PDA

View Full Version : De officiele TUF 10 discussie thread ** SPOILER**



Pages : [1] 2

HUNTER
17-09-2009, 10:18
wat een gehaktbal is Rampage zeg.....

damn zn gast wordt helemaal geslacht op de grond en het enige dat hij als tactische aanwijzing geeft is 'get up man'.... Damn numbnut

ik denk dat dit seizoen een heel vermakelijk geheel wordt, al is het alleen maar om die stomme acties van Rampage.

Niveau van het gevecht vond ik niet super. Abe was gewoon geen vechter, en die Madsen had geen cardio. Beiden gaan denk ik niet heel ver komen

BoerHarms
17-09-2009, 10:23
Ja, als ik daar had gestaan dan had ik Rashad gesmeekt op mij op zijn team te laten, ook al mag ik Rashad normaal niet.

Rampage viel mij ook zwaar zwaar tegen, met zijn don't touch gloves bullshit.

B3 lik3 M3
17-09-2009, 11:04
Ik heb me kostelijk vermaakt om die gast hahah

Die opmerkingen! Come on.. shake your titties hahaha

Maar wat lag die gast open hey.. pfff

lopez86
17-09-2009, 11:25
x2 wat een scheur, je kon gewoon z'n schedel zien.
maar als rampage zo het hele seizoen gaat coachen word het wel erg voorspelbaar natuurlijk.

d3mon1977
17-09-2009, 12:02
Ja was idd een flinke scheur. die gast zal later wel flippen als hij in de spiegel kijkt.

maartenjackie
17-09-2009, 12:13
heeft kimbo al gevochten?? zoja waar kan ik het zien.

osu

RayOmac
17-09-2009, 12:45
heeft kimbo al gevochten?? zoja waar kan ik het zien.

osu

http://www.terminally-incoherent.com/blog/wp-content/uploads/2008/05/facepalm.jpg

Remco
17-09-2009, 15:24
Rampage is altijd goed voor show, maar ik vrees dat hij op den duur alleen maar gefrustreerder zal worden. Ik vond die jongen die de partij won het prima doen. Misschien had ie ook wel op TKO kunnen winnen, maar hij handelde het zakelijk af. Heel verstandig.

Omar.
17-09-2009, 16:19
Ik vind het tot nu toe erg tegenvallen.
Hoop dat er wat talent"jes" tussen zitten, want dit vond ik 3 x niks!

Michael.M.
17-09-2009, 16:56
Is een vraagje waar kan ik de aflevering(en) zien van dit seizoen?

BoerHarms
17-09-2009, 17:26
Er zit vast wel talent tussen, zoniet dan maakt het nog niet uit want dan hebben we teminste weer eens ECHTE heavyweights erbij.

HUNTER
17-09-2009, 17:30
Is een vraagje waar kan ik de aflevering(en) zien van dit seizoen?

in ons multi media forum bijvoorbeeld....

of overal via torrents, usenet etc

123trisweat
17-09-2009, 17:58
Is een vraagje waar kan ik de aflevering(en) zien van dit seizoen?
mma-core.com

Sendur
17-09-2009, 18:19
gevecht was fucking saai.

Jarno
17-09-2009, 18:46
Ben wel benieuwd hoe James McSweeney het gaat doen. Was een aardige gast toen met de persconferentie voor de ArenA. Denk wel dat dit qua niveau het meest bedroevende seizoen ooit word...

FightingDutchman
17-09-2009, 18:47
wat een gehaktbal is Rampage zeg.....

damn zn gast wordt helemaal geslacht op de grond en het enige dat hij als tactische aanwijzing geeft is 'get up man'.... Damn numbnut

Helemaal mee eens, Rampage vind ik leuk als showman en als vechter zelf maar vind hem geen goede coach

Worf
17-09-2009, 19:37
Is een vraagje waar kan ik de aflevering(en) zien van dit seizoen?

MMA Video Links | UFC, Pride, Affliction, StrikeForce, Dream MMA Videos, and More (http://www.mmavideolinks.to) vind je alles onder TV shows..

Briant
17-09-2009, 20:13
Ik heb altijd een hekel aan dit soort partijen. Beetje in de guard zitten en beuken. Maar goed je meot je daar ook tegen kunnen wapenen. Ik denk dat er nog wel verassingen voor ons tussen zitten. Wel raar dat sommigen van de vechters veel meer ervaring hebben dan de anderen (Wes Sims, Roy Nelson).

Michael.M.
17-09-2009, 20:20
MMA Video Links | UFC, Pride, Affliction, StrikeForce, Dream MMA Videos, and More (http://www.mmavideolinks.to) vind je alles onder TV shows..

Alvast bedankt voor de info!

Mike
17-09-2009, 20:47
slechte matchup van rampage

saai gevecht maar de cut maakte een boel goed :D

word echt een top seizoen!

wel gaar dat die partij van rampage vs rashad al verzet is

ZakKa!
17-09-2009, 21:28
Jammer dat Rampage niet zo slim is, maar hij zorgt wel voor het nodige vermaak. "I choose the cameraman" ahaha.

Fyodor
17-09-2009, 22:01
Jammer dat Rampage niet zo slim is, maar hij zorgt wel voor het nodige vermaak. "I choose the cameraman" ahaha.

Idd, een echte showman. Voorspelbaar dat hij Kimbo direct koos! :pimp:

Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Is best vermakelijk zo!

RayOmac
17-09-2009, 22:16
Kimbo wedstrijd komt pas aan het einde mark my words

ZakKa!
17-09-2009, 22:24
Zo te zien krijgt die lange ex-nflspeler ruzie met iemand in 1 van de volgende episodes.

weks
17-09-2009, 22:48
ik heb genoten
fan van rampage als 'showman' blijf hem grappig vinden
komen vast wat leuke partijen

Garcia
17-09-2009, 22:50
Wat een slechte coach zeg die Rampage. Humor heeft ie wel, maar Rashad is goed en serieus bezig zeg.

En wat een hoofdwond, je hoord aan het einde die arts zeggen "you can see the bone" :o

PD_EC
17-09-2009, 22:51
MMA Video Links | UFC, Pride, Affliction, StrikeForce, Dream MMA Videos, and More (http://www.mmavideolinks.to) vind je alles onder TV shows..

bedankt voor deze link

tom l
17-09-2009, 23:00
Volgens mij gaat Rampage wederom het gros van de gevechten verliezen en daarna (als het eindelijk zo ver is) nog een pak rammel van Evans erbovenop krijgen... Hij koos zijn teammates voor minder belangrijke redenen: 'street cred', size en 'atletische looks'. Ik bedoel hij zat af te geven op Roy Nelson omdat die dik is...En Roy is toch wel een man die zichzelf al 'iet ofwat' bewezen heeft als vechter.

Mark my words, Nelson gaat nog een slachtpartij in Rampage's team aanrichten. Page zou beter wat meer gekeken hebben naar talent en techniek in plaats van naar het uiterlijk van vechters. Roy Nelson FTW!

ZakKa!
17-09-2009, 23:05
Ja het ziet er inderdaad wel naar uit dat de meest getalenteerde vechters bij team Rashad zitten.

jw
18-09-2009, 01:37
En wat een hoofdwond, je hoord aan het einde die arts zeggen "you can see the bone" :o

Flinke jaap idd.
http://img.photobucket.com/albums/v493/familyphotoshoot/vlcsnap-2009-09-17-00h56m30s87.jpg

phranq
18-09-2009, 08:25
Dit soort bloedbaden komen niet te gunste van de sport, het spoot er bijna uit.... Deze partij had gestopt moeten worden, bloed kwam gewoon in z'n ogen...

NielsN
18-09-2009, 09:50
Dit soort bloedbaden komen niet te gunste van de sport, het spoot er bijna uit.... Deze partij had gestopt moeten worden, bloed kwam gewoon in z'n ogen...

Halverwege de tweede ronde was het idd een beetje klaar, maar in de eerste ronde had er niet gestopt moeten worden, vind ik.

Enne... 'De sport'? :sleep1:

phranq
18-09-2009, 10:08
Enne... 'De sport'? :sleep1:

Hoe noem jij het dan??

Imho vind ik dat een partij gewoon gestopt moet worden als er zo veel bloed verloren word....

NielsN
18-09-2009, 10:30
Hoe noem jij het dan??

Imho vind ik dat een partij gewoon gestopt moet worden als er zo veel bloed verloren word....

Sorry. Was een beetje bot.

Maar ik geloof gewoon nooit zo in het argument dat iets niet goed is voor 'de sport'. 'De sport' is wat ie is, en zolang het niet gevaarlijk is, mogen ze van mij door vechten.

Dat bedoelde ik eigenlijk. ;)

JP
18-09-2009, 10:34
Niet vergeten dat Greg Jackson achter Rashad zit. Dat zal wss een heel groot verschil maken. Rampage is idd funny voor een TV show maar op het "sportief" vlak komt hij gewoon veeeeel te kort. Denk ook dat het idd een slecht seizoen voor zijn team word.

Eerste partij was gewoon über saai. Hopelijk krijgen we meer te zien in de komende weken.

HUNTER
18-09-2009, 10:39
Dit soort bloedbaden komen niet te gunste van de sport, het spoot er bijna uit.... Deze partij had gestopt moeten worden, bloed kwam gewoon in z'n ogen...

wat betreft het beeld dat je als 'sport' naar buiten toe brengt heb je helemaal gelijk. Ook op amateur niveau moet je zo iets meteen stoppen. MAAR dit zijn allemaal (weliswaar beginnende) profs, waarvan aangenomen wordt dat ze weten wat ze doen. En daarom vind ik het wel een verademing om te zien dat een partij niet wordt gestopt bij het minste of geringste schrammetje. je ziet het in Nederland zo vaak dat een partij meteen wordt gestopt als er ook maar een beetje sprake is van een cut, terwijl de vechter in kwestie er geen enkele last van heeft. En dit 'zichtbaar last hebben van' zou in mijn ogen vaker het criterium mogen zijn dan enkel en alleen of er sprake is van bloed.

stiffler
18-09-2009, 10:44
Dit wordt wel een heel grappig seizoen !! wat een mafkees is Rampage...
Vond het een heel saai gevecht... Maar ben het met hunter eens, goed dat ze het niet gestopt hebben! Ondanks "wat" bloed in zijn gezicht, had hij er verder geen last van!

NielsN
18-09-2009, 11:13
wat betreft het beeld dat je als 'sport' naar buiten toe brengt heb je helemaal gelijk. Ook op amateur niveau moet je zo iets meteen stoppen. MAAR dit zijn allemaal (weliswaar beginnende) profs, waarvan aangenomen wordt dat ze weten wat ze doen. En daarom vind ik het wel een verademing om te zien dat een partij niet wordt gestopt bij het minste of geringste schrammetje. je ziet het in Nederland zo vaak dat een partij meteen wordt gestopt als er ook maar een beetje sprake is van een cut, terwijl de vechter in kwestie er geen enkele last van heeft. En dit 'zichtbaar last hebben van' zou in mijn ogen vaker het criterium mogen zijn dan enkel en alleen of er sprake is van bloed.

Dat bedoelde ik eigenlijk... :D

XedgeX
18-09-2009, 11:23
Niet vergeten dat Greg Jackson achter Rashad zit. Dat zal wss een heel groot verschil maken. Rampage is idd funny voor een TV show maar op het "sportief" vlak komt hij gewoon veeeeel te kort. Denk ook dat het idd een slecht seizoen voor zijn team word.

Eerste partij was gewoon über saai. Hopelijk krijgen we meer te zien in de komende weken.

grappig ook dat evans gelijk doorhad dat het een slechte matchmaking was, en jackson het naderhand pas in de gaten kreeg.

phranq
18-09-2009, 11:29
Hunter, ik snap je punt.. echter vind ik het in dit geval niet geheel ongevaarlijk, het bloed kwam in z'n ogen waardoor hij niets meer zag en ik denk dat ie wel een liter kwijt is geraakt. Ik ben het ook met je eens dat er af en toe te snel gestopt word, maar een scheur zo groot als deze waar je het bot door heen ziet gaat wat mij betreft echt te ver.

dirk5
18-09-2009, 11:37
leuke eerste aflevering. Team van rashad is beter, zowel de vechters als de coaches.

Het was een vrij saai lay and pray gevecht, die gast boven had het gewoon af moeten maken door te blijven slaan, nu waren het dehele tijd 2 klappen met daarna weer 20 seconden niks.

verder een behoorlijke jaap, op een gegeven moment hadden ze er van mij wel een eind aan mogen maken, het was nou niet dat de 2 tegenstanders dicht bij elkaar zaten qua punten ofzo.

lopez86
18-09-2009, 12:11
wat betreft het beeld dat je als 'sport' naar buiten toe brengt heb je helemaal gelijk. Ook op amateur niveau moet je zo iets meteen stoppen. MAAR dit zijn allemaal (weliswaar beginnende) profs, waarvan aangenomen wordt dat ze weten wat ze doen. En daarom vind ik het wel een verademing om te zien dat een partij niet wordt gestopt bij het minste of geringste schrammetje. je ziet het in Nederland zo vaak dat een partij meteen wordt gestopt als er ook maar een beetje sprake is van een cut, terwijl de vechter in kwestie er geen enkele last van heeft. En dit 'zichtbaar last hebben van' zou in mijn ogen vaker het criterium mogen zijn dan enkel en alleen of er sprake is van bloed.

profs?
een aantal van hen heeft nog nooit een mma partij gedraaid.
in Amerika is de definitie van prof heel anders dan hier, bovendien draait TUF om entertainment en het bereiken van een zo groot mogelijke doelgroep.
daarom zijn die NFL gasten erbij gehaald, maar sommige van hen hebben nog nooit gevochten.
Amir Sadollah had 2 amateurpartijtjes gedraait voordat hij meedeed en TUF7 won.
de definitie van prof in Amerika betekent dat je betaald krijgt, en dat kan je bij je allereerste eerste partij al krijgen want bijna niemand draait amateurpartijen.
van mij mogen ze best meer rekening gaan houden daarmee, maargoed... tis en blijft bloodsport natuurlijk.

phranq
18-09-2009, 14:14
maargoed... tis en blijft bloodsport natuurlijk.

Bloodsport? Iets teveel JCvD gekeken?

Wat de 'profs' betreft heb je helemaal gelijk, sommigen hebben nog nooit een partij gedraaid.

The Bulldog
18-09-2009, 16:30
ik zou in februari tegen die marcus jason staan....ging niet door.....(toen ik hem op tuf zag"dacht ik echt WTF wat een giant" )ben benieuwd wat die oud NFL spelers gaan laten zien.....

Ronald
18-09-2009, 21:08
Gaaf dat het nieuwe seizoen begonnen is. Helaas viel de partij echt vreselijk tegen.

Jeru
18-09-2009, 22:09
Slechte matchup dat was al meteen duidelijk. Rampage lijkt het coachschap niet echt in zich te hebben, maar is er volgens mij meer voor de komische noot.... Evans doet het beter, maar heeft Jackson in zijn hoek. Tsja dan wordt het natuurlijk allemaal wat makkelijker.
Damn wat een jaap was dat zeg!!!
Wordt wel weer een bewogen seizoen met veel scheld- en vechtpartijtjes buiten de kooi.

Harrie Nak
19-09-2009, 09:03
Lachen met die Jackson (vooral die stem van 'em), alleen jammer dat na de eerste aflevering al direct duidelijk is dat alles in scene is gezet tussen die twee. Ik krijg er een heel ander gevoel bij dan bijvoorbeeld tijdens het seizoen met Shamrock en Tito.

Mr 1 Leg
19-09-2009, 09:11
Flinke jaap idd.
http://img.photobucket.com/albums/v493/familyphotoshoot/vlcsnap-2009-09-17-00h56m30s87.jpgx2

sebastiaan
19-09-2009, 14:59
Wat is soweiso de criteria voor het selecteren van die gasten?
Bedoel wat kon die lange precies tijdens dat gevecht? Geen jabs, geen sprawl, geen jiujitsu.. Het zal in de praktijk allemaal wel moeilijker zijn dan het lijkt,maar hij deed echt helemaal niets.. Die Shoots kwamen nog behoorlijk van een afstand, en hij verdedigde totaal niet.
Nou val ik ook regelmatig als een boomstam bij een vrij duidelijke shoot, maar ik doe niet mee met the "ultimate" fighter..
Komt de UFC niet ten goede qua qualiteit dat ze maar een beetje interesante gasten nemen,maar niet kijken naar werkelijk talent..
(wes sims is nog eens gesub't door Antoni! ben benieuwt hoe die het doet,ken hem verder niet zo)

appelsap
19-09-2009, 19:47
Entertainment heren......dat is ook belangrijk. Ik vond Rampage om te gillen. Ja las coach misschien wat minder....hij kan ze buddy uit de UK erbij halen als assistent...wordt het helemaal mooi.

Geen talent en geen partijen is relaties...Nelson (IFL kampioen met verliespartijen tegen Arlovski, Rothwell en Monson, geen pannekoeken) en Sims samen hebben meer dan 50 pro partijen...Kimbo 2000 straatgevechten:). De rest middelmatige oud NFL spelers....

Allemaal egotjes......wordt prachtig.

appelsap
19-09-2009, 19:48
Man spelling wordt slecht hier in de US..als en relatief.....

Pitbull.
19-09-2009, 20:12
irritant gevecht om te zien.. het leek echt of die gast helemaal niks kon.. niet eens logisch nadenken.. maar het lijkt verder wel een leuk seizoen te worden.. en jammer dat er niet echt een grote naam uit de NFL mee doet..

RayOmac
20-09-2009, 09:33
Ik vond die gozer boven op zijn top game ook heel slecht ik zag het ene gat na de andere. Die onderste jongen had nooit de ring in mogen gaan met zo een slechte ground game.

Pepe the Ice-Murderer
23-09-2009, 14:55
Hunter, ik snap je punt.. echter vind ik het in dit geval niet geheel ongevaarlijk, het bloed kwam in z'n ogen waardoor hij niets meer zag en ik denk dat ie wel een liter kwijt is geraakt. Ik ben het ook met je eens dat er af en toe te snel gestopt word, maar een scheur zo groot als deze waar je het bot door heen ziet gaat wat mij betreft echt te ver.

Klopt, in Pride werden de partijen ook gestopt als de cut langer was dan x cm. Als deze partij na het bloedbad gestopt werd, hadden we tenminste de rest van die klotesaaie partij niet hoeven zien.

Choukri
24-09-2009, 10:57
Rampage was weer hilarisch, met z'n "ghettoblaster"! Ben erg benieuwd naar aflevering 3...

ICON
24-09-2009, 12:24
wat n waardeloos niveau weer.

Ivo C.
24-09-2009, 12:35
wat n waardeloos niveau weer.

x2
Let's lean against the cage

BoerHarms
24-09-2009, 12:37
reach van 81.5.... jezus.

steftheboxer
24-09-2009, 12:54
wat een waardeloze partij...de tank was wel heel snel leeg..

Volgende week toch echt wel een toppartij! Ben heel benieuwd naar die uitzending. Vindt dat er dit jaar weinig beelden in het huis zijn opgenomen..

joost
24-09-2009, 13:03
na 2 min was ie al kapot... maarja zo'n groot lichaam pffieuw hou het maar is vol haha!

Ik vond deze aflevering niet zo super... ik kijk wel uit naar volgende week!

dietrik
24-09-2009, 14:18
Ik vond het wel een leuke aflevering, belabberd nivo maar vermakelijk.

Remco
24-09-2009, 14:35
Het kabbelt allemaal nog een beetje. De partijen, de 'feud' tussen Rampage en Rachad. Zelfs Kimbo lijkt gewoon een hele redelijke vent.

maartenjackie
24-09-2009, 15:14
ep 2 vond ik echt saai, dat gevecht schoot ook niet op, als kimbo er volgende week uitgaat kap ik met kijken. we zullen zien.

iconian
24-09-2009, 15:16
wat. de. fuck. was. dat.

Als kimbo tegen die grote neger staat kijk ik wel weer, maar dit. mensen

TheHagueBoxer
24-09-2009, 16:31
pff dat gevecht was echt om te janken... die grote had totaal geen conditie of techniek, vraag me echt af waarom hij uberhaubt het huis in mocht

FightingDutchman
24-09-2009, 17:05
Zoals de meeste hier vond ik het gevecht ook echt zwaar onder de maat. Hoewel die McSweeny die reus nog ff liet wankelen op het laatste, dat was dan wel weer leuk!

Verder benieuwd naar volgende week en that's what it is all about voor Dana. Iedereen wil volgende week kijken dus de kijkers blijven toch wel... Money verzekerd!

RayOmac
24-09-2009, 17:30
Het begon mooi, maar hoe ze stonden te leunen en grote kom op het is een kwestie van trainen en stamina creeren.
Maar idd what the hell doen sommige in die ring.

bryan
24-09-2009, 17:56
echt mijn god wat is een rampage een slechte coach... en die vechters zijn mogelijk nog slechter... hoop dat kimbo die redneck echt nokkie slaat.. wat een irritante gast men... daarna kijk ik niet meer..

appelsap
24-09-2009, 19:15
Kimbo eruit volgende week. Kijken wat er met de kijkcijfers gebeurt daarna.....

vrane
24-09-2009, 19:22
Wat 'n idee. Heavyweights! Cool KO's! Hopelijk wordt het beter.

HUNTER
24-09-2009, 20:04
wat een partij weer....

en ik dacht dat die pot uit de eerste aflevering slecht was. Damn.

Die Rampage was ook gewoon sprakeloos. Volgens mij wist ie toen al dat ie er mee ging kappen

LuckyBastard
24-09-2009, 22:42
Maar hij liep in ieder geval niet weg deze keer. Wat ie van mij best had mogen doen.

int3nz0r
24-09-2009, 23:01
Alles er omheen was leuk om te zien. Dat gevecht daarintegen was echt om te huilen. Wat waren ze allebei kapot he. Die lange (Wes ofzo) kon eigenlijk niks. Geen verdediging, geen jabs, niks. Niet dat die andere goed was, zeker niet.

Sendur
24-09-2009, 23:25
Volgende week Kimbo vs Nelson dat wordt zeker knallen!


Ik zeg... WAR KIMBO!!!!!!!!!!!!!!!!

Marchant
24-09-2009, 23:25
Yep 2 kut gevechten gezien en eigenlijk geen niveau.......:whistling:
maar sorry kan niet wachten op episode 3 haha geweldig:thup:
ben echt benieuwd naar kimbo tegen Roy nelson

weks
24-09-2009, 23:31
ondanks deze belachelijk slechte partij, kijk ik zeker uit naar volgende week.

die nr1 pick van rashad was ook gewoon zwaar kut
totaal niet tuf/ufc waardig dit
aflevering was ook vrij saai mag snel verandering in komen

ZakKa!
24-09-2009, 23:49
Wes Sims kan het misschien ook nog interessant maken.

iconian
24-09-2009, 23:53
kimbo vs nelson preview \o/
YouTube - Kimbo Slice vs. Roy Nelson preview (http://www.youtube.com/watch?v=zaf1dpAySmQ)

Samko
24-09-2009, 23:59
wat een kut gevecht weer ség..

en ik moet toegeven dat kimbo tot nu toe een volwassen mentaliteit toont op de show

en tegen nelson? kimbo op KO gok ik

int3nz0r
25-09-2009, 00:23
en ik moet toegeven dat kimbo tot nu toe een volwassen mentaliteit toont op de show

en tegen nelson? kimbo op KO gok ik
x2 zeker. Ik hoop het.

appelsap
25-09-2009, 01:31
x2 zeker. Ik hoop het.

Zeker niet....

Christophe
25-09-2009, 02:09
Kimbo wedstrijd komt pas aan het einde mark my words

Consider them marked!!! :lol:

Ik heb me echt rot geërgerd aan die partij, totaal géén vechtsportconditie of killerinstinct. Vooral die "first pick" van Evans was een schande, die had het toch moeten afmaken. Ik had echt medelijden met Evans, die de longen uit zijn lijf schreeuwde omdat hij zag dat die grote boom op het punt stond om te vallen ... maar zijn vechter kon het niet afmaken!

Omar.
25-09-2009, 03:52
OMFG. wat een kutpartij! midden in de partij voorover buigen en op adem komen?! WTF!!?! te frustrerend gewoon!

Kimbo komt over als een topgozer. Vind de relatie tussen hem en Rampage wel okay!
Hoop dat Kimbo Knocked the F. out of Nelson!
Ps. als volgende aflevering ook extreem tegenvalt, stop ik met kijken.

JP
25-09-2009, 09:33
Consider them marked!!! :lol:

Ik had echt medelijden met Evans, die de longen uit zijn lijf schreeuwde omdat hij zag dat die grote boom op het punt stond om te vallen ... maar zijn vechter kon het niet afmaken!

ahaha ik moest er ook hard om lachen. Hij schreeuwde zijn stem kapot en die gast deed alsof hij het niet hoorde.

Heel zwak conditie van beide vechters, saaie partij alhoelwel die low kicks van mr First Pick waren wel brutaal.

Sendur
25-09-2009, 10:02
Nelson is echt een arrogante kwal in tegenstelling tot Kimbo die graag nieuwe dingen wil leren en voelt dat hij zich nog steeds moet bewijzen.

Dit maakt Kimbo een stuk gevaarlijker dan Nelson.
Ik zeg dus ook dat Kimbo wint!

dirk5
25-09-2009, 10:17
Kimbo ging zitten van een jab van Petruzelli, wat denk je dat hij doet na een mokerslag van Nelson.

ik zeg "Big country" FTW!

japioo78
25-09-2009, 10:18
Hoop ook echt dat kimbo wint van nelson. Vind het een bescheiden gast die heel veel drive heeft om mma te leren. Dat in tegenstelling tot die dikke arrogante bal "Big Country". Er schijnt al een "spoiler" te zijn met de uitslag van dit gevecht. Een vechter schijnt de uitslag met z'n I-phone één minuut na het gevecht naar buiten gezonden te hebben & daarvoor zelfs van de show verwijderd te zijn. Zal m'n mond houden over wat de geruchten waren omwille van de spanning hier.

USH

wesh
25-09-2009, 10:51
Ik zie kimbo nog wel winnen van Nelson, alleen al omdat hij super gemotiveerd over komt en Nelson gewoon een arrogante zak is.

Emilio
25-09-2009, 10:58
Hoop dat Kimbo hem sloopt, maar ik schat 2 rondjes lay & pray van Nelson.

bryan
25-09-2009, 11:00
zoals ik het nu kan zien mag kimbo van mij TUF winnen.. hij traint als een malle en doet geen gekke dingen.. prima.

trouwens er is geen peil op die afleveringen te trekken.. je ziet niets gebeuren van wat er er zich in het huis afspeelt..

trouwens benieuwd naar de coach challange..

BoerHarms
25-09-2009, 11:00
Ach fuck it, ik hoop ook dan maar dat Kimbo wint.

Mag Nelson ook niet zo erg.

slee
25-09-2009, 11:26
Was geen mooi partij. wedstrijd duurde 10 minuten en ze hebben 6 minuten lopen uithijgen.

Vooral van Evans's eerste keus viel erg tegen. First pick was omdat ze allebei bij jackson zitten.

mama
25-09-2009, 11:29
Ach fuck it, ik hoop ook dan maar dat Kimbo wint.

Mag Nelson ook niet zo erg.


Het is idd een beetje een arrogant manneke. Kan nu ook niet zeggen dat ik vind dat hij goed bezig is.

tom l
25-09-2009, 14:49
Ik vind Roy Nelson echt een coole vechter, maar ik gun het zowel Kimbo als Roy volgende week nu ik ontdekt heb dat Kimbo heel aangenaam is als persoon. Voor iedereen die twijfelt aan Roy zen skills, check deze grappling match tegen Frank Mir.

YouTube - Frank Mir vs. Roy Nelson at Grapplers Quest World's Largest Grappling Event 2003 (http://www.youtube.com/watch?v=2dj5xMeXybs)

Nuff' said op grappling gebied denk ik. Ik zeg: Roy wint volgende week op submission! Alhoewel dat ik Kimbo zijn takedown defense er heel netjes zag uitzien tijdens de training. Ik kan alleszins niet wachten op het gevecht!

biggz
25-09-2009, 17:30
Video van hier boven is zeker 25 kilo geleden!
Hij zal de skills wel hebben maar denk niet dat het nog steeds zo soepel gaat

Mike
25-09-2009, 17:31
kimbo wint dit denk ik

want kimbo is laatste tijd in heeel veeel mma tv shows geweest

lijkt me dat ie dat nie had gedaan als die na 1 week al uit was.

Remco
25-09-2009, 18:09
Sjonge wat een onderbouwing voor de winst van Kimbo. Kimbo traint heel hard en Nelson is arrogant. En dat gebaseerd op 2 uitzendingen waarin nauwelijks iets te zien is geweest.

Laten we de partij nou maar afwachten. Vooralsnog ligt Nelson op de grond mijlen voor op Kimbo en heeft hij een kop van beton.

Oke, ook ik wil wel een stukje ongefundeerd speculeren: Kimbo wint. Als hij er de eerste ronde uit zou hebben gelegen hadden ze zijn partij wel echt tot het einde van de voorrondes bewaard. Nu moeten ze de Kimbo-partijen een beetje verdelen en is hij na 2 suffe uitzendingen gezet, waarna het weer inkakt totdat hij zijn volgende pot heeft.

Jarno
25-09-2009, 18:15
Ik ben eigenlijk blij dat we nog niets uit dat huis zien. Sinds die Junie Browning ben ik die beelden meer dan beu... Het gaat toch uit eindelijk om het vechten en het trainen?

XanaduNL
25-09-2009, 18:30
In TUF: The Aftermath (zie ufc.com) laat die trainer van Rampage wel beetje lekken dat Kimbo ver gaat komen in TUF.

Dus we weten stiekem al dat Roy gaat verliezen. :P

Sendur
25-09-2009, 18:42
Ja plus heb ik in de preview gezien dat Kimbo iemand zijn hoofd aan het bashen is dus dat zal wel goed komen.

Ronald
25-09-2009, 20:35
Ps. als volgende aflevering ook extreem tegenvalt, stop ik met kijken.
Tuuuurlijk :D;)

Jochem
25-09-2009, 20:50
ik ook hoor, ik ben ook gestopt met the contender. En met wel meer series trouwens. Als het geen fuck aan blijft, kijk ik niet meer.

Christophe
25-09-2009, 20:54
Ik ben eigenlijk blij dat we nog niets uit dat huis zien. Sinds die Junie Browning ben ik die beelden meer dan beu... Het gaat toch uit eindelijk om het vechten en het trainen?

x 2

el bastardo
25-09-2009, 21:41
Mijn god wat een anti-reclame voor MMA. Dacht dat alleen die versleten Football gasten na 10 sec buiten adem zouden zijn, maar de main man van Evans staat ook na 1 ronde te hijgen als een postpaard! Triest! Wat doen die mensen daar? Zijn er echt geen betere HW te vinden?

Kimbo gedraagd zich tot nu toe erg goed. Gevecht ziet er veel belovend uit. Toch denk ik dat Kimbo snel klaar is met deze vetbobbel. Het filmpje tegen Mir is van 65 kratjes bier geleden volgens mij. Die staat ook na 30sec te hijgen en krijgt een enorme hoek van de lelijkste man in de show.

Ralph
25-09-2009, 22:37
Kimbo komt erg positief over! En pikt volgens mij wel snel dingen op. WAR DIKKE VETTE BAARD!
Die McSweeney was wel erg snel moe trouwens... conditie van niks (bijna net zo slecht als die van mij :)). Zat McSweeney trouwens niet bij Blacklabel?

a.s.c.
26-09-2009, 00:48
Sjonge wat een onderbouwing voor de winst van Kimbo. Kimbo traint heel hard en Nelson is arrogant. En dat gebaseerd op 2 uitzendingen waarin nauwelijks iets te zien is geweest.

X2

Het zou mij ook nog eens niets verbazen als ze het zo gemonteerd hebben dat Nelson express slecht uit de verf komt. Iets wat gezien het feit dat hij de tegenstander van 'internetfenomeen' Kimbo is, zeker geen slechte zet is.

Kimbo draagt de show en als zijn tegenstander een te dikke, arrogante voormalig IFL champ is die Kimbo 'ufc' waardig zou kunnen tonen dan geef je het geheel nog een extra sentimenteel en sensationeel tintje voor Kimbo fans (waar ik, eerlijk is eerlijk, ook toe begin te behoren :D).

Ik heb geen glazen bol maar ik zie het al voor me; Kimbo sloopt Nelson, kijkcijfers schieten door het dak, Dana en Kimbo vliegen elkaar al huilend in de armen en na afloop vertelt Dana met $ tekens in zijn ogen in een spontane blog dat Kimbo toch zijn gelijk heeft gekregen en dat hij als UFC president door het stof moet.

Justinian
26-09-2009, 08:03
Voor degene die hem niet als zodanig hebben herkend; James Mc Sweeney kwam voorheen uit voor Blacklabel en trainde ook met Lucien Carbin bij FFC in Nederland. Aardige kerel en wat ik destijds van hem zag, zag er in ieder geval beter uit dan wat hij tijdens deze partij heeft laten zien.

new_world_order
01-10-2009, 10:15
Mijn god wat een weak ass preformance van KIMBO, Ik weet dat roy een [rampage style]''Big ass Belly''[/rampage style] heeft maar hij probeerde geen 1 escape om uit die side mount te komen. Hij wachtte gewoon tot dat de ref er tussen kwam..

Maar goed hij is een kijkcijfer kanon dus hij zal wel nog een shot krijgen....

el bastardo
01-10-2009, 11:10
OMFG that was lame. Ik had echt veeeeel meer van Kimbo verwacht! Hij heeft toch een hele tijd met Bas Rutten gewerkt, dan moet ie toch wel iets van grondskills hebben... Hij deed echt niks. Als zo'n dikke vetbobbel op je gaat liggen is dat natuurlijk niet prettig, maar hij probeerde niet eens. Jammer, maar hij zal er vast terug worden ingeschreven... The beard ain't gone.

mama
01-10-2009, 11:20
Kimbo deed inderdaad bar weinig op de grond. Jammer. Had er ook iets meer van verwacht. Leek wel of hij stijf stond van de zenuwe.
Maar hij gaat nog wel een kans krijgen. Die Marcus is ziek, zwak en misselijk. Dus die zal wel niet gaan vechten. Mag Kimbo voor hem in de plaats.
Trouwens Dena zei al zoiets dat hij misschien nog wel een kans zou krijgen.

BoerHarms
01-10-2009, 11:23
Bas rutten heeft hem eruit getrapt omdat hij niet wou luisteren.

Blijkbaar was dat waar. Roy kreeg er wel een paar trouwens, hij zag wel even sterretjes.

Garcia
01-10-2009, 11:25
Z'n grondskills mogen behoorlijk opgekrikt worden. Maar hij komt er nog wel denk ik :)

Sendur
01-10-2009, 11:50
jammer jammer jammer :(

superfreak
01-10-2009, 12:07
Weet iemand waar ik episode drie kan bekijken. www.mma-core.com (http://www.mma-core.com) werkt op me werk niet.

iconian
01-10-2009, 12:12
TUF 10 S U C K S

Sendur
01-10-2009, 12:21
Weet iemand waar ik episode drie kan bekijken. www.mma-core.com (http://www.mma-core.com) werkt op me werk niet.


http://mmavideolinks.to/tv-shows/346-tuf-season-10-episodes-/6404-tuf-season-10-episode-3.html

el bastardo
01-10-2009, 12:28
TUF 10 S U C K S
Het niveau is tot nu toe bedroevend idd. Aan de andere kant tot nu toe weinig soap in dat huis en meer trainingen. Daar speelt zich dan de Rachad/Rampage haantjes soap af, maar goed. Das altijd nog beter dan de Junie Browning soap.

Wat zou er trouwens gebeuren als die big ass Marcus een upper decker zou doen... Denk dat alle leidingen verstopt raken in dat huis!

RayOmac
01-10-2009, 13:28
Zieligste KO in history
En die Roy Nelson was er nog blij mee ook :S

Remco
01-10-2009, 13:34
Anticlimax idd. Kimbo bewoog staande ook niet zoals we van hem gewend waren. Ik denk stijf van de zenuwen idd. Nelson had ook geen behoefte aan al te veel gedoe, wat ik me wel weer voor kan stellen.

Nu we inderdaad in een preview Kimbo iemand op de grond hebben zien slaan, weten we dat er nog een partijtje komt. Hij is overigens de enige die ik wel oke vind van de heren. Nou oke, die lange die vorige week verloor was ook wel vriendelijk.

TheHagueBoxer
01-10-2009, 13:39
eerste 3 afleveringen en gevechten waren echt kut... maarja kimbo komt 100% zeker wel weer terug daar wordt wel heel duidelijk naar gehint...

Pitbull.
01-10-2009, 13:50
Zieligste KO in history
En die Roy Nelson was er nog blij mee ook :S

Tja niet alleen blij maar nog trots ook whahah..

Italian*Berlusconi*
01-10-2009, 14:23
Tja het is een beetje een 'traag' begin van dit seizoen, maar ik denk dat er nog leuke dingen gaan gebeuren. En juist omdat er nog weinig van binnen het huis is laten zien, Wes Sims nog amper aan bod is gekomen terwijl hij volgens mij een erg grote bek heeft in real life en wat denk ik ook nog komt. Nu is het een beetje Kimbo hypen ondanks dit verlies, maar denk dat het steeds leuker zal gaan worden.

Pepe the Ice-Murderer
01-10-2009, 14:24
Ik kan enkel zeggen dat mijn respect voor Kimbo heel erg gegroeid is. Die gast staat toch met zijn beide voetjes op de grond.
En niet te vergeten, hij is een groentje in MMA, los van de voorbije Kimbo hype... die binnenkort wel terug zal losbarsten volgens mij.
Ik ben er zeker van dat hij nog een partijtje zal draaien en ik hoop dat hij dan verwoestend uithaalt!

Big Baby Marcus is wacko... Die gast heeft alle kenmerken van een psychisch labiele persoonlijkheid. Hij lijkt me iemand die een doodbrave jongen is, maar van de een op de andere moment kan veranderen in een psychopaat.

Ik hoop voor hem dat hij zich kan ontplooien, maar ik vrees dat hij door het lint gaat. De voorstukjes gaven ook al een dergelijke hint.

De Rashad - Rampage beef is vermakelijk, maar een stuk minder leuk nu we weten dat Rampage het (al dan niet voor even) afgebold heeft.

Sendur
01-10-2009, 15:06
Ik kan enkel zeggen dat mijn respect voor Kimbo heel erg gegroeid is. Die gast staat toch met zijn beide voetjes op de grond.
En niet te vergeten, hij is een groentje in MMA, los van de voorbije Kimbo hype... die binnenkort wel terug zal losbarsten volgens mij.
Ik ben er zeker van dat hij nog een partijtje zal draaien en ik hoop dat hij dan verwoestend uithaalt!

Big Baby Marcus is wacko... Die gast heeft alle kenmerken van een psychisch labiele persoonlijkheid. Hij lijkt me iemand die een doodbrave jongen is, maar van de een op de andere moment kan veranderen in een psychopaat.

Ik hoop voor hem dat hij zich kan ontplooien, maar ik vrees dat hij door het lint gaat. De voorstukjes gaven ook al een dergelijke hint.

De Rashad - Rampage beef is vermakelijk, maar een stuk minder leuk nu we weten dat Rampage het (al dan niet voor even) afgebold heeft.


AMEN pepe!

KayOne
01-10-2009, 15:13
waar ken ik die mac sweeny ergens ook weer? die kreeg bijna foot in the ass van rampage hehe

new_world_order
01-10-2009, 15:17
Voor degene die hem niet als zodanig hebben herkend; James Mc Sweeney kwam voorheen uit voor Blacklabel en trainde ook met Lucien Carbin bij FFC in Nederland. Aardige kerel en wat ik destijds van hem zag, zag er in ieder geval beter uit dan wat hij tijdens deze partij heeft laten zien.

Pepe the Ice-Murderer
01-10-2009, 15:24
En met uw geest Sendur :D

breen07
01-10-2009, 15:50
Dacht dat sims ook mee deed?! Die heb ik sinds the picks niet meer gezien, was vroeger toch ook een goede middenmoot in UFC?!

steftheboxer
01-10-2009, 16:47
pff weer een zwaar tegevallende TUF aflevering, Kimbo viel me ook zwaar tegen. The UFC weet trouwens een zwaar belabberde partij weer echt goed te hypen met screenshots van Kimbo waarbij het lijkt alsof hij Roy tegen de grond slaat...

Ik geef het nog twee afleveringen en dan stop ik ook met kijken

Might Is Right
01-10-2009, 18:24
Ik ben geen Kimbo fan en ik gun Roy deze win maar een mens zou toch denken dat dit gevecht in elkaar gezet is................

MilfhunterMMA
01-10-2009, 18:32
Ik ben geen Kimbo fan en ik gun Roy deze win maar een mens zou toch denken dat dit gevecht in elkaar gezet is................

op basis waarvan? voor de hype is het veel beter als Kimbo wint....

Choukri
01-10-2009, 19:17
Hahahah, die rampage.... "He's like the moon... How do you get the moon off you?"

iconian
01-10-2009, 19:33
waarom kimbo nog een 2e kans geven, het is nu wel duidelijk dat hij niks in de UFC te zoeken heeft

Briant
01-10-2009, 19:49
Kimbo maakte steeds 1 actie te veel en dan kon Roy hem naar de grond brengen. Hij had wat minder gretig voor de KO moeten gaan maar hem rustig aan moeten slopen met simpele 1-2 combinaties.

Verder is het TUF gebeuren een beetje aan me aan het voorbij gaan ik zap beetje door naar de gevechten en die zie ik dan ook vaak maar half.

FightingDutchman
01-10-2009, 20:05
waarom kimbo nog een 2e kans geven, het is nu wel duidelijk dat hij niks in de UFC te zoeken heeft

Waarschijnlijk omdat hij gewoon veel geld in het laatje brengt

Might Is Right
01-10-2009, 22:08
op basis waarvan? voor de hype is het veel beter als Kimbo wint....

Omdat hij een kijkcijferkanon is en door zijn verlies wordt er nog eens zo veel over gepraat? Stel je eens voor dat hij een 2de kans zou krijgen binnenkort... :whistling:

Mij maak je niet wijs dat we een gevecht gezien hebben van iemand die uit het Bas Rutten kamp komt. Iedereen kan een slechte dag hebben maar dit is er over. Zoals ik zei: volgens mij zit heel dat gedoe in elkaar gepuzzeld.

Just my 2 cents...

PD_EC
01-10-2009, 22:10
Waarschijnlijk omdat hij gewoon veel geld in het laatje brengt

x2

weks
01-10-2009, 22:50
damn niet verwacht
hoop dat ie nog een kans krijgt
toffe gast kimbo echt humble inderdaad
lach me kapot om rampage
hij zou echt stand up comedy kunnen doen

ZakKa!
01-10-2009, 23:04
Wat een slechte partij weer zeg. Ik ben totaal niet onder de indruk van Kimbo's standup ook. Geen enkele single-jab en komt steeds veels te dichtbij Roy zodat Roy hem naar de grond kan brengen. Houd dan je afstand!

PigDog
02-10-2009, 01:37
Waarschijnlijk omdat hij gewoon veel geld in het laatje brengt

x 3.
Ik durf de ballen van mijn poes eronder te verwedden dat de volgende Kimbo-wedstrijd een PPV wordt.....

Omar.
02-10-2009, 04:00
lol @ tuf 10!

Might Is Right
02-10-2009, 08:52
Bas heeft met hem gebroken omdat ie niet luisterde, hij was dus niet coachbaar.

Weet ik maar hij zal toch wel IETS opgestoken hebben van zijn tijd met Bas, het kan gewoon niet dat je op dit niveau op de grond vecht! Vergelijk enkel nog maar met de beelden van de trainingen dan zie je de souplesse van Kimbo op de grond, et is gewoon té verschillend met het gevecht.

Ach ja, wat doet het er eigenlijk toe...

Jeru
02-10-2009, 13:42
Ben in ieder geval blij dat ze dit seizoen veel meer van het trainen laten zien en een stuk minder van het gekloot in het huis. Dat kennen we nu wel.
Rampage blijft grappig en de partijen blijven van een minder niveau....

MilfhunterMMA
02-10-2009, 13:45
Omdat hij een kijkcijferkanon is en door zijn verlies wordt er nog eens zo veel over gepraat? Stel je eens voor dat hij een 2de kans zou krijgen binnenkort... :whistling:

Mij maak je niet wijs dat we een gevecht gezien hebben van iemand die uit het Bas Rutten kamp komt. Iedereen kan een slechte dag hebben maar dit is er over. Zoals ik zei: volgens mij zit heel dat gedoe in elkaar gepuzzeld.

Just my 2 cents...

als het een work was had hij het eerste gevecht wel gewonnen. Is toch veel logischer.

dietrik
02-10-2009, 14:06
Het zoveelste bewijs dat Kimbo op nivo weinig voorsteld. Ik heb ook helemaal niks met die gast, van mij mag die wegblijven.

maartenjackie
02-10-2009, 16:24
er schuilt een winnaar in Kimbo het komt er alleen totaal niet uit

marcelt
03-10-2009, 21:51
Ik lees hier af en toe een beetje mee, maar de serie is nog niet veel volgens mij toch. Had geen tijd om die afleveringen te zien maar ga het denk ik ook niet doen. Heb net gevecht van Kimbo gekeken; was niet veel. Dan Dana's slappe gelul met dat die andere gast de wereld verbaasde met zijn gevecht. Sjonge jonge.

marcelt
04-10-2009, 22:17
Beste seizoen totnutoe zegt Dana in ander filmpje??

HUNTER
08-10-2009, 15:53
Ik vond dit wel een grappige aflevering, al mist er echt wel iets dit seizoen. Behoorlijk gezapig allemaal als je het mij vraagt.

En dan die Demico... 'my jiujitsu is way better' tsja en dan op een hele slordige anaconda moeten tappen. Jammer joh!

Ben wel benieuwd wat ze met die meathead gaan doen. Als ik t preview stukje zo zag is ie de lul volgende week!

JP
08-10-2009, 16:18
Best aflevering tot nu toe (van de huidige seizoen natuurlijk)

We zijn nog ver van een goeie seizoen trouwens. Van het gevecht had ik meer verwacht zeker ook omdat beide vechters ervoor gingen en hun physiek toch van een andere niveau is dan die van de vorige 6 vechters (behalve den Kimbo dan)

Rashad bewijst een uitstekend coach te zijn. Ik vind hem en die andere gasten goe bezig.

Hoe grappig dat ik Rampage blijf vinden, vind ik nog altijd dat hij veel te weinig respect aan zijn jongen toont. Het was al ook zo toen hij eerder TUF coach was. Rashad had daar een mooie reactie op.

We hebben ook nog weinig ambras gezien tot nu toe. De trailer was toch belovend met heel wat dinges te zien. Het is blijven afwachten dus...

Remco
08-10-2009, 17:23
Rashad stijgt in mijn achting, Rampage daalt. Hij is natuurlijk heel grappig, maar dat gaat hem niet redden.

Samko
08-10-2009, 17:39
had van dominico veel beter verwacht

steftheboxer
08-10-2009, 17:50
wat is die rampage toch een mooi mannetje! Als coach zuigt ie zwaar maar ik vindt hem nog een van de redenen dat ik blijf kijken naar dit seizoen ( en toch ook stiekem naar Kimbo )

Wheelie
08-10-2009, 20:45
Ik vind Rashad eigenlijk heel irritant en ben al helemaal geen fan van zijn manier van vechten, maar hij stijgt bij mij ook in achting zeker na deze aflevering.
Wat Rashad deed bij de verliezende vechter had Rampage moeten doen.
Ik ben nog steeds voor team Kimbo ;)

slee
08-10-2009, 21:28
Vorige keer (TUF 7) stond Rampage ook achter met 6-2 na de eerste ronde en nu alweer 4-0.

Je hebt gewoon pech als je door hem wordt gekozen.

weks
08-10-2009, 23:27
beste aflevering tot nu toe
wat meer buiten het trainen om gefilmd ook weer
ben fan van rampage als persoon met zn opmerkingen en grappen (uiteraard ook als vechter) maar irriteerde me zwaar aan het feit dat ie laat binnenkwam en zn mannetje zo alleen liet na zijn verlies. netjes hoe rashad dit oppakte. leek vanuit de juiste intentie te zijn maar zal vast ook iets inzitten om rampage te irriteren of in kwaad daglicht te zetten.
hoop kimbo terug te zien komen en hoop toch op wat win partijen voor team rampage ondanks zn slechte coaching

war kimbo (stille hoop)

Vandaan
09-10-2009, 00:39
Het verschil in intelligentie komt gewoon heel duidelijk naar voren tussen Rampage en Rashad. Ik vind Rashad echt een top trainer. Hij heeft echt alles in huis. Zijn training zijn ook echt van hoog niveau. Hij maakt zijn jongens niet alleen fysiek sterk maar vooral ook mentaal. Bij rampage zie je alleen maar mensen geblesseerd raken en elkaar bijna knockout slaan. Vind dat er veel te hard en lomp gespard word bij Rampage.

Voor Tuf 10 was Rampage één van mijn favoriete karakters in MMA en Rashad één van mijn minst favoriete maar dat is echt totaal omgedraaid nu.

HUNTER
09-10-2009, 00:49
Ik moest ook wel ff lachen om Rampage's analyse van het gevecht.... 'He had a good position (in de guard :s). Man, these guys are green. Al this passing the gard jiujitsu shit ain't nothing. He had to keep his position.....'

Duhhhhh

PigDog
09-10-2009, 11:30
Rampage sucks......

Jeroen
09-10-2009, 12:25
Hij maakt een fout die vaker gemaakt wordt door trainers die vroeger zelf gevochten hebben. Hij probeert allemaal kopieën van zichzelf te maken ipv te kijken naar hun sterke en zwakke kanten.

JP
09-10-2009, 12:26
Mss komt het toch neer aan een pijnlijk 8 - 0 nederlag voor Rampage. Daardoor raakte hij mss gefrustreerd en kondigde hij zijn (recente) afscheid van de mma wereld aan... Mss was het gewoon een combinatie van heel wat dingen tijdens TUF die hem uit de cage geduuwd hebben...

dietrik
09-10-2009, 13:45
Dat Rampage een beroerde coach is wisten we natuurlijk al. Voor de rest wel een grappige aflevering, vind het tot nu toe helemaal niet zo beroerd kwa entertainment.


Trouwens een van de trainers van team evans...dat schriele blonde kereltje, wie is dat?

TheHagueBoxer
09-10-2009, 17:12
ach ja wat mooi knip en plakwerk van de editors en volgende week vind iedereen rampage weer liev

ICON
09-10-2009, 19:27
Dat Rampage een beroerde coach is wisten we natuurlijk al. Voor de rest wel een grappige aflevering, vind het tot nu toe helemaal niet zo beroerd kwa entertainment.


Trouwens een van de trainers van team evans...dat schriele blonde kereltje, wie is dat?


MR Jackson himself( trainer van Rashad)

JP
09-10-2009, 22:24
Nee ik denk dat hij de andere blond bedoelt. Jackson was er maar voor de eerste aflevering. Die andere gast lijkt me een boxing of muay thai coach te zijn.

ZakKa!
10-10-2009, 00:34
Net gekeken. Inderdaad beste ep tot nu toe. Ik begin steeds meer respect te krijgen voor Rashad. Wat hij deed voor een vechter van de tegenstander vond ik echt mooi om te zien. Hij laat zien dat hij een goed hart heeft. Jammer dat het gevecht zo snel was afgelopen, want het was wel een stuk leuker om te zien dan de vorige gevechten.

ZakKa!
15-10-2009, 16:34
Episode 5 was weer zo slecht als de eerste 3. Ik begon hoop te krijgen bij ep 4, maar dit gaat nergens heen zo.

HUNTER
15-10-2009, 17:07
Wat een vette arm triangle!

Eindelijk iemand met een beetje submission skills! Ik had zelf best wel wat verwacht van Sims. Toch een Hammerhouse lid, maar hij faalde echt enorm. Kon de takedown niet stoppen en op de grond was hij meteen hopeloos.

Begin me wel een beetje te irriteren aan die grote Marcus... beginnen te janken dat 'hij het woord had' van Rashad... come on wat een baby.

Even een voorspelling: Het wordt 7-1 voor team Rashad. Rashad laat Meathead verliezen van die grote huilebalk denk ik

Pepe the Ice-Murderer
15-10-2009, 17:11
@ HUNTER, Daarom noemen ze hem "Big Baby" Marcus :D

superfreak
15-10-2009, 17:17
Inderdaad een goede arm triangle.

Traint vaak met worstelaars maar z'n BJJ was er helemaal niet. hij rolde er zo heerlijk in en eenmaal daar deed hij niets meer. haha.

Marcus is een beetje eigenaardig maar hij gaat zeker nog iemand dood slaan. haha.

Inderdaad 7-1 omdat ik niet direct zie wie die Marcus gaat kunnen stoppen.

thrillseekah
15-10-2009, 17:30
dom ook hoe die gast met zn schouder blessure om ging. football mentality <_<

steftheboxer
15-10-2009, 18:05
Pff toch ook weer meer verwacht van Wes Sims, dat was uiteindelijk snel afgelopen en Rashad op 5-0..

Ben benieuwd of Kimbo nog terug komt!

bryan
15-10-2009, 18:26
damn wes ging even af daar... meer gevochten dan de meeste gasten bij elkaar en dan zo eenvoudig aan de kant gezet.. hammerhouse.. the place to train submissions...

Remco
15-10-2009, 18:50
Leuke aflevering, suf gevecht. Vreemd hoe Amerikaanse kinderen van 22 eruit zien, als grootvaders van 50!

Rampage en Kimbo verliezen wel veel glans zo vind ik. Ben het helemaal eens met een paart posts hiervoor: vond Rashad niks en Rampage prima, nu valt Rampage door de mand en laat Rashad zijn klasse zien.

Kimbo zit volgens mij met een klein 'bald man complexje', Wanneer ie maar kan een panty over die kop trekken en natuurlijk zoveel mogelijk compensatie op de kin. Dat types die aanvankelijk als 'ruwe beesten' bekend stonden uiteindelijk toch gewoon ijdel blijken te zijn.... grappig.

Sendur
15-10-2009, 19:58
Haha die gast van 22 leek idd wel oud man.

Wel een goeie aflevering, Rashad is echt hoog gestegen op mijn respect meter!
Vindt hem echt een goeie gast en hij weet wat hij doet!

Hoop dat we Marcus volgende keer die gast met die neppe schouder blessure helemaal kapot zien slaan!

BoerHarms
15-10-2009, 19:59
Op sherdog springen ze op de "Titties" schoonover bandwagon.

Ik doe mee, die gast is 10-0 allemaal stoppers.

JP
15-10-2009, 23:39
Ik vond het weer niks. HAd ook wat hope terug na episode 4 maar vandaag viel het zwaar tegen. Veeeeeeeeeeeel te veel gezeur en te weinig gezien op training. Dan die fight... ok, die armtriangle was de max maar serieus.... wat was dat voor een gevecht? Ik hoor die andere nog zeggen dat hij een mega zotte show ging geven..... Er wordt te veel gepraat bij de heavyweights en tot nu toe hebben we echt niet veel gezien in de kooi. Jammer zeg ik.

ZakKa!
15-10-2009, 23:48
Ik vond het weer niks. HAd ook wat hope terug na episode 4 maar vandaag viel het zwaar tegen. Veeeeeeeeeeeel te veel gezeur en te weinig gezien op training. Dan die fight... ok, die armtriangle was de max maar serieus.... wat was dat voor een gevecht? Ik hoor die andere nog zeggen dat hij een mega zotte show ging geven..... Er wordt te veel gepraat bij de heavyweights en tot nu toe hebben we echt niet veel gezien in de kooi. Jammer zeg ik.

x2. Minder gezeik laten zien en meer training, dan leer ik misschien nog wat.

Marchant
15-10-2009, 23:57
Ik vermaak me tot nu toe prima, gevechten zijn niet spectaculair maar het kijkt lekker weg.
En vindt Rashad echt een topper!
En hij heeft in mijn ogen gelijk dat Rampage zijn vechters een beetje laat vallen.

Christophe
16-10-2009, 07:27
Ik ben ook elke aflevering meer fan van Rashad.

Lollig dat Rampage zich nog steeds afvraagt wat er aan de hand is ("Am I cursed?"), hij heeft nog steeds niet door dat Rachad zijn team samengesteld heeft op skills terwijl hij enkel en alleen naar de afmetingen keek. Valt lelijk tegen, zo te zien. :lol:

Mooie armtriangle van die 22-jarige opa-Viking. Ik was erg blij dat hij zo overtuigend won, ik vond die Sims super-irritant met zijn "superieure" gedrag.

el bastardo
16-10-2009, 15:16
Ben een enorme Rampage fan, maar mijn god die gast is een coach van niks!!! Ik had tevens een hekel aan Rashad voor TUF10, maar die weet zich tenminste professioneel op te stellen naar zijn team en naar buiten toe. Hij stijgt met de aflevering bij mij.

Waarom is het toch zo moeilijk om goeie HW te vinden. Mijn god, het niveau is echt triest. Ik hoop echt dat er nog een goeie uit deze show komt. Marcus gaat ook zwaar tegenvallen. Let maar op. Als je die tegen een goeie technische (vraag me niet wie dat moet zijn op de show) stricker zet met wat groundgame, dan issie ook nergens met zn brute kracht.

Ondanks dit alles blijf ik gewoon kijken en heb ik er lol aan. Vind het cool dat er een serie als TUF is en ja, ik zou ook graag hele trainingen zien, maar daar zit de massa in de US niet op te wachten. Die willen ook een groot soap gehalte. Vandaar de Junie's e.d.

Oh ja, en wil iemand die zielige lollie met z'n schouder ff snel de serie uittrappen!? Er staan 1000 andere vechters klaar die meteen zijn plaats willen innemen en wel willen vechten en deze gast blijft maar huilen over zijn schouder. Watn drol!

dirk5
16-10-2009, 15:19
ik blijf het roepen: Big Country FTW!!!

verder nice stoppage van Herb, hij zat er goed op ;)

new_world_order
16-10-2009, 15:50
ik vind het niveau echt bedroevend tot nu toe, volgens mij is die kimbo partij gewoon een work, zodat ze deze verhaal lijn erin kunnen fixen, dat kimbo weer terug komt en dan opeens sloopt en die hele tuf wint.

KayOne
16-10-2009, 16:44
ze moeten gewoon een tuf maken met alle talenten uit hele wereld erin zetten in plaats van al die verwend amerikanen, net als contender asia, dan krijg je pas beste aflevereingen ooit denk ik

dietrik
16-10-2009, 16:47
Ja maar dan kijkt er geen hond naar. Amerikanen zijn alleen maar geintereseerd in Amerikanen.

Christophe
17-10-2009, 00:14
ze moeten gewoon een tuf maken met alle talenten uit hele wereld erin zetten in plaats van al die verwend amerikanen, net als contender asia, dan krijg je pas beste aflevereingen ooit denk ik

Inderdaad ja!


Ja maar dan kijkt er geen hond naar. Amerikanen zijn alleen maar geintereseerd in Amerikanen.

