PDA

View Full Version : Hans Stringer geen trek in Jason Jones ...



Jamila
18-09-2009, 11:10
Hans Stringer geen trek in Jason Jones, Golden Glory heeft haar best gedaan om een partij te regelen voor Hans Stringer. Jason Jones was een goede optie maar, het managment van Hans Stringer ziet dit niet zitten. Ik heb gehoord dat Glory voor deze vechters toch nog hun best zal doen om hen te laten vechten.

Jammer zou een mooie partij geweest zijn ............


Gr, Jamila:thup:

lopez86
18-09-2009, 11:13
Hans Stringer geen trek in Jason Jones, Golden Glory heeft haar best gedaan om een partij te regelen voor Hans Stringer. Jason Jones was een goede optie maar, het managment van Hans Stringer ziet dit niet zitten. Ik heb gehoord dat Glory voor deze vechters toch nog hun best zal doen om hen te laten vechten.

Jammer zou een mooie partij geweest zijn ............


Gr, Jamila:thup:

dus eigenlijk heeft het management van Hans Stringer er geen zin in, in plaats van Stringer zelf :rolleyes:
en daar kan een prima zakelijke reden voor zijn, dat klinkt al heel anders dan jij het doet voorkomen denk je niet?
jamila weer op de provocatietoer mensen.
man the harpoons!
ik stem bij voorbaat al voor slot.

NielsN
18-09-2009, 11:20
ik stem bij voorbaat al voor slot.

x2

Gelijke monnikken, gelijke kappen.

Fasada
18-09-2009, 11:24
We moeten niet overdrijven, ik snap dat Jamila haar manier van nieuws geven hinderlijk kan zijn en typisch wordt omschreven vanuit een GG bril maar dit is gewoon een nieuwsfeit.

Het was een geweldige partij geweest Stringer vs Jones maar blijkbaar zit het management er niet op te wachten en daar hebben zij heus wel hun redenen voor, zo raar is dat niet hoor...

Alleen heb nog geen reactie van Bas of Martijn gehoord over de Jason Jones situatie, Jamila roept wel dat hij bij Golden Glory zit maar zie dat nergens nog bevestigd dus voor mij is het nog steeds een roddel/gerucht....

NielsN
18-09-2009, 11:26
Een partij die niet gebeurt is een nieuwsfeit?

MMAFAN-1122
18-09-2009, 11:30
Jammer dat deze partij niet dorgaat, maar ik denk dat Hans zijn motivatie weg is nadat de partij tegen Dion niet doorging!

jamilla, met alle respect, Jullie zeggen vaker een partij (tegen Hans) af dan andersom..

Fasada
18-09-2009, 11:36
Een partij die niet gebeurt is een nieuwsfeit?


ja, lijkt me wel toch...


De partij van Hans Stringer ging niet door en er wordt terecht een tegenstander gezocht, de organisatie komt met een waardige tegenstander, je kan hun dus nu niet verwijten dat zij niet zijn wezen zoeken naar een vervanger...

De topic van Yvel vs Overeem is ook een hoop op gereageerd en die partij is toch ook nooit tot stand gekomen. Als Yvel of Overeem roept dat de ander niet wil en een promoter laat weten dat er wel een aanbieding is gedaan dan kan dat gezien worden als nieuws, zo wordt er een einde gemaakt aan een geruchtenstroom wie wel en niet wou... En die partij is ook nooit gebeurt....

Fasada
18-09-2009, 11:40
Trouwens ik zie deze partij veel liever op Beast of the East.

Want zowel Jason Jones en Hans Stringer zijn beide geen GG vechters dus die horen ook niet thuis op een GG feestje....

ReZp
18-09-2009, 11:41
Jason Jones is tegenwoordig GG naar verluidt.

A-team
18-09-2009, 11:43
Tuurlijk, anders begint ze er toch niet over!

MMAFAN-1122
18-09-2009, 11:45
ja, lijkt me wel toch...


De partij van Hans Stringer ging niet door en er wordt terecht een tegenstander gezocht, de organisatie komt met een waardige tegenstander, je kan hun dus nu niet verwijten dat zij niet zijn wezen zoeken naar een vervanger...

De topic van Yvel vs Overeem is ook een hoop op gereageerd en die partij is toch ook nooit tot stand gekomen. Als Yvel of Overeem roept dat de ander niet wil en een promoter laat weten dat er wel een aanbieding is gedaan dan kan dat gezien worden als nieuws, zo wordt er een einde gemaakt aan een geruchtenstroom wie wel en niet wou... En die partij is ook nooit gebeurt....

Ja je hebt gelijk met een zoeken van een waardige tegenstander, maar zijn motivatie is denk ik weg, wat ik begrepen heb is dat de partij Dion vs Stringer eerst op -93 is afgesproken en ineens wilde Dion vechten op -100 kilo!!

De partij Jones vs Stringer komt er wel een keer... en ik ben benieuwd of Hans nog een keer op een GG gala vecht!

Fasada
18-09-2009, 11:59
Jason Jones is tegenwoordig GG naar verluidt.

Dat vraag ik mij dus echt af of dat zo is, ik neem die berichten niet serieus als deze van Jamila zijn (all due respect) vandaar dat ik nog niet overtuigd ben dat hij bij GG zit...

MMAFAN-1122
18-09-2009, 12:06
Dat vraag ik mij dus echt af of dat zo is, ik neem die berichten niet serieus als deze van Jamila zijn (all due respect) vandaar dat ik nog niet overtuigd ben dat hij bij GG zit...

Volgens mij wel, hij gaat toch ook lesgeven in die nieuwe sportschool in Amersfoort?

Mephisto
18-09-2009, 12:11
Dat vraag ik mij dus echt af of dat zo is, ik neem die berichten niet serieus als deze van Jamila zijn (all due respect) vandaar dat ik nog niet overtuigd ben dat hij bij GG zit...

... de manier waarop Jamila in het algemeen de berichten brengt ten spijt is de info die er in zit verstopt nagenoeg altijd correct...

en ik kan me voostellen dat het management van Stringer de partij weigert, zij hebben niet om een andere tegenstander gevraagd... voor wat hoort wat ;)

Fasada
18-09-2009, 12:14
Ja, klopt heb hem daar nog zien lesgeven maar dat betekent toch niet dat je meteen Golden Glory ben... Een gym en een management zijn niet altijd aan elkaar verbonden. Zo trainde Jason eerst bij Mike's gym, dan is hij toch ook niet meteen een It's Showtime vechter. Als Jason Jones zou gaan trainen in Breda dan kan ik het mij voorstellen dat het er dik boven op ligt maar om Amersfoort een GG stad te beschouwen gaat mij iets te ver ;)

A.F.
18-09-2009, 12:15
Jason Jones zit bij GG Fasada... Hij is niet meer bij Mikes

En ik begrijp ook wel dat ze geen zin in Jason hebben... Het fyeet knockoutje zal nog fris in de geheugens gegrieft staan

Mephisto
18-09-2009, 12:19
Ja, klopt heb hem daar nog zien lesgeven maar dat betekent toch niet dat je meteen Golden Glory ben... Een gym en een management zijn niet altijd aan elkaar verbonden. Zo trainde Jason eerst bij Mike's gym, dan is hij toch ook niet meteen een It's Showtime vechter. Als Jason Jones zou gaan trainen in Breda dan kan ik het mij voorstellen dat het er dik boven op ligt maar om Amersfoort een GG stad te beschouwen gaat mij iets te ver ;)

d'r traint een It's Showtime vechters, meerder BOTE vechters en Team Super Pro vechters bij Dennis Krouweel, staat misschien los van wat je hierboven schrijft maar misschien dat je nu begrijpt dat er een groot verschil is tussen een management en een trainer

Fasada
18-09-2009, 12:22
Om de geruchten een beetje een halt toe te roepen, heb Jason zelf maar persoonlijk gebeld en hij zit niet bij GG, hij traint bij Martijn de Jong niet meer niet minder...

Heb het van hemzelf dus bij deze is het uitgesproken

A.F.
18-09-2009, 12:24
Om de geruchten een beetje een halt toe te roepen, heb Jason zelf maar persoonlijk gebeld en hij zit niet bij GG, hij traint bij Martijn de Jong niet meer niet minder...

Heb het van hemzelf dus bij deze is het uitgesproken

hahaha serieus?? Lekker verhaal dan weer...

Ralph
18-09-2009, 12:28
Om de geruchten een beetje een halt toe te roepen, heb Jason zelf maar persoonlijk gebeld en hij zit niet bij GG, hij traint bij Martijn de Jong niet meer niet minder...

Heb het van hemzelf dus bij deze is het uitgesproken

Lijkt me duidelijk dan! Ben wel benieuwd of Hans nog op het GG gala te zien zal zijn... zou niet weten tegen wie dan.

Mephisto
18-09-2009, 12:32
Om de geruchten een beetje een halt toe te roepen, heb Jason zelf maar persoonlijk gebeld en hij zit niet bij GG, hij traint bij Martijn de Jong niet meer niet minder...

Heb het van hemzelf dus bij deze is het uitgesproken

lol als dit waar is, zie mijn onderstaande post uit de topic in Forumbeleid;


Zomaar een hersenscheet van mijn kant, maar ik zie zo een mooi "persbericht" op de portal waar in staat dat Jason Jones naar GG is gegaan.

Het zou een kleine moeite zijn om daar een "officieel" persbericht van GG van te maken (ze dokken er voor, dus waarom niet) Zo een bericht is vrij van allerlei onderbuikgevoelens en kan vervolgens als basis dienen voor een inhoudelijke discussie, felicitaties etc. op het forum. Door het officiële karakter van het bericht wordt ook direct de twijfel van het waarheidsgehalte in de berichtgeving van sommige forumleden weggenomen.

d'r staat dus een bericht op het portal dat dan niet waar blijkt te zijn, wellicht nog meer aanleiding om zoiets in een meer officieel jasje te steken in plaats van, waar het nu op lijkt op geruchten af te gaan (de vraag is natuurlijk wie er in dit geval betrouwbaarder is Jamila of Fasada)

ZakKa!
18-09-2009, 12:33
Dit wordt nog spannend... Zal Jamila's nieuws voor het eerst incorrect zijn?

Rverm
18-09-2009, 12:45
niet om het 1 of ander, of om de boel te laten ontsporen...de kern van het verhaal kan misschien wel waar zijn, maar het word vrij raar gebracht. Maja de schuld ligt toch altijd aan de ander en niet aan gg...het zou mooi zijn als iemand van kamp Stringer haar kant van het verhaal verteld. Maar zoals dat ook eigenlijk hoort, behalve bij gg, hoor je zoiets binnenskamers te houden. Maar jammer dat de partij er niet komt, maar ze komen erlkaar in de toekomst nog wel tegen.

MMAFAN-1122
18-09-2009, 12:46
Lijkt me duidelijk dan! Ben wel benieuwd of Hans nog op het GG gala te zien zal zijn... zou niet weten tegen wie dan.

Hij vecht niet, het lijkt wel of GG Hans geen partij gunt zoals ik al eerder keer zei!

micha
18-09-2009, 13:13
Hij vecht niet, het lijkt wel of GG Hans geen partij gunt zoals ik al eerder keer zei!

Martijn heeft je toch al uitgelegd dat dat niet waar is.

MMAFAN-1122
18-09-2009, 13:39
Martijn heeft je toch al uitgelegd dat dat niet waar is.

We zullen zien wat er in de toekomst gaat gebeuren!