PDA

View Full Version : Badr Hari & Remy Bonjasky



Mattie73
23-09-2009, 20:18
Ik weet niet of het een repost is! Goede actie van Badr Hari naar Remy Bonjasky toe.

http://www.youtube.com/v/KgaeqgoaLoQ&feature=channel

T15Boxing
23-09-2009, 20:27
Ja het blijft mooi om te zien.

ZakKa!
23-09-2009, 20:37
Thanks had hem nog niet gezien. Haha hoor Remy" Ik zou niet eens vechten, mijn knie was kapot he!" Leuk om te zien! Kan iemand verstaan wat er op het eind tegen Badr wordt gezegd en door wie?

woutjuh
23-09-2009, 20:57
Mooi had t nog niet gezien! Respect voor Badr...

Nightwalker
23-09-2009, 21:07
Jaa ik vind het ook een mooi gebaar van Badr Hari.. :):) Nou nu nog een keer tegenover elkaar staan en kijken wie de echte kampioen is...:):)

Arie
23-09-2009, 21:35
eh dan moeten ze 3 keer tegenover elkaar bstaan want remy heeft al 2 keer gewonnen. En ja, leeftijd gaat een rol spelen dus zo bijzonder is het niet als remy op een gegeven moment gaat verliezen van bad hari. Net als tegen peter, had hem wel tegen de jonge peter willen zien.Maar ja, blijft toch mooi zo'n bad hari die is even de vloer gaat schoonvegen. Want dat zie ik hem wel doen, vroeg of laat. Die gast is echt een bikkel, mooi om te zien vechten. Gaat tenminste door op de grond, lol. Nee, das vergeven, voor wat het waard is.

ZakKa!
23-09-2009, 21:46
De eerste keer heeft Remy naar mijn mening absoluut niet gewonnen. Ik heb de partij wel zeven keer gezien en elke keer zie ik Badr meer doen dan Remy. De tweede keer weten we allemaal wat gebeurd is.

Mattie73
23-09-2009, 21:51
De eerste keer heeft Remy naar mijn mening absoluut niet gewonnen. Ik heb de partij wel zeven keer gezien en elke keer zie ik Badr meer doen dan Remy. De tweede keer weten we allemaal wat gebeurd is.

X2

Arie
23-09-2009, 22:01
Ja je ziet badr wel meer doen dan remy, namelijk incasseren, de laatste ronde zat hij er helemaal door heen. Remy had hem helemaal beurs geschopt met kneppelharde lowkicks en begon hem zijn spel steeds meer op te dwingen.

En die tweede prtij. 8 tellen en badr wist weer geen raad met remy. Sterker nog remy wist hem zo klem te zetten opdat hij uitbaste in onbedwongen histerie!!

Remy is badr moeilijkste tegenstander op dit moment. Volgens mij denk je daar veel te makkelijk over.

marcelt
23-09-2009, 22:11
Waar gaat deze discussie over; Remy heeft 2x gewonnen en is 3x K1 champ.

marcelt
23-09-2009, 22:12
Ik weet niet of het een repost is! Goede actie van Badr Hari naar Remy Bonjasky toe.

http://www.youtube.com/v/KgaeqgoaLoQ&feature=channel

Zeker een goede actie. Als Remy wraak voor Badr neemt kan hij sportief zijn. Hoop dat hij het blijft.

Donjopie
23-09-2009, 22:13
Mooi gebaar !

ZakKa!
23-09-2009, 23:07
Ja je ziet badr wel meer doen dan remy, namelijk incasseren, de laatste ronde zat hij er helemaal door heen. Remy had hem helemaal beurs geschopt met kneppelharde lowkicks en begon hem zijn spel steeds meer op te dwingen.

Ga hem nog eens kijken en dit keer ECHT kijken. Remy was degene die stoten en trappen naar het lever moest incasseren. Badr heeft veel meer rake trappen en stoten uitgedeeld.


En die tweede prtij. 8 tellen en badr wist weer geen raad met remy. Sterker nog remy wist hem zo klem te zetten opdat hij uitbaste in onbedwongen histerie!!

Remy is badr moeilijkste tegenstander op dit moment. Volgens mij denk je daar veel te makkelijk over.

Ik denk er helemaal niet makkelijk over. Remy is inderdaad Badr's moeilijkste tegenstander. Daar heb je gelijk in, en ontken ik niet. Geen van beide vechters heeft voor mij 100 procent bewezen beter te zijn dan de ander. De eerste partij echter, was gewoon een blunder van de judges. Alle drie de commentaargevers van HDnet die er bovenop zaten waren het er niet mee eens waaronder Ernesto Hoost.

