PDA

View Full Version : UFC FORUM : Alistair Overeem's manager considers breaking with Strikeforce b/c of M-1



MMA Fan
14-09-2009, 20:26
UFC FORUM : Alistair Overeem's manager considers breaking with Strikeforce b/c of M-1


Alistair Overeem's manager considers breaking with Strikeforce b/c of M-1 - UFC Community Forum (http://forums.ufc.production.sparkart.net/showthread.php?t=8206)

De dikke nudist
14-09-2009, 20:37
Is dat direct vertaald uit die ene thread op dit forum? Daar lijkt het wel op. Of heeft BB een interview gegeven en precies datzelfde gezegd?

Dit is niet goed.

micha
14-09-2009, 20:41
mmm vreemd . ik denk dat iemand het gewoon heeft vertaald en op het UFC forum heeft gezet.

Iloveknockouts misschien?

jesselaar
14-09-2009, 20:43
beste forum warriors ,in de usa moet je altijd van te voren betalen dit gaat via de commissie dus weer een slap argument ,maargoed we zijn het gewent zo langzamerhand

jesselaar
14-09-2009, 20:45
mmm vreemd . ik denk dat iemand het gewoon heeft vertaald en op het UFC forum heeft gezet.

Iloveknockouts misschien?
net zo als hier op het forum zeker dat was bas niet het was zn tweede persoonlijkheid,lol

ICON
14-09-2009, 20:58
Leg eens uit jochie, waarom is de frustratie jegens mij zo groot dat je denkt dat ik zo'n actie uithaal?


je gaat me toch niet vertellen dat je micha serieus neemt?

ICON
14-09-2009, 20:59
maarruh is dit echt vertaald vanaf deze site? dat zou wat zijn zeg....hoop niet dat dit nadelige gevolgen heeft voor alistair.

chief108
14-09-2009, 21:08
het is iig iemand die hier meeleest...

da's wel duidelijk

ene nick thomas? Profile: SB Nation (http://www.sbnation.com/users/Nick%20Thomas)
doesn't ring a bell...

ach...
negatieve aandacht is ook aandacht
toch?

wesh
14-09-2009, 21:09
Op Bloodyelbow:



Bas Boon, Alistair Overeem's manager and head of Golden Glory (http://www.goldenglory.com/fighters.html) considers breaking with Strikeforce now that M-1 has entered into a co-promotion?:
"It hasn't escaped my notice that we are dealing with a bunch of crooks who wish to brand their name onto someone who has managed to build up a successful organization on his own with a good network deal."
"Our deal with Strikeforce was made before this bunch of robbers came along, but now we were planning on asking our money in advance. In fact, I see this as the ideal opportunity to say no to the contract that was signed earlier; we don't want to fight on any M-mini Cons & co promotions."
"Is this the same organization that let Tommy Depret fly to America for nothing without having the decency to phone him to let him know it was cancelled?"
"I wonder what happens if Fedor loses a couple of times, or can't fight due to circumstances, to all those enforced `Co-Promotions` that do not benefit the fighters in any way."


Quote van BasBoon uit het andere topic:


Nee hoor, het is mij niet ontgaan dat een stelletje oplichters hun naam willen plakken op iemand die wel succesvol op eigen houtje een sterke organisatie neer heeft gezet met een goede TV deal.
De deal met Strikeforce had ik al gemaakt voordat de roversbende voorbij kwam, maar nu je het zegt ga ik mijn geld vooraf vragen. Nee wacht dit is een ideale manier om nee te zeggen tegen het getekende contract het is immers met Strikeforce, wij willen niet op M-Mini promotions Oplichters en Co vechten!
Is dat die "goed georganiseerde organisatie" M-1 die in Amerika organiseerde en Thommy de Depret voor niks liet vliegen en niet eens het fatsoen had om af te bellen?
Lag weer ergens aan, weer geloof ik?
Zal mij benieuwen als Fedor een paar keer verliest of door omstandigheden niet meer kan vechten wat er dan gebeurt met al die opgedrongen "Co-Promoties" waar de vechter nooit een stuiver van ziet!

Lijkt mij dat het gewoon vertaald is.

chief108
14-09-2009, 21:15
wel cool dat MF zo internationaal weer eens op de kaart gezet wordt natuurlijk :p

wesh
14-09-2009, 21:15
Tja.. ben een beetje traag vandaag :)

iconian
14-09-2009, 21:15
ja ik zag het eerder al op sherdog maar wilde het basboon niet inwrijven. Maar er is een hele geschiedenis tussen m-1 en boon dus ik begrijp dat ze het oppikken. Goed vertaald trouwens, leest een bloodyelbow schrijven ook mixfight mee? die kwamen ook met de excuses voor het stuk over Overeem nadat basboon hier iets had gepost

ICON
14-09-2009, 21:16
ja dana postte gisteren nog dat hij het zo leuk vindt hier

De dikke nudist
14-09-2009, 21:17
Maar niet met een vertaalprogramma zo te zien. Iemand heeft het dus bewust vertaald en doorgespeeld denk ik. Of die gast van Bloodyelbow moet Nedelands kunnen.

chief108
14-09-2009, 21:21
ik gok erop dat nick thomas gewoon een MF-lid is...

Cave
14-09-2009, 21:22
Maar niet met een vertaalprogramma zo te zien. Iemand heeft het dus bewust vertaald en doorgespeeld denk ik. Of die gast van Bloodyelbow moet Nedelands kunnen.

Lijkt me dat het iig iemand is die de Engelse taal goed beheerst. Het meeste is niet letterlijk vertaald maar goed omgezet in het Engels. Misschien iemand die nog een Boontje te schillen heeft?

anoniem gg
14-09-2009, 21:31
maarruh is dit echt vertaald vanaf deze site? dat zou wat zijn zeg....hoop niet dat dit nadelige gevolgen heeft voor alistair.

slechte vertaling en nee heeft geen gevolgen, misschien voor de lolbroek die de slechte vertaling heeft gemaakt

Er stond dat is mischien een goed idee om niet meer te vechten nu de roversbende er is, zoals er altijd excuses werden aangedragen door forum warriors waarom Appy afezegde, wel een beetje beter je best doen met die vertaling, zo ligt het er wel erg dik op!

anoniem gg
14-09-2009, 21:32
wel cool dat MF zo internationaal weer eens op de kaart gezet wordt natuurlijk :p

Met plezier

Cave
14-09-2009, 21:36
slechte vertaling en nee heeft geen gevolgen, misschien voor de lolbroek die de slechte vertaling heeft gemaakt

Er stond dat is mischien een goed idee om niet meer te vechten nu de roversbende er is, zoals er altijd excuses werden aangedragen door forum warriors waarom Appy afezegde, wel een beetje beter je best doen met die vertaling, zo ligt het er wel erg dik op!

Ik help het je hopen Bas, kan me namelijk ook goed voorstellen dat de mensen van M-1 hier minder hard om kunnen lachen.

Rverm
14-09-2009, 21:36
pittig verhaal, het gaat vrij ver om dingen te vertalen en openbaar te maken op een internationale site. Hoop niet dat dit nadelig is voor de carriere van Overeem.

chief108
14-09-2009, 21:37
Met plezier
zie nog niet echt een piek in aantal guests

zeg nog eens wat raars wat ze kunnen vertalen Bas...

lopez86
14-09-2009, 21:39
Lol.
All hail the interwebz.
Wel zuur als dit nadelig is voor Alistair ze carriére natuurlijk.

Mephisto
14-09-2009, 21:40
... een internationale site...

