PDA

View Full Version : Wie wint de K-1 WGP * SPOILER*



Wiseguy
26-09-2009, 15:09
Ik ga voor badr

knilles
26-09-2009, 15:10
Overeem of Bonjasky

Mephisto
26-09-2009, 15:16
Bonjasky, vanzelfsprekend eigenlijk...

abdel1991
26-09-2009, 15:18
badr hari.. no doubt

x2

spacebox
26-09-2009, 15:35
Mischien eerst maar ff de loting afwachten zo is het wel erg moeilijk te voorspellen

adenane
26-09-2009, 15:35
Ligt denk ik toch ook wel aan de loting....

ashi76
26-09-2009, 15:42
Ligt denk ik toch ook wel aan de loting....

Adane = correct.

Ik zie Badr namelijk niet van Alistair winnen.
Alistair zie ik geen 3 partijen winnen (blessuregevoelig).

Ik zet m'n vCash op Sem.

Omar.
26-09-2009, 15:45
Erg lastig!! maar ik hoop toch echt op Badr!!!

Karel
26-09-2009, 16:00
ligt idd aan de loting, lijkt wel een beetje rock-paper-scissors....
denk dat aerts er niet ver vanaf zat met zijn opmerking over schilt en het toernooi dus ga ook voor Schilt zolang de loting nog niet geweest is, al is hari wel de favoriet

Nightwalker
26-09-2009, 16:42
Badr Hari Warr !!!... Als Badr Hari zn hoofd koel houdt, dan wint hij de WGP grandprix 2009 !!

Kingster
26-09-2009, 17:22
Ewerton Texeira hoort wat mij betreft niet in dit rijtje thuis, toch had ik liever manhoef/githa in zijn plaats gezien.

Ik ga dan toch voor bonjasky.

Darkness
26-09-2009, 17:36
Badr hari natuurlijk!
x100

Omar.
26-09-2009, 18:23
Zo ongelooflijk jammer dat Mister K-1 himself er niet bij kon zijn in plaats van Teixera bijvoorbeeld! dan zou het plaatje echt compleet zijn!
Dan had je misschien wel de moeilijkste final 8 imo.

knift
26-09-2009, 18:33
B BBBadr BBBBBadr Hari denk ik hij is erg gebrand en heel erg goed hij heeft alles in huis om het helemaal te maken.

kickbets
26-09-2009, 18:34
Badr hari natuurlijk!
x100
x101 :D

iconian
26-09-2009, 18:34
Zo ongelooflijk jammer dat Mister K-1 himself er niet bij kon zijn in plaats van Teixera bijvoorbeeld! dan zou het plaatje echt compleet zijn!
Dan had je misschien wel de moeilijkste final 8 imo.

jah had teixera vs aerts en alistair vs singh gezet en de laatste 8 was echt goed gevuld:

aerts
overeem
bonjasky
karaev
JLB
hari
zimmerman
schilt

knift
26-09-2009, 18:35
en op een 1 of andere manier gun ik het ali o gewoon niet een beetje peter naar huis slaan grrrrrrrr ben er nog steeds vertieft van

el bastardo
26-09-2009, 18:36
Adane = correct.

Ik zie Badr namelijk niet van Alistair winnen.
Alistair zie ik geen 3 partijen winnen (blessuregevoelig).

Ik zet m'n vCash op Sem.
Niks aan toe te voegen...

Sendur
26-09-2009, 18:45
Ik ga dit jaar voor badr

Sendur
26-09-2009, 18:45
en op een 1 of andere manier gun ik het ali o gewoon niet een beetje peter naar huis slaan grrrrrrrr ben er nog steeds vertieft van

x2

aliendwurf
26-09-2009, 18:55
Overheem.

DannyvK
26-09-2009, 19:02
Is badr zijn hele harem op mixfight beland ofzo? Bonjasky, al geef ik Overeem en Schilt ook wel 'n kansje.. In ieder geval 'n nederlander hehe! ;)

mocro9
26-09-2009, 19:14
Adane = correct.

Ik zie Badr namelijk niet van Alistair winnen.
Alistair zie ik geen 3 partijen winnen (blessuregevoelig).

Ik zet m'n vCash op Sem.

in mijn ogen is Badr juist degene die van Alistair gaat winnen ;)

on: Badr wint denk ik (hoop ik) de k1 WGP 2009

simtekf1
26-09-2009, 20:05
Je kan nog zo veel voorspellen maar het zegt helemaal niks zolang je de line up niet weet.
Als Remy moet beginnen tegen Schilt ligt hij er weer uit, als hij tegen Badr moet dan is Badr waarschijnlijk weer het bokje, moet Badr tegen Schilt dan ga ik er vanuit dat het een herhaling word van Amsterdam.

Samengevat, het zegt nog helemaal geen ene fluit.

wrestler_nl
26-09-2009, 20:06
ik heb voor Bonjasky gestemd...

renamer
26-09-2009, 20:07
alistair gaat weer iemand in zijn zak schoppen en gaat verliezen tegenstander kan niet door..

aerts draait res partij en wint deze


aerts neemt hem me naar huis...

een gp zonder aerts is geen gp

micha
26-09-2009, 20:14
alistair gaat weer iemand in zijn zak schoppen en gaat verliezen tegenstander kan niet door..

aerts draait res partij en wint deze


aerts neemt hem me naar huis...

een gp zonder aerts is geen gp

Alistsir gaat slopen en winnen. dag aerts dag badr hallo alistair

renamer
26-09-2009, 20:23
dag sem dag errol dar ruslan dag alistair ;)

niet te partijdig denken he micha ;)

rafi
26-09-2009, 22:17
Je kan nog zo veel voorspellen maar het zegt helemaal niks zolang je de line up niet weet.
Als Remy moet beginnen tegen Schilt ligt hij er weer uit, als hij tegen Badr moet dan is Badr waarschijnlijk weer het bokje, moet Badr tegen Schilt dan ga ik er vanuit dat het een herhaling word van Amsterdam.

Samengevat, het zegt nog helemaal geen ene fluit.hier ben ik het helemaal mee eens. alles ligt aan de loting.

sikkwitttet
26-09-2009, 22:20
sem

mokumnised
26-09-2009, 23:33
Badr, maar iedereen die de 1e ronde tegen overeem moet heeft een probleem, dat is nu wel duidelijk. Schilt is altijd 1 van de favorieten, Remy's gameplan gaat niet werken tegen hem, tegen Sem moet je erin knallen.

Daarom Badr, Schilt en overeem Favoriet, met Badr als Topfavoriet.
Zeer grote kans dat er 2 GG vechters tegenover elkaar komen te staan in de 1e ronde, Schilt tegen Overeem lijkt me wel aardig (hoe gaan die 2 elkaar verassen?).

Nightwalker
27-09-2009, 00:32
Micha,

Je droomt teveel en ik blijf het zeggen Alistar stelt in mijn ogen niets voor... Het is gewoon eeen grote spierbundel met nauwelijks techniek.. En als je zo naar Badr Hari kijkt heeft hij ze beide !! Ik hoop diep uit mn hart dat Badr Hari koel blijft, als dat zo is dan gaat hij met de WGP belt naar huis..

Ik moet zeggen dat ik me wel hier vermaak !!:):)

Donjopie
27-09-2009, 03:42
alistair gaat weer iemand in zijn zak schoppen en gaat verliezen tegenstander kan niet door..

aerts draait res partij en wint deze


aerts neemt hem me naar huis...

een gp zonder aerts is geen gp
laten we het hopen !!!
Mr K1 moet erbij zijn

K1shop
27-09-2009, 03:43
na de loting plaats ik mijn vote :)

Pitbull.
27-09-2009, 04:09
Badr.... omdat het een marokkaan is..:cool2:

Gennep-Spitfire
27-09-2009, 09:32
Remy Bonjasky!

