PDA

View Full Version : mixfight goes international: part 2



Tony
15-09-2009, 10:01
Zelfs een van de grote vijf bericht nu over Overeem/Bas Boon...

Zo zie je maar hoe snel misplaatst nieuws zich verspreid.


It's Starting to Look Like Alistair Overeem Is Avoiding...Something


http://cdn.cagepotato.com/www/sites/default/files/alistair_overeem_is_scary.jpg
(One day this picture will fail to make us giggle like little girls. Today is not that day.)

We've made our share of wild speculations as to why female reporter-abuser Alistair Overeem (http://www.cagepotato.com/alistair-overeem-makes-rampage-jackson-look-gentleman) is in no hurry to defend his Strikeforce heavyweight title. Either the money is too good to resist in K-1, or he just can't bring himself to risk further injury to his street-fighting hand (http://www.cagepotato.com/overeem-out-strikeforce-title-fight-thanks-nagging-street-fighting-injury) by strapping on the little gloves, or (our favorite) he misplaced the Strikeforce belt and is scared to tell Scott Coker (http://www.cagepotato.com/alistair-overeem-headed-back-k-1-strikeforce-heavyweight-belt-continues-gather-dust). But in a forum post written in what appears to be a made-up language (http://www.mixfight.nl/forum/showpost.php?p=798067&postcount=82) (or Dutch, one of the two), Overeem's manager is adding another reason/excuse to the mix (http://www.bloodyelbow.com/2009/9/14/1029686/bas-boon-alistair-overeems-manager): it's M-1's fault.


Golden Glory's Bas Boon reportedly called M-1 "crooks" and said Overeem's deal with Strikeforce was signed "before this bunch of robbers came along," implying that Overeem doesn't want to fight on any co-promoted cards. Since the only Strikeforce fight that makes any sense for Overeem at the moment would be against Fedor Emelianenko (http://wiki.cagepotato.com/index.php/Fedor_Emelianenko), and since we all know Fedor won't fight a traffic ticket unless M-1 gets a piece of the action, that creates a serious barrier for Strikeforce to work around.


Look, we're not going to disagree with Boon's assessment of M-1 as a shady bunch of characters, but the Strikeforce/Overeem problem is obviously deeper than that. M-1's involvement with Strikeforce is a very recent development. Overeem hasn't competed for them in almost two years, and he's never defended his Strikeforce title. His manager might get a little more sympathy from us if only Overeem hadn't spent the last couple years finding reasons not to fight in the U.S. where, let's just say it, they make you pee in a cup before and after you fight.



He couldn't fight in August because his hand was giving him trouble, and yet he had no problem accepting a kickboxing bout in late September. We have to assume that he's preparing for that fight by punching things and/or people, so his hand must be in pretty decent shape, though it's hard to imagine that an extra couple weeks could have made all the difference.
Now it's M-1's fault that Overeem isn't fighting for Strikeforce. We'll be the first to admit that maybe Vadim Finkelchtein was out sick the day they covered ethics in business school, but Overeem and his camp can't lay this all on the crazy Russians. He's been avoiding something, whether it's Strikeforce or the U.S. or drug tests (http://www.cagepotato.com/alistair-overeem-incredible-expanding-man) or owning up to the belt that went missing the morning after a wild party. Whatever the problem is, he either needs to get it sorted out or Strikeforce needs to move on without him. There's no point in having a champ who would rather make excuses than title defenses.

chief108
15-09-2009, 10:05
LOL @

http://cdn.cagepotato.com/www/sites/default/files/alistair_overeem_is_scary.jpg

(One day this picture will fail to make us giggle like little girls. Today is not that day.)

Donjopie
15-09-2009, 10:14
WTF man...
Of Overeem weet zelf meer......( bijv : pee in cup )
Of iemand is zn carrière vakkundig aan het afbreken.
*kuch bb kuch*

Dit zijn geen aanname's, dit zijn hersenspinsels. Na een paar pakkies Tjolk heb ik er daar nogal veel van.....

Ivo C.
15-09-2009, 10:18
good article...
Nice Pic :lol:

anoniem gg
15-09-2009, 10:22
Top al die aandacht!
Zo werpt mij mix fight therapie nog vruchten af ook!

snip83
15-09-2009, 10:25
Top al die aandacht!
Zo werpt mij mix fight therapie nog vruchten af ook!

Goedemorge Boon(tje)

Mephisto
15-09-2009, 10:26
ik denk dat je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunt stellen dat dit het imago van GG geen goed doet.

Je kunt nog zo hard roepen dat ze beter slecht over je lullen dan helemaal niet, maar met de grote kampioenen die GG in zijn stal heeft heb je al voldoende positieve aandacht van jezelf en is het moordend als je imago om zeep gaat...

chief108
15-09-2009, 10:30
ach d'r wordt internationaal wel over Overeem gepraat
en dat terwijl hij de laatste tijd als MMA-er nou niet erg veel heeft kunnen laten zien

wie weet vind Dana dat geruzie en gestook van BB wel zo grappig dat Ali toch bij de UFC mag komen spelen
weet jij veel....

het kan natuurlijk ook averechts werken en dat de mooie deal die GG had met Strikeforce nu via het toilet verdwenen is
en dat niemand zaken wil doen met die blaaskaak

alles kan...

anoniem gg
15-09-2009, 10:32
ik denk dat je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kunt stellen dat dit het imago van GG geen goed doet.

Je kunt nog zo hard roepen dat ze beter slecht over je lullen dan helemaal niet, maar met de grote kampioenen die GG in zijn stal heeft heb je al voldoende positieve aandacht van jezelf en is het moordend als je imago om zeep gaat...

Kun jij er niet meer van slapen dan?
Nee wacht icon krijgt zijn worstenbroodjes niet meer door zijn strot omdat andere forumwarriors iets "negatiefs" posten over GG!
Wisguy, heeft moeite met slapen, Reverm slaapt helemaal niet meer, Domjopie heeft constant traanogen, Snip gaat het uitmaken met zijn relatie door al dit slechte nieuws, moderatoren worden nerveus, er zullen zeker kamervragen gesteld gaan worden.

Plons!

snip83
15-09-2009, 10:34
snip heeft geen relatie
jij nog op zoek?

Mephisto
15-09-2009, 10:36
Bas, net als ik ben je zelf verantwoordelijk voor wat je allemaal communiceert met de buitenwereld. Echter mijn belang is 0, jij vertegenwoordigd buiten je eigen belang blijkbaar ook dat van GG en van de vechters onder contract.

Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat de organisatie of de vechters die ze vertegenwoordigd blij zijn met de onzin die jij hier spuit en de manier wordt enkele internationaal gerespecteerde fora hier op inhaken...

