PDA

View Full Version : BJJ: bruine en zwarte banders op competities



Christophe
22-09-2009, 21:32
Ik bekeek de lijst met bruine en zwarte banders BJJ in Nederland en België vandaag nog eens, en ik moet zeggen dat het er toch al behoorlijk wat zijn.

Zou het nu echt niet mogelijk zijn om in elk BJJ-tornooi (van fatsoenlijke grootte) in de Lage Landen een elite-categorie te organiseren. Zwart en bruin samen kan geen probleem zijn, en dan kan je - naargelang het aantal deelnemers - nog onderverdelingen naar gewicht maken.

En het beste zou dan nog zijn het systeem van Grappling Ede te gebruiken: als je groepjes van ongeveer 4 à 5 vechters (van gelijkend gewicht) hebt kan je iedereen tegen iedereen laten vechten. Winnen op punten is 1 punt, met submissie 2 punten. Zo kan iedereen toch wat partijen draaien, en zijn technieken blijven aanscherpen.

Het kan toch niet de bedoeling zijn dat vechters van dat kaliber alleen maar op internationale tornooien terecht kunnen?!

Christophe
22-09-2009, 21:34
Hier in Mexico vechten 99% van de bruine en zwarte banders nooit meer. Er zijn zowiezo al weinig tornooien, en daar moet in de eerste plaats verandering in komen. Ik wil in ieder geval geen bruine band (alsof ik het zelf mag beslissen ;)) totdat bruine banders hier ook vechten. Anders is een bruine band gelijk aan pensioen, en daarvoor vecht ik toch iets te graag! :D

JP
23-09-2009, 10:51
Vind het ook altijd jammer dat de hoogere categories te weinig volk tellen maar ja... mss de laatste namen die net aan de lijst toegevoegd werden zullen het overnemen. Gasten zoals Wim en Jordy zijn toch vaak te zien op competities...

761217186
23-09-2009, 11:15
ik denk dat dit best mogelijk is. De vraag is, willen de bruine en zwarte banders dit zelf ook? ik ben benieuwd naar de reacties van deze strijders.
Toch twijfel ik of ze het zelf ook willen, het is een relatief klein groepje met veel gelijkwaardig aanzien. Dit denk dat een behoorlijk aantal van deze deze vechters onderling geen behoefte hebben om hier onderling verschil in duidelijk te maken (op enkele competitie strijders na die nu al actief mee doen zoalsl JP aangeeft). Ik hoop wel dat ik dit verkeerd zie, maar ik denk dat dit wel mee speelt..

Jochem
23-09-2009, 11:40
graag! lets get it on.

Christophe
23-09-2009, 18:30
Ik heb - om het wat overzichtelijker te maken - alle zwarte en bruine banders in België en Nederland even per team gerangschikt:

Team Agua
Farid Ben Omar : zwarte band
Farzin Karbalai-Sadegh: bruine band
Jasper vd Gaag: bruine band
Jessie Gibbs : bruine band
Joao Carneiro: bruine band
Remco Van Baardewijk: bruine band

Carlson Gracie Holland
Marcos Flexa: zwarte band
Daniël Bertina: bruine band

Mike's Gym
Jamalao: zwarte band

Ze Marcello
Juan Grizzo: zwarte band
Karim Orlandini: bruine band
Lennart Hoopman: bruine band
Lionel Cornelis: bruine band
Saki Petsetas: bruine band

Yamasaki Nederland
Mathieu Peters: zwarte band
Willem Peters: zwarte band
Hans Stringer: bruine band
Remco Rettob: bruine band

Tatsujin Dojo
Martijn de Jong: zwarte band

Gracie Barra / Pardoel Sports
Remco Pardoel: zwarte band
Jochem Branderhorst, bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in NL, 3) wil graag vechten op eender welk tornooi
Jordy Peute: bruine band

Bad Boys Jiu Jitsu
Bart Creemers: bruine band
Bart Demaesschalck: bruine band
Marijke Vleeschouwers: bruine band

Sequana Academy
Benoit "Borracha" Zenthner: bruine band

Rickson Gracie Nederland
Harold Harder: bruine band

Macaco Gold Team / Weng Chun Amsterdam
Issaias Santos: bruine band

Exit-BJJ
Ken Van Gilbergen: bruine band
Maurice Goffart: bruine band
Wim Deputter: bruine band


Het zijn er toch heel wat hé (31 om precies te zijn), daar moet toch een categorie uit te halen zijn.

Ik ben er zeker van dat er van elk team wel iemand hier op Mixfight leest/post. Kunnen jullie even bij deze mensen van jullie team navragen of ze: 1) nog actief zijn in BJJ, 2) in Nederland zijn en 3) interesse hebben om - indien het goed georganiseerd wordt - op de grote tornooien waar ze met hun team naartoe gaan (of die ze zelf organiseren) zelf ook te vechten in een elite-klasse (bruin/zwart)?

En zo ja, onder welke voorwaarden?!

Misschien kunnen we dan dezelfde werkwijze toepassen als bij de lijst van de gekleurde gordels: deze lijst quoten, de "[ quote]" in het begin en "[ /quote]" op het einde van het bericht onmiddelijk verwijderen (zodat de lijst opnieuw gequote kan worden) en dan de info toevoegen.

Edit: ik heb alvast bij Jochem - bij wijze van voorbeeld - de info al toegevoegd

PinPoint
23-09-2009, 18:32
graag! lets get it on.


x heel erg veel!

mdk
23-09-2009, 18:40
Team Agua
Farid Ben Omar : zwarte band *** niet actief op toernooien ***
Farzin Karbalai-Sadegh: bruine band *** actief ***
Jasper vd Gaag: bruine band
Jessie Gibbs : bruine band *** actief ***
Joao Carneiro: bruine band
Remco Van Baardewijk: bruine band *** actief ***

Carlson Gracie Holland
Marcos Flexa: zwarte band
Daniël Bertina: bruine band

Mike's Gym
Jamalao: zwarte band

Ze Marcello
Juan Grizzo: zwarte band
Karim Orlandini: bruine band
Lennart Hoopman: bruine band *** vorig jaar in Ede nog actief ***
Lionel Cornelis: bruine band
Saki Petsetas: bruine band

Yamasaki Nederland
Mathieu Peters: zwarte band
Willem Peters: zwarte band
Hans Stringer: bruine band
Remco Rettob: bruine band

Tatsujin Dojo
Martijn de Jong: zwarte band

Gracie Barra / Pardoel Sports
Remco Pardoel: zwarte band
Jochem Branderhorst, bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in NL, 3) wil graag vechten op eender welk tornooi
Jordy Peute: bruine band

Bad Boys Jiu Jitsu
Bart Creemers: bruine band
Bart Demaesschalck: bruine band
Marijke Vleeschouwers: bruine band

Sequana Academy
Benoit "Borracha" Zenthner: bruine band

Rickson Gracie Nederland
Harold Harder: bruine band

Macaco Gold Team / Weng Chun Amsterdam
Issaias Santos: bruine band

Exit-BJJ
Ken Van Gilbergen: bruine band
Maurice Goffart: bruine band
Wim Deputter: bruine band


Het zijn er toch heel wat hé (31 om precies te zijn), daar moet toch een categorie uit te halen zijn.

Ik ben er zeker van dat er van elk team wel iemand hier op Mixfight leest/post. Kunnen jullie even bij deze mensen van jullie team navragen of ze: 1) nog actief zijn in BJJ, 2) in Nederland zijn en 3) interesse hebben om - indien het goed georganiseerd wordt - op de grote tornooien waar ze met hun team naartoe gaan (of die ze zelf organiseren) zelf ook te vechten in een elite-klasse (bruin/zwart)?

En zo ja, onder welke voorwaarden?!

Misschien kunnen we dan dezelfde werkwijze toepassen als bij de lijst van de gekleurde gordels: deze lijst quoten, de "[ quote]" in het begin en "[ /quote]" op het einde van het bericht onmiddelijk verwijderen (zodat de lijst opnieuw gequote kan worden) en dan de info toevoegen.

Christophe
23-09-2009, 18:42
Bedankt voor je input amigo, maar probeer het even overzichtelijk te houden (met de nummertjes, je bent de nummertjes vergeten :p) en vraag even aan je actieve vechters of ze interesse hebben in competitie! Thanks! :thup:

FightingDutchman
23-09-2009, 18:55
Team Agua
Farid Ben Omar : zwarte band *** niet actief op toernooien ***
Farzin Karbalai-Sadegh: bruine band *** actief ***
Jasper vd Gaag: bruine band
Jessie Gibbs : bruine band *** actief ***
Joao Carneiro: bruine band
Remco Van Baardewijk: bruine band *** actief ***

Carlson Gracie Holland
Marcos Flexa: zwarte band
Daniël Bertina: bruine band

Mike's Gym
Jamalao: zwarte band

Ze Marcello
Juan Grizzo: zwarte band
Karim Orlandini: bruine band
Lennart Hoopman: bruine band *** vorig jaar in Ede nog actief ***
Lionel Cornelis: bruine band
Saki Petsetas: bruine band

Yamasaki Nederland
Mathieu Peters: zwarte band
Willem Peters: zwarte band
Hans Stringer: bruine band
Remco Rettob: bruine band

Tatsujin Dojo
Martijn de Jong: zwarte band

Gracie Barra / Pardoel Sports
Remco Pardoel: zwarte band
Jochem Branderhorst, bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in NL, 3) wil graag vechten op eender welk tornooi
Jordy Peute: bruine band: 1) actief als leraar, 2) in NL 3) Vecht zolang hij niet in het buitenland is voor toernooien of MMA op ieder NL's toernooi

Bad Boys Jiu Jitsu
Bart Creemers: bruine band
Bart Demaesschalck: bruine band
Marijke Vleeschouwers: bruine band

Sequana Academy
Benoit "Borracha" Zenthner: bruine band

Rickson Gracie Nederland
Harold Harder: bruine band

Macaco Gold Team / Weng Chun Amsterdam
Issaias Santos: bruine band

Exit-BJJ
Ken Van Gilbergen: bruine band
Maurice Goffart: bruine band
Wim Deputter: bruine band

Heb (ja met de nummertjes ;)) even de info voor Jordy toegevoegd....!

Vision
23-09-2009, 18:58
Team Agua
Farid Ben Omar : zwarte band *** niet actief op toernooien ***
Farzin Karbalai-Sadegh: bruine band *** actief ***
Jasper vd Gaag: bruine band
Jessie Gibbs : bruine band *** actief ***
Joao Carneiro: bruine band
Remco Van Baardewijk: bruine band *** actief ***

Carlson Gracie Holland
Marcos Flexa: zwarte band
Daniël Bertina: bruine band

Mike's Gym
Jamalao: zwarte band

Ze Marcello
Juan Grizzo: zwarte band
Karim Orlandini: bruine band
Lennart Hoopman: bruine band *** vorig jaar in Ede nog actief ***
Lionel Cornelis: bruine band
Saki Petsetas: bruine band

Yamasaki Nederland
Mathieu Peters: zwarte band
Willem Peters: zwarte band
Hans Stringer: bruine band
Remco Rettob: bruine band

Tatsujin Dojo
Martijn de Jong: zwarte band

Gracie Barra / Pardoel Sports
Remco Pardoel: zwarte band
Jochem Branderhorst, bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in NL, 3) wil graag vechten op eender welk tornooi
Jordy Peute: bruine band: 1) actief als leraar, 2) in NL 3) Vecht zolang hij niet in het buitenland is voor toernooien of MMA op ieder NL's toernooi

Bad Boys Jiu Jitsu
Bart Creemers: bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in België, 3) wil graag vechten op de meeste tornooien
Bart Demaesschalck: bruine band: 1) actief aan het trainen, 2) in Brazilië voor onbepaalde tijd, 3) vecht geen tornooien in Benelux
Marijke Vleeschouwers: bruine band: 1) actief aan het trainen, 2) continue in België, 3) vecht op grote tornooien als er tegenstanders zijn

Sequana Academy
Benoit "Borracha" Zenthner: bruine band

Rickson Gracie Nederland
Harold Harder: bruine band

Macaco Gold Team / Weng Chun Amsterdam
Issaias Santos: bruine band

Exit-BJJ
Ken Van Gilbergen: bruine band
Maurice Goffart: bruine band
Wim Deputter: bruine band


Het zijn er toch heel wat hé (31 om precies te zijn), daar moet toch een categorie uit te halen zijn.

