PDA

View Full Version : Het Belang van Limburg presents IT'S SHOWTIME (Lommel, 24 oktober)



It's Showtime
15-09-2009, 15:32
In De Soeverein in het Belgische Lommel zal op 24 oktober "Het Belang van Limburg presents IT'S SHOWTIME" plaatsvinden.

European Fighting Network zal op dit evenement de productie verzorgen in samenwerking met "Fights at the Border" van Olaf Bekkers.

De bezoekers van het gala in Antwerpen van 8 februari hebben al kunnen zien dat deze vruchtbare samenwerking een prachtig evenement oplevert.

Zoals menigeen heeft kunnen lezen in het interview met Murat Direkçi wilde hij zo graag tegen Chahid Oulad El Hadj vechten dat hij zelfs zijn IT'S SHOWTIME-wereldtitel 70kg Max op het spel wilde zetten.

Voor Murat bleef het niet slechts bij woorden, maar op 24 oktober zal hij de daad bij het woord voegen en mag hij gaan proberen zijn titel te verdedigen tegen "The Pitbull".

Behalve het IT'S SHOWTIME-wereldtitelgevecht tussen Murat Direkçi en Chahid Oulad El Hadj staan er nog meer partijen op het programma die vuurwerk beloven!

De voorverkoop is inmiddels gestart, en voor de adressen kunt u hieronder de flyer raadplegen.

Het Belang van Limburg, European Fighting Network en Fights at the Border hopen jullie massaal welkom te heten op 24 oktober in Lommel!

Voor nieuws en meer info: www.fight.nl (http://www.fight.nl)

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/15/1253020472-620.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/15/1253020537-020.jpg

chief108
15-09-2009, 15:51
WAR MURTHEL!!!!!

Dragon Tail
15-09-2009, 16:37
Voorverkoopadres van EFN in Nederland mist de plaatsnaamvermeldingen.
Bij plaatsnaam staat nu EFN ipv Zaandam.
;)

Lumpinigym
15-09-2009, 17:26
Ik zie in de matchmaking Eva Berben tegen Kim Paulissen is dit een A partij en is dit de Kim van Dipanegara??

Groetjes,

Stephan

Lumpinigym
15-09-2009, 19:02
Daar was ik al bang voor. als het die Kim is die ik bedoel dan is het echt een mismatch
dit meisje heeft naar mijn weten nog niks gewonnen in de C klasse en volgens mij ook niks in de B gevochten.

Groeten,

Stephan

Mr 1 Leg
16-09-2009, 06:09
WARRRRRRRRRR MURAT HARUT EN MARAT.ik ben er zeker bij :thup:

Lumpinigym
16-09-2009, 09:06
Ik weet niet of het die Kim is, dus ik kan er weinig over zeggen. Er zijn vast wel meer dames die Kim heten en kickboksen.

Dat geloof ik, maar het toeval zal wel erg groot zijn als er 2 kim paulissen zijn die beide aan kickboksen doen en beide 57kg wegen.

Dit is een echt een kadootje voor Eva.

Groeten,

Stephan

Harlem
16-09-2009, 16:29
Murat vs Chahid...Dit wordt me toch een beukpartij. Twee vechters die alleen maar naar voren willen vechten. Ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken.

jurgen ruymbeek
16-09-2009, 16:44
zeker weten word dit een beuk partij maar let ook maar es op:

marat , Harut ,
diender vs Van eesvelde word ook knalpartij denk ik
benieuwd voor Errol Turgut
voor mij knappe mm

Harlem
16-09-2009, 17:42
v Eesvelde wil ik ook wel is live zien ja, die heeft ook een paar hele vette partijen op zijn naam staan en Diender zorgt ook altijd voor vuurwerk.

Harlem
24-09-2009, 23:22
Het belang van Limburg presents...nice

Zie het al voor me...Volkskrant presents It's Showtime :P