Ik uit slechts mijn verbazing, ik slaap er geen seconde minder om...

Donjopie
15-09-2009, 10:50
Bas, net als ik ben je zelf verantwoordelijk voor wat je allemaal communiceert met de buitenwereld. Echter mijn belang is 0, jij vertegenwoordigd buiten je eigen belang blijkbaar ook dat van GG en van de vechters onder contract.

Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat de organisatie of de vechters die ze vertegenwoordigd blij zijn met de onzin die jij hier spuit en de manier wordt enkele internationaal gerespecteerde fora hier op inhaken...

Ik uit slechts mijn verbazing, ik slaap er geen seconde minder om...

So True.
Bas waarom verkloot je nou alles ????

NielsN
15-09-2009, 10:53
Zelfs een van de grote vijf bericht nu over Overeem/Bas Boon...

Zo zie je maar hoe snel misplaatst nieuws zich verspreid.

Hoezo misplaatst eigenlijk? We hebben allemaal kunnen zien dat dit Bas' mening is en het lijkt me ook wel zeker nieuwswaarde hebben.

Donjopie
15-09-2009, 10:58
Toch wel goed eigenlijk zo'n soap waar iedereen aan meedoet in tijden van de Mexiaanse griep. :D

http://i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/4702673/soap-main_Full.jpg

anoniem gg
15-09-2009, 11:01
Bas, net als ik ben je zelf verantwoordelijk voor wat je allemaal communiceert met de buitenwereld. Echter mijn belang is 0, jij vertegenwoordigd buiten je eigen belang blijkbaar ook dat van GG en van de vechters onder contract.

Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat de organisatie of de vechters die ze vertegenwoordigd blij zijn met de onzin die jij hier spuit en de manier wordt enkele internationaal gerespecteerde fora hier op inhaken...

Ik uit slechts mijn verbazing, ik slaap er geen seconde minder om...

Waarom vindt jij dat ik onzin post, omdat het jouw niet bevalt wat ik heb te zeggen?
Ik slaap er geen seconde minder om over wat jij je wel of niet kan voorstellen.
Die internationale forums haken er niet op in, iemand dacht hey dat is leuk ik vertaal dat in het engels en post dat op een paar buitenlandse forums en sites. En die bedoelingen waren negatief, maar zoals het gezegde gaat, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in!
Het is zeer goed ontvangen en heeft voor veel publiciteit gezorgd en nog meer (dat is iets wat ik niet kan posten), niet alles is geschikt voor forum warriors oortjes!

Maar we zijn blij met al deze publiciteit

chief108
15-09-2009, 11:02
@iedereen:

wel een beetje ontopic blijven aub

eerste waarschuwing is alweer uitgedeeld

Mickey
15-09-2009, 11:07
lol @ "written in what appears to be a made-up language"

Donjopie
15-09-2009, 11:12
lol @ "written in what appears to be a made-up language"


Voel je je aangesproken Micky ?

iconian
15-09-2009, 11:12
Dana white heeft een team achter hem die al zijn trashtalk keurig plant en naar buiten brengt, mini-dana Boon doet het toch echt verkeerd zo.

Mephisto
15-09-2009, 11:16
Waarom vindt jij dat ik onzin post, omdat het jouw niet bevalt wat ik heb te zeggen?
Ik slaap er geen seconde minder om over wat jij je wel of niet kan voorstellen.
Die internationale forums haken er niet op in, iemand dacht hey dat is leuk ik vertaal dat in het engels en post dat op een paar buitenlandse forums en sites. En die bedoelingen waren negatief, maar zoals het gezegde gaat, wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in!
Het is zeer goed ontvangen en heeft voor veel publiciteit gezorgd en nog meer (dat is iets wat ik niet kan posten), niet alles is geschikt voor forum warriors oortjes!

Maar we zijn blij met al deze publiciteit

Bas, ik doe in ieder geval nog een poging om op een respectvolle manier met je te communiceren.

Door deel te nemen aan een forum als Mixfight behartig je PR-belangen van je organisatie en vanuit dat oogpunt ben je simpelweg de boel aan het verkloten.

Op het forum zijn diverse links te vinden naar internationale sites en fora waar het gedrocht Mixfight in al zijn Glory te aanschouwen is, ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit niet goed is voor GG en zijn vechters, maar erger nog; ik denk dat dit niet goed is voor het forum zelf. Elk weldenkende vechtsportorganisatie, of het nu een management, sportschool of promotor is, mijdt dit forum straks als de pest want je wordt er door de mangel gehaald.

En dat zou ik pas erg vinden, want voor een normale sterveling als ik lijken mijn helden opeens erg dichtbij als ik op dit forum verkeer...

Donjopie
15-09-2009, 11:16
Dana white heeft een team achter hem die al zijn trashtalk keurig plant en naar buiten brengt, mini-dana Boon doet het toch echt verkeerd zo.

Reps :cool2:

anoniem gg
15-09-2009, 11:30
Bas, ik doe in ieder geval nog een poging om op een respectvolle manier met je te communiceren.

Door deel te nemen aan een forum als Mixfight behartig je PR-belangen van je organisatie en vanuit dat oogpunt ben je simpelweg de boel aan het verkloten.

Op het forum zijn diverse links te vinden naar internationale sites en fora waar het gedrocht Mixfight in al zijn Glory te aanschouwen is, ik ben er nog steeds van overtuigd dat dit niet goed is voor GG en zijn vechters, maar erger nog; ik denk dat dit niet goed is voor het forum zelf. Elk weldenkende vechtsportorganisatie, of het nu een management, sportschool of promotor is, mijdt dit forum straks als de pest want je wordt er door de mangel gehaald.

En dat zou ik pas erg vinden, want voor een normale sterveling als ik lijken mijn helden opeens erg dichtbij als ik op dit forum verkeer...

Road open for Overeem to join the UFC - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f2/road-open-overeem-join-ufc-1049178/)

tienduizend hits en meerendeel positief, top

Jullie willen graag dat de boel verkloot wordt omdat je afgunstig en gefrustreerd bent. Je had ook zo graag maar je kan niet want sus en zo!
OOOH hoor je dat Mixfight management!!!!! Mephisto denkt dat dit niet goed voor het forum is, dat vindt hij zelfs erger als publiciteit voor GG.
Ik wist niet dat ik hier veel weldenkende vechtsportorganisaties, management en promotors re vinden waren, wat leuk wie zijn dat?
Ja eng he, als je helden dichtbij komen, beter veraf anoniem achter een PC, dat voelt iets prettiger, dat begrijp ik ook wel.