Jammer genoeg ook waar! :thown:

Pinche gringos!

weks
17-10-2009, 00:15
Ben een enorme Rampage fan, maar mijn god die gast is een coach van niks!!! Ik had tevens een hekel aan Rashad voor TUF10, maar die weet zich tenminste professioneel op te stellen naar zijn team en naar buiten toe. Hij stijgt met de aflevering bij mij.

Waarom is het toch zo moeilijk om goeie HW te vinden. Mijn god, het niveau is echt triest. Ik hoop echt dat er nog een goeie uit deze show komt. Marcus gaat ook zwaar tegenvallen. Let maar op. Als je die tegen een goeie technische (vraag me niet wie dat moet zijn op de show) stricker zet met wat groundgame, dan issie ook nergens met zn brute kracht.

Ondanks dit alles blijf ik gewoon kijken en heb ik er lol aan. Vind het cool dat er een serie als TUF is en ja, ik zou ook graag hele trainingen zien, maar daar zit de massa in de US niet op te wachten. Die willen ook een groot soap gehalte. Vandaar de Junie's e.d.

Oh ja, en wil iemand die zielige lollie met z'n schouder ff snel de serie uittrappen!? Er staan 1000 andere vechters klaar die meteen zijn plaats willen innemen en wel willen vechten en deze gast blijft maar huilen over zijn schouder. Watn drol!


eigenlijk precies dit
min dat stuk over rashad nooit een hekel aan gehad

weks
17-10-2009, 00:18
na die stare-down op het einde vind ik t helemaal zonde dat rashad vs rampage niet gaat plaatsvinden

dietrik
17-10-2009, 12:40
min dat stuk over rashad nooit een hekel aan gehad


Ik ook niet, vind zijn bijdragen aan MMA live ook prima te doen.

Remco
17-10-2009, 16:39
Goed punt over die Amerikanen! Na 10 episodes is toch wel duidelijk sprake van een patroon. Het zijn slome, slap lullende types, met veel poeha. De hele dag hangen, vreten en flauwe geintjes uithalen. Ik weet zeker dat wanneer je een stel Japanners of Brazilianen in zo'n show zet, er een hele andere mentaliteit boven komt. Het mag dan een entertainmentprogramma zijn, inmiddels moeten de deelnemers zich toch wel realiseren dat TUF een serieuse springplank voor je carriere kan zijn.

Grappig is ook dat de deelnemers die het rustigst zijn en zich het meest volwassen gedragen vaak het verst komen.

iconian
22-10-2009, 12:15
TUF 10 Episode 6 Video | MMA Videos | Blitzcorner (http://www.blitzcorner.com/MMA/TUF-10-Episode-6-Video)

volledige uizending

Wiseguy
22-10-2009, 12:49
Erg vermakelijke uitzending :D:D

superfreak
22-10-2009, 13:31
Inderdaad goede aflevering. Twee vechters die er echt voor gingen. Die Zak joh. Hij voelt dat er een triangle wordt ingezet, Draait goed naar titties toe en begint met een gnp en zou dan eruit kunnen slippen maar doet dit niet. had op zeker gehoopd dat hij hem ko kon slaan.
Volgende afleveringen laatste twee gevechten bekend. Wie zijn er nou nog over?

Pitbull.
22-10-2009, 14:03
volgens mij Marcus en die snitch.. volgens mij..

FightingDutchman
22-10-2009, 14:41
Die triangle had hij wel mogen verdedigen hoor, hij werd rete sloom opgezet dus iedereen wist wat er ging komen en bovendien leek het alsof hij er goed uitdraaide....

Vond het trouwens redelijk disrespectvol dat Kimbo op de training meteen met z'n armen omhoog stond terwijl z'n teamgenoot een cut had. Snap dat ie blij is maar om dat meteen in het gezicht van je teamgenoot te uiten terwijl het net is gebeurd is toch wel weer wat veel van het goede, maja iedereen zit er natuurlijk voor zichzelf.

superfreak
22-10-2009, 14:42
Efffe snel uitgezocht.

we hebben nog over.

Team Rashad: Matt "the snitch/meathead" Mitrione en Mike Wessel

Team Rampage: Scott Junk en Marcus "Big baby" Jones

Zou Scott Junk wel tegen Mike Wessel willen zien. Kan een knalpartij worden.

Laat Marcus meathead maar dood maken. haha.

steftheboxer
22-10-2009, 17:35
jezus Rampage 6-0 achter...Gunde die Zak het wel maar Titties staat momenteel 10-0 met geen één partij verder als de eerste ronde! Indrukwekkend dus..

Ben heel benieuwd naar de volgende partijen, kijken of Big marcus nog potten kan breken voor Rampage!

Vindt de laatste afleveringen wel beter geworden

slee
22-10-2009, 18:37
Ik was echt een hele grote Rampage fan, maar dat daalt met iedere aflevering. afl. 6 was echt een dieptepunt. Alleen maar bezig met grappen (poster en naambord). Zijn speech voor de wedstrijd was waardeloos. Ik had even gehoopt dat Kimbo Zak verving en "Titties" Kimbo KO sloeg. Had hij een mooi revanche.

Ik kreeg ook medelijden met Zak. Die gasten kunnen gewoon niet een als volwassen gedragen. De weddenschappen (wanneer hij uit zou barsten) voor zijn neus was gewoon respectloos.

TheHagueBoxer
22-10-2009, 18:41
haha vind rampage echt een koning...

titties...got milk, bitch?

Remco
22-10-2009, 18:53
Team Rampage ZAKt verder en verder weg. Rampage was wel heel tevreden over zijn 'titties' grap zeg. Schoonover wordt opgepept, terwijl Rampage Zak maar blijft wijzen op die titties "do you want such titties?", "no" roept Zak nog in een absoluut inhoudelijk TUF-diepterecord.

Helemaal lachen als in de kooi uiteindelijk blijkt dat de tietjes van Zak minstens zo groot zijn als die van Schoonover.

Die karikaturen waren wel goed gemaakt. Vooral Von Arsdale zag er goed uit!

Het is uit te houden, maar alleen gelet op de vraag: gaat Rashad echt een sweep halen?

FightingDutchman
22-10-2009, 18:54
Mijn voorspelling:

Rashad haalt inderdaad de 8-0 en uit frustratie sloopt Rampage de deur zoals we gezien hebben in verschillende previews

steftheboxer
22-10-2009, 19:17
Mijn voorspelling:

Rashad haalt inderdaad de 8-0 en uit frustratie sloopt Rampage de deur zoals we gezien hebben in verschillende previews

hahaha dat zou zomaar kunnen! ben inderdaad benieuwd naar de volgende aflevering....wat echt zonde is van dit seizoen dat we niet de match krijgen van Evans vs Rampage..ondanks dat sommige mensen zeggen dat het geacteerd is had ik ze graag zien vechten!

Rampage komt ook echt nog wel terug als vechter, alleen dan is misschien het bad blood afgenomen...

Barbaar
22-10-2009, 23:13
Rampage...what a loser...teamleden van rashad uitlachen, terwijl hij zelf alles verloren heeft...what a loser

Emilio
22-10-2009, 23:15
Ik vond het een leuke aflevering. De eerste van het seizoen.

Wel beetje trieste triangledefense.

HUNTER
23-10-2009, 01:17
het niveau is nog niet om over naar huis te schrijven.... Damn, Zak doet echt alsof ie voor het eerst in een triangle komt.

Wel een goede matchup; Zak tegen Tieten :hugegrin:

Maar die Rampage is echt de slechtste coach ooit.

Christophe
23-10-2009, 07:45
Wel een goede matchup; Zak tegen Tieten :hugegrin:


Hahahahahaha ... good one! :lol:

Ik mis de coaches-challenge nog, die gaan ze dit seizoen toch niet vergeten?!

Remco
23-10-2009, 11:45
Veelzeggend ook dat er een kleine Mr-T persiflage inzat "FOOL".

Die kikker-Rashad op de tekening was echt geweldig trouwens, maar inmiddels wordt het wel een beetje zielig dat Rampage zo afgaat. Zelfs mr Titties week niet echt voor hem en diende Rampage onverwacht van kritiek 'look at that jaw'! Treurig dat Rampage ingaat op zo'n absolute beginner en toch even wil benadrukken dat hij toch echt wel zou winnen in de 205-klasse. Hij laat zich zo echt enorm kennen.

Het begint in ieder geval leuker te worden.

kentaro
23-10-2009, 12:18
Ik haat die Rashad vind hem echt cocky!!!!!

Remco
23-10-2009, 16:32
Mijn god, gaat nu ook die nitwit van een Tiki Ghosen zich ermee bemoeien. Hoe lang is het geleden dat hij een partij had in de UFC en wat was het resultaat? JUIST!

Stelletje haters zijn het. Team Rampage suckt gewoon en het stomme is dat de trainers het ergst zijn! Kleine kinderen, niets meer.




disclaimer: het bovenstaande is bij gebrek aan aanvullende informatie uitsluitend gebaseerd op de eerste 6 afleveringen van TUF seizoen 10.

Harrie Nak
23-10-2009, 17:42
http://www.youtube.com/watch?v=FTSBQXTS4vA

Mule-Kick
23-10-2009, 18:43
Vind Rampage ook een beetje triest overkomen laatste paar afleveringen. Tot nu toe wel weer eens een seizoen waar ik benieuwd ben naar volgende aflevering dat heb ik bij vorige 2 seizoenen niet gehad.

FightingDutchman
29-10-2009, 10:40
Wat was dat een slecht gevecht zeg. Vond het echt niet om aan te zien, beide geen conditie. Dana vond het blijkbaar wel 'Awesome!'.

Jeru
29-10-2009, 11:15
Heb net even mijn achterstand gedeeltelijk ingehaald door aflevering 4, 5 en 6 te kijken. Gelukkig nog wat submissions gezien, maar nou niet omdat het niveau zo geweldig hoog is ;)
Dana gaat wel aardig tekeer tegen Nelson zeg... die wint vast geen UFC contract :D

iconian
29-10-2009, 11:46
dana white vond het helemaal geweldig, maar na 30 seconden hadden ze beide geen kracht en energie meer. dekking laag en maar gooien, pff. lol @ wes sims in zn ninjapak

BoerHarms
29-10-2009, 11:49
Wat een budje is die scott junk, dat ie zo'n wrak van een man niet kan verslaan.

