PDA

View Full Version : Ignashov - Kemayo



Jeru
19-09-2009, 01:16
Weet niet of het al gepost was. Freddy Kemayo tegen Ignashov in Parijs een tijdje geleden. Schijnt 5x2 zonder knieën te zijn geweest?

http://www.youtube.com/watch?v=-cQghPRFI0g

micha
19-09-2009, 06:52
in Franrijk zijn knieeen verboden(belachelijke regel)

Karel
19-09-2009, 12:26
jammer jammer

thx voor posten

Jarno
19-09-2009, 12:54
In de PTA word het dus 1-1.

Rougemonkey
19-09-2009, 13:02
Leuke partij. Jammer van geen knieën-> haalt Ignashov uit zijn ritme.

Kemayo maakte een paar mooie bokscombinaties.

Jarno
19-09-2009, 13:34
Niet om hem af te zeiken maar wie of wat haalt Ignashov nog wel in z'n ritme? Ik weet het niet... heb hem nu tegen Bregy een draak van een pot zien draaien 2 keer. Nu deze tegen Kemayo... de rest wat ik er de laatste 3/4 jaar van zag was ook niet super of tegen top namen waarmee een topper zoals hij zich dient te meten. Ik lees elke keer dat hij een comeback maakt maar zo word het HELAAS niets vrees ik. Such a waste of talent...


Maar ik zit nog steeds op z'n bandwagon en hoop elke keer dat het WEL weer wat word.

knift
19-09-2009, 14:59
Niet om hem af te zeiken maar wie of wat haalt Ignashov nog wel in z'n ritme? Ik weet het niet... heb hem nu tegen Bregy een draak van een pot zien draaien 2 keer. Nu deze tegen Kemayo... de rest wat ik er de laatste 3/4 jaar van zag was ook niet super of tegen top namen waarmee een topper zoals hij zich dient te meten. Ik lees elke keer dat hij een comeback maakt maar zo word het HELAAS niets vrees ik. Such a waste of talent...


Maar ik zit nog steeds op z'n bandwagon en hoop elke keer dat het WEL weer wat word.


2x

adenane
19-09-2009, 15:56
x3

Maar ik zit niet op die bandwagon en voor mij hoeft het helemaal niets meer te worden met hem. Eigenlijk is het wel goed zo. Eigen schuld, dikke bult!

Kan hij mooi als voorbeeld dienen voor de jongens met super veel talent maar zonder discipline. Dat het succes niet komt aanwaaien en je er van uit kan gaan dat alles wel goed komt.

K-1sunstarr
19-09-2009, 19:59
Jongens het gaat niet zo goed met de comeback van Ignashov, beetje jammer.
Misschien van trainer veranderen, schijn af en toe ook te helpen.

aliendwurf
20-09-2009, 02:17
Hij is en blijft mijn held! :

YouTube - Alexey Ignashov (http://www.youtube.com/watch?v=Ia_3_4JX4TU)

marcelt
20-09-2009, 13:36
Ik vond het wel een toffe partij en ik vond Iggy ook best goed.

micha
20-09-2009, 13:44
Hij is in iig weer bezig en hij heeft gezegd dat hij zich voor Sem helemaal gaat opladen. Als dat maar niet met wodka is.
In vorm is hij zo vreselijk goed maar dat schorde er de laatste jaren totaal geen vorm en vadsig maar nu vond ik hem niet echt dik.

aliendwurf
20-09-2009, 13:49
Het heeft volgens mij meer met te maken met het feit dat hij niet meer op kan brengen wat er voor nodig is om aan de top te staan. Mentaal niet sterk genoeg om de discipline op te brengen. Aldus mijn bescheiden mening...

marcelt
20-09-2009, 15:37
Hij is in iig weer bezig en hij heeft gezegd dat hij zich voor Sem helemaal gaat opladen. Als dat maar niet met wodka is.
In vorm is hij zo vreselijk goed maar dat schorde er de laatste jaren totaal geen vorm en vadsig maar nu vond ik hem niet echt dik.

Hij was best goed bezig maat zijn UHV moet hij nog hard aan werken, alhoewel hij dat tegen Sem niet nodig zal hebben, want die partij hoeft hij niet uit te vechten.

Hammerkick
20-09-2009, 22:48
Hij was best goed bezig maat zijn UHV moet hij nog hard aan werken, alhoewel hij dat tegen Sem niet nodig zal hebben, want die partij hoeft hij niet uit te vechten.
Die partij vecht Iggy zeker niet uit, Marcel. Sem slaat hem voortijdig eruit !!

marcelt
20-09-2009, 22:59
Zeker!