Justinian
15-09-2009, 11:30
Elk weldenkende vechtsportorganisatie, of het nu een management, sportschool of promotor is, mijdt dit forum straks als de pest want je wordt er door de mangel gehaald.
De geschiedenis leert dat dat wel meevalt ;) Sterker nog, de grote internationale fora varen er zelfs wel bij (Sherdog.com MMA.tv/TUF).

anoniem gg
15-09-2009, 11:31
Dana white heeft een team achter hem die al zijn trashtalk keurig plant en naar buiten brengt, mini-dana Boon doet het toch echt verkeerd zo.

En jij weet dat want jij bent een forumwarrior en zit elke avond bij Dana op de bank!

Donjopie
15-09-2009, 11:40
@ Bas Boon.
Je moet het uiteraard zelf weten.
Maar waarom reageer je op alles, en reageer je verdedigend ?

iconian
15-09-2009, 11:42
En jij weet dat want jij bent een forumwarrior en zit elke avond bij Dana op de bank!

haha goeie.

iconian
15-09-2009, 11:45
ontopic: Het zou alleen jammer zijn als Overeem straks een moeilijke partij tegen Aerts heeft en niet volledig fit kan vechten op Glory. Dan valt een groter deel strax over Overeem heen.

Mephisto
15-09-2009, 11:45
Road open for Overeem to join the UFC - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f2/road-open-overeem-join-ufc-1049178/)

tienduizend hits en meerendeel positief, top

... gelukkig komen al die reacties van Dana White en consorten en niet van forum-warriors...


Jullie willen graag dat de boel verkloot wordt omdat je afgunstig en gefrustreerd bent. Je had ook zo graag maar je kan niet want sus en zo!

Dit is wat jij zelf een aanname noemt..


OOOH hoor je dat Mixfight management!!!!! Mephisto denkt dat dit niet goed voor het forum is, dat vindt hij zelfs erger als publiciteit voor GG.

Je bent een meester in het verdraaien van woorden, speels laat je het woord " negatieve" weg bij " publiciteit voor GG" en het klinkt al heel anders hè?


Ik wist niet dat ik hier veel weldenkende vechtsportorganisaties, management en promotors re vinden waren, wat leuk wie zijn dat?

Wederom een trieste poging om je collega's waarvan je weet dat ze hier lezen en posten op de hak te nemen. Maar Justi zegt dat het geen kwaad kan, dus; be my guest


Ja eng he, als je helden dichtbij komen, beter veraf anoniem achter een PC, dat voelt iets prettiger, dat begrijp ik ook wel.

Tja Bas, het is de werkelijkheid; naast mijn taken en verantwoordelijkheden als echtgenoot, vader en werknemer houdt ik maar weinig tijd over voor andere zaken. Daarom is internet zo een handig medium, en gelukkig ben ik niet heel verlegen dus in de tijd heb ik zo hier en daar al heel wat helden ontmoet en gesproken...

anoniem gg
15-09-2009, 11:49
@ Bas Boon.
Je moet het uiteraard zelf weten.
Maar waarom reageer je op alles, en reageer je verdedigend ?

Waarom reageer jij op alles en post je allemaal negatieve shit?
De een doet dit de ander doet dat.
De een houdt van negatief en trekt dat aan in zijn leven.
Dat ander houdt van positief, lachen, lol, vrouwen, werken, succes, sportief, gezond en en en en....... trekt dat aan in zijn leven!

chief108
15-09-2009, 11:50
Road open for Overeem to join the UFC - Sherdog Mixed Martial Arts Forums (http://www.sherdog.net/forums/f2/road-open-overeem-join-ufc-1049178/)

tienduizend hits en meerendeel positief
maar ook heel veel die denken dat hij gewoon op de loop gaat voor Fedor...

het is maar wat je wilt zien natuurlijk
snap dat best

anoniem gg
15-09-2009, 11:55
... gelukkig komen al die reacties van Dana White en consorten en niet van forum-warriors...

Dit is wat jij zelf een aanname noemt..

Je bent een meester in het verdraaien van woorden, speels laat je het woord " negatieve" weg bij " publiciteit voor GG" en het klinkt al heel anders hè?

Wederom een trieste poging om je collega's waarvan je weet dat ze hier lezen en posten op de hak te nemen. Maar Justi zegt dat het geen kwaad kan, dus; be my guest

Tja Bas, het is de werkelijkheid; naast mijn taken en verantwoordelijkheden als echtgenoot, vader en werknemer houdt ik maar weinig tijd over voor andere zaken. Daarom is internet zo een handig medium, en gelukkig ben ik niet heel verlegen dus in de tijd heb ik zo hier en daar al heel wat helden ontmoet en gesproken...

Mijn reacties komen van mijzelf, wat is daar anders aan als Dana?

Ik doe geen aanname maar reageer soms op wat jullien posten, of is dat allemaal rozenkleur en manenschijn wat jullie posten?

Meester klinkt goed langzaam begin je mij beter te begrijpen. Nee ik verdraai geen woorden negatieve publiciteit is ook publiciteit, ik weet dat jij graag het woordtje negatief erbij wilt horen of lezen, want daar gaat jouw voorkeur naar uit!

Kun je mij even laten weten onder welke namen die collega's posten? Ik weet het echt niet hoor.

Nu spreek je jezelf tegen, je hebt heel wat helden ontmoet ondanks vader en werknemer en blablabla? Maar een andere keer schrijf je dat ze zo wel heel dichtbij komen, wat bedoel je nou?

anoniem gg
15-09-2009, 11:58
maar ook heel veel die denken dat hij gewoon op de loop gaat voor Fedor...

het is maar wat je wilt zien natuurlijk
snap dat best

Nee hoor, er is netjes een verklaring afgegeven waarom Alistair pas nadat hij Badr Hari ko had geslagen op NYE een contract tekende met Strikeforce.
Er zijn nog steeds een heleboel frusi's zoals van het camp van Werdrum en Bratt die het niet leuk vinden en een grote payday missen, wij begrijpen dat wel bij GG.
Dat was al lang voordat het stukje werdt verteld over de M-1 bende!
Alistair wil dolgraag tegen Fedor en die wedstrijd komt zeker, a nice pay day!

chief108
15-09-2009, 11:59
Oost-Indisch blind.
http://img.photobucket.com/albums/v157/fotografen/oeps/2008-08-29-02.jpg (javascript:void(0);)

Mephisto
15-09-2009, 12:03
Mijn reacties komen van mijzelf, wat is daar anders aan als Dana?

:eek: dus al die reactie sop Sherdog komen van Dana?


Ik doe geen aanname maar vertaal wat jullien posten, of is dat allemaal rozenkleur en manenschijn?

Kijk nog eens goed naar het communicatiemodel, er is duidelijk iets mis in je black box...


