PDA

View Full Version : Loting K-1 Gp 2009 spoiler



anoniem gg
27-09-2009, 09:55
Poel A

Badr vs Karaev
Overeem vs Teixera

Poel B
Schilt vs le Banner
Zimmerman vs Bonjasky

adenane
27-09-2009, 10:03
Thanks Bas,

Kan je ook zeggen wie wie heeft gekozen en wie elkaar ontloopt heeft?

Mooie halve finale, Hari vs Overeem!

Jeru
27-09-2009, 10:05
Thanks Bas! Gunstige geloot door Alistair en Badr!!

Gennep-Spitfire
27-09-2009, 10:09
Thanks Bas, ook voor gisteren (sbs6) zag je naam op de aftiteling ;).

Finale wordt dus : Overeem - Bonjasky

Jeru
27-09-2009, 10:10
Ik ga toch voor een Schilt - Badr finale....

anoniem gg
27-09-2009, 10:15
Thanks Bas,

Kan je ook zeggen wie wie heeft gekozen en wie elkaar ontloopt heeft?

Mooie halve finale, Hari vs Overeem!

Karaev eerste bal kiest poel A

Badr tweede bal kiest Karaev Poel A

Errol Zimmerman bal 3 kiest poel B
Remy Bonjasky bal 4 (Errol daagt hem uit) Remy kiest Errol

Le Banner bal 5 kiest poel B
Semmy Schilt bal 6 kiest Le Banner

Texeira en Alistair bleven over

Van te voren hadden we doorgenomen wie tegen wie wou vechten en het is precies zo gelopen , iedereen kreeg de tegenstander die hij van te voren wou hebben.

Love Peace

aliendwurf
27-09-2009, 10:33
GG = happy?

Jeru
27-09-2009, 10:47
GG = happy?

Als je 4 man bij de laatste 8 hebt ben je sowieso happy denk ik.

aliendwurf
27-09-2009, 10:49
Als je 4 man bij de laatste 8 hebt ben je sowieso happy denk ik.


Dat sowieso maar de loting kon ook niet beter dacht ik zo. Dubbel blij dan maar?

En nou kappuh met dat scherpe gedoe. :cool2:

BJJrajawali
27-09-2009, 11:03
Poel A

Badr vs Karaev
Overeem vs Teixera

Poel B
Schilt vs le Banner
Zimmerman vs Bonjasky


Badr moet kunnen winnen
Overeem moet zeker kunnen winnen (gezien Teixera gister)
Schilt krijgt het zwaar tegen Banner (schilt vocht nog niet echt goed gister)
Zimmerman - Bonjasky pffff partij van de knietjes word moeilijk.....

dan krijgen we Overeem - Badr dat is wel een partij waar ik nu al na uitkijk..... ik zeg Overeem finale en tegen wie maakt niet uit hij wint hem.

Bonjasky was gister namelijk ook niet echt overtuigend gisteren. zie le banner, schilt of zimmerman nou nietecht winnen van Overeem.

aliendwurf
27-09-2009, 11:06
Ik gok ook op Overheem...

adenane
27-09-2009, 11:07
Slim van Badr om naast Karaev te gaan staan.
En je bent als eerste aan de beurt, dus je herstel is langer en als er iemand is van wie je relatief makkelijk kan winnen (als er al sprake is van een makkelijke tegenstander bij de laatste 8, wat ik betwijfel) is het Karaev wel..

Alleen jammer dat je dan daarna tegenover Ali staat. Dat zou een waardige finale geweest zijn.

Slim ook van Errol om Remy uit te dagen, zo voorkom je dat er sowieso GG in de eerste ronde tegenover elkaar staan!

simtekf1
27-09-2009, 11:10
Tactisch gezien vond ik het van Remy niet echt slim om bij Zimmerman te gaan staan, maar GG heeft geluk met de loting.
Maarja, als ze door gaan komen ze elkaar vanzelf wel tegen. :P

micha
27-09-2009, 11:24
dit 9is een droom loting. Ik ben blij dat Remy inging op de uitdaging van Errol . Daar krijgt hij spijt van.

Thanks Bas

micha
27-09-2009, 11:25
welke dag is de finale?

BJJrajawali
27-09-2009, 11:26
dit 9is een droom loting. Ik ben blij dat Remy inging op de uitdaging van Errol . Daar krijgt hij spijt van.

Thanks Bas

Dat zou zomaar kunnen ja. Maar dan zal Errol wel flink aan de bak moeten met trainen. Remy trouwens ook want die vocht niet echt overtuigend gisteren.

simtekf1
27-09-2009, 11:26
dit 9is een droom loting. Ik ben blij dat Remy inging op de uitdaging van Errol . Daar krijgt hij spijt van.

