PDA

View Full Version : Prachtige matchmaking Slamm VI "Nederland vs Thailand" - Almere 29.11.09



Mattie73
28-09-2009, 17:33
29 November is het weer zover. Slamm VI Nederland vs Thailand.

Er zijn 4 gevechten waar de liefhebber echt naar uit zal kijken:

Mosab Amrani vs Bovy Sor Udomson
Mootje Khamal vs Anuwat Kaewsamrit
Khalid Bourdif vs Yodsaenklai Fairtax
Lhoucine 'Aussi' Ouzgni vs Ryan Simson

Wie gaat er winnen volgens jullie???

Karel
28-09-2009, 17:36
misschien dit jaar toch maar eens heengaan in ieder geval

Hendy
28-09-2009, 17:38
Ik gok op een thais feestje..

Mattie73
28-09-2009, 17:54
x2

Staan deze partijen al helemaal vast? Ik had namelijk verwacht dat Payap of Richelieu degene zou zijn die de matchmaking zou presenteren.

Ik hoor het van zoveel kanten dat ik er eigelijk wel vanuit ga dat ze vaststaan. Maar 100% zeker weten doe ik het niet. Zeg maar voor 90%.

Richelieu
28-09-2009, 18:47
Ik hoor het van zoveel kanten dat ik er eigelijk wel vanuit ga dat ze vaststaan. Maar 100% zeker weten doe ik het niet. Zeg maar voor 90%.

90% is geen 100 % Mattie ;) Zal vanavond in ieder geval de drie hoofdpartijen die wel vaststaan (met het bijbehorende artwork) publiceren.

killerboy
28-09-2009, 20:44
hahah valt het jullie ook niet op mensen

is het nederland vs thailand of marokko vs thailand

Mattie73
28-09-2009, 21:27
Ik gok op een thais feestje..

En, Lhoucine 'Aussi' Ouzgni vs Ryan Simson?

Wordt dat een Marokkaans Nederlands of een Surinaams Nederlands feestje :)?

Wiseguy
28-09-2009, 22:33
Marokko vs Thailand bedoel je :D

EDIT: Killerboy was me voor.

Richelieu
28-09-2009, 22:47
hahah valt het jullie ook niet op mensen

is het nederland vs thailand of marokko vs thailand


En, Lhoucine 'Aussi' Ouzgni vs Ryan Simson?

Wordt dat een Marokkaans Nederlands of een Surinaams Nederlands feestje :)?

Vooral in het huidendaagse multiculturele Nederland vind ik deze reacties een beetje erg jammer. Alle heren beschikken over een Nederlands paspoort en komen dus uit voor Nederland.

De man van 14K
28-09-2009, 22:51
Toch weer Simson? Die had toch al zijn afscheidspartij gehad??

Oh well.. dat wordt Aussie op punten

xxl
28-09-2009, 23:01
Vooral in het huidendaagse multiculturele Nederland vind ik deze reacties een beetje erg jammer. Alle heren beschikken over een Nederlands paspoort en komen dus uit voor Nederland.

Toch zijn het geen echte nederlanders. Niet dat het erg is, maar ik vind juist de strijd tussen de verschillende rassen erg interessant. Vooral bij een interland is juist de vraag welk ras de sterkste is in deze tak van sport.

Wiseguy
28-09-2009, 23:02
Vooral in het huidendaagse multiculturele Nederland vind ik deze reacties een beetje erg jammer. Alle heren beschikken over een Nederlands paspoort en komen dus uit voor Nederland.

Was meer iets wat opviel ik beschouw ze gewoon als nederlanders! We zullen het samen moeten doen zowel in de samenleving en in de sport. Dit is juist een teken van integratie.

Wiseguy
28-09-2009, 23:03
Toch zijn het geen echte nederlanders. Niet dat het erg is, maar ik vind juist de strijd tussen de verschillende rassen erg interessant. Vooral bij een interland is juist de vraag welk ras de sterkste is in deze tak van sport.

Maar toch ga je hard juichen als elia scoort en ons de titel bezorgt.

JeMalleMoer
28-09-2009, 23:06
Toch zijn het geen echte nederlanders. Niet dat het erg is, maar ik vind juist de strijd tussen de verschillende rassen erg interessant. Vooral bij een interland is juist de vraag welk ras de sterkste is in deze tak van sport.

lol, wat is jouw definitie van echte nederlander dan?

xxl
28-09-2009, 23:08
Maar toch ga je hard juichen als elia scoort en ons de titel bezorgt.

Natuurlijk!:thup:

xxl
28-09-2009, 23:12
lol, wat is jouw definitie van echte nederlander dan?

Het zijn echte nederlanders!
Ik doelde op fysieke/fysiologische kenmerken die per ras verschillend zijn. Een neger zit lichamelijk heel anders in elkaar dan een aziaat. Die kenmerken zie je in elke sport naar boven komen en dat vind ik interessant.

Pitbull.
28-09-2009, 23:19
je bedoelt dus blank ipv Nederland s.. geel tegen wit :rolleyes:

De man van 14K
28-09-2009, 23:20
Heel anders is nou ook weer iets.. Het zijn gewoon mensen met 2 armen en 2 benen.
Tuurlijk zijn er bepaalde fysieke kenmerken, zo zijn bepaalde bevolkingsgroepen beter in fysiek zware sporten en atletiek en andere bevolkingsgroepen weer beter in denk sporten of strategische spellen.

Daarnaast, waar wilde jij dan de grens leggen? Alles met een 'tintje' mag niet mee doen? Normaal gesproken zijn bepaalde mensen hier als de kippen bij als het ook maar een beetje naar rasicsme neigt en nu wordt het opeens gepromoot?
Bizar, daarnaast kunnen deze marrokanen met Nederlands paspoort (of dubbel paspoort) voor Nederland uitkomen, dat zal ze vast goed doen als burger hier!

xxl
28-09-2009, 23:20
je bedoelt dus blank ipv Nederland s.. geel tegen wit :rolleyes:

Geel tegen wit ja:rolleyes:

Pitbull.
28-09-2009, 23:30
dat is toch wat je bedoeld..? blanken tegen aziaten..?

A.F.
28-09-2009, 23:31
Toch zijn het geen echte nederlanders. Niet dat het erg is, maar ik vind juist de strijd tussen de verschillende rassen erg interessant. Vooral bij een interland is juist de vraag welk ras de sterkste is in deze tak van sport.

ff serieus....

welk ras het sterkst is???

dude... dit is echt de meest debiele post van 2009

GEFELICITEERD!

edit: en dat al na 34 posts

Richelieu
28-09-2009, 23:33
zijn er maar 4 partijen die avond?

Euh nee Roy ;) Er zijn vier NL vs Thailand partijen en daarnaast zullen er nog een aantal superfights en MMA worden toegevoegd. Onder andere zal Rachid Belani tegen Anthony Kane uitkomen en zal Brian Douwes tegen Ismael Londt aantreden.

Karel
28-09-2009, 23:34
vier waar de liefhebber naar uit zal kijken volgens de topicstarter

A.F.
28-09-2009, 23:35
ben wel benieuwd welk ras het sterkst is!

xxl
28-09-2009, 23:35
ff serieus....

welk ras het sterkst is???

dude... dit is echt de meest debiele post van 2009

GEFELICITEERD!

serieus? Bedankt man.
Nee, ff serieus, leg uit.:confused:

Karel
28-09-2009, 23:37
ben wel benieuwd welk ras het sterkst is!

zijn de meningen over verdeeld, zijn wel wat boekjes over verschenen

A.F.
28-09-2009, 23:37
serieus? Bedankt man.
Nee, ff serieus, leg uit.:confused:

denk ff na man... Het is gewoon zo idioot. Wat maakt iemand een goed vechter???? Het "ras" waar die van afstamt of de trainingen die die doet en volgt?

lees het nog ff een paar keer... misschien snap je het dan

ja... ik heb wel eens met grote negers getraind of gevochten( gewonnen ) maakt dat het blanke ras dan het sterkste ras?

xxl
28-09-2009, 23:42
denk ff na man... Het is gewoon zo idioot. Wat maakt iemand een goed vechter???? Het "ras" waar die van afstamt of de trainingen die die doet en volgt?

lees het nog ff een paar keer... misschien snap je het dan

ja... ik heb wel eens met grote negers getraind of gevochten( gewonnen ) maakt dat het blanke ras dan het sterkste ras?

Waar maak je je druk om? Ik zei dat ik de verschillen interessant vond.

A.F.
28-09-2009, 23:42
volgens mij ben je gewoon een rascist

Wiseguy
28-09-2009, 23:44
Lijkt me duidelijk dat de negers de beste knokkers zijn. Kijk maar naar de meest ontwikkelde vechtsport op aarde het boksen. Ze hebben de killerinstinct. Ben overigens zelf geen neger.

xxl
28-09-2009, 23:46
volgens mij ben je gewoon een rascist

Jij bent grappig!

Nee, ff serieus, als je de raciale verschillen interessant vind, ben je meteen een racist?

Maargoed genoeg off-topic zo.

Karel
28-09-2009, 23:48
en dan heb je het nog niet eens gehad over de beste trainers

aliendwurf
28-09-2009, 23:50
...negers doen ff niet mee:lol:
Dat doen ze toch nooit?

Pitbull.
28-09-2009, 23:50
en dan heb je het nog niet eens gehad over de beste trainers

die zijn meestal oud maar dat is geen ras.. we kunnen ze wel grijs noemen..?

Karel
28-09-2009, 23:51
gele trainers, lichtgetinte trainers of zwarte trainers......
.....wtf bedoel je nou?

is een hot topic in de VS, wie zijn de beste trainers, omdat de blanken het niet leuk vinden dat de beste boksers niet blank zijn

De dikke nudist
28-09-2009, 23:56
This racism is killing me inside...

Karel
28-09-2009, 23:56
This racism is killing me inside...

is dat niet je avondeten?

Mattie73
28-09-2009, 23:59
Kunnen we het weer ontopic houden aub??

Ik denk dat de Nederlanders gaan winnen van deze zeer sterke Thaise tegenstanders. Vooral Bourdif vs Yodsaenklai kijk ik naar uit. Helemaal mooi dat de wereldtitel UMC op het spel staat.

aliendwurf
29-09-2009, 00:02
on topic: ja
X2

xxl
29-09-2009, 00:03
Kunnen we het weer ontopic houden aub??

Ik denk dat de Nederlanders gaan winnen van deze zeer sterke Thaise tegenstanders. Vooral Bourdif vs Yodsaenklai kijk ik naar uit. Helemaal mooi dat de wereldtitel UMC op het spel staat.

Denk ook dat de 'Nederlanders' ;) gaan winnen. Behalve Bourdif vs Yod geef ik het voordeel van de twijfel aan Yod.

A.F.
29-09-2009, 00:06
x 3

x4

aliendwurf
29-09-2009, 00:08
http://i37.tinypic.com/2rf60k4.gif

Pitbull.
29-09-2009, 00:08
X6

Karel
29-09-2009, 00:12
topicstarter had toch 3 van de 4 partijen goed geraden, toppartijen

pure
29-09-2009, 00:37
Marokko vs Thailand bedoel je :D

EDIT: Killerboy was me voor.

:loser: jaloers dat ze twee nationaliteite hebben en nee niemand geeft zn vaderland op dat zoude jullie hollanders ook niet doen !!!

Wiseguy
29-09-2009, 01:00
:loser: jaloers dat ze twee nationaliteite hebben en nee niemand geeft zn vaderland op dat zoude jullie hollanders ook niet doen !!!

Jaloers op 2 nationaliteiten? Helemaal niet heb er zelf ook 2. Eerder trots op beide nationaliteiten. Zowel op mijn afkomst als op wat nederland mij bied.

Uitkomen voor nederland zou voor mij een eer zijn ookal komen mijn voorouders ergens anders vandaan.

renamer
29-09-2009, 02:06
werd ik geroepen?

KayOne
29-09-2009, 03:08
beste ras is NEANDERTAL!!! Nu Ontopic aub!
http://farm1.static.flickr.com/185/461095527_4ef73cff89.jpg

Pitbull.
29-09-2009, 03:10
X7

X8

Erkempo
29-09-2009, 03:38
Wat moet ik kieezennn
Slammmm
of Fc Barcelona Vs. Real madridd:( :(

Richelieu
29-09-2009, 08:44
Kunnen we het weer ontopic houden aub??

Ik denk dat de Nederlanders gaan winnen van deze zeer sterke Thaise tegenstanders. Vooral Bourdif vs Yodsaenklai kijk ik naar uit. Helemaal mooi dat de wereldtitel UMC op het spel staat.

Dat zal zeker een absolute toppartij worden. Denk dat een UMC titel bij de heren van Fairtex wel gestolen kan worden, deze partij gaat om de WMC Wereldtitel die Yodsaenklai momenteel in zijn bezit heeft.

Fr3ddy
29-09-2009, 10:25
Toch zijn het geen echte nederlanders. Niet dat het erg is, maar ik vind juist de strijd tussen de verschillende rassen erg interessant. Vooral bij een interland is juist de vraag welk ras de sterkste is in deze tak van sport.

Ja spannend he.. dat vroeg ik me tijdens de interland '40-'45 ook al af.

Jarno
29-09-2009, 10:53
X8

X9 :hugegrin:

A.F.
29-09-2009, 11:34
Ja spannend he.. dat vroeg ik me tijdens de interland '40-'45 ook al af.

hahahhahaha kenkergrappig...

TheSpinDoctor
29-09-2009, 11:43
Slamm, als is het maar om je portmonnee :whistling:



Wat moet ik kieezennn
Slammmm
of Fc Barcelona Vs. Real madridd:( :(

On: heb er zin in, Overige Partijen worden echt knallers kan ik jullie vertellen

Kameleon
29-09-2009, 13:09
Dat zal zeker een absolute toppartij worden. Denk dat een UMC titel bij de heren van Fairtex wel gestolen kan worden, deze partij gaat om de WMC Wereldtitel die Yodsaenklai momenteel in zijn bezit heeft.

Deze partij wordt absoluut een knaller. Mooi dat het om een WMC titel gaat!

payap
29-09-2009, 15:45
Oke. Payap en/of Richelieu komt vanzelf met de volledige matchmaking denk ik.

De officiele matchmaking komt een dezer dagen. De organisatie wil de matchmaking zo goed mogelijk rond hebben voordat men hiermee naar buiten komt.

Veel is al uitgelekt van de partijen en zullen ook wel gaan plaatsvinden maar zijn niet afkomstig van de organisatie.

Nog even wachten voor de echte line up!

Coldcrust
05-10-2009, 12:15
Lijkt me duidelijk dat de negers de beste knokkers zijn. Kijk maar naar de meest ontwikkelde vechtsport op aarde het boksen. Ze hebben de killerinstinct. Ben overigens zelf geen neger.

Dikke onzin..in de lichtere gewichtsklassen domineren de mexicanen weer..
Afkomst speelt een rol maar er zijn veel en veel meer factoren die van evenveel of meer invloed zijn.
Boksen is een ghettosport in de VS bv. Thaiboksen is daar een rijkeluissport. MMA is weer populait vanwege het feit dat amerikenen een worstelcultuur hebben waarop dat goed aansluit etc.

Wiseguy
05-10-2009, 12:29
Ja hispanics doen het goed in lichtere gewichten.

Maar als je kijkt naar de GOAT denk ik al snel aan.

Joe Louis
Muhammed Ali
Joe Frazier
Henry Armstrong
Sugar Ray Robinson
Mike Tyson
Lennox Lewis
Mayweather ( over een paar jaar)
Roy Jones Jr.
Sugar Ray Leonard

Tuurlijk zijn er uitzonderingen zoals

Rocky marciano
Roberto Duran
Jake La motta

Maar over het algemeen domineren de donkere mensen deze sport. Dit zal op den duur ook bij mma het geval zijn. Ze hebben nou eenmaal de meest atletische genen.

payap
05-10-2009, 19:05
Vindt ze met het schaatsen anders maar bar slecht presteren!

Glen
05-10-2009, 20:21
Vindt ze met het schaatsen anders maar bar slecht presteren!
Huiswerk doen ouwe !!
Shaunie Davis !! (zal wel fout geschreven zijn)

drt
05-10-2009, 21:12
De officiele matchmaking komt een dezer dagen. De organisatie wil de matchmaking zo goed mogelijk rond hebben voordat men hiermee naar buiten komt.

Veel is al uitgelekt van de partijen en zullen ook wel gaan plaatsvinden maar zijn niet afkomstig van de organisatie.

Nog even wachten voor de echte line up!


Ik ben erg benieuwd naar de voledige line up.
Tot nu toe zijn het allemaal top matches:thup:

ZakKa!
05-10-2009, 21:52
Euh nee Roy ;) Er zijn vier NL vs Thailand partijen en daarnaast zullen er nog een aantal superfights en MMA worden toegevoegd. Onder andere zal Rachid Belani tegen Anthony Kane uitkomen en zal Brian Douwes tegen Ismael Londt aantreden.

Ik kan niet wachten! Mike heeft me gezegd dat hj ook voor mij een kaart gaat regelen :D.

Coldcrust
05-10-2009, 22:52
Ja hispanics doen het goed in lichtere gewichten.

Maar als je kijkt naar de GOAT denk ik al snel aan.

Joe Louis
Muhammed Ali
Joe Frazier
Henry Armstrong
Sugar Ray Robinson
Mike Tyson
Lennox Lewis
Mayweather ( over een paar jaar)
Roy Jones Jr.
Sugar Ray Leonard

Tuurlijk zijn er uitzonderingen zoals

Rocky marciano
Roberto Duran
Jake La motta

Maar over het algemeen domineren de donkere mensen deze sport. Dit zal op den duur ook bij mma het geval zijn. Ze hebben nou eenmaal de meest atletische genen.

Dat ligt helemaal aan jouw defenitie van GOAT. De focus is sowieso voor veel mensen op de zwaargewichten maar van hetzelfde kaliber als jouw rijtje zijn bv Julio Cesar Chavez,Manny Paquiaoui,Prince Naseem Hamed,Willie Pep,Oscar de la Hoya en noem ze maar op.