Meester klinkt goed langzaam begin je mij beter te begrijpen. Nee ik verdraai geen woorden negatieve publiciteit is ook publiciteit, ik weet dat jij graag het woordtje negatief erbij wilt horen of lezen, want daar gaat jouw voorkeur naar uit!

Wederom aanname's...


Kun je mij even laten weten onder welke namen die collega's posten? Ik weet het echt niet hoor.

Trieste poging Bas...


Nu spreek je jezelf tegen, je hebt heel wat helden ontmoet ondanks vader en werknemer en blablabla? Maar een andere keer schrijf je dat ze zo wel heel dichtbij komen, wat bedoel je nou?

Ik heb al lang begrepen dat het gebrek aan begrijpend lezen van jouw kant niet alleen een kwestie is van onkunde maar ook van onwil, ik ga het niet eens uitleggen...

Donjopie
15-09-2009, 12:06
Moet je niet werken eigenlijk Bas ?

chief108
15-09-2009, 12:09
wel grappig dat Bas al zijn management principes (over aannames etc) laat varen op het moment dat het over andere mensen gaat

De man van 14K
15-09-2009, 12:09
Ach als de vechters bij GG vinden dat ze beter afzijn onder ander management kunnen ze altijd nog weggaan. Ik vraag me alleen af waarom Bas steeds het gevoel heeft zich hier te moeten verdedigen.
Kennelijk zijn veel mensen het niet met jouw standpunten aangaande communicatie en marketing eens. Je zegt dat het je geen bal boeit maar toch ben je er als de bliksem bij om iedereen de mond te snoeren?

Biiyen
15-09-2009, 12:12
Klets maar een eind weg. Het leuke aan mensen zoals Bas Boon en Dana White is dat ze geen filter tussen hun hersens en mond hebben.

Alles komt er gewoon rauw uit.

btw: Heerlijk stukje vermaak zo op de dinsdag morgen/middag.

De man van 14K
15-09-2009, 12:16
Mijn opa zei dat vroeger ook wel eens tegen me; je mond is sneller dan je hoofd en daarachter kwam meestel een rechtse wangvledder.

iconian
15-09-2009, 12:19
Klets maar een eind weg. Het leuke aan mensen zoals Bas Boon en Dana White is dat ze geen filter tussen hun hersens en mond hebben.

Alles komt er gewoon rauw uit.

btw: Heerlijk stukje vermaak zo op de dinsdag morgen/middag.

hehe jah ik zou de klucht van bas boon en de forum warriors wel verder willen volgen, maar mn worstenbroodjes zijn op en ben pas morgen terug :s. Het was net een spannende tragiek/comedie aan het worden.

Donjopie
15-09-2009, 12:20
Dat begrijp ik dus ook niet. Dhr. Boon doet alsof we een stel gieren zijn.
We willen alleen informatie en een goed gesprek, net zoals elke andere sportliefhebber ter wereld.
Hij hoeft zich echt niet alleen maar te verdedigen.
Neem wat te drinken man.
of een pakkie Tjolk

chief108
15-09-2009, 12:43
@iedereen:

wel een beetje ontopic blijven aub

eerste waarschuwing is alweer uitgedeeld

die waarschuwing heb jij vanmorgen al gekregen
(en een PM erbij, maar die heb je vast nog niet gelezen?)

helaas heb ik moeten vaststellen dat je ongehinderd gewoon op dezelfde voet verder gaat

ik wil je er even op wijzen dat je hierdoor snel op een ban afgaat

take a chill pill, glaasje water, pakje tjolk of ga ff lopen
want het gaat weer helemaal nergens over

Rverm
15-09-2009, 12:45
of paddo's...

simtekf1
15-09-2009, 12:46
ontopic: Het zou alleen jammer zijn als Overeem straks een moeilijke partij tegen Aerts heeft en niet volledig fit kan vechten op Glory. Dan valt een groter deel strax over Overeem heen.

Dat maakt niet uit, het gaat toch allemaal om het GGeld.

mokumnised
15-09-2009, 13:46
Bas even lezen aub.... Quote:
Originally Posted by chief108 http://www.mixfight.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=798821#post798821)
@iedereen:

wel een beetje ontopic blijven aub

eerste waarschuwing is alweer uitgedeeld

die waarschuwing heb jij vanmorgen al gekregen
(en een PM erbij, maar die heb je vast nog niet gelezen?)

helaas heb ik moeten vaststellen dat je ongehinderd gewoon op dezelfde voet verder gaat

ik wil je er even op wijzen dat je hierdoor snel op een ban afgaat

take a chill pill, glaasje water, pakje tjolk of ga ff lopen
want het gaat weer helemaal nergens over


GGaat niet werken vermoed ik...

Wel goed dat het ook bij de moderators duidelijk is geworden dat topics waar BB aan
deelneemt meestal door zijn toedoen ontsporen.
We zullen het wel zien.

ontopic: Ik denk dat Ali geen potten gaat breken tegen Aerts, sterker nog, het zou mij niets verbazen wanneer hij PTA moet cancelen.

chief108
15-09-2009, 13:47
Klets maar een eind weg. Het leuke aan mensen zoals Bas Boon en Dana White is dat ze geen filter tussen hun hersens en mond hebben.

da's een aanname...
vele mensen zijn niet overtuigd van jouw aanname dat BB überhaupt hersens heeft :)

waar ging deze thread ook alweer over?

oh ja, dat eerste stuk dat Tony postte...
stond nog een leuk zinnetje in trouwens:


We'll be the first to admit that maybe Vadim Finkelchtein was out sick the day they covered ethics in business schooldenk dat dat misschien juist wel essentieel is om wat te bereiken in de vechtsport wereld
gewoon schijt hebben aan de wereld en alle regeltjes
gewoon doen wat je zelf wilt en er voor gaan, no matter wat de rest van de wereld denkt over je

damn...
misschien is dat wel een leuk baantje voor mij :eek:

chief108
15-09-2009, 13:49
Wel goed dat het ook bij de moderators duidelijk is geworden dat topics waar BB aan
deelneemt meestal door zijn toedoen ontsporen.
We zullen het wel zien.

ach ja...
we zijn niet compleet blind natuurlijk
en soms is de maat gewoon vol



ontopic: Ik denk dat Ali geen potten gaat breken tegen Aerts, sterker nog, het zou mij niets verbazen wanneer hij PTA moet cancelen.
ik denk het ook niet
Peter moet toch genoeg routine hebben om zo'n krachtsexplosie te kunnen weerstaan en daarna te gaan slopen

en als dat gebeurd...
vrees ik dat die laatste zin van je ook waarheid kan worden

blackadder
15-09-2009, 14:01
denk dat dat misschien juist wel essentieel is om wat te bereiken in de vechtsport wereld
gewoon schijt hebben aan de wereld en alle regeltjes
gewoon doen wat je zelf wilt en er voor gaan, no matter wat de rest van de wereld denkt over je
Denk dat dat voor meer bereiken dan alleen de vechtsport wereld opgaat.

A.F.
15-09-2009, 14:09
ach ja...
we zijn niet compleet blind natuurlijk
en soms is de maat gewoon vol


ik denk het ook niet
Peter moet toch genoeg routine hebben om zo'n krachtsexplosie te kunnen weerstaan en daarna te gaan slopen

en als dat gebeurd...
vrees ik dat die laatste zin van je ook waarheid kan worden

En toch...

heeft ie wel 3 rondes tegen Remy gestaan, dus de conditie is beter als verwacht... En moet ik heeeeeeel eerlijk zijn... Ik denk wel dat ie een potje gaat breken...

blackadder
15-09-2009, 14:11
En toch...

heeft ie wel 3 rondes tegen Remy gestaan, dus de conditie is beter als verwacht... En moet ik heeeeeeel eerlijk zijn... Ik denk wel dat ie een potje gaat breken...
Remy had toch een verdraaide knie?

Donjopie
15-09-2009, 14:12
een potje met kleingeld kan ie breken ja

A.F.
15-09-2009, 14:13
Remy had toch een verdraaide knie?

Oow ja...das waar

anoniem gg
15-09-2009, 14:55
:eek: dus al die reactie sop Sherdog komen van Dana?

Kijk nog eens goed naar het communicatiemodel, er is duidelijk iets mis in je black box...

Wederom aanname's...

Trieste poging Bas...

Ik heb al lang begrepen dat het gebrek aan begrijpend lezen van jouw kant niet alleen een kwestie is van onkunde maar ook van onwil, ik ga het niet eens uitleggen...

Een poging kan nooit triest zijn, triest is als je geen pogingen onderneemt, nog triester is proberen aan iedereen te laten zien hoe flink je bent terwijl je in het echt gewoon een jankerd bent!
Zijn jullie zo verhelderend dan? Wat maakt jullie experts als forum warriors, praktijk ervaring? Ik lees een boel jaloezie, afgunst, rancune, tonnen met aannamens en uiteindelijk wil je het niet uileggen?
Dat is nog eens onwil en triest, trieste bedoeling! Mijn tip, doe eens een poging...

Donjopie
15-09-2009, 14:59
Bas, waarom laat jij je zo uit de tent lokken ???
Heb je iets te verbergen, wil je iets goedmaken, mag je ons niet, heb je zorgen ?
Ik heb geen idee man !
Jij als mr.GG moet toch beter weten ? Of is dat een verkeerde aanname van mij ?

Mephisto
15-09-2009, 15:13
Een poging kan nooit triest zijn, triest is als je geen pogingen onderneemt, nog triester is proberen aan iedereen te laten zien hoe flink je bent terwijl je in het echt gewoon een jankerd bent!
Zijn jullie zo verhelderend dan? Wat maakt jullie experts als forum warriors, praktijk ervaring? Ik lees een boel jaloezie, afgunst, rancune, tonnen met aannamens en uiteindelijk wil je het niet uileggen?
Dat is nog eens onwil en triest, trieste bedoeling! Mijn tip, doe eens een poging...

Bas, het begint nu echt een aanfluiting te worden...
Van mijn kant uit geen jaloezie, afgunst en rancune, ik ben perfect gelukkig met wie ik ben en hoe ik mijn leven leef.

De reden waarom ik het niet uit wil leggen heb ik gegeven en bovenstaande post bewijst mijn gelijk daar in...

anoniem gg
15-09-2009, 15:39
Bas, waarom laat jij je zo uit de tent lokken ???
Heb je iets te verbergen, wil je iets goedmaken, mag je ons niet, heb je zorgen ?
Ik heb geen idee man !
Jij als mr.GG moet toch beter weten ? Of is dat een verkeerde aanname van mij ?

Ik ben ook maar een mens.
Ik probeer mijn jeugd te herinneren ik geloof dat mijn moeder mij altijd sloeg, toen ik 11 was werdt ik verkracht door een buurjongen.
Ik was 14 toen ik verplicht naar een kostschool moest.
Vijtien fabriekswerk in een kippenslachterij.
Ik zoek waardering, vindt mijzelf af en toe zielig.
Ik wil dat iedereen mij leuk vindt, sorry als er sommige niet kunnen slapen van mijn opmerkingen, ik heb het allemaal niet zo bedoelt.
Jullie zijn allemaal lief, mag ik ook lid worden van de anonieme forum warrior club?
Mijn vriendin maakt best goeie worsten broodjes, heeft ze mij net verteld.
M-1 is top, Appy is lief, Vadim een schatje.

peace

Donjopie
15-09-2009, 15:43
Ik ben ook maar een mens.
Ik probeer mijn jeugd te herinneren ik geloof dat mijn moeder mij altijd sloeg, toen ik 11 was werdt ik verkracht door een buurjongen.
Ik was 14 toen ik verplicht naar een kostschool moest.
Vijtien fabriekswerk in een kippenslachterij.
Ik zoek waardering, vindt mijzelf af en toe zielig.
Ik wil dat iedereen mij leuk vindt, sorry als er sommige niet kunnen slapen van mijn opmerkingen, ik heb het allemaal niet zo bedoelt.
Jullie zijn allemaal lief, mag ik ook lid worden van de anonieme forum warrior club?
Mijn vriendin maakt best goeie worsten broodjes, heeft ze mij net verteld.
M-1 is top, Appy is lief, Vadim een schatje.

peace


Zucht :(
Probeer je een normaal iets te beginnen.......krijg je dit.
Zo jammer

Wiseguy
15-09-2009, 15:55
Bas Boon zou maar je zaakwaarnemer zijn.

chief108
15-09-2009, 16:00
wat had je dan verwacht Jopie?

en goed, duidelijk antwoord? :rolleyes:

denk dat Bas gewoon graag zichzelf hoort (ziet) en niet doorheeft hoe irritant en disrespect vol zijn replies zijn naar de fans toe
de mensen die er uiteindelijk voor zorgen dat hij en zijn vechters een goedbelegde boterham overhouden aan hun activiteiten

Floris
15-09-2009, 16:07
Dit is best wel kansloos allemaal...

Donjopie
15-09-2009, 16:11
wat had je dan verwacht Jopie?

en goed, duidelijk antwoord? :rolleyes:

denk dat Bas gewoon graag zichzelf hoort (ziet) en niet doorheeft hoe irritant en disrespect vol zijn replies zijn naar de fans toe
de mensen die er uiteindelijk voor zorgen dat hij en zijn vechters een goedbelegde boterham overhouden aan hun activiteiten


Dat idee begin ik ook te krijgen.
Jammer dat er door dit soort dingen zoveel fans aan het afhaken zijn.
Iedereen maakt wel eens een geintje hier over sporters ( ook ik ). Maar dit soort reacties........slaan kant nog wal.
Zonde van een organisatie als Golden Glory, en dat meen ik echt Bas !

Pepe the Ice-Murderer
15-09-2009, 16:17
Even een onpartijdige mening: slechte publiciteit bestaat wél.
En dergelijke artikels kunnen voor serieus wat kutzakkerij zorgen, die gerust kon vermeden worden mits een andere communicatie.
Iedereen doet en zegt natuurlijk wat hij wil, maar er zijn tegenwoordig wel erg veel posts over Bas Boon en GG vs de rest.
Het is soms grappig, maar soms stikvervelend om alweer een dergelijke post te moeten lezen op ons legendarische forum...
MixFight.nl is de Baas! Laat ons het zo houden. Het belangrijkste is dat Overeem zo snel mogelijk de ring ingaat en een knalprestatie neerzet.

Donjopie
15-09-2009, 16:22
Daar gaat het idd om !!
Ali terug in de ring !!! En gewoon die belt weer mee naar huis nemen !

Dat zal ze leren bij Strikeforce !

chief108
15-09-2009, 16:41
Even een onpartijdige mening: slechte publiciteit bestaat wél.

juustem


kutzakkerij
mooi woord....



Iedereen doet en zegt natuurlijk wat hij wil, maar er zijn tegenwoordig wel erg veel posts over Bas Boon en GG vs de rest.
Het is soms grappig, maar soms stikvervelend om alweer een dergelijke post te moeten lezen op ons legendarische forum...
MixFight.nl is de Baas! Laat ons het zo houden.
idd..
vind ook dat er strakker gemodereerd moet worden
maar tegen een hele stroom onzin is dat best moeilijk
heb BB al twee keer een waarschuwing gegeven vandaag
en de 3e zou een (tijdelijke) ban betekenen


Het belangrijkste is dat Overeem zo snel mogelijk de ring ingaat
maar dan wel het liefst op MMA regels
dat K-1 gedoe hoeft echt niet van mij


Daar gaat het idd om !!
Ali terug in de ring !!! En gewoon die belt weer mee naar huis nemen !

Dat zal ze leren bij Strikeforce !
now you lost it as well bro... :rolleyes:

anoniem gg
15-09-2009, 16:42
Even een onpartijdige mening: slechte publiciteit bestaat wél.
En dergelijke artikels kunnen voor serieus wat kutzakkerij zorgen, die gerust kon vermeden worden mits een andere communicatie.
Iedereen doet en zegt natuurlijk wat hij wil, maar er zijn tegenwoordig wel erg veel posts over Bas Boon en GG vs de rest.
Het is soms grappig, maar soms stikvervelend om alweer een dergelijke post te moeten lezen op ons legendarische forum...
MixFight.nl is de Baas! Laat ons het zo houden. Het belangrijkste is dat Overeem zo snel mogelijk de ring ingaat en een knalprestatie neerzet.

DAG ONPARTIJDIGE IJSCO MOORDENAAR

Bedankt voor al je expertise en tips, wordt zeer gewardeerd.

peace

De man van 14K
15-09-2009, 16:48
De vraag is of je er ook wat mee gaat doen?

Biiyen
15-09-2009, 16:51
Ik ben ook maar een mens.
Ik probeer mijn jeugd te herinneren ik geloof dat mijn moeder mij altijd sloeg, toen ik 11 was werdt ik verkracht door een buurjongen.
Ik was 14 toen ik verplicht naar een kostschool moest.
Vijtien fabriekswerk in een kippenslachterij.
Ik zoek waardering, vindt mijzelf af en toe zielig.
Ik wil dat iedereen mij leuk vindt, sorry als er sommige niet kunnen slapen van mijn opmerkingen, ik heb het allemaal niet zo bedoelt.
Jullie zijn allemaal lief, mag ik ook lid worden van de anonieme forum warrior club?
Mijn vriendin maakt best goeie worsten broodjes, heeft ze mij net verteld.
M-1 is top, Appy is lief, Vadim een schatje.

peace

Koester je nog altijd homo-erotiosche gevoelens sinds die verkrachting? En is dat ook de rede dat je graag kijkt naar zwetende gespierde mannen die over de grond rollen?

Maar wat je dus eigenlijk zegt is dat je gewoon een ordinaire relnicht bent!

anoniem gg
15-09-2009, 16:54
Koester je nog altijd homo-erotiosche gevoelens sinds die verkrachting? En is dat ook de rede dat je graag kijkt naar zwetende gespierde mannen die over de grond rollen?

Maar wat je dus eigenlijk zegt is dat je gewoon een ordinaire relnicht bent!

Nee heb het vrij goed verwerkt , had geen eens erg in, van penetratie weet ik niks.
Ik val gewoon op de vrouwtjes.

Maar nichten zijn ook maar mensen

Love peace

Cave
15-09-2009, 16:56
Koester je nog altijd homo-erotiosche gevoelens sinds die verkrachting? En is dat ook de rede dat je graag kijkt naar zwetende gespierde mannen die over de grond rollen?

Maar wat je dus eigenlijk zegt is dat je gewoon een ordinaire relnicht bent!

Niks relnicht maar een typisch gevalletje 'over-compensatie'. Neem nou eens die foute lawaai-overhemden, het constant op de eigen trompet blazen, de compensatiestickers, de blassé vechthouding op veel foto's en de poging overal stoer te kijken. Als dat geen over-compensatie is weet ik het ook niet meer.

anoniem gg
15-09-2009, 18:53
Niks relnicht maar een typisch gevalletje 'over-compensatie'. Neem nou eens die foute lawaai-overhemden, het constant op de eigen trompet blazen, de compensatiestickers, de blassé vechthouding op veel foto's en de poging overal stoer te kijken. Als dat geen over-compensatie is weet ik het ook niet meer.

Lawaai overhemden?
Trompet blazen als je mij bedoeld? Ik ben helemaal niet muziekaal!
Wat leuk dat ik een stoer uiterlijk heb, bedankt voor je compliment.
Ja , ze mogen van mij ook wel iets meer ook over andere praten ipv mijzelf og GG, maar ja dat heb ik niet in de hand.
Ik wens alle mensen heel veel geluk en gezondheid.

World Peace

ICON
15-09-2009, 19:37
Kun jij er niet meer van slapen dan?
Nee wacht icon krijgt zijn worstenbroodjes niet meer door zijn strot omdat andere forumwarriors iets "negatiefs" posten over GG!
Wisguy, heeft moeite met slapen, Reverm slaapt helemaal niet meer, Domjopie heeft constant traanogen, Snip gaat het uitmaken met zijn relatie door al dit slechte nieuws, moderatoren worden nerveus, er zullen zeker kamervragen gesteld gaan worden.

Plons!

icon?

ik ben wel dik maar eet eigenlijk nooit worstenbroodjes, weet ook niet waarom je het over ,ij hebt aangezien ik niet meedoe met deze welles nietes discussies

iconian
15-09-2009, 19:54
/thread ?!? bas post nu 100% onzin om voor journalisten die zijn account bekijken nog even het idee te geven dat hij echt onzin post, maar dat wisten wij allang.

anoniem gg
15-09-2009, 19:58
icon?

ik ben wel dik maar eet eigenlijk nooit worstenbroodjes, weet ook niet waarom je het over ,ij hebt aangezien ik niet meedoe met deze welles nietes discussies

Ooh nou als je blij bent en een dikkerd bent, vindt ik niet erg hoor.
Er zijn ook andere dingen natuurlijk waar je dik van kunt worden.
Dat was dan een toevalstreffer, maar eet gerust door, ik heb niks tegen je hoor of je wel of niet mee doet aan discussies!

Love and peace

anoniem gg
15-09-2009, 20:02
/thread ?!? bas post nu 100% onzin om voor journalisten die zijn account bekijken nog even het idee te geven dat hij echt onzin post, maar dat wisten wij allang.

Iedereen beweert op dit forum sinds ik post dat ik onzin post. Ik vindt elfjes gewoon leuk en hou van de Efteling, vindt ik beter als Disney Parijs of California.
Wat voor de een een droom en sprookje is, is voor andere werkenlijkheid.
DE een gelooft in boeken en de ander in een leider en andere mensen zijn spiritiueel.
Ik wil dat iedereen vrede heeft.

Peace

chief108
15-09-2009, 20:05
Iedereen weet op dit forum sinds ik post dat ik onzin post.
fixed it

renamer
15-09-2009, 20:08
ben jij een droom of een nachtmerie op pr gebied bas?

ICON
15-09-2009, 20:10
Ooh nou als je blij bent en een dikkerd bent, vindt ik niet erg hoor.
Er zijn ook andere dingen natuurlijk waar je dik van kunt worden.
Dat was dan een toevalstreffer, maar eet gerust door, ik heb niks tegen je hoor of je wel of niet mee doet aan discussies!

Love and peace


ik vind jou ook lief:blush:

anoniem gg
15-09-2009, 20:24
ben jij een droom of een nachtmerie op pr gebied bas?

Ik zou zo zeggen probeer Google even of zo

Neem een aantal teams en namen en je hebt je antwoord.

Ga ik zo eens doen, je brengt mij op een idee

Goedenavond

Peace

B3 lik3 M3
15-09-2009, 20:44
Bas, bij deze je laatste waarschuwing met off-topic gaan.
Mocht je het weer doen krijg je een infraction en daarmee een ban van een dag.

renamer
15-09-2009, 20:57
Ik zou zo zeggen probeer Google even of zo

Neem een aantal teams en namen en je hebt je antwoord.

Ga ik zo eens doen, je brengt mij op een idee

Goedenavond

Peace

sorry bas ik snap even niet wat je bedoeld?

De dikke nudist
15-09-2009, 21:18
Ik zou zo zeggen probeer Google even of zo



Dit krijg ik als ik jouw naam Google.

http://i25.tinypic.com/wa4whf.jpg

chief108
15-09-2009, 21:22
vet dikke!!!

anoniem gg
15-09-2009, 21:26
Dit krijg ik als ik jouw naam Google.

http://i25.tinypic.com/wa4whf.jpg

Vet, dat je dat hebt gedaan, je toont interresse, waren het veel pagina's?

Love peace

De dikke nudist
15-09-2009, 21:31
Vet, dat je dat hebt gedaan, je toont interresse, waren het veel pagina's?

Love peace

Best wel veel.

Maar als bij de eerste vier al verhalen staan over een yakuza verhaal, off-topic gaan en ruzie met jou... dat maakt niet écht een professionele indruk.

renamer
15-09-2009, 21:33
auw

A.F.
15-09-2009, 21:36
lol

anoniem gg
15-09-2009, 21:39
Best wel veel.

Maar als bij de eerste vier al verhalen staan over een yakuza verhaal, off-topic gaan en ruzie met jou... dat maakt niet écht een professionele indruk.

Die krijg je alleen in nederland te zien, het gaat om de buitenlandse berichten.
Onze belangen liggen voor 90% in het buitenland.
Maar goed het ging erover dat we keken of ik wel goed was met pr en over wie en welk team er het meest gepubliceerd is!
Ik heb net zelf ook even gekeken best wel leuk, doe ik normaal nooit!

Dat yakuza verhaal met Peter is gewoon humor, dus dat valt nog wel mee.
Het eerste verhaal van Aerts klopt!
En natuurlijk krijg jij in Nederland op google als eerste de meest recentelijk post, dus dat is niet zo vreemd.
In het buitenland zie je die links niet eens!
En om er nu twee of drie uit te halen van de 500 links, kom kom, je lijkt wel de amerikaanse media die posten dat er een paar duizend demonstranten waren in Washington. Het waren er twee miljoen het meeste ooit sinds Marrtin Luther King.

Beetje objectiever graag, maar verder goeie research

Love peace

renamer
15-09-2009, 21:44
gellukig leest die "amerikaanse media" hier niet me............................

Donjopie
15-09-2009, 21:49
Je bent bijna bij je brown belt ding bas ! :D
ff doorzetten en je hebt hem vandaag nog !
Heb wel zin in een feesje :thup:

A.F.
15-09-2009, 21:51
bas ik heb het ff geprobeerd via de buitenlandse google.... en wat denk je.... op de eerste pagina komt 3 het verhaal van M mini cons naar voren...dus ja... ik weet het niet...

ps: wil je vriendjes worden op facebook????

anoniem gg
15-09-2009, 21:53
gellukig leest die "amerikaanse media" hier niet me............................

Nee, maar mischien kan die ene gozer alle berichten in het engels vertalen?
Ik begin het nu weer heel druk te krijgen en krijg steeds minder tijd.

Maar ik geloof wel dat GG het niet slecht doet in de pers.
Goed stuk in de Panorama, ook Revue en actueel hebben we al gehad.
Dan heb ik het nog niet over alle artiekelen in de Duitse Budo, Karate, Top Fighter, Franse centure noire, Karate, Fighters Magazine in Denmark, Black Belt in de USA, Gong en Baseball magazine in Japan en en en, Fuji TV, SBS6, Fox,PRO TV Romania, en nog 115 verschillende broadcasters wereldwijd.
Maar dat gaat als volgt, een reporter komt bij mij voor een interview of bij de vechter, die stukken worden als ze klaar zijn nog een keer doorgenomen en ik geef veel foto's voor zulke artiekelen. Ook schrijven we veel bladen en internet sites zelf aan.


