PDA

View Full Version : Maximum Overeem



iconian
29-09-2009, 10:31
Ik las net het wekelijkse MMA blog van espn.com en tot mijn blijdschap zag ik ook een bericht over k1, maar helaas gaat het artikel, over Overeem, weer over 1 ding.

Maximum Overeem: Strikeforce champ defeats Peter Aerts in K-1

http://a.espncdn.com/photo/2009/0928/mma_allstair_overeem1_576.jpg

Overshadowing his victory over kickboxing legend Peter Aerts this weekend in Seoul, South Korea, were Alistair Overeem's engorged trapezius, pectoral and bicep muscles. The man who had fought at 205 pounds as recently as 2007 appeared to have been sculpted from Apoxy putty, looking as though he weighed a minimum 240-250 pounds with a body-fat percentage in the single digits.

For a man who could do what he pleases with a syringe overseas, talk quickly turned to what, exactly, Overeem is doing to achieve that kind of physique. While it's certainly possible to pack on that muscle naturally -- if mom and dad's genes are hospitable to the cause -- it's substantially more difficult to do when an athlete is engaged in the cardiovascular, catabolic demands of fight training. Several athletes have said that a camp frequently shaves 10-15 pounds off of them. Adding 20-30 pounds during one is some kind of feat.


Jake Rossen, columnist sherdog.com

http://sports.espn.go.com/espn/blog/index?entryID=4511183&name=mma (http://sports.espn.go.com/espn/blog/index?entryID=4511183&name=mma)

Effective
29-09-2009, 10:36
Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen..

NESCIO
29-09-2009, 10:43
Ik heb gister geleerd dat dit aan kwark ligt.....

tja, wat moet je ervan zeggen.. ze doen het bijna allemaal alleen Overeem is zit genetisch erg goed/beter in mekaar.

iconian
29-09-2009, 11:01
gaat er mij ook eigenlijk niet om of hij wel of niet illegale middelen gebruikt, maar gewoon dat als er wat aandacht is voor de k1 het gelijk over Overeem, anna en bowlen gaat.

Effective
29-09-2009, 11:05
True.. Het waren mooie wedstrijden en er was genoeg positief nieuws te melden, idd jammer.

Fasada
29-09-2009, 11:09
Heb in veel berichten voorbij zien komen dat Alistair Overeem doping zou hebben gebruikt. Veel mensen reageren op het feit dat er meerdere vechters hebben gebruikt namen als Crocop, Wanderlei Silva, Bjorn Bregy en Melvin Manhoef passeren de revue. Zelfs mensen betichtte Badr Hari voor gebruik in de finale waar hij door het lint ging. Want alleen iemand die zo door het lint gaat moet wel onder de drugs zitten hoorde ik van verschillende mensen…

Het blijft gewoon een feit dat je alleen maar kan weten of iemand gebruikt als er getest wordt. Dit gebeurt niet in de K-1 dus in principe zou je kunnen zeggen dat zij er zelf voor mogen kiezen om doping te gebruiken of niet. Hoor mensen zeggen dat het vals spelen is maar als de speelveld bestaat uit een organisatie die niet controleert dan mag de vechter toch zelf bepalen of hij gaat gebruiken of niet. Wanneer het in inderdaad verboden is dan is het zeker vals spelen.

Wat mij alleen wel opvalt is dat vechters als Brock Lesnar nooit worden genoemd. Nu begrijp ik dat wanneer je bekend ben en je maakt een metamorfose mee dat het sneller onder de aandacht komt dan iemand waarvan je hem alleen al kent als hij zo groot is. Heb zelf totaal geen ervaring met doping what so ever maar stel dat Overeem een keur heeft genomen. Als de keur nou uit zijn systeem is dan wordt hij toch niet automatisch kleiner. Dan blijft hij toch gewoon zo groot (mits hij blijft krachttrainen) of heb ik het hier mis?? (ben benieuwd wat kenners hier van zeggen) Want Brock Lesnar en zelfs Bob Sapp komen door de drugstesten van Amerikaan heen en die zijn veel groter als Alistair. Ik ga hun niet betichten van doping maar het is toch niet ondenkbaar dat zij in het verleden het hebben gebruikt om vervolgens altijd groot te blijven..

Want als ik telkens moet horen na een partij dat Alistair aan de doping zit dan kan ik niet wachten tot hij in Amerika vecht en door de test komt want het wordt wel steeds vervelend om dat te moeten aan horen elke keer.

A.F.
29-09-2009, 11:14
Heb in veel berichten voorbij zien komen dat Alistair Overeem doping zou hebben gebruikt. Veel mensen reageren op het feit dat er meerdere vechters hebben gebruikt namen als Crocop, Wanderlei Silva, Bjorn Bregy en Melvin Manhoef passeren de revue. Zelfs mensen betichtte Badr Hari voor gebruik in de finale waar hij door het lint ging. Want alleen iemand die zo door het lint gaat moet wel onder de drugs zitten hoorde ik van verschillende mensen…

Het blijft gewoon een feit dat je alleen maar kan weten of iemand gebruikt als er getest wordt. Dit gebeurt niet in de K-1 dus in principe zou je kunnen zeggen dat zij er zelf voor mogen kiezen om doping te gebruiken of niet. Hoor mensen zeggen dat het vals spelen is maar als de speelveld bestaat uit een organisatie die niet controleert dan mag de vechter toch zelf bepalen of hij gaat gebruiken of niet. Wanneer het in inderdaad verboden is dan is het zeker vals spelen.

Wat mij alleen wel opvalt is dat vechters als Brock Lesnar nooit worden genoemd. Nu begrijp ik dat wanneer je bekend ben en je maakt een metamorfose mee dat het sneller onder de aandacht komt dan iemand waarvan je hem alleen al kent als hij zo groot is. Heb zelf totaal geen ervaring met doping what so ever maar stel dat Overeem een keur heeft genomen. Als de keur nou uit zijn systeem is dan wordt hij toch niet automatisch kleiner. Dan blijft hij toch gewoon zo groot (mits hij blijft krachttrainen) of heb ik het hier mis?? (ben benieuwd wat kenners hier van zeggen) Want Brock Lesnar en zelfs Bob Sapp komen door de drugstesten van Amerikaan heen en die zijn veel groter als Alistair. Ik ga hun niet betichten van doping maar het is toch niet ondenkbaar dat zij in het verleden het hebben gebruikt om vervolgens altijd groot te blijven..

Want als ik telkens moet horen na een partij dat Alistair aan de doping zit dan kan ik niet wachten tot hij in Amerika vecht en door de test komt want het wordt wel steeds vervelend om dat te moeten aan horen elke keer.

1 woord = goede dopingdokter ( sorry zijn 2 woorden )

The Bulldog
29-09-2009, 11:22
FAsade, betreft je vraag stoppen en groot blijven..

ALs een persoon een zoals jij het noemt "kuur" neemt ...met het doel om zwaarder te worden , zal zijn training er compleet anders uitzien, dan een persoon die "kuurt"ivm met uithoudings vermogen.

Als een persoon dan (voor het ronde getal) 10 kg aangekomen is.... zonder al te veel vocht.... zal hij na zijn "kuur" wel wat gewicht inleveren, maar met een goed dieet(hoog in proteine) zal hij zeker enkele kilo`s kunnen vast houden...

Wat ik iedereen hoor zeggen"kijk naar die dikke kop van allistair, wat een vocht!!!" ...terwijl hij op zijn lichaam niet vocht vasthoudend over komt...

dan is er ook nog het verschil in middelen die gebruikt kunnen worden door een persoon... Anabole steroiden, androgene steroiden, Human grow hormone, antikatabole niet hormonale stoffen, insuline...

dus zoals je zier zijn er legio mogelijkheden...

de een wel passen bij vechtsport en een voorbereiding op een partij, de ander wat minder... de een tot 14 mnd detecteerbaar de ander na 2 weken niet meer....en sommige helemaal niet!!!!!!!!!!!!!

Er zijn dus legio mogelijk heden voor sporters, ook ik heb wel mijn idee over sommige vechters, maar ik vind het echt niet kunnen dat een gerespecteerde knokker, die nog nooit ergens positief op getest zijn.......

door forum wariors als feitelijke gebruikers worden benoemd, voor van alles uitgemaakt worden en dergelijke....




MIJN mening: Als Allistair zijn dikke wangen door vocht van gebruik zou zijn, zou zijn conditie niet zo zijn als dat hij heeft laten zien tegen Peter....

(hierbij neem ik geen statement over iemand, ik probeer alleen te benoemen wat wel en niet logisch over komt)

Allistair heeft gewoon vet terecht en op technisch vechten gewonnen....

KLAAR!!!!!

Tony
29-09-2009, 11:38
Ik blijf dan wel sceptisch over het wel/niet doping gebruik bij Overeem... Zijn winst tegen Peter was meer dan rechtvaardig en Overeem liet een mooi technisch potje kickboksen zien.

punt uit!

Mr 1 Leg
29-09-2009, 11:47
Ik blijf dan wel sceptisch over het wel/niet doping gebruik bij Overeem... Zijn winst tegen Peter was meer dan rechtvaardig en Overeem liet een mooi technisch potje kickboksen zien.

punt uit!x2

Pepe the Ice-Murderer
29-09-2009, 11:59
Fuck die anabolenshit over Overeem, hij is volgens mij opgespoten (dat is mijn mening), maar het is de laatste tijd net alsof hij de enige zou zijn.
Feit is dat Alistair nog steeds een absolute topvechter is en dat bewijst hij keer op keer opnieuw.
Dus laat die jongen even met rust, laat hem focussen op zijn prestaties, dat is belangrijker dan de eeuwige discussie over roidgebruik.

Fyodor
29-09-2009, 12:03
Dit vond ik op 't forum van sherdog

I see this shit time and time again. He "looks" bigger than he used to. He "looks" more massive. He "looks" like a roid monster.

Mostly everyone's basing their arguments for why Overeem's on roids because of subjective observation. Last time I checked, that's not the most accurate method.

Fact of the matter is, he was a HUGE LHW, who had to struggle to make weight for years. He walked around @ 220-230lbs., and that was around 4 years ago. Even then, he was ripped and muscular, albeit on a tall frame.

Now, after no longer trying to cut weight to make LHW, he's ballooned due to not needing to dehydrate himself and because he's been lifting like a monster. He weighed in @ 242 against Crocop and 242 against Aerts (not the ridiculous 260+ ppl have been claiming he looks like), yet people still claim that he looks bigger and bigger with each fight.

Herein lies the problem.

Firstly, the reason he looks so huge to begin with is because he's top heavy, with relatively skinny legs for his frame. Most people aren't looking at his legs to judge how large he's gotten.

Secondly, trying to judge whether or not he's on roids based on pictures is... folly. These accusations aren't objective at all, and are laughable. You have no accurate point of reference as compared to other pictures of him, since they were all taken at different distances, lighting, and different sized objects in the background. (I just know at least 3 assholes are gonna post that 2003-2009 pic anyway)

Is it really so hard to believe that he's just a naturally well built guy? Is it really so hard to believe that he could gain 15-20lbs of muscle in 4 years? I say no.

Discuss... :cool2:

Kameleon
29-09-2009, 12:06
FAsade, betreft je vraag stoppen en groot blijven..

ALs een persoon een zoals jij het noemt "kuur" neemt ...met het doel om zwaarder te worden , zal zijn training er compleet anders uitzien, dan een persoon die "kuurt"ivm met uithoudings vermogen.

Als een persoon dan (voor het ronde getal) 10 kg aangekomen is.... zonder al te veel vocht.... zal hij na zijn "kuur" wel wat gewicht inleveren, maar met een goed dieet(hoog in proteine) zal hij zeker enkele kilo`s kunnen vast houden...

Wat ik iedereen hoor zeggen"kijk naar die dikke kop van allistair, wat een vocht!!!" ...terwijl hij op zijn lichaam niet vocht vasthoudend over komt...

dan is er ook nog het verschil in middelen die gebruikt kunnen worden door een persoon... Anabole steroiden, androgene steroiden, Human grow hormone, antikatabole niet hormonale stoffen, insuline...

dus zoals je zier zijn er legio mogelijkheden...

de een wel passen bij vechtsport en een voorbereiding op een partij, de ander wat minder... de een tot 14 mnd detecteerbaar de ander na 2 weken niet meer....en sommige helemaal niet!!!!!!!!!!!!!

Er zijn dus legio mogelijk heden voor sporters, ook ik heb wel mijn idee over sommige vechters, maar ik vind het echt niet kunnen dat een gerespecteerde knokker, die nog nooit ergens positief op getest zijn.......

door forum wariors als feitelijke gebruikers worden benoemd, voor van alles uitgemaakt worden en dergelijke....




MIJN mening: Als Allistair zijn dikke wangen door vocht van gebruik zou zijn, zou zijn conditie niet zo zijn als dat hij heeft laten zien tegen Peter....

(hierbij neem ik geen statement over iemand, ik probeer alleen te benoemen wat wel en niet logisch over komt)

Allistair heeft gewoon vet terecht en op technisch vechten gewonnen....

KLAAR!!!!!

Dus hij gebruikt volgens jou geen anabolen?

The Bulldog
29-09-2009, 12:27
Firstly, the reason he looks so huge to begin with is because he's top heavy, with relatively skinny legs for his frame. Most people aren't looking at his legs to judge how large he's gotten.


is ook iets wat ik altijd roep....

ik weeg nu ook 245lbs maar geloof me ben jammer genoeg lang niet zo massaal....mijn benen zijn daarintegen wel wat steviger hehehehe..


en Kameleon ......... zoals ik al zei ik wens mij niet uit te laten over Overeem of welke andere vechter ook.


ik heb namelijk zelf 1 keer meegemaakt dat ik op een persconferentie en weging was...ik was 5!!!!!!!! KG aangekomen in 4 mnd en toen vond iemand het nodig (bevriende fotograaf van mijn tegenstander) om te roepen"zo die heeft ook gespoten" ..
....

gebruikend of niet??????......... als een knokker het nodig vind te melden zal hij dat wel doen....

Ik ben helemaal geen fan van de persoon Allistair Overeem, maar hij bewijst zich de laatste periode toch wel als een hele goede knokker....daarbij vind ik dat iedere vechter met respect behandeld diend te worden...en dus niet gebasseerd op invullingen en verhaaltjes geburned wordt.

Gennep-Spitfire
29-09-2009, 12:37
Toen hij afgelopen zaterdag tegenover Aerts stond vond ik het eigenlijk wel meevallen.
Aerts is natuurlijk ook groot en fors ( en zaterdag zelfs afgetraind. ) en zo enorm leek Overeem nu ook niet.

snip83
29-09-2009, 12:47
Toen hij afgelopen zaterdag tegenover Aerts stond vond ik het eigenlijk wel meevallen.
Aerts is natuurlijk ook groot en fors ( en zaterdag zelfs afgetraind. ) en zo enorm leek Overeem nu ook niet.

dan heb jij een andere Overeem gezien dan ik denk ik

de tering wat is die vent groot zeg

jesselaar
29-09-2009, 12:50
FAsade, betreft je vraag stoppen en groot blijven..

ALs een persoon een zoals jij het noemt "kuur" neemt ...met het doel om zwaarder te worden , zal zijn training er compleet anders uitzien, dan een persoon die "kuurt"ivm met uithoudings vermogen.

Als een persoon dan (voor het ronde getal) 10 kg aangekomen is.... zonder al te veel vocht.... zal hij na zijn "kuur" wel wat gewicht inleveren, maar met een goed dieet(hoog in proteine) zal hij zeker enkele kilo`s kunnen vast houden...

Wat ik iedereen hoor zeggen"kijk naar die dikke kop van allistair, wat een vocht!!!" ...terwijl hij op zijn lichaam niet vocht vasthoudend over komt...

dan is er ook nog het verschil in middelen die gebruikt kunnen worden door een persoon... Anabole steroiden, androgene steroiden, Human grow hormone, antikatabole niet hormonale stoffen, insuline...

dus zoals je zier zijn er legio mogelijkheden...

de een wel passen bij vechtsport en een voorbereiding op een partij, de ander wat minder... de een tot 14 mnd detecteerbaar de ander na 2 weken niet meer....en sommige helemaal niet!!!!!!!!!!!!!

Er zijn dus legio mogelijk heden voor sporters, ook ik heb wel mijn idee over sommige vechters, maar ik vind het echt niet kunnen dat een gerespecteerde knokker, die nog nooit ergens positief op getest zijn.......

door forum wariors als feitelijke gebruikers worden benoemd, voor van alles uitgemaakt worden en dergelijke....




MIJN mening: Als Allistair zijn dikke wangen door vocht van gebruik zou zijn, zou zijn conditie niet zo zijn als dat hij heeft laten zien tegen Peter....

(hierbij neem ik geen statement over iemand, ik probeer alleen te benoemen wat wel en niet logisch over komt)

Allistair heeft gewoon vet terecht en op technisch vechten gewonnen....

KLAAR!!!!!

voor uithoudings vermogen is er ook wel wat ,en ik ben het gedeeltelijk met je eens zn techniek is er niet in te spuiten ,gewoon heel goed gevochten maar om nou meteen aan struisvogel gedrag te tonen gaat me iets te ver (roids zal het gewicht en kracht terug doen nemen een goed voorbeeld noemde je al brock lesnar zn lichaam is nu veel kleiner dan vol ).en kan nu niet meer gebruiken in de ufc en doet dat naar mijn inziens ook niet meer zeker met de onverwachte controles van deze tijd in de usa
in tegenstelling tot een groei hormoon s.t.h bv)
ik denk ook dat voor amerikaanse organisaties om geen verlies te lijden (josh barnet) het ook niet slim meer is om deze risico,s te nemen om met valsspelers in zee te gaan, mits een gedegen bloed onderzoek en blijvende controles een must zijn.

Gennep-Spitfire
29-09-2009, 12:55
dan heb jij een andere Overeem gezien dan ik denk ik

de tering wat is die vent groot zeg

http://img70.imageshack.us/img70/5331/08aertsovereem15.jpg

http://img70.imageshack.us/i/08aertsovereem15.jpg

http://img70.imageshack.us/i/08aertsovereem15.jpg
http://img70.imageshack.us/i/08aertsovereem15.jpg/

Tony Galento
29-09-2009, 13:05
Toen hij afgelopen zaterdag tegenover Aerts stond vond ik het eigenlijk wel meevallen.
Aerts is natuurlijk ook groot en fors ( en zaterdag zelfs afgetraind. ) en zo enorm leek Overeem nu ook niet.

Zo te zien heeft Aerts ook uit de snoeppot gegraaid.

simtekf1
29-09-2009, 13:25
Zo te zien heeft Aerts ook uit de snoeppot gegraaid.

Omdat hij z'n buikvetjes kwijt is? :')

Tony Galento
29-09-2009, 13:29
Omdat hij z'n buikvetjes kwijt is? :')

Kijk maar eens goed. Tot zover de heilige huisjes.

Ik heb trouwens vaker geruchten gehoord over vechters die boven elke twijfel verheven zijn. Als ik K-1 vechter was zou trouwens ik ook een spuit in m'n reet douwen. Je zal wel moeten.

NESCIO
29-09-2009, 13:39
sodeju wat is ie groot....

in potentie kan ie samen met Melvin de BB scene domineren.

MilfhunterMMA
29-09-2009, 13:43
Kijk maar eens goed. Tot zover de heilige huisjes.

Ik heb trouwens vaker geruchten gehoord over vechters die boven elke twijfel verheven zijn. Als ik K-1 vechter was zou trouwens ik ook een spuit in m'n reet douwen. Je zal wel moeten.

mwah je zal wel moeten, ik weet dat nog zo net niet.

The Bulldog
29-09-2009, 13:47
sodeju wat is ie groot....

in potentie kan ie samen met Melvin de BB scene domineren.




Bullshit!!!!!

Allistair is veel te lang...en je hebt ook benen nodig voor bb...

http://www.bodyresource.nl/forum/attachments/pro-corner/9960d1242195752-roelly-winklaar-road-arnold-classic-pro-p5121010.jpg

]http://www.bodyresource.nl/forum/attachments/pro-corner/12807d1253609481-roelly-winklaar-road-arnold-classic-pro-dsc_0077.jpg

een nl top bodybuilder...

Allistair ziet er indrukwekkend uit....voor een vechter...manhoef net zo...maar dit is toch even iets extremer ...

Effective
29-09-2009, 13:55
Kijk maar eens goed. Tot zover de heilige huisjes.

Ik heb trouwens vaker geruchten gehoord over vechters die boven elke twijfel verheven zijn. Als ik K-1 vechter was zou trouwens ik ook een spuit in m'n reet douwen. Je zal wel moeten.

Noobness!

NESCIO
29-09-2009, 13:55
point taken I stand corrected.... maar Melvin is toch redelijk in verhouding...

Overigens waren Arnold en ferrigno beide niet klein dus dat is geen gegeven, trouwens dacht ik dat de tendens bij BB niet meer die van absurd groot was...

Marquis
29-09-2009, 13:58
Japan is nooit vies geweest om "monsters" in hun shows te hebben
zie Choi,Schilt,Breggy & Sapp. Die Jappen vinden dat geweldig.. hoe groter hoe beter en geweldiger de show. Tot dat hun favorieten gaan vervelen en ze afgeserveerd worden omdat ze te vaak verliezen.. of simpelweg de hype omtrent de vechter weg is.

Schilt is men ook zat daar.. maar omdat de beste man een paar titels op zijn naam heeft kunnen ze niet om hem heen (al hebben ze het wel geprobeerd). Op dit moment is Alistair een hype in Japan.. En dat om zijn indrukwekkende postuur ( btw ik weet niet of hij gebruikt) en winst op Badr en Peter natuurlijk. Maar wanneer men zijn kracht weet te naturaliseren en hij begint te verliezen dan zullen de Jappen hem ook heel snel weg doen.


NEXT !

Tony Galento
29-09-2009, 13:59
mwah je zal wel moeten, ik weet dat nog zo net niet.

Die opgezwollen aders komen niet uit de lucht vallen.

jesselaar
29-09-2009, 14:01
Bullshit!!!!!

Allistair is veel te lang...en je hebt ook benen nodig voor bb...

http://www.bodyresource.nl/forum/attachments/pro-corner/9960d1242195752-roelly-winklaar-road-arnold-classic-pro-p5121010.jpg

]http://www.bodyresource.nl/forum/attachments/pro-corner/12807d1253609481-roelly-winklaar-road-arnold-classic-pro-dsc_0077.jpg

een nl top bodybuilder...

Allistair ziet er indrukwekkend uit....voor een vechter...manhoef net zo...maar dit is toch even iets extremer ...


je hebt natuurlijk ook gasten die nog een stapje verder gaan
maargoed ik weet voor mezelf genoeg daar heb ik geen expert voor nodig .
en ik denk dat je het zelf stiekem ook wel weet .
mischien een goeie tip .struisvogel biefstuk lekker mals en heerlijk te combineren met aardappelen (lekker mager maar je word er niet zo groot van)

The Bulldog
29-09-2009, 14:04
struisvogel biefstuk lekker mals en heerlijk te combineren met aardappelen


dat is idd erg lekker dude....

The Bulldog
29-09-2009, 14:06
point taken I stand corrected.... maar Melvin is toch redelijk in verhouding...

Overigens waren Arnold en ferrigno beide niet klein dus dat is geen gegeven, trouwens dacht ik dat de tendens bij BB niet meer die van absurd groot was...

melvin kwa lengte en verhouding zeker een mooie basis....

arnold 1.88m of zo..

fereigno 1.95 en....... heel lang geleden...

nee klopt niet meer absurd groot...moet ook verhouding in zitten... en deze jongen is net pro dus echt niet zo absurd groot hahaha..(en dat is pas eng ).

The Bulldog
29-09-2009, 14:10
Die opgezwollen aders komen niet uit de lucht vallen.

heeft daar niks mee te maken man...... wat dom lullen kerel...

de een heeft aders oppervlakkig liggen de ander diep........(wat dacht je van bloeddruk, inspanning en klappen erop)

in mijn voorbereiding op een bb wedstrijdkreeg ik bij 4 % vetpercentage pas echt vasculariteit die zichtbaar was (aders)....helemaal volgepompt met van alles....geen vechter zit zo laag in zijn vet percentage...

En aders die komen niet uit de lucht vallen....die zijn heel langzaam tijdens 9 maanden groei in mama`s buikje toegevoegd aan je lichaam....

wordt je geboren....WTF heb je in ene aders in je lichaam...

PFFFF sorry hoor maar deze reacties gaan helemaal nergens over...misschien eens gaan werken voor prive,weekend en storuy...kun je nog meer bullshit verhalen vertellen....

NESCIO
29-09-2009, 14:13
ik voorzie een goude toekomst lol...

jesselaar
29-09-2009, 14:14
Japan is nooit vies geweest om "monsters" in hun shows te hebben
zie Choi,Schilt,Breggy & Sapp. Die Jappen vinden dat geweldig.. hoe groter hoe beter en geweldiger de show. Tot dat hun favorieten gaan vervelen en ze afgeserveerd worden omdat ze te vaak verliezen.. of simpelweg de hype omtrent de vechter weg is.

Schilt is men ook zat daar.. maar omdat de beste man een paar titels op zijn naam heeft kunnen ze niet om hem heen (al hebben ze het wel geprobeerd). Op dit moment is Alistair een hype in Japan.. En dat om zijn indrukwekkende postuur ( btw ik weet niet of hij gebruikt) en winst op Badr en Peter natuurlijk. Maar wanneer men zijn kracht weet te naturaliseren en hij begint te verliezen dan zullen de Jappen hem ook heel snel weg doen.


NEXT !
dit klopt als een bus, en daarbij het voor amerika een te groot risico word om veel geld in een reclame campagne te douwen ,zenders als cbs willen zich in mijn ogen hier niet aan branden .
en gelijk hebben ze voor japan mischien leuk maar als je je als sporter op een eerlijke manier wil meten is japan niet de plek meer om dat te doen .
ik vind het natuurlijk wel leuk om te zien dus aan de andere kant laat japan maar de speeltuin van de freaks blijven .
die jappen zijn nou eenmaal een extreem volk ,(heeft aan de andere kant ook wel wat)

micha
29-09-2009, 14:18
pfffffff wat een bullshit weer. Hij heeft Peter Aerts verslagen op een dusdanige manier dat iedere criticus de mond zou moeten snoeren. nee hij heeft een apotheek nodig om te winnen bla bla bla

The Bulldog
29-09-2009, 14:22
pfffffff wat een bullshit weer. Hij heeft Peter Aerts verslagen op een dusdanige manier dat iedere criticus de mond zou moeten snoeren.



X2

Effective
29-09-2009, 14:24
Die opgezwollen aders komen niet uit de lucht vallen.

FAIL!

chief108
29-09-2009, 14:30
X2
x3

and hate him for that :)

maar het was overduidelijk iig...

verder is dit weer een compleet zinloze thread
ga je lekker over belangrijkere zaken druk maken zeg :twak:

The Bulldog
29-09-2009, 14:32
oke chief...... i`m out

Tony Galento
29-09-2009, 14:38
FAIL!

Dat zei Mart Smeets ook vijf jaar geleden. Droom maar lekker verder.

Tony
29-09-2009, 14:40
pfffffff wat een bullshit weer. Hij heeft Peter Aerts verslagen op een dusdanige manier dat iedere criticus de mond zou moeten snoeren. nee hij heeft een apotheek nodig om te winnen bla bla bla


kan niet anders dan je gelijk geven in deze.

Tony Galento
29-09-2009, 14:42
heeft daar niks mee te maken man...... wat dom lullen kerel...

de een heeft aders oppervlakkig liggen de ander diep........(wat dacht je van bloeddruk, inspanning en klappen erop)

in mijn voorbereiding op een bb wedstrijdkreeg ik bij 4 % vetpercentage pas echt vasculariteit die zichtbaar was (aders)....helemaal volgepompt met van alles....geen vechter zit zo laag in zijn vet percentage...

En aders die komen niet uit de lucht vallen....die zijn heel langzaam tijdens 9 maanden groei in mama`s buikje toegevoegd aan je lichaam....

wordt je geboren....WTF heb je in ene aders in je lichaam...

PFFFF sorry hoor maar deze reacties gaan helemaal nergens over...misschien eens gaan werken voor prive,weekend en storuy...kun je nog meer bullshit verhalen vertellen....

Je kan daar dus opeens op latere leeftijd last van krijgen? :D

Fasada
29-09-2009, 14:46
dit klopt als een bus, en daarbij het voor amerika een te groot risico word om veel geld in een reclame campagne te douwen ,zenders als cbs willen zich in mijn ogen hier niet aan branden .
en gelijk hebben ze voor japan mischien leuk maar als je je als sporter op een eerlijke manier wil meten is japan niet de plek meer om dat te doen .
ik vind het natuurlijk wel leuk om te zien dus aan de andere kant laat japan maar de speeltuin van de freaks blijven .
die jappen zijn nou eenmaal een extreem volk ,(heeft aan de andere kant ook wel wat)

Ja Brock Lesnar, Bobby Lashley en Bob Sapp verkopen geen kaarten in Amerika en zien er absoluut niet uit als freaks...
Hoorde ook dat Antonio Silva heeft getekend bij de UFC, is ook een schoolvoorbeeld geweest in het verleden....

jesselaar
29-09-2009, 14:47
pfffffff wat een bullshit weer. Hij heeft Peter Aerts verslagen op een dusdanige manier dat iedere criticus de mond zou moeten snoeren. nee hij heeft een apotheek nodig om te winnen bla bla bla


dit had je aan alistair moeten vragen na zn partij tegen shogun (mischien voelt peter zich nu ook zo)
zoals je kon lezen vind ik ook dat het goed kickboksen was maar aan de andere kant als iedereen het straks gaat doen en vechters die het niet doen zo op verkeerde gedachten brengt is het in mijn ogen geen goeie ontwikkeling van een sport( voor een televisie show weer wel )
het is maar net welke kant je op wil gaan met je product de entertainment kant of sport .ik vind het beide leuk om te zien maar zal sport wat serieuser nemen .
love peace

jesselaar
29-09-2009, 15:06
Ja Brock Lesnar, Bobby Lashley en Bob Sapp verkopen geen kaarten in Amerika en zien er absoluut niet uit als freaks...
Hoorde ook dat Antonio Silva heeft getekend bij de UFC, is ook een schoolvoorbeeld geweest in het verleden....


brock lesnar was veel groter in zn showworstel tijd die is weer aardig ingeslinkt ,gezien zn kindertijd waarin hij ook al een groot postuur had en de zelfde bouw heeft als nu kan je ook goed zien dat als je stopt met roids je spieren meer gaan hangen soms kan huid ook een rol spelen daarin.
bobby lashley heeft in mijn ogen nog niks gepresteerd ,maar laat inderdaad weinig aan de verbeelding over .
antonio silva ; met iemand zoals choi of silva vind ik het heel moeilijk om daar over te oordelen daar zou je echt een expert over voor moeten inschakelen gezien de hormoon huishouding daar aardig van slag is zou ik niet weten wat de bijwerkingen daarvan zal zijn .

Sendur
29-09-2009, 17:13
Alistroid de gekste!

Irishrover
29-09-2009, 17:47
Allistair was gewoon goed. Klaar. Anabolen of geen anabolen. Het is puur zijn vechtstijl die gewoon zeer rendementvol is. Hij vecht slim al blokkend naar voren waardoor hij de ruimtes klein maakt voor zijn tegenstanders. Hij drukt je tegen de touwen in en komt met harde stoten en knieeen. Het is gewoon onwijs moeilijk om tegen hem te vechten. Peter had weinig in te brengen. Alles was bijna op zijn dekking, zelfs de welbekende 'lumberjack' lowkicks van aerts blokte Allistair alsof het niets was.

Je kan als tegenstander vrij weinig, want hij ontregelt je vechtstijl door constant te pushen en je onder druk te zetten. Ik zie alleen Badr van hem winnen, mits hij zijn vechtstijl eventjes verandert die avond.

Remco
29-09-2009, 17:52
Peter had zeker niet weinig in te brengen. Hij deed het heel aardig, maar Alistair scoorde gewoon meer.

Irishrover
29-09-2009, 17:54
Peter had zeker niet weinig in te brengen. Hij deed het heel aardig, maar Alistair scoorde gewoon meer.

Ik bedoelde meer dat Allistair hem ontregelde, Peter vocht niet zoals wij van hem gewend waren. Naar voren vechtend, het was moeilijk voor Peter om te vechten zoals hij wilde.

FOCUS
29-09-2009, 18:08
Overeem is gewoon een topatleet

bovendien, (bijna) al zn tegenstanders gebruiken ook, en we vinden het prachtig om een welhaast bovenmenselijke topprestatie te zien, dus we moeten stoppen met het veroordelen van dopinggebruikers.

WBT it ain't a crime if you don't get caught; denk logisch na, besef dat de dopingtests VERRE VAN waterdicht zijn en kijk wat een toename in vetvrije massa, kracht, snelheid en uithoudingsvermogen atleten soms bewerkstelligen, en wat een enorme prestatie atleten kunnen neerzetten -in iedere denkbare discipline-.

Topsport is doping, dat ontkennen is naief

iconian
29-09-2009, 19:49
Ik denk dat in Amerika het dopinggebruik net zo wijdverspreid is als in Japan. Ze controleren alleen na de wedstrijd (Barnett was de eerste waarbij dit niet zo was) je moet wel het testosterongehalte van een hitsige olifant hebben en hematocriet van 90% op de dag van wedstrijd wordt je gepakt.

Ik zelf kom uit de wielrenwereld en zelfs met 40 testen off season en on season gebruiken mensen nog epo en boldenone en andere steroiden die na 3 weken niet meer te bespeuren zijn.

Maar als je harder kunt trainen en sneller herstellen met extra middelen en je weet zeker dat je niet getest wordt kan ik het niemand kwalijk nemen. Maar als iemand als Jeff monson 115kg weegt met 1m75 vind ik het echt absurd worden.

Arie
29-09-2009, 20:39
ik zeg niet dat ie gebruikt en of dat me wat zou uitmaken. Maar dat sommige bijna lijken te zeggen dat drugs geen verschil maakt...hoezo niet dan?

dan zit je dr naar mij n idee naast

el bastardo
29-09-2009, 20:58
Waarom hoor je niemand over Lesnar? Vooral de Yenks niet. Die is een stuk groter dan Alistair. Eindeloze discussie denk ik. Zonder techniek, talent en hard trainen kom je nog nergens. Kijk mr naar Bob(bel) Sapp. Alistair is gewoon een goeie knokker. Punt.

iconian
29-09-2009, 21:09
lesnar is nog steeds groot, maar de helft minder groot dan toen hij nepworstelen deed.

http://cdn.bleacherreport.com/images_root/image_pictures/0505/8173/lesnarheyman_feature.jpghttp://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00651/ufc91_09_lesnar_vs__651854a.jpg

Fasada
29-09-2009, 21:21
lesnar is nog steeds groot, maar de helft minder groot dan toen hij nepworstelen deed.



Hij heeft altijd ontkent doping te hebben gebruikt ook in zijn WWE tijd

“I bet you I’ve taken over 60 steroid tests," he noted. "In college I had 15 random drug tests in two years. I’ve taken drug tests for the NFL, the WWE, the UFC. I must be pretty good at masking steroids. God gave me this body: Are you jealous of it or what? Give me a break. I got the genetics of—not to get into racism or anything—but I’m built like a black man. Would you say so?”

Dus of het nou gaat om showworstelen of NFL of UFC hij heeft dus zelf gezegd dat hij nooit heeft gebruikt....

iconian
29-09-2009, 21:35
Hij heeft altijd ontkent doping te hebben gebruikt ook in zijn WWE tijd

“I bet you I’ve taken over 60 steroid tests," he noted. "In college I had 15 random drug tests in two years. I’ve taken drug tests for the NFL, the WWE, the UFC. I must be pretty good at masking steroids. God gave me this body: Are you jealous of it or what? Give me a break. I got the genetics of—not to get into racism or anything—but I’m built like a black man. Would you say so?”

Dus of het nou gaat om showworstelen of NFL of UFC hij heeft dus zelf gezegd dat hij nooit heeft gebruikt....

WWE en drugtests? wat da foook

http://3.bp.blogspot.com/_0Fy4c5IKSgc/R4_CAZqEOgI/AAAAAAAAABo/NgdSsKjIqR0/S660/batista%2B2.jpg

jesselaar
29-09-2009, 21:36
Hij heeft altijd ontkent doping te hebben gebruikt ook in zijn WWE tijd

“I bet you I’ve taken over 60 steroid tests," he noted. "In college I had 15 random drug tests in two years. I’ve taken drug tests for the NFL, the WWE, the UFC. I must be pretty good at masking steroids. God gave me this body: Are you jealous of it or what? Give me a break. I got the genetics of—not to get into racism or anything—but I’m built like a black man. Would you say so?”

Dus of het nou gaat om showworstelen of NFL of UFC hij heeft dus zelf gezegd dat hij nooit heeft gebruikt....

kijk nog een keer goed naar die fotoos en vraag jezelf dan nog eens af of je mischien je enige overeemkomsten ziet ik namelijk wel .
maargoed lesnar zegt van niet dus moeten we gekkie gaan spelen.

The Bulldog
29-09-2009, 22:14
Heb oog in oog gestaan met hem, en hij is 1.80m lang;)

Oke ik dacht serieus dat ie veel langer was....nou dat bedoel ik....16 cm korter dan ali...


wat een massa had die vent zeg pfffffff

Fasada
29-09-2009, 22:17
Ik zie zeker verschil maar als hij het ontkent ooit te hebben gebruikt en hij kwam er altijd mee weg dan zou hij dat toch ook bij de UFC blijven doen, immers hij weet hoe hij het moet omzeilen kennelijk...

Vandaar dat ik het juist des te vreemder vind dat niemand daar over valt... Het was anders geweest als hij zou zeggen dat hij vroeger heeft gebruikt maar nu niet meer dan wordt het argument "hij deed het vroeger maar nu niet meer" veel sterker. Maar nu hij roept dat hij het NOOIT heeft gebruikt dan kan de discussie dus ook worden "Shit kijk die Lesnar die gebruikt zeker wat"

Hij is nota bene UFC kampioen maar je hoort niemand over hem....

iconian
29-09-2009, 22:20
Ik zie zeker verschil maar als hij het ontkent ooit te hebben gebruikt en hij kwam er altijd mee weg dan zou hij dat toch ook bij de UFC blijven doen, immers hij weet hoe hij het moet omzeilen kennelijk...

Vandaar dat ik het juist des te vreemder vind dat niemand daar over valt... Het was anders geweest als hij zou zeggen dat hij vroeger heeft gebruikt maar nu niet meer dan wordt het argument "hij deed het vroeger maar nu niet meer" veel sterker. Maar nu hij roept dat hij het NOOIT heeft gebruikt dan kan de discussie dus ook worden "Shit kijk die Lesnar die gebruikt zeker wat"

Hij is nota bene UFC kampioen maar je hoort niemand over hem....

TSG Mug Shot: Brock Lesnar (http://www.thesmokinggun.com/mugshots/lesnarmug1.html)

jesselaar
29-09-2009, 23:51
Ik zie zeker verschil maar als hij het ontkent ooit te hebben gebruikt en hij kwam er altijd mee weg dan zou hij dat toch ook bij de UFC blijven doen, immers hij weet hoe hij het moet omzeilen kennelijk...

Vandaar dat ik het juist des te vreemder vind dat niemand daar over valt... Het was anders geweest als hij zou zeggen dat hij vroeger heeft gebruikt maar nu niet meer dan wordt het argument "hij deed het vroeger maar nu niet meer" veel sterker. Maar nu hij roept dat hij het NOOIT heeft gebruikt dan kan de discussie dus ook worden "Shit kijk die Lesnar die gebruikt zeker wat"

Hij is nota bene UFC kampioen maar je hoort niemand over hem....


hij gebruikt ook niet meer ,dan zie je ook die terugval wat ik grappig vind is dat die linker foto veel gelijkenissen heeft met alistair zn lichaam,en als alistair ook zo een terugval krijgt moet ik het nog maar zien of hij nog net zo in vorm is ,maargoed de een is voor ,de andere tegen ieder zn eigen mening .

jesselaar
30-09-2009, 02:08
pfffffff wat een bullshit weer. Hij heeft Peter Aerts verslagen op een dusdanige manier dat iedere criticus de mond zou moeten snoeren. nee hij heeft een apotheek nodig om te winnen bla bla bla


ik vind dat het op mixfight nog wel mee valt als je het op sherdog ziet vind ik het ook te ver gaan http://www.sherdog.net/forums/f61/overeem-looks-like-goddamn-goombas-super-mario-bros-movie-1058275/

anoniem gg
30-09-2009, 04:47
Heb in veel berichten voorbij zien komen dat Alistair Overeem doping zou hebben gebruikt. Veel mensen reageren op het feit dat er meerdere vechters hebben gebruikt namen als Crocop, Wanderlei Silva, Bjorn Bregy en Melvin Manhoef passeren de revue. Zelfs mensen betichtte Badr Hari voor gebruik in de finale waar hij door het lint ging. Want alleen iemand die zo door het lint gaat moet wel onder de drugs zitten hoorde ik van verschillende mensen…

Het blijft gewoon een feit dat je alleen maar kan weten of iemand gebruikt als er getest wordt. Dit gebeurt niet in de K-1 dus in principe zou je kunnen zeggen dat zij er zelf voor mogen kiezen om doping te gebruiken of niet. Hoor mensen zeggen dat het vals spelen is maar als de speelveld bestaat uit een organisatie die niet controleert dan mag de vechter toch zelf bepalen of hij gaat gebruiken of niet. Wanneer het in inderdaad verboden is dan is het zeker vals spelen.

Wat mij alleen wel opvalt is dat vechters als Brock Lesnar nooit worden genoemd. Nu begrijp ik dat wanneer je bekend ben en je maakt een metamorfose mee dat het sneller onder de aandacht komt dan iemand waarvan je hem alleen al kent als hij zo groot is. Heb zelf totaal geen ervaring met doping what so ever maar stel dat Overeem een keur heeft genomen. Als de keur nou uit zijn systeem is dan wordt hij toch niet automatisch kleiner. Dan blijft hij toch gewoon zo groot (mits hij blijft krachttrainen) of heb ik het hier mis?? (ben benieuwd wat kenners hier van zeggen) Want Brock Lesnar en zelfs Bob Sapp komen door de drugstesten van Amerikaan heen en die zijn veel groter als Alistair. Ik ga hun niet betichten van doping maar het is toch niet ondenkbaar dat zij in het verleden het hebben gebruikt om vervolgens altijd groot te blijven..

Want als ik telkens moet horen na een partij dat Alistair aan de doping zit dan kan ik niet wachten tot hij in Amerika vecht en door de test komt want het wordt wel steeds vervelend om dat te moeten aan horen elke keer.

Beste Fasada

Ik ken jouw niet maar ik ben wel bij alle pis testen voor en na de wedstrijden in Japan en bij de medical check, zou je ook eens moeten doen ipv zo een rare opmerking maken dat er niet getest zou worden, waar komt jouw wijsheid vandaan het forumwarrior zieners bolletje?
Wat vandaag niet verboden is kan morgen wel op een verboden lijst staan, zo had ik een judo gast bij mij werken die werdt positief bevonden op het nemen van stackers. Vier maanden ervoor is het 7 jaar lang geen probleem geweest.

En als jij ervan uit gaat dat er niet getest wordt, dan zijn natuurlijk alle deelnemers heel eerlijk en nemen niks, of ze zitten allemaal tjokvol. Er wordt getest in Japan voor en na de wedstrijd, dat is een ding wat zeker is!

BJJrajawali
30-09-2009, 08:57
http://img70.imageshack.us/img70/5331/08aertsovereem15.jpg

http://img70.imageshack.us/i/08aertsovereem15.jpg

http://img70.imageshack.us/i/08aertsovereem15.jpg
http://img70.imageshack.us/i/08aertsovereem15.jpg/

Zo op de eertse foto naast Aerts valt het toch best wel mee. Hij is groot en zwaar afgetraind maar naast Aerts kijkt het toch anders.

Fasada
30-09-2009, 10:28
Beste Fasada

Ik ken jouw niet maar ik ben wel bij alle pis testen voor en na de wedstrijden in Japan en bij de medical check, zou je ook eens moeten doen ipv zo een rare opmerking maken dat er niet getest zou worden, waar komt jouw wijsheid vandaan het forumwarrior zieners bolletje?
Wat vandaag niet verboden is kan morgen wel op een verboden lijst staan, zo had ik een judo gast bij mij werken die werdt positief bevonden op het nemen van stackers. Vier maanden ervoor is het 7 jaar lang geen probleem geweest.

En als jij ervan uit gaat dat er niet getest wordt, dan zijn natuurlijk alle deelnemers heel eerlijk en nemen niks, of ze zitten allemaal tjokvol. Er wordt getest in Japan voor en na de wedstrijd, dat is een ding wat zeker is!

Hoi Bas,

Ik ken jou ook niet maar ik hoef er niet naast te staan als iemand in een potje pist. In Japan zal er heus wel een medical check gedaan worden maar in Pride kan ik mij niet herinneren dat zij in een potje moest pissen maar goed....Als jij er naast staat dan zal het zo zijn maar je weet best wel dat wat in Japan mag in Amerika verboden is. Het feit al dat er zoveel Pride vechters weinig succes boeken in Amerika is al vreemd te noemen en verder heb ik je zelf dingen horen roepen over Crocop die er in zijn partij tegen Igor er wel erg groot uitzag... Dus ik als forumwarrior mag dus best wel concluderen dat er in Japan, ik zal het juist formuleren om misverstanden te voorkomen, makkelijker over drugstest gedaan wordt dan in Amerika. Hoe verklaar jij anders dat alle vechters die in Amerika gepakt zijn (Gracie, Barnett, Antonio Silva, Randleman ect) ook in Japan hebben gevochten en nooit zijn gepakt. Verder kan ik mij ook niet herinneren dat er überhaupt een vechter is gepakt in Japan na een wedstrijd en hiervoor een schorsing heeft gekregen. Uiterst vreemd aangezien er in Amerika redelijk vaak vechters door de mand vallen....

Dus dat er niet getest zou worden neem ik terug aangezien jij er fysiek naast stond maar de grote vraag is waar testen de Japanners op?? Helaas kan ik dat ook nergens bij een overkoepelende organisatie opvragen of bij een commissie aangezien die er niet is...

Gr.

Forumwarrior Fabrice

De man van 14K
30-09-2009, 10:37
De meeste mensen die hier posten weten niet waar ze over praten, dat kunnen we denk ik wel concluderen. Het is bizar dat er op basis van de aders op Aerts zijn armen of het postuur van Overeem geconcludeerd wordt dat er dan maar wel gebruikt zal zijn.. Als kenners op het voeding / supplementen gebied dat tegenspreken (U-dog) dan zal het wel.

@ Bas, waar controleren ze op in Japan?
Is er een specifieke lijst van steroïden of staan er alleen drugs / pepmiddelen op?
Op welke essentiele onderdelen verschilt de lijst met de VS en moet Allistair voor Strike Force niet voldoen aan de VS doping regels?

bryan
30-09-2009, 11:33
Als ik dit lees op sherdog ( mocht het waar zijn ) is dat genoeg

I just checked, and Overeem was 224lbs VS Buentello, in a fight he didn't have to cut any weight for. So, from the 16th of November 2007, to the 31st December 2008, a little over a year, Overeem added damn near 30lbs of lean mass, in his late twenties, whilst undergoing what I assume to be many grueling cardio sessions.

And people are arguing whether or not this is natural? He is the most obvious roider in MMA right now

dat is zelfs voor sommige body builders niet te doen.. meer dan 15 kilo puur spier in 1 jaar.

maakt niet uit dat hij gebruikt want schijbaar doet iedereen het maar zeggen dat overeem nooit gebruikt heeft is pure onzin..

gieloe
30-09-2009, 11:41
De tieten van Lolo ferrari waren toch ook puur natuur?

Pepe the Ice-Murderer
30-09-2009, 11:51
Kom mannen, waar leidt dit heen? Denk van de vechters wat je wil, daarom hoeft toch niet elke topic over Overeem uitmonden in een eindeloze beschuldigingendiscussie?

Keep the respect! Mixfight.nl is de baas! Quit the shit and post some relevant issues!

lopez86
30-09-2009, 11:51
Als ik dit lees op sherdog ( mocht het waar zijn ) is dat genoeg

I just checked, and Overeem was 224lbs VS Buentello, in a fight he didn't have to cut any weight for. So, from the 16th of November 2007, to the 31st December 2008, a little over a year, Overeem added damn near 30lbs of lean mass, in his late twenties, whilst undergoing what I assume to be many grueling cardio sessions.

And people are arguing whether or not this is natural? He is the most obvious roider in MMA right now

dat is zelfs voor sommige body builders niet te doen.. meer dan 15 kilo puur spier in 1 jaar.

maakt niet uit dat hij gebruikt want schijbaar doet iedereen het maar zeggen dat overeem nooit gebruikt heeft is pure onzin..

15 kilo puur spier waar haal jij dat vandaan dan??
224lbs is 101kg.
Alistair liep altijd al rond op -100kg toen hij in PRIDE vocht.
Ik weet niet hoelang je hier al op mixfight rondloopt, maar hier is over het algemeen bekend dat sherdog je niet van de méest betrouwbare info voorziet.

bryan
30-09-2009, 11:56
15 kilo puur spier waar haal jij dat vandaan dan??
224lbs is 101kg.
Alistair liep altijd al rond op -100kg toen hij in PRIDE vocht.
Ik weet niet hoelang je hier al op mixfight rondloopt, maar hier is over het algemeen bekend dat sherdog je niet van de méest betrouwbare info voorziet.

30lbs is afgerond 14 kilo spier.. en zeg toch als dat waar is.. de weigh resultaten voor de Buentello fight zijn gewoon bekend en volgens mij zit hij nu toch redelijk naar de 250lbs ? dus das toch gewoon rekenen.. heeft niets met sherdig te maken..

lopez86
30-09-2009, 12:32
30lbs is afgerond 14 kilo spier.. en zeg toch als dat waar is.. de weigh resultaten voor de Buentello fight zijn gewoon bekend en volgens mij zit hij nu toch redelijk naar de 250lbs ? dus das toch gewoon rekenen.. heeft niets met sherdig te maken..

Dat is mijn punt dus, er word maar op los gespeculeerd.
Alistair woog bij de final 16 afgelopen weekend 109,9kg.
Tijdens zijn PRIDE periode moest hij aftrainen naar -93kg en liep rond op 98kg.
Ervanuit gaand dat hij zowieso wat is bijgekomen daarna is dat is dus "maar" 10kg, in de periode van zijn titelgevecht van 11/2007 tot nu 9/2009.
Nogsteeds veel maar heel wat minder dan die monsterachtige speculaties die op deze en andere fora tot het belachelijke uit proportie worden getrokken.

iconian
30-09-2009, 12:42
ik dacht dat hij 115kg tegen badr woog. was er een officiele weging voor de laatste 16?

bryan
30-09-2009, 12:53
Dat is mijn punt dus, er word maar op los gespeculeerd.
Alistair woog bij de final 16 afgelopen weekend 109,9kg.
Tijdens zijn PRIDE periode moest hij aftrainen naar -93kg en liep rond op 98kg.
Ervanuit gaand dat hij zowieso wat is bijgekomen daarna is dat is dus "maar" 10kg, in de periode van zijn titelgevecht van 11/2007 tot nu 9/2009.
Nogsteeds veel maar heel wat minder dan die monsterachtige speculaties die op deze en andere fora tot het belachelijke uit proportie worden getrokken.


dan ziet hij er echt groot uit voor nog geen 110 kilo.. zal het licht wel zijn ofzo. dacht echt dat hij daar wel een paar kilo boven zou zitten..

FOCUS
30-09-2009, 12:55
Kan deze topic niet op slot?
Tering de tering de tering.. Mixfight zit in een herfstdip.

.......Nogmaals... Slotje pleace?



..oh,how selfish of me,lets do all the things that YOU want to do! ...

http://i967.photobucket.com/albums/ae159/vingtsun108/ACE.jpg

NESCIO
30-09-2009, 13:11
hmm 110kg, dat valt nog wel mee....

Wat weegt Brock??

XanaduNL
30-09-2009, 13:20
130 toch?

Tsuki
30-09-2009, 14:03
Die rotzooi heeft ook vette bijwerkingen, als je het te lang doet, dan doet je slurf het nooit meer:eek:

dan kan je geen nootjes meer aanpakken ................

martijn2
30-09-2009, 14:21
2 kilogram spierweefsel per jaar is max als je alles 100% optimaal doet met goed eten erbij.
Als je ook gaat cardio'n dan doe je al niet alles 100% optimaal meer voor spierweefsel opbouw.
Woorden van mijn fitnesstrainer , waar of niet?

Ik denk trouwens dat alle vechters dingen gebruiken , hoge dosissen natuurlijke herstelstoffen bv. Dat is gewoon normaal in elke sport , je zoekt op wat op nog net wel kan of wat niet gechekt word en je doet die dingen.
Anabolen lijkt me wel heel erg dom om te gebruiken , goed te traceren en een soort van zelfmoord, tenzij je denkt te weten hoe je hersens en hormonen werken en de beschadigingen/veranderingen aan je weer kan herstellen. Maar misschien dacht ie zo , ik moet sterker worden m'n carriere als vechter is niet heel lang hoe sneller hoe beter zodat ik meer geld kan verdienen .
Enlighten me.

Effective
30-09-2009, 14:33
Conclusie:

Alistair op Annabowlen=Nee
Alistair op 3 liter kwark per dag=Ja

FOCUS
30-09-2009, 14:33
2 kilogram spierweefsel per jaar is max als je alles 100% optimaal doet met goed eten erbij.
Als je ook gaat cardio'n dan doe je al niet alles 100% optimaal meer voor spierweefsel opbouw.
Woorden van mijn fitnesstrainer , waar of niet?

Anabolen lijkt me wel heel erg dom om te gebruiken , goed te traceren en een soort van zelfmoord, tenzij je denkt te weten hoe je hersens en hormonen werken en de beschadigingen/veranderingen aan je weer kan herstellen....Enlighten me.


neeneenee, goede gains op gebied van kracht, uithoudingsvermogen, herstel, zelfvertrouwen, pijnperceptie en nog een boel andere positieve zaken.
wbt bijwerkingen, er zijn risico's aan verbonden, maar rokers vallen ook niet on the spot dood neer na het roken van een sigaretje.
En wat betreft het traceren, dat valt ook wel mee hoor. Groot misverstand; 'ik ben al -vul hier een getal in- gecontroleerd en nog nooit positief bevonden, dus ik gebruik niet...ik heb de bouw van mn vader, ik ben groot van mezelf, ik weeg geen 100kg dus ik gebruik niet' :sleep1::sleep1::sleep1:


Roids horen dr bij.
Alsof je door een kuurtje of twee ineens supersayan wordt en iemand als Aerts een pak rammel kan geven. Dr komt heel wat meer bij kijken, hulde voor Overeem.

lopez86
30-09-2009, 14:45
dan ziet hij er echt groot uit voor nog geen 110 kilo.. zal het licht wel zijn ofzo. dacht echt dat hij daar wel een paar kilo boven zou zitten..

Jullie lezen het topic verder ook niet dan, zoals al eerder gezegd is heeft Overeem in verhouding enorm weinig massa onder z'n middenrif.
Lesnar traint overigens áf naar 130, en weegt tijdens de wedstrijd makkelijk tegen de 145kg aan, als het niet meer is.




Quote:
Firstly, the reason he looks so huge to begin with is because he's top heavy, with relatively skinny legs for his frame. Most people aren't looking at his legs to judge how large he's gotten. is ook iets wat ik altijd roep....

ik weeg nu ook 245lbs maar geloof me ben jammer genoeg lang niet zo massaal....mijn benen zijn daarintegen wel wat steviger hehehehe..


en Kameleon ......... zoals ik al zei ik wens mij niet uit te laten over Overeem of welke andere vechter ook.





...En dan maar niet te spreken over de bijwerkingen.
Alistair traint volgen mij alleen zijn bovenlichaam, maar niet zijn benen, die zijn nl erg dun in verhouding tot de rest.

iconian
30-09-2009, 15:16
Jullie lezen het topic verder ook niet dan, zoals al eerder gezegd is heeft Overeem in verhouding enorm weinig massa onder z'n middenrif.
Lesnar traint overigens áf naar 130, en weegt tijdens de wedstrijd makkelijk tegen de 145kg aan, als het niet meer is.

volgens mij wel 150

Harrie Nak
30-09-2009, 16:42
Zelfs mensen betichtte Badr Hari voor gebruik in de finale waar hij door het lint ging. Want alleen iemand die zo door het lint gaat moet wel onder de drugs zitten hoorde ik van verschillende mensen…Buiten die finale om vind ik Hari ook wel uitzonderlijk gegroeid de afgelopen tijd.

YoMarK
30-09-2009, 17:28
volgens mij wel 150
Ja precies. 30 liter drinken in een dag is voor mij ook geen probleem.

Sendur
30-09-2009, 17:31
TIMELINE TIME!!!!!!!!!!!!!

Het gewicht zal wel wat schelen maar op het oog lijkt hij zoveel groter!

http://www.mmaconvert.com/wp-content/uploads/2009/01/alistair_overeem_timeline.jpg

bryan
30-09-2009, 17:43
die foto's worden wel van steeds dichterbij genomen gedurende het einde.. maar je ziet wel een aardige groei inderdaad

jopke
30-09-2009, 17:53
ik vind het moeilijk om hier iets over te zeggen, maar ik denk wel dat jullie met een punt geen rekening houden.
vechten is gewoon alistar zijn werk, hij kan elke dag trainen, en rusten. hij heefd het beste voedingsadvies, de beste krachttrainers, kortom gewoon de beste mogelijkheden om te groeien. ook zonder annabolen kun je goed groeien, als je maar het juiste dieet aanhoud, en op de juiste manier traint. je kan op de foto uit 2003 al wel een beetje zien dat de man wel basis heeft. en met een goede training, moet (vooral met zijn leeftijd) het resultaat van 2008 wel mogelijk zijn. als je een bodybuilder bent sowieso.
ik ga geen uitspraken doen of deze man wel of niet zou gebruiken, maar ik denk ook dat dit voor iedereen zn eigen keuze moet zijn. het zijn topsporters die elke dag weer moeten presteren, en ik kan me voorstellen dat je in dit geval prestatieverhogende middellen zou willen gebruiken.
ik ben van mening dat we niet moeten discuseren over een vermeend steroiden gebruik van deze man, maar het gewoon over de kwaliteiten van deze man moeten hebben!

hij zet mooie partijen neer en werkt hard, respecteer dit gewoon, en geniet van zijn partijen!

el bastardo
30-09-2009, 18:47
Ik had ook een ander lichaam toen ik 20 was. Zo'n timeline zegt geen fuck! Al heeft t bij mij andere redenen... :)

Mr 1 Leg
01-10-2009, 04:45
Kom mannen, waar leidt dit heen? Denk van de vechters wat je wil, daarom hoeft toch niet elke topic over Overeem uitmonden in een eindeloze beschuldigingendiscussie?

Keep the respect! Mixfight.nl is de baas! Quit the shit and post some relevant issues!x2 jeroen das gesproken.

FOCUS
01-10-2009, 10:01
hij zet mooie partijen neer en werkt hard, respecteer dit gewoon, en geniet van zijn partijen!

daar heb je wel gelijk in ja

Sendur
01-10-2009, 10:52
ik heb mensen gezien die er een stuk overdrevender uitzien, ik vindt het bij Overeem wel meevallen.

Hij is gewoon lekker aan het liften.

jesselaar
01-10-2009, 17:38
Beste Fasada

Ik ken jouw niet maar ik ben wel bij alle pis testen voor en na de wedstrijden in Japan en bij de medical check, zou je ook eens moeten doen ipv zo een rare opmerking maken dat er niet getest zou worden, waar komt jouw wijsheid vandaan het forumwarrior zieners bolletje?
Wat vandaag niet verboden is kan morgen wel op een verboden lijst staan, zo had ik een judo gast bij mij werken die werdt positief bevonden op het nemen van stackers. Vier maanden ervoor is het 7 jaar lang geen probleem geweest.

En als jij ervan uit gaat dat er niet getest wordt, dan zijn natuurlijk alle deelnemers heel eerlijk en nemen niks, of ze zitten allemaal tjokvol. Er wordt getest in Japan voor en na de wedstrijd, dat is een ding wat zeker is!


bas ,een bloedonderzoek is veel betrouwbaarder en veel langer te traceren een pis test zegt helemaal niets daar heb je zoveel mogelijkheden voor om te omzeilen of krijg je een boete als je crea te laag is.

A.F.
01-10-2009, 17:55
Anabolen zijn na ongeveer 8 dagen niet meer in plas te detecteren... en je kan extra creatine innemen om het tekort in je plas aan te vullen... en zo zijn er nog een paar trucjes hoor

en anders...

Pass Any Steroid Test (http://www.passdrugtest.com/infonews/pass-any-steroid-test.html)




(http://www.whizzinator.com)

chief108
01-10-2009, 19:46
hahaha
leuk linkje :p

jesselaar
02-10-2009, 14:58
[quote=flipper;810580]Anabolen zijn na ongeveer 8 dagen niet meer in plas te detecteren... en je kan extra creatine innemen om het tekort in je plas aan te vullen... en zo zijn er nog een paar trucjes hoor

en anders...

Pass Any Steroid Test (http://www.passdrugtest.com/infonews/pass-any-steroid-test.html)




heel goed voorbeeld van dat japan en zn controles geen reet voorsteld en ik denk dat het ook niet lang meer duurt voor dat het veranderd ze moeten wel als ze een samenwerking aangaan met strikeforce/m1 die eisen controles en de comissie heeft ook aangekondigt vechters die verdacht zijn extra en onaangekondigt te controleren (niet op een plasje).
dus het gaat mischien toch nog de goeie kant op.