PDA

View Full Version : mauro chueng in belgie..



qball
14-09-2009, 23:47
beste mixfight leden
van 25/09 tot 10 /10 is mauro chueng (BJJblack belt 2nd degree) op bezoek bij exitbjj-antwerpen. mauro is momenteel hoofdcoach van de rio grapling club te portugal.
website -->http://riograpplingclub.wordpress.com/
deze submision wizard is groot geworden in het Brazilian top team met namen als mario sperry , maurilio bustamante , de nogueira broertjes etc... mauro woont nu geruime tijd in portugal en is daar samen met roberto atalla de rio grapling club gestart (met groot succes)
het is zijn eerste bezoek aan de "lage landen" en we kijken vol ongeduld uit naar zijn komst...
via deze weg wil ik alle clubs die interesse moesten hebben laten weten dat mauro beschikbaar is voor stage's , hetzij in BJJ , grapling of mma.
mauro is vooral bekend voor zijn unieke kijk op bjj en grapling en verheft éénieders spel naar het volgende niveau , een absolute aanrader dus

voor verdere info kan u steeds terecht op volgend e-mail adres :[email protected]

greets
thierry

Christophe
15-09-2009, 00:35
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, jammer dat ik dat moet missen.

Bij Exit Antwerpen traint er al jaren een Portugese kerel. Eigenlijk heet hij "João da Palma ... en nog heel wat meer", maar omdat niemand dat kan uitspreken noemt iedereen hem Palma. Als ik enigzins goed ben in BJJ, is dat voor een groot deel aan hem te danken. Want in de jaren dat ik bij Exit trainde, heb ik erg veel geleerd door met hem te rollen. Hij is lichter dan mij, maar supertechnisch (ook al is hij na mij begonnen) ... ik heb in al die tijd erg veel voor hem moeten aftikken. Alleen jammer dat hij dit niet op tornooien kan laten zien, want doordat hij 2 jonge dochtertjes heeft die hij - door zijn werk - tijdens de week niet al te veel ziet, hebben die tijdens het weekend volledige prioriteit.

Anyways, om een lang verhaal kort te maken: Palma gaat elke zomer een maand naar zijn familie in Portugal, en daar heeft hij deze Mauro Chueng leren kennen. En telkens Palma terugkwam, speelde hij met me alsof het niks was. Dus ik weet uit eerste hand dat deze Black Belt zijn geld méér dan waard is. Palma probeerde hem al lang naar België te krijgen, en het is nu dus eindelijk gelukt. Alleen erg klote dat ik nu in Mexico zit! :(

Iedereen die de mogenlijkheid heeft, is gek als hij niet naar dit seminarie gaat (natuurlijk ook om met Palma te rollen). En team-eigenaars: ik zou me haasten om een stage met die kerel te regelen, want ik kan me inbeelden dat hij geen maanden gaat blijven dus - neem ik even aan - first come, first go.

Niet vergeten hier verslag uit te brengen (liefst met foto's) en te bevestigen dat ik overschot van gelijk had, zowel over Mauro Chueng als over Palma! ;)

goro
15-09-2009, 16:18
Ik ga!

Vision
15-09-2009, 16:32
Stage bij Exit Antwerpen? Zolang als ik mij al kan herinneren zijn buitenstaanders nooit gewenst geweest om te komen trainen bij hun... Weet van mensen dat ze geweigerd werden aan de deur toen Felipe er nog ging les geven.
Is dit ondertussen dan verandert? Mag nu iedereen mee komen trainen als Mauro Chueng er is?

goro
15-09-2009, 16:40
Mag nu iedereen mee komen trainen als Mauro Chueng er is?

Als er iemand van Exit ons uitnodigt zal het wel mogen zeker? Kvind Exit een top club!

Christophe
15-09-2009, 19:39
Stage bij Exit Antwerpen? Zolang als ik mij al kan herinneren zijn buitenstaanders nooit gewenst geweest om te komen trainen bij hun... Weet van mensen dat ze geweigerd werden aan de deur toen Felipe er nog ging les geven.
Is dit ondertussen dan verandert? Mag nu iedereen mee komen trainen als Mauro Chueng er is?


Als er iemand van Exit ons uitnodigt zal het wel mogen zeker? Kvind Exit een top club!

:blush: Euhm, nu ik de mail van Thierry nalees, merk ik dat hij nergens vermeld dat het een "open" stage is. Hij laat alleen weten dat clubs die Mauro willen boeken voor een stage Exit kunnen contacteren. My bad, sorry jongens!

En Vision heeft gelijk, er zijn er bij Exit Antwerpen die niet te beroerd zijn om mensen aan de deur te weigeren, zoals ondergetekende zelf heeft mogen ervaren. :(

Misschien dat - als er veel interesse is - Bad Boys België een open stage kunnen organiseren, want trainen met deze kerel lijkt me toch echt de moeite!

qball
15-09-2009, 23:42
:blush: Euhm, nu ik de mail van Thierry nalees, merk ik dat hij nergens vermeld dat het een "open" stage is. Hij laat alleen weten dat clubs die Mauro willen boeken voor een stage Exit kunnen contacteren. My bad, sorry jongens!

Het is inderdaad de bedoeling dat clubs die interesse moesten hebben om met mauro een stage te organiseren dat langs deze weg kunnen doen , je krijgt iemand die bjj ,graplling ,mma op het allerhoogste niveau beheerst aan een democratische prijs dus zeker de moeite waard om te overwegen...

wat betreft meetrainen op de club dit zal ik morgen voorleggen aan "the powers that be" en hierop terugkomen , mischien kunnen we (bij voldoende interesse) bij exit zelf een soort stage of iets dergelijks organiseren... lijkt mij in ieder geval een reuze idee...

i'll keep you guys posted

greets
thierry

stenjiman
15-09-2009, 23:50
Ik weet uit ervaring dat Michel en Maurice hun zogenaamde technieken en kennis niet graag delen met andere vechters uit andere clubs!!!
Voor exit Leuven weet ik het niet. hou me op de hoogte moest er tocg een stage komen van exit dan wil ik graag medoen

Mr 1 Leg
16-09-2009, 05:31
in leuven geen probleem maar in antwerpen zit de kans er in dat je er niet inkomt.

Vision
16-09-2009, 10:11
Bij ons(Bad Boys) zal het al niet gaan. We hebben Marco Barbosa op 1 en 2 october al bij ons voor seminars.

JP
16-09-2009, 11:03
Bij ons(Bad Boys) zal het al niet gaan. We hebben Marco Barbosa op 1 en 2 october al bij ons voor seminars.

Is het mogelijk om hier mee te doen? als ja, kunt gij me alle info via pm doorsturen?

Dank u.

qball
16-09-2009, 22:52
Iedereen is welkom om tijdens het bezoek van mauro chueng te komen meetrainen (mits een kleine bijdrage uiteraard) meer info op de exit website http://www.exit-bjj.be/
hope to see you there

greets
thierry

Wim
16-09-2009, 23:19
Ik weet uit ervaring dat Michel en Maurice hun zogenaamde technieken en kennis niet graag delen met andere vechters uit andere clubs!!!
Voor exit Leuven weet ik het niet. hou me op de hoogte moest er tocg een stage komen van exit dan wil ik graag medoen

In Leuven is iedereen altijd welkom hoor! We krijgen trouwens geregeld (lees: ongeveer iedere week) bezoek uit andere clubs ;)
Nu in Antwerpen dus ook. Komen zou ik zeggen ;)

qball
17-09-2009, 12:00
ja wimmeke om het met de woorden van de legendarische bob dylan te zeggen " the times they are a changing..." ;o)

Wim
17-09-2009, 19:21
:)

Mr 1 Leg
19-09-2009, 08:39
In Leuven is iedereen altijd welkom hoor! We krijgen trouwens geregeld (lees: ongeveer iedere week) bezoek uit andere clubs ;)
Nu in Antwerpen dus ook. Komen zou ik zeggen ;)ik ben er zeker bij idereen welkom ok dan tot dan zou ik zeggen :thup:;)

sanmiguel
19-09-2009, 13:40
En je krijg altijd een warm ontvangst in Exit Leueven ;-) ... Warm is het altijd in elk geval!! :-)))

Tuplad
24-09-2009, 16:51
Datum is veranderd naar 27ste.

Tuplad
27-09-2009, 11:30
Mauro Cheng is vandaag aangekomen :]

Mr 1 Leg
27-09-2009, 14:01
ik ben er bij sebiet tot op de matten iedereen ik heb er erg veel zin in.:thup:

Tuplad
27-09-2009, 14:16
ik ben er bij sebiet tot op de matten iedereen ik heb er erg veel zin in.:thup:

Aight, tot straks dan!

Christophe
27-09-2009, 15:39
Laat ons weten hoe het is geweest!

Tuplad
27-09-2009, 20:15
Ik overdrijf ni als'k zeg dat die gast DE BOM is.

Mr 1 Leg
27-09-2009, 21:47
awel eerlijk gezegd het was super en een goede training het was wel raar om in mijn ex club terug te zijn ik heb een goed onthaal gehad en ik heb mooie dingen bijgeleerd het was echt de mooiete waard ik rol alleen op dinsdag in gi voor de rest grapling en mma dus ik kan wel wat bjj gebruiken het is toch een ander spelletje maar i love bjj zo is het alemaal begonnen ik krijg wel elke week prive les van ONZE WIM DE PUTTER en dat werpt ook zijn vruchten af maar ik zal nooit mijn club in de steek laten wat ben dandois en kris van boom doen voor mij chapeau coaches perfectteam is een topclub en ik wordt er behandeld als ne gast op 2 benen zodus afzien maar ik geniet er van geen medelijden met mij simpel ik heb ook geen medelijden alhoewel hahahahaha HET WAS EEN SUPER TRAINING THANKS :thup: PS niet te vergeten mijne brusselse coach koen smets een topper die enorm veel tijd in mij steekt en dat APRICEER IK ENORM KOENTJE MOEST JE DIT LEZEN PERFECTEAM RULES FOR EVER

Samko
28-09-2009, 23:43
Vandaag eerste x les van mauro gehad, is echt super, kan andere mensen enkel aanraden om za- zo of maandag langs te komen :-)