PDA

View Full Version : Persdag en fotoshoot Slamm!! VI - 18.09.09



Richelieu
21-09-2009, 14:38
Afgelopen weekend was het drukke dag in het M1/Slamm!! trainingscentrum in Amsterdam voor de Mixfight reporters en de grafisch vormgevers van Slamm!! Ter behoeve van het aankomende topevenement Slamm!! VI "Nederland vs Thailand", wat op 29 november zal worden gehouden, werd op deze dag een fotoshoot gehouden en werden voor het evenement de promofilms geschoten door de Gebr. Gross. Tussen de bedrijven door was Fightweek.nl aanwezig en maakte de onderstaande compilatie van de middag;

http://www.youtube.com/watch?v=KWBXgsErcc0

Ivo C.
21-09-2009, 14:48
I was there.
Sorry for beeing too loud.
Ivo

Afgelopen weekend was het drukke dag in het M1/Slamm!! trainingscentrum in Amsterdam voor de Mixfight reporters en de grafisch vormgevers van Slamm!! Ter behoeve van het aankomende topevenement Slamm!! VI "Nederland vs Thailand", wat op 29 november zal worden gehouden, werd op de dag een fotoshoot gehouden en werden voor het evenement de promofilms geschoten. Tussen de bedrijven door was Fightweek.nl aanwezig en maakte de onderstaande compilatie van de middag;

http://www.youtube.com/watch?v=KWBXgsErcc0

joury1986
21-09-2009, 15:04
Wordt zeker een top gala!

Jouad
21-09-2009, 15:19
wordt een top gala de hieren kunne alfast hun borst nat maken.

Richelieu
22-09-2009, 07:47
I was there.
Sorry for beeing too loud.
Ivo

Die klereherrie kwam dus van jou? ;)

milton felter
22-09-2009, 08:26
Die klereherrie kwam dus van jou? ;)

nou ivo wie ben je dan ?

Ivo C.
22-09-2009, 09:09
nou ivo wie ben je dan ?

I was backstage if you know what I mean :)

Top gala!
Looking forward to it!

milton felter
22-09-2009, 09:44
I was backstage if you know what I mean :)

Top gala!
Looking forward to it!

nou ik was zelf in zwisterland met ismael londt dus was niet aanwezig
maar het word zeker een top gala en zal van de week de matchmaking presenteren

payap
22-09-2009, 21:10
Ben toch benieuwd wie je bent Ivo?

Dannyboy
24-09-2009, 10:18
Volgens mij had ik gelezen dat Payap en/of Richelieu met een matchmaking zouden komen van Slamm.

Inmiddels is elders te lezen dat de volgende partijen vaststaan:

Yodsaenklai vs Khalid Bourdif
Mootje Khamal vs Anuwat
Mosab Amrani vs Bovy

Kan iemand dit bevestigen ontkennen? Want als deze partijen daadwerkelijk doorgaan zou dat subtiel gezegd wel geinig zijn.... :ehhh:

Alles op FMT rules, dus zet er gelijk maar een poll bij dan....:confused:

TheSpinDoctor
24-09-2009, 10:38
Bovenstaand klopt.

De rest van de Matchmaking wordt spoedig bekend gemaakt.

Rond 1 Oktober zal het losgaan en zal ook de nieuwe website van Slamm in de lucht gaan.


Volgens mij had ik gelezen dat Payap en/of Richelieu met een matchmaking zouden komen van Slamm.

Inmiddels is elders te lezen dat de volgende partijen vaststaan:

Yodsaenklai vs Khalid Bourdif
Mootje Khamal vs Anuwat
Mosab Amrani vs Bovy

Kan iemand dit bevestigen ontkennen? Want als deze partijen daadwerkelijk doorgaan zou dat subtiel gezegd wel geinig zijn.... :ehhh:

Alles op FMT rules, dus zet er gelijk maar een poll bij dan....:confused:

Richelieu
24-09-2009, 11:53
Volgens mij had ik gelezen dat Payap en/of Richelieu met een matchmaking zouden komen van Slamm.

Inmiddels is elders te lezen dat de volgende partijen vaststaan:

Yodsaenklai vs Khalid Bourdif
Mootje Khamal vs Anuwat
Mosab Amrani vs Bovy

Kan iemand dit bevestigen ontkennen? Want als deze partijen daadwerkelijk doorgaan zou dat subtiel gezegd wel geinig zijn.... :ehhh:

Alles op FMT rules, dus zet er gelijk maar een poll bij dan....:confused:

Dat is wel erg subtiel gezegd Danny :D

De insiders weten dat deze partijen alleen al voor een absoluut spektakel gaan zorgen. Er zal nog een vierde partij aan het Nederland vs Thailand concept worden toegevoegd. Maar zoals gezegd zal Slamm!! Events zeer binnenkort hun mediauitingen klaar hebben om deze vervolgens te presenteren.

Dannyboy
24-09-2009, 12:04
Subtile is my middle name..... :)

(is trouwens Dennis i.p.v. Danny) (Dannyboy is een afgeleide nickname...)


Maar on-topic, deze partijen zijn echt super. Ben zeer benieuwd, Khalid geef ik op FMT rules minder kans, alhoewel ik wel denk dat hij het beste is wat Nederland (of moet ik zeggen Marokko) tegen Thailand kan brengen.

Mosab zie ik dikke kans maken op een punten overwinning, Bovy gaat namelijk met de hanjes omlaag voor de kill, en dan kan Mosab scoren....

Mootje tegen Anuwat durf ik niets van te zeggen....

Dikke reps voor Slamm qua matchmaking! Helemaal goed!

payap
24-09-2009, 12:26
Toen ik hoorde dat Yodsaenklai weer in Nederland vocht heb ik even een Singha uit de ijskast gepakt om het te vieren.

Yodsaenklai is favoriet voor deze partij! Maar Yodsaenklai is favoriet tegen iedereen in deze gewichtsklassen op Full muaythai rules. Hij is de beste Thai die er is in de zwaardere klassen (zo'n 67 kg en zwaarder).

Khalid Bourdiff vindt ik goede keuze. Een jongen die al sinds zijn comeback ongeslagen is. En met Fred Royers in zijn hoek zullen best met een goed plannen komen tegen de Yodsaenklai stijl.

joost
24-09-2009, 12:31
Leuk verslag! thanks