PDA

View Full Version : [Video] In this Corner - Badr Hari



Haaija
20-09-2009, 14:06
Dames en Heren/Keyboard Warriors en Ridders,

Hier is dat documantaire over Badr Hari

http://k1fighter.blogspot.com/2009/09/part-i-part-ii.html

Nightwalker
20-09-2009, 14:20
Hoi Haaija,

Hebben we allang al gezien :)... Die hebben we al weekje geleden ( linkje)gehad :):).. Maar toch bedankt voor de moeite ;)

marcelt
20-09-2009, 14:48
Niet iedereen Nightwalker. Ik in ieder geval niet. Dus bedankt en reps Haaija !

Nightwalker
20-09-2009, 14:52
Marcelt,

Sinds wanneer heb jij daar interesse in (Badr Hari docum)... Plaatje onderin verklaart genoeg :):)

marcelt
20-09-2009, 15:26
Nightwalker,

Ik sta bekend als hater en dat ben ik ook, maar ik vind hem uiteraard ook een van de allerbeste vechters en ik zie zijn gevechten graag. Alhoewel ik hem het liefst zie verliezen net zoals in de Arena tegen Leko. Maar volg Hari als sinds de docu Vechtershart met Harinck. Ik heb hem zelf live tegen Ignashov gezien tegen Saki, Hardonk, en tegen Leko . En ik heb al zijn K1 gevechten gezien. Zijn overwinningen tegen Aerts en Schilt waren zeer indrukwekkend.

dietrik
20-09-2009, 17:06
Heb hem ook nog niet gezien,Thanx!

El Bambino
20-09-2009, 17:12
Hoi Haaija,

Hebben we allang al gezien :)... Die hebben we al weekje geleden ( linkje)gehad :):).. Maar toch bedankt voor de moeite ;)

We ?
Praat voor je zelf, ik heb hem niet gezien en ben blij dat ie alsnog geplaats is.

Tnx

KayOne
20-09-2009, 17:22
haha

mokumnised
20-09-2009, 18:53
leuk, maar ik vond het toch een soort hl film, had gehoopt op een interview of trainings beelden.

simtekf1
20-09-2009, 19:13
Had hem een paar dagen geleden al gekeken.
Wel leuk om te zien maar niet echt iets nieuws ofzo.

ICON
20-09-2009, 20:36
irritante commentator trouwens

Nightwalker
21-09-2009, 00:26
Marcelt,

Hmmmm ik heb toch op een of ander manier respect voor je... En dat omdat je zelf eerlijk toegeeft dat je hater bent... Maar weet je wat ik nou zo mooi vind, je typt al mn woorden uit mn mond.. Badr Hari is gewoon een fenomeen en niemand kan er om heen.. En dat vind ik zo prachtig !!

Badr Hari blijft maar presteren en telkens worden haters teleurgesteld en worden hun monden telkens gesnoert... En ik als fan kan er alleen maar van genieten... ;)

Respect Marcelt !!!

Karel
21-09-2009, 00:28
idd niet veel nieuws maar toch wel mooi om alles zo achter elkaar te zien, zou ook niet gek zijn om zoiets op SBS6 te hebben voordat de finales beginnen, liefst ipv die homevideos of weet ik wat ze er nog altijd tussen proppen

El Bambino
21-09-2009, 08:56
Marcelt,

Hmmmm ik heb toch op een of ander manier respect voor je... En dat omdat je zelf eerlijk toegeeft dat je hater bent... Maar weet je wat ik nou zo mooi vind, je typt al mn woorden uit mn mond.. Badr Hari is gewoon een fenomeen en niemand kan er om heen.. En dat vind ik zo prachtig !!

Badr Hari blijft maar presteren en telkens worden haters teleurgesteld en worden hun monden telkens gesnoert... En ik als fan kan er alleen maar van genieten... ;)

Respect Marcelt !!!

