PDA

View Full Version : Leon Miedema en Ismael Londt winnen op KO!



payap
20-09-2009, 13:29
Gisterenavond kwamen Leon Miedema en ismael Londt beide in actie. Leon vocht in Gemert tegen een Duitse tegenstander en Ismael Londt kwam in Zwitserland in actie tegen Slavo Pulogic.

Zwaargewicht Ismael Londt lijkt momenteel niet te stoppen. Na recentelijk Rico Verhoeven op Gentleman promotions verslagen te hebben en Mutlu Karubulut in Suriname op 30 augustus kwam hij nu in actie in Zwitserland. Tegenstander was de Zwitser Slavo Pulogic, een oude bekende die al eens tegen Ginty Vrede in de ring stond. Ismael wist ook deze partij weer te winnen door Slavo in de 3e ronde met een harde opstoot Ko te slaan.

http://i466.photobucket.com/albums/rr21/Payapphotography/Arrival/012.jpg
ISMAEL LONDT

Ook Leon Miedema timmert hard aan de weg. Na zijn KO overwinning in Suriname op 7 augustus vocht Leon in het Brabantse Gemert tegen een Duitse tegenstander. Ook deze tegenstander wist het einde niet te halen en ging er op lowkicks uit.

Jarno
20-09-2009, 15:24
Miedema zijn tegenstander had in de eerste ronde al een klein scheurtje boven het oog bezorgd met een goedgeplaatste knie die toen al stond toen te wankelen. De Duitse Pool was letterlijk een figuurlijk een maatje te klein voor de wederom sterk vechtende Miedema.

Harry Lodewijks won zijn partij ook tegen een man van dezelfde gym als de tegenstander van Miedema. Harry maakte het in ronde 1 vakkundig af met een prachtige knie op de slaap van zijn tegenstander. Deze kon nog omhoog komen maar werd door de scheids niet bekwaam gevonden om verder te vechten.

Justin Dap in de B klasse verloren op punten tegen Marc de Bonte.

payap
20-09-2009, 15:32
Thanx Jarno,

leuk gala zo te horen. Wist geen eens dat deze er was. Anders had er wellicht een mixfight verslaggever / fotograaf heen gekund.

Jarno
20-09-2009, 16:45
Was qua op zet leuk gedaan in de zaal van een groot café. We hadden iets van 16 partijtjes waarvan een stuk of wat boks demonstraties van club leden onder elkaar. En de rest was aangevuld met nieuwelingen en c klasse. Geen echt groot gala dus maar wel gemoedelijk en dat is ook wel wat waard.

Richelieu
20-09-2009, 19:45
Leon Miedema heeft zich na zijn overstap naar Slamm!! behoorlijk in de kijker weten te vechten. Deze vechter met een meer dan behoorlijk potentieel heeft in het komende najaar nog een aantal partijen staan, dus we kunnen deze topper nog regelmatig in actie zien!

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/09/20/1253461198-290.jpg

adenane
20-09-2009, 19:47
Thanx Jarno,

leuk gala zo te horen. Wist geen eens dat deze er was. Anders had er wellicht een mixfight verslaggever / fotograaf heen gekund.

x2

woon er een stukje van af en ik had er makkelijk naar toe gekund..Jammer dat ik daar niets eerder van heb meegekregen...

Volgende keer beter dan.

payap
20-09-2009, 20:59
Leon Miedema heeft zich na zijn overstap naar Slamm!! behoorlijk in de kijker weten te vechten. Deze vechter met een meer dan behoorlijk potentieel heeft in het komende najaar nog een aantal partijen staan, dus we kunnen deze topper nog regelmatig in actie zien!

23 december vecht Leon Miedema in Suriname tegen Remco Hiskens. Dat gaat een mooie pot worden!

Dannyboy
20-09-2009, 21:51
Vechten deze heren tegen elkaar? Op welk gewicht is dit afgesproken?
Dacht dat Hiskens ondanks z'n lengte op 76 vecht en Miedema 82,5 of 86.

Miedema heeft overigens een mooie stijl in mijn ogen. Hiskens heb ik nog niet zien vechten, maar ben ik wel benieuwd naar.

payap
21-09-2009, 09:41
Op 28/11 vecht Remco op curacao al tot 79.4 kg voor een titel.

payap
22-09-2009, 22:15
Vechten deze heren tegen elkaar? Op welk gewicht is dit afgesproken?
Dacht dat Hiskens ondanks z'n lengte op 76 vecht en Miedema 82,5 of 86.

Miedema heeft overigens een mooie stijl in mijn ogen. Hiskens heb ik nog niet zien vechten, maar ben ik wel benieuwd naar.

A.s. zaterdag vecht Remco in Almere! Dus grijp je kans. Tegen Errol Koning wordt een mooie partij!

Dannyboy
22-09-2009, 23:46
Heb zelf helaas al verplichtingen Payap, ben wel echt zeer benieuwd.

Koning ziet er hard en agressief uit (mocht je dit lezen Errol compliment voor je stijl). Hisken is misschien zelfs nog wat langer en heeft partijen van goede jongens gewonnen, dus die moet ook wat in huis hebben... al heb ik hem nog niet zien vechten.

Hoop op een mooie pot en dat de beste moge winnen :)...

Schouten, Beerepoot, Hisken, Koning, zijn naar mijn idee mooie opkomende A klassers in de 76/79 kg, nu vergeet ik er vast een heleboel, maar dit zijn wat namen die naar mijn idee net in de A zitten maar wel potentie hebben...