PDA

View Full Version : Floyd Mayweather JR vs Juan Manuel Marquez Video



Jani
20-09-2009, 14:23
Enjoy

http://www.megavideo.com/?v=ZZNBC69F

iconian
20-09-2009, 14:29
met dank aan fight hymn ;)

m.g
20-09-2009, 14:45
Thanks heb ik wat te doen op de zondag, op het werk.

Jani
20-09-2009, 15:24
SPOILER........................................... ......................






















SPOILER........................................... .............................


Wat een snelheid,bewegelijkheid en techniek van Mayweather..

Marquez is een topper,maar dit was veel te hoog gegrepen voor hem,vooral qua gewicht..
Op Licht weltergewicht zie ik Marquez nog wel een titel pakken,tegen Bradley of een rematch met Pacquiao..

ben verder benieuwd wat Floyd nu gaat doen..

of tegen de winnaar van Pacquiao vs Cotto..of Suger Shane Mosley..????

Paul Williams zal hij wel uit zijn hoofd laten,al staat williams al geplant voor 5 december tegen kelly Pavlik,wat ook een hele vette partij is..

Jani
20-09-2009, 15:37
met dank aan fight hymn ;)

Fight Hymm is super,snel en goede kwaliteit

ReZp
20-09-2009, 15:50
damn wat is die dude toch snel

TheHagueBoxer
20-09-2009, 17:31
tja precies zoals ik het verwacht had... kan alleen niet begrijpen dat floyd nog zo voorzichtig is tegen een vechter die hem in mijn ogen gewoon geen schade kan toebrengen... hij had het in de 2e ronde al af kunnen maken...

anyway ik hoop dat cotto van pacman wint want ik wil floyd wel tegen cotto zien eigenlijk en anders tegen mosley... het liefst ook tegen williams natuurlijk maar dat zal zowiezo nooit gebeuren

Ronald
20-09-2009, 18:40
tja precies zoals ik het verwacht had... kan alleen niet begrijpen dat floyd nog zo voorzichtig is tegen een vechter die hem in mijn ogen gewoon geen schade kan toebrengen... hij had het in de 2e ronde al af kunnen maken...

anyway ik hoop dat cotto van pacman wint want ik wil floyd wel tegen cotto zien eigenlijk en anders tegen mosley... het liefst ook tegen williams natuurlijk maar dat zal zowiezo nooit gebeuren
Yep, dit was inderdaad voorspelbaar... helaas :( . Ik zie hem ook het liefst tegen Williams of tegen Mosley (liever Williams). Pacman hoeft wat mij betreft niet. Ook die is in principe veel kleiner dan Mayweather.

Wiseguy
21-09-2009, 00:07
Waarom zou het tegen williams nooit gebeuren?

T15Boxing
21-09-2009, 01:44
Ahh ik wil nog post fight interview zien. Dat was wel geinig.

Ronald
21-09-2009, 02:00
Waarom zou het tegen williams nooit gebeuren?
Omdat Mayweather dat simpelweg niet durft. Hij heeft tot nu toe alle échte grote namen ontweken: Williams en Mosley, maar ook Cotto en Margarito toen ze op hun best waren.

T15Boxing
21-09-2009, 10:25
Dat zal nu niet meer mogelijk zijn denk ik. Het is of Mosley of winnaar van Cotto-Pacquiao. Als hij tegen een van deze wint moet iedereen hem respect geven, en daar is et wel eens tijd voor want sjonge jonge hij is denk ik de meest gehate boxer ooit.