PDA

View Full Version : Melvin Manhoef Spoiler....!!!!



Jones
26-09-2009, 19:36
Ik heb zojuist de beelden nog een keer bekeken...het was wederom een spetterende partij.
Ik ben van MENING dat de uitlsag niet terecht is. Wat is jullie visie hierop, want Melvin blockte heel veel van Remy en nam naar mijn mening veel vaker het initiatief vond hem op de meeste momenten de partij zelfs domineren. De partij is geeindigd in een 3-0 voor Remy!? Ik bedoel als je twijfelt dan verdient die partij toch op zijn minst een extra ronde.
Manhoef heeft het publiek in ieder geval weer waar voor zijn geld gegeven...in 1 woord GEWELDIG....!!!!!

Manhoef bedankt was weer TOP !!!!

chickenwing
26-09-2009, 19:41
mee eens

PinPoint
26-09-2009, 19:42
mee oneens....

misschien 2-1 maar zeker geen extra ronde

Remco
26-09-2009, 19:46
Hij heeft goed gevochten, maar ik kan me vinden in de uitslag. 3-0 is wat geflatteerd misschien, maar goed.

De dikke nudist
26-09-2009, 19:51
Een unanieme beslissing kan nog steeds nipt zijn. Alle drie de scheidsen kunnen het er ook over eens zijn dat Remy nog net heeft gewonnen.

Jones
26-09-2009, 19:53
Zo te horen vond het publiek Manhoef in ieder geval de morele winnaar!!!

Daar ben ik het roerend mee eens.

simtekf1
26-09-2009, 20:00
Vond Manhoef echt super, jammer van de jury.

Facade
26-09-2009, 20:02
Er staat ook idd op de site van k1 1ste en 2de 10-10 en de laatste 10-9 dus twas nipter dan het op het eerste gezicht lijkt.

Karel
26-09-2009, 20:17
manhoef liet zien dat hij geleerd heeft, bonjasky had het toch even moeilijk met het afwachtende.. vond het in ieder geval mooi om te zien van manhoef

micha
26-09-2009, 20:26
manhoef was echt goed bezig. gecontroleerd en ik vond ook dat hij een xtra ronde verdiende. wederom heeft Remy gewonnen wederom niet echt overtuigend

Rverm
26-09-2009, 20:30
bonjasky speelt gewoon slim zijn spelletje, zoals alleen hij dat kan...en dan is die moeilijk te pakken...

adenane
26-09-2009, 20:54
bonjasky speelt gewoon slim zijn spelletje, zoals alleen hij dat kan...en dan is die moeilijk te pakken...


Maar hoe vaak komt hij er mee weg?

Zo overtuigend was de overwinning niet, maar zou het niet mee spelen dat hij 3-voudig K-1 champ is én titelhouder?

weks
26-09-2009, 20:58
vond het ook zonde dat manhoef niet met de overwinning naar huis is gegaan
denk dat remy wederom 'slim' heeft gevochten
ben er geen fan van maar helaas

gek
26-09-2009, 21:14
Ik had het gevoel dat Melvin alles gaf en Remy nog geen 80%....
Vond Melvin erg goed en Remy zoals vaak afwachtend en spelend op zeker, maar goed begrijpelijk in zijn positie denk ik.

USH!

Rverm
26-09-2009, 21:15
Maar hoe vaak komt hij er mee weg?

Zo overtuigend was de overwinning niet, maar zou het niet mee spelen dat hij 3-voudig K-1 champ is én titelhouder?

mm weet niet of dat echt meetelt. tuurlijk is hij Bonjasky met zijn titels e.d. , maar hij speelt zijn spelletje gewoon echt heel goed en is moeilijk te kloppen. ik vond dat bonjasky verdient won. ik zeg niet dik verdient, maar wel de terechte winnaar. saai om naar te kijken, maar o zo degelijk en tactisch sterk.

TheHagueBoxer
26-09-2009, 21:32
wat ik echt niet snap is dat manhoef zowat alleen maar met hoeken komt... remy hoeft z'n armen nieteens te bewegen om ze te blokken en hij staat 90% van de tijd zwaar open voor een opstoot en ongeveer altijd open voor stoten op het lichaam. knal er gewoon een paar keer een rechtse hoek lichaam, rechter opstoot in a la mike tyson, plus een paar goeie leverstoten, dan zou hij volgens mij echt veel vaker goed doorkomen, en grote kans dat remy gewoon neergaat op een goeie opstoot

Jones
26-09-2009, 22:03
mm weet niet of dat echt meetelt. tuurlijk is hij Bonjasky met zijn titels e.d. , maar hij speelt zijn spelletje gewoon echt heel goed en is moeilijk te kloppen. ik vond dat bonjasky verdient won. ik zeg niet dik verdient, maar wel de terechte winnaar. saai om naar te kijken, maar o zo degelijk en tactisch sterk.


