PDA

View Full Version : A ‘200 percent healthy’ Anderson Silva is ready to make Frank Mir his next victim



Tony
16-09-2009, 10:11
http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/09/spider-trains.jpg (http://mmamania.com/wp-content/uploads/2009/09/spider-trains.jpg)
Props: Fighter’s Only Magazine (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=3083)
Quoteworthy:

“I don’t know anything at all about any elbow injury. I wonder who hurt me? I’m 200 percent healthy and there’s no injury. UFC can set the next fight whenever they want, I’m ready. I’m interested in fighting Frank Mir. He can be the next one.”
Despite an MMA Live ‘tweet’ from ESPN (http://mmamania.com/2009/09/05/pending-elbow-surgery-sidelines-anderson-silva-until-2010/) that had the Brazilian sidelined with an elbow injury, reigning UFC 185-pound champion Anderson Silva is as fresh as the morning dew and ready to fight when called upon. “The Spider” makes no qualms about answering the challenge of former heavyweight champion Frank Mir, who promised to ‘rip his shoulder out of his socket’ (http://mmamania.com/2009/08/29/frank-mir-would-rip-anderson-silvas-shoulder-out-of-his-socket/) if he and Silva ever hit the ground during a fight. A move up to heavyweight would be unprecedented, but more than likely wouldn’t happen anytime soon — company president Dana White, naturally, isn’t too keen on the idea. In fact, he’s still holding out for an eventual superfight between Silva and reigning light heavyweight champion Lyoto Machida. Spidey and “The Dragon” have already refused that offer. Sounds like fighting in the UFC isn’t restricted to just the Octagon.

steftheboxer
16-09-2009, 10:50
zo Frank Mir...als hij deze ook pakt zet hij de hele UFC op zijn kop! Daarna maar tegen Brock dan?

Ivo C.
16-09-2009, 10:55
Frank Mir is going to lose this one...
No chance standing...

I wonder if they will let them fight.

Fyodor
16-09-2009, 11:13
Blij dat die elleboog operatie een fabel is! :)

Ik zou het geweldig vinden als Anderson tegen Mir zou vechten en zijn kansen zijn ook zeker niet slecht. Maar ik begrijp Dana ook wel als hij liever niet heeft dat een middleweight 2 (!) gewichtsklasses omhoog gaat en een HW als Mir vernedert (wat dus goed mogelijk is).

Ideetje: Anderson Silva voorgoed naar LHW en Machida laten zakken naar MW? Machida is niet een heel grote LHW. Kunnen ze nog steeds domineren zonder tegen elkaar te moeten!

Tony
16-09-2009, 11:17
niks daarvan... ik wil machida-Silva op hele korte termijn..

niks vriendjes gedoe.... knokken moeten ze.

RayOmac
16-09-2009, 11:17
Frank Mir WARRRR!!!!

Ivo C.
16-09-2009, 11:25
niks daarvan... ik wil machida-Silva op hele korte termijn..

niks vriendjes gedoe.... knokken moeten ze.
Or they can at least have a nice exibition match...:lol:

XanaduNL
16-09-2009, 11:45
Als ze beide niet willen, en toch om welke reden wel tegenover elkaar komen te staan, zal de match nooit tot zijn volle potentieel gaan.

Dus van mij hoeft het niet.

LJ Silver
16-09-2009, 11:52
Spidey and “The Dragon” have already refused that offer.

Dus Dana heeft het al officieel voorgesteld maar beide hebben nee gezegd?

Tony
16-09-2009, 12:05
jupz.. en dana heeft ook gezegd dat dat goed is voor dit moment.. maar als er ook maar ooit de behoefte is voor deze partij dan is het exit vriendjes geneuk... geknokt moet er worden.. punt uit.

ZakKa!
16-09-2009, 14:13
Dit is goed nieuws. Dana moet wel ff nadenken want Silva vs Machida zal gewoon nooit gebeuren.

steftheboxer
16-09-2009, 14:19
Dat geloof ik ook! Yvel en Joop waren/zijn ook vrienden, maar wilden beide wel tegen elkaar vechten. Dat leverde een toppartij op! Maar als beiden het liever niet willen, krijg je een kutpartij.

Trouwens, super dat Anderson niet geblesseerd is. Van mij mag ie snel tegen Mir, alleen denk ik niet dat het gauw gaat gebeuren. Als ie Mir verslaat, loopt de HW-divisie van de UFC toch een deukje op in het door Dana gewenste imago van 'sterkste HW-divisie ter wereld'.

Goed punt, dana zal dit niet snel laten gebeuren, geeft strikeforce genoeg munitie om de HW division van the ufc af te branden als Silva wint

Tony
16-09-2009, 15:21
goed punt.. dat laatste (HW 205-230 en super HW: 230-270lbs)

Ivo C.
16-09-2009, 15:44
goed punt.. dat laatste (HW 205-230 en super HW: 230-270lbs)
yeah that is a good one!

Fyodor
16-09-2009, 16:28
goed punt.. dat laatste (HW 205-230 en super HW: 230-270lbs)

Idd, liever vandaag dan morgen. Ik bedoel, het gewichtsverschil binnen de huidige HW divisie is gewoon ENORM. Iemand van 220 die tegen een Brock Lesnar moet vechten, die tijdens het gevecht ergens tussen de 270 en 280 pounds weegt. :fp:

Het enige probleem is denk ik dat het aanbod tegen zal vallen. Je splitst natuurlijk de huidige HW divisie in tweeën.

ZakKa!
16-09-2009, 16:58
Maar waar ga je iemand vinden die even zwaar is als Brock?

Fyodor
16-09-2009, 19:13
Maar waar ga je iemand vinden die even zwaar is als Brock?

Het zijn er niet veel, maar ik kom op de volgende namen:
Mike Russow, Gonzaga (iets lichter, maar komt in de buurt), Chris Tuchscherer, Shane Carwin (ook iets lichter, maar acceptabel), Tim Sylvia (geen UFC atm), Roy Nelson, Ben Rothwell (geen UFC atm), Ricco Rodriguez (ook al geen UFC atm).

Wie heeft er nog wat (realistische) aanvulling voor super HW's van de UFC? :)

Judas
16-09-2009, 19:17
Het zijn er niet veel, maar ik kom op de volgende namen:
Mike Russow, Gonzaga (iets lichter, maar komt in de buurt), Chris Tuchscherer, Shane Carwin (ook iets lichter, maar acceptabel), Tim Sylvia (geen UFC atm), Roy Nelson, Ben Rothwell (geen UFC atm), Ricco Rodriguez (ook al geen UFC atm).

Wie heeft er nog wat (realistische) aanvulling voor super HW's van de UFC? :)

Semmy Schilt

Groundwork
16-09-2009, 20:35
Pudzianowski :p
Tot zover de realistische input :p

ZakKa!
16-09-2009, 22:46
Het zijn er niet veel, maar ik kom op de volgende namen:
Mike Russow, Gonzaga (iets lichter, maar komt in de buurt), Chris Tuchscherer, Shane Carwin (ook iets lichter, maar acceptabel), Tim Sylvia (geen UFC atm), Roy Nelson, Ben Rothwell (geen UFC atm), Ricco Rodriguez (ook al geen UFC atm).

Wie heeft er nog wat (realistische) aanvulling voor super HW's van de UFC? :)

Ok ik zal mijn vraag verfijnen, waar vind je een waardige tegenstander voor Brock van zijn eigen gewicht :D. Shane maakt wel kans denk ik maar die anderen... Misschien Gonzaga, hij is een beest.