Conditioneel het beste.
Zijn techniek is geweldig en heeft een groot vechtershart.

En nou niet met zn allen weer gaan roepen van bla bla dubbele dekking zus, bla dekking zo , dekking bla bla.

aliendwurf
27-09-2009, 09:58
En toch vind ik Remy er vaak wat onbeholpen uitzien. Gister ook weer, hij wint dan wel, en terecht ook trouwens, maar ik mis toch de echte overtuiging.

Gennep-Spitfire
27-09-2009, 10:06
Denk dat dat kwam omdat hij een tornado van geweld aan de kant van Manhoef had verwacht (want zo vecht die altijd) en heeft daar flink wat uren aan voorbereiding aan besteed. Als je dan ineens een rustig bekeken Melvin tegenover je krijgt, hapert die knop van omschakelen in je kop misschien wel.
Maar toch genoeg punten binnengehaald en dan ben je gewoon de winnaar.

En dan hij niet mooi vocht gaf hij naderhand zelf toe, met excuses naar zijn fans en het publiek.

aliendwurf
27-09-2009, 10:11
Denk dat dat kwam omdat hij een tornado van geweld aan de kant van Manhoef had verwacht (want zo vecht die altijd) en heeft daar flink wat uren aan voorbereiding aan besteed. Als je dan ineens een rustig bekeken Melvin tegenover je krijgt, hapert die knop van omschakelen in je kop misschien wel.
Maar toch genoeg punten binnengehaald en dan ben je gewoon de winnaar.

En dan hij niet mooi vocht gaf hij naderhand zelf toe, met excuses naar zijn fans en het publiek.


Dat intervieuw heb ik gemist, en het maakt verder ook niet zo veel uit. Het was me wel eens vaker opgevallen, en dat vind ik jammer want hij kan ook heel goed spectaculair vechten, en dat is wat ik graag zie. Maargoed, ben iig blij dat-ie er bij is. Er staat straks een mooie line-up met Hari, Schilt, Bonjaski en Overheem als de grote favorieten.

Jeru
27-09-2009, 10:12
Ik hoop Badr, maar verwacht toch Schilt weer.

BJJrajawali
27-09-2009, 11:46
Ik zeg zoals er gister gevochten is: Alistair Overeem
Waarom: ik zou niet weten wie hem gister had kunnen verslaan.


Maar als iedereen in vorm is ga ik uiteindelijk voor Bonjasky.
Waarom: meest complete vechter! Een dekking/verdediging die staat als een huis en de beste puntenvechter.

Mephisto
27-09-2009, 13:06
Micha,

Je droomt teveel en ik blijf het zeggen Alistar stelt in mijn ogen niets voor... Het is gewoon eeen grote spierbundel met nauwelijks techniek.. En als je zo naar Badr Hari kijkt heeft hij ze beide !! Ik hoop diep uit mn hart dat Badr Hari koel blijft, als dat zo is dan gaat hij met de WGP belt naar huis..

Ik moet zeggen dat ik me wel hier vermaak !!:):)

Ik ben blij dat je je zo goed vermaakt, mooie van dit forum...

maar droom je zelf ook niet een beetje, ieder punt dat een forum lid inbrengt, ook als het niet over Badr gaat wil je teniet doen door iets over Badr te roepen.

Statistieken zijn vaak realistischer dan dromen en die laten zien dat Badr nog wel eens struikelt als het er op aan komt. (dit is dus geen verwijt maar een vaststelling van een feit, om je alvast gerust te stellen ik heb nu niets slechts gezegd over Badr en ik heb ook niet gezegd dat hij wel/niet de GP gaat winnen)

Ik weet ook niet welke partij Aerts vs. Overeem je hebt gezien gisteren maar ik denk dat Overeem heeft laten zien weldegelijk over een heel goede techniek te bezitten. Badr is absoluut atletischer maar Ali heeft al laten zien in hun eerste partij dat hij daar goed mee om kan gaan, Badr had toen geen antwoord op de kracht van Ali. Ben erg benieuwd wat er gebeurd als deze match-up weer ontstaat edit: (zie loting, die komt er wel)

De laatste 8 wordt superspannend met 4 serieze kanshebbers (Bonjasky, Schilt, Hari en Overeem) en (in mijn ogen) twee Dark Horses (Zimmerman en Karaev) De loting staat ondertussen in een andere topic dus laat die discussie daar plaatsvinden, maar er is een meer dan redelijke kans dat de vier favorieten het in de halve finale gaan uitmaken in mooie rematches en waar men kan gaan waarmaken wat er in dit topic allemaal is geroepen over de vechters.. (boy, ik kan echt niet wachten tot 5 december, op basis van de loting denk ik dat Schilt wel eens het laatst kan gaan lachen)

new_world_order
27-09-2009, 13:24
Badr wint van ruslan
Ali wint van ewerton
Sem wint van lebanner
Remy wint van errol

Badr wint van Ali
Remy wint van sem

Badr wint van remy

Badr new champ

PD_EC
27-09-2009, 13:28
remy bonjasky

Mephisto
27-09-2009, 13:30
@ New World Order: 10042 - 10000 = 42 is gelijk aan slecht voorspellend vermogen?

Ik hoop het voor je, ik gok zelf op een finale Sem vs. Ali waarbij ik Sem een licht voordeel geef (ervaren MMA vechter, zal zich niet zo makkelijk laten werpen en Ali komt graag dichtbij waar de knieën van Sem een voordeel zijn)

Mijn hart huilt dat Peter er niet bij is, ik hoop dat Bonjasky de titel pakt maar mijn verstand zegt dat een vierde titel voor Sem de beste mogelijkheid is...

Quato
27-09-2009, 17:03
Snap eerlijk gezegd niet dat mensen Remi nog een kans geven, zolang hij langs Sem moet. Hij heeft hun afgelopen 2 confrontaties niets laten zien en is zwaar overklast en daarbij kan hij zich niet aanpassen aan de aanvallende stijl, zoals Badr of Peter hebben gedaan. En als ie 't al kan, slaat Remi nog niet half zo hard en kan hem daarmee niet in de problemen brengen.

Ik denk met name dat de eerste pool erg zwaar wordt voor Badr, of Overeem om door te komen. Karaev is een vechter die minstens zo snel is als Badr (lijkt mij nu al de pot van de avond te worden, mits niet een van beide op een stoot loopt in het begin). Schat wel in dat Badr wint en daarna kunnen Badr en Overeem weer samen aan de bak.

Voor pool 2 schat ik in dat Sem wel van JLB moet kunnen winnen, hoewel dit ook een zware pot kan worden. JLB is alleen te klein om echt door te komen en Sem heeft uiteraard het psygologisch voordeel op basis van de afgelopen partijen tussen hun.
Remi wint wel van Errol, maar niet met gemak. Komt dus iig vermoeid uit de 1e ronde. Vervolgens mag ie tegen Schilt, waar hij nooit van z'n leven van gaat winnen.

Finale wordt dus Sem vs Badr/Overeem. Hoop eerlijk gezegd dat Sem Badr in de finale KO trapt. Is dat ook gelijk ff rechtgezet. :-)

Aarti
27-09-2009, 17:15
Bonjasky, al denk ik ook dat Overeem een hele goede kans maakt, ik heb de indruk dat Overeem nog mensen verrast. Ik heb een zeer grote fan van Remy, maar vond hem gister te afwachtend en niet geheel overtuigend winnen, dus ben benieuwd in de finale. Maar ik hoop ook wel een beetje Aerts...ik gun het hem zo......Hij wint een reservepartij van een een of andere Jap ofzo en er zal heus wel iemand geblesseerd raken....

Mike
27-09-2009, 17:20
ff offtopic vecht cyrill abidi nog wel eigenlijk?