Ik zag vandaag geen spelletje van Remy ik zag een Remy die zich geen raad meer wist...de Gameplan van Manhoef werkte perfect hij heeft de knieen van Remy onschadelijk gemaakt en daarmee naar mijn mening Remy zijn gevaarlijkste wapens afgepakt, was duidelijk te zien dat Remy zich daar geen raad mee wist.
Tijdens het filmpje hoor je Hippo duidelijk zijn longen uit zijn lijf schreeuwen, "Remy je doet niks, doe nou wat" Dit duidt niet op een perfect uitgevoerd gameplan van Remy...vond dat Manhoef stratigischer was en zijn gameplan meer effect heeft gehad.

Mephisto
26-09-2009, 22:07
ja...

Remy laat zich niet zomaar verrassen...

Het trieste in een partij waar een winnaar uit moet komen en beide vechters goed zijn (al heeft er dan één een stijl die je misschien niet ligt) er toch eentje zal verliezen. Ook al was Manhoef actiever heeft hem dat niet de overwinning gegeven.

De manier waarop hij weet te voorkomen dat zijn tegenstander scoort zorgt er voor dat hij wint zelfs als hij zelf minimaal scoort. Daarbij is Remy uitgegroeid tot een echte toernooi-vechter en zelfs als hij verliest is dit nagenoeg altijd zonder schade. Maakt hem partij om rekening mee te houden tijdens de GP.

Manhoef is een baas en ik vindt het (heb het in een ander topic al gezegd) ontzettend jammer dat K-1 geen -93kg klasse heeft, in deze gewichtsklasse lopen echt een aantal enorme toppers rond.

adenane
26-09-2009, 22:17
ja...

Remy laat zich niet zomaar verrassen...

Het trieste in een partij waar een winnaar uit moet komen en beide vechters goed zijn (al heeft er dan één een stijl die je misschien niet ligt) er toch eentje zal verliezen. Ook al was Manhoef actiever heeft hem dat niet de overwinning gegeven.

De manier waarop hij weet te voorkomen dat zijn tegenstander scoort zorgt er voor dat hij wint zelfs als hij zelf minimaal scoort. Daarbij is Remy uitgegroeid tot een echte toernooi-vechter en zelfs als hij verliest is dit nagenoeg altijd zonder schade. Maakt hem partij om rekening mee te houden tijdens de GP.

Manhoef is een baas en ik vindt het (heb het in een ander topic al gezegd) ontzettend jammer dat K-1 geen -93kg klasse heeft, in deze gewichtsklasse lopen echt een aantal enorme toppers rond.

x2

Misschien is het wel leuk om een K-1 World Grand Prix -95kg klasse te gaan houden. Jammer dat Manhoef vandaag aan het korste eind trok, maar hij was zeker niet de mindere. Dat kon je ook zien aan Manhoef en Bonjasky na de wedstrijd. Manhoef had verloren, maar vierde het bijna als een overwinning en Remy die had gewonnen, keek een beetje beteuterd om zich heen.

Ach ja, misschien dat de K-1 Manhoef in december toch wil zien vechten, en als dat niet doorgaat, dan op 31 december op Dynamite een MMA partij......

PinPoint
26-09-2009, 22:18
manhoef was echt goed bezig. gecontroleerd en ik vond ook dat hij een xtra ronde verdiende. wederom heeft Remy gewonnen wederom niet echt overtuigend


De partij in de Arena daar werd toch weinig aan de fantasie van welke scheids dan ook overgelaten.....

sikkwitttet
26-09-2009, 22:22
dudes train zelf bij mikes gym. dus was natuurlijk voor manhoef. zie hem vaker in de week trainen enzovoorts enzovoorts.


maar het was een overwinning voor remy.
klaar uit basta.
manhoef had moeten door drukken. liet zich vond ik kaas van brood eten.
jammer.





remy is een topper. klaar

MilfhunterMMA
26-09-2009, 22:29
wat ik echt niet snap is dat manhoef zowat alleen maar met hoeken komt... remy hoeft z'n armen nieteens te bewegen om ze te blokken en hij staat 90% van de tijd zwaar open voor een opstoot en ongeveer altijd open voor stoten op het lichaam. knal er gewoon een paar keer een rechtse hoek lichaam, rechter opstoot in a la mike tyson, plus een paar goeie leverstoten, dan zou hij volgens mij echt veel vaker goed doorkomen, en grote kans dat remy gewoon neergaat op een goeie opstoot

jij kan wel naar de k1 final 8 zo te lezen.