...het kan zijn dat ik uit een ei kom gekropen maar ik hoor vandaag voor het eerst van Bloody Elbow...

iconian
14-09-2009, 21:41
straks melden ze dat alistair niet vecht omdat hij door een junk aan een meer met pado's taartjes en kwaaie wijven is bekogeld.

chief108
14-09-2009, 21:42
Ik help het je hopen Bas, kan me namelijk ook goed voorstellen dat de mensen van M-1 hier minder hard om kunnen lachen.
x2

of strikeforce....

anyways, bas is een grote jongen, 18 jaar geweest en heeft een eigen bankrekening
als hij zegt dat alles goed komt, dan zal dat wel zo zijn toch?

wat is nou het ergste wat er fout kan gaan?

De dikke nudist
14-09-2009, 21:44
slechte vertaling en nee heeft geen gevolgen, misschien voor de lolbroek die de slechte vertaling heeft gemaakt

Er stond dat is mischien een goed idee om niet meer te vechten nu de roversbende er is, zoals er altijd excuses werden aangedragen door forum warriors waarom Appy afezegde, wel een beetje beter je best doen met die vertaling, zo ligt het er wel erg dik op!

De vertaling is gewoon netjes gedaan hoor.

Maar zie je zelf nu ook in hoe onprofessioneel ruzie maken met vreemden op het internet is? De "forumwarriors" hebben niks te verliezen. Die naaien jou gewoon op zodat er wat te lachen valt. Maar jij bent zakelijk verantwoordelijk voor een groep van de beste vechtsporters van Nederland. Dit is klooien met hun brood. En waarvoor? Omdat iemand die jou niet kent iets zegt op het internet? Je beweert dat je er boven staat, maar je wentelt je er keer op keer lekker in om.

Cave
14-09-2009, 21:45
x2

of strikeforce....

anyways, bas is een grote jongen, 18 jaar geweest en heeft een eigen bankrekening
als hij zegt dat alles goed komt, dan zal dat wel zo zijn toch?

wat is nou het ergste wat er fout kan gaan?

Als ik alles moest geloven wat managers zeggen dan was ik een onmisbaar medewerker, mijn gewicht in goud waard en zat ik met mijn capaciteiten binnen twee jaar in elke raad van bestuur. Guess what...

Rverm
14-09-2009, 21:47
...het kan zijn dat ik uit een ei kom gekropen maar ik hoor vandaag voor het eerst van Bloody Elbow...

ik ook :D ook nog nooit van gehoord...
maja ik deed aannames dat het best eens een internationaal bekende site kon zijn...

chief108
14-09-2009, 21:47
Maar zie je zelf nu ook in hoe onprofessioneel ruzie maken met vreemden op het internet is? De "forumwarriors" hebben niks te verliezen. Die naaien jou gewoon op zodat er wat te lachen valt. Maar jij bent zakelijk verantwoordelijk voor een groep van de beste vechtsporters van Nederland. Dit is klooien met hun brood. En waarvoor? Omdat iemand die jou niet kent iets zegt op het internet? Je beweert dat je er boven staat, maar je wentelt je er keer op keer lekker in om.
QFT

anoniem gg
14-09-2009, 21:50
De vertaling is gewoon netjes gedaan hoor.

Maar zie je zelf nu ook in hoe onprofessioneel ruzie maken met vreemden op het internet is? De "forumwarriors" hebben niks te verliezen. Die naaien jou gewoon op zodat er wat te lachen valt. Maar jij bent zakelijk verantwoordelijk voor een groep van de beste vechtsporters van Nederland. Dit is klooien met hun brood. En waarvoor? Omdat iemand die jou niet kent iets zegt op het internet? Je beweert dat je er boven staat, maar je wentelt je er keer op keer lekker in om.

Nee de vertaling is slecht gedaan.
Er staat dat het een goed idee is om dat evt te gebruiken om af te zeggen.
Kloten met hun brood waar heb je het over?

Dat is de bedoeling van afgunstige forum warriors die proberen door dit te vertalen, wat ze niet in de gaten hebben is dat het op vele manieren te gebruiken is.
Ik zal dat zeker niet schuwen indien nodig, thanks!

Wel leuk dat die gasten van M-1 zo de waarheid over zichzelf afroepen en er zoveel vertaal werk in stoppen, zullen die amerikanen leuk vinden!

Ik heb met niemand ruzie? Ben me prima aan het vermaken!

NielsN
14-09-2009, 21:50
QFT

x2, goede post, Dikke...

chief108
14-09-2009, 21:51
misschien moet je ook maar een disclaimer onder je naam
net als ik :p

Mephisto
14-09-2009, 21:55
misschien moet je ook maar een disclaimer onder je naam
net als ik :p

voor de dikke wordt het zoiets... kort en bondig

http://farm4.static.flickr.com/3252/3078615912_e909880d36.jpg

Cave
14-09-2009, 21:56
Nee de vertaling is slecht gedaan.
Er staat dat het een goed idee is om dat evt te gebruiken om af te zeggen.
Kloten met hun brood waar heb je het over?

Dat is de bedoeling van afgunstige forum warriors die proberen door dit te vertalen, wat ze niet in de gaten hebben is dat het op vele manieren te gebruiken is.
Ik zal dat zeker niet schuwen indien nodig, thanks!

Wel leuk dat die gasten van M-1 zo de waarheid over zichzelf afroepen en er zoveel vertaal werk in stoppen, zullen die amerikanen leuk vinden!

Ik heb met niemand ruzie? Ben me prima aan het vermaken!

Wat is er volgens jou nu niet goed vertaald in het stuk dan?

iconian
14-09-2009, 22:02
Wat is er volgens jou nu niet goed vertaald in het stuk dan?

klopt echt precies, reps voor knockouts voor de goede vertaling

De dikke nudist
14-09-2009, 22:06
Nee wacht dit is een ideale manier om nee te zeggen tegen het getekende contract het is immers met Strikeforce, wij willen niet op M-Mini promotions Oplichters en Co vechten!


In fact, I see this as the ideal opportunity to say no to the contract that was signed earlier; we don't want to fight on any M-mini Cons & co promotions.

Zoek de verschillen...

Ik heb jouw Engels wel eens gezien BB... neem maar van mij aan dat de strekking van deze passages dezelfde is.

XedgeX
14-09-2009, 22:07
wat betekent dit nu voor alistair eigenlijk? Kan die nou nog wel ergens vechten? Zou kut zijn als alles nu ineens afgelopen zou zijn voor hem...

edit: shit, ik moet nog van mijn edge naam af...

Mephisto
14-09-2009, 22:07
forum worrier...

ik geef de voorkeur aan forum ninja...

http://i17.photobucket.com/albums/b98/paracyde/A.gif

anoniem gg
14-09-2009, 22:08
Zoek de verschillen...

Ik heb jouw Engels wel eens gezien BB... neem maar van mij aan dat de strekking van deze passages dezelfde is.

Juist maar in welke contex vriend, maar geloof mij de persoon die dit hebben gedaan, bedankt, ik laat jullie later wel weten hoeveel meer geld dit geintje weer heeft opgelverd!
Thanks

Zou die vertaler mij even een mailtje kunnen sturen, ik heb nog meer vertaal werk!

chief108
14-09-2009, 22:12
Zoek de verschillen...

Ik heb jouw Engels wel eens gezien BB... neem maar van mij aan dat de strekking van deze passages dezelfde is.
idd...

vind het sowieso een magere reply van BB
zit vol met aannames etc...

>>zelfs het nederlands van BB is belabberder...<<

De dikke nudist
14-09-2009, 22:13
Dat is de onderliggende gedachte van wat ik probeer duidelijk te maken.
Als je zulke dingen op het internet gooit bepaal jij de context niet meer.

Maar als de manager van GG er geen probleem in ziet, wie ben ik dan. Veel succes met de onderneming.