MB667
27-09-2009, 17:55
Denk dat Badr Hari zich toch in KAraev gaat verslikken, hij kan de partij wel winnen maar dan komt hij er niet ongeschonden uit.

Aangezien Hari de enige niet gg vechter is die Schilt kan stoppen en dus naar mijn mening de finale niet haalt, ga ik dus voor Schilt

FightingDutchman
27-09-2009, 18:13
Ik denk dat het een leuke GP gaat worden!

Ook ff Offtopic: Traint Le Banner nou nog in Nederland voor de laatste 8? Dat zou Texeira de enige vechter maken die meedoet aan de laatste 8 en die niet in Nederland traint.... :eek:

T15Boxing
27-09-2009, 18:20
Badr Hari 1000000000%.
Hij is vrij veelzijdig en hij kan iedereen verslaan. Ruslan wordt nu geen probleem meer. Schilt is easy, alsof ie snoep van een baby afpakt. Remy heeft ie een aantal jaren terug al verslagen vind ik, hij moet gewoon actief zijn en dan heeft ie em. Die Overeem partij van vorig jaar was een fluke dus ook hij zou verliezen met KO.
Dit wordt zijn jaar:thup:

marcelt
27-09-2009, 18:23
Ben voor Bonjasky , maar gezien de loting gok ik op Alistair, mocht hij het niet worden denk ik Sem. Denk niet dat Badr langs Alistair komt.

Mephisto
27-09-2009, 18:29
Hij is vrij veelzijdig en hij kan iedereen verslaan.

Helemaal waar, alleen heeft het verleden laten zien dat de toppers hem ook kunnen verslaan.


Ruslan wordt nu geen probleem meer. Schilt is easy, alsof ie snoep van een baby afpakt.

Ik denk dat Badr van Karaev gaat winnen, Badr is sinds de laatste twee ontmoetingen bijhoorlijk wat zwaarder geworden zonder zijn snelheid en athletisch vermogen te verliezen. Schilt heeft een goed team om zich heen, die laat zich geen tweede keer de kaas van het brood eten. Wat Schilt in de Arena fout deed was dat hij ging meevechten en in een spelletje kwam waar Badr veel sterker is. Schilt vs. hari is nog geen uitgemaakte zaak.





Remy heeft ie een aantal jaren terug al verslagen vind ik, hij moet gewoon actief zijn en dan heeft ie em. Die Overeem partij van vorig jaar was een fluke dus ook hij zou verliezen met KO.

Voor zover ik me kan herinner had Badr al een down (een echte want hij protesteerde geen seconde) tegen en stond hij op punten achter voordat de pleuris uitbrak. Als de partij op dezelfde manier was uitgevochten was de titel ook voor Remy geweest.


Dit wordt zijn jaar:thup:

We hebben Bonjasky dit jaar veel te weinig gezien, in mijn beleving begint hij het toernooi met een achterstand. Als fan hoop ik natuurlijk dat hij gaat winnen en het mag duidelijk zijn dat hij de mogelijkheden bezit om die vierde titel te pakken. Maar hetzelfde geldt voor Schilt, Hari en voor Overeem.

adenane
27-09-2009, 19:36
Ok, Ewerton maakt geen schijn van kans tegen Overeem om de partij te winnen. Maar ik geloof niet dat Overeem totaal ongeschonden uit die strijd komt. Dat is dan weer een voordeel voor Hari, aangezien Karaev het lichtst is van iedereen en Badr theoretisch de minste blessures op loopt en hij het langst heeft om te herstellen. Le Banner, Zimmerman en Teixeira hebben dan misschien wel geen kans om te winnen, maar ze gaan je verdomme wel pijn doen!!!!

Nightwalker
27-09-2009, 22:39
Mephisto,

Kijk dat zijn nou neutrale antwoorden.. Ik sta nu voorledig achter je uitspraken.. Je kan dat wel... Resp !!

Mensen een ding weet ik zeer zeker het word een geweldig WGP Final 8.. En ik denk dat elke vechter voor spektakel zorgt en hoop dat de beste vechter in die avond zal winnen.. ( Ik heb in jaren niet zn moeilijke match up gezien... Echt ik zal trillen van de zenuwen en hoop dat de beste het mag winnen.. Of stiekem toch wel Badr Hari en voor alle duidelijkheid mensen.. Ik ben geen Nuthugger... Ben gewoon een trouwe fan :):) )

citrusfruit
28-09-2009, 15:54
Badr zal zonder al te veel moeite en blessureleed de glazen kaak van Karaev weten te vinden. 100% Badr

Overeem moet gewoon beheerst blijven tegen Teixeira. Zal dan zonder al te veel schade op puntjes kunnen winnen zonder zich moe te hoeven maken. Teixeira is bij lange na niet handig genoeg om hier iets tegen in te brengen. 100% Overeem

Remy tegen Zimmerman. Bonjasky zal waarschijnlijk op punten winnen, maar dan moet hij wel een stuk scherper zijn dan afgelopen weekend. Wie weet zorgt Zimmerman voor de verandering wel eens een keer dat hij conditioneel in orde is. In dat geval zou hij Remy's solide (lees= bang om klappen te krijgen) wel eens helemaal weg kunnen beuken. Maar dan moet hij wel erg hard aan de bak de komende tijd. 70% Remy, 30% Zimmerman. Remy door, maar zeker niet helemaal intact.

Schilt tegen Le Banner: Schilt beheerst het spelletje beter en gaat waarschijnlijk winnen. Echter, Le Banner heeft nog nooit echt met zijn verstand gevochten, alleen met zijn vuisten (maar dat maakt hem zo leuk). Als hij inderdaad in NL gaat trainen en er een degelijke tactiek is, kan hij nog wel eens voor een verrrassing zorgen. 80% Schilt.

Badr tegen Overeem. Allebei nog redelijk fit en dat zullen ze nu nodig hebben. Ouderwetse knalpot en eigenlijk 50-50. Hangt er van af of Badr zich kan beheersen en met zijn verstand vecht. In ieder geval zal de gene die door gaat de volgende ronde vanuit een rolstoel moeten vechten.

Schilt tegen Remy. Remy zal een beetje gehavend beginnen. Schilt kan veel incasseren en start waarschijnlijk alleen licht vermoeid. Schilt speelt zijn bekende spelletje en Remy kan hier NIETS tegen doen. Hij is gewoon niet agressief genoeg. 100% Schilt

Finale: Schilt tegen Badr of Overeem. Maakt voor Schilt eigenlijk niet uit omdat ze hem allebei op dezelfde manier zullen bevechten. Schilt en Overeem zijn allebei in staat om van Schilt te winnen, het is vooral de vraag hoezeer ze gesloopt zijn van de vorige partij.

Badr of Overeem wint, krijgt de beker en dan komt Peter (die met allebei nog een appeltje te schillen heeft) de ring in, geeft hem een beuk met een houthakkersbijl en neemt de beker, die hij eigenlijk gewoon hoort te krijgen mee naar huis.

STERKE JERKE
28-09-2009, 16:01
Alistair Overeem!!! Zonder twijfel!

adenane
28-09-2009, 16:59
En wie heeft in vredesnaam op Teixeira gestemd en, vooral, waarom??

Sympathy votes misschien! (niet van mij btw, ik heb gewoon op Badr Hari gestemd!)

Mephisto
28-09-2009, 17:10
En wie heeft in vredesnaam op Teixeira gestemd en, vooral, waarom??

Dude, dat is Repo Man geweest, gewoon op het getal in de poll achter de naam van de vechter klikken en je kunt zien wie er heeft gestemd, duh...


;)

blackadder
28-09-2009, 17:12
Ik hoop op Schilt.

Mephisto
28-09-2009, 17:13
Mephisto,

Kijk dat zijn nou neutrale antwoorden.. Ik sta nu voorledig achter je uitspraken.. Je kan dat wel... Resp !!