Jones
26-09-2009, 22:34
dudes train zelf bij mikes gym. dus was natuurlijk voor manhoef. zie hem vaker in de week trainen enzovoorts enzovoorts.


maar het was een overwinning voor remy.
klaar uit basta.
manhoef had moeten door drukken. liet zich vond ik kaas van brood eten.
jammer.





remy is een topper. klaar

Heeft er niks me te maken waar je traint, als je de partij objectief bekijkt kom je al tot een conclusie die niet zo zwart-wit is als jij hem schetst.

peper
26-09-2009, 23:08
Ik zag vandaag geen spelletje van Remy ik zag een Remy die zich geen raad meer wist...de Gameplan van Manhoef werkte perfect hij heeft de knieen van Remy onschadelijk gemaakt en daarmee naar mijn mening Remy zijn gevaarlijkste wapens afgepakt, was duidelijk te zien dat Remy zich daar geen raad mee wist.
Tijdens het filmpje hoor je Hippo duidelijk zijn longen uit zijn lijf schreeuwen, "Remy je doet niks, doe nou wat" Dit duidt niet op een perfect uitgevoerd gameplan van Remy...vond dat Manhoef stratigischer was en zijn gameplan meer effect heeft gehad.


X2

Manhoef is een Baas !!!

mokumnised
26-09-2009, 23:26
Ik geef m wel aan Remy(na 3x kijken), maar dan wel héél dunnetjes, extra ronde was zeker geen upset geweest.
Heel veel respect naar Manhoef die dat gewichtsverschil mooi weet te compenseren.

sikkwitttet
27-09-2009, 02:13
Heeft er niks me te maken waar je traint, als je de partij objectief bekijkt kom je al tot een conclusie die niet zo zwart-wit is als jij hem schetst.

????

ik geef aan, ik als manhoef fan. als iemand die bij zelfde sportschool traint vind al dat hij niet gewonnen zou hebben.
ik geef dit aan om dat ik al zou het fifty fifty zijn, ik het een manhoef overwinning zou vinden.
maar zoals ik al zei. remy scoorde beter, en had steeds center of the ring

TheHagueBoxer
27-09-2009, 02:24
jij kan wel naar de k1 final 8 zo te lezen.

nee ik lever liever commentaar van achter m'n computer, is wat makkelijker

alleen iedereen zegt dat remy zo'n dichte dekking heeft, maar hij staat wel vaak met z'n ellebogen naar buiten, en dus open voor opstoten

mokumnised
27-09-2009, 04:05
Moet mijn mening van daarstraks toch iets bijstellen na het zien van de partij op sbs6.
Ik schreef eerst dat ik de overwinning van Remy dunnetjes vond, maar veel stoten van Melvin zaten toch weer op die dekking, terwijl remy veel punten maakte met zijn lowkicks en meer treffers maakte dan Melvin.

Nu de partij nog en keer opnieuw gekeken en kom tot de conclusie dat Remy redelijk duidelijk op punten gewonnen heeft.
hij heeft alleen de pech dat de stijl van Melvin veel aantrekkelijker is en hij daardoor het publiek mee heeft.

Toch zal Remy imo veel explosiever moeten geaan vechten, wil hij kans maken op zijn 4e GP zege.

Ch3f1
27-09-2009, 11:36
Ik heb geen 3x kijken nodig om tot de conclusie te komen dat Remy duidelijk heeft gewonnen. Maar goed ik heb dan ook wel een heel deskundig oog :D

Manhoef komt "fysiek" (dan voornamelijk in de hoogte) gewoon te kort in deze open klasse, als het ging om de dapperste dan was hij zeker kampioen...maar helaas.

Remy for president!

ZakKa!
27-09-2009, 14:30
Ik heb hem nu twee keer gezien.

Remy heeft de partij absoluut niet gewonnen. De eerste ronde was overduidelijk voor Melvin. Veel stoten naar het lichaam die de judges blijkbaar niet zien. Remy deed bijna niks in de eerste ronde, en wat hij deed was op de dekking van MAnhoef.

De tweede ronde zag ik nog net een draw in, met lichte voorkeur naar Manhoef.

Derde ronde was wel voor Remy.

Remy stond de hele tijd met zijn ellebogen naar buiten waardoor Melvin lekker op zijn lichaam tekeer kon gaan. Daarnaast heeft Remy een paar harde stoten op het hoofd gekregen.

