PDA

View Full Version : Dana White woedend op Rampage



ZakKa!
17-09-2009, 11:27
Opvallend is dat Dana beweert dat het qua geld juist nadelig is voor Rampage. Zijn purse moest dan wel erg groot zijn.

YouTube - UFC Dana White is PISSED at Rampage Jackson, guarantees UFC on network TV (http://www.youtube.com/watch?v=f4C5FxAYFo4&f)

anoniem gg
17-09-2009, 12:12
reps for rampage, take a change, believe in yourself

Rampage gaat het maken

Anderson
17-09-2009, 12:27
Dana is een huilende bitch, Rampage is koning.

Marco
17-09-2009, 12:36
ik ben dana moe, wat een akelige patser.

dirk5
17-09-2009, 12:40
Dana vergeet denk ik dat de gemiddelde levensduur van een goed betaalde vechter behoorlijk beperkt is.

Rampage zorgt gewoon dat ie nog een carriere heeft om op terug te vallen wanneer het vechten niet meer gaat, geen verkeerd idee IMO.

anoniem gg
17-09-2009, 13:11
Dana vergeet denk ik dat de gemiddelde levensduur van een goed betaalde vechter behoorlijk beperkt is.

Rampage zorgt gewoon dat ie nog een carriere heeft om op terug te vallen wanneer het vechten niet meer gaat, geen verkeerd idee IMO.

Die film is een honderdmiljoen dollar film, A team is wereldbekend.

Zullen nog een paar vervolg delen komen als de film aanslaat, wat krijgt Quinton dan?

En hij heeft een briljante rol in BAD GUYS natuurlijk!

Love Peace

micha
17-09-2009, 13:52
Dana denkt alleen maar aan Dana

d3mon1977
17-09-2009, 14:27
Dana moet niet zo zeiken

T15Boxing
17-09-2009, 15:06
Ik vind het ook jammer dat hij zo lang niet zal vechten maar ja, als White echt om hem geeft dan zou hij Rampage steunen want zoals jullie zeggen dit is alleen maar beter voor zijn carriere.

Tony
17-09-2009, 15:15
heb geen audio hier... waar gaat t filmpje over?

Sendur
17-09-2009, 16:19
en geloof me dat The A-Team echt wel een dikke productie gaat worden!!

tom l
17-09-2009, 22:49
Vreemd dat iedereen het hier zo positief vindt wat Rampage doet... I'm with Dana on this one.

Na al het gehype en al de bad blood zat ik echt zo hard uit te kijken naar Evans-Rampage en nu dit... Allemaal om Mr. T te spelen in een film die waarschijnlijk barslecht gaat zijn... Daar komt dan nog bij dat Dana Page uit de bak heeft geflikkerd toen hij even volledig doorgeslagen was.

Kan allemaal goed zijn dat Rampage een carriere wilt voor na het vechten, maar hij heeft echt wel geen slechter moment kunnen uitkiezen voor hier mee te beginnen. Ik voel me als mma fan een beetje bedrogen.

PD_EC
17-09-2009, 22:53
deze kans krijg je niet elke dag . geef rampage groot gelijk dat hij deze kans grijpt

ZakKa!
17-09-2009, 23:04
Vreemd dat iedereen het hier zo positief vindt wat Rampage doet... I'm with Dana on this one.

Na al het gehype en al de bad blood zat ik echt zo hard uit te kijken naar Evans-Rampage en nu dit... Allemaal om Mr. T te spelen in een film die waarschijnlijk barslecht gaat zijn... Daar komt dan nog bij dat Dana Page uit de bak heeft geflikkerd toen hij even volledig doorgeslagen was.

Kan allemaal goed zijn dat Rampage een carriere wilt voor na het vechten, maar hij heeft echt wel geen slechter moment kunnen uitkiezen voor hier mee te beginnen. Ik voel me als mma fan een beetje bedrogen.

x2.

Christophe
18-09-2009, 00:17
UFC binnen een jaar op netwerk-TV?!

Ik vind dat Dana het goed doet, en ik begrijp erg goed dat hij lastig is op Rampage ... al kan ik ook wel begrijpen dat die voor de filmbusiness kiest. Ik denk wel dat Dana gelijk heeft als hij zegt dat het niet is omdat Rampage deze rol heeft, dat hij opeens bij de top 10 van meest betaalde acteurs zal horen. Er zijn genoeg kwaliteitsacteurs die moeten schnabbelen om aan de bak te komen.

Maar goed, time will tell

iconian
18-09-2009, 00:22
arme Dana