voor over hebt dan ga je niet ik snap dat negatieve gedoe niet zo

Dan ga je toch inderdaad naar Beast of the East?
Of je geeft gewoon een berg commentaar op elk evenement waar je niet naar toe kan omdat je gewoon de financiele middelen er niet voor hebt en wordt forumwarrior.
Dat negatieve gedoe is voor een aantal forumwarriors weggelegd, die nog nooit iets in het leven hebben geproduceert of gepresteerd, daarom geeft men af op andermans succes.
Daar wen je wel aan as je een tijdje op dit forum bent, men schreeuwt over GG groupies maar het zijn altijd dezelfde die commentaar hebben, daarme zijn ze nog veel meer schaap als etv hun benoeming aan het adres van GG "groepies" fans!

knift
13-09-2009, 14:43
Dan ga je toch naar Beat of the East?
nee ik ga naar glory hoor ik denk dat je de verkeerde geqoute hebt

Mephisto
13-09-2009, 14:52
...ik lach me dood om basboon en Micha die alle mogelijke moeite doet om in zijn hol te kruipen, is dat nou lekker bas? ... en als hij met zijn ogen knippert?

... en Micha, klinkt stoer hoor € 250,- voor een avondje stappen, maar wij normale stervelingen kunnen dat echt niet ieder weekend uitgeven...

Ik vindt 't een hoop geld voor een gala, ik zat voor € 15,- eerste rang bij de M-1, en het verfrissende daar was dat het niet zo een inteeltbende was (alhoewel je daar over zou kunnen discussiëren natuurlijk ;)) maar ik ben er van overtuigd dat de echte liefhebbers met een dikke portemonnee de weg wel weten te vinden naar Glory.

Wat ik jammer vindt is dat er een feestje te vieren is en dat de prijs een drempel is die er voor zorgt dat de echte fans niet kunnen komen, wellicht om de azijnpissers op Mixfight buiten de deur te houden?

NielsN
13-09-2009, 14:53
Dan ga je toch inderdaad naar Beast of the East?
Of je geeft gewoon een berg commentaar op elk evenement waar je niet naar toe kan omdat je gewoon de financiele middelen er niet voor hebt en wordt forumwarrior.
Dat negatieve gedoe is voor een aantal forumwarriors weggelegd, die nog nooit iets in het leven hebben geproduceert of gepresteerd, daarom geeft men af op andermans succes.
Daar wen je wel aan as je een tijdje op dit forum bent, men schreeuwt over GG groupies maar het zijn altijd dezelfde die commentaar hebben, daarme zijn ze nog veel meer schaap als etv hun benoeming aan het adres van GG "groepies" fans!

:lol:

anoniem gg
13-09-2009, 15:17
...ik lach me dood om basboon en Micha die alle mogelijke moeite doet om in zijn hol te kruipen, is dat nou lekker bas? ... en als hij met zijn ogen knippert?

... en Micha, klinkt stoer hoor € 250,- voor een avondje stappen, maar wij normale stervelingen kunnen dat echt niet ieder weekend uitgeven...

Ik vindt 't een hoop geld voor een gala, ik zat voor € 15,- eerste rang bij de M-1, en het verfrissende daar was dat het niet zo een inteeltbende was (alhoewel je daar over zou kunnen discussiëren natuurlijk ;)) maar ik ben er van overtuigd dat de echte liefhebbers met een dikke portemonnee de weg wel weten te vinden naar Glory.

Wat ik jammer vindt is dat er een feestje te vieren is en dat de prijs een drempel is die er voor zorgt dat de echte fans niet kunnen komen, wellicht om de azijnpissers op Mixfight buiten de deur te houden?

Als jij 15 euro wilt betalen voor M-1 (is dat een wasmiddel?) moet jezelf weten. Welke verfrissende bende bedoel je? Je bedoelt die M-1 die gerund wordt door een ex leraar lomschool met aanklachten van opdracht geven tot moord? Dreigingen met Rusische maffia, tja iedereen heeft zo zijn eigen idee over verfrissend!
Wow, jij leert snel niet alle mixfighters pissen azijn hoor, maar jij bent er inderdaad een van met een heel verfrissende straal commentaar.....

micha
13-09-2009, 15:50
...ik lach me dood om basboon en Micha die alle mogelijke moeite doet om in zijn hol te kruipen, is dat nou lekker bas? ... en als hij met zijn ogen knippert?

... en Micha, klinkt stoer hoor € 250,- voor een avondje stappen, maar wij normale stervelingen kunnen dat echt niet ieder weekend uitgeven...

