PDA

View Full Version : K1 FINAL 16 Wie gaan er winnen ?



marcelt
20-09-2009, 23:08
Hoofdpartij (nr. 9)
Badr Hari vs Zabit Samedov

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Partij 1
Taiei Kin vs Catalin Morosanu

Facade
20-09-2009, 23:23
overal wel hetzelfde behalve dan musashi tegen le banner... denk dat Musashi dat wel wint

snip83
20-09-2009, 23:23
Hoofdpartij (nr. 9)
Badr Hari vs Zabit Samedov

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

Partij 1
Taiei Kin vs Catalin Morosanu

denk dat het zo wel aardig klopt ja, alleen denk ik dat manhoef remy gaat KO`en

Justinian
20-09-2009, 23:54
Hoofdpartij (nr. 9)
Badr Hari vs Zabit Samedov

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts
Overeem is bijzonder sterk en heeft een goede indruk achter gelaten de vorige keren dat hij in de K-1 vocht. Zowel zijn partij tegen Badr als zijn partij tegen Bonjasky vocht hij sterk. Als Aerts in goede doen is denk ik echter dat Aerts aan het langste eind trekt.

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef
Lastig; Melvin kent het spel van Remy, maar dat kende hij de vorige keer natuurlijk ook. Zelf gaf Melvin aan dat hij nu meer zal luisteren naar zijn hoek. Ben benieuwd of het hem er doorheen sleept. Ik zal niet vreemd opkijken wanneer Manhoef de partij wint, maar m'n verstand zegt me dat Bonjasky ook dit keer wint.

Partij 1
Taiei Kin vs Catalin Morosanu (geen idee)

Omar.
20-09-2009, 23:55
Karaev gaat winnen denk ik!
en Ik hoop dat feitosa ook wint, maar kan zomaar errol worden.

Donjopie
21-09-2009, 00:17
Hoofdpartij (nr. 9)
Badr Hari vs Zabit Samedov

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts ( wint trouwens ook de K1 final )

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef ik hoop melvin....maar zal wel geen gelijk krijgen

Partij 1
Taiei Kin vs Catalin Morosanu

Primal
21-09-2009, 11:17
Badr Hari vs Zabit Samedov

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts (op ervaring, dan uiteraard Peter, maar ik denk dat Alister geleerd heeft van zijn partij tegen Remy. Overigens vind ik dat hij zich met MMA bezig moet houden en niet met K1...)

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef (Ik hoop Melvin, maar vrees dat dit weer richting Remy zal gaan. Remy zal weer goeie block hebben en Melvin zal na een tijd gefrustreerd raken en onvoorzichtig worden... Maar hoop dus dat Melvin Remy flink KO't)

Partij 1
Taiei Kin vs Catalin Morosanu

chief108
21-09-2009, 11:47
overal wel hetzelfde behalve dan musashi tegen le banner... denk dat Musashi dat wel wint
say wot?!??! :ehhh:

iconian
21-09-2009, 11:58
badr
sem
JLB
Aerts
singh
karaev
glaube
remy

iconian
21-09-2009, 12:23
errol
YouTube - Errol Zimmerman - FINAL16 - Video Clip 01 (http://www.youtube.com/watch?v=9ntxhzHYLjA)

YouTube - Errol Zimmerman - FINAL16 - Video Clip 02 (http://www.youtube.com/watch?v=9vpb019hk7M)

iconian
21-09-2009, 12:25
jerommeke
YouTube - Jerome Le Banner - FINAL16 - Video Clip 02 (http://www.youtube.com/watch?v=flGcTv8Caig)

YouTube - Jerome Le Banner - FINAL16 - Video Clip 03 (http://www.youtube.com/watch?v=v02zZim0eKA)

YouTube - Jerome Le Banner - FINAL16 - Video Clip 04 (http://www.youtube.com/watch?v=4d6WnPYcOsg)

YouTube - Jerome Le Banner - FINAL16 - Video Clip 05 (http://www.youtube.com/watch?v=tEoN5Yu1pVM)

iconian
21-09-2009, 12:26
zabit & singh

YouTube - Zabit Samedov - FIMAL16 - Video Clip (http://www.youtube.com/watch?v=wWe3Beo58Yc)

YouTube - Singh Jaideep - FINAL16 - Video Clip (http://www.youtube.com/watch?v=3sM_9LQ7HVE)

MJOKKIE
21-09-2009, 12:32
errol
YouTube - Errol Zimmerman - FINAL16 - Video Clip 01 (http://www.youtube.com/watch?v=9ntxhzHYLjA)

YouTube - Errol Zimmerman - FINAL16 - Video Clip 02 (http://www.youtube.com/watch?v=9vpb019hk7M)

Echt een trainingsbeest he, die Zimmerman:D

NielsN
21-09-2009, 12:36
say wot?!??! :ehhh:

Sorry, maar heb je Le Banner een beetje gevolgd de afgelopen tijd?

Ik denk dat Facade gelijk heeft. Musashi had misschien iets minder talent dan Le Banner, ik denk dat hij inmiddels wel echt de favoriet is voor de partij...

NielsN
21-09-2009, 12:45
Sorry, maar heb je Le Banner een beetje gevolgd de afgelopen tijd?

Ik denk dat Facade gelijk heeft. Musashi had misschien iets minder talent dan Le Banner, ik denk dat hij inmiddels wel echt de favoriet is voor de partij...

:lol:

Ik dacht naar aanleiding van deze post, 'eens even kijken wat ik heb gewed op deze partij'.

Blijkt dat ik al geld heb staan op Le Banner (in een combibet)... :D

Oh well... we will see...

chief108
21-09-2009, 12:49
LOL @ Socrafail....

NielsN
21-09-2009, 12:52
LOL @ Socrafail....

Misschien zet ik alsnog wat op Musashi... Facade heeft me overtuigd.:)

Karel
21-09-2009, 12:59
dacht dat je jezelf overtuigd had...

wel grappig die clips trouwens, zou hier trouwens ook wel op tv kunnen

simtekf1
21-09-2009, 12:59
Leuke filmpjes, vooral die van Errol.
Maar er word wel een beetje een lekker verkeerd beeld afgegeven van hem zo, niet echt logisch als je je laatste 4 partijen hebt verloren.

steftheboxer
21-09-2009, 15:17
Op winst:

Badr Hari
Overeem
Le Banner
Sem Schilt
Texeira
Karaev
feitosa!!
Remy
Kin

Denk echt dat Overeem en Feitosa voor een verassing gaan zorgen

Nightwalker
21-09-2009, 17:53
Hahahaha Semtek1 !!! Ja ik begrijp nu wel waarom Zimmerman laatste vier wedstrijden heeft verloren.. Nee weet je wat ik zo cool vind lieve mensen... Badr Hari die komt nauwelijks op tv en je hebt zo weinig tv beelden van hem als hij aan het trainen is... Echt zo undercover !!

Jep dat zou ik oook doen... Niemand hoeft teweten hoe Badr Hari aan het trainen is.. Hij verrast vechters meestal tijdens een wedstrijd... Geweldig !!

Badr Hari
Aerts
Le Banner
Sem Schilt
Texeira
Karaev
feitosa!!
Remy ??? Erg moeilijk
Kin

PD_EC
21-09-2009, 18:28
Ik denk :

Badr Hari
Peter Aerts
Jerome Le Banner
Sem Schilt
Ewerton Teixeira
Karaev
Errol Zimmerman
Remy Bonjasky
Taiei Kin

simtekf1
21-09-2009, 20:28
Hahahaha Semtek1 !!! Ja ik begrijp nu wel waarom Zimmerman laatste vier wedstrijden heeft verloren.. Nee weet je wat ik zo cool vind lieve mensen... Badr Hari die komt nauwelijks op tv en je hebt zo weinig tv beelden van hem als hij aan het trainen is... Echt zo undercover !!

Jep dat zou ik oook doen... Niemand hoeft teweten hoe Badr Hari aan het trainen is.. Hij verrast vechters meestal tijdens een wedstrijd... Geweldig !!

Badr Hari
Aerts
Le Banner
Sem Schilt
Texeira
Karaev
feitosa!!
Remy ??? Erg moeilijk
Kin

Het is leuk dat je zo enthousiast bent over Badr, maar ga nou geen Jamila of Micha worden. (wat zij doen met GG doe jij met Badr, doe maar gewoon niet) ;)

Nightwalker
21-09-2009, 21:07
Semtek1,

Hmmmm ik vind het eigenlijk wel leuk... Ik kon me nog erg goed herinneren dat Badr Hari hier altijd werd afgekraakt en probeer het op mijn manier het tegendeel te bewijzen en het ook kenbaar temaken... Maar ergens moet k je wel gelijk geven.. Het moet wel leuk blijven... Dus zal ik voorlopig ook weer neutraal opstellen...:):)

ICON
21-09-2009, 21:17
Badr Hari vs Zabit Samedov

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

knift
21-09-2009, 23:24
Als ze Errol toch al zo neerzetten met die filmpjes hadden ze hem ook wel ff kunnen filmen tijdens het pokeren.

My picks:
Badr
Errol
Kyotaro
Ghita
Aerts
Le Banner
Teixeira
Manhoef vs Remy vind ik echt moeilijk! Zelfs na de verliezen van Manhoef.

deze uitslag zat ook in mijn hoofd en ik heb vooral een hoge pet op van ghita dat word echt de verassing van dit jaar en ik hoop echt dat aerts ouderwets gaat slopen.

spacebox
22-09-2009, 01:17
Hoofdpartij (nr. 9)
Badr Hari vs Zabit Samedov

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts
Overeem is bijzonder sterk en heeft een goede indruk achter gelaten de vorige keren dat hij in de K-1 vocht. Zowel zijn partij tegen Badr als zijn partij tegen Bonjasky vocht hij sterk. Als Aerts in goede doen is denk ik echter dat Aerts aan het langste eind trekt.

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef
Lastig; Melvin kent het spel van Remy, maar dat kende hij de vorige keer natuurlijk ook. Zelf gaf Melvin aan dat hij nu meer zal luisteren naar zijn hoek. Ben benieuwd of het hem er doorheen sleept. Ik zal niet vreemd opkijken wanneer Manhoef de partij wint, maar m'n verstand zegt me dat Bonjasky ook dit keer wint.

Partij 1
Taiei Kin vs Catalin Morosanu (geen idee)

Ik ga ook voor deze uitslagen!

FF Offtopic
Het is zo jammer dat Peter tegen Ali moet al is het wel een mooie wedstrijd

Ik had in december in de finale wel willen zien

Badr vs Sem
Badr vs Alister

En dan de finale badr vs Peter winaar ??? Of anders Dubbel Ko dan maar. :D Ik weet niet hoe ik Remy er tussen moet breien. Het zijn maar 3 partijen ,maar die verdient het ook wel!!!

simtekf1
22-09-2009, 09:19
Semtek1,

Hmmmm ik vind het eigenlijk wel leuk... Ik kon me nog erg goed herinneren dat Badr Hari hier altijd werd afgekraakt en probeer het op mijn manier het tegendeel te bewijzen en het ook kenbaar temaken... Maar ergens moet k je wel gelijk geven.. Het moet wel leuk blijven... Dus zal ik voorlopig ook weer neutraal opstellen...:):)

Reps voor jou dan!! :)

iconian
23-09-2009, 13:54
demolition man
YouTube - Alistair Overeem - FINAL16 - Video Clip (http://www.youtube.com/watch?v=QBeJv8t9XJE)

YouTube - Bonjasky Hari - FINAL16 - Video Clip (http://www.youtube.com/watch?v=KgaeqgoaLoQ)

iconian
23-09-2009, 14:01
YouTube - Peter Aerts - FINAL16 - Video Clip (http://www.youtube.com/watch?v=EPx4-jD_Xvg)

wrestler_nl
23-09-2009, 14:09
Hoofdpartij (nr. 9)
Badr Hari vs Zabit Samedov

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

MiNoS
23-09-2009, 14:36
Hoofdpartij (nr. 9)
Badr Hari vs Zabit Samedov

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita (ook al gun ik het Sem)

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef
__________________

Vitor Belfort
23-09-2009, 14:45
Badr Hari vs Zabit Samedov

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

jan sensei kyokushin
23-09-2009, 14:52
Osu het is niet tevoorspellen een vechter kan een slechte dag hebben dat niks lukt niet goed in zijn vel zitten , maar daar gaan de meesten niet van uit zien alleen hun favoriete vechter,s voor zich :)
Respect voor alle deelnemende vechters

sportgreetz
osu

___RZA___
23-09-2009, 15:13
Badr Hari vs Zabit Samedov

- Denk niet dat Hari al teveel moeite heeft met Samedov, zeker niet gezien het feit Spong Samedov ook redelijk eenvoudig wist te bevechten. Toch blijft Samedov een gevaarlijke outsider.

Partij 8
Alistair Overeem vs Peter Aerts

- Ondanks dat Overeem een flinke haymaker in huis heeft denk ik dat Aerts dit moet kunnen winnen. Aerts oogt onder Harinck scherp. Hoop alleen wel dat Aerts zijn dekking hoog houdt, anders kan het alsnog verkeerd voor hem aflopen.

Partij 7
Jerome Le Banner vs Musashi

- Twee vechters waar het beste vanaf is. Ik schat Le Banner echter hoger in dan Musashi. Ik denk dat het tijd is voor Musashi om te stoppen.

Partij 6
Sem Schilt vs Daniel Ghita

- Ik heb Ghita nog maar weinig zien vechten maar ik denk niet dat hij is opgewassen tegen de lengte en kracht van Schilt.

Partij 5
Ewerton Teixeira vs Singh 'Heart' Jaideep

- Van beide heb ik niet een al te hoge pet op. Maar ik denk dat Teixeira dit wint puur op kracht.

Partij 4
Ruslan Karaev vs Kyotaro

- Moeilijke keuze, Karaev doet het vaak goed tegen wat lichtere vechters. Kyotaro daarentegen is weer moeilijk te raken. Ga toch voor Karaev.

Partij 3
Errol Zimmerman vs Glaube Feitosa

- Wederom zal Zimmerman winnen van Feitosa, mits hij zich goed heeft voorbereid natuurlijk. Ik denk dat Feitosa over zijn top is.

Partij 2
Remy Bonjasky vs Melvin Manhoef

- Remy is te groot, te zwaar en te slim voor Manhoef ben ik bang.

Partij 1
Taiei Kin vs Catalin Morosanu

- Ik ken beide vechters niet dus kan hier weinig van zeggen.

Kameleon
23-09-2009, 22:11
Osu het is niet tevoorspellen een vechter kan een slechte dag hebben dat niks lukt niet goed in zijn vel zitten , maar daar gaan de meesten niet van uit zien alleen hun favoriete vechter,s voor zich :)
Respect voor alle deelnemende vechters

sportgreetz
osu

Wijze woorden. Er is moeilijk wat van te zeggen. Aerts - Overeem is voor mij de knaller. Wordt een zware dobber voor de lumberjack. Hoop dat hij wint.