Italian*Berlusconi*
29-10-2009, 12:10
Tja... 7-0 voor Rashad... hoop echt dat zijn partij tegen Rampage toch gaat plaats vinden.

Hoop dat Wes nog een paar gasten echt gek geflipt krijgt met zn ninja pakje hahaha

Italian*Berlusconi*
29-10-2009, 12:52
Rampage vs Door...

http://i25.tinypic.com/1f9r11.gif

Cecil Peoples called it 10-9 for the door... ;)

Jeru
29-10-2009, 13:00
Aflevering 7 ook maar gelijk gedaan vandaag :)
Moest wel lachen om die Sims in zijn ninja pak :D
Verder was het weer niet al te best in die kooi... Zal mij echt benieuwen of Big Baby wel die winstpartij kan pakken.

Jeru
29-10-2009, 13:00
Cecil Peoples called it 10-9 for the door... ;)

Hahaha!!! :lol:

Pepe the Ice-Murderer
29-10-2009, 13:05
Wat een zielige, amateuristische vertoning weeral! En het ergste vind ik dat die eikels de kans krijgen om in de ufc te vechten terwijl er zoveel talentvolle jongens rondlopen die er keihard voor werken!

Ik denk dat ik die meathead zelf in stukken zou trappen. Die vecht precies in slow motion.

Echt belabberd niveau. Misschien moeten we onze Franky of Tommy eens naar TUF sturen.

ZakKa!
29-10-2009, 14:56
Belabberd gevecht maar ben het niet eens met de jurybeslissing. De stoten van Junk waren toch wat harder. Matt's stoten waren zo slap en zacht en in de laatste ronde kwam bijna alles op de dekking. Bovendien was Junk de aanvallende vechter en was Matt aan het wegrennen.

Ik heb tot nu toe nog niemand gezien die UFC-waardig is. Wel kapotgelachen om Wes Sims ahahaha.

Gary
29-10-2009, 15:01
jezus, ookal is die gast een smerige rat, met zoiemand fucken voor ie een partij heeft is wel echt shit

ICON
29-10-2009, 15:31
maar zijn die gasten nou zo overtraind of is de druk gewoon te hoog?
ik begrijp hem echt niet hoor, scott junk die toch al n paar jaartjes meedraait heeft na 2 a 3 minuten zn gastank al leeg?
het is niet het grootste talent wat er rondloopt maar komop joh.

als je dit soort partijen op tv uitzend is het niet gek dat boksers mma gay noemen

steftheboxer
29-10-2009, 17:03
pff halverwege ronde een gewoon allebij klaar...ronde 1 was wel voor Matt en twee was closer.

Moest wel even lachen om Rampage vs deur

TheHagueBoxer
29-10-2009, 17:10
nou ikweet niet wat die gasten doen op training, er was iig niks van te zien.

geen uithoudingsvermogen, geen dekking, geen techniek, geen agressie...

btw als een deur zo makkelijk kapot gaat zou ik het ook niet kunnen laten om dat hele ding uitelkaar de scheuren hehe

slee
29-10-2009, 17:18
Wat een slechte gevecht. Al die zwaargewichten houden nog geen 3 minuten vol. Ik snap dat het niet makkelijk is om zo lang al het gewicht mee te moeten nemen, maar cardio is iets waar je kan werken. Een basis wat je moet hebben.

Ik ben wel benieuw naar Big Baby. Als die gozer boos is, is hij echt angstaanjagend. Zou wat zijn als hij het seizoen wint. Dan heeft Rashad niks aan zijn 7-0 voorsprong.

Pitbull.
29-10-2009, 17:58
wat een aanfluiting zeg.. tering.. ik zat me echt te ergeren aan de conditie van die 2..

gare shit!!

Worf
29-10-2009, 18:25
maar zijn die gasten nou zo overtraind of is de druk gewoon te hoog?
ik begrijp hem echt niet hoor, scott junk die toch al n paar jaartjes meedraait heeft na 2 a 3 minuten zn gastank al leeg?
het is niet het grootste talent wat er rondloopt maar komop joh.

als je dit soort partijen op tv uitzend is het niet gek dat boksers mma gay noemen

+1

Italian*Berlusconi*
29-10-2009, 18:32
Rampage in American Idol??


http://i38.tinypic.com/14ybllf.jpg

TheHagueBoxer
29-10-2009, 18:45
Rampage in American Idol??


http://i38.tinypic.com/14ybllf.jpg

haha doet hij wel goed na

valt me trouwens op dat bij dat trash-talken rampage steeds de enige is die echt boos wordt. rashad doet wel bijdehand terug maar alleen om rampage op te fokken, en hij weet ook precies wat hij moet zeggen ook...

maar volgens mij zou rampage rashad wel slopen, steeds als ik ze bij elkaar zie staan lijkt het wel of ze in verschillende gewichtsklassen vechten, Rampage is a big dude!

Harlem
29-10-2009, 20:00
TUF komt trouwens vanaf 7 december op RTL 7 op de NL TV.

ZakKa!
29-10-2009, 20:13
Ow dus dat was het. We zullen dus geen ufc 104 op nl tv zien maar the ultimat fighter.

BoysNoize
29-10-2009, 21:16
Rampage in American Idol??


http://i38.tinypic.com/14ybllf.jpg

Echt te Fucking grappig hoe hij dat nadoet hahahaha!

En Rampage is inderdaad een big mofo! En dan te bedenken dat Evans TUF won op HW!

Om een of andere reden denk ik ook dat Rampage Evans volledig zal slopen in de kooi.

Rampage FTW als die partij komt!

Verder was het natuurlijk een belabberde partij. Dat 2 van die so-called "profs" zo snel moe zijn.
Overigens had ik als ik Jon Madsen was die Matt vakkundig gesloopt op de training met zijn debiele gedoe. En als Madsen het niet had gedaan had ik als coach zijnde die gozer linea-recta die Gym uitgeflikkerd!

Emilio
29-10-2009, 23:09
dramatische conditie. Echt een wantvertoning.

Ik vind Rashad wel ergens een beetje een teringlijer. Hij vind zichzelf te geweldig.

kentaro
29-10-2009, 23:21
Ik vind het niveau van de vechters dit seizoen wel erg laag...

BoerHarms
30-10-2009, 00:05
TUF 11 ziet er nu al beter uit....

TUF 11 Tryouts LA - MMA Video Links | UFC, Pride, Affliction, StrikeForce, Dream MMA Videos, and More (http://mmavideolinks.to/miscellaneous/6622-tuf-11-tryouts-la.html)

Worf
30-10-2009, 02:03
TUF komt trouwens vanaf 7 december op RTL 7 op de NL TV.

Lekker kut. Het "grote" publiek gaat dus alleen shit wedstrijden zien en zich zo een mening over MMA vormen die niet helemaal strookt met de realiteit? Vind er in TUF 10 nou geen hoogstaande wedstrijden bij zitten namelijk..

Christophe
30-10-2009, 03:44
Tjonge, tjonge, die jongens moeten zich echt schamen. Wat een ongelooflijk belabberd niveau! :thown:



TUF 11 ziet er nu al beter uit....

TUF 11 Tryouts LA - MMA Video Links | UFC, Pride, Affliction, StrikeForce, Dream MMA Videos, and More (http://mmavideolinks.to/miscellaneous/6622-tuf-11-tryouts-la.html)

Ziet er inderdaad al beter uit. Die Capoeira-kerel grappled wel relaxed zeg, al hij ook een beetje lekker kan striken hoop ik dat hij het haalt. Dit is het soort "show" dat ik wil zien!

ZakKa!
30-10-2009, 12:44
Komt het misschien omdat ze overtrained ofzo? Ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat ze ZO snel ZO kapot zijn. Zelfs ik heb een betere conditie dan dat.

dietrik
30-10-2009, 17:12
TUF komt trouwens vanaf 7 december op RTL 7 op de NL TV.

Als ze met seizoen 1 zouden beginnen zou dat wel tof zijn ja.

Harlem
31-10-2009, 00:50
Ow dus dat was het. We zullen dus geen ufc 104 op nl tv zien maar the ultimat fighter.

Yep idd. heb alleen nog nergens gezien welk seizoen ze gaan uitzenden.

Pitbull.
31-10-2009, 04:28
Zou idd wel nice zijn om gewoon bij 1 te beginnen.. maar denk dat ze gewoon bij 10 gaan beginnen.. never know though..

Wheelie
05-11-2009, 10:25
Team Rampage wint toch nog een partij :lol:

HUNTER
05-11-2009, 10:31
Beetje jammer dat ze Roy Nelson niet tegen Marcus hebben gezet.

Hoop dat Wren hem pakt, maar ik ben bang van niet. En weer erg jammer dat ze weer zo gaan zitten focussen op Kimbo's return....

superfreak
05-11-2009, 11:50
Team Rampage wint toch nog een partij :lol:

Ik zie 'm bij mma-core nog niet staan. Heeft iemand anders een andere link?

MB667
05-11-2009, 11:55
TUF komt trouwens vanaf 7 december op RTL 7 op de NL TV.


te gek!

steftheboxer
05-11-2009, 11:55
Beste aflevering tot nu toe. Marcus was impressive op de grond en ondanks dat rampage een slechte coach is maakt hij dit seizoen wel lachen!

ben benieuwd naar volgende week! inderdaad kijken of Kimbo kan terug komen

Italian*Berlusconi*
05-11-2009, 12:03
Marcus ging echt slick op de grond te werk zeg, en die armbar super snel gezet uit het niets. Ben benieuwd wat hij met Titties gaat doen haha

http://i33.tinypic.com/mhectw.jpg

new_world_order
05-11-2009, 14:26
Marcus by Nipple Bar!!

superfreak
05-11-2009, 14:29
Marcus by Nipple Bar!!

haha reps :thup: