PDA

View Full Version : Rampage stopt met MMA



RayOmac
23-09-2009, 08:35
"Then this movie role came about that I have been trying to get for over a year & as soon as I found out I was close to getting it, I called Dana right away & asked to push the Memphis fight back just a month or so. I told him what this movie role meant to me. I told him that I used to bond with my father watching the tv show as a kid when my parents where still married & it represents the memories I had with my father when we lived together. My dad became an alcohalic & addicted to drugs & we grew apart. But after my dad got his life back together, I was so proud of my dad & I told him I would always take care of him in the future & make him proud of me. My dad & I are still very big fans of the show & I am basically doing this for the childhood memories I had spending time in front of the tv with my dad. Dana went on the internet & mocked me because of that & I still did nothing. Dana & I finally talked & we made up & then after that he went back on the internet & said some bullshit & he was talking bad about the movie when information is not even supposed to be released & talking about payments which is not even true could really hurt my future acting career, which could very well last longer than my fighting career. I'm not like Randy Couture. My body has been getting so many different injuries that I wont be able to fight until my forties & neither do I want to fight that long. So I feel like my second career could be in jeopardy.. so I'm done fighting. I've been getting negative reviews from the dumb ass fans that don't pay my bills or put my kids though college. So I'm hanging it up. I'm gonna miss all my loyal fans but hopefully they'll follow me to my new career & I will gain more loyal fans along the way. & all you hater fans out there can kiss my big black hairy ass! & anybody that don't like what I just said can come try to kick my ass!"


http://www.rampage-jackson.com/profiles/blogs/im-done-fighting (http://anonym.to/?http://www.rampage-jackson.com/profiles/blogs/im-done-fighting)

Mickey
23-09-2009, 08:42
Sow.. Daar is geen woord chinees bij. Volle begrip voor zn reactie.

new_world_order
23-09-2009, 08:46
ahh man, wel gaar hoor. Ik vind Rampage echt de bom. Denk dat ie nog heel wat leuke partijen had neer kunnen zetten.

begrijpelijke actie though..

FightingDutchman
23-09-2009, 08:57
Jammer! Had eigenlijk liever gezien dat hij die partij tegen Rashad nog had gevochten omdat het een vette partij zou zijn geweest en omdat Rashad nu natuurlijk weer een big ass mouth krijgt: He was afraid of me bla bla bla....

Ivo C.
23-09-2009, 09:05
Hard to belive...

Jarno
23-09-2009, 09:06
Jammer! Had eigenlijk liever gezien dat hij die partij tegen Rashad nog had gevochten omdat het een vette partij zou zijn geweest en omdat Rashad nu natuurlijk weer een big ass mouth krijgt: He was afraid of me bla bla bla....

QFT

dirk5
23-09-2009, 09:09
Die partij met Rashad zal contractueel toch nog wel gevochten moeten worden?

Tony
23-09-2009, 09:16
tja, als MMA fan moet ik zeggen "kut"... Rampage was een top knokker om te zien... punt.

En voor mijn gevoel heeft ie echt nog wel een jaar of 5 te gaan.

Maar los daarvan.. het is zijn lijf en zijn leven... dus respect voor zijn keuze.

JP
23-09-2009, 09:41
De hype rond de nieuwe TUF seizoen en dus de beef tussen Rashad en Rampage worden opeens minder exciting. Dana zal weer "blij" zijn.

RayOmac
23-09-2009, 09:57
Een tribute aan Rampage:



http://i34.tinypic.com/nd5xmd.gif

http://www.ufc-gifs.com/ufc96/rampage_knockdown.gif

http://i39.tinypic.com/2rqy22s.gif

http://i32.tinypic.com/2nru38.jpg

http://i30.tinypic.com/2lvgvvq.jpg

http://i31.tinypic.com/dvj8rt.jpg

http://i32.tinypic.com/110hqc7.jpg

http://i26.tinypic.com/29vm2a8.jpg

http://i27.tinypic.com/264l4rt.jpg

http://i31.tinypic.com/34etdhy.jpg

Djani
23-09-2009, 10:39
Hard to belive...