Maar goed blijf GOLDEN GLORY (http://www.goldenglory.com) volgen en http://www.nikkosports.nl voor de nieuwste artiekelen en nieuwtjes, ik probeer het zo goed mogelijk bij te houden

Love peace

anoniem gg
15-09-2009, 21:54
Je bent bijna bij je brown belt ding bas ! :D
ff doorzetten en je hebt hem vandaag nog !
Heb wel zin in een feesje :thup:

Ik heb zwarte

iconian
15-09-2009, 21:57
Awards

-seidokaikan karate camp japan, black belt seidokiakan karate, 2005

doe mij er ook zo

Donjopie
15-09-2009, 21:58
http://cdn2.sbnation.com/fan_shot_images/73129/02.jpg


hahahahaha snel gevonden

A.F.
15-09-2009, 21:59
zie toch echt een witte band

;)

hendriks
15-09-2009, 22:03
niet veel verandert met gister zie ik. asl het gg zo zou schaden als mensen beweren zou bas boon hier wel mee stoppen. Ga zo door

anoniem gg
15-09-2009, 22:04
hahahahaha snel gevonden

Das aan het begin!

Deze zijn van de volgende dag na het camp!

Semmy Schilt en Bas Boon in Seidokaikan camp - MixFight.nl (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=56070)

Zie je dat het wel mee valt met het buikje, jesselaar, je hebt mij echt verwisseld met die andere promotor in Nederland, zeker op afstand gezien of zo, mischien teveel gedronken dronken gedronken, toetstenbord hapert hapert weer.

Maar goed

Love peace

hendriks
15-09-2009, 22:12
Knap, in 1 dag van witte band naar zwarte band.
x2
voor me rood zwarte band tkd heb ik toch wel wat langer moeten trainen maakt de waarde van een band toch minder

anoniem gg
15-09-2009, 22:20
x2
voor me rood zwarte band tkd heb ik toch wel wat langer moeten trainen maakt de waarde van een band toch minder

Kom volgende keer lekker meedraaien en sparren met 40 zwarte banders van 100kg en plus, die je als falang nogal willen mangelen.
TKD heb ik ook nog een blauwe band en werd een keer derde met nederlands kampioen schappen fullcontact, zwaargewichten.
Maar goed ik was toen 16 of 17 (tkd belts) , das alweer eventjes terug in de tijd.

Wel goed dat je ook vaak traint, hou vol

Peace Love

anoniem gg
15-09-2009, 22:21
Knap, in 1 dag van witte band naar zwarte band.

Bedankt voor het compliment, was een hele leuke ervaring, was wel een beetje bond en blauw na twee dagen en mijn schenen waren drie keer zo dik!

Wel leuk al die complimenten, ben ik niet zo gewend.

Love Peace

anoniem gg
15-09-2009, 22:25
hahahahaha snel gevonden

Had je die foto gepost bij de vertaling van het een aantal van mijn zinnen op dit forum voor de publicatie op het UFC forum? Wel een goeie foto van mij, bedankt daarvoor. Ik heb er al weer 4 damens op gehad, die vroegen of ik dat echt was op die foto en of ik single was, zo zie je maar.

Love peace

anoniem gg
15-09-2009, 22:34
Ben blij voor jou dat je 't als compliment ziet. Bedoelde 't eigenlijk anders. De meeste mensen moeten jarenlang trainen om van wit naar zwart te gaan. Wat je die dag hebt gedaan klinkt megazwaar, maar 't was alsnog slechts 1 dag.



2 dagen

anoniem gg
15-09-2009, 22:35
Ik ga jullie weer verlaten het wordt tijd voor vliegtuigen en de 24 uurs machine op volle toeren!

het ga jullie goed forum posters

Love Peace

Donjopie
15-09-2009, 22:38
Had je die foto gepost bij de vertaling van het een aantal van mijn zinnen op dit forum voor de publicatie op het UFC forum?
Love peace

das een aanname.
mijn engels is niet zo goed
Ik fock niemand. dus ook jouw niet

Karel
15-09-2009, 22:46
das een aanname.
mijn engels is niet zo goed
Ik fock niemand. dus ook jouw niet

;)

ZanZaiZuk
15-09-2009, 22:50
Ik ben ook maar een mens.
Ik probeer mijn jeugd te herinneren ik geloof dat mijn moeder mij altijd sloeg, toen ik 11 was werdt ik verkracht door een buurjongen.
Ik was 14 toen ik verplicht naar een kostschool moest.
Vijtien fabriekswerk in een kippenslachterij.
Ik zoek waardering, vindt mijzelf af en toe zielig.
Ik wil dat iedereen mij leuk vindt, sorry als er sommige niet kunnen slapen van mijn opmerkingen, ik heb het allemaal niet zo bedoelt.
Jullie zijn allemaal lief, mag ik ook lid worden van de anonieme forum warrior club?
Mijn vriendin maakt best goeie worsten broodjes, heeft ze mij net verteld.
M-1 is top, Appy is lief, Vadim een schatje.

peace


Hahaha wtf :lol: je stelt je niet hoger op dan andere mensen op dit forum dat is wel zeker, daar heb ik wel respect voor, je probeert wel met je gedragscodes maar toch.. :D heb zelfs niet al je verdedigende posts gelezen begint wat te vervelen na een tijd maar deze is wel top :D

Rverm
16-09-2009, 00:01
kvond hem ook wel grappig...:D khoop alleen niet voor hem dat ook dat stukje vertaald word en geplubliceerd..:D

XedgeX
16-09-2009, 01:53
Ik hoop dat het stukje waarin dhr. Boon de verkrachting van een vrouw door de taliban rechtvaardigt niet vertaald wordt en in het Engels op eventuele andere fora gezet wordt. Zou vervelend zijn.

B3 lik3 M3
16-09-2009, 08:09
Ok.. op naar OT

Dit lijkt meer op een chatsessie tussen de heer boon en de rest..

A.F.
16-09-2009, 10:35
Ok, boys.... ik zit er weer klaar voor.... :jerry:

De man van 14K
16-09-2009, 10:38
round 5: FIGHT

Judas
16-09-2009, 11:08
round 5: FIGHT

Hoepen dat ie maar eindigt met een fatality, want begint beetje een eentonige partij te worden.

De man van 14K
16-09-2009, 11:18
Bas = pleite.


/end

B3 lik3 M3
16-09-2009, 11:46
En aangezien iedereen het heeft uitgepraat..

/thread