Arie
24-09-2009, 00:48
Nou Zakka ik heb nog eens gekeken. Maar remy had hem wel in de derde ronde. Dat zeiden de verslaggevers ook. alleen ze vonden dat niet genoeg voor een overwinning inderdaad. Ja moet ik nou hoost gaan tegenspreken, lijkt me betrekkelijk. :D

Dus volgens jouw knaagt er wat aan beide overwinningen. Mee eens, alleen ik vind wel dat remy het er alsnog beter vanaf heeft gebracht.

Ken je na gaan hoe gaaf ik deze partij vind, dat ik opnieuw de film kijk. Ook als Badr 1 keer wint is da groots , juist omdat ie 2 keer van m heeft verloren.

Guillermo
24-09-2009, 01:14
LoL @ Badr hari nutthuggers hier. Die eerste partij was Badr duidelijk gassed out. Helemaal geen lucht meer nadat hij keer op keer aan het beuken was op die dekking van Remy en gefrustreerd raakte.
Als je fan bent is het wel moeilijk objectief te blijven als je naar een partij kijkt maar het was gewoon duidelijk. Remy zijn defensieve stijl verdient niet de schoonheidsprijs maar scoren deed ie wel meer.

Arie
24-09-2009, 01:24
Nee nee nee, je gaat te snel. Kijk nog maar eens goed. Remy heeft m wel, maar al met al, over de wedstrijd genomen is het niet heel overtuigend. En dat Badr geen adem meer had; me eens. Maar de bel ging dus er was tijd voor rust. In de tussentijd kwam hij aan het einde nog een keer terug, wat de even geldende dominantie van remy wat nuanceerde :nerd2:

O ja, en waarom zou Hoost de ballen van Badr willen knuffelen, hij heeft 3 vrouwen dacht ik. rofl.

ZakKa!
24-09-2009, 02:46
LoL @ Badr hari nutthuggers hier. Die eerste partij was Badr duidelijk gassed out. Helemaal geen lucht meer nadat hij keer op keer aan het beuken was op die dekking van Remy en gefrustreerd raakte.
Als je fan bent is het wel moeilijk objectief te blijven als je naar een partij kijkt maar het was gewoon duidelijk. Remy zijn defensieve stijl verdient niet de schoonheidsprijs maar scoren deed ie wel meer.

Ik ben fan van beide heren, dus zeker objectief. Ik vind ook niet dat Badr overtuigend had gewonnen. Echter, de partij was OF een draw, of een winst voor Badr. Ik vond in ieder geval zeker dat Remy de winst niet verdiende.

@Arie, bedankt dat je de moeite nam om de partij nog een keer te zien. We zijn het nog steeds niet helemaal eens. Wel zijn we het met elkaar eens dat het erg close was. Ik geef je reps voor je objectiviteit :)

Osu,

Zakaria

Bobson
24-09-2009, 08:31
:D mooi! Maar nog liever zie ik ze nog eens knokken. Mijn geld op Hari.

simtekf1
24-09-2009, 09:14
Hebben ze mooi gefilmd, ook als dat spul naar beneden komt zetten en Badr daarna omhoog kijkt. (net een stuk uit een film hehe)

It all comes down to this one day?

ZakKa!
24-09-2009, 11:03
Hebben ze mooi gefilmd, ook als dat spul naar beneden komt zetten en Badr daarna omhoog kijkt. (net een stuk uit een film hehe)

It all comes down to this one day?

Ja zeker mooi gefilmd, Badr staat precies tussen de twee confettiexplosies in.

Darkness
24-09-2009, 11:14
Ik kan niet wachten als ze elkaar weer tegen komen in de RING!
War badr!

Muay Thai Elite
24-09-2009, 11:24
Is dit nou écht zo'n 'geweldig' gebaar van Hari? Het kwam nogal gedwongen over mijns inziens. Zo voor de camera's, bij een winst op Overeem (door wie Hari is geownd met een k.o.)... Bonjasky had zelf ook zoiets van, "ja dank je whatever"...

Illest
24-09-2009, 11:35
nou, nou....gedraagt ie zich voor 1 keer niet als een idioot.....is iedereen vol lof over hem.....

Bud S
24-09-2009, 11:46
nou, nou....gedraagt ie zich voor 1 keer niet als een idioot.....is iedereen vol lof over hem.....

zo zie je maar zelfs het een idioot zijn is betrekkelijk

joost
24-09-2009, 12:33
Oud filmpje wel.. maar er zullen vast een paar mensen zijn geweest die het nogn iet gezien hadden!

wel een oké actie na wat hij in de finals deed tegen bonjasky :D

Djani
24-09-2009, 12:36
zo hoort het, goed van badr

Rougemonkey
24-09-2009, 18:36
Sportief.

PD_EC
24-09-2009, 20:42
altijd mooi om te zien

int3nz0r
24-09-2009, 22:50
Badr, lieve jongen. Wel leuk om te zien.