Mensen een ding weet ik zeer zeker het word een geweldig WGP Final 8.. En ik denk dat elke vechter voor spektakel zorgt en hoop dat de beste vechter in die avond zal winnen.. ( Ik heb in jaren niet zn moeilijke match up gezien... Echt ik zal trillen van de zenuwen en hoop dat de beste het mag winnen.. Of stiekem toch wel Badr Hari en voor alle duidelijkheid mensen.. Ik ben geen Nuthugger... Ben gewoon een trouwe fan :):) )

Bedankt voor het compliment. Als je goed leest zul je zien dat alle posts waarin ik een mening geef zo zijn, soms kan ik het niet laten een vuurtje te stoken maar je zult me nooit betrappen op respectloos gedrag naar de vechters en zelden naar forumleden...


(ik ben nml. een ouwe lul die één; niet kan knokken en twee; niet hard kan lopen)

Mephisto
28-09-2009, 17:24
Ik op Bonjasky... puur op voorkeur. Als ik het ga onderbouwen kom ik telkens weer op Schilt...

chief108
28-09-2009, 17:36
Jerome Le Banner wint na lange slopende 4 ronder van Aerts (die mag invallen ivm blessures) in de finale...
eindelijk kan hij dan tevreden stoppen met de K-1

Hans Vos
28-09-2009, 17:40
badr wint van ruslan maar zal een harde partij worden en komt niet ongeschonden uit de strijd .

ali slaat ewerton ko in eerste ronde

sem slaat le banner eruit in de eerste ronde

remy vs errol word een slooppartij en de winnaar komt niet ongeschonden terug

gezien de blessures van badr en remy/errol word de finale sem vs ali

sem wint de titel /

groet hans

Chico
28-09-2009, 17:49
Jerome Le Banner wint na lange slopende 4 ronder van Aerts (die mag invallen ivm blessures) in de finale...
eindelijk kan hij dan tevreden stoppen met de K-1
Hier kan ik me volledig in vinden.. :D

ik hoop dat JLB eindelijk een keer wint, dan maar een keer geen nederlander maar ik gun het hem...

Quato
28-09-2009, 21:17
badr wint van ruslan maar zal een harde partij worden en komt niet ongeschonden uit de strijd .

ali slaat ewerton ko in eerste ronde

sem slaat le banner eruit in de eerste ronde

remy vs errol word een slooppartij en de winnaar komt niet ongeschonden terug

gezien de blessures van badr en remy/errol word de finale sem vs ali

sem wint de titel /

groet hans

Niks aan toe te voegen...

rambo123
07-10-2009, 06:00
Op basis van het laatste jaar is Overeem duidelijk favoriet! :fight:

Leventdepevent
07-10-2009, 09:47
ik heb bonjanski aangevinkt maar zou het ook mooi vinden als overeem de K1 zou winnen

___RZA___
07-10-2009, 10:46
Ik denk dat Badr gaat winnen. Karaev heeft denk ik op dit moment weinig in te brengen tegen Hari, mits Hari niet de mist in gaat met zijn dekking.
Overeem zal het dit keer denk ik ook afleggen tegen Hari, zeker als Teixeira hem misschien niet ongeschonden de strijd laat winnen.
In de finale denk ik dat Hari wederom Schilt tegenkomt, en ik vrees voor Schilt dat dit hetzelfde af zal lopen als vorige keer. Schilt kan niet tegen druk en dat zal in deze finale waarschijnlijk weer akelig duidelijk worden.

De man van 14K
07-10-2009, 10:49
Dat is ook zoiets, stel Sem en Ali O staan in de finale.
Zouden er dan nog iets van team orders zijn?

(edit: lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)

Tony
07-10-2009, 10:55
Dat is ook zoiets, stel Sem en Ali O staan in de finale.
Zouden er dan nog iets van team orders zijn?

(edit: lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)


Misschien moet een van de vechters dan verplicht van de baan afrijden zodat de andere vechter meer kans heeft om te winnen...

k1? Formule1? Allemaal hetzelfde

adenane
07-10-2009, 11:34
Dat is ook zoiets, stel Sem en Ali O staan in de finale.
Zouden er dan nog iets van team orders zijn?

(edit: lijkt me hoogst onwaarschijnlijk)

Ben wel benieuwd hoe het er nu op de woensdagen (de zgn: gehaktdag) er aan toe gaat. Trainen ze nu allen nog steeds samen of gaat ieder zijn eigen gang?

Marquis
07-10-2009, 14:05
Als Remy van Zimmerman wint dan zal hij op punten van Sem winnen.
Ik denk dat JLB Sem namelijk wel eens kan beschadigen met zijn mokerslagen..

___RZA___
07-10-2009, 14:19
Als Remy van Zimmerman wint dan zal hij op punten van Sem winnen.
Ik denk dat JLB Sem namelijk wel eens kan beschadigen met zijn mokerslagen..

Gezien het verleden denk ik niet dat JLB Sem het erg moeilijk kan maken. En ik zie Remy ook niet van Sem winnen, de stijl van Remy lijkt niet geschikt voor de stijl van Sem. Remy laat Sem teveel komen waardoor hij gevaarlijk wordt, dit is in het verleden ook al eens gebleken.

adenane
07-10-2009, 14:38
Gezien het verleden

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Remy heeft de partijen Sem tegen Peter en Sem tegen Badr echt wel gezien. En geloof me dat hij daar lering uit trekt dus zo kansloos is Remy niet.
Jerome heeft de laatste keer tegen Sem goed gevochten. Denk dat hij nu meer kans maakt als in de partij tegen Schilt in 2008. Dus Sem in de finale is alles behalve zeker. En als Sem de finale haalt, staat hij tegenover Badr (die zich plaatst voor de finale door makkelijk te winnen van Karaev en zich niet voor de 2x in de luren laat leggen door Overeem). Badr die dan het kunststukje van de ArenA gewoon nog een keer gaat overdoen. Dus Sem dit jaar for champ? Nee, aint gonna happen!!!

En iedereen lacht Teixeira wel uit, maar ondertussen heeft hij wel gewonnen van Le Banner dit jaar. Dus hij kan het Overeem wel degelijk een beetje moeilijk maken.

___RZA___
07-10-2009, 14:59
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

Remy heeft de partijen Sem tegen Peter en Sem tegen Badr echt wel gezien. En geloof me dat hij daar lering uit trekt dus zo kansloos is Remy niet.
Jerome heeft de laatste keer tegen Sem goed gevochten. Denk dat hij nu meer kans maakt als in de partij tegen Schilt in 2008. Dus Sem in de finale is alles behalve zeker. En als Sem de finale haalt, staat hij tegenover Badr (die zich plaatst voor de finale door makkelijk te winnen van Karaev en zich niet voor de 2x in de luren laat leggen door Overeem). Badr die dan het kunststukje van de ArenA gewoon nog een keer gaat overdoen. Dus Sem dit jaar for champ? Nee, aint gonna happen!!!

En iedereen lacht Teixeira wel uit, maar ondertussen heeft hij wel gewonnen van Le Banner dit jaar. Dus hij kan het Overeem wel degelijk een beetje moeilijk maken.

Ook ik geef Sem niet de grootste kans de finale te winnen. Dat heb ik ook nergens beweerd.
Ik denk alleen niet dat hij het heel moeilijk zal hebben met JLB die toch over zijn top heen lijkt te zijn. Wie weet dat de trainingen bij Harinck hem beter laten vechten, maar vooralsnog denk ik dat Sem aan het langste eind trekt.

Daarnaast zie ik Remy niet winnen. Hij is nooit de agressor in zijn wedstrijden. Hij vecht defensief en doet dit in iedere wedstrijd weer. Hij kan dan nog zo goed kijken naar de wedstrijden Aerts - Schilt en Hari - Schilt. Dat kunstje zal hij naar mijn mening niet kunnen flikken. Simpelweg niet omdat dat niet de aard van Bonjasky is.