Ik vindt 't een hoop geld voor een gala, ik zat voor € 15,- eerste rang bij de M-1, en het verfrissende daar was dat het niet zo een inteeltbende was (alhoewel je daar over zou kunnen discussiëren natuurlijk ;)) maar ik ben er van overtuigd dat de echte liefhebbers met een dikke portemonnee de weg wel weten te vinden naar Glory.

Wat ik jammer vindt is dat er een feestje te vieren is en dat de prijs een drempel is die er voor zorgt dat de echte fans niet kunnen komen, wellicht om de azijnpissers op Mixfight buiten de deur te houden?


ik heb medelijden met je.

Mephisto
13-09-2009, 15:56
haha, ik lach me kapot hier... het staat er nota bene tussen haakjes achter met een vette knipoog...

Beste Bas, het interesseert me werkelijk geen ene sodemieter wat "men" hier op dit forum vindt ik ben nml. prima in staat zelf een mening te vormen en deze ventileer ik niet noodzakelijk op dit forum. Ik kom hier uitsluitend voor uitslagen, filmpjes en af en toe een omweg via de Dungeon.

Ik heb alle respect voor de organisaties die in Nederland hun best doen een professioneel karakter te geven aan K-1 en MMA (en vechtsporten in het algemeen) en ik denk dat GG van deze organisaties voorop loopt.

Ik erger me wel dood aan de nuthuggers op dit forum, dat staat los helemaal los van met wiens ballen ze willen knuffelen, ze staan naar mijn mening compleet niet open voor een objectieve discussie en het gevolg hiervan zijn draken van topics met veel te veel posts die in ieder geval mijn plezier in dit forum zo nu en dan danig vergallen.

Ik verbaas me daarnaast af en toe ook om jou reacties. Er van uit gaande (fuck, een aanname) dat je idd. Bas Boon bent heb je samen met je organisatie in de vechtsportwereld zo veel bereikt en zit je zo dicht op het vuur dat je helemaal niets te bewijzen hebt tegenover "ons". Wat je post lijkt recht uit het hart te komen en daar mankeert helemaal niets aan maar je lokt discussies uit of houdt ze in leven die niemand kan winnen (hoe anders zou het zijn als je allemaal rond een tafel zou zitten hè) en die de neutrale toeschouwer wellicht negatief zou kunnen doen oordelen over jou of belangrijker je werkgever en die koren op de molen zijn van de forumninja's. (één troost, het is maar op mixfight...)

Soms op een slappe zondagmiddag post ik dan iets zeer opzichtig om olie op 't vuur te gooien in een nutteloze topic (het gaat om de matchmaking van Glory als ik 't wel heb), bedankt dat je me vanmiddag weer hebt laten lachen, no hard feelings hoop ik...

Mephisto
13-09-2009, 15:57
ik heb medelijden met je.

lol, dat is niet nodig hoor...

micha
13-09-2009, 16:20
lol, dat is niet nodig hoor...


toch wel. als ik iets voor je kan doen moet je het laten weten hoor. misschien kunnen we een keer met de pet rond gaan ofzo.

Mephisto
13-09-2009, 16:22
toch wel. als ik iets voor je kan doen moet je het laten weten hoor. misschien kunnen we een keer met de pet rond gaan ofzo.

als je het zo stelt, prima... regel maar een viptafel voor me @ Glory, stuur maar een pm 'tje als de pet vol is...

micha
13-09-2009, 16:28
als je het zo stelt, prima... regel maar een viptafel voor me @ Glory, stuur maar een pm 'tje als de pet vol is...


de pet is vol . kom je hem ophalen in Breda?

Jochem
13-09-2009, 16:29
lol, jah, ga voor mij ook ff met de pet rond dan.

Wiseguy
13-09-2009, 16:30
Man man micha voel je je af en toe niet een groupie?

Mephisto
13-09-2009, 16:38
de pet is vol . kom je hem ophalen in Breda?

je bent toch niet boos op me Micha? anders durf ik niet hoor...

anoniem gg
13-09-2009, 16:39
Man man micha voel je je af en toe niet een groupie?

Voel jij je niet af en toe als een wiseguy?

anoniem gg
13-09-2009, 16:40
haha, ik lach me kapot hier... het staat er nota bene tussen haakjes achter met een vette knipoog...

Beste Bas, het interesseert me werkelijk geen ene sodemieter wat "men" hier op dit forum vindt ik ben nml. prima in staat zelf een mening te vormen en deze ventileer ik niet noodzakelijk op dit forum. Ik kom hier uitsluitend voor uitslagen, filmpjes en af en toe een omweg via de Dungeon.