Ik denk niet dat het te maken heeft met haten, Badr zelfs is een hater (Boyanski) en de fans gaan van hem houden of hem uitkotsen. En een fenomeen vind ik Badr niet, Mohammed Ali was een fenomeen, Michael Jordan, Diego Maradona Badr is gewoon een zeer getalateerd vechter die het ver kan schoppen als ie zijn hersens gebruikt in plaats van zijn emoties!

simtekf1
21-09-2009, 09:19
Wie is Boyanski dan? :p

j/k

marcelt
21-09-2009, 10:55
Marcelt,

Hmmmm ik heb toch op een of ander manier respect voor je... En dat omdat je zelf eerlijk toegeeft dat je hater bent... Maar weet je wat ik nou zo mooi vind, je typt al mn woorden uit mn mond.. Badr Hari is gewoon een fenomeen en niemand kan er om heen.. En dat vind ik zo prachtig !!

Badr Hari blijft maar presteren en telkens worden haters teleurgesteld en worden hun monden telkens gesnoert... En ik als fan kan er alleen maar van genieten... ;)

Respect Marcelt !!!

Bedankt daarvoor. Wel grappig want waarom ik Badr niet zo lief vind is juist zijn gebrek aan respect.

W.b. haters die teleurgesteld worden dat valt wel mee hoor:
Leko 1
Graham 1
downs tegen Remy, Karaev of Zimmerman


Maar zijn overwinning tegen Schilt in de Arena was aan de ene kant live teleurstellend, maar ook wel weer heel gaaf.

Darkness
21-09-2009, 11:09
Ik denk niet dat het te maken heeft met haten, Badr zelfs is een hater (Boyanski) en de fans gaan van hem houden of hem uitkotsen. En een fenomeen vind ik Badr niet, Mohammed Ali was een fenomeen, Michael Jordan, Diego Maradona Badr is gewoon een zeer getalateerd vechter die het ver kan schoppen als ie zijn hersens gebruikt in plaats van zijn emoties!

Badr Hari is een fenomeen! dat weet jij en de hele wereld ook.
Iemand die de beste vechters zo vernederd,en nog maar 24 is!
daar kan je toch niet meer om heen.
En Badr heeft nog vele jaren te gaan.
Go badr een Fan!

Donjopie
21-09-2009, 11:14
Maar zijn overwinning tegen Schilt in de Arena was aan de ene kant live teleurstellend, maar ook wel weer heel gaaf.

Mee eens !
Het was leuk dat de Arena uit zn dak ging.
Maar hier was ik niet voor gekomen. :boos:
Ik wilde een goeie wedstrijd zien.
Hari-Schilt was geen wedstrijd.

Nightwalker
21-09-2009, 13:48
- Semtek1 hahahahaha :):)

-Marcelt valt wel mee ???.. Nou geloof me je bent nog een heel waslijst met namen vergeten gap.. Maar dat maak niet uit.. Badr Hari is nog erg jong en we zullen nog heel veel spectaculaire wedstrijden beleven in de toekomst..

-El Bambino wat kan jij echt overdrijven zeg... Tuurlijk ik vind het ook niet kloppen aktie tegen Bonjasky.. Maar zulke incidenten gebeuren eenmaal en vergeet niet dat het een vechtsport is.. Als je als voetballer zn overtreding maakt dan kan ik me al die kritiek voorstellen, maar komop ik heb beelden terug gezien, veel van die stoten waren nauwelijk raak ( nou veel stoten ..Ik overdrijf... drie stoten) Om daar telkens op terug tekomen vind ik een tikkeltje overdreven.. Ik vind juist dat hij alle respect van de wereld verdient want wees nou eerlijk Marcelt en El Bambino jullie kijken liever naar Badr Hari dan naar saaie Overeem/Schilt etc etc.. :):)

De dikke nudist
21-09-2009, 14:58
Gozer, ga slapen.

ZakKa!
21-09-2009, 15:58
Haha volgens mij hebben we hier echt de grootste Hari-fan ooit.

Omar.
21-09-2009, 17:18
en ik maar denken dat ik zijn nummer 1 fan ben!
misschien moet ik posters boven mijn bed gaan hangen! lol