PDA

View Full Version : Klopjacht op gevluchte crimineel



Judas
16-09-2009, 13:35
De politie is een internationale klopjacht begonnen om topcrimineel Saban B. te pakken te krijgen. De man vluchtte nadat de rechter in Arnhem hem enkele dagen vrijaf gaf om zijn vriendin te bezoeken vanwege 'privé-omstandigheden'.

B. maakte zich samen met zijn broer schuldig aan vrouwenhandel. Ze dwongen meer dan honderd vrouwen zich te prostitueren. De vrouwen werden gebrandmerkt met tatoeages, zodat iedereen wist dat zij in het bezit waren van de twee broers. Ook werden ze gedwongen om borstvergrotingen en abortussen uit te laten voeren.

Getipt
De broers waren het onderwerp van een van de grootste vrouwenhandelzaken die ooit door de Nationale Recherche werd verricht. Justitie verzamelde sinds 2006 twaalfhonderd dossiers tegen hem en onderzocht vijftien medeverdachten.

Toen de politie de broers Baran wilde arresteren, werden Saban en zijn broer getipt, waarna de twee broers in een Porsche Cayenne het land ontvluchtten. De twee werden uiteindelijk gepakt in Duitsland, waarna ze in Nederland werden berecht. Vorig jaar werd Saban B. veroordeeld tot 7,5 jaar cel.

Arrestatiebevel
In afwachting van zijn hoger beroep mocht de crimineel enkele dagen naar huis om zijn vriendin te bezoeken, ondanks protesten van justitie. Saban B. is meteen met de noorderzon verdwenen.

De politie denkt dat hij opnieuw naar het buitenland is gevlucht en heeft Europese arrestatiebevelen uit laten gaan naar onder meer alle landen op de Balkan en Turkije. Toch sluit de politie de mogelijkheid dat hij ergens in Nederland is ondergedoken ook niet uit.

Zou die rechter een goede klant van hem geweest zijn?

NielsN
16-09-2009, 14:07
Godverdomme. Daar kan ik nou echt kwaad over worden. :mad:

A.F.
16-09-2009, 14:16
ze hadden medelijden met hem... .ff serieus...

joost
16-09-2009, 14:57
zucht...

De man van 14K
16-09-2009, 14:59
niet te geloven, zulke gasten moet je in de donkerste kerkers stoppen en er nooit meer uit laten!

De man van 14K
16-09-2009, 15:00
http://www.uploader.be/output/1253083601.jpg

Nickuraba
16-09-2009, 15:16
een vrouwenhandelaar verlof geven om zijn vriendin op te zoeken?

hoe krom klinkt dat!

Donjopie
16-09-2009, 15:27
ik begrijp hieruit dat ik hem weer kan bellen.

chief108
16-09-2009, 15:29
laat die jongen nou gewoon met rust

gezeik altijd...

De man van 14K
16-09-2009, 15:30
een vrouwenhandelaar verlof geven om zijn vriendin op te zoeken?

hoe krom klinkt dat!


dat is 1 van de beste 'is nooit grappig's die ik in tijden gehoord heb

Biiyen
16-09-2009, 15:37
Zal wel weer een pedofiele PVDA rechter zijn, waarschijnlijk heeft die met een minderjarig slachtoffer van die Turk heeft geslapen en heeft nu de foto's daarvan in zijn bureaulade liggen.

Leventdepevent
16-09-2009, 15:42
zo die kop alleen zegt al genoeg.....welke idioot laat zo iemand nu vrij :S

chief108
16-09-2009, 15:44
dude...
nooit een keer de VIP's bekeken bij een gala?
de meeste zien er zo uit daar hoor

micha
16-09-2009, 16:27
dude...
nooit een keer de VIP's bekeken bij een gala?
de meeste zien er zo uit daar hoor


ik heb nog wat tafeltjes in de aanbieding hoor

Judas
16-09-2009, 17:02
Saban B. trouwde in gevangenis met slachtoffer (http://crimesite.nl/justitie/mensenhandel/saban-b-trouwde-in-gevangenis-met-slachtoffer.html)

UPDATE - De ontsnapte crimineel Saban B. trouwde onlangs in de gevangenis met een van zijn slachtoffers. Dat schrijft AT5 vandaag (http://www.at5.nl/artikelen/23687/saban-b-trouwde-in-gevangenis-met-slachtoffer). Saban B. had haar volgens bronnen helemaal ingepalmd en afgelopen zomer hebben zij een kind gekregen. De rechtbank heeft vorige week op 'humanitaire gronden' Saban B. verlof toegekend zodat hij zijn kind kon bezoeken. Hij verbleef in Alkmaar bij zijn familie en moest zich elke dag melden bij de politie. Maar daar heeft hij zich sinds zaterdag niet meer gemeld.

http://www.uploader.be/output/1253105401.jpg
Foto: AT5


Justitie vermoedt dat de Turkse crimineel naar zijn geboorteland is gevlucht en omdat Turkije geen onderdanen uitlevert, is er de kans dat hij niet meer terug naar Nederland komt. De beslissing om Saban verlof toe te kennen is opvallend omdat hij al eerder een vluchtpoging had ondernomen.

Ouderwets geflest heet dat:twak:

blackadder
16-09-2009, 17:03
Zo ongeloofelijk is het nou ook weer niet. Dit is tenslotte NL. Is ja bijna hetzelfde als toen met die loverboy die in afwachting van het oordeel naar huis mocht gaan en er toen natuurlijk vandoor is gegaan.
Eigenlijk zou er eens onderzoek moeten worden gedaan naar de rechters.

NielsN
16-09-2009, 17:26
Dit weten ze. (1)



Dit weten ze ook. (1)

En nu is ie foetsie! (2)

Moeilijk voor Justitie om 1+1 van tevoren op te tellen he.

Justitie? :confused:

NielsN
16-09-2009, 17:48
Wie liet hem vrij dan? Niet VROM toch?



De man vluchtte nadat de rechter in Arnhem hem enkele dagen vrijaf gaf om zijn vriendin te bezoeken vanwege 'privé-omstandigheden'.


In afwachting van zijn hoger beroep mocht de crimineel enkele dagen naar huis om zijn vriendin te bezoeken, ondanks protesten van justitie.

NielsN
16-09-2009, 17:54
Damn, tijd voor cup-a-soupie!

;)

Hoe langer ik er over nadenk hoe zotter ik het vind, btw. Ik verzet me normaal altijd tegen de (in mijn ogen) onzin die geluld wordt over de Nederlandse strafrecht. Maar zoiets zou toch echt niet mogelijk moeten zijn. Daar is geen smoesje voor te verzinnen. Ik hoop dat men zich dit aantrekt en er politiek gezien iets mee gebeurt...

(7,5 jaar ook... wtf...)

iconian
16-09-2009, 18:27
;)

Hoe langer ik er over nadenk hoe zotter ik het vind, btw. Ik verzet me normaal altijd tegen de (in mijn ogen) onzin die geluld wordt over de Nederlandse strafrecht. Maar zoiets zou toch echt niet mogelijk moeten zijn. Daar is geen smoesje voor te verzinnen. Ik hoop dat men zich dit aantrekt en er politiek gezien iets mee gebeurt...

(7,5 jaar ook... wtf...)

grootste probleem momenteel = vrouwelijke rechters

rechters amerika = 80% man
rechters nederland = 60% vrouw

Muay Thai Elite
16-09-2009, 18:31
Ach die wijven verdienen het..

NielsN
16-09-2009, 19:50
grootste probleem momenteel = vrouwelijke rechters

rechters amerika = 80% man
rechters nederland = 60% vrouw

En Eermans = een complete mongool

Ten eerste: Rechters in amerika, die maken pas compleet krankzinnige besluiten;
Ten tweede: Het interesseert me werkelijk geen klap wat een rechter tussen de benen heeft (hoewel... nu ik er over nadenk...:brow:), als zij maar gewoon normale beslissingen neemt...