Ik heb alle respect voor de organisaties die in Nederland hun best doen een professioneel karakter te geven aan K-1 en MMA (en vechtsporten in het algemeen) en ik denk dat GG van deze organisaties voorop loopt.

Ik erger me wel dood aan de nuthuggers op dit forum, dat staat los helemaal los van met wiens ballen ze willen knuffelen, ze staan naar mijn mening compleet niet open voor een objectieve discussie en het gevolg hiervan zijn draken van topics met veel te veel posts die in ieder geval mijn plezier in dit forum zo nu en dan danig vergallen.

Ik verbaas me daarnaast af en toe ook om jou reacties. Er van uit gaande (fuck, een aanname) dat je idd. Bas Boon bent heb je samen met je organisatie in de vechtsportwereld zo veel bereikt en zit je zo dicht op het vuur dat je helemaal niets te bewijzen hebt tegenover "ons". Wat je post lijkt recht uit het hart te komen en daar mankeert helemaal niets aan maar je lokt discussies uit of houdt ze in leven die niemand kan winnen (hoe anders zou het zijn als je allemaal rond een tafel zou zitten hè) en die de neutrale toeschouwer wellicht negatief zou kunnen doen oordelen over jou of belangrijker je werkgever en die koren op de molen zijn van de forumninja's. (één troost, het is maar op mixfight...)

Soms op een slappe zondagmiddag post ik dan iets zeer opzichtig om olie op 't vuur te gooien in een nutteloze topic (het gaat om de matchmaking van Glory als ik 't wel heb), bedankt dat je me vanmiddag weer hebt laten lachen, no hard feelings hoop ik...

Lachen is gezond, zouden meer mensen moeten doen!

Gerben Zonderland
13-09-2009, 16:42
[quote=basboon;797790]Je bedoelt die M-1 die gerund wordt door een ex leraar lomschool met aanklachten van opdracht geven tot moord? Dreigingen met Rusische maffia, tja iedereen heeft zo zijn eigen idee over verfrissend!
quote]

Nu wordt het pas echt interessant....:eek:

micha
13-09-2009, 16:43
ttt

Mephisto
13-09-2009, 16:49
Lachen is gezond, zouden meer mensen moeten doen!

...vergeet niet zo nu en dan je eigen wijze raad op te volgen...

...succes met het komende gala, ben vooral benieuwd naar Saki vs. Gerges en Staring vs.Stringer, ik kan een kaartje helaas niet betalen dus ik hoop dat Micha geen grappen maakt ;)

ik ga nu genieten van de 6-0 en een pint pakken...

Wiseguy
13-09-2009, 16:54
Voel jij je niet af en toe als een wiseguy?

Beter een wiseguy dan een ballendrager.

iconian
13-09-2009, 17:08
In elke post van bas boon komen een paar onderwerpen terug, eten, success, school, taartjes, en jeugdtrauma's.

De ideale baan voor bas zou een motivational speaker zijn voor schoolverlaters en obesitas patienten.

NielsN
13-09-2009, 17:25
de pet is vol . kom je hem ophalen in Breda?

Begin jij nou ook al te dreigen?

anoniem gg
13-09-2009, 17:35
In elke post van bas boon komen een paar onderwerpen terug, eten, success, school, taartjes, en jeugdtrauma's.

De ideale baan voor bas zou een motivational speaker zijn voor schoolverlaters en obesitas patienten.

beter opletten!

Bas Boon reageerd op onderwerpen als jeugdtrauma's en frusti'die worsten broodjes eten!

anoniem gg
13-09-2009, 17:36
Begin jij nou ook al te dreigen?

De pet is vol kom je um halen? Wat is daar nu dreigend aan?

NielsN
13-09-2009, 17:49
De pet is vol kom je um halen? Wat is daar nu dreigend aan?

:rolleyes:

"Ik zal je naam doorspelen aan Ron N."

Wat is daar nou dreigend aan?

Mephisto
13-09-2009, 18:02
haha, of het een dreigement is weten we achteraf pas...

vanaf hier spuug je zo Breda in, wat spreken we af Micha kom ik een kopje koffie doen in de dojo, het lijkt me geweldig om die eens in het echt te zien

anoniem gg
13-09-2009, 18:08
:rolleyes:

"Ik zal je naam doorspelen aan Ron N."

Wat is daar nou dreigend aan?

Zat jij samen met Reverm bij dat meer pado's te snoepen?

NielsN
13-09-2009, 18:12
haha, of het een dreigement is weten we achteraf pas...

vanaf hier spuug je zo Breda in, wat spreken we af Micha kom ik een kopje koffie doen in de dojo, het lijkt me geweldig om die eens in het echt te zien


Mixfight on tour!

micha
13-09-2009, 19:22
:rolleyes:

"Ik zal je naam doorspelen aan Ron N."