Thanks Bas

Ah dude word je nou echt nooit moe van jezelf?
We zullen zien of Remy er spijt van krijgt.
Even om je geheugen op te frissen, het scheelde niet veel of Errol had gister z'n 5de achtereenvolgende partij verloren.

payap
27-09-2009, 11:28
Op zich zelf wel een goede loting. De 4 favorieten ontlopen mekaar in de 1e ronde. En beide poulen zijn redelijk verdeeld.

Denk dat Badr Hari, Allistair Overeem, Remy Bonjasky en Sem Schilt wel de halve finale halen.

Dan wordt het moeiliker. Zie Sem Schilt wel winnen van Remy Bonjasky. De stijl van Remy is niet de stijl om van Sem te winnen.

Badr en Allistair wordt moeiliker. Een rustig en zijn kop erbij houdende Badr zie ik op punten winnen van Allistair. Gaat Badr het gevecht aan dan geef ik hem aan Allistair.

De winnaar kan wel eens gehavend uit de strijd komen en daardoor zie ik Sem toch licht favoriet om dit jaar weer te winnen.

Gennep-Spitfire
27-09-2009, 11:31
welke dag is de finale?
5 December

adenane
27-09-2009, 11:36
5 december Micha..

Dus een mooier geschenk is haast niet denkbaar van de Goedheiligman.

Behalve 2 tickets naar Japan dan..

micha
27-09-2009, 11:52
Ah dude word je nou echt nooit moe van jezelf?
We zullen zien of Remy er spijt van krijgt.
Even om je geheugen op te frissen, het scheelde niet veel of Errol had gister z'n 5de achtereenvolgende partij verloren.

Remy wint zelden overtuigend.

micha
27-09-2009, 11:52
danku sinterklaasje

iconian
27-09-2009, 11:56
had alleen JLB vs Overeem willen zien. Die had Overeem niet kunnen overpoweren.

micha
27-09-2009, 11:58
had alleen JLB vs Overeem willen zien. Die had Overeem niet kunnen overpoweren.


ik had Aerts toch meer kans gegeven dan JLB

marcelt
27-09-2009, 12:02
IK ben het me veel van de bovenstaande meningen eens en denk dat de finale all GG wordt Sem tegen Alistair

reefer
27-09-2009, 12:08
Het is nog vroeg natuurlijk maar wie denken jullie komt het meest in aanmerking voor een reserve match?Word dit het eerste toernooi zonder bijdrage van Aerts of krijg Manhoef wellicht een ticket?
Of heeft de organisatie genoeg Nederlandse vechters op de finaledag en geven ze wat Jappanners een kans?
Zal wat zijn zeg,Aerts-Manhoef reservegevecht!!

simtekf1
27-09-2009, 12:16
Remy wint zelden overtuigend.

En wat wil je daarmee zeggen dan?

micha
27-09-2009, 12:23
Het is nog vroeg natuurlijk maar wie denken jullie komt het meest in aanmerking voor een reserve match?Word dit het eerste toernooi zonder bijdrage van Aerts of krijg Manhoef wellicht een ticket?
Of heeft de organisatie genoeg Nederlandse vechters op de finaledag en geven ze wat Jappanners een kans?
Zal wat zijn zeg,Aerts-Manhoef reservegevecht!!


saki
manhoef

Karel
27-09-2009, 13:35
denk dat het een goed toernooi wordt voor schilt... ben ook wel benieuwd naar een overeem-badr deel 2, maar wie weet krijgt teixeira in een keer de dag van zijn leven

Mephisto
27-09-2009, 13:43
Ik hoop als altijd op Bonjasky en ik geef hem een goede kans maar ik denk dat een finale Schilt vs. Overeem niet ondenkbaar is.

Veel zal afhangen van de partij Karaev vs. Hari en met name hoeveel tegenstand Karaev kan bieden, GG zal rekenen op een "van dik hout zaagt men planken" start van Hari en dan is hij niet alleen heel gevaarlijk maar staat hij ook open voor counters naar het hoofd. Wint Badr de partij snel weet ik zo net nog niet hoe een halve finale Overeem vs. Hari gaat aflopen.

Wat ik wel mooi vindt is dat de 4 favorieten, Schilt, Hari, Bonjasky en zeer verassend Overeem een goede kans hebben om onderling uit te gaan maken wie de beste is. Droom GP!!!

ZakKa!
27-09-2009, 14:45
De reden waarom Badr naast Karaev is gaan staan is omdat hij vind dat dat een mooie partij zal worden voor het publiek. Hij zei dat hun 2 samen in de ring bij elkaar passen en dat Karaev een kans heeft om te winnen.

Lionheart
27-09-2009, 14:52
Supergave loting!

Ik denk zelf dat Sem de titel dit jaar zou kunnen pakken, omdat de winnaar van Badr vs Overeem erg gehavend uit de strijd zal komen.
Schilt wint in de halve finale op punten van Remy denk ik.

Maar mijn favoriet is Overeem, hij was de underdog, kwam, zag en overwon!

May the best fighter win!

Oesh!

Mr 1 Leg
27-09-2009, 14:52
thanks bas we zullen zien op 5 december.mooie line up :thup:

jan sensei kyokushin
27-09-2009, 15:40
Osu een mooie loting het gaat weer een spektakel worden 5 december in Tokio en genieten , dank u sinterklaas en zwartepiet voor dit resultaat de P.C . staan er weer klaar voor de live stream,s Leo doe je best met het Team Respect!!
Respect voor alle 8 vechters .
Osu

Ralph
27-09-2009, 15:51
saki
manhoef

Nee! Geen Saki! Zie ik toch het liefst Aerts en Manhoef. Zij hebben er hard voor geknokt en in mijn ogen ook die plaatsen verdiend. En zeg nou zelf, een GP zonder Aerts.... kan toch eigenlijk niet?

K-1sunstarr
27-09-2009, 16:02
Heren, wie draait reserve partij op 5 dec?
Tyrone Spong zeker?!?

Mike
27-09-2009, 16:26
mooie loting

denk overeem bonjasky finale


vooral toploting vooor bonjasky dit! en gg uiteraard!

ZakKa!
27-09-2009, 16:29
Texeira is de enige die daar niet thuishoort. Ik baal dat Melviin er niet bij zit. Overeem en Schilt hebben de makkelijkste tegenstanders als je het mij vraagt, en hebben het meeste voordeel uit de loting. Ik ben erg benieuwd naar Errol vs Remy! Dat is een partij die ik al een tijdje wil zien.

Mike
27-09-2009, 16:31
ik geef zimmerman nie zoveel kans tegen bonjasky

waarom denken veel mensen dat zimmerman favoriet is?

ieder recht op zn mening hoor maar ik snap die conclusie niet

bonjaksy in vorm moet toch zonder al teveel problemen winnen van zimmerman

Tony Galento
27-09-2009, 16:32
ik geef zimmerman nie zoveel kans tegen bonjasky

waarom denken veel mensen dat zimmerman favoriet is?

ieder recht op zn mening hoor maar ik snap die conclusie niet

bonjaksy in vorm moet toch zonder al teveel problemen winnen van zimmerman

x2

iconian
27-09-2009, 16:33
mooie loting

denk overeem bonjasky finale


vooral toploting vooor bonjasky dit! en gg uiteraard!

toploting voor bonjasky?

1. errol
2. schilt
3. hari/overeem

errol is zeer gevaarlijk, schilt kon hij nooit verslaan en als hij die 2 zware partijen zou winnen, wat ik niet zie gebeuren, nog eens tegen hari of overeem. Hij is absoluut niet favoriet met deze loting

Mike
27-09-2009, 16:35
zimmerman is uiteraard gevaarlijk maar ik gaf manhoef meer kans vs bonjasky. bovendien is de complete final 8 gevaarlijk

en schilt of hari/overeem pas in halve of finale treffen is toch juist gunstig voor bonjasky?

iconian
27-09-2009, 16:39
zimmerman is uiteraard gevaarlijk maar ik gaf manhoef meer kans vs bonjasky. bovendien is de complete final 8 gevaarlijk

en schilt of hari/overeem pas in halve of finale treffen is toch juist gunstig voor bonjasky?

mee eens, (behalve dan dat melvin meer kans heeft dan errol), maar met badr zijn stijl kan die wel eens in de finale komen met 2 snelle overwinningen, of overeem / karaev die ook vol erin kunnen gaan en met meer overschot in de finale komen. Remy vs schilt wordt weer een slooppartij, en na de partij tegen errol zie ik remy niet ook nog eens van schilt winnen.

SebasMMA
27-09-2009, 17:18
dit 9is een droom loting. Ik ben blij dat Remy inging op de uitdaging van Errol . Daar krijgt hij spijt van.

Thanks Bas

Oh but no...

K1shop
27-09-2009, 18:36
poeh naja de loting had ik het liefst anders gezien zodat er extra vuurwerk was in de 1ste ronden.

had liever
badr tegen overeem
schilt tegen zimmerman
karaev tegen le banner (2 dezelfde soort type vechters.. gaan graag slagenwisseling aan)
bonjaski tegen teixera..

maar ja het is anders uitgevallen.. GG heeft het goed voor elkaar in ieder geval :) geen van hun hoeft in de eerste ronde tegen elkaar.. vergroot natuurlijk de kansen op het bereiken van de finale.

thanks for the post

Shytown
27-09-2009, 19:03
dit 9is een droom loting. Ik ben blij dat Remy inging op de uitdaging van Errol . Daar krijgt hij spijt van.

Thanks Bas

Tja, als hij er niet op ingegaan was had hem dat waarschijnlijk weer een oscar opgeleverd uit het GG kamp.

mokumnised
27-09-2009, 20:18
dit 9is een droom loting. Ik ben blij dat Remy inging op de uitdaging van Errol . Daar krijgt hij spijt van.

Jamila 2? jezusmina, een beetje neutraliteit kan geen kwaad...

Remco
27-09-2009, 20:56
Ik denk dat ze Musashi nog wel zullen inzetten voor een reservepartij. Dat verdient ie ook wel maar dan wel tegen of Aerts of Manhoef.

Richelieu
27-09-2009, 21:43
Ik denk dat ze Musashi nog wel zullen inzetten voor een reservepartij. Dat verdient ie ook wel maar dan wel tegen of Aerts of Manhoef.

Musashi versus Aerts zou heel mooi zijn! Het blijven toch twee vechters die er al erg lang bij zijn. En gezien Musahi's partij tegen JLB zou het nog wel een leuke pot kunnen worden.

TOON
27-09-2009, 21:56
mooie loting, Badr walst over Karaev heen denk ik, dan vervolgens tegen Overeem en Badr heeft wat goed te maken dus denk ook dat ie van Overeem gaat winnen, maar das een twijfelgevalletje
Bonjasky tegen Schilt in de halve finale en dat gaat Schilt winnen, bonjasky zie ik gewoon niet winnen van schilt, stijl van schilt is lastig voor bonjasky, hoop op bonjasky maar denk schilt.

dus Badr vs Schilt in de finale....en een revanche van schilt zou mooi zijn! maar overeem of bonjasky zie ik ook heel graag winnen. Wordt iig weer super en hoop dat Aerts ook nog mee kan doen via een reservefight en wellicht nog op die manier door naar een halve finale?? hoop het!! WAR PETER!!!

Donjopie
28-09-2009, 13:56
Je hebt het goed uitgedacht !
Klinkt allemaal best aannemelijk.
Ik hoop alleen op een finale Remy - Badr. Nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen.

Marquis
28-09-2009, 14:02
Ik denk dat Badr wel door gaat naar de finale met flink wat beschadigingen van de GG- Kamp. Hopelijk dat Sem ook aardig toegetakeld word door JLB. Zodat Remy door kan gaan naar de Finale :) Zo niet, dan zal Sem de GP winnen.

adenane
28-09-2009, 14:03
Ergens is het ook wel jammer dat Remy inging op de uitdaging van Errol. Een partij tussen een fitte Remy en een fitte Sem was zeker wel interessant en de moeite waard geweest. En Jerome tegen Errol was ook geen mismatch geweest imo....

Marquis
28-09-2009, 14:06
Denk dat GG daar beter niet op kan rekenen. Dat Badr zo opende tegen Sem wil niet zeggen dat ie 't tegen iedereen doet. Kijk zijn partijen tegen Feitosa en afgelopen zaterdag tegen Samedov bijvoorbeeld. Gewoon scherp en geconcentreerd openen. Rustig en hard tegelijk. Dat 'wilde' was gewoon nodig tegen Sem, omdat Sem daar niet tegen kan.



Van begin tot eind helemaal mee eens!



Het is net andersom: Jamila is Micha2, want Micha was hier eerder.


Mijn voorspellingen:

Badr vs Karaev: Badr zal gefocused zijn en daardoor een betere dekking hebben. Tevens heeft Badr een beter ritme. Hij wint van Karaev, ik denk op KO in ronde 2.

Alistair vs Teixeira: Teixeira is een taaie knakker, maar de kracht van Alistair zal te groot zijn. Zeker nu Alistair ook wat soepeler beweegt (iets dat Teixeira niet echt doet) moet het geen probleem zijn. Teixeira heeft 8 wins uit 9 partijen, maar de enige topper waar hij tegen stond, won meteen van hem. Hij is bij K-1 dus ook niet KO gegaan, zelfs niet tegen een 'hard hitter' als Errol. Ik denk Alistair op punten of KO laat in de derde ronde.

Sem Schilt vs Jerome Le Banner: Sem is te groot en te sterk voor Jerome. Echter, Jerome heeft wel laten zien dat hij het spelletje snapt hoe je Sem aan moet pakken. Helaas voor JLB was alleen de uitvoering niet top. Sem op punten.

Remy vs Errol: Errol staat bekend om een minder goeie cardio en een aanvallende, en daarmee risicovolle, vechtstijl. Die combi maakt het gevaarlijk tegen de goede dekking van Remy. Het gevaar is er dat Errol zich leeg slaat zonder Remy echt in problemen te brengen. Remy zal ondertussen counteren en zijn puntjes pakken met lowkicks. Remy wint op punten.

Halve finale 1 - Badr vs Alistair: Alistair is zoals gezegd soepeler dan in zijn partijen tegen Badr en Remy, maar Badr's voetenwerk is beter en dat moet ie veel gebruiken. Blijven draaien, blijven bewegen en ondertussen Alistair bestoken. Draaien en bewegen is essentieel om niet in de hoek vastgezet te worden. Badr wil altijd voor de KO, maar ik denk dat ie in deze partij door middel van snelheid voor punten moet gaan. Daarmee kan ie gebruik maken van zijn sterke punten en wellicht de kracht van Alistair neutraliseren. Hopelijk kan Badr het gevoel van "een appeltje schillen" naar de achtergrond drukken en gaat ie niet voor de KO, want Alistair kan wel wat hebben. Helemaal met die sterke nek van hem. Badr op punten.

Halve finale 2 - Sem vs Remy: Remy is een countervechter en heeft niet de stijl om van Sem te winnen. Wil je van Sem winnen, dan moet je er kort op zitten en hem aanpakken. Behalve de partij in de ArenA in 2008 heb ik die agressie niet gezien bij Remy en dus zie ik hem niet winnen van Sem. Sem op punten.

Finale - Badr vs Sem: Badr weet wat ie moet doen, maar Sem weet nu beter wat ie kan verwachten. Ik verwacht een slooppartij waarin Badr zal proberen in en uit te bewegen en Sem zal z'n kans afwachten voor de harde jab en zijn KO-knieen. Toch denk ik dat de agressie en stijl van Badr wederom de doorslag zal geven. Badr op punten en wint het toernooi.


Nice, maar moet je eventuele blessure leed niet mee calculeren?

Als Badr bv een paar goeie knieen moet incasseren tussen z'n ribben van Alistair ...dan is het natuurlijk een ander verhaal tegen maatje 53 van Sem..

adenane
28-09-2009, 14:15
Nice, maar moet je eventuele blessure leed niet mee calculeren?

Als Badr bv een paar goeie knieen moet incasseren tussen z'n ribben van Alistair ...dan is het natuurlijk een ander verhaal tegen maatje 53 van Sem..

Ach dan nog is het een kwestie van 50 seconden op je bitje bijten en knallen. Zo lang duurde die vorige pot ook! ;)

Nee serieus, ik denk dat je zó vol adrenaline zit, dat je pas de pijn voelt als alles achter de rug is. Daarom is het ook slim om als eerste een partij te vechten, dan is je herstel periode relatief langer als de rest van de toernooigangers..

superfreak
28-09-2009, 14:47
Trouwens, hoe zit het met vervangers. Stel dat iemand geblesseerd raakt of visum is niet in orde(zou zomaar 4 vechters kunnen kosten..hahah.) Wie vervangt ze dan?

doom
28-09-2009, 14:49
geloof me de verassing wordt JLB hij gaat trainen met peter aerts Hesdy gerges en Bradock Silva met Harinck in de hoek.

dirk5
28-09-2009, 14:52
Badr
AO
Semmy
Remy

Finale
AO
Semmy

Winst door Semmy dmv triangle choke.

Donjopie
28-09-2009, 15:01
Winst door Semmy dmv triangle choke.
:fp:

Wiseguy
28-09-2009, 15:03
IK KAN NIET WACHTEN! Nog iets meer dan 2 maanden verdorie.

dirk5
28-09-2009, 15:08
:fp:

oejoej.... alleen een smiley, beware the ban hammer

http://files.xboxic.com/general/banhammer.jpg

Tony
28-09-2009, 15:17
stel dat we een finale krijgen als:

Overeem-Schilt

Hoe zal dat uitpakken? Ik denk dat Overeem de perfecte man is om te winnen van schilt... Maar het zijn wel teamgenoten en kennen mekaar door en door...

dirk5
28-09-2009, 15:24
stel dat we een finale krijgen als:

Overeem-Schilt

Hoe zal dat uitpakken? Ik denk dat Overeem de perfecte man is om te winnen van schilt... Maar het zijn wel teamgenoten en kennen mekaar door en door...

Ik denk serieus dat dit de finale gaat worden Tony, dat van die triangle was natuurlijk met een sarcastische ondertoon, aangezien ze beiden uit de mma wereld komen en effe de k-1 domineren.

Wanneer AO hetzelfde gameplan aanhoud als Aerts en Badr en hem blijft bestormen, vastpakken en op de grond gooien dan zal Semmy dusdanig uit zijn spel gebracht worden dat ie verliest.

wanneer ie dat niet doet denk ik dat Alistair gaat zitten van een jab.

Donjopie
28-09-2009, 15:25
oejoej.... alleen een smiley, beware the ban hammer

Dit zal jij wel nodig hebben als je een smily post !
http://www.therumleyfamily.com/wp-content/2009/02/pampers-400x400.jpg

Mystery
28-09-2009, 15:34
Ehm Texeira kan incasseren en die heeft een aardige stoot in huis.
Dus of het 123 Allistair wordt ...

wordt spannend.
Ik hoop Remy. Zoniet Errol of Texeira (hoop doet leven)

Wiseguy
28-09-2009, 15:45
Hoe kan je nou hopen dat texeira wint. die gozer is saaaaaai.

Donjopie
28-09-2009, 15:46
Hoe kan je nou hopen dat texeira wint. die gozer is saaaaaai.
x2
Vind niet dat hij daar thuishoort

Tony
28-09-2009, 15:49
Ik denk serieus dat dit de finale gaat worden Tony, dat van die triangle was natuurlijk met een sarcastische ondertoon, aangezien ze beiden uit de mma wereld komen en effe de k-1 domineren.

Wanneer AO hetzelfde gameplan aanhoud als Aerts en Badr en hem blijft bestormen, vastpakken en op de grond gooien dan zal Semmy dusdanig uit zijn spel gebracht worden dat ie verliest.

wanneer ie dat niet doet denk ik dat Alistair gaat zitten van een jab.

had jouw post nog niet gelezen Dirk..

Maarre, ik denk ook serieus dat het Overeem-Schilt gaat worden.. En ja, ik denk ook echt dat Overeem dan de K1 kan winnen... Hij is wel zo'n type vechter die dichtbij Schilt kan komen...

STERKE JERKE
28-09-2009, 15:52
Wat lullig voor Bader. Is hij in een bloedvorm, treft hij in de halve finale Alistair Overeem.

STERKE JERKE
28-09-2009, 15:54
Welterusten Bader! Wanneer je weer bijkomt zijn je kleren uit de mode!

Donjopie
28-09-2009, 16:09
Kleine correctie: Schilt heeft oorspronkelijk een karate-achtergrond. MMA kwam pas later geloof ik.
REPS !:thup:

dirk5
28-09-2009, 16:12
Kleine correctie: Schilt heeft oorspronkelijk een karate-achtergrond. MMA kwam pas later geloof ik.

kleine correctie:

voor k-1 vocht hij mma, dus, hence en daarom komt hij uit de mma wereld. ;)

het is maar hoe je het leest.

Tony Galento
28-09-2009, 16:26
kleine correctie:

voor k-1 vocht hij mma, dus, hence en daarom komt hij uit de mma wereld. ;)

het is maar hoe je het leest.

Dan komt Allistair bij z'n volgende partij MMA zeker uit de K-1? :wacko:

Schilt is van oorsprong een full-contact karateka, daido yuku of zoiets. Een soort kyokushin met stoten naar het hoofd waarbij de karateka's een helm dragen.

Karel
28-09-2009, 16:29
heb nog een stille hoop op een finale van JLB tegen Aerts

Donjopie
28-09-2009, 16:54
heb nog een stille hoop op een finale van JLB tegen Aerts

Zou leuk zijn !
gun het beide

Tony
28-09-2009, 17:03
Ik hoop echt dat Aerts een plekkie als reserve vechter krijgt....

En dan alsnog mag invallen en dan een finale tegen Schilt ofzo...

chief108
28-09-2009, 17:09
Ik hoop echt dat Aerts een plekkie als reserve vechter krijgt....

En dan alsnog mag invallen en dan een finale tegen Schilt ofzo...
ik ook...

heeft hij wel verdiend als legende zijnde....

