PDA

View Full Version : Ernesto Hoost presents IT'S SHOWTIME (Barneveld, 21 november)



It's Showtime
15-09-2009, 16:08
Na gala's in het westen (jaarlijkse ArenA-evenement) en Brabant ('s-Hertogenbosch en Eindhoven) zal IT'S SHOWTIME nu ook Midden-Nederland aandoen.

Op 21 november organiseert European Fighting Network in samenwerking met niemand minder dan Ernesto Hoost, recordhouder in het aantal behaalde K-1 World Grand Prix titels, een IT'S SHOWTIME-evenement in de Veluwehal in Barneveld.

Zoals inmiddels gebruikelijk presenteren we ook op dit gala weer een gevecht om een IT'S SHOWTIME-wereldtitel. Deze keer zullen Sem Braan en Dmitry Shakuta strijden om de IT'S SHOWTIME-wereldtitel 77kg Max.

Nog een absolute toppartij is die tussen Murat Direkçi en Giorgio Petrosyan. Indien Murat op 24 oktober in Lommel zijn IT'S SHOWTIME-wereldtitel 70kg Max succesvol verdedigt tegen Chahid Oulad El Hadj, zal hij vol vertrouwen de partij tegen de Italiaans-Armeense sensatie Petrosyan tegemoet gaan. Mocht Murat echter zijn titel verliezen, dan is hij gebrand om de weg richting een nieuwe titelkans op volle snelheid in te slaan.
Hoe dan ook zal het een prachtpartij worden tussen 2 vechters die wereldwijd, ook in Japan, al het nodige hebben laten zien. Petrosyan staat bijvoorbeeld niet voor niets in de K-1 World 2009 Max Final.

Behalve deze 2 partijen kunnen de bezoekers genieten van o.a. K-1-talenten Mourad Bouzidi en Rico Verhoeven, de immer naar voren vechtende William Diender, de "Pitbull" Chahid Oulad El Hadj, en nog vele, vele anderen.

Zie de flyer hieronder voor de voorverkoopadressen en hou www.fight.nl (http://www.fight.nl) in de gaten voor nieuws en meer info.

Graag tot 21 november in Barneveld!

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/15/1253020614-410.jpg

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/15/1253020656-670.jpg

A.F.
15-09-2009, 16:11
de poster is een beeeeetje klein.... kan ie misschien nog wat groter?

Donjopie
15-09-2009, 16:13
de poster is een beeeeetje klein.... kan ie misschien nog wat groter?

HAHAHAHAHAHAHAHA
Ik flikker van mn stoel van het lachen mafkees

It's Showtime
15-09-2009, 16:14
Ik zie het. Wellicht dat een van de moderators dit kan aanpassen?
De voorkant van de flyer is helaas ook niet zichtbaar.

A.F.
15-09-2009, 16:16
;)

Richelieu
15-09-2009, 16:31
Ik zie het. Wellicht dat een van de moderators dit kan aanpassen?
De voorkant van de flyer is helaas ook niet zichtbaar.

De eerste poster is niet zichtbaar Sebas! De tweede wel. Stuur me anders even de vier posters naar mijn mailbox toe en dan pas alles even aan.

Donjopie
15-09-2009, 16:34
Wat is ie handig he die Richelieu

It's Showtime
15-09-2009, 16:36
De eerste poster is niet zichtbaar Sebas! De tweede wel. Stuur me anders even de vier posters naar mijn mailbox toe en dan pas alles even aan.

Ik heb ze gemaild. Dank je wel man!

Richelieu
15-09-2009, 17:20
Wat is ie handig he die Richelieu

Thanks, done trouwens ;) Is het nu beter zichtbaar voor iedereen?

blackadder
15-09-2009, 23:13
Bah. Weer niet in het noorden...:(

iconian
15-09-2009, 23:14
nice 1 ik ben erbij

iconian
15-09-2009, 23:19
ik kan je zelfs een lift geven :p

blackadder
15-09-2009, 23:19
Hey blackadder, iconian woont in Leeuwarden en is er ook gewoon bij ;)
Nou eh...dat is niet het punt...umm..:blush:

blackadder
15-09-2009, 23:31
Het punt is...eeh...ow ja...wij noordelingen voelen ons gepasseerd. Ja dat is het.