___RZA___
07-10-2009, 15:05
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

....

Badr die dan het kunststukje van de ArenA gewoon nog een keer gaat overdoen.


Gezien je eigen uitspaak over behaalde resultaten zou je ook niet zo klakkeloos ervan uit moeten gaan dat Badr het zelfde kunstje nog een keer flikt ;).

adenane
07-10-2009, 15:37
Gezien je eigen uitspaak over behaalde resultaten zou je ook niet zo klakkeloos ervan uit moeten gaan dat Badr het zelfde kunstje nog een keer flikt ;).

Hahaha :blush:

Maar bij Badr ligt dat anders ;), die regelt dat wel even :cool2:

___RZA___
07-10-2009, 15:39
Hahaha :blush:

Maar bij Badr ligt dat anders ;), die regelt dat wel even :cool2:

Lol.... Np. Heb zelf ook op Badr gestemd, denk wel dat hij het dit jaar gaat flikken, alstie ze koppie er bij houdt natuurlijk.

YoMarK
07-10-2009, 16:09
Badr heeft nog niet bewezen dat ie tegen Bonjasky uit de voeten kan. Schilt lijkt wat minder te zijn dan anders(maar wie weet!), Overeem is misschien wat onvoorspelbaar aangezien hij nog maar een paar K-1 partijen heeft gevochten.
En Bonjasky..tja...die is gewoon erg goed bezig, dus vandaar mijn stem.

Lijkt een spannende WGP te gaan worden dit jaar!

Marquis
07-10-2009, 17:37
Gezien het verleden denk ik niet dat JLB Sem het erg moeilijk kan maken. En ik zie Remy ook niet van Sem winnen, de stijl van Remy lijkt niet geschikt voor de stijl van Sem. Remy laat Sem teveel komen waardoor hij gevaarlijk wordt, dit is in het verleden ook al eens gebleken.

Ik denk als Remy zijn verdediging goed houdt tegen Sem en uit de buurt van Sem blijft en goed scoort,de tempo hoog houdt dan
denk ik dat Sem geen schijn van kans maakt tegen Remy.

Daarnaast heeft Remy en zijn achterban wel degelijk lering getrokken uit de verliespartijen van Sem.. en zal hij een andere methode moeten
toepassen om Sem te bestrijden.

Doet Remy en Ivan dat niet dan kan Remy beter stoppen met de K1.

De man van 14K
07-10-2009, 18:23
Misschien moet een van de vechters dan verplicht van de baan afrijden zodat de andere vechter meer kans heeft om te winnen...

k1? Formule1? Allemaal hetzelfde


nou ja, je zegt wat. Als ik GG manager zou zijn zou ik persoonlijk eerst maar eens gaan rekenen;

1 -Hoe zorg ik er voor dat ik de meeste omzet binnen haal.
*In iedergeval door uberhaubt 1 iemand van mijn team de k1 te laten winnen.
*Hoe doen we dat? wie moet tegen wie en hoe maken we de meeste kans.
*Hoe kunnen we die kansen vergroten (zonder beschuldigd van iets te worden te worden ;), (strategisch knokken / blesures trappen))
2 -Voor welke vechters is het qua carriere en toekomstige omzet het belangrijkste om te winnen?
*Hoeveel invloed heeft dat op mijn toekomstige omzet?
*Welke vechter is het best marketable en wie zijn carriere kan ik het beste boosten.

Ik kan me namelijk voorstellen dat het voor GG véél interessanter is als Semmy wint;
Je heb dan namelijk 1 vechter voor iedere specifieke sport waar ze bereid zijn de hoofdprijs voor te betalen en niet 1 vechter die de beste is in beide maar dus veel minder kan vechten en waar je met contract problemen kan komen te zitten. Daarnaast verlaag je de marktwaarde van de andere vechter die van hem verliest.

Ik zou dus Schilt altijd laten winnen van Ali als ze tegen elkaar in de finale stonden.

Durfal
07-10-2009, 19:40
Het wordt semmy omdat de rest eenvoudigweg teveel blessures hebben opgelopen onderweg naar de finale.
Het blijft toernooivechten dus een beetje een loterij!!
Maar..... Sem heeft dan wel nu 2 x verloren maar heeft nog NOOIT een zware blessure opgelopen in het toernooi!!
Wel 2 x een zgn supermatch verloren maar nog nooit echte averij opgelopen in het eindtoernooi stomweg omdat ie zo moeilijk te raken is!!
Kom te dichtbij en hij gaat zn favoriete knieen inzetten, alleen een goede bokser maakt kans tegen hem.
Jlb is over the hill, sorry maar waar, Remy heeft geen stootkracht genoeg,blijven alleen Badr en Ali over die qua stootkracht EN techniek het Sem moeilijk kunnen maken en mn favoriet Peter maar die zit op het vinkentouw............

___RZA___
07-10-2009, 19:52
Ik denk als Remy zijn verdediging goed houdt tegen Sem en uit de buurt van Sem blijft en goed scoort,de tempo hoog houdt dan
denk ik dat Sem geen schijn van kans maakt tegen Remy.

Daarnaast heeft Remy en zijn achterban wel degelijk lering getrokken uit de verliespartijen van Sem.. en zal hij een andere methode moeten
toepassen om Sem te bestrijden.

Doet Remy en Ivan dat niet dan kan Remy beter stoppen met de K1.

Zijn verdediging zit normaal gesproken al potdicht. En hetgeen juist niet verstandig is tegen Sem is denk ik het proberen uit de buurt te blijven, met het uitoefenen van druk haal je Sem uit zijn ritme en kun je hem kloppen (zie wedstrijd Aerts en Hari).

Niemand beweert ook dat Remy geen lering trekt uit zijn verlies, ik denk alleen niet dat je de aard van het beestje zomaar kunt veranderen. Naarmate er meer druk op Bonjasky komt zal hij waarschijnlijk vervallen in zijn vechtstijl zoals we die van hem kennen. En zoals boven vermeld zal hij het juist daarom afleggen.

Over het stoppen met K-1 als hij dit niet zou doen is klink klare onzin. Tegen een hoop tegenstanders is de strategy van Remy uitermate goed, alleen met Schilt heeft hij problemen. Remy kan uitstekend mee met de rest van de top dus stoppen omdat hij het niet zou redden tegen Schilt is hetzelfde als zeggen dat Badr zou moeten stoppen als hij weer zou verliezen van Remy.

JHNY
07-10-2009, 22:43
Ik zou zeggen Sem... maar ben bang dat hij niet scherp genoeg zal zijn.
Dus dit jaar pakt Badr de winst, als ie idd zn koppie erbij houdt

Kaizer
07-10-2009, 23:04
Le Banner all the way!!!!:whistling:

chief108
07-10-2009, 23:12
Le Banner all the way!!!!:whistling:
http://img.photobucket.com/albums/v51/Nokari/Amen-Brother.jpg

MenKat
07-10-2009, 23:12
Zonder twijfel Peter Aerts!

___RZA___
08-10-2009, 00:18
Zonder twijfel Peter Aerts!


Eerst maar eens met zijn allen hopen dattie uberhaupt in het hoofdtoernooi komt..

angelo_1
08-10-2009, 02:17
Remy Bonjasky!

Conditioneel het beste.
Zijn techniek is geweldig en heeft een groot vechtershart.

En nou niet met zn allen weer gaan roepen van bla bla dubbele dekking zus, bla dekking zo , dekking bla bla.


techniek het beste? heb je ze jab wel s gezien lijkt wel de borstcrawl van boven naar beneden en naar beneden kijken als je had gezecht de beste dekking gaf ik je gelijk een normal trap kan ie o0k niet geven zonder naar beneden te kijk:wacko:

angelo_1
08-10-2009, 02:20
even off topic denk ik dat er van het team golden glory er nog wel eentje uitvalt aangezien ze 17 oktober alle 4 een partij hebben hoop het btw niet ho0wr

angelo_1
08-10-2009, 02:24
Badr heeft nog niet bewezen dat ie tegen Bonjasky uit de voeten kan. Schilt lijkt wat minder te zijn dan anders(maar wie weet!), Overeem is misschien wat onvoorspelbaar aangezien hij nog maar een paar K-1 partijen heeft gevochten.
En Bonjasky..tja...die is gewoon erg goed bezig, dus vandaar mijn stem.

Lijkt een spannende WGP te gaan worden dit jaar!
bonjasky erg goed bezig? dan heb jij denk ik de partij tegen melvin manhoef niet gezien was alles behalve overtuigend

MJOKKIE
08-10-2009, 12:33
Ga toch maar voor Badr itt mijn eerdere stem. Badr is de beste kickbokser ter wereld, no doubt about. Moet hij het wel drie partijen dikke focus kunnen opbrengen.

Tony
08-10-2009, 12:55
nou ja, je zegt wat. Als ik GG manager zou zijn zou ik persoonlijk eerst maar eens gaan rekenen;

1 -Hoe zorg ik er voor dat ik de meeste omzet binnen haal.
*In iedergeval door uberhaubt 1 iemand van mijn team de k1 te laten winnen.
*Hoe doen we dat? wie moet tegen wie en hoe maken we de meeste kans.
*Hoe kunnen we die kansen vergroten (zonder beschuldigd van iets te worden te worden ;), (strategisch knokken / blesures trappen))
2 -Voor welke vechters is het qua carriere en toekomstige omzet het belangrijkste om te winnen?
*Hoeveel invloed heeft dat op mijn toekomstige omzet?
*Welke vechter is het best marketable en wie zijn carriere kan ik het beste boosten.

Ik kan me namelijk voorstellen dat het voor GG véél interessanter is als Semmy wint;
Je heb dan namelijk 1 vechter voor iedere specifieke sport waar ze bereid zijn de hoofdprijs voor te betalen en niet 1 vechter die de beste is in beide maar dus veel minder kan vechten en waar je met contract problemen kan komen te zitten. Daarnaast verlaag je de marktwaarde van de andere vechter die van hem verliest.

Ik zou dus Schilt altijd laten winnen van Ali als ze tegen elkaar in de finale stonden.

Maar al zou schilt winnen.. dan nog heeft hij voor de media (en de niet wetende massa) een imago alszijnde houten klaas...

Wellicht is het juist veel beter om géén Schilt te laten winnen... Overeem daarentegen kan door het winnen van de k1 juist een veel hogere overall value krijgen.. dus ook voor mma/(ufc?)

Of wat als we én geen schilt én geen overeem nemen.. hun komen er sowieso toch wel...

Karaev.... populaire knokker... GG teamgenoot... mooie vechtstijl.. EN geen nederlander (wat juist zo populair is in Japan.. omdat de hele K1 al een nederlandse organisatie is (bij wijze van)

zoveel mogelijke scenario's idd....

Ben benieuwd wat Briatore zou doen?

Of a la Garcia: WWFD

adenane
08-10-2009, 16:32
Karaev.... populaire knokker... GG teamgenoot... mooie vechtstijl.. EN geen nederlander (wat juist zo populair is in Japan.. omdat de hele K1 al een nederlandse organisatie is (bij wijze van)


Leuke theorie, maar die kan weer linea recta de prullenbak in omdat Ruslan de pech heeft om in de eerste ronde tegenover Badr Hari te staan.

De man van 14K
08-10-2009, 16:42
@ Tony en ILKO:

Het gaat niet alleen om de waarde maar ook om hoe vaak ze kunnen vechten en contracten.

Ik kan me voorstellen dat een Schilt met een K1 titel, dus de beste kickboxer van de k1, meer per partij krijgt dan zonder k1 titel.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat het geen fuck uitmaakt voor de marktwaarde van Ali O in de MMA wereld.
(Ervanuit gaande dat hij daar niet mee stopt en volledig K1 gaat doen)

Vergelijking bij een zelfde aantal partijen:
>Schilt wint K1, neemt zijn marktwaarde toe? (ik dénk het wel aangezien het dan de beste k1 vechter is)
>Overeem wint de K1, neemt zijn marktwaarde toe? (Niet in de MMA wereld)

Dus ervanuitgaande dat ze in de toekomst in beide situaties evenveel partijen vechten is het interessanter om Schilt te laten winnen. Die zal daardoor meer verdienen en Ali O zal hetzelfde blijven verdienen.
Als Schilt niet wint zal hij zeker minder gaan verdienen en Ali o nog steeds hetzelfde!
Ik denk nl. dat het wel of niet hebben van een K1 titel véél sterker bijdraagt in de marktwaarde van Schilt juist doordat hij zo onaantrekkelijk vecht!
Als hij die titel niet heeft is hij dus minder waard en voor Ali maakt het in MMA land niet uit want daar waarderen ze je niet om een K1 titel + Ali heeft al een contract bij Strikeforce.

De man van 14K
08-10-2009, 17:36
Omdat het makkelijker typt. Je weet wie ik bedoel toch of zat je aan totaal iemand anders te denken? ;)
Is het niet zo dat een vechter meer voor zijn partijen krijgt na het winnen van een k1 titel ook al loopt zijn contract door?
Lijkt mij toch goede reden om eens aan tafel te zitten..

oliebol
08-10-2009, 18:21
Kan me in veel theorien wel vinden, alleen snap ik niet waarom iedereen denkt dat Badr Karaev wel in zijn zak heeft. Iedereen loopt te vertellen dat Badr beter is geworden sinds afgelopen partijen, maar Karaev zou toch ook wel getraind hebben in die tijd:lol: dus waarschijnlijk is hij ook beter als hij was in die partijen. Ik denk dus niet dat het zo'n walkover word voor Badr en dat hij misschien nog best wel problemen zou kunnen krijgen met Karaev zijn stijl van vechten.

MenKat
09-10-2009, 22:03
Leuke theorie, maar die kan weer linea recta de prullenbak in omdat Ruslan de pech heeft om in de eerste ronde tegenover Badr Hari te staan.

En Badr word gediskwalificeerd in zijn volgende partij waardoor Peter de GP als invaller gaat winnen!

USH!

adenane
09-10-2009, 23:36
Kan me in veel theorien wel vinden, alleen snap ik niet waarom iedereen denkt dat Badr Karaev wel in zijn zak heeft. Iedereen loopt te vertellen dat Badr beter is geworden sinds afgelopen partijen, maar Karaev zou toch ook wel getraind hebben in die tijd:lol: dus waarschijnlijk is hij ook beter als hij was in die partijen. Ik denk dus niet dat het zo'n walkover word voor Badr en dat hij misschien nog best wel problemen zou kunnen krijgen met Karaev zijn stijl van vechten.

Tuurlijk zal Karaev wel getraind hebben. Maar als je kijkt naar de tegenstanders die Badr heeft verslagen de laatste 2 jaar en naar die van Ruslan dan kan jij mij niet wijs maken dat het niveau van beiden enigzins gelijk opgaat. Sterker nog, Ruslans eerste wedstrijd dit jaar was afgelopen september. Daar waar Badr dit jaar 3 tegenstanders in de 1ste ronde richting huis sloeg (en niet eens de minste....).

Dus of Ruslan nou wel traint of niet, of dat hij als laatste de gym verlaat of niet, de beste man heeft geen schijn van kans!