Wat is daar nou dreigend aan?



:D:lol:

jesselaar
13-09-2009, 21:05
Als jij 15 euro wilt betalen voor M-1 (is dat een wasmiddel?) moet jezelf weten. Welke verfrissende bende bedoel je? Je bedoelt die M-1 die gerund wordt door een ex leraar lomschool met aanklachten van opdracht geven tot moord? Dreigingen met Rusische maffia, tja iedereen heeft zo zijn eigen idee over verfrissend!
Wow, jij leert snel niet alle mixfighters pissen azijn hoor, maar jij bent er inderdaad een van met een heel verfrissende straal commentaar.....
beste bas ,ik vind dit wel een beetje kort door de bocht als je eigen patner en mede oprichter zelf ook niet helemaal schoon is .
ik denk ook dat je een beetje jaloers bent ze hebben natuurlijk 2 wereld toppers in huis en hebben de mogelijkheid om co promoties te doen iets wat ik glory nog niet zo snel zie doen en de begeleiding en game plans zijn daar wat mma betreft beter

anoniem gg
13-09-2009, 21:26
beste bas ,ik vind dit wel een beetje kort door de bocht als je eigen patner en mede oprichter zelf ook niet helemaal schoon is .
ik denk ook dat je een beetje jaloers bent ze hebben natuurlijk 2 wereld toppers in huis en hebben de mogelijkheid om co promoties te doen iets wat ik glory nog niet zo snel zie doen en de begeleiding en game plans zijn daar wat mma betreft beter

Wij schuiven het verleden ook niet onder stoelen of banken (had overigens niks met vechtsport te maken), maar er werdt geproken over een frissende organisatie, noem je dat fris?
Nee zeker niet jaloers, ik ben trots op Gerard Mushashi en van Fedor kennen we allemaal het echte verhaal hoe die bij M-1 is gekomen!
Die mogelijkhied van co-promoties is gewoon een afpersing omdat ze zelf in kut zaaltjes wereldwijd proberen voor 10 euries en 15 euries kaartjes te verkopen.Begeleiding en game plans, hahahahahahahahahah je bedoelt in een computerspelletjes?
Je bedoelt die manager die beweerde dat hij van iemand binnen UFC had gehoord dat ze een bepaald bedrag hadden geboden voor Gerard Mushashi wat te laag was, die manager die niet direct in contact staat met Joe Silva of Danna White maar die van een geheimzinnige annonieme figuur iets had gehoord van de UFC?
Dit indianen verhaaltje alleen maar om Gerard ook bij Strikeforce te houden voor eigen belang met co-promotie activiteiten waar Gerard nooit een stuiver van ziet, je bedoeld dat ik daar jaloers op zou moeten zijn?
Die manager die Pride afperste om ze te laten meebetalen aan die twee catastrofale promoties hier in Nederland omdat Pride anders Fedor niet meer zouden krijgen?

Hahahahahaha, ja goed geregeld!
Dat komt natuurlijk omdat hij jaren les heeft gegeven op een soort lomschool daar krijg je wel unieke organisatorische ervaringen van en natuurlijk is dat een soort vooropleiding tot manager, promoter, Tv deskundige en en en.....

Richelieu
13-09-2009, 21:45
Effe uit interesse: hoeveel tafels zijn er eigenlijk? Ze vliegen er namelijk al maanden uit, dus het moeten er wel heel veel zijn.

Op de site van de promotor is goed te zien hoeveel tafels er zijn en hoeveel het e.e.a. kost Sebas. Voor zover de leken het kunnen zien zijn de eerste twee ringen om de wedstrijdring niet meer beschikbaar, dus die zijn dan uitverkocht (aanname Bas?) De overige ringen zijn nog te bestellen.

anoniem gg
13-09-2009, 21:46
Hey, ik heb een deja vu.



En alle bezoekers die daardoor de groei van Glory mogelijk hebben gemaakt mogen nu niet bij het jubileumfeestje zijn. Nou ja...mag wel alleen moet je ff 7x zoveel neerleggen als eerder, terwijl de line-up niet 7x beter is.


Ik hoop voor Glory dat die mensen tegen die tijd nog willen komen en dat ze niet teveel goodwill hebben verspeeld. Gelukkig zet Martijn op de 'normale' Glory's altijd wel een vette line-up neer


Effe uit interesse: hoeveel tafels zijn er eigenlijk? Ze vliegen er namelijk al maanden uit, dus het moeten er wel heel veel zijn.

x2

Ik ken maar weinig mensen die 250 euro uitgeven op een avondje stappen, en zelf doe ik het ook echt niet.
Maar Niels...met 35 euro red ik het ook weer niet ;) (maar ik snap je punt)



En ondertussen zelf maar verwijten rondstrooien over aannames...