Karel
15-09-2009, 23:50
toch altijd mooi als het wat verspreid is over NL, ben benieuwd naar hoost zijn kwaliteiten als organisator (in samenwerking natuurlijk)

blackadder
15-09-2009, 23:59
Vroeger was alles in het westen. Het oosten gaat inmiddels ook aardig met gala's en ook Brabant heeft al wat mooie dingen meegemaakt. Nu is het midden aan de beurt, dus wie weet komt het noorden ook nog aan de beurt ;)
*zucht*
Ik hoop dat ik dat nog mag meemaken.

Mr 1 Leg
16-09-2009, 06:23
nice 1 ik ben erbijx2 :thup:

Fasada
16-09-2009, 15:04
Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat er nou gebeurt wanneer Murat wint of verliest...
Als hij wint van Chahid, is het dan zo dat de partij tegen Petrsoyan om de titel gaat.
En als Chahid wint is dan zijn partij tegen Ngimbi om een wereldtitel?

Harlem
16-09-2009, 18:02
Murat vs Petrosyan...zou wel een titelwaardige partij zijn. Denk dat Murat het heel lastig gaat krijgen tegen Petrosyan, helemaal op 5x3.

Fasada
16-09-2009, 21:31
Begrijp dat wel maar kan me voorstellen dat je als tegenstander behoorlijk baalt wanneer je tegen de kampioen moet en vervolgens nog wint, niet de titel krijgt...

Vroeger gebeurde dat vaak dat er gevochten werd maar niet om een titel maar de UFC doet dit niet en dat vind ik op zich wel goed eigenlijk. Vind persoonlijk dat het niet om een titel moet gaan wanneer A) er een ander gewicht is afgesproken of B) Een van de vechters het gewicht niet haalt...

Maar zolang dat niet is vind ik zelf dat het altijd om een titel moet gaan als je vecht tegen de titelhouder.... Maar dat is mijn mening, en anders wint Petrsoyan de titel wel een andere keer, die jongen is gewoon niet te stoppen.....

It's Showtime
17-09-2009, 00:06
Fasada, er is een mogelijkheid dat Direkci vs Petrosyan om de IT'S SHOWTIME-wereldtitel 70kg Max gaat. Logischerwijs is de eerste voorwaarde dat Murat zijn partij tegen Chahid in Lommel wint. Als dat het geval is, gaan we de situatie even bekijken. Helaas hebben we daar nu nog geen uitsluitsel over, excuses daarvoor.

FOCUS
18-09-2009, 14:22
ff een big-up voor mn homie Jantje Siersema, die vecht dan tegen Rico Verhoeven
-vreet 'em op JAntje!

blackadder
18-09-2009, 14:57
Ik denk het niet, anders zou er 2x binnen korte tijd om dezelfde titel gevochten worden.
Er wordt naar mijn idee al te vaak om een titel gevochten. En vaak door vechters die het helemaal niet verdient hebben.

blackadder
18-09-2009, 15:14
Dat is deze keer niet het geval vind ik. Murat is de titelhouder en wat ik bijzonder vind, is dat de kampioen een ander (Chahid in dit geval) heeft uitgedaagd met als inzet zijn titel.
Ik bedoelde ook meer in het algemeen. Zoal vorig jaar op het Glory gala. Henry Akdeniz vs Brian Al Amin. Akdeniz had toen volgens mij ook al een tijdje tegen niemand van echte betekenis meer gewonnen. En Brian had 6, 7 weken daarvoor nog van Akdeniz verloren. En de rematch was toen een WFCA wereldtitel partij. En nu staat er ook weer een WFCA wereldtitel (72,5 kg) op het spel bij dat gala in Duitsland Ali Gunyar vs Karim Allouss. Ten eerste volgens de website van WFCA is Lima de titelhouder. En dan heeft Gunyar ook nog eens op Gentlemen 2008 tegen Kraus verloren. En ik kan me nog vaag herinneren dat dat ook om een titel ging. En tenslotte tegen wie heeft Karim gewonnen om een wereldtitel gevecht te rechtvaardigen met zijn 12-9-3?
En zo zijn er vast nog wel andere titelpartijen te noemen.

Harlem
20-09-2009, 16:33
Fasada, er is een mogelijkheid dat Direkci vs Petrosyan om de IT'S SHOWTIME-wereldtitel 70kg Max gaat. Logischerwijs is de eerste voorwaarde dat Murat zijn partij tegen Chahid in Lommel wint. Als dat het geval is, gaan we de situatie even bekijken. Helaas hebben we daar nu nog geen uitsluitsel over, excuses daarvoor.


