PDA

View Full Version : Nog meer foto's Warriors of the North Drachten



target
24-09-2009, 20:40
Hallo iedereen,

Misschien nog leuk om even te bekijken; Nog een aantal foto's van het kickboksgala in drachten van 12 sept 2009.


Let op:
Het zijn er een heleboel, wees gewaarschuwd!

[Het zijn ook een heleboel foto's van dezelfde sportschool, maar daar kwam ik dan ook voor...]

misschien toch leuk om nog even te bekijken.


Warriors of the North part III, 12-09-2009 drachten (http://www.joopvisbeek.com/2009-09-12_warriors%20of%20the%20north/index.html)

LuckyBastard
24-09-2009, 21:48
leuke foto's en mooie site Joop!!

Ronald
24-09-2009, 22:03
Hele leuke foto's! Maarrrrrr... het zou nog leuker zijn als je ze hier ook even neer zou zetten :) ;)

target
24-09-2009, 22:20
@LuckyBastard:
Dank je! :lol:
Was mijn eerste keer 'foto's maken bij een wedstrijd'. Maar op zich vond ik ze nog wel aardig gelukt.

@Ronald:
Dank je.
Ik snap dat dat leuk zou zijn.
Echter...
Nu laad ik al mijn foto's in een programma 'optimaliseer' ze een beetje, kies de leuksten uit druk op een knop om er een presentatie van te maken.....

Om ze hier te posten moet ik ze één voor één omzetten naar een ander bestandstype en verkleinen naar acceptabel formaat voor dit forum, één voor één met een linkje ['IMG] ..... ['/IMG] hier posten....
Al met al kost me dat uren extra werk, vandaar dat ik het eerst zo even doe.
Ik hoop dat je dat begrijpt.

Ronald
24-09-2009, 23:35
Om ze hier te posten moet ik ze één voor één omzetten naar een ander bestandstype en verkleinen naar acceptabel formaat voor dit forum, één voor één met een linkje ['IMG] ..... ['/IMG] hier posten....
Al met al kost me dat uren extra werk, vandaar dat ik het eerst zo even doe.
Ik hoop dat je dat begrijpt.
Tuurlijk snap ik dat ;) (alhoewel het echt een stuk eenvoudiger kan trouwens). Bedankt voor de link in ieder geval :thup:

Effective
25-09-2009, 11:01
Thanks!!