PDA

View Full Version : Fedor vs Rogers 7 November



iconian
17-09-2009, 23:47
Strikeforce heeft net naar buiten gebracht dat Fedor en Rogers op 7 november op CBS te zien zal zijn. De locatie is waarschijnlijk het HP pavillion in San Jose, Cali.

http://www.msg.com/media/home/fedor-rogers-440-082609.jpg

http://www.sherdog.com/news/news/fedor-rogers-meet-nov-7-on-cbs-19758

Ivo C.
17-09-2009, 23:50
nice!
Fedor gaat weer knoken

micha
17-09-2009, 23:52
bye bye rogers

Ralph
18-09-2009, 00:40
Fijn dat Fedor weer eens de ring in stapt. Op papier geen lastige tegenstander, maar zo kan ie een beetje opwarmen voor zijn partij tegen Alistair :)

Mr 1 Leg
18-09-2009, 06:58
nice!
Fedor gaat weer knokenx2

K-1sunstarr
18-09-2009, 10:36
Ik zie Rogers wel staande houden ( KO ) tegen fedor, maar op de grond verlies hij dik van fedor.

boelen
18-09-2009, 10:51
Rogers = Marcellus Wallace

De man van 14K
18-09-2009, 10:53
fedor op KO..

Leventdepevent
18-09-2009, 11:01
appeltje eitje voor Fedooooor

dirk5
18-09-2009, 11:04
Hier wil ik eingelijk wel heen, nog effe afwachten wat de rest van de card word natuurlijk.

verder nog mensen die er heen willen?

Tony
18-09-2009, 11:09
ik hoop dat fedor hem heeeel snel naar de grond weet te brengen.... want staande kan Rogers er zo een dikke haymaker uitknallen...

maar fedor heeft altijd zo'n eigenschap waarbij hij zijn tegenstander probeert te verslaan op het terrein van de opponent...

Nogueira: lekker op de grond rollen
Crocop: lekker staande houden
Arlovski: ff boksen
etc etc...

Dus ik hoop deze keer dat fedor ff slim doet en gewoon naar de grond gaat... en dan lekker choken tot rogers zwart-wit ziet.

Tony
18-09-2009, 11:10
verder nog mensen die er heen willen?

ja!

volgende vraag:
zijn er verder nog mensen die ook echt heen denken te gaan?

dirk5
18-09-2009, 11:49
Voor 430 euro heb je al een retourtje naar chicago. Heb ook nog genoeg vakantie dagen over dus dat zal het probleem ook niet zijn.

De card zal alleen de scherprechter zijn.

Fyodor
18-09-2009, 11:55
Rogers: back to changing tires at Sam's Club in 2010 :D

Ik denk dat hij Rogers gaat Zulu'en. Rogers ligt binnen no-time op de grond (stoten gevolgd door de klassieke trip takedown van Fedor) en weet niet waar de stoten vandaan komen. Choke of gewoon GnP, na het gevecht vraagt iedereen zich af waarom ze dachten dat Rogers een grote kans had om Fedor KO te slaan. Fedor is namelijk geen Arlovski, hij is 10x de sportman die Andrei is.

MMAFAN-1122
18-09-2009, 13:03
Ik ben benieuwd... Ferdor gaat dit winnen, maar in de eerst 1,5 min moet hij wel opleten voor het geweld Rogers!

iconian
18-09-2009, 13:14
Rogers: back to changing tires at Sam's Club in 2010 :D

Ik denk dat hij Rogers gaat Zulu'en. Rogers ligt binnen no-time op de grond (stoten gevolgd door de klassieke trip takedown van Fedor) en weet niet waar de stoten vandaan komen. Choke of gewoon GnP, na het gevecht vraagt iedereen zich af waarom ze dachten dat Rogers een grote kans had om Fedor KO te slaan. Fedor is namelijk geen Arlovski, hij is 10x de sportman die Andrei is.

http://itodyaso.files.wordpress.com/2009/03/truth.jpg
Fyodor verteld de waarheid. Maar daar geven Amerikanen niet om, ze zien een grote neger en denken hoe kan fedor daar nou van winnuh.

bigboz
18-09-2009, 13:15
WAR FEDOR

The Bulldog
18-09-2009, 16:33
Rogers: back to changing tires at Sam's Club in 2010 :D

Ik denk dat hij Rogers gaat Zulu'en. Rogers ligt binnen no-time op de grond (stoten gevolgd door de klassieke trip takedown van Fedor) en weet niet waar de stoten vandaan komen. Choke of gewoon GnP, na het gevecht vraagt iedereen zich af waarom ze dachten dat Rogers een grote kans had om Fedor KO te slaan. Fedor is namelijk geen Arlovski, hij is 10x de sportman die Andrei is.

ik teken voor dat senario...maarrrrrrr hoop ook wel wat meer dan 30 sec actie te zien van Fedor....

en daarna rap tegen allistair zodat we een nivo hoger van het knokken kunnen genieten...