Dat zou wel heel vet zijn! Murat vs Petrosyan is sowieso al een top partij. Ben heel benieuwd of Murat wel tegen die bewegelijke stijl van Petrosyan op kan..

MJOKKIE
21-09-2009, 16:28
Ik vind de naam van de 'de It's showtime wereldtitel' niet lekker klinken. Daar moeten ze snel iets anders op verzinnen. Vind het niet professioneel. Meer iets van een vage Showworsteltitel of zo.

Het lijkt me overigens wel een vet gala, en je komt zo nog eens ergens. :D

Leventdepevent
21-09-2009, 16:57
das een mooie card

It's Showtime
24-09-2009, 00:01
De tegenstander van Mourad Bouzidi is bekend.

Mourad mag het opnemen tegen de Fransman Brice Guidon.


Met sportieve groet,

European Fighting Network

Harlem
24-09-2009, 23:20
Brice zou te doen moeten zijn voor Mourad..

bananenplukster
29-10-2009, 16:01
Mooie partijen.

marcelt
30-10-2009, 11:55
Petrosyan heeft een middenhandsbeentje gebroken dacht ik, dus ik vrees dat hij niet vecht.

Marco
30-10-2009, 11:58
mooie line up, maarrre....fuck titels man..

Dannyboy
30-10-2009, 12:22
Vecht Khalid Ouali hier? Dacht dat hij op Slamm staat.

Marino tegen Errol? Beerepoot heeft Marino onlangs verslagen en ik schat Errol nog eens wat hoger in.... (kan er gewed worden op deze partijen?)

Rico tegen Jantje... gaat hij niet redden, Rico heeft het momenteel niet.
Sem tegen Shakuta, mooie pot, geef Sem wel kans ondanks dat Shakuta een hele dikke vechter is....

Harlem
01-11-2009, 20:54
nice 1 ik ben erbij

ik heb me kaartjes ook binnen :thup:

DennK
01-11-2009, 22:25
Er ook bij! Knallen in het voorprogramma (H)

Richelieu
01-11-2009, 22:34
Marino tegen Errol? Beerepoot heeft Marino onlangs verslagen en ik schat Errol nog eens wat hoger in.... (kan er gewed worden op deze partijen?)

Er staan inmiddels al drie partijen van dit It's Showtime 37 gala (hoofprogramma) in het wedkantoor van Mixfight Danny! Succes met gokken :)

trainer Bv S'burg
02-11-2009, 11:52
Er ook bij! Knallen in het voorprogramma (H)

zou ik je dan helpen aan je overwinning! :D

DennK
02-11-2009, 19:05
zou ik je dan helpen aan je overwinning! :D

Met jou ondersteuning lukt dat makkelijk ;)

DennK
02-11-2009, 21:58
Dennk, vecht je in het voorprogramma?

Ja, Dennis Koudijs ben ik. Moet tegen Gerard Hop van Waltman gym

Richelieu
02-11-2009, 22:05
Vecht Khalid Ouali hier? Dacht dat hij op Slamm staat.

Klopt, de matchmaking van het Slamm!! VI "Holland vs Thailand" zal spoedig bekend worden gemaakt. Khalid Ouali staat in ieder geval tegenover Yassin Ikouaa van Team Iron.

DennK
02-11-2009, 22:20
Hop? Spakenburg vs Nijkerk?

Hij heeft eerder bij Freestyle gym getraind in Amersfoort. Ik train zelf ook in Spakenburg. Dus officieel Spakenburg vs Spakenburg he ;) Maar woonachtig in Nijkerk ;)

DennK
02-11-2009, 22:28
Rood vs Blauw dan toch zeker wel? ;)

Zo zou je het kunnen zien ;)

trainer Bv S'burg
02-11-2009, 23:07
Rood vs Blauw dan toch zeker wel? ;)

waltman gym vs COOL GYM (en geen hoolies:twak: )

trainer Bv S'burg
03-11-2009, 00:09
Paling vs Haring, Brood vs Vis, noem maar op ;)

Maar goed, ik heb er zin in!