Tja, de een geeft opdracht voor moord en de ander doet het zelf.

Is het niet de promotor die zijn nek uitsteekt, door een zaal te huren vechters haalt en veel promotie maakt om daar klanten mee te trekken! Er is verschil van smaak en omdat azijn zeikerds zoals jezelf buiten de deur willen houden is de opzet nu al geslaagd!

Wij baseren dit soort ondernemingen niet op hoop van forumwarriors, het is diezelfde Martijn die in samenwerking met Bert en GG nu ook de line up verzorgd!!

Nee ik strooi geen verwijten, ik doe wel constateringen en schrijf de waarheid!

En jij haalt ouwe koeien van 10 jaar geleden uit de sloot om nog iets naars te vinden en op die manier probeer je een 10 jarig feestje zwart te maken van een heel succesvol team! Je had er zo graag bij willen zijn dus dan maar je frustraties posten.
De ultieme post van een zeer gefrusteerd forum warrior, die zo graag wil maar niks kan!

anoniem gg
13-09-2009, 21:47
Op de site van de promotor is goed te zien hoeveel tafels er zijn en hoeveel het e.e.a. kost Sebas. Voor zover de leken het kunnen zien zijn de eerste twee ringen om de wedstrijdring niet meer beschikbaar, dus die zijn dan uitverkocht (aanname Bas?) De overige ringen zijn nog te bestellen.

Nee gewoon goed uit je doppen kijken!

ICON
13-09-2009, 21:57
de sfeer wordt grimmiger..... kent iemand niet een goede mop?

Richelieu
13-09-2009, 22:01
de sfeer wordt grimmiger..... kent iemand niet een goede mop?

Tja, we gaan het allemaal zien. Volgens Bas zijn de eerste twee ringen uitverkocht en volgens Micha vliegen de andere tafels als warme broodjes over de toonbank, kortom het word een uitverkocht VIP gala de 17de.

Over zo'n gala met zulke financiele belangen en kosten zijn niet echt veel grapjes over te maken.

Kingster
13-09-2009, 22:11
Bas, komt er nog een live stream van het evenement?

jesselaar
13-09-2009, 22:13
Wij schuiven het verleden ook niet onder stoelen of banken (had overigens niks met vechtsport te maken), maar er werdt geproken over een frissende organisatie, noem je dat fris?
Nee zeker niet jaloers, ik ben trots op Gerard Mushashi en van Fedor kennen we allemaal het echte verhaal hoe die bij M-1 is gekomen!
Die mogelijkhied van co-promoties is gewoon een afpersing omdat ze zelf in kut zaaltjes wereldwijd proberen voor 10 euries en 15 euries kaartjes te verkopen.Begeleiding en game plans, hahahahahahahahahah je bedoelt in een computerspelletjes?
Je bedoelt die manager die beweerde dat hij van iemand binnen UFC had gehoord dat ze een bepaald bedrag hadden geboden voor Gerard Mushashi wat te laag was, die manager die niet direct in contact staat met Joe Silva of Danna White maar die van een geheimzinnige annonieme figuur iets had gehoord van de UFC?
Dit indianen verhaaltje alleen maar om Gerard ook bij Strikeforce te houden voor eigen belang met co-promotie activiteiten waar Gerard nooit een stuiver van ziet, je bedoeld dat ik daar jaloers op zou moeten zijn?
Die manager die Pride afperste om ze te laten meebetalen aan die twee catastrofale promoties hier in Nederland omdat Pride anders Fedor niet meer zouden krijgen?

Hahahahahaha, ja goed geregeld!
Dat komt natuurlijk omdat hij jaren les heeft gegeven op een soort lomschool daar krijg je wel unieke organisatorische ervaringen van en natuurlijk is dat een soort vooropleiding tot manager, promoter, Tv deskundige en en en.....

als ik de mma resultaten bekijkt stelt het niet veel voor buiten alistair en ik denk toch dat m1 meer doet en bereikt met mma .wat jou persoonlijke vetes ook zijn ik vind je hypocriet en jaloers

niels
13-09-2009, 22:24
Bas, komt er nog een live stream van het evenement?

ben ik ook benieuwd naar, wil het graag zien!

761217186
13-09-2009, 22:33
Effe alle replay's gelezen. pfff...

Mijn mening: Ik oordeel eigenlijk nooit negatief over GG en ik snap de opzet van VIP tafels ook best wel. Maar als fan van vechtsport in het algemeen en van een aantal GG vechters had ik hier best bij willen zijn. Maar voor mij is de prijs voor een viptafel (cq stoel) te hoog. Nu kan iedereen makkelijk zeggen, dan ga je toch gewoon naar een ander gala (BOTE etc..) Maar hier gaat het nu niet om. GG had er in mijn beleving ook rekening mee kunnen houden dat er vechtsportliefhebbers en fans van GG vechters zijn die eenvoudigweg krapper bij kas zitten en geen viptafel kunnen betalen.

Ik hoop in iedergeval dat dit via een stream te zien is.

Mephisto
13-09-2009, 22:38
als ik de mma resultaten bekijkt stelt het niet veel voor buiten alistair en ik denk toch dat m1 meer doet en bereikt met mma .wat jou persoonlijke vetes ook zijn ik vind je hypocriet en jaloers

Ik denk dat een vergelijk tussen M-1 en Golden Glory er één is van appels en peren.

De uitleg van Micha over een Las Vegas VIp editie ligt me wel, zo had ik het nog niet bekeken en las het een succes wordt, petje af.

@Bas Boon; ik heb het niet over een verfrissende organisatie gehad...

... en het verfrissende daar was ...

Ik vond de hele ervaring verfrissend, goed zicht, mooie zaal met een prima atmosfeer en een puik publiek (op zaterdag), ik heb het zelfs nog vergeleken met een Shooto gala omdat het publiek de wedstrijden enorm waardeerden.

Wat mij wel beviel was dat ik niet allemaal dezelfde koppen zag als op de andere gala's, in mijn ogen wordt het Nederlandse MMA in stand gehouden met een vaste poule vechters waar maar weinig ruimte is voor nieuwelingen, nieuwelingen die komen leggen het in het begin vaak af tegen de ouwe garde en worden na een paar verliespartijen afgeschreven. Het niveau van die bestaande poule stelt blijkbaar niet zo heel veel voor gezien de status van het Nederlandse en wellicht Europese MMA in de wereld, positieve uitzonderingen als Alistair en Gegard (dus niet Gerard) en wellicht Antoni Hardonk daargelaten... Ik hoop dat wanneer MMA in Nederland meer mainstream wordt deze situatie doorbroken wordt en nieuwe talenten meer kansen krijgen om zich te ontwikkelen zonder in de schaduw te blijven van de gevestigde orde. M-1 speelt in mijn ogen daar nu een belangrijke rol in...

Wie er achter zit, en wat voor schurken dat al dan niet zijn boeit me niet, dat is achter de schermen en daar kom ik niet...

Harlem
13-09-2009, 23:00
Er zal vast geen stream komen als het gala niet uitverkocht raakt. En als misja zo zijn best doet om het er op te laten lijken dat de tafels heel hard gaan dan weet ik al genoeg..

Worden er nog kortingen uitgedeeld als er in de laatste week nog 100 tafels over zijn?

Jeru
13-09-2009, 23:13
Heb ik niet naar gekeken Harmen. Ben een keer op de site geweest voor de line-up, en naar aanleiding daarvan heb ik niet de moeite genomen om te kijken of er nog kaartjes/tafels zijn.

http://www.unitedglory.nl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=31&Itemid=89&TreeId=1

Zijn nog aardig wat tafeltjes te reserveren. Hoop wel dat ze flink uitverkopen (of bijna dan). Misschien een andere markt aanboren dan alleen de vechtsportliefhebbers.

jesselaar
13-09-2009, 23:28
Is het niet de promotor die zijn nek uitsteekt, door een zaal te huren vechters haalt en veel promotie maakt om daar klanten mee te trekken! Er is verschil van smaak en omdat azijn zeikerds zoals jezelf buiten de deur willen houden is de opzet nu al geslaagd!

Wij baseren dit soort ondernemingen niet op hoop van forumwarriors, het is diezelfde Martijn die in samenwerking met Bert en GG nu ook de line up verzorgd!!

Nee ik strooi geen verwijten, ik doe wel constateringen en schrijf de waarheid!

En jij haalt ouwe koeien van 10 jaar geleden uit de sloot om nog iets naars te vinden en op die manier probeer je een 10 jarig feestje zwart te maken van een heel succesvol team! Je had er zo graag bij willen zijn dus dan maar je frustraties posten.
De ultieme post van een zeer gefrusteerd forum warrior, die zo graag wil maar niks kan!

over ouwe koeien gesproken je doet zelf niet anders en je als een kind van twaalf gedragen ,als er een gefrusteerd is ben je het zelf

jesselaar
14-09-2009, 03:23
Als jij 15 euro wilt betalen voor M-1 (is dat een wasmiddel?) moet jezelf weten. Welke verfrissende bende bedoel je? Je bedoelt die M-1 die gerund wordt door een ex leraar lomschool met aanklachten van opdracht geven tot moord? Dreigingen met Rusische maffia, tja iedereen heeft zo zijn eigen idee over verfrissend!
Wow, jij leert snel niet alle mixfighters pissen azijn hoor, maar jij bent er inderdaad een van met een heel verfrissende straal commentaar.....
bas mischien is het je ontgaan maar m1 /strikeforce doen toch co promoties? dus gaat alistair voor een wasmiddel vechten ,word hij lekker schoon van oepsssssss

ZakKa!
14-09-2009, 06:57
Ik snap de kritiek dat er voor het 'gewone volk' dat geen tafel kan betalen er geen normale plek is op het gala. Echter, het wordt volgens Micha uitgezonden op TV, dus dat is al 1 plus erbij. Als er ook nog eens een livestream wordt geregeld, (wie weet voor een klein bedrag) zijn er denk ik al een hoop "zeurkousen" minder.

Dussss, komt er een livestream? Ik zou er in ieder geval wel geld voor overhebben, mits het een goede is.

micha
14-09-2009, 07:30
Ik snap de kritiek dat er voor het 'gewone volk' dat geen tafel kan betalen er geen normale plek is op het gala. Echter, het wordt volgens Micha uitgezonden op TV, dus dat is al 1 plus erbij. Als er ook nog eens een livestream wordt geregeld, (wie weet voor een klein bedrag) zijn er denk ik al een hoop "zeurkousen" minder.

Dussss, komt er een livestream? Ik zou er in ieder geval wel geld voor overhebben, mits het een goede is.


thanks man eindelijk een normale reactie. Volgens mij komt er een stream . ik weet alleen niet of hij live is maar ik ga jullie op de hoogte houden.

Bud S
14-09-2009, 08:07
altijd weer goed hoor die glory/bas/micha threads
modderworstelen

:thup:

micha
14-09-2009, 08:09
altijd weer goed hoor die glory/bas/micha threads
modderworstelen

:thup:


Helaas... op deze VIP Las Vegas Edition van Glory op 17 Oktober in de PTA geen modderworstelen..... ;)

anoniem gg
14-09-2009, 08:10
bas mischien is het je ontgaan maar m1 /strikeforce doen toch co promoties? dus gaat alistair voor een wasmiddel vechten ,word hij lekker schoon van oepsssssss

Nee hoor, het is mij niet ontgaan dat een stelletje oplichters hun naam willen plakken op iemand die wel succesvol op eigen houtje een sterke organisatie neer heeft gezet met een goede TV deal.
De deal met Strikeforce had ik al gemaakt voordat de roversbende voorbij kwam, maar nu je het zegt ga ik mijn geld vooraf vragen. Nee wacht dit is een ideale manier om nee te zeggen tegen het getekende contract het is immers met Strikeforce, wij willen niet op M-Mini promotions Oplichters en Co vechten!
Is dat die "goed georganiseerde organisatie" M-1 die in Amerika organiseerde en Thommy de Depret voor niks liet vliegen en niet eens het fatsoen had om af te bellen?
Lag weer ergens aan, weer geloof ik?
Zal mij benieuwen als Fedor een paar keer verliest of door omstandigheden niet meer kan vechten wat er dan gebeurt met al die opgedrongen "Co-Promoties" waar de vechter nooit een stuiver van ziet!

Richelieu
14-09-2009, 08:19
Is dat die "goed georganiseerde organisatie" M-1 die in Amerika organiseerde en Thommy de Depret voor niks liet vliegen en niet eens het fatsoen had om af te bellen?
Lag weer ergens aan, weer geloof ik?

Lag aan zijn visum.......


Nee hoor, het is mij niet ontgaan dat een stelletje oplichters hun naam willen plakken op iemand die wel succesvol op eigen houtje een sterke organisatie neer heeft gezet met een goede TV deal.
De deal met Strikeforce had ik al gemaakt voordat de roversbende voorbij kwam, maar nu je het zegt ga ik mijn geld vooraf vragen. Nee wacht dit is een ideale manier om nee te zeggen tegen het getekende contract het is immers met Strikeforce, wij willen niet op M-Mini promotions Oplichters en Co vechten!
Is dat die "goed georganiseerde organisatie" M-1 die in Amerika organiseerde en Thommy de Depret voor niks liet vliegen en niet eens het fatsoen had om af te bellen?
Lag weer ergens aan, weer geloof ik?
Zal mij benieuwen als Fedor een paar keer verliest of door omstandigheden niet meer kan vechten wat er dan gebeurt met al die opgedrongen "Co-Promoties" waar de vechter nooit een stuiver van ziet!

Harde woorden Bas, die volgens mij niet echt in deze topic passen. Om in jou filosofie te blijven; er worden een behoorlijk aantal zware aanames gedaan die deze organisatie onnodig in het discredit brengen. Ik vraag me af of dat nu allemaal wel nodig is?

knift
14-09-2009, 08:36
pffff begint weer behoorlijk triest te worden ik heb gelukkig een tafeltje en 5 vrienden die erg graag mee willen maar kan ook begrijpen dat mensen het te duur vinden maar laat elkaar gewoon in elkaars waarden kom op zeg glory heeft gewoon een top gala in de pen staan en of je het een goeie mm vind is per persoon verschillend ben ook in hilversum geweest bij de M-1 was echt top maar wie of wat het organiseerd met wat voor achtergrond dan ook hou ik geen rekening mee ben blij dat er zoveel gala's zijn in nederland en persoonlijk springt glory er uit met in mijn ogen een super mm een super locatie ben erg benieuwd gewoon als vechtsport liefhebber.

anoniem gg
14-09-2009, 09:05
Lag aan zijn visum.......



Harde woorden Bas, die volgens mij niet echt in deze topic passen. Om in jou filosofie te blijven; er worden een behoorlijk aantal zware aanames gedaan die deze organisatie onnodig in het discredit brengen. Ik vraag me af of dat nu allemaal wel nodig is?

Aanamens zijn dingen die je denkt net zoiets als geloof, je weet het niet zeker maar je bent er zelf van overtuigd.
Iets weten omdat je er met je neus bovenop staat en dus een ervaring opdoet is een ander verhaal.
Bas Boon speaks out about PRIDE | FightOpinion.com - Your Global Connection to the Fight Industry. (http://www.fightopinion.com/2007/12/27/bas-boon-speaks-out-about-pride/)

Appy E brengt zichtzelf wel in de problemen:
Joe Silva Talks Gegard Mousasi: [Archive] - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/archive/index.php/t-94953.html)
mixfight forum and imago problemen censuur [Archive] - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/archive/index.php/t-69476.html)
Roman Zentsov Aryan Tattoo - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://sherdog.net/forums/f2/roman-zentsov-aryan-tattoo-343905/)
Aleks Emelianenko on Skinhead/Nazi-Propaganda-Videos - translation needed! - Page 9 - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f61/aleks-emelianenko-skinhead-nazi-propaganda-videos-translation-needed-908219/index9.html)
Russian Blood Runs Icky: Aleksander Emelianenko, Kirill Sidelnikov - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2009/3/3/779335/russian-bloodtest-news-ale)

anoniem gg
14-09-2009, 09:14
over ouwe koeien gesproken je doet zelf niet anders en je als een kind van twaalf gedragen ,als er een gefrusteerd is ben je het zelf

wat is er met mijn reactie gebeurt?

Richelieu
14-09-2009, 09:53
wat is er met mijn reactie gebeurt?

Beste Bas,

Net zoals eerdere topics die ik gesloten heb begint deze ook te ontaarden in een grote modderpoel waar ik in ieder geval totaal geen zin in heb. Er word een topic geopend met de vraag van een forumbezoeker waar de promotor met zijn matchmaking blijft. Op zich een niet meer dan normale vraag want deze bezoeker zou zomaar eens een tafel hebben gekocht voor een aanzienlijk bedrag. Het gevolg is wederom een hele stortvloed van reacties waar men door de bomen het bos niet meer kan zien. Gescheld over een weer en reply's over worstjes, avondsnacks en te dikke vriendinnnen. Kortom, totaal niet relevant in deze topic.

De vraag is duidelijk: "Waar blijft de matchmaking"? Op je eigen site geef je zelf aan dat deze in augustus 2009 bevestigd zou worden en ten aanzien van de vele tafelkopers een niet meer dan normale vraag in mijn ogen! We waren toch erg benieuwd hoe het met de partijen zat van de Gebr. Overeem en bijv. de partij tussen Stringer en Staring?

We zijn dus ook erg benieuwd Bas naar de volledige line-up en als je die rond hebt horen we dat graag van je. Omdat het moddergooien wederom begonnen is en niemand daar beter van wordt stel ik toch voor om deze topic in ieder geval te sluiten!