Ik ben er zeker van dat er van elk team wel iemand hier op Mixfight leest/post. Kunnen jullie even bij deze mensen van jullie team navragen of ze: 1) nog actief zijn in BJJ, 2) in Nederland of België zijn en 3) interesse hebben om - indien het goed georganiseerd wordt - op de grote tornooien waar ze met hun team naartoe gaan (of die ze zelf organiseren) zelf ook te vechten in een elite-klasse (bruin/zwart)?

En zo ja, onder welke voorwaarden?!

Misschien kunnen we dan dezelfde werkwijze toepassen als bij de lijst van de gekleurde gordels: deze lijst quoten, de "[ quote]" in het begin en "[ /quote]" op het einde van het bericht onmiddelijk verwijderen (zodat de lijst opnieuw gequote kan worden) en dan de info toevoegen.

mdk
23-09-2009, 19:00
Team Agua
Farid Ben Omar : zwarte band : 1) actief als leraar, 2) in NL, 3)...
Farzin Karbalai-Sadegh: bruine band : 1) actief als leraar/vechter, 2) in NL, 3)...
Jasper vd Gaag: bruine band : 1) actief op training, 2) in NL, 3)...
Jessie Gibbs : bruine band : 1) actief als leraar/vechter, 2) in NL, 3)...
Joao Carneiro: bruine band
Remco Van Baardewijk: bruine band : 1) actief als leraar/vechter, 2) in NL, 3)...

Carlson Gracie Holland
Marcos Flexa: zwarte band
Daniël Bertina: bruine band

Mike's Gym
Jamalao: zwarte band

Ze Marcello
Juan Grizzo: zwarte band : 1) actief als leraar, 2) in België, 3)...
Karim Orlandini: bruine band
Lennart Hoopman: bruine band : 1) actief op training, 2) in NL, 3)...
Lionel Cornelis: bruine band
Saki Petsetas: bruine band

Yamasaki Nederland
Mathieu Peters: zwarte band
Willem Peters: zwarte band
Hans Stringer: bruine band
Remco Rettob: bruine band

Tatsujin Dojo
Martijn de Jong: zwarte band

Gracie Barra / Pardoel Sports
Remco Pardoel: zwarte band
Jochem Branderhorst, bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in NL, 3) wil graag vechten op eender welk tornooi
Jordy Peute: bruine band

Bad Boys Jiu Jitsu
Bart Creemers: bruine band
Bart Demaesschalck: bruine band
Marijke Vleeschouwers: bruine band

Sequana Academy
Benoit "Borracha" Zenthner: bruine band

Rickson Gracie Nederland
Harold Harder: bruine band

Macaco Gold Team / Weng Chun Amsterdam
Issaias Santos: bruine band

Exit-BJJ
Ken Van Gilbergen: bruine band
Maurice Goffart: bruine band
Wim Deputter: bruine band


Het zijn er toch heel wat hé (31 om precies te zijn), daar moet toch een categorie uit te halen zijn.

Ik ben er zeker van dat er van elk team wel iemand hier op Mixfight leest/post. Kunnen jullie even bij deze mensen van jullie team navragen of ze: 1) nog actief zijn in BJJ, 2) in Nederland zijn en 3) interesse hebben om - indien het goed georganiseerd wordt - op de grote tornooien waar ze met hun team naartoe gaan (of die ze zelf organiseren) zelf ook te vechten in een elite-klasse (bruin/zwart)?

En zo ja, onder welke voorwaarden?!

Misschien kunnen we dan dezelfde werkwijze toepassen als bij de lijst van de gekleurde gordels: deze lijst quoten, de "[ quote]" in het begin en "[ /quote]" op het einde van het bericht onmiddelijk verwijderen (zodat de lijst opnieuw gequote kan worden) en dan de info toevoegen.

Christophe
23-09-2009, 19:03
Heb (ja met de nummertjes ;)) even de info voor Jordy toegevoegd....!

:thup: Mooi zo, lekker overzichtelijk ... thanks amigo! Weet je toevallig ook hoe het zit met the big guy himself?!

mdk
23-09-2009, 19:05
Sorry Christophe,

Heb de lijst bijgewerkt maar Vison heeft ook net een lijst geplaatst.
Heb geen tijd meer om ze samen te voegen want ik moet gaan trainen (en zolang ik nog geen blackbelt ben gaat dat voor lol!).

FightingDutchman
23-09-2009, 19:19
Team Agua
Farid Ben Omar : zwarte band: 1) actief als leraar, 2) in NL, 3)...
Farzin Karbalai-Sadegh: bruine band: 1) actief als leraar/vechter, 2) in NL, 3)...
Jasper vd Gaag: bruine band: 1) actief op training, 2) in NL, 3)...

Jessie Gibbs : bruine band: bruine band : 1) actief als leraar/vechter, 2) in NL, 3)...
Joao Carneiro: bruine band
Remco Van Baardewijk: bruine band: 1) actief als leraar/vechter, 2) in NL, 3)...

Carlson Gracie Holland
Marcos Flexa: zwarte band
Daniël Bertina: bruine band

Mike's Gym
Jamalao: zwarte band

Ze Marcello
Juan Grizzo: zwarte band: 1) actief als leraar, 2) in België, 3)...
Karim Orlandini: bruine band
Lennart Hoopman: bruine band: 1) actief op training, 2) in NL, 3)...
Lionel Cornelis: bruine band
Saki Petsetas: bruine band

Yamasaki Nederland
Mathieu Peters: zwarte band
Willem Peters: zwarte band
Hans Stringer: bruine band
Remco Rettob: bruine band

Tatsujin Dojo
Martijn de Jong: zwarte band

Gracie Barra / Pardoel Sports
Remco Pardoel: zwarte band
Jochem Branderhorst, bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in NL, 3) wil graag vechten op eender welk tornooi
Jordy Peute: bruine band: 1) actief als leraar, 2) in NL 3) Vecht zolang hij niet in het buitenland is voor toernooien of MMA op ieder NL's toernooi

Bad Boys Jiu Jitsu
Bart Creemers: bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in België, 3) wil graag vechten op de meeste tornooien
Bart Demaesschalck: bruine band: 1) actief aan het trainen, 2) in Brazilië voor onbepaalde tijd, 3) vecht geen tornooien in Benelux
Marijke Vleeschouwers: bruine band: 1) actief aan het trainen, 2) continue in België, 3) vecht op grote tornooien als er tegenstanders zijn

Sequana Academy
Benoit "Borracha" Zenthner: bruine band

Rickson Gracie Nederland
Harold Harder: bruine band

Macaco Gold Team / Weng Chun Amsterdam
Issaias Santos: bruine band

Exit-BJJ
Ken Van Gilbergen: bruine band
Maurice Goffart: bruine band
Wim Deputter: bruine band 1) Actief als leraar 2) in Belgie 3) Actief op toernooien

Het zijn er toch heel wat hé (31 om precies te zijn), daar moet toch een categorie uit te halen zijn.