Ch3f1
27-09-2009, 19:08
Remy stond de hele tijd met zijn ellebogen naar buiten waardoor Melvin lekker op zijn lichaam tekeer kon gaan. Daarnaast heeft Remy een paar harde stoten op het hoofd gekregen.

...en het scheelde volgens mij ook niet veel of Manhoef was een tweede tand verloren na een knie die goed doorkwam :rolleyes:

delightone
27-09-2009, 19:46
Manhoef ronde 1
Ronde 2 zowat gelijk met een neiging naar manhoef
Remy derde ronde.

Had op zijn minsten een ronde bij moeten komen of een split voor manhoef....

mokie14
27-09-2009, 19:59
ik vond de partij idd beide kanten op gaan klein voordeel vor remy naar mijn mening
vond de lapdance bij de rondemiss wel briljant

ZakKa!
27-09-2009, 20:21
Volgens de judjes waren de eerste twee rondes 10-10...

Jones
27-09-2009, 21:23
Ik heb hem nu twee keer gezien.

Remy heeft de partij absoluut niet gewonnen. De eerste ronde was overduidelijk voor Melvin. Veel stoten naar het lichaam die de judges blijkbaar niet zien. Remy deed bijna niks in de eerste ronde, en wat hij deed was op de dekking van MAnhoef.

De tweede ronde zag ik nog net een draw in, met lichte voorkeur naar Manhoef.

Derde ronde was wel voor Remy.

Remy stond de hele tijd met zijn ellebogen naar buiten waardoor Melvin lekker op zijn lichaam tekeer kon gaan. Daarnaast heeft Remy een paar harde stoten op het hoofd gekregen.

x 10000

Mystery
27-09-2009, 22:14
de 1e 2 ronden was het vrij neutraal. manhoef aanvallend(er) en Remy counterend.
Echter in de 3e ronde vocht Remy een versnelling hoger en agressiever. toen was het een andere wedstrijd.

wellicht was het een tactiek om manhoef de 1e 2 ronden uit te laten razen en in de 3e orde op zaken zetten.

Remy zijn verdediging zat dicht. manhoef vocht niet creatief en onvoorspelbaar. gewoon hard en explosief. wel gecontroleerder

al met al: Remy :-)

Mephisto
27-09-2009, 22:24
Heb 'm net nog maar eens zitten kijken, Remy blijft vooral scoren met lowkicks iedere keer als Melvin naar voren komt, nagenoeg alles wat Melvin doet is op de dekking terwijl hij de lowkicks niet blokt. Melvin is zeker actiever, maar zoals Mystery stelt niet erg creatief in het vinden van oplossingen om die dekking te doorbreken. Al met al is de beslissing na 3 ronden in mijn ogen niet onterecht.

Als die worpen nu eens mee zouden tellen, dan was het een heel ander verhaal...

oliebol
27-09-2009, 22:31
zoals ik het gezien heb zou ik zeggen 1e ronde voor Manhoef, 2e draw en de 3e ronde voor Bonjasky. Had graag een extra ronde gezien.
Maar je kon wel goed zien dat Manhoef sterk verbeterd is ten opzichte van zijn vorige partij in de ArenA. Hij is wat tactischer gaan vechten vond ik.

marcelt
27-09-2009, 22:35
EEn hoop mensen zien er gelijkspel in. Dat geldt wel voor de eerste 2 ronden, de derderde was duidelijk voor Remy. Conclusie de K1 juryleden hebben de partij goed gescoord.

Mystery
27-09-2009, 22:47
Melvin zijn lengte is in zijn nadeel tegen remy.
Hij slaat hard en veel.

Waar men niet bij stil staat: Remy heeft een abnormaal incasseringsvermogen en zijn low kicks zijn hard en geplaatst. Als men weet dat je een puntenvechter bent en je wint steeds op punten, dan ben je gewoon goed.

Remy kan op beide manieren winnen: punten of ko

In de arena vocht hij heel anders tegen melvin ...

Ennnn Remy komt terug van een zware operatie zonder wedstrijdritme sinds de partij tegen Allistair ( de verassing van de avond).

oliebol
27-09-2009, 23:55
maar wedstrijdritme heeft hij eigelijk ook nooit echt toch eigelijk? je ziet hem bijna nooit vechten buiten de finales om en dan met nieuwjaar misschien een keertje, best zonde eigelijk.

gymalkmaar1
28-09-2009, 00:48
agression from all angles ..i


wat ik echt niet snap is dat manhoef zowat alleen maar met hoeken komt... remy hoeft z'n armen nieteens te bewegen om ze te blokken en hij staat 90% van de tijd zwaar open voor een opstoot en ongeveer altijd open voor stoten op het lichaam. knal er gewoon een paar keer een rechtse hoek lichaam, rechter opstoot in a la mike tyson, plus een paar goeie leverstoten, dan zou hij volgens mij echt veel vaker goed doorkomen, en grote kans dat remy gewoon neergaat op een goeie opstoot

JHNY
28-09-2009, 01:04
Goede partij van manhoef, begon goed met een prima strijdplan. Toch vind ik Remy de terechte winnaar. Maar vind ook dat het heel makkelijk naar manhoef had kunnen gaan, als het net even anders had gelopen in de laatste ronde.

Naar wat ik gezien heb, terechte uitslag. Maar Manhoef zeker op hetzelfde niveau als remy...

Mystery
28-09-2009, 01:17
Remy heeft een tijd niet kunnen trainen door zijn blessure he.
Ik keek naar de wedstrijd van de Arena:

http://www.dailymotion.com/video/x580va_remy-bonjasky-vs-melvin-manhoef_sport

ik zie geen echte verschillen tov Manhoef zijn stijl ( of het moeten de worpen zijn). Remy daarentegen vocht het ditmaal tactisch. In de Arena ging hij echt voor de KO. :D

ps: manhoef - aerts reserve fight?

ZakKa!
28-09-2009, 03:51
Heb 'm net nog maar eens zitten kijken, Remy blijft vooral scoren met lowkicks iedere keer als Melvin naar voren komt, nagenoeg alles wat Melvin doet is op de dekking terwijl hij de lowkicks niet blokt. Melvin is zeker actiever, maar zoals Mystery stelt niet erg creatief in het vinden van oplossingen om die dekking te doorbreken. Al met al is de beslissing na 3 ronden in mijn ogen niet onterecht.

Als die worpen nu eens mee zouden tellen, dan was het een heel ander verhaal...

Melvin had veel meer rake lowkicks uitgedeeld... En zeker niet alles wat Melvin deed was op de dekking.

Guillermo
28-09-2009, 04:07
Een paar dingen niet vergeten boys, bij K-1 tellen trappen zwaarder mee dan stoten en worpen daar krijg je haast niks voor.

Jones
28-09-2009, 08:49
Melvin sloeg echt niet alleen op de dekking je ziet duidelijk dat hij Remy zijn lichaam een aantal keren goed raakt en zijn hoofd ook...Ik snap dat Remy 3-voudig kampioen is maar om er dan vanuit te gaan dat hij alles van Melvin heeft geblocked vind ik een beetje naief. Manhoef had zeker een strijdplan en dat was om Remy zijn knieen uit te schakelen en dat is in mijn ogen prima gelukt....

Remy onterechte winnaar!! en dat weet hij zelf ook gezien zijn reactie..!!!
Maja wat doe je eraan als je titelverdediger bent heb je kennelijk een streepje voor.

adenane
28-09-2009, 08:50
Melvin had veel meer rake lowkicks uitgedeeld... En zeker niet alles wat Melvin deed was op de dekking.

X2

Een low-kick hoeft niet superhard te zijn om die mee te laten tellen als punt. Raak = raak.

ZakKa!
28-09-2009, 12:41
Een paar dingen niet vergeten boys, bij K-1 tellen trappen zwaarder mee dan stoten en worpen daar krijg je haast niks voor.

Voor worpen krijg je helemala niks. Trappen tellen inderdaad zwaarder mee. Daarom zeg ik, Melvin had een hoop rake lowkicks uitgedeeld.

Hans Vos
28-09-2009, 12:57
melvin verdiende minimaal een exstra ronde en buiten zijn onterrechte verlies om moet je melvin eens vergelijken met die twee pannekoeken die voor de reserve vochten :crying:dat was echt om te huilen dus melvin naar de gp 5 december . groet hans

Mephisto
28-09-2009, 17:30
leren ze tegenwoordig niet meer lezen... er staat toch duidelijk "veel wat Mevin deed was op de dekking van Remy" en gelijk beginnen er een paar te huilen dat het niet waar is dat alles op de dekking is.

Nee!!! Natuurlijk niet!!! Stel je voor dat dat wel zo was, dan wint Remy de K-1 met zijn ogen dicht en moet Melvin dringend op zoek naar een andere baan...

read the f*cking post! en het liefst helemaal...

"the terror" jeff
28-09-2009, 18:09
vind de uitslag onterecht.

Ralph
28-09-2009, 22:40
Terechte uitslag wat mij betreft, maar wel de partij van de avond (samen met die van Alistair en Peter). Ik hoop wel Manhoef in een reservepartij te zien (tegen Aerts het liefst).