:thup: paling vs haring en koek vs brood :D

Ook wij hebben er zin, klaar om te buuge :)

trainer Bv S'burg
03-11-2009, 00:42
Hij heeft eerder bij Freestyle gym getraind in Amersfoort. Ik train zelf ook in Spakenburg. Dus officieel Spakenburg vs Spakenburg he ;) Maar woonachtig in Nijkerk ;)

kleine correctie freestyle gym, toen bij ons (voor jou tijd) dus ook cool gym en daarna waltman gym, kleine overloper, boefje :whistling:

bami112
03-11-2009, 04:07
koekebakker vs pannekoek of bami vs kebab ;)

trainer Bv S'burg
03-11-2009, 13:24
koekebakker vs pannekoek of bami vs kebab ;)

zet me geld op de pannekoek, maar baam die partij tegen kebab is dat dunur of adana? :D

trainer Bv S'burg
03-11-2009, 13:28
maar alle gekheid op een stokje, kan iemand ook het voorprogramma posten van showtime B'veld?

MRT
03-11-2009, 13:59
Zeger van Twillert VS Alexander van der Leeden
Reza Bandraz VS Rubben Flier
Patrick van Kraats VS Henk Duijst
Dennis Koudijs VS Gerard Hopen
Harmen Dekker VS Jeroen van Noort

Badboyfighter
03-11-2009, 16:30
Komen alle partijen van het hoofdprogramma op televisie?

trainer Bv S'burg
03-11-2009, 18:15
Zeger van Twillert VS Alexander van der Leeden
Reza Bandraz VS Rubben Flier
Patrick van Kraats VS Henk Duijst
Dennis Koudijs VS Gerard Hopen
Harmen Dekker VS Jeroen van Noort


Het is Gerard Hop en Jeroen van Noortwijk, by the way, mischien kunnen ze bij de gym waar ze uitkomen nog niet zo goed spellen :whistling:, MRT weet je ook de indeling in klasse? :ehhh:

MRT
04-11-2009, 10:39
Het is Gerard Hop en Jeroen van Noortwijk, by the way, mischien kunnen ze bij de gym waar ze uitkomen nog niet zo goed spellen :whistling:, MRT weet je ook de indeling in klasse? :ehhh:

Dit is van de website van Its Showtime afgehaald dus als namen niet kloppen kan je het beste ff Its Showtime bellen :cool2:. Overigens staat er niet bij of het C klasse of N klasse betreft; ik weet dat er een aantal N partijen zijn maar het zou tevens kunnen dat er wat C partijen bij zitten. Overigens weet ik wel dat er inmiddels t.a.v. het voorprogramma de matchmaking iets zou kunnen veranderen. Wat dat is weet ik weer niet. We gaan het zien.

Badboyfighter
04-11-2009, 12:37
Weet niemand specifiek wanneer het gala word uitgezonden?

trainer Bv S'burg
04-11-2009, 16:29
Dit is van de website van Its Showtime afgehaald dus als namen niet kloppen kan je het beste ff Its Showtime bellen :cool2:. Overigens staat er niet bij of het C klasse of N klasse betreft; ik weet dat er een aantal N partijen zijn maar het zou tevens kunnen dat er wat C partijen bij zitten. Overigens weet ik wel dat er inmiddels t.a.v. het voorprogramma de matchmaking iets zou kunnen veranderen. Wat dat is weet ik weer niet. We gaan het zien.

Was gewoon een vraag. Zie er een partij opstaan van een N-klasse met 1 partij tegen een C-klasse met 3 partijen :blush:

trainer Bv S'burg
04-11-2009, 16:35
Weet niemand specifiek wanneer het gala word uitgezonden?

Ga de 21ste gewoon lekker live kijken in Barneveld, tegen de tijd dat het op de tv is, weet je alle uitslagen al. Dat is lekker kijken :fp:

Harlem
04-11-2009, 20:20
Weet niemand specifiek wanneer het gala word uitgezonden?


Heb ergens gehoord dat de uitzendingen pas in februari 2010 weer beginnen, en dan zal eerst Showtime Lommel nog worden uitgezonden.

Gewoon lekker live kijken zou ik zeggen.

It's Showtime
05-11-2009, 13:47
Helaas moeten wij mededelen dat K-1 Max-winnaar Giorgio Petrosyan niet in Barneveld kan vechten.

In zijn partij tegen Andy Souwer heeft hij helaas zijn middenhandsbeentje gebroken en zijn hand zit nu in het gips. Wij hebben diverse topvechters benaderd zoals Andy Souwer, Albert Kraus en Tarik El Isdrissi maar allen konden door verschillende redenen niet. Daarom hebben wij besloten om in de huidige matchmaking een beetje te schuiven. William Diender vecht nu tegen Murat Direkci en Harut Grigorian, die eigenlijk tegen William Diender zou vechten, krijgt nu een andere nog nader te bepalen tegenstander.

Voor de gehele matchmaking zie www.fight.nl (http://www.fight.nl)

Kameleon
05-11-2009, 15:30
Helaas moeten wij mededelen dat K-1 Max-winnaar Giorgio Petrosyan niet in Barneveld kan vechten.

In zijn partij tegen Andy Souwer heeft hij helaas zijn middenhandsbeentje gebroken en zijn hand zit nu in het gips. Wij hebben diverse topvechters benaderd zoals Andy Souwer, Albert Kraus en Tarik El Isdrissi maar allen konden door verschillende redenen niet. Daarom hebben wij besloten om in de huidige matchmaking een beetje te schuiven. William Diender vecht nu tegen Murat Direkci en Harut Grigorian, die eigenlijk tegen William Diender zou vechten, krijgt nu een andere nog nader te bepalen tegenstander.

Voor de gehele matchmaking zie www.fight.nl (http://www.fight.nl)


Dit meen je niet.....!!!

oliebol
05-11-2009, 15:31
Jammer, maar toch goed dat jullie voor een andere oplossing bezig zijn. Thanx :D

Harlem
05-11-2009, 23:18
Jammer, maar toch goed dat jullie voor een andere oplossing bezig zijn. Thanx :D

x2

trainer Bv S'burg
08-11-2009, 23:36
is "The Korean Pitbull" niet veel zwaarder als harut? Hij de vervanger van Diender, als je dan een koreaan wil neem dan Bami, nee maar alle gekheid op een stokkie Seo Doo Won, dat zijn namen waar je volle zalen mee trekt!

Richelieu
09-11-2009, 00:51
Voor Harut Grigorian komt een Koreaan, Seo Doowon.

Beetje rare beslissing aangezien de Surinaamse vechter Antony Nekrui een tijde terug in het management is opgenomen van It's Showtime. Het zou toch veel logischer zijn om deze man op te stellen in plaats van een Koraan waar we in Nederland en omstreken nog nooit van gehoord hebben?

trainer Bv S'burg
09-11-2009, 13:23
Beetje rare beslissing aangezien de Surinaamse vechter Antony Nekrui een tijde terug in het management is opgenomen van It's Showtime. Het zou toch veel logischer zijn om deze man op te stellen in plaats van een Koraan waar we in Nederland en omstreken nog nooit van gehoord hebben?

Ook niet echt een naam waarvan je zegt: Ja dat is er één ik moet naar Barneveld :sleep1:toe. Rest van het programma is goed, deze verschuiving, nee :blush:

viCo
09-11-2009, 19:19
Supervet gala! en lekker dichtbij, maar 50euro is wel duur zeg!

pwie
09-11-2009, 20:09
Nekrui ken ik wel en die koriaan ken ik ook niet vind het ook wel raar hij zit toch niet voor de grap bij het management van It,s Showtime.

Maar had liever een andere gezien hendry akdeniz of dave vd ploeg,marvin sansaar

adenane
09-11-2009, 22:55
In Korea wordt It's Showtime live uitgezonden. Dan is het niet raar dat je als organisatie een jongen laat vechten die voor die markt interessant is. Japan doet al jaren niets anders......Misschien is het voor ons niet leuk, maar je moet ook de commerciele belangen een beetje in de gaten houden. Daarom snap ik de keus van It's Showtime wel.

trainer Bv S'burg
09-11-2009, 23:12
Supervet gala! en lekker dichtbij, maar 50euro is wel duur zeg!

DUUR? Voor een Super vet gala en dichtbij! En dan ga jij je druk maken om 5 tientjes :twak: een vip tafel, dat kost pas geld! :whistling:

Kameleon
09-11-2009, 23:39
DUUR? Voor een Super vet gala en dichtbij! En dan ga jij je druk maken om 5 tientjes :twak: een vip tafel, dat kost pas geld! :whistling:


Ik vind het toch fors aan de prijs en nu geen Petrosyan ook nog..snik snik.

trainer Bv S'burg
10-11-2009, 17:30
Ik vind het toch fors aan de prijs en nu geen Petrosyan ook nog..snik snik.

Ga je altijd naar een gala voor één vechter? Ja dan zijn alle evenementen aan de prijs! :whistling: Ben je de rest van de line-up vergeten :fp: