PDA

View Full Version : Gebroken



breen07
18-09-2009, 14:05
Vraagje, iedereen kent het wel, tijdens de MMA training gebeurd er een klein ongelukje, je breekt één of meerdere vingers. Pijnlijk maar vooral lastig en belemmerend, zeker als je in wedstrijdvoorbereiding zit! Wat doen jullie dan om de training nog zo optimaal mogelijk te laten verlopen? Hoe zouden jullie het aanpakken?

Ik hoor het graag!

Grtz

Ivo C.
18-09-2009, 14:07
Vraagje, iedereen kent het wel, tijdens de MMA training gebeurd er een klein ongelukje, je breekt één of meerdere vingers. Pijnlijk maar vooral lastig en belemmerend, zeker als je in wedstrijdvoorbereiding zit! Wat doen jullie dan om de training nog zo optimaal mogelijk te laten verlopen? Hoe zouden jullie het aanpakken?

Ik hoor het graag!

Grtz

That is tough!
Apparently you can't sparr anymore, so shadowboxing, footwork and Cardio.
Perfect time to work on the almost perfect game plan, startegie...

Ivo C.
18-09-2009, 14:07
oh yeah...
Betterschap!

breen07
18-09-2009, 14:19
oh yeah...
Betterschap!

Thx man!

breen07
18-09-2009, 14:25
Wanneer heb je de wedstrijd? Geblesseerde vingers zijn erg kut. Heb het met karate diverse keren gehad. Elke keer als je dan net denkt "ik kan wel weer trainen" hoeft er maar een klein tikkie op te komen en je bent weer bijna terug bij af. Herstel duurt vrij lang, dus wees echt voorzichtig.

Binnen een 5-tal weken pas. Mss veel cardio doen en circuit training??? pas de laatste week constant rollen op de grond? lichtjes weliswaar?

breen07
18-09-2009, 14:41
Even goed overleggen met je trainer. Hou de komende 3 weken even de ontwikkeling goed in de gaten en belast het zo min mogelijk. Idd vooral cardio en circuittraining.

Als je in de laatste week slechts lichtjes kan rollen omdat je nog last hebt kun je de wedstrijd denk ik beter afzeggen. Liefst zelfs nog iets eerder afzeggen, want dan kan de promotor nog op zoek naar vervanging voor je, anders zitten de promotor en jouw tegenstander zonder partij.

Thx

Perfectteamcindy
18-09-2009, 17:52
Vraagje, iedereen kent het wel, tijdens de MMA training gebeurd er een klein ongelukje, je breekt één of meerdere vingers. Pijnlijk maar vooral lastig en belemmerend, zeker als je in wedstrijdvoorbereiding zit! Wat doen jullie dan om de training nog zo optimaal mogelijk te laten verlopen? Hoe zouden jullie het aanpakken?

Ik hoor het graag!

Grtz
Ik had overlaatst een barst in mijn duim en heb enkele weken met reflexspray, een heleboel tape en windels erover getraind.

Soms doet het dan nog pijn maar je kan in elk geval doortrainen.

grtz

Mr 1 Leg
18-09-2009, 21:53
Ik had overlaatst een barst in mijn duim en heb enkele weken met reflexspray, een heleboel tape en windels erover getraind.

Soms doet het dan nog pijn maar je kan in elk geval doortrainen.

grtzzo moet da cindy opgeven pijn of ni ik zeg altijd onkruid vergaat niet.;)