Yo Ivo, if you don't mind me asking because i see you posting in English for a while now. Where are you from?

Jochem
23-09-2009, 10:40
is die laatste niet randleman?

verder, perfect answer to danas bullshit

Djani
23-09-2009, 10:42
tja, als MMA fan moet ik zeggen "kut"... Rampage was een top knokker om te zien... punt.

En voor mijn gevoel heeft ie echt nog wel een jaar of 5 te gaan.

Maar los daarvan.. het is zijn lijf en zijn leven... dus respect voor zijn keuze.

x2.

Maar ik kan me ook wel weer voorstellen dat hij gewoon geen zin heeft om zich helemaal de tering in te trainen om de belt van Machida te pakken. Hij beseft zich vast ook wel dat dat fokking moeilijk is, dan is het makkelijk om te denken; ik heb die belt in pride & ufc toch al n keer gewonnen en dr zijn meer leuke dingen in het leven:D

Tony
23-09-2009, 10:57
plus.. wat verdiend rampage in de UFC? (los van sponsorgeld etc)

gemiddeld een 200.000 per gevecht... hij zal er zo'n 3 per jaar draaien. Dat maakt 600.000 dollar...

Wat kan hij verdienen als acteur in A-Team... ik denk heel wat miljoenen meer.

tom l
23-09-2009, 10:59
Nu ik Rampage's versie van de feiten lees heb ik al meer respect voor zijn beslissing. Toch blijf ik het als mma-fan klote vinden. Lijkt me overigens heel sterk dat we hem echt nooit meer in de ring zien...

Pepe the Ice-Murderer
23-09-2009, 11:02
Yo Ivo, if you don't mind me asking because i see you posting in English for a while now. Where are you from?


Ja dat vraag ik mij ook al een hele tijd af, want hij verstaat wel nederlands... keep it dutch bro! :thup:

Ontopic: Rampage is een rare jongen, heerlijke vechter, maar altijd een rare jongen geweest... Maar zoals al eerder vermeld, het is zijn keuze. Ik hoop alleen dat hij nog wel de octagon ingaat nadat hij zich realiseert dat hij in het dagelijkse leven niemand zomaar tegen de grond kan slammen :)

Pepe the Ice-Murderer
23-09-2009, 11:06
Eigenlijk vind ik het dus echt gezeik wat hij uitkraamt over die childhood memories en shit.

iedereen wil BA Baracus spelen! Dat was in de kleuterschool al zo.

int3nz0r
23-09-2009, 11:21
Heel jammer. Ik vond het altijd een spectaculaire vechter, vooral zijn slams waren echt mooi om te zien. Ik snap zijn keuze wel na al die bullshit van Dana op het interweb, er is meer in het leven dan alleen MMA, en er is ook meer geld te verdienen in het leven ;)

Wiseguy
23-09-2009, 11:40
Hij komt wel weer terug. Elke vechter gaat 3x met retirement.

tom l
23-09-2009, 11:42
Hij komt wel weer terug. Elke vechter gaat 3x met retirement.

Genki Sudo blijft (Kankerklote genoeg) de uitzondering die de regel bevestigd. :)

VDM
23-09-2009, 11:44
jammer, kvond het prachtig om hem bezig te zien

aan de andere kant, mss zien we hem wel terug na de mogelijke flop van the A team

mma gewijs is het ook beter om nu te stoppen dan om een crocopke te doen zodat iedereen er schande van spreekt

rampage is top en niemand kan hem iets wegnemen

Judas
23-09-2009, 12:00
Erg jammer, hij is altijd 1 van m'n favoriete vechters geweest. Kan hem verger geen ongelijk geven in zijn keuze.

Fasada
23-09-2009, 12:24
lekker voor Dana, altijd die grote bek, nu krijgt hij een keer de andere kant te zien en stopt de vechter gewoon, respect voor Jackson dat hij het gedrag van Dana niet accepteert en eieren voor z'n geld kiest...

Blijf het wel jammer vinden om eerlijk te zijn, one of my favorites....

amilster
23-09-2009, 12:35
een zwarte dag voor MMA :-P

Maar alle gekheid op een stokje ik zal hem missen zowel in de ring als daarbuiten was het een echte enterainer.
Een goede gast ook denk ik, ik heb van zijn vele interviews vaak plat gelegen van het lachen, jammer dat er een smaakmaker heen gaat.
Ik heb alle begrip voor zijn besluit (alsof hij dat nodig heeft) en hoop dat het hem verder goed afgaat!

Ivo C.
23-09-2009, 14:17
Ja dat vraag ik mij ook al een hele tijd af, want hij verstaat wel nederlands... keep it dutch bro! :thup:



Ja sam Hrvat
Rojen v Sloveniji
Aufgewachsen in Deutschland
en nu ben ik in Nederland ;)

Origin Croatia, born in Slovenia, grew up in Germany, living in NL...

On Topic:

Rampage is feeling misstreated by the UFC. You don't want to have unmotivated employees working for you nor do you want to work for a company that, in your opinion, doesn't threat you right.

Good decision for him, bad for us the fans...

Ivo C.
23-09-2009, 14:18
Btw...

CroCop = out...
Cung Le = out...
Rampage = out...
Frank Trigg (?) = (almost) out...

wie is de folgende?

guess2007
23-09-2009, 15:13
Denk dat we hem gerust nog in japan gaan zien.
Zal niet de eerste zijn die van gedachten veranderd nadat de bankreking leeg begint te raken.

Ivo C.
23-09-2009, 15:29
Now the dirty laundry is beeing washed in public...
First Randy Couture...he is back
Then Tito...he is back
now Rampage... he will be back....

123trisweat
23-09-2009, 16:02
ik zal wel de enige zijn maar ik ga hem niet missen. De partijen van de laatste 3 jaar hebben mij "technisch" niet echt kunnen boeien.

Sendur
23-09-2009, 17:01
Zeer spijtig, maar geef hem is ongelijk.

Guillermo
23-09-2009, 17:15
Respect!
Gewoon zeggen , fuck the money en je keuze maken. Dat zal Dana nooit begrijpen. Maar ja, het is Rampage zijn leven en hij mag doen wat hij wil. Respect!

Biiyen
23-09-2009, 18:22
Dat was te verwachten van Rampage :Huil Smiley: Hopelijk komt hij op zijn besluit terug :Smiley:.

kentaro
23-09-2009, 19:02
Echt jammer dat hij ermee kapt!!
maarja aan de ene kant wel te begrijpen als je alles zo leest...

Garcia
23-09-2009, 19:32
Ik zal zijn partijen tegen Wanderlei nooit vergeten.

Hoop dat hij ooit nog een keer terug komt.

ZakKa!
23-09-2009, 19:40
Ik kan het niet geloven. Als hij echt stopt, moet hij wel tegen Rashad vechten als afscheidspartij hoop ik. Hij bevestigd wel weer dat Dana een klootzak is.

T15Boxing
23-09-2009, 20:00
Ik hoop dat alles goed komt. Alle bullshit is niet nodig. Rampage is mn favoriete mmaer en ik wil em gewoon tegen Rashad en Machida zien.

Jeru
23-09-2009, 23:11
Joh, een paar jaar geleden was hij ineens een ander mens. Geen gepimp meer en volop in de Heer. Dat is toen ook weer bij gedraaid dus die staat gewoon weer in de kooi de komende 2 jaar hoor ;)

Djani
24-09-2009, 12:43
Ja sam Hrvat
Rojen v Sloveniji
Aufgewachsen in Deutschland
en nu ben ik in Nederland ;)

Origin Croatia, born in Slovenia, grew up in Germany, living in NL...

On Topic:

Rampage is feeling misstreated by the UFC. You don't want to have unmotivated employees working for you nor do you want to work for a company that, in your opinion, doesn't threat you right.

Good decision for him, bad for us the fans...

Bas sam mislio da si iz bivse jugoslavije, daarom vroeg ik het ook heheh.

ennehhhh....x2!

Marquis
24-09-2009, 12:47
Btw...

CroCop = out...
Cung Le = out...
Rampage = out...
Frank Trigg (?) = (almost) out...

wie is de folgende?

Yvel binnenkort IN :thup:

Ivo C.
24-09-2009, 12:59
Yvel binnenkort IN :thup:
Dat hope ik!

chief108
24-09-2009, 13:13
I like the way you're thinkin' M

Remco
24-09-2009, 13:51
Begrijpelijke stap, maar we zullen zien. Zeker een smaakmaker, maar in mijn ogen overschat. Hij staat nog altijd 2e op de LHW-ranking, ik schat hem lager in. Toch is het wel een vechter en heeft hij van indrukwekkende namen gewonnen de laatste jaren. Ik hoop dat het hem goed gaat en snap de stap wel om die film te doen al slaat het hele idee daarvan nergens op. There's only one Mr. T

Pepe the Ice-Murderer
24-09-2009, 17:26
een stukje meer achtergrond:


"The UFC has done a lot for me but I think I have done more for them. The UFC bought WFA to get my contract & they saved my life, so I felt loyal to them. They pushed me into a fight with Chuck Liddel even when I clearly stated I wasn't ready to fight for the belt because the American fans didn't know me but I took the fight and didn't complain & after I won the American fans booed me for the first time which changed the way I saw them & it hurt me deeply.

Then before I can even get out of the cage they announced that I was fighting Dan Henderson without even asking me. After I beat Dan Henderson, I made history in becoming the first undisputed champion in MMA but was never even given the pride belt in the cage & I was never promoted as the undisputed champ. Later Anderson Silva was.

Then they had me coach TUF season 7 and fight Forrest and the fight was very controversial & normally when a fight is that close & controversial there is normally an instant replay. I can name a couple of instances. Instead they offered me the Vanderlei Silva fight which I gladly accepted even though I know it was a very risky fight for me to take because of all the drama that was happening to me at the time. I fought that fight with a jaw injury and then a couple weeks later Dana called me and asked me to fight Rashad. For the first time I said no, I didn't want to fight because it was such short notice & I wouldn't have had a long break between camp. Dana talked me into fighting Rashad anyway but Rashad refused the fight and so I had to fight Jardine as a favor to the UFC instead of getting my belt back (which wasn't even worth it to me financially).

Then I reinjured my jaw in the fight with Vanderlei & Jardine. Frank Mir gets hurt so they wanted to switch my fight from UFC 100 to the fight Frank couldn't make it to but I couldn't fight cause I needed jaw surgury. So they give Machida the fight against Rashad & they told me they want me to coach TUF season 10 against Rashad. That's why I wanted Rashad to win so bad but when Rashad got knocked out I told them I wanted to fight Machida for the belt but Dana told me if I coach TUF against Rashad that I could fight Machida afterwards cause this was a different type of ultimate fighter show they were doing. After I signed the contract Dana then changes his mind & says I have to fight Rashad & even told me what to say in the press & so my fans think I was scared to fight Machida. After all that I still never complained & I did it all."


Het verschil tussen Japanse vechtsport-fans en Amerikanen is gigantisch groot, zo blijkt nog maar eens. Japanners zullen nooit een vechter uitjouwen, het is een heel andere culturele beleving. Respect the Far East! :thup:

PD_EC
24-09-2009, 17:55
Zeer spijtig, maar geef hem is ongelijk.

x2 hoop hem nog wel een keer terug te zien