Durfal
09-10-2009, 23:48
Prachtig al die theorieën en berekeningen maar het wordt gewoon weer Sem....
Te lastig te raken nu die dubbel en dwars gewaarschuwd is,en Semmy is nog nooit geblesseerd geraakt tijdens het toernooi dus........???? SEM!!
Bepaald niet de mooiste spectaculaire vechter wel de effectiefste in het eindtoernooi.....
Nee schilt is ook niet bepaald mijn favoriet,maar dit lijkt me toch wel het meest voor de hand liggende scenario.........

Collina
09-10-2009, 23:56
Dus of Ruslan nou wel traint of niet, of dat hij als laatste de gym verlaat of niet, de beste man heeft geen schijn van kans!

Geen schijn van kans is wellicht iets overdreven, Badr is de favoriet, ook bij mij. Maar dat Ruslan geen schijn van kans zou hebben, zou ik niet te hard van de daken schreeuwen.

Het blijft K1, een power stoot van Ruslan op de kaak van Badr en het spel is uit!

En daarbij vind ik de dekking van Badr niet echt geweldig, maar zijn vechtstijl zeer zeker wel.

Collina
ps: Badr de favoriet in dit gevecht uiteraard, ik hoop een rematch tussen Badr en Alistair te zien :)

oliebol
10-10-2009, 00:02
Tuurlijk zal Karaev wel getraind hebben. Maar als je kijkt naar de tegenstanders die Badr heeft verslagen de laatste 2 jaar en naar die van Ruslan dan kan jij mij niet wijs maken dat het niveau van beiden enigzins gelijk opgaat. Sterker nog, Ruslans eerste wedstrijd dit jaar was afgelopen september. Daar waar Badr dit jaar 3 tegenstanders in de 1ste ronde richting huis sloeg (en niet eens de minste....).

Dus of Ruslan nou wel traint of niet, of dat hij als laatste de gym verlaat of niet, de beste man heeft geen schijn van kans!

Daar heb je gelijk in, maar vond Karaev bij de laatste 16 goed vechten. Ik denk ook wel dat Badr zou winnen hoor, maar niet zo makkelijk als veel mensen denken. Maar ik zou het ook helemaal mis kunnen hebben natuurlijk:p
En ik weet niet of hij als laatste de gym verlaat, zelfs over toernooien in Turkije die hij misschien gevochten heeft weet ik niks af en ik weet ook niet of hij wel een visum krijgt.

Collina
10-10-2009, 00:04
@ Tony en ILKO:

Het gaat niet alleen om de waarde maar ook om hoe vaak ze kunnen vechten en contracten.

Ik kan me voorstellen dat een Schilt met een K1 titel, dus de beste kickboxer van de k1, meer per partij krijgt dan zonder k1 titel.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat het geen fuck uitmaakt voor de marktwaarde van Ali O in de MMA wereld.
(Ervanuit gaande dat hij daar niet mee stopt en volledig K1 gaat doen)

Vergelijking bij een zelfde aantal partijen:
>Schilt wint K1, neemt zijn marktwaarde toe? (ik dénk het wel aangezien het dan de beste k1 vechter is)
>Overeem wint de K1, neemt zijn marktwaarde toe? (Niet in de MMA wereld)

Dus ervanuitgaande dat ze in de toekomst in beide situaties evenveel partijen vechten is het interessanter om Schilt te laten winnen. Die zal daardoor meer verdienen en Ali O zal hetzelfde blijven verdienen.
Als Schilt niet wint zal hij zeker minder gaan verdienen en Ali o nog steeds hetzelfde!
Ik denk nl. dat het wel of niet hebben van een K1 titel véél sterker bijdraagt in de marktwaarde van Schilt juist doordat hij zo onaantrekkelijk vecht!
Als hij die titel niet heeft is hij dus minder waard en voor Ali maakt het in MMA land niet uit want daar waarderen ze je niet om een K1 titel + Ali heeft al een contract bij Strikeforce.

Persoonlijk denk ik niet dat er een kwestie is van "iemand laten winnen" om marktwaarde.

Alistair en Sem zitten in het zelfde team, maar reken maar dat ze beide de 400.000 dollar willen winnen en de roem er om heen.

Overigens zal voor beide (ook voor Alistair) de marktwaarde stijgen, zeker ook in de MMA wereld.

K1 Champ vs. Fedor, (mocht Alistiar de K1 winnen).

Als Alistiar de K1 wint, zal dit echt in de geschiedenisboeken terecht komen! Dit vertaalt zich naar alles, roem dus ook marktwaarde.

adenane
10-10-2009, 00:14
Geen schijn van kans is wellicht iets overdreven, Badr is de favoriet, ook bij mij. Maar dat Ruslan geen schijn van kans zou hebben, zou ik niet te hard van de daken schreeuwen.

Het blijft K1, een power stoot van Ruslan op de kaak van Badr en het spel is uit!

En daarbij vind ik de dekking van Badr niet echt geweldig, maar zijn vechtstijl zeer zeker wel.

Collina
ps: Badr de favoriet in dit gevecht uiteraard, ik hoop een rematch tussen Badr en Alistair te zien :)

Het klopt dat het K1 blijft, dat een power stoot genoeg is en het dan afgelopen kan zijn (niet altijd, zie Hari tegen Zimmerman) maar dan moet je hem wel raken. En een fitte Hari is met zijn lengte en zijn jabs wel degelijk moeilijk te raken, daar komt bij dat hij ook nog eens goed kan trappen. Daarom denk ik dat het een makkie zal worden voor Badr omdat Ruslan daar geen antwoord op heeft. Maar we zullen zien.......

En ik denk dat jij niet de enige bent die hoopt op een rematch tegen Alistair!!!

Durfal
10-10-2009, 10:51
Wat een gezwam over marktwaarde dit is K1 geen Formule 1
400.000 dollar en eeuwige roem staan bij de vechters heeeeeeeeel ver boven stalorders!!!
Echt wel!!!!!!!!!!

ps in de Formule 1 gaat het overigens over geheel andere bedragen: Schumacher meer dan 150 miljoen per seizoen ik bedoel maar daar hebben de renstal en de sponsoren veel meer macht.... dat is allang geen pure sport meer
Waar het echte grote geld verschijnt is het de pure sport die helaas verdwijnt!!!

Collina
10-10-2009, 13:05
Wat een gezwam over marktwaarde dit is K1 geen Formule 1
400.000 dollar en eeuwige roem staan bij de vechters heeeeeeeeel ver boven stalorders!!!
Echt wel!!!!!!!!!!

ps in de Formule 1 gaat het overigens over geheel andere bedragen: Schumacher meer dan 150 miljoen per seizoen ik bedoel maar daar hebben de renstal en de sponsoren veel meer macht.... dat is allang geen pure sport meer
Waar het echte grote geld verschijnt is het de pure sport die helaas verdwijnt!!!

Helemaal eens! Vooral met je laatste zin!

Niemand in de K1 zal iemand expres laten winnen omdat zijn marktwaarde stijgt binnen GG. Iedereen vecht voor zichzelf, Zimmerman, Ruslan, Sem en Alistair, iedereen wil 400.000 dollar op zijn rekening en de roem.

Alles wat vechters op dit niveau verdienen is een potje voor later, ik zie deze vechters niet bij Elsevier als accountmanager werken of bij de ABN amro achter een bureau.

En wat Durfal zegt klopt, zodra het om miljoenen (bij F1 bijv.) gaat en onwijs grote sponsors, spelen er meerdere factoren mee waar wij weinig weet van hebben. Of men nou 150 miljoen per seizoen ontvangt of 94 miljoen omdat je tweede bent geworden.... Who give's a (piep) als je maar doet wat de sponsor zegt, want daar leven ze voornamelijk van.


