PDA

View Full Version : k1 final 16 na gevecht interview met :badr, melvin, peter en meer



kickbets
26-09-2009, 22:07
YouTube - Remy Bonjasky - Post-Fight Interview - Sep.26.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=iFc3f3MYx80&feature=channel)

YouTube - Badr Hari - Post-Fight Interview - Sep.26.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=UKs5iDVgeR8&feature=channel)

YouTube - Alistair Overeem - Post-Fight Interview - Sep.26.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=7YjJ7IB2seM&feature=channel)

YouTube - Peter Aerts - Post-Fight Interview - Sep.26.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=XeMX0UHySng&feature=channel)

YouTube - Semmy Schilt - Post-Fight Interview - Sep.26.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=Y73yCdipxZo&feature=channel)

YouTube - Errol Zimmerman - Post-Fight Interview - Sep.26.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=SNsqCVHbrc8&feature=channel)

YouTube - Melvin Manhoef - Post-Fight Interview - Sep.26.2009 (http://www.youtube.com/watch?v=fTrm3-UBQg8&feature=channel)

adenane
26-09-2009, 22:20
Wat ziet Peter er toegetakeld uit, man.....

kickbets
26-09-2009, 22:28
ja echt man, wat een kracht heeft die alistair in zijn handen.

Anderson
26-09-2009, 22:33
Kijk die D-boll kop van Overeem dan niet normaal man. Volgens mij voor de wedstrijd heeft z'n chick even een spuitje in kont gezet.

kickbets
26-09-2009, 22:40
:lol: lol

iconian
26-09-2009, 22:50
aerts kan ook gemeen zijn
http://i34.tinypic.com/2ls9yex.gif

The Bulldog
26-09-2009, 22:57
Kijk die D-boll kop van Overeem dan niet normaal man. Volgens mij voor de wedstrijd heeft z'n chick even een spuitje in kont gezet.


zo jammer dat je op deze zielige manier het nivo op het forum zo naar beneden brengt....

als je dan al wat beweerd, weet dan wat je zegt ....:twak:

mokumnised
26-09-2009, 23:25
Tering wat ziet Aerts eruit, niet verwacht, dus een compliment voor Overeem op zijn plaats, hij laat het wel zien.
Wel jammer dat het er niet is uitgekomen bij Peter, maar dat is wel de verdindte van Overeem.
Badr is denk ik wel de topfavoriet voor de GP finale in december.
Remy niet overtuigend maar imo wel gewonnen, al had een extra ronde geen schande geweest, hij is voor mij geen favoriet voor de eindzege.

Dat zijn er voor mij 3: Badr (topfavoriet), Overeem en Schilt.

kickbets
26-09-2009, 23:32
Reps !

K-1sunstarr
27-09-2009, 01:29
Top, ik heb genoten van de partijen.

NESCIO
27-09-2009, 02:09
viel me op hoe hard overeem sloeg, niet normaal...

jammer van Peter altijd fan van hem... laat overeem nu maar winnen dan...

ps; Remy zal nooit fan van je stijl worden ondanks het feit dat jij na je carriere nog de meeste hersencellen hebt.

abdel1991
27-09-2009, 02:28
Kijk die D-boll kop van Overeem dan niet normaal man. Volgens mij voor de wedstrijd heeft z'n chick even een spuitje in kont gezet.

x2

kmr
27-09-2009, 02:33
Underdog is correct..

Wordt een beetje moe van al die overeem haters en dan m.n. het gezeik over zijn vermeende gebruik. Fucking hell stelletje noobs, van welk spul dan ook ga je niet beter vechten!

Mijn respect voor Overeem is alleen maar gegroeid, zoveel massa en toch zo'n goede conditie :thup:

Bovendien zet ie als MMA'er wel ff de hele K-1 op z'n kop.

Anabolen: kracht, conditie. Dus je kunt er wel beter door gaan vechten. Overeems techniek is niet all that, doet veel op kracht en kijk eens aan, dat is nou net waar anabolen een handje bij kunnen helpen.

Ik zeg niet dat hij gebruikt, maar ga hier niet verkondigen dat anabolen hem, als hij die zou gebruiken, geen voordeel op zouden leveren.

kmr
27-09-2009, 02:39
Wat een verschrikkelijke accenten :D

NESCIO
27-09-2009, 02:41
ik denk dat het geestelijke voordeel veel belangrijker is, een verhoogd testo gehalte in je hersenen heeft gevolg.

K1shop
27-09-2009, 03:05
bedankt voor het plaatsen van de interviews..

peter zag er best heftig uit.. en betreft overeem dat velen zeggen dat hij veel power gebruikt ipv techniek.. ik moet zeggen dat hij toch meer dingen toepast dan meesten.. veel knieen hard goed geplaatste stoten.. maar goed dat is mijn mening.. ik hou me in het midden en zeg mag de beste de WGP winnen..!

Hans Vos
27-09-2009, 10:47
Kijk die D-boll kop van Overeem dan niet normaal man. Volgens mij voor de wedstrijd heeft z'n chick even een spuitje in kont gezet.
ja , jij hebt er echt kijk op :twak:wat een slap misselijk makend gelul bah . :thup:

simtekf1
27-09-2009, 11:16
Ten eerste: misschien moet je je eerst een beetje beter inlezen in de materie voordat je van die rare onzin gaat verkondigen...

Ten tweede: als ik al jullie reacties moet geloven, heeft Overeem the holy grail gevonden. Combi van epo, deca, test, winny... Zoals ik al zei; eerst een beetje inlezen.

Ten derde: alleen omdat Overeem zo'n postuur heeft, heeft hij volgens jullie per definitie gebruikt. Raar, want 90% van alle topsporters gebruiken, maar een bodybuilder bij de tour de france heb ik nog niet voorbij zien komen, jij wel? Voetballers (bijna, tot geen doping controle) gebruiken heel veel, zeker de beginnende pro's (eerste hand info van een paar spelers die ik ken uit de eerste divisie), maar helaas zien zij er ook niet uit als bodybuilders..

Ten vierde: Fucking hell en so what? Misschien gebruiken ze allemaal wel? En wat dan nog?
Ik geef geen fuck om wie wel of niet gebruikt, alleen moeten sommigen misschien in gaan zien dat doping gebruik zich niet alleen uit in fysieke kenmerken (d.w.z. spieren e.d.).

Hell voor 4 ton nam ik ook wel een paar kuurtjes...

Punt 3 slaat natuurlijk als een lul op een drumstel.
Anabolen geven je kracht en zorgen ervoor dat je sneller hersteld.
Wielrenners zullen weinig tot geen krachttraining doen, i.t.t. vechters, hetzelfde voor voetballers.
Die zullen net zoals de wielrenners vooral hun benen trainen en hun cardio.

Trouwens is Samedov ook ooit op het gebruik van anabolen betrapt, hij zou toen in het K-1 Las Vegas toernooi vechten.
Aan hem zie je ook niks bijzonders.

El Bambino
27-09-2009, 13:43
Ten eerste: misschien moet je je eerst een beetje beter inlezen in de materie voordat je van die rare onzin gaat verkondigen...

Ten tweede: als ik al jullie reacties moet geloven, heeft Overeem the holy grail gevonden. Combi van epo, deca, test, winny... Zoals ik al zei; eerst een beetje inlezen.

Ten derde: alleen omdat Overeem zo'n postuur heeft, heeft hij volgens jullie per definitie gebruikt. Raar, want 90% van alle topsporters gebruiken, maar een bodybuilder bij de tour de france heb ik nog niet voorbij zien komen, jij wel? Voetballers (bijna, tot geen doping controle) gebruiken heel veel, zeker de beginnende pro's (eerste hand info van een paar spelers die ik ken uit de eerste divisie), maar helaas zien zij er ook niet uit als bodybuilders..

Ten vierde: Fucking hell en so what? Misschien gebruiken ze allemaal wel? En wat dan nog?
Ik geef geen fuck om wie wel of niet gebruikt, alleen moeten sommigen misschien in gaan zien dat doping gebruik zich niet alleen uit in fysieke kenmerken (d.w.z. spieren e.d.).

Hell voor 4 ton nam ik ook wel een paar kuurtjes...

Geloof je je zelf of neem je zelf in de malling ?

Mephisto
27-09-2009, 13:45
welke moderator grijpt er in en brengt de discussie weer on-topic?

angelo_1
28-09-2009, 02:44
nee dit slaat echt alles .. als er iemand hier zou zeggen dat ie bijvoorbeeld epo(veel wielrenners) heeft gebruikt dan heb je gelijk dat kun je niet zien maar net alsof wielrenners anabolen gebruiken .. bij wielrenners zie je weinig tot niets aan de buitenkant maar in tegenstelling alisteroiden overeem zie je wel dat een kleine gedaante verwisseling heeft gedaan .. dus dan wek je wel een beetje argwaan ..

Guillermo
28-09-2009, 03:37
alisteroiden overeem ..

LOL! Leuke woordspeling, jij hebt talent :D

Anyway, ik schrok wel een beetje ervan hoe Peter eruit zag man, damn. Overeem fucked him up :eek:

Collina
28-09-2009, 09:56
Viel me overigens op dat Badr Hari ook ontzettend gegroeid is en wat betreft Melvin Manhoef, zou dat puur zijn? Voor de duidelijkheid, ik ben geen hater maar ik snap al dat gezeik rondom Alistair Overeem niet.

Lekker belangrijk,

Laten we vooral genieten van dikke K-1 finale, want dit is volgens mij echt 1 van de zwaarste met (bijna) alleen maar goede vechters die kans maken.

Laat de weddenschap maar komen, ik kan niet wachten igg.

Collina

TOON
28-09-2009, 11:21
wow aerts! was vooral verbaasd om z'n uitspraak dat ie de laatste maand niet meer zo gemotiveerd was om te trainen!! is ook maar een mens natuurlijk, maar toch wel verrassend....

Harrie Nak
28-09-2009, 23:16
Ach, gebruiken of niet, dat boeit me geen ruk. Alsof je er echt beter van gaat vechten.
Wat me wel boeit is dat het hem mogelijk uit de USA houdt, met voor de fans alle negatieve gevolgen van dien.

pure
29-09-2009, 00:56
usa hoeft hij niet te proberen daaar testen ze op alles :p anders zou hij allang gaan , allister is iemand die nooit echt het top zou halen dat zag je in zn vorige gevechte hij miste veel dat is denk ik de reden dat hij is gaan gebruiken.