MilfhunterMMA
18-09-2009, 16:36
ik vind dit echte een lastige tegenstander voor fedor. alleen dat vond ik van sylvia en arlovksi ook... WAR fedor

FOCUS
18-09-2009, 18:02
he he!
Als wij al gek worden vanwege het feit dat Fedor geen partijen knokt, dan zal Fedor zelf helemaal snakken naar een ouwerwetse knokpartij.
..dat ie snel in zn ritme mag komen en dan, hoppakee, tegen de groteren der aarde.

gek
18-09-2009, 20:36
Maar stel je toch eens voor als Fedor verliest?!
Een lucky punch ofzo... is dan de legende weg?

Ik durf bijna niet te kijken.
Niemand anders daar bang voor?

Fyodor
18-09-2009, 21:30
Maar stel je toch eens voor als Fedor verliest?!
Een lucky punch ofzo... is dan de legende weg?

Ik durf bijna niet te kijken.
Niemand anders daar bang voor?

Als hij somehow verliest dan ligt Dana slap van het lachen, wordt sherdog overspoeld met threads dat Fedor overrated is, zelfs op mixfight wordt er door een deel hard gelachen. Ik zou er in ieder geval erg ziek van zijn.

De diehard Fedor fans (waar ik mezelf ook onder reken :p) blijven hem wel steunen en in hem geloven.

Garcia
18-09-2009, 21:31
ik hoop dat fedor hem heeeel snel naar de grond weet te brengen.... want staande kan Rogers er zo een dikke haymaker uitknallen...

maar fedor heeft altijd zo'n eigenschap waarbij hij zijn tegenstander probeert te verslaan op het terrein van de opponent...

Nogueira: lekker op de grond rollen
Crocop: lekker staande houden
Arlovski: ff boksen
etc etc...

Dus ik hoop deze keer dat fedor ff slim doet en gewoon naar de grond gaat... en dan lekker choken tot rogers zwart-wit ziet.

Helemaal mee eens.

Biiyen
18-09-2009, 21:37
Maar stel je toch eens voor als Fedor verliest?!
Een lucky punch ofzo... is dan de legende weg?

Ik durf bijna niet te kijken.
Niemand anders daar bang voor?

Rogers weegt toch 260 lbs bij de weigh inn. Iemand met zo'n postuur is altijd gevaarlijk. Kijk maar naar de eerste UFC's daar had je ook zo'n gast, Paul Varleans, die kon ook niet vechten maar door z'n gewicht maakte hij het heel veel mensen knap lastig.

iconian
18-09-2009, 22:15
Voor 430 euro heb je al een retourtje naar chicago. Heb ook nog genoeg vakantie dagen over dus dat zal het probleem ook niet zijn.

De card zal alleen de scherprechter zijn.

het is in chicago, weet niet hoe duur daar de vliegreis is.

http://mmajunkie.com/news/16229/strikeforce-emelianenko-vs-rogers-on-nov-7-set-for-sears-centre-outside-of-chicago.mma

Harrie Nak
19-09-2009, 09:05
CBS? Lijkt me dus vrij duidelijk waarom Fedor geen moeite had met het weigeren van de miljoenen van Dana. :)

micha
19-09-2009, 11:12
dus geen showtime maar CBS?

Pernik
19-09-2009, 11:42
Zolang hij blijft vechten is de kans op verliezen aanwezig, ook tegen een mindere tegenstander, kijk naar Tyson, die volkomen onverwachts eraan ging tegen Douglas, alhoewel er wel een verschil is, Tyson vocht maar op 1 manier, daar kun je je tactiek op instellen, Fedor is natuurlijk heel veelzijdig, ik kan me niet voorstellen dat Rogers hem kan pakken zoals hij Arlovski pakte.

steftheboxer
19-09-2009, 17:17
Kijk hier heb ik zin in, ik zeg fedor op Armbar in ronde 1!

Hoop ook dat het hierna over is met de hype en de grote mond van Rogers

Sendur
19-09-2009, 17:32
Rogers: back to changing tires at Sam's Club in 2010 :D

Ik denk dat hij Rogers gaat Zulu'en. Rogers ligt binnen no-time op de grond (stoten gevolgd door de klassieke trip takedown van Fedor) en weet niet waar de stoten vandaan komen. Choke of gewoon GnP, na het gevecht vraagt iedereen zich af waarom ze dachten dat Rogers een grote kans had om Fedor KO te slaan. Fedor is namelijk geen Arlovski, hij is 10x de sportman die Andrei is.

Precies!