Collina

snip83
10-10-2009, 17:06
kijk net ff bij de poll percentages...

niemand geeft errol ook meer 0,0001% kans haha
best grappig

volgens mij was hij degene die dit jaar nog een rematch wilde tegen hari en aerts

Quato
10-10-2009, 20:45
Het klopt dat het K1 blijft, dat een power stoot genoeg is en het dan afgelopen kan zijn (niet altijd, zie Hari tegen Zimmerman) maar dan moet je hem wel raken. En een fitte Hari is met zijn lengte en zijn jabs wel degelijk moeilijk te raken, daar komt bij dat hij ook nog eens goed kan trappen. Daarom denk ik dat het een makkie zal worden voor Badr omdat Ruslan daar geen antwoord op heeft. Maar we zullen zien.......

En ik denk dat jij niet de enige bent die hoopt op een rematch tegen Alistair!!!

Of Karaev 'm pakt of dat Ali het fixt, 't maakt me niet uit... Als het maar gebeurd :-)

Wheelie
10-10-2009, 21:37
Alles wat vechters op dit niveau verdienen is een potje voor later, ik zie deze vechters niet bij Elsevier als accountmanager werken of bij de ABN amro achter een bureau.

Remy Bonjasky werkte toch bij een bank ;)

JHNY
10-10-2009, 23:27
Remy Bonjasky werkte toch bij een bank ;)

Klopt..was zelfs ook nog de ABN ook (of rabo)...
Dus zie het sommige kickboksers wel doen hoor vooral remy de gentleman:)

Collina
11-10-2009, 20:20
Remy Bonjasky werkte toch bij een bank ;)

Dat klopt :)

Maar ik denk dat hij zijn baantje nu wel heeft opgezegd, haha.

Quato
14-10-2009, 21:45
Volgens mij werd Sem jaren geleden in de ArenA al eens gewaarschuwd (Ignashov).

En daar gaat ie nou binnenkort eens goed mee afrekenen. Wat een vergelijking... Was compleet in het begin van zijn K-1 carriere. Slaat echt kant nog wal.

sjaakie'tje
14-10-2009, 21:56
De "Dutch Dolph Ludgren" is eens te meer de favoriet. Mooi uitdaging ook voor Schilt met een mogelijke overwinning op Le Banner, de verdedigende kampioen Bonjasky en als toetje een revenge op Badr Hari.

Ik verwacht wel dat ie van Le Banner eens te meer wint ( door zin reach voordeel is het gemakkelijk om zijn puntjes bijeen te tikken ), maar een Le Banner in vorm kan wel misschien zijn gevolg hebben voor de latere partijen in het toernooi. Het blijft een brute vechter met zware stoten en trappen. In kan me voorstellen dat als Schilt nog partijen zou moeten gvochten hebben na hun laatste ontmoeting, Bonjasky een goede kans zou hebben om hem eruit te halen op zijn linker been.

http://www.promotinglinux.com/images/pages/celebrity/Dolph-Lundgren-Hates-Linux.jpg

http://www.k1-kickbox.nl/Foto%27s/Semmy%20Schilt.jpg

adenane
14-10-2009, 22:03
En daar gaat ie nou binnenkort eens goed mee afrekenen. Wat een vergelijking... Was compleet in het begin van zijn K-1 carriere. Slaat echt kant nog wal.

Misschien was het wel in het begin van zijn carriere maar om nou te zeggen dat hij nu een totaal andere vechtstijl heeft ontwikkeld,nee. Dus als je kans wilt maken tegen Schilt moet je niet al te berekenend te werk gaan en afwachten maar gewoon vol erin knallen. En toevallig hebben diegene die dat gedaan hebben wel allen gewonnen....Ignashov, Aerts en Hari.

aliendwurf
15-10-2009, 00:31
Volgens mij werd Sem jaren geleden in de ArenA al eens gewaarschuwd (Ignashov).

Ignashov is voor mij de beste K1-vechter die ik ooit gezien heb. Die gozer had zoveel talent en had de partij al bijna gewonnen door alleen maar op te komen. Zelden een vechter gezien met zo'n uitstraling bij zijn opkomst, alsof hij een pak suiker ging halen. Eeuwig zonde dat hij niet de discipline op kon brengen om langer door te gaan.

YouTube - Alexey Ignashov highlight (http://www.youtube.com/watch?v=f_dWb3OB_ug)

aliendwurf
15-10-2009, 00:39
Maar zijn opkomst was echt ongeëvenaard, dat heb ik nog bij geen andere oost blokker gezien. Samedov heeft wel in dezelfde gym getraind. Van Kyshenko weet ik het niet.

T15Boxing
15-10-2009, 01:36
Het verbaast me dat er zoveel voor Schilt gaan. Ik denk ook niet dat Badr of Overeem(alhoewel ik persoonlijk Hari's volgende 2 tegenstander totaal geen kans geef dus ik kan net zo goed zijn naam noemen) helemaal fit in de finale zullen komen maar een van hun tegen Schilt wordt een korte partij. Want als je groot, sterk, agressief en snel genoeg bent vooral met stoten is het gedaan met Semmy. Zoals ik eerder heb gezegd dit is niet iets technisch dat hij kan veranderen. Hari/Overeem in 2 minuten first round KO.

Collina
15-10-2009, 11:47
Die opkomst was briljant! Kwam voornamelijk door de geweldige muziek. Er was een lange periode dat, wanneer je die muziek hoorde, je gewoon wist: nu gaat er iets gebeuren!

Kyshenko had ik al wegge-edit, want die komt bij een andere gym vandaan, bedacht ik me opeens. Jij had 't dus nog wel gezien ;)

Even offtopic:

Alexey Ignashov had idd (in mijn beleving) echt de aller beste opkomst muziek, daar wordt nog steeds over gesproken. Ik heb het nummer net even opgezocht, voor de gene die oude herinneringen willen ophalen heb ik het nummer opgezocht: "TO FORGIVE BUT NOT FORGET" solo violin.

Tegek nummer! Was hij maar van de Wodka afgebleven, het was echt een kampioen. Overigens was het voor mij de eerste keer dat ik Badr Hari zag vechten tegen Ignashov, goeie partij!

Wheelie
04-11-2009, 17:24
TTT nog een maandje

Leventdepevent
04-11-2009, 17:27
gok op ali. o.

abdel1991
11-11-2009, 19:42
Badr Hari vs ruslan kareav
(1R KO, goeie rechter op ruslan z'n kin)

Ewerton Teixeira vs Alistair Overeem
(desicion na 3rondes)

Semmy Schilt vs Jerome Le Banner
(desicion na 4rondes)

Remy Bonjasky vs Errol Zimmerman
(2R KO, goed geplaatste knie)


Badr Hari vs Alistair Overeem
(2R KO, scheids maakt een einde aan gevecht nadat alistair al een paar keer neer is gegaan)

Semmy Schilt vs Remy Bonjasky
(2R KO, pak rammel en vergelijkbare gevecht zoals in 2005)

Badr Hari vs Semmy Schilt
(1R KO, goede rechter op de kin van semmy)

jullie hoeven dus op 5 december niet te kijken ;)

Wheelie
03-12-2009, 18:03
Bijna 5 december, Badr Hari favoriet op Mixfight.nl

KayOne
04-12-2009, 01:53
ik vind dit jaar toernooi echt goed verdeeld kwa poule, de weg naar final is voor iedereen even zwaar vooral de half final wordt echt een spetter, vorig jaar ging voor bonjasky wat makkelijker af tot de final, maar deze toernooi is echt ijzer sterk vergelijken met vorig jaar (schilt & overeem bij)
voor mij is dit de meest interresant k-1 toernooi ooit met all eyez on Badr haha
kan niet wachten tjonge jonge

Marco
04-12-2009, 11:11
het is idd moelijk om te voorspellen maar mijn gevoel zegt dat badr hari wint

Marquis
04-12-2009, 11:19
Ik denk dat degene die de GP gaat winnen iemand is waar van (bijna) niemand het van hem had verwacht.