Mephisto
28-09-2009, 17:34
...en die heeft een aardige stoot in huis.


hmmm, ik heb eerlijk gezegd ook een aardige stoot in huis, dus kan ik ook de K-1 winnen...

Nu dat kreng nog de ring in zien te krijgen dan...;)

Ik denk dat Texeira de minst sterke van de laatste 8 is en is in mijn ogen geen Dark Horse... geef 'm zeer weinig kans.

chief108
28-09-2009, 17:46
hmmm, ik heb eerlijk gezegd ook een aardige stoot in huis, dus kan ik ook de K-1 winnen...

Nu dat kreng nog de ring in zien te krijgen dan...;)

hahaha...
dacht precies hetzelfde.... :lol:

Darkness
28-09-2009, 19:04
x2
Vind niet dat hij daar thuishoort
X3 liever manhoef in de ring!

Omar.
28-09-2009, 19:22
Mocht er een wonder onstaan en Teixera wint van Ali ( wat ik ZOOO graag hoop) dan wordt Badr de champ! maar met Ali als hindernis gaat het lastig worden!

Barbaar
28-09-2009, 19:30
Ik hoop op een Bad Boy finale: Badr vs Le Banner!!!

Nightwalker
28-09-2009, 20:45
Hallo mensen,

Ik moet zeggen dat ik Zabit Samedov Entrance echt prachtig vond.. Volgensmij ben ik ook werkelijk de enige die dat mooi vind... Maar echt prachtig melodie !!

Hmmm kan iemand mij misschien helpen waar ik het kan beluisteren ???...:):)

Darkness
29-09-2009, 02:52
Hallo mensen,

Ik moet zeggen dat ik Zabit Samedov Entrance echt prachtig vond.. Volgensmij ben ik ook werkelijk de enige die dat mooi vind... Maar echt prachtig melodie !!

Hmmm kan iemand mij misschien helpen waar ik het kan beluisteren ???...:):)

Niet alleen die Entrance maar Die k.o was ook heel mooi..:D

Fightchick
29-09-2009, 12:05
Ik hoop echt dat Aerts een plekkie als reserve vechter krijgt....

En dan alsnog mag invallen en dan een finale tegen Schilt ofzo...

Met alle respect, maar ik vind dat Aerst er mee moet stoppen. Hij haalt het niveau niet meer. Badr heeft 'm al alle hoeken laten zien. Afgelopen weekend had ie het ook zwaar tegen Overeem. Daar moet je je conclusies uit trekken. Dit was 1 partij, en dan zou ie het hele toernooi wel ff winnen? Nee, ik denk dat dat er niet meer in zit voor hem.

Donjopie
29-09-2009, 12:15
Denk dat hij idd aan een einde carrière moet denken.
Tis zonde, maar hij moet wel eindigen als Mr. K1 en dit ook altijd blijven.
En niet als voormalig Mr. K1

Tony
29-09-2009, 12:33
ach komop zeg...

Aerts heeft van de laatste 6 partijen er 4 gewonnen (schilt, zimmerman, nishijima)
en van de laatste 12 partijen heeft ie er 9 gewonnen...

Vind hem momenteel echt wel in shape hoor... (qua fysiek)

En dat ie verliest van Overeem.... Ik weet het niet.. Maar moet Badr dan ook maar stoppen met K1?

Overeem is gewoon een beest... een powerhouse... en dan ook nog een zeer goeie allround vechter. Daar heeft Aerts idd moeite mee (maar wie niet)

Ik denk als we Aerts tegen Zimmerman, Texeira, Karaev, Samedov, Le banner, Feitosa, Musashi, Ghita, Kyataro of Manhoef gezien hadden, dat ie dan een zeer grote kans had om te winnen...

Alleen Badr, Overeem, Bonjasky en Schilt zag ik als een probleem.

Anyway... ik vind het nog te vroeg om hem af te schrijven.

snip83
29-09-2009, 13:03
ach komop zeg...

Aerts heeft van de laatste 6 partijen er 4 gewonnen (schilt, zimmerman, nishijima)
en van de laatste 12 partijen heeft ie er 9 gewonnen...

Vind hem momenteel echt wel in shape hoor... (qua fysiek)

En dat ie verliest van Overeem.... Ik weet het niet.. Maar moet Badr dan ook maar stoppen met K1?

Overeem is gewoon een beest... een powerhouse... en dan ook nog een zeer goeie allround vechter. Daar heeft Aerts idd moeite mee (maar wie niet)




Ik denk als we Aerts tegen Zimmerman, Texeira, Karaev, Samedov, Le banner, Feitosa, Musashi, Ghita, Kyataro of Manhoef gezien hadden, dat ie dan een zeer grote kans had om te winnen...

Alleen Badr, Overeem, Bonjasky en Schilt zag ik als een probleem.

Anyway... ik vind het nog te vroeg om hem af te schrijven.
X2

Vind hem echt wel in shape...

en om van Hari of Overeem te verliezen is echt geen schande

adenane
29-09-2009, 13:35
Tuurlijk is het geen schande om van Hari te verliezen, dat overkomt de beste.. ;)

Maar wat wel verontrustend is, is het feit dat hij na z'n wedstrijd tegen Overeem zegt dat hij de laatste maand de motivatie niet meer had om te trainen. Is het dan wijs om dan toch door te gaan? Want als je niet altijd 100% traint om tegenover sommige jongens te staan, heb je geen schijn van kans!

Maar ja, nu komt z'n maatje Jerome trainen, kunnen ze elkaar mooi motiveren!

Maar wat daarna?

Tony
29-09-2009, 16:32
ik heb Crocop nog in mijn kop hangen.. dus vergeleken daarbij is Aerts één grote brok aan motivatie... (relatief gezien)

denk dat het einde nog niet zoek is hoor...

Misschien gaan trainen bij Xtreme Couture... kan ie zich laten oppeppen door captain america

abdel1991
29-09-2009, 21:10
ik denk dat bijna iedereen het met me eens is dat de eerste halve finale tussen badr en overeem gaat, maar wie heeft vantevoren een voordeel gehad? het is maar hoe je het bekijkt. want kareav heeft een zwakke kin en badr zou dus in principe snel klaar zijn in tegenstelling tot overeem want die heeft een taaie gast die ik niet zo snel KO zie gaan. maar aan de andere kant is kareav de betere vechter dan teixeira. ben zo benieuwd naar die halve finale, de rest kan me eigenlijk niks meer schelen tenzij bonjasky,badr de finale zou zijn. maar ik zie bonjasky niet winnen van schilt dus de 5e partij in de toernooi wordt met afstand het mooist

Mephisto
30-09-2009, 00:00
X2

Vind hem echt wel in shape...

en om van Hari of Overeem te verliezen is echt geen schande

Peter had tegen Hari verdomd weinig in te brengen en vond hem tegen Overeem ook niet vechten zoals we van hem gewend zijn.

Aan zijn fysiek, zowel kracht als conditioneel, zal het niet liggen maar hij mist het vuur. Al ben je nog zo goed, in deze sport moet je tot het bot gemotiveerd zijn, Peter heeft het allemaal al meegemaakt en soms krijg ik het idee dat het allemaal wel mooi is geweest.

Ik vindt nog steeds dat hij een lintje verdiend...

Fightchick
02-10-2009, 11:42
Klopt, hij mist het vuur. Dat heb je goed omschreven. Ik vind hem nog steeds een indrukwekkende vechter, en zeg ook niet dat hij helemaal moet stoppen. Maar het toernooi is niet meer iets wat hij moet willen. Gewoon losse partijen, prima.

angelo_1
02-10-2009, 16:01
het grappige van de loting vond ik togh als eerste karaev a had gekozen en badr gelijk karaev nam en de daarna komen de 4 gelijk naar de andere kant gingen misschien wel om badr te ontlopen maarja dat blijft alleen maar suggeren :P
ush

jimmyjmmr
02-10-2009, 18:08
ben benieuwd hoe overeem het toornooi vechten ervaart en met de blessures omgaat.
want stel hij moet tegen badr nadat hij Texiera heeft weg gezet. dan zal hij toch wel wat blessures hebben.
en texiera zal echt wel wat lowkicks zetten als underdog.

JlB krijgt het zwaar tegen de hightower en waarschijnlijk zal dan Bonjanski die met moeite een zimmerman passeert het moeilijk tegen schild krijgen.
schilt is moeilijk te bevecht en tot nu toe lukte dat alleen Hari en Aerts dat.

dus schilt in de finale tegen hari of overeem.

hoop voor schilt dat hij dan ook de 4e keer de gordel pakt.

marcelt
02-10-2009, 18:17
Dan komt Allistair bij z'n volgende partij MMA zeker uit de K-1? :wacko:

Schilt is van oorsprong een full-contact karateka, daido yuku of zoiets. Een soort kyokushin met stoten naar het hoofd waarbij de karateka's een helm dragen.

Volgens mij komt ie uit het ashihara karate deed mee aan de daido Juku, full contact karate toernooi met mma aspecten en won dat tweemaal. Daarna deed hij MMA in Pancrase en Pride en daarna ging hij kickboksen in de K1 .