Cave
14-09-2009, 22:13
Juist maar in welke contex vriend, maar geloof mij de persoon die dit hebben gedaan, bedankt, ik laat jullie later wel weten hoeveel meer geld dit geintje weer heeft opgelverd!
Thanks

Zou die vertaler mij even een mailtje kunnen sturen, ik heb nog meer vertaal werk!

Als de vertaler zich niet meldt wil ik het ook best doen hoor Bas. Voor een beetje meer doe ik zelfs je Nederlandstalige schrijfsels!

Maar wat betreft de vertaling en de context: je hebt gelijk dat de context niet mee vertaald is. Maakt meteen duidelijk waarom het niet slim is om zulke posts te plaatsen op een forum....

chief108
14-09-2009, 22:14
Zou die vertaler mij even een mailtje kunnen sturen, ik heb nog meer vertaal werk!
was al geplaatst ouwe:


ene nick thomas? Profile: SB Nation (http://www.sbnation.com/users/Nick%20Thomas)
doesn't ring a bell...


enne...


bedankt, ik laat jullie later wel weten hoeveel meer geld dit geintje weer heeft opgelverd!
Thanks





Je kunt zeggen wat je wilt maar het hele fucking forum staat wel bol van de GG/Glory zo vlak voor hun gala. Positief of niet, het is wel GG die de boventoon voert hiero..




ach...
negatieve aandacht is ook aandacht
toch?
zei ik toch?

BB is net als Herman Brood
als je maar je met je bek in krant staat
maakt niet uit hoe

zal me niets verbazen als hij het zelf doorgespeeld heeft
de ouwe schurk :p

anoniem gg
14-09-2009, 22:15
Dat is de onderliggende gedachte van wat ik probeer duidelijk te maken.
Als je zulke dingen op het internet gooit bepaal jij de context niet meer.

Maar als de manager van GG er geen probleem in ziet, wie ben ik dan. Veel succes met de onderneming.

Nee ik zal het positief gebruiken voor meer verdiensten, dus bedankt!

micha
14-09-2009, 22:17
Leg eens uit jochie, waarom is de frustratie jegens mij zo groot dat je denkt dat ik zo'n actie uithaal?

noem je mij nou jochie kleine krullenbol?

Wiseguy
14-09-2009, 22:17
Simon Rutz, Dana White en Scott coker zouden ook op dit forum moeten komen en ons moeten uitmaken voor keyboardwarriors.

Mephisto
14-09-2009, 22:19
lol @ Simon Rutz en Dana White in één zin...

Illest
14-09-2009, 22:28
zou die grote waffel zich dan echt tegen 'm keren? zou 't?...


schitterend dit :thup:

anoniem gg
14-09-2009, 22:53
zou die grote waffel zich dan echt tegen 'm keren? zou 't?...


schitterend dit :thup:

Nee hoor de grote waffel van degene die het stuk heeft vertaald doet wonderen op bv sherdog, wat een positieve reacties en wat zijn die mensen daar allemaal goed op de hoogte zeg!
Top wat een reclame, de prijs vliegt omhoog!

Dank namens Alistair en het management!

anoniem gg
14-09-2009, 22:56
was al geplaatst ouwe:


enne...







zei ik toch?

BB is net als Herman Brood
als je maar je met je bek in krant staat
maakt niet uit hoe

zal me niets verbazen als hij het zelf doorgespeeld heeft
de ouwe schurk :p

Kom op chief?
Herman Brood? Wel zijn creativiteit maar zeker niet zijn levensstijl, heb nog nooit een pilletje of joint van mijn leven gehad, nu niet bepaald het beeld van Herman Brood!

Mephisto
14-09-2009, 23:01
lol @ positieve reacties...

http://img141.imageshack.us/img141/8653/hospitalized23.jpg

...gelukkig bestaan er geen Engelstalige forum warriors anders hadden we moeten twijfelen aan de geloofwaardigheid van de posts aldaar...

...ben benieuwd of we Alistair snel in de UFC zullen zien...

A.F.
14-09-2009, 23:01
:jerry:

de reacties zijn inderdaad positief op sherdog.... lol... whateverrrrr

Bas,

kan je me misschien vertellen waarom je nu door dit hele gebeuren je opeens meer geld kan vragen????

anoniem gg
14-09-2009, 23:11
lol @ positieve reacties...

http://img141.imageshack.us/img141/8653/hospitalized23.jpg

...gelukkig bestaan er geen Engelstalige forum warriors anders hadden we moeten twijfelen aan de geloofwaardigheid van de posts aldaar...

...ben benieuwd of we Alistair snel in de UFC zullen zien...

Het was zijn hand, let dan ook op, die foto kan ik niet gebruiken

anoniem gg
14-09-2009, 23:12
:jerry:

de reacties zijn inderdaad positief op sherdog.... lol... whateverrrrr

Bas,

kan je me misschien vertellen waarom je nu door dit hele gebeuren je opeens meer geld kan vragen????

daarom ben ik manager en jij een forumwarrior

A.F.
14-09-2009, 23:15
daarom ben ik manager en jij een forumwarrior

raar antwoord op een normale vraag....

Mephisto
14-09-2009, 23:17
Het was zijn hand, let dan ook op, die foto kan ik niet gebruiken

haha, sportieve reactie :thup:...

...valt me op dat je sinds het begin van deze avond zo kort en bondig antwoord, leest erg prettig weg...

NielsN
14-09-2009, 23:17
Ja. Dank daarvoor! :thup:

oliebol
14-09-2009, 23:28
Bas is een baas:pimp:

a.s.c.
14-09-2009, 23:30
daarom ben ik manager en jij een forumwarrior

Ik zou 'forumwarrior' Flipper wel eens willen zien knokken tegen de -70/ -76 vechters van GG (Bijv. Hamid Corassani, Vincent Latoel of Tommy Depret). Denk dat het best mooie potten kunnen worden.

iconian
14-09-2009, 23:44
Pardon?

grapje joh, nav jouw post en micha's antwoord :p:p:p

NielsN
14-09-2009, 23:46
grapje joh, nav jouw post en micha's antwoord :p:p:p

Goed grapje. :D

Wel van het soort dat roddels promoveert tot waarheden, dat wel. :p

A.F.
14-09-2009, 23:52
* steekt nog een peuk op en zet een blikje bier op ze bierbuik *

anoniem gg
14-09-2009, 23:53
* steekt nog een peuk op en zet een blikje bier op ze bierbuik *


worstenbroodjes en voetbal

Mephisto
14-09-2009, 23:58
worstenbroodjes en voetbal

haha, 't is net Paflov...

Cave
15-09-2009, 00:03
worstenbroodjes en voetbal

Kun je op het GG-gala ook worstenbroodjes krijgen?

A.F.
15-09-2009, 00:06
worstenbroodjes en voetbal

nah... geen voetbal

adenane
15-09-2009, 00:31
lieve bas,

Ik ben expres een weekend niet hier geweest op het forum. Vanwege het feit dat ik voor het weekend een thread had geopend in het off topic gedeelte...
...dat ik leuk met je wilde praten. Daar reageer je bija niet op, want dat is kennelijk niet zo interessant!
Als ik nu teruglees schrijf je echt non-stop pulp scheiss, scheiss...
echt ongelooflijk hoe jij je door alle stront door probeert te wurmen.......

waanzinnig!! wat een pulp kan jij schrijven.

De leiding van MF denkt natuurlijk "prima".....





Bas B = gewoon een film


goeie pr Bas, schaam je de tyfus als mens........


Maar het is wel super non-stop pulp scheiss, scheiss wat Bas post, daarom pleitte ik ook voor een blog van Bas.

Jammer dat Bas er zelf anders over denkt. :(

Tony
15-09-2009, 00:55
mijn god wat is er tich gaande hier. ik geef mijn vriendin altijd op haar flikker omdat ze de achterklap van nu.nl zo vaak leest en volgt. dat zou ik met jullie ook moeten doen stelletje aasgieren en sensatiezoekers...


nee nu ff serieus. prima topic dit. heb er net een kwartier uit mijn leven een humoristische invulling mee kunnen geven. top

micha
15-09-2009, 07:01
Pardon?



Je reageert als een jochie door te insinueren dat ik een of ander sneu geintje heb uitgehaald. Maar als je aanstoot neemt aan mijn woorden, zal ik even anders vragen. Micha, waarom denk je dat ik zoiets zou uithalen?

dat weet jij donders goed. ik denk ook niet dat het jou eiegn idee is. maar dat je dit doet voor je baas. Normaal ben je ook niet zo'n held maar nu wordt je wel erg laf.

@ Roy ik heb geen krullen. sebas is de krullensmurf van Rutz

chief108
15-09-2009, 10:24
wat een gezeiks allemaal, gewoon knokken, want daar gaat het om in de sport!
idd...

laat die malle bassie maar zijn eigen boontjes doppen

want allememaggies, wat een onzin kraamt die gast eruit zeg
denk dat niemand, ook GG niet, daar op zit te wachten

dikke fail als mens zoals Roy S zei....

B3 lik3 M3
15-09-2009, 10:52
@Micha en ILKO:

Hou het even netjes..

FOCUS
15-09-2009, 11:12
http://i967.photobucket.com/albums/ae159/vingtsun108/FAILcatIsensefail.jpg

anoniem gg
15-09-2009, 11:26
idd...

laat die malle bassie maar zijn eigen boontjes doppen

want allememaggies, wat een onzin kraamt die gast eruit zeg
denk dat niemand, ook GG niet, daar op zit te wachten

dikke fail als mens zoals Roy S zei....

Ik moet je teleurstellen, ik wordt aangemoedigd door trainers en vechters, ze vinden het meer dan prachting!
Mijn onzin is te zien in de bioscoop (Internationaal), op TV (Internationaal), internet, bij free record , videotheken, media markt en andere zaken.
En dat allemaal zonder pado's en pilletjes en worstenbroodjes

Biiyen
15-09-2009, 12:14
Ik hoop dat uit jou onzin een fightdeal met de UFC komt. Regel dat maar! Stoppen met die K1 flauwekul en naar de UFC. Daar is de echte prestige, de echte roem, de rest is allemaal bijzaak.

Tony
15-09-2009, 12:18
Ik moet je teleurstellen, ik wordt aangemoedigd door trainers en vechters, ze vinden het meer dan prachting!
Mijn onzin is te zien in de bioscoop (Internationaal), op TV (Internationaal), internet, bij free record , videotheken, media markt en andere zaken.
En dat allemaal zonder pado's en pilletjes en worstenbroodjes

kan je nagaan hoe het is als je het de volgende keer met worstenbroodjes erbij doet.

anoniem gg
15-09-2009, 12:21
Ik hoop dat uit jou onzin een fightdeal met de UFC komt. Regel dat maar! Stoppen met die K1 flauwekul en naar de UFC. Daar is de echte prestige, de echte roem, de rest is allemaal bijzaak.

Onzin?

A.F.
15-09-2009, 12:30
Heb je nou echt niet door hoe je jezelf en de organisatie waar je bijhoort ongelooflijk voor lul loopt te zetten door je als een klein kind op een forum te gedragen???? Mis je dat inzicht nou echt ergens???

anoniem gg
15-09-2009, 12:37
Heb je nou echt niet door hoe je jezelf en de organisatie waar je bijhoort ongelooflijk voor lul loopt te zetten door je als een klein kind op een forum te gedragen???? Mis je dat inzicht nou echt ergens???

Hou je niet van kinderen?
Ben jij degene die gedragscodes bepaald?
Waarom bepaal jij wat voor inzicht ik zou moeten hebben?

Tony
15-09-2009, 12:41
do·ve·mans·oren
de; mv: dat is niet aan (of: tegen) ~ gezegd wordt graag aanvaard
bron (http://www.vandale.nl/vandale/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=dovemansoren)

A.F.
15-09-2009, 12:48
Hou je niet van kinderen?
Ben jij degene die gedragscodes bepaald?
Waarom bepaal jij wat voor inzicht ik zou moeten hebben?

Een vraag beantwoord je normaal niet met een vraag... maar vooruit...

Ik hou van kinderen, heb helemaal niets tegen ze en kan niet wachten tot ik zelf een kleine Flipper heb rondzwemmen..

Waar zie jij dat ik gedragscodes bepaal? Ik bepaal nergens wat je wel en niet kan doen en hoe je je moet gedragen!

Ik bepaal niets bla bla bla zelfde als hierboven.

Wat ik doe....IK VRAAG JE IETS, ik BEPAAL dus niets...

Rverm
15-09-2009, 12:53
beste bas, was jij vroeger, tot je 15de, ook al een btj gezet oftewel iets dikker dan je leeftijdsgenootjes?

Biiyen
15-09-2009, 12:58
Onzin?

Dat schrijf je toch zelf...



Mijn onzin is te zien in ....


Ik wil jou onzin zien in de UFC:cool2:

Payback
15-09-2009, 13:17
Net wakker en even snel deze thread door gelezen en ik ga kapot van het lachen echt reps voor degene die dit op het UFC forum heeft gezet briljant gewoon.
Dat krijg je er nou van Bassie als je mensen forum warriors noemt dan word je te grazen genomen op het internet forum warrior style!!:D
En je kunt nu natuurlijk je eigen groot proberen te houden dat dit alleen maar gunstig is voor jullie etc maar dan mag je mij uitleggen wat er gunstig is aan het geen dat


1.Allistair sinds hij die titel heeft hem niet 1 keer in 2 jaar heeft verdedigt en dat fans en vechters hem openlijk in twijfel nemen en dat ze denken dat ie misschien de titel niet verdedigt omdat ie aan de steroids zit.

2. Wel voor andere organisaties vecht maar nog steeds geen titel heeft verdedigt.

3.En nu er eindeljik wat nieuw leven in Strikeforce geblazen is met de komst van M1 en fedor,het management van M1 gaan afzeiken waardoor mensen nu denken dat Allistair Fedor wilt ontwijken.


Al met al staat dit allemaal erg goed voor op het C.V. van Allistair,

2 jaar je titel niet verdedigen verdenking van roids en mensen die nu denken dat ie fedor ontwijkt


gaat de goeie kant op Bassie!!! :twak::twak::king:

Mystery
15-09-2009, 13:20
Met verbazing neem ik zijn gedrag waar.

Iemand die manager is van een internationale organisatie ( als GG) icm dit soort gedrag wekt grote verbazing.

Het constant reageren en in discussie treden omtrent diverse onderwerpen getuigt van een enorme bewijsdrang.

De persoonlijke aanval is een vorm van machteloosheid, gebeurt ook in de dierenwereld.

Ik wens meneer Boon veel wijsheid bij deze.

Tony
15-09-2009, 13:23
welkom mystery guest
goeie binnenkomer :)

chief108
15-09-2009, 13:27
Met verbazing neem ik zijn gedrag waar.

dat doen wij allemaal



Iemand die manager is van een internationale organisatie ( als GG) icm dit soort gedrag wekt grote verbazing.

al jaren....



Het constant reageren en in discussie treden omtrent diverse onderwerpen getuigt van een enorme bewijsdrang.

volgens mij (aanname) geniet hij van al die aandacht eerlijk gezegd
zal nu allerlei aannames kunnen doen over het compenseren van een ongelukkige jeugd oid, maar ken de beste man niet
dus zal het hier wel bij laten



De persoonlijke aanval is een vorm van machteloosheid, gebeurt ook in de dierenwereld.

idd



Ik wens meneer Boon veel wijsheid bij deze.
ik denk dat hij jou zal aanvallen hierover
maar het is erg aardig van je dat je zo afsluit
reps als ik weer reps mag geven
ben er alweer doorheen voor vandaag

NielsN
15-09-2009, 13:27
De persoonlijke aanval is een vorm van machteloosheid, gebeurt ook in de dierenwereld.




YouTube - Elephant vs 7 Lions (http://www.youtube.com/watch?v=BrYduG86Cyc)

Mystery
15-09-2009, 13:53
Zakelijk ( ROI en exposure) gezien is hij goed bezig. GG is toch zomaar uit de grond gestapt.

Ik ben van mening dat hij minimaal 1 stap verder kan/ kon zijn door 2 stappen terug te doen.

Daarnaast ben ik benieuwd naar de filo$ofi€ en het organisatiemodel van GG. Het is een succesvol merk geworden op meerdere continenten.

Marquis
15-09-2009, 13:57
x2!



Als ik nou zeg dat ik het heb gedaan.. word ik dan geblocked door de staff van Mixfight?

Donjopie
15-09-2009, 13:59
als je wat bekend ?

De man van 14K
15-09-2009, 14:06
Zakelijk ( ROI en exposure) gezien is hij goed bezig. GG is toch zomaar uit de grond gestapt.

Ik ben van mening dat hij minimaal 1 stap verder kan/ kon zijn door 2 stappen terug te doen.

Daarnaast ben ik benieuwd naar de filo$ofi€ en het organisatiemodel van GG. Het is een succesvol merk geworden op meerdere continenten.


Er is niet veel geinvesteerd en veel assets zijn er ook niet; dus automatisch een hoge ROI.. Maar hoe de geldstromen zijn daar hebben we natuurlijk geen weet van ;)
Wel is er een merk gecreeerd die een waarde (intangible) is gaan vertegenwoordigen. De contracten zijn wel van discutabele waarde aangezien er geen vaste productlevering omschreven staat (de vechters vechten onregelmatig) maar goed dat allemaalt erzijde!.

De laatste keer dat ik Bas vroeg wat zijn plannen waren en hoe zijn bedrijfskundig model eruit zag en of hij wel eens aan een missie / visie gedacht heeft kreeg ik een snauw als dank terug..

Mystery
15-09-2009, 14:10
Er is niet veel geinvesteerd en veel assets zijn er ook niet; dus automatisch een hoge ROI.. Maar hoe de geldstromen zijn daar hebben we natuurlijk geen weet van ;)
Wel is er een merk gecreeerd die een waarde (intangible) is gaan vertegenwoordigen. De contracten zijn wel van discutabele waarde aangezien er geen vaste productlevering omschreven staat (de vechters vechten onregelmatig) maar goed dat allemaalt erzijde!.

De laatste keer dat ik Bas vroeg wat zijn plannen waren en hoe zijn bedrijfskundig model eruit zag en of hij wel eens aan een missie / visie gedacht heeft kreeg ik een snauw als dank terug..

juist geformuleerd Rosso. Bedrijfskundige of BE achtergrond?

Zijn er financiele gegeven beschikbaar? Wellicht dat de vechters op projectbasis actief zijn.

Die snauw is weer te relateren aan de dierenwereld

jesselaar
15-09-2009, 14:13
ja het is echt ongelooflijk hoe je je eigen laat gaan als manager dat komt denk ik omdat een hoop vechters niet zo blij zijn met die(juliet bende).
en geef ze is ongelijk iemand die zo gefrustreerd is en zich zo laat gaan komt over als een klein kind die geen lolly heeft gehad van zn moeder .
maar in het echt hoopt hij ook zo een geslaagt zakenman te worden als vadim fink er is altijd een baas boven bas (je bent meer geshikt voor de film wereld kan je je complotfantasie lekker in kwijt)

chief108
15-09-2009, 14:26
Als ik nou zeg dat ik het heb gedaan.. word ik dan geblocked door de staff van Mixfight?
denk het niet

MF heeft wel weer flinke toename in traffic *en* internationale naamsbekendheid gekregen hierdoor

wat andere mensen van je denken en van plan zijn kan ik helaas niet inschatten voor je

anoniem gg
15-09-2009, 16:14
Net wakker en even snel deze thread door gelezen en ik ga kapot van het lachen echt reps voor degene die dit op het UFC forum heeft gezet briljant gewoon.
Dat krijg je er nou van Bassie als je mensen forum warriors noemt dan word je te grazen genomen op het internet forum warrior style!!:D
En je kunt nu natuurlijk je eigen groot proberen te houden dat dit alleen maar gunstig is voor jullie etc maar dan mag je mij uitleggen wat er gunstig is aan het geen dat


1.Allistair sinds hij die titel heeft hem niet 1 keer in 2 jaar heeft verdedigt en dat fans en vechters hem openlijk in twijfel nemen en dat ze denken dat ie misschien de titel niet verdedigt omdat ie aan de steroids zit.

2. Wel voor andere organisaties vecht maar nog steeds geen titel heeft verdedigt.

3.En nu er eindeljik wat nieuw leven in Strikeforce geblazen is met de komst van M1 en fedor,het management van M1 gaan afzeiken waardoor mensen nu denken dat Allistair Fedor wilt ontwijken.


Al met al staat dit allemaal erg goed voor op het C.V. van Allistair,

2 jaar je titel niet verdedigen verdenking van roids en mensen die nu denken dat ie fedor ontwijkt


gaat de goeie kant op Bassie!!! :twak::twak::king:

Net wakker geworden, hoe lang heb je liggen slapen de laatste maand aan een stuk?
Ik ben ook zeer blij met degene die het op andere forums post, buiten de grotere bekendheid gaat het mij zelfs financiele voordelen opleveren, dus het forum is zo gek nog niet.
Te grazen genomen?

1 Het management en Alistair besluit te wachten met een voorstel van Strikeforce tot na het gevecht met Badr Hari en een UFC Ierland bezoekje (Alistair is dan namenlijk vrij van elk contract). Waarom denk je............? Nu mag iedereen denken wat hij wil maar voor Alistair en management is deze beslissing geweldig "gunstig" om het maar zachtjes te noemen uitgevallen!

2 Resultaat van geduldig wachten en op het juiste moment een contract tekenen is dat Alistair nu kan vechten bij K-1, Dream en Strikeforce en Glory! Dat Alistair ook verplichtingen heeft bij die organisaties is in goed overleg met alle betrokkenen gebeurt. Het is jammer dat net toen Alistair na zijn wedstrijd tegen Remy zijn tietel wou gaan verdedigen het 50ct incident plaatsvondt. Geloof mij nu maar dat wij daar echt wel ziek van waren. Geen partij, geen geld en een vervelende blessure! het is ook logisch dat als zo een blessure over is je zo snel mogelijk weer aan de bak wil en dan krijg je gelijk een goeie aanbieding om tegen peter te vechten, als er dan geen alternatief is die maand, dan accepteer je dat natuurlijk!

3 Het management van Fedor zeiken zichzelf af , staat notabene op tape. M-1 staat niet zo bekend voor nieuw lezen inblazen, wel leven uitblazen!

Als ik je nu eens vertel dat er al lang onderhandelingen zijn voor die partij tegen Fedor ongeacht al jullie forumwarriors opinions, zou je dan beter kunnen slapen?
Maak je niet zo druk over de CV van Alistair en als je een bijdrage hebt neem even contact op.

De man van 14K
15-09-2009, 16:16
Mogen we een bijdrage leveren? oh cool...
Denk dat het dan nog wel interessant kan worden :)

anoniem gg
15-09-2009, 16:28
Een vraag beantwoord je normaal niet met een vraag... maar vooruit...

Ik hou van kinderen, heb helemaal niets tegen ze en kan niet wachten tot ik zelf een kleine Flipper heb rondzwemmen..

Waar zie jij dat ik gedragscodes bepaal? Ik bepaal nergens wat je wel en niet kan doen en hoe je je moet gedragen!

Ik bepaal niets bla bla bla zelfde als hierboven.

Wat ik doe....IK VRAAG JE IETS, ik BEPAAL dus niets...

Nee je vraagt niets! Je wilt bij de andere schaap forumwarriors horen die met de nerds anonimius club proberen hun frustraties zo te omschrijven dat ze de hele wereldcrises aan Bas Boon toeschrijven. Het is zijn schuld dat ze alleen worsten broodjes eten en voetbal hebben en op hoog Chatherijne moeten rondzwerven. Sommige proberen met harde bewijzen te komen en lopen over straat met een vergrootglas en doen aan auto inspecties! Maar uiteindelijk blijft het geblaat van onozole wannabe's met een Bas Boon syndroom.
Andere gaan zover dat zelfs mixfight moet oppassen voor selchte publiciteit, want deze forum warriors weten internationaal wat er te halen valt.
Probeer het grote sprookjesbos eens, er is een aparte sectie helemaal achterin, daar zit de GWK'r. Het is een speciale sectie voor psychisch gestoorde sprookjesfiguren die een beetje zijn doorgedraait. Sommige vinden het top omdat er veel pado's zijn in die sectie van het bos zo zweven ze toch nog een tijdje een beetje boven de grote mensen!
Er is helaas geen internet op die sectie en sommige worden geregeld te grazen genomen, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij.

Peace

Mephisto
15-09-2009, 16:30
Stick a fork in me, I'm done...

Mike
15-09-2009, 16:33
ik heb bas boon hier al een jaar geleden voor gewaarschuwd

tja als je als organisatie zo onprofessioneel en kinderachterig profileert binnen een online community kom je vroeg of laat jezelf tegen. Tis voor Bas te hopen dat niemand de moeite neemt om de rest van zn flauwe kul hier te vertalen en op engels talige sites te plaatsen. Tja daar gaat je imago en het imago van GG , wie zag dat nou aankomen?

en ROFL at slechte vertaling opmerking van Bas Boon. Tis een letterlijke vertaling van de post van Bas :D

Mike
15-09-2009, 16:35
Nee je vraagt niets! Je wilt bij de andere schaap forumwarriors horen die met de nerds anonimius club proberen hun frustraties zo te omschrijven dat ze de hele wereldcrises aan Bas Boon toeschrijven. Het is zijn schuld dat ze alleen worsten broodjes eten en voetbal hebben en op hoog Chatherijne moeten rondzwerven. Sommige proberen met harde bewijzen te komen en lopen over straat met een vergrootglas en doen aan auto inspecties! Maar uiteindelijk blijft het geblaat van onozole wannabe's met een Bas Boon syndroom.
Andere gaan zover dat zelfs mixfight moet oppassen voor selchte publiciteit, want deze forum warriors weten internationaal wat er te halen valt.
Probeer het grote sprookjesbos eens, er is een aparte sectie helemaal achterin, daar zit de GWK'r. Het is een speciale sectie voor psychisch gestoorde sprookjesfiguren die een beetje zijn doorgedraait. Sommige vinden het top omdat er veel pado's zijn in die sectie van het bos zo zweven ze toch nog een tijdje een beetje boven de grote mensen!
Er is helaas geen internet op die sectie en sommige worden geregeld te grazen genomen, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij.

Peace

LOL

als je er echt niet meer uitkomt met argumenten en onderbouwing dan duik je weer het trieste sprookjesbos in. Alsof je daar iemand mee owned, je owned alleen jezelf ermee Bas.

Pathetic!

Hier is duidelijk gefaald op communicatief vlak door GG management, leer je les en doe er wat aan. Dit lijkt helemaal nergens op

A.F.
15-09-2009, 16:38
Nee je vraagt niets! Je wilt bij de andere schaap forumwarriors horen die met de nerds anonimius club proberen hun frustraties zo te omschrijven dat ze de hele wereldcrises aan Bas Boon toeschrijven. Het is zijn schuld dat ze alleen worsten broodjes eten en voetbal hebben en op hoog Chatherijne moeten rondzwerven. Sommige proberen met harde bewijzen te komen en lopen over straat met een vergrootglas en doen aan auto inspecties! Maar uiteindelijk blijft het geblaat van onozole wannabe's met een Bas Boon syndroom.
Andere gaan zover dat zelfs mixfight moet oppassen voor selchte publiciteit, want deze forum warriors weten internationaal wat er te halen valt.
Probeer het grote sprookjesbos eens, er is een aparte sectie helemaal achterin, daar zit de GWK'r. Het is een speciale sectie voor psychisch gestoorde sprookjesfiguren die een beetje zijn doorgedraait. Sommige vinden het top omdat er veel pado's zijn in die sectie van het bos zo zweven ze toch nog een tijdje een beetje boven de grote mensen!
Er is helaas geen internet op die sectie en sommige worden geregeld te grazen genomen, maar ja dat hoort er nu eenmaal bij.

Peace

thxn... i lol'd

Tony
15-09-2009, 16:42
Als ik je nu eens vertel dat er al lang onderhandelingen zijn voor die partij tegen Fedor ongeacht al jullie forumwarriors opinions, zou je dan beter kunnen slapen?
Maak je niet zo druk over de CV van Alistair en als je een bijdrage hebt neem even contact op.

Kijk dat is nu weer mooi om te horen!

maar als we het concreet over fedor-overeem hebben... is dit hoe dan ook onder de vlag van strikeforce mocht het doorgaan?

anoniem gg
15-09-2009, 16:42
ik heb bas boon hier al een jaar geleden voor gewaarschuwd

tja als je als organisatie zo onprofessioneel en kinderachterig profileert binnen een online community kom je vroeg of laat jezelf tegen. Tis voor Bas te hopen dat niemand de moeite neemt om de rest van zn flauwe kul hier te vertalen en op engels talige sites te plaatsen. Tja daar gaat je imago en het imago van GG , wie zag dat nou aankomen?

en ROFL at slechte vertaling opmerking van Bas Boon. Tis een letterlijke vertaling van de post van Bas :D

Mike, so sorry, ik had naar je advies moeten luisteren, kun je mij vergeven?

Peace

Rverm
15-09-2009, 16:50
beste bas, was jij vroeger, tot je 15de, ook al een btj gezet oftewel iets dikker dan je leeftijdsgenootjes?

oke, geen antwoord...ik leg het even uit...iets moet namelijk wel goed onderbouwd zijn...
Omdat je nu, in mijn ogen, toch wel kampt met het nodige overgewicht en veel mensen dat al van kleins af aan hebben, was mijn vraag of je dat altijd en ook voor je 15de al had. Volgens eigen zeggen op je 15de van school gegaan omdat je je eigen ding wilde doen. Prima, zou kunnen.
Maar zou het ook zo kunnen zijn dat je vroeger gepest bent omdat je overgewicht had? Ik zeg niet dat iedereen die ietsje zwaarder is gepest is of moet worden, voor je me daar op aanvalt. Maar zou het dus niet zo kunnen zijn dat je vroeger gepest bent, daarom op je 15de van school bent gegaan omdat je der niet meer tegenkon en daarom nu die extreme bewijzingsdrang hebt? Mensen die vroeger gepest zijn, komen zichzelf in een later stadium weer tegen en zien elke vorm van kritiek als een aanval. Terwijl een normaal iemand zou zeggen van misschien heb je gelijk, reageer jij vrij geirriteerd en wil je het tegendeel gelijk bewijzen. Dat zijn vaak herrineringen aan vroeger. Ze voelen zich niet serieus genomen, zien alles als een aanval, willen alles perfect doen en willen zich continue bewijzen om serieus genomen te worden.

Mocht dit zo zijn, dan snap ik dat je zo reageert overal op. Dan hierbij mijn excuses. Mocht het niet zo zijn, dan snap ik geen reet van je manier van communiceren.

P.s.
dikke mensen zijn wel altijd gezellig

Mike
15-09-2009, 16:52
Mike, so sorry, ik had naar je advies moeten luisteren, kun je mij vergeven?

Peace
ik wel hoor bas

maar ik hoop vooral dat je het later jezelf kunt vergeven als je het GG bedrijf eigenhandig de vernieling in hebt geholpen

wat blijft er dan nog over voor je behalve het produceren van nooit uit te brengen b-films?

jij bent een echte managementwarrior , wat moet je nou doen straks als er niks meer te managementwarrioren is?

vrede he

RobVan de V
15-09-2009, 16:52
Aan de ene kant heeft het natuurlijk wel zo zijn charme dat iemand van een "grote" internationale org. op fora reageert....

Alleen moet ik wel zeggen dat ik een aantal reacties hier zo heb zitten lezen en mij eigenlijk begin af te vragen of de vechtsportwereld nu al eens volwassen is geworden. Je mag toch zo inmiddels wel eens verwachten dat er binnen een sport waar toch behoorlijk veel geld in omgaat, op een wat professionelere manier gereageerd wordt.

Lang leve MF.

jesselaar
15-09-2009, 16:57
Net wakker geworden, hoe lang heb je liggen slapen de laatste maand aan een stuk?
Ik ben ook zeer blij met degene die het op andere forums post, buiten de grotere bekendheid gaat het mij zelfs financiele voordelen opleveren, dus het forum is zo gek nog niet.
Te grazen genomen?

1 Het management en Alistair besluit te wachten met een voorstel van Strikeforce tot na het gevecht met Badr Hari en een UFC Ierland bezoekje (Alistair is dan namenlijk vrij van elk contract). Waarom denk je............? Nu mag iedereen denken wat hij wil maar voor Alistair en management is deze beslissing geweldig "gunstig" om het maar zachtjes te noemen uitgevallen!

2 Resultaat van geduldig wachten en op het juiste moment een contract tekenen is dat Alistair nu kan vechten bij K-1, Dream en Strikeforce en Glory! Dat Alistair ook verplichtingen heeft bij die organisaties is in goed overleg met alle betrokkenen gebeurt. Het is jammer dat net toen Alistair na zijn wedstrijd tegen Remy zijn tietel wou gaan verdedigen het 50ct incident plaatsvondt. Geloof mij nu maar dat wij daar echt wel ziek van waren. Geen partij, geen geld en een vervelende blessure! het is ook logisch dat als zo een blessure over is je zo snel mogelijk weer aan de bak wil en dan krijg je gelijk een goeie aanbieding om tegen peter te vechten, als er dan geen alternatief is die maand, dan accepteer je dat natuurlijk!

3 Het management van Fedor zeiken zichzelf af , staat notabene op tape. M-1 staat niet zo bekend voor nieuw lezen inblazen, wel leven uitblazen!

Als ik je nu eens vertel dat er al lang onderhandelingen zijn voor die partij tegen Fedor ongeacht al jullie forumwarriors opinions, zou je dan beter kunnen slapen?
Maak je niet zo druk over de CV van Alistair en als je een bijdrage hebt neem even contact op.


bas als het op tape staat laat het dan horen dan kunnen wij ook onze mening geven je hebt die tapes toch al zo vaak willen gebruiken met je valse spelletjes ,je richt je op 1 persoon ,maar dat is in jou organisatie ook heel makkelijk te doen ,ik vind dit als manager heel onproffesioneel ,maargoed als jij zo in het nieuws wil komen ik lach me helemaal kapot ,nog even over computer spelletjes gesproken ik heb nog een goed came plan voor je PACMAN die hapt ook zo lekker

anoniem gg
15-09-2009, 17:13
oke, geen antwoord...ik leg het even uit...iets moet namelijk wel goed onderbouwd zijn...
Omdat je nu, in mijn ogen, toch wel kampt met het nodige overgewicht en veel mensen dat al van kleins af aan hebben, was mijn vraag of je dat altijd en ook voor je 15de al had. Volgens eigen zeggen op je 15de van school gegaan omdat je je eigen ding wilde doen. Prima, zou kunnen.
Maar zou het ook zo kunnen zijn dat je vroeger gepest bent omdat je overgewicht had? Ik zeg niet dat iedereen die ietsje zwaarder is gepest is of moet worden, voor je me daar op aanvalt. Maar zou het dus niet zo kunnen zijn dat je vroeger gepest bent, daarom op je 15de van school bent gegaan omdat je der niet meer tegenkon en daarom nu die extreme bewijzingsdrang hebt? Mensen die vroeger gepest zijn, komen zichzelf in een later stadium weer tegen en zien elke vorm van kritiek als een aanval. Terwijl een normaal iemand zou zeggen van misschien heb je gelijk, reageer jij vrij geirriteerd en wil je het tegendeel gelijk bewijzen. Dat zijn vaak herrineringen aan vroeger. Ze voelen zich niet serieus genomen, zien alles als een aanval, willen alles perfect doen en willen zich continue bewijzen om serieus genomen te worden.

Mocht dit zo zijn, dan snap ik dat je zo reageert overal op. Dan hierbij mijn excuses. Mocht het niet zo zijn, dan snap ik geen reet van je manier van communiceren.

P.s.
dikke mensen zijn wel altijd gezellig

Beste Reverm, ik denk dat jij mij verwisselt met een andere bekende nederlandse promoter?
In hawaii zat ik met een navelbreuk, die is inmiddels verholpen en ben daarom alweer top aan trainen en heb mij six pack terug.
Ik weet dat niet zo goed of dikke mensen gespest werden of worden, vraag eens aan die andere promotor? Ik weet wel dat die pestkoppen zielige mensen zijn, laat iedereen in zijn waarde ook mensen die niet van de worstebroodjes af kunnen blijven.
Ik zal er even een paar foto's van die tijd bij doen:


http://i151.photobucket.com/albums/s153/Lindsaylou27/Bas/GetAttachment-3aspx.jpg

http://i151.photobucket.com/albums/s153/Lindsaylou27/Bas/GetAttachment-2aspx.jpg

phranq
15-09-2009, 17:13
bas als het op tape staat laat het dan horen dan kunnen wij ook onze mening geven je

De inhoud van die tapes is allang bekend. Bestond M-1 toen eigenlijk al?

anoniem gg
15-09-2009, 17:17
ik wel hoor bas

maar ik hoop vooral dat je het later jezelf kunt vergeven als je het GG bedrijf eigenhandig de vernieling in hebt geholpen

wat blijft er dan nog over voor je behalve het produceren van nooit uit te brengen b-films?

jij bent een echte managementwarrior , wat moet je nou doen straks als er niks meer te managementwarrioren is?

vrede he

je hebt gelijk, ik zal proberen je advies volgen

chief108
15-09-2009, 17:17
De inhoud van die tapes is allang bekend. Bestond M-1 toen eigenlijk al?

misschien wel, maar dat was voor de M-1 zoals we die nu kennen

anoniem gg
15-09-2009, 17:18
De inhoud van die tapes is allang bekend. Bestond M-1 toen eigenlijk al?



Phrang, Jesselaar staat dicht bij het M-1 kamp, hij wil gewoon een beetje stoken.

Love, Peace

Mike
15-09-2009, 17:18
je hebt gelijk, ik zal proberren je advies volgen

top bas

als je nog advies en tips nodig hebt dan hoor ik t wel :D

phranq
15-09-2009, 17:21
misschien wel, maar dat was voor de M-1 zoals we die nu kennen

Dan staat de M-1 toch los van die tapes? Bas?

Rverm
15-09-2009, 17:23
laat iedereen in zijn waarde


1 van de beste dingen die je hier in maanden gezegd hebt...

phranq
15-09-2009, 17:25
Is ie bekend? Ik weet alleen dat Wheelie mocht luisteren bij Hans Nijman, maar daarna heeft Wheelie volgens mij nooit gepost wat er te horen was.

Het is niet op Mixfight bekend gemaakt, dat klopt...

jesselaar
15-09-2009, 17:28
Phrang, Jesselaar staat dicht bij het M-1 kamp, hij wil gewoon een beetje stoken.

Love, Peace
dat was jij bas met die tapes , ouwe rad draaier (maar inderdaad ik vind het wel leuk als je zo doorgaat en zo lekker vol van jezelf bent het valt gelukkig ook niet zo op. proffessor boon had wel wat meer tijd mogen steken in jou manieren bij te brengen en mischien een idee MEDIA TRAINING is wel belangrijk als je ook serieus genomen wil worden in de usa
IK BENOEM JOU DAN OOK BIJ DEZE TOT LO,UI VAN GAAL VD VECHTSPORT een ongeleid projectiel ,maar wel lache
peace

anoniem gg
15-09-2009, 17:39
dat was jij bas met die tapes , ouwe rad draaier (maar inderdaad ik vind het wel leuk als je zo doorgaat en zo lekker vol van jezelf bent het valt gelukkig ook niet zo op. proffessor boon had wel wat meer tijd mogen steken in jou manieren bij te brengen en mischien een idee MEDIA TRAINING is wel belangrijk als je ook serieus genomen wil worden in de usa
IK BENOEM JOU DAN OOK BIJ DEZE TOT LO,UI VAN GAAL VD VECHTSPORT een ongeleid projectiel ,maar wel lache
peace

Ik ben blij met elke benoeming, waardeer ik echt van je. Ik wist wel dat je ook de goede dingen in mij kan zien.
Tja mijn vader zag ik veel te weinig en internaat op jonge leeftijd, dus beeetje van straat moeten leren. Ik ken van Gaal niet maar klinkt goed.

Peace

jesselaar
15-09-2009, 17:52
Ik ben blij met elke benoeming, waardeer ik echt van je. Ik wist wel dat je ook de goede dingen in mij kan zien.
Tja mijn vader zag ik veel te weinig en internaat op jonge leeftijd, dus beeetje van straat moeten leren. Ik ken van Gaal niet maar klinkt goed.

Peace


het is toch ook mooi en we gunnen het publiek ook nog wat ,dat vh internaat wist ik niet (ik neem mijn woorden terug )daar kan jij ook niks aan doen, en ieder mens is nooit te oud om te leren. maar zo te zien kan je het wel (normaal reageren )ga zo door en wie weet ga je volgend jaar door voor GUUS HIDDINK mischien heb je daar wel eens van gehoord
zetm op
peace

Cave
15-09-2009, 17:52
Ik ben blij met elke benoeming, waardeer ik echt van je. Ik wist wel dat je ook de goede dingen in mij kan zien.
Tja mijn vader zag ik veel te weinig en internaat op jonge leeftijd, dus beeetje van straat moeten leren. Ik ken van Gaal niet maar klinkt goed.

Peace

Kom op Bas, sarcasme is niet jouw ding. Je kan beter. Raaskal weer eens wat zoals wat posts terug :D

De man van 14K
15-09-2009, 17:57
Louie van Gaal van AZ, Bas.
Wie kent em niet?

http://www.youtube.com/watch?v=FzoalTtvAuE&feature=related

jesselaar
15-09-2009, 18:17
Louie van Gaal van AZ, Bas.
Wie kent em niet?

http://www.youtube.com/watch?v=FzoalTtvAuE&feature=related

wat komt me dit bekend voor!

XanaduNL
15-09-2009, 18:37
Kan iemand in enkele zinnen even samenvatten wat er gaande is, voor de newbs onder ons. :) (ja, dus ook voor mij!)

knift
15-09-2009, 18:55
is louie nou zo slim of ben ik nou zo dom?

NielsN
15-09-2009, 19:00
De mods hebben het geloof ik maar helemaal opgegeven om de stortvloed van waanzin een halt toe te roepen...
:ehhh:

Strange Cutbean
15-09-2009, 19:09
Kan iemand mij vertellen waarom ik deze threads nog volg?
Waar gaat dit over?

FOCUS
15-09-2009, 19:14
dit gaat over een sprookjesbos met kabouters en paddo's en allerlei wonderlijke wezens die de weg kwijt zijn

anoniem gg
15-09-2009, 19:30
het is toch ook mooi en we gunnen het publiek ook nog wat ,dat vh internaat wist ik niet (ik neem mijn woorden terug )daar kan jij ook niks aan doen, en ieder mens is nooit te oud om te leren. maar zo te zien kan je het wel (normaal reageren )ga zo door en wie weet ga je volgend jaar door voor GUUS HIDDINK mischien heb je daar wel eens van gehoord
zetm op
peace

Is is is, guus guus guus van de revue van van van dieee die stripverhalen, sorry toetsenborg hapert

ik zet um op

love peace

anoniem gg
15-09-2009, 19:32
wat komt me dit bekend voor!

Die man praat onduidenlijk die Van Gaal en het lijkt wel of hij met zijn hoofd tussen een deur heeft gezeten, arme man, ik zie de vergelijking niet zo goed, maar als jij het vindt ben ik blij voor je je je je.
Ik wist niet dat iedereen hem kende, wat zijn dat voor mensen die hem allemaal kennen kennen kennen?

Peace peace love

iconian
15-09-2009, 19:46
Ik merk een verandering in Bas zijn posts. De nieuwe Bas is behoorlijk eng, de oude mocht ik beter.

barclay
15-09-2009, 20:12
Beste Reverm, ik denk dat jij mij verwisselt met een andere bekende nederlandse promoter?
In hawaii zat ik met een navelbreuk, die is inmiddels verholpen en ben daarom alweer top aan trainen en heb mij six pack terug.
Ik weet dat niet zo goed of dikke mensen gespest werden of worden, vraag eens aan die andere promotor? Ik weet wel dat die pestkoppen zielige mensen zijn, laat iedereen in zijn waarde ook mensen die niet van de worstebroodjes af kunnen blijven.
Ik zal er even een paar foto's van die tijd bij doen:


http://i151.photobucket.com/albums/s153/Lindsaylou27/Bas/GetAttachment-3aspx.jpg

http://i151.photobucket.com/albums/s153/Lindsaylou27/Bas/GetAttachment-2aspx.jpg


Het gaat hier steeds doller :eek:

Guillermo
15-09-2009, 20:22
YouTube - MADAGASCAR 2 'BIG AND CHUNKY' VIDEO WITH LYRICS (http://www.youtube.com/watch?v=zMcLn6YjsBg&feature=related)

anoniem gg
15-09-2009, 20:42
dit gaat over een sprookjesbos met kabouters en paddo's en allerlei wonderlijke wezens die de weg kwijt zijn

De efteling is leuk

peace

B3 lik3 M3
15-09-2009, 20:46
Dit gaat wederom nergens meer over..

/thread

Laat dit ook een waarschuwing zijn voor het offtopic gaan..
Er gaan infractions (kaarten) vallen!