Ik ben er zeker van dat er van elk team wel iemand hier op Mixfight leest/post. Kunnen jullie even bij deze mensen van jullie team navragen of ze: 1) nog actief zijn in BJJ, 2) in Nederland of België zijn en 3) interesse hebben om - indien het goed georganiseerd wordt - op de grote tornooien waar ze met hun team naartoe gaan (of die ze zelf organiseren) zelf ook te vechten in een elite-klasse (bruin/zwart)?

En zo ja, onder welke voorwaarden?!

Misschien kunnen we dan dezelfde werkwijze toepassen als bij de lijst van de gekleurde gordels: deze lijst quoten, de "[ quote]" in het begin en "[ /quote]" op het einde van het bericht onmiddelijk verwijderen (zodat de lijst opnieuw gequote kan worden) en dan de info toevoegen.

FightingDutchman
23-09-2009, 19:22
:thup: Mooi zo, lekker overzichtelijk ... thanks amigo! Weet je toevallig ook hoe het zit met the big guy himself?!

Heb de twee lijsten ff samengevoegd en tevens wat info van Wim teogevoegd. Misschien dat andere hier meer over weten maar dacht dat hij les gaf in belgie en heb hem afgelopen seizoen in Ede en op Tap or Snap gezien zonder de Gi. Met de Gi op de Brabo Challenge dus hij is ook actief op toernooien. Maar daar weet je zelf misschien meer over dan ik Christophe...!?

Wat betreft the big guy is een tijdje geleden een topic geweest dat hij zijn sportschool heeft verkocht. Meer details weet ik ook niet, sorry (ben maar een beginnende witte bander ;) en train voornamelijk in limburg bij Jordy en kan helaas niet iedere week richting oss dus ben niet helemaal up to date).

Mark105
23-09-2009, 20:32
Harald Harder heeft de zwarte band van Rickson Gracie volgens mij.

Christophe
23-09-2009, 20:39
Begint er al goed uit te zien, maar ik denk dat het beter is dat alleen mensen uit de desbetreffende teams claimen of een vechter van hun team bereid is op tornooien mee te draaien indien er een (of meerdere) elite-klasse(n) is (zijn).

Als ze hier zelf zouden reageren, zou het natuurlijk helemaal te gek zijn ... Wim, Ken, Remco, Remco, Remco, Willem, Mathieu, Hans, ...?! :D

Ik begrijp dat BJJ'ers van dat niveau meestal wel organisatorische of scheidsrechterlijke verplichtingen kunnen hebben die hen ervan weerhouden zelf actief mee te draaien, maar ik ben ervan overtuigd dat dat - mits een beetje organisatie en hulp van andere hogere banders - gemakkelijk opgelost kan worden.

Zo heeft bijvoorbeeld Jochem al meermaals aangegeven dat hijzelf (en hogere banden van zijn team) gerust op een ander tornooi willen helpen scheidsen indien hem dat gevraagd wordt. Erg cool van hem, en als meerdere zwarte/bruine banders die instelling hebben, gaan de verschillende tornooien héél wat vlotter verlopen (goede scheidsrechters zijn toch een cruciaal onderdeel van een tornooi) én hebben de zwarte/bruine banders ongetwijfeld de mogenlijkheid ook te vechten. :thup:

Christophe
23-09-2009, 20:41
Harald Harder heeft de zwarte band van Rickson Gracie volgens mij.

Dan zou het niet slecht zijn als iemand van Team Rickson Gracie Nederland dat even aanpast in de lijst met bruine en zwarte banders in Nederland en België! :rolleyes:

Jeru
24-09-2009, 00:06
Zou toch vreemd zijn als je stopt met wedstrijden als je een bruine of zwarte band hebt? Gaat dan juist leuk worden lijkt me....

Jochem
24-09-2009, 00:08
Is al een ander topic over Jeru :)

Jeru
24-09-2009, 00:12
Oh dan ga ik die even opzoeken :D
Moet wel bijblijven hier... mis veel zo.

JP
24-09-2009, 02:42
Team Agua
Farid Ben Omar : zwarte band: 1) actief als leraar, 2) in NL, 3)...
Farzin Karbalai-Sadegh: bruine band: 1) actief als leraar/vechter, 2) in NL, 3)...
Jasper vd Gaag: bruine band: 1) actief op training, 2) in NL, 3)...

Jessie Gibbs : bruine band: bruine band : 1) actief als leraar/vechter, 2) in NL, 3)...
Joao Carneiro: bruine band
Remco Van Baardewijk: bruine band: 1) actief als leraar/vechter, 2) in NL, 3)...

Carlson Gracie Holland
Marcos Flexa: zwarte band
Daniël Bertina: bruine band

Mike's Gym
Jamalao: zwarte band

Ze Marcello
Juan Grizzo: zwarte band: 1) actief als leraar, 2) in België, 3)...
Karim Orlandini: bruine band
Lennart Hoopman: bruine band: 1) actief op training, 2) in NL, 3)...
Lionel Cornelis: bruine band
Saki Petsetas: bruine band

Yamasaki Nederland
Mathieu Peters: zwarte band
Willem Peters: zwarte band
Hans Stringer: bruine band
Remco Rettob: bruine band

Tatsujin Dojo
Martijn de Jong: zwarte band

Gracie Barra / Pardoel Sports
Remco Pardoel: zwarte band
Jochem Branderhorst, bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in NL, 3) wil graag vechten op eender welk tornooi
Jordy Peute: bruine band: 1) actief als leraar, 2) in NL 3) Vecht zolang hij niet in het buitenland is voor toernooien of MMA op ieder NL's toernooi

Bad Boys Jiu Jitsu
Bart Creemers: bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in België, 3) wil graag vechten op de meeste tornooien
Bart Demaesschalck: bruine band: 1) actief aan het trainen, 2) in Brazilië voor onbepaalde tijd, 3) vecht geen tornooien in Benelux
Marijke Vleeschouwers: bruine band: 1) actief aan het trainen, 2) continue in België, 3) vecht op grote tornooien als er tegenstanders zijn

Sequana Academy
Benoit "Borracha" Zenthner: bruine band 1) Actief als leraar 2) in Belgie 3) zal competities draaien in 2009-2010

Rickson Gracie Nederland
Harold Harder: bruine band

Macaco Gold Team / Weng Chun Amsterdam
Issaias Santos: bruine band

Exit-BJJ
Ken Van Gilbergen: bruine band
Maurice Goffart: bruine band
Wim Deputter: bruine band 1) Actief als leraar 2) in Belgie 3) Actief op toernooien

Christophe
24-09-2009, 08:11
Zou toch vreemd zijn als je stopt met wedstrijden als je een bruine of zwarte band hebt? Gaat dan juist leuk worden lijkt me....
Lijkt mij ook, maar dan denken ook veel mensen dat ze aan prestige moeten inbinden als ze zouden verliezen op een wedstrijd. Ik denk dan: 1) niet meedoen is op voorhand verloren, en 2) zoals één van de Machado's al zei: "wil je goed worden in BJJ, leave your ego at the door"! ;)


Is al een ander topic over Jeru :)

Oh dan ga ik die even opzoeken :D
Moet wel bijblijven hier... mis veel zo.
Als je het wilt weten, hier is al het één en ander over verteld in het topic met de zwarte en bruine banders in België en Nederland.


Na deze thread 1 dag te hebben lopen, zijn de meest verwachte namen met de wil om te vechten al bekend. Hier kan volgens mij alvast al een leuke categorie mee gemaakt worden (ongeacht kleine gewichtsverschillen):

Mannen:
* Jochem Branderhorst, bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in NL, 3) wil graag vechten op eender welk tornooi
* Jordy Peute: bruine band: 1) actief als leraar, 2) in NL 3) Vecht zolang hij niet in het buitenland is voor toernooien of MMA op ieder NL's toernooi
* Bart Creemers: bruine band: 1) actief als leraar, 2) continue in België, 3) wil graag vechten op de meeste tornooien
* Benoit "Borracha" Zenthner: bruine band 1) Actief als leraar 2) in Belgie 3) zal competities draaien in 2009-2010
* Wim Deputter: bruine band 1) Actief als leraar 2) in Belgie 3) Actief op toernooien

Vrouwen:
* Marijke Vleeschouwers: bruine band: 1) actief aan het trainen, 2) continue in België, 3) vecht op grote tornooien als er tegenstanders zijn

Mij lijkt het persoonlijk het leukste als - zoals eerder al gezegd - het systeem van Grappling Ede gebruikt wordt, namelijk dat iedereen tegen iedereen vecht. Zo zijn deze heren - als deze groep als voorbeeld genomen wordt - al verzekerd van 4 gevechten. Het is dan misschien op de meeste tornooien tegen dezelfden, niemand zal me tegenspreken dat ze daar ongetwijfeld nog veel mee kunnen leren en dat het hen zal helpen motiveren hard(er) te trainen.

En ik denk dat - eens het de gewoonte is op elk tornooi dat er ook elite-categorieën zijn - er steeds meer bruine en zwarte banders zich geroepen zullen voelen ook te vechten! :thup:

Wim
24-09-2009, 14:24
Lijkt me cool! Mss een idee voor het eerst komende BJJ-tornooi in Amsterdam 'de Gi-challenge'...? :)

Christophe
24-09-2009, 16:17
Lijkt me cool! Mss een idee voor het eerst komende BJJ-tornooi in Amsterdam 'de Gi-challenge'...? :)

Ik vraag me af wat Remco van Team Agua - toch een erg technische competitie-vechter - er zelf van vindt. Ik weet dat hij die dag druk in de weer zal zijn om te zorgen dat alles vlot verloopt ... maar nadat de rest klaar is, kan hij toch wat meer ontspannen, even de teugels aan iemand anders geven en zich richten op zelf vechten. Het is allemaal perfect mogelijk, maar de wil moet er zijn.

En laten we eerlijk zijn, de elite-klasse zijn meer ervaren competitie.vechters, dus dat verloopt allemaal wat meer ontspannen. ;)

MDK, Cholitzu, ... vragen jullie even aan Remco (maar ook aan Jessie, Jasper en de andere hogere banders bij julllie) wat hij er van vindt?! Thanks! :thup:

Amazing James
24-09-2009, 16:46
Als ik in NL ben doe ik de meeste grote (europese) tournooien wel mee, omdat er op kleinere tournooien idd weinig deelnemers zijn in mijn klasse. Dit jaar waarschijnlijk de A'dam open en Dutch open. Hans S. heeft een druk MMA schema aan de hand daarvan doet hij BJJ tournooien mee of niet..

Christophe
24-09-2009, 17:26
Als ik in NL ben doe ik de meeste grote (europese) tournooien wel mee, omdat er op kleinere tournooien idd weinig deelnemers zijn in mijn klasse. Dit jaar waarschijnlijk de A'dam open en Dutch open. Hans S. heeft een druk MMA schema aan de hand daarvan doet hij BJJ tournooien mee of niet..

Bedankt voor je antwoord Remco, misschien kunnen jij en Hans een beetje op voorhand aangeven aan de organisator van een tornooi in Nederland of België of jullie in het land zijn en het in jullie schema past. Dan kan er - goed lang op voorhand - al een elite-klasse worden samengesteld en weten jullie dat jullie niet voor niets naar die competitie gaan. Je ziet dat er genoeg mensen interesse hebben om te rollen.

Zo geef je aan dit jaar te willen vechten op de Amsterdam Open en de Dutch Open. Laten we de koe bij de horens vatten, en de elite-vechters voor deze tornooien beginnen op te lijsten:


Wil vechten op de Amsterdam Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* ...
* ...

Wil vechten op de Dutch Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* ...
* ...


Zo heren, vul het lijstje maar aan. Bij voorkeur de vechters zelf, maar als die zich niet op Mixfight.nl voortbewegen kan het ook iemand van hun team zijn (na navraag bij de vechter zelf uiteraard)! En aangezien we "eer" en "respect" allemaal hoog in het vaandel dragen zet iemand natuurlijk pas zijn naam als hij zeker weet dat hij er alles voor zal doen aanwezig te zijn. ;)

Nog een vraagje voor jou Remco: wat vind je trouwens van het voorstel om de elite-klasse à la Grappling Ede te laten vechten, namelijk dat je alle bruine en zwarte competitie-vechters opdeelt in categorieën van ongeveer 4 à 6 man en iedereen tegen iedereen laat uitkomen binnen een categorie?! Zo ben je verzekerd van een aantal partijen lekker rollen. ;)

Jochem
24-09-2009, 21:34
Wil vechten op de Amsterdam Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg
* Willem Peters - paarse band ongeveer 85 kg (Willem doet wel mee in paars en bruin. Hoef ik niet eens te vragen :))

Wil vechten op de Dutch Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg
* Willem Peters - paarse band ongeveer 85 kg (Willem doet wel mee in paars en bruin. Hoef ik niet eens te vragen :))

Christophe
24-09-2009, 21:54
Wil vechten op de Amsterdam Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg
* Willem Peters - paarse band ongeveer 85 kg (Willem doet wel mee in paars en bruin. Hoef ik niet eens te vragen :))

Wil vechten op de Dutch Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg
* Willem Peters - paarse band ongeveer 85 kg (Willem doet wel mee in paars en bruin. Hoef ik niet eens te vragen :))

:D Cool! Ik ben benieuwd wie de volgende is.

Ook vet van Willem, maar eerst eens zien of we geen categorie met enkel bruin en zwart kunnen vullen. Want dat is uiteindelijk toch de bedoeling! Jochem, check jij ook eens bij Jordy en Frans of we ze niet kunnen toevoegen aan dit lijstje? En ook aan jou de vraag wat je ervan zou vinden als je tegen iedereen moet (zoals in Grappling Ede)?

Jochem
24-09-2009, 21:58
je weet toch. Hoe meer partijtjes hoe beter. En ik denk dat willem het meerdere bruine banders moeilijk maakt. zo niet ervan wint. Ik spreek uit ervaring :)

Christophe
24-09-2009, 22:15
je weet toch. Hoe meer partijtjes hoe beter.
:thup: Daar was ik al zo goed als zeker van, maar ik moest het toch even vragen! Je hebt de echte BJJ-mentaliteit: vechten AUB, en hoe meer hoe liever! :thup:



En ik denk dat willem het meerdere bruine banders moeilijk maakt. zo niet ervan wint. Ik spreek uit ervaring :)
Ik ben zeker dat Willem het erg goed zou doen, ik vrees alleen dat als er ook paarse banders meedoen, het sommige bruine en/of zwarte gordels ervan kan weerhouden mee te doen. Verliezen van een zwarte/bruine bander is gemakkelijker te verkroppen dan verliezen van een paarse bander, ook al is het een belofte zoals Willem.

Aangezien Willem zowiezo al kan vechten in zijn eigen categorie, stel ik voor om dit initiatief exclusief bruin/zwart te houden. Om eerlijk te zijn, ik herinner me de tijd dat er op tornooien zo weinig paarse banders waren dat elite paars, bruin en zwart was. Als we het nu op bruin en zwart houden, kunnen we dromen van de tijd dat er op elk tornooi ook gewoon een aparte klasse voor bruin en eentje voor zwart is! :thup:

Dus nogmaals, iedereen met een bruine of zwarte band: meld je aan! :D

cholitzu
24-09-2009, 23:24
:thup:
Aangezien Willem zowiezo al kan vechten in zijn eigen categorie, stel ik voor om dit initiatief exclusief bruin/zwart te houden. Om eerlijk te zijn, ik herinner me de tijd dat er op tornooien zo weinig paarse banders waren dat elite paars, bruin en zwart was. Als we het nu op bruin en zwart houden, kunnen we dromen van de tijd dat er op elk tornooi ook gewoon een aparte klasse voor bruin en eentje voor zwart is! :thup:

Dus nogmaals, iedereen met een bruine of zwarte band: meld je aan! :D


Ik vind het opzich een leuk idee Christophe, zou het graag willen zien, en ik wil niet doomdenken, maar als je kijkt naar de lijst zwarte banders, en dan nagaat wie van hun aan competitions meedoen, vermoed ik dat de elite bruin/zwart op deze manier alleen uit bruin gaat bestaan.



Zwarte band
F
Farid Ben Omar (Team Agua)
Flexa (Flexa / Carlson Gracie Holland)

J
Juan Grizzo (Ze Marcello)

M
Matthieu Peeters (Yamasaki Nederland)
Martijn de Jong (Tatsujin Dojo)

R
Remco Pardoel (Gracie Barra / Pardoel Sports)

W
Willem Peeters (Yamasaki Nederland)





Denk dat er in de volgende lichtingen zwarte banders veel meer competitie vechters zitten. Dus misschien dat jou idee meer iets is voor 2010.
Je bent de tijd ver voorruit ;)

Maar nogmaals ik vind het een leuk idee en zal ook wel meehelpen waar ik kan, just let me know hermano!

Christophe
25-09-2009, 16:38
Ik vind het opzich een leuk idee Christophe, zou het graag willen zien, en ik wil niet doomdenken, maar als je kijkt naar de lijst zwarte banders, en dan nagaat wie van hun aan competitions meedoen, vermoed ik dat de elite bruin/zwart op deze manier alleen uit bruin gaat bestaan.



Zwarte band
F
Farid Ben Omar (Team Agua)
Flexa (Flexa / Carlson Gracie Holland)

J
Juan Grizzo (Ze Marcello)

M
Matthieu Peeters (Yamasaki Nederland)
Martijn de Jong (Tatsujin Dojo)

R
Remco Pardoel (Gracie Barra / Pardoel Sports)

W
Willem Peeters (Yamasaki Nederland)





Denk dat er in de volgende lichtingen zwarte banders veel meer competitie vechters zitten. Dus misschien dat jou idee meer iets is voor 2010.
Je bent de tijd ver voorruit ;)

Maar nogmaals ik vind het een leuk idee en zal ook wel meehelpen waar ik kan, just let me know hermano!


Je hebt een punt, al weet ik zeker dat Willem Peeters (Yamasaki) graag vecht, dus hem zie ik nog wel deelnemen. Het blijft wachten op een reactie van hem en/of zijn broer.

Verder is Juan Grizzo ook nog jong genoeg om deel te nemen, maar voor de rest zie ik ook niet in wie er nog zou meedoen. Al zou het cool zijn als Martijn de Jong ook (terug) in actie schiet! ;)

Ik denk dat het in het begin vooral belangrijk is dat er - mits wat extra organisatie vooraf - op ieder tornooi van formaat gewoon een elite-categorie is, zodat bruine en zwarte banders de mogenlijkheid hebben een paar partijen tegen andere bruine en zwarte banders te draaien. Het gaat toch allemaal om de ervaring, niet?! Ik ben er van overtuigd dat er genoeg willen vechten, maar dat ze nu gewoon vermoeden dat het niet kan en dat het daarom niet gebeurt.

En eens de bal aan 't rollen is, krijgen er vast meer bruine (en zwarte) banders zin om mee te doen. Maurice Goffart, Jordy Peute en Remco Van Baardewijck hebben hun categorie, en daar kunnen vast nog een paar (lichtere) vechters bij.

Ik denk dat het aanvankelijk vooral belangrijk is het bij bruin/zwart te houden, en iedereen persoonlijk uit te nodigen om zo vooraf een categorie samen te stellen. Zoals we nu aan 't doen zijn voor de Amsterdam Open en de Dutch Open.

Bedankt dat je hieraan wil meehelpen Cholitzu. Het zou leuk zijn als je de categorie op de Amsterdam Open laat draaien als we er interesse genoeg voor hebben. Wat denk je: 4 à 5 man is voldoende om het door te laten gaan?!

Wim
26-09-2009, 17:47
Wil vechten op de Amsterdam Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg
* Willem Peters - paarse band ongeveer 85 kg (Willem doet wel mee in paars en bruin. Hoef ik niet eens te vragen :))
* Wim Deputter - bruine band, -73 kg

Wil vechten op de Dutch Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg
* Willem Peters - paarse band ongeveer 85 kg (Willem doet wel mee in paars en bruin. Hoef ik niet eens te vragen :))[/quote]
* Wim Deputter - bruine band, -73 kg

Christophe
02-10-2009, 18:56
Wil vechten op de Amsterdam Open (25 oktober 2009)
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg
* Wim Deputter - bruine band, -73 kg
* Bart Creemers - bruine band, ongeveer 82 kg.
*
*

Wil vechten op de Dutch Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg.
* Wim Deputter - bruine band, -73 kg.
* Bart Creemers - bruine band, ongeveer 82 kg.
*
*

Ik heb even Willem Peeters (paars) verwijderd, en Bart Creemers - die deze week bij mij op bezoek was en zei dat hij graag wou vechten - toegevoegd. Hij vond het idee om het systeem van Ede te gebruiken trouwens erg goed. Zo kunnen hogere gordels toch enkele partijen draaien en zich beter voorbereiden op de grotere (internationale) tornooien waar ze ook meerdere partijen moeten vechten!

Ik ben benieuwd wie de eerste zwarte gordel zal zijn die zich in dit lijstje toevoegt. Jessie Gibs?!

FightingDutchman
04-10-2009, 21:40
Wil vechten op de Amsterdam Open (25 oktober 2009)
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg
* Wim Deputter - bruine band, -73 kg
* Bart Creemers - bruine band, ongeveer 82 kg.
* Jordy Peute - bruine band, 65 kg
*

Wil vechten op de Dutch Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg.
* Wim Deputter - bruine band, -73 kg.
* Bart Creemers - bruine band, ongeveer 82 kg.
*
*

Ik heb even Jordy Peute toegevoegd voor de Amsterdam open, hij staat ook al ingeschreven als het goed is. Wat betreft de Dutch open weet ik eigenlijk niet...

cholitzu
05-10-2009, 00:41
Ik ben benieuwd wie de eerste zwarte gordel zal zijn die zich in dit lijstje toevoegt. Jessie Gibs?!


Klopt, Gibbs doet aan alle twee mee, hij heeft volgens mij nog nooit overgeslagen!!

Christophe
05-10-2009, 06:09
Klopt, Gibbs doet aan alle twee mee, hij heeft volgens mij nog nooit overgeslagen!!
Cool, staat genoteerd! Dat betekend dus ook dat de categorie alvast verzekerd is voor de Amsterdam Open, of neem ik dat even te snel aan?! ;)

Het zou handig zijn - en dan vooral voor de vechters uit het lijstje - om zeker te weten dat dit door gaat, dus als jij en/of Remco dit even kunnen bevestigen, zou het helemaal te gek zijn. :thup:

Voel je ook vrij Jessie's gewicht aan te passen, en eventueel Remco aan het lijstje toe te voegen. ;)


Wil vechten op de Amsterdam Open (25 oktober 2009)
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg
* Wim Deputter - bruine band, -73 kg
* Bart Creemers - bruine band, ongeveer 82 kg.
* Jordy Peute - bruine band, 65 kg
* Jessie Gibbs - zwarte band, 130 kg?!
*
*

Wil vechten op de Dutch Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg.
* Wim Deputter - bruine band, -73 kg.
* Bart Creemers - bruine band, ongeveer 82 kg.
* Jessie Gibbs - zwarte band, 130 kg?!
*
*

Christophe
05-10-2009, 22:14
Bert (BBC) gaat even checken bij JP Grizzo (zwarte band, Zé Marcello België) of hij ook geen zin heeft om zich bij het lijstje te voegen voor de Amsterdam Open. :thup:

FightingDutchman
05-10-2009, 22:57
Wil vechten op de Amsterdam Open (25 oktober 2009)
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg
* Wim Deputter - bruine band, -73 kg
* Bart Creemers - bruine band, ongeveer 82 kg.
* Jordy Peute - bruine band, 65 kg
* Jessie Gibbs - zwarte band, 130 kg?!
*
*

Wil vechten op de Dutch Open (datum):
* Remco Rettob - bruine band, ongeveer ... kg.
* Jochem Branderhorst - Bruine band ongeveer 90 kg.
* Wim Deputter - bruine band, -73 kg.
* Bart Creemers - bruine band, ongeveer 82 kg.
* Jordy Peute - bruine band, 65 kg
* Jessie Gibbs - zwarte band, 130 kg?!
*
*

Heb Jordy Peute inmiddels ook aan de Dutch open toegevoegd!

ijsblok
05-10-2009, 23:02
Jessie is behoorlijk afgevallen en weegt 109 kg. Bepaalt geen 130 dus!

cholitzu
05-10-2009, 23:56
Jessie is behoorlijk afgevallen en weegt 109 kg. Bepaalt geen 130 dus!


Christophe zit in mexico, daar kijken ze niet op een paar kilo..;)

Christophe
06-10-2009, 01:17
Jessie is behoorlijk afgevallen en weegt 109 kg. Bepaalt geen 130 dus!
Toen ik - een hele tijd geleden - tegen hem vocht woog hij rond de 130 kg. Aangezien ik dat trauma nog volop aan het verwerken ben hoop ik dat deze verkeerde voorstelling van Jessie's huidige gewicht mij vergeven kan worden! ;)


Christophe zit in mexico, daar kijken ze niet op een paar kilo..;)
True, true ... maar merk ook de "?!" op die ik erbij had gezet, om aan te geven dat ik het niet goed wist.

Enne Cholitzu, kan je even bevestigen dat deze categorie doorgaat op de Amsterdam Open en of dit met het klassieke KO-systeem zal gebeuren of met het systeem van Grappling Ede (zodat iedereen tegen iedereen moet)?!

Christophe
06-10-2009, 21:03
Enne Cholitzu, kan je even bevestigen dat deze categorie doorgaat op de Amsterdam Open en of dit met het klassieke KO-systeem zal gebeuren of met het systeem van Grappling Ede (zodat iedereen tegen iedereen moet)?!

Patrick, ik vergis me toch niet als ik denk dat jij deel uit maakt van de organisatie van de Amsterdam Open, toch?!

Kan je me - buiten een antwoord op bovenstaande vragen - ook even laten weten of er al inschrijvingen zijn van buitenlandse (franse, duitse, ...) teams, en zo ja, van welke teams? Dan zal ik hen wel even proberen te contacteren om te vragen of ze geen bruine/zwarte banders hebben die hierin geïnteresseerd zijn! ;)

Alvast bedankt! :thup:

cholitzu
06-10-2009, 21:59
Patrick, ik vergis me toch niet als ik denk dat jij deel uit maakt van de organisatie van de Amsterdam Open, toch?!

Kan je me - buiten een antwoord op bovenstaande vragen - ook even laten weten of er al inschrijvingen zijn van buitenlandse (franse, duitse, ...) teams, en zo ja, van welke teams? Dan zal ik hen wel even proberen te contacteren om te vragen of ze geen bruine/zwarte banders hebben die hierin geïnteresseerd zijn! ;)

Alvast bedankt! :thup:



Helaas wel Christophe, Ik houd me niet bezig met de organisatie. Er zijn al een hoop inschrijvingen uit inderdaad frankrijk brazil, duitsland UK etc binnen zoals hbn boven al had vermeld.
Kan het voor je doorgeven, maar ik vermoed dat iig deze Amsterdam Open niet veranderd.

HBN had in een andere topic al aangegeven dat er wel een white belt only tournooi komt in 2010.

Christophe
06-10-2009, 23:12
Helaas wel Christophe, Ik houd me niet bezig met de organisatie. Er zijn al een hoop inschrijvingen uit inderdaad frankrijk brazil, duitsland UK etc binnen zoals hbn boven al had vermeld.
Kan het voor je doorgeven, maar ik vermoed dat iig deze Amsterdam Open niet veranderd.

HBN had in een andere topic al aangegeven dat er wel een white belt only tournooi komt in 2010.

Ah ok, goed.

Wat bedoel je als je zegt dat deze A.O. iig niet veranderd?! Dat er geen elite-klasse zal zijn, of dat deze klasse niet met het systeem van Grappling Ede zal vechten.

Kan je me laten weten wie van HBN ik kan contacteren hieromtrent? Ik denk dat de vechters die zich hebben opgegeven in het lijstje het recht hebben asap te weten of dit door zal gaan of niet.

cholitzu
07-10-2009, 01:25
[email protected]

a*kansei
07-10-2009, 18:03
Op 20 maart 2010 worden er in België eveneens de Europese Selecties georganiseerd voor de world prof. bjj cup, waarvan de finales worden gehouden in Abu Dhabi.

Hiervoor worden mensen uit heel Europa verwacht, waaronder inderdaad een hele hoop bruine en zwarte gordels.

Nadeel is wel dat de paarse, bruine en zwarte banden inderdaad 1 groep vormen, niet omdat wij dit zo willen, maar omdat alle Trials op dezelfde manier moeten worden georganiseerd.

50 euro voor deelname is meer dan een gemiddeld toernooi, maar nog steeds minder dan de Europese kamoioenschappen in Portugal en bovendien krijgt elke winnaar zijn ticket+hotel+deelname betaald, naast sponsoring voor elke podiumplaats door Atama.

Dus kort samengevat zou dit toch zeker de moeite moeten zijn voor de hogere banden!

Ik kan van Juan grizzo nog zeggen dat hij wel meedoet met de internationale toernooien, waar er tegenstanders zijn, dus denk wel dat ie meedoet als er lokaal een initiatief wordt gelanceerd.

Jochem
07-10-2009, 18:49
dus als ik even mijn blauwe band omknoop. ziet er een kans in dat ik gratis op vakantie kan?

FightingDutchman
07-10-2009, 18:54
dus als ik even mijn blauwe band omknoop. ziet er een kans in dat ik gratis op vakantie kan?

Ik denk dat dat wat protesten van overige deelnemers op zou roepen ;) gezien je aantoonbaar vorig jaar Europees kampioen paars bent geworden denk ik dat je niet veel kans hebt om daar mee weg te komen

Christophe
07-10-2009, 20:17
[email protected]
Thanks amigo!


Ik kan van Juan grizzo nog zeggen dat hij wel meedoet met de internationale toernooien, waar er tegenstanders zijn, dus denk wel dat ie meedoet als er lokaal een initiatief wordt gelanceerd.
Great, zo gauw ik de bevestiging heb van de organisatie van de Amsterdam Open, contacteer ik hem wel om te vragen of hij mee op het lijstje wilt! :thup:


dus als ik even mijn blauwe band omknoop. ziet er een kans in dat ik gratis op vakantie kan?
En ga jij de enige zijn die dit ingenieuze plannetje heeft?! ;)

Vision
07-10-2009, 23:39
Mijn pruik, opplakbaard, kleurlenzen en blauwe band liggen ook al klaar, lol :)