PDA

View Full Version : Vechters van Slamm op It's Showtime



ROUND1
30-09-2009, 16:49
ik kijk elke keer naar de matchmaking van it's showtime

waarom staan er nooit vechters van Team Slamm op de matchmaking

ik zou graag Anthony kane( vs leroy kaestner) op zo een gala zien vechten Marco Pique(vs Gago drago) Ismael Londt(vs daniel Ghita) zijn goeie vechters voor op een showtime gala

ik vind het echt jammer ik hoop dat op de volgende showtime gala dat ik 1van deze vechters kan zien vechten

OSU!!!

micha
30-09-2009, 16:51
yep dat is idd vreemd

Fasada
30-09-2009, 17:01
Elke promoter/organisatie heeft zo'n zijn eigen vechters en als beide promoters niet samenwerken dan krijg je dit, helaas maar waar...
Je zult dus denk ik ook niet zo snel It's Showtime vechters op Slamm zien...

Zo is het politieke landschap in Nederland nou eenmaal, dit heb je ook in andere landen. Zie UFC als grote voorbeeld, hun vechters zie je niet elders vechten, sterker nog het mag niet eens...

Dragon Tail
30-09-2009, 17:02
Showtime is 21 november in Barneveld en Slamm 29 november in Almere.
Beetje vlak achter elkaar voor de vechters om 2x te vechten.

micha
30-09-2009, 19:41
hetis jammer als er organisaties worden buiten gesloten en vooral als je dan met titels werkt. dan ben je wereldkampioen maar van wat?

The best of the rest?

Illest
30-09-2009, 20:51
SLAMM en It's Showtime liggen er elkaar niet zo....dat is allang bekend

ROUND1
30-09-2009, 20:56
Ik vind het gewoon belachelijk ik vind dat als SLAMM EN ITS SHOWTIME SAMEN ZOUDEN WERKEN ZE SAMEN HEEL STERK ZOUDEN ZIJN HET MOET NIET ZIJN SIMON VS MIKAEL&MILTON MAAR SIMON MIKAEL &MILTON VS DEREST!!!

DAT IS MIJN MENING

OSU!!!

Richelieu
30-09-2009, 22:31
Elke promoter/organisatie heeft zo'n zijn eigen vechters en als beide promoters niet samenwerken dan krijg je dit, helaas maar waar...
Je zult dus denk ik ook niet zo snel It's Showtime vechters op Slamm zien...

Zo is het politieke landschap in Nederland nou eenmaal, dit heb je ook in andere landen. Zie UFC als grote voorbeeld, hun vechters zie je niet elders vechten, sterker nog het mag niet eens...

Beter had je het niet kunnen omschrijven.


Weinig raars aan als je het "politieke landschap", zoals Fasada dat mooi omschrijft, een beetje kent. Maar daarom best wel eens jammer, want er zouden mooie match-ups te maken zijn.

Zeker, al heeft Pique bijvoorbeeld al eens tegen Drago gevochten toen hij nog bij Mandigo Gym zat in 2002, en heeft Londt in een vrij kort verleden nog een leuke partij tegen Verhoeven geknokt ;)

milton felter
30-09-2009, 22:43
Elke promoter/organisatie heeft zo'n zijn eigen vechters en als beide promoters niet samenwerken dan krijg je dit, helaas maar waar...
Je zult dus denk ik ook niet zo snel It's Showtime vechters op Slamm zien...

Zo is het politieke landschap in Nederland nou eenmaal, dit heb je ook in andere landen. Zie UFC als grote voorbeeld, hun vechters zie je niet elders vechten, sterker nog het mag niet eens...


even hier een korte reactie van mij als slamm

slamm staat altijd open voor welke vechter dan ook en het maakt ons echt niet uit als het nou iemand van it's showtime is
zo hebben we ook joeri vs andy gehad

wij staan open voor welke organisatie dan ook
wij probeer altijd een mooie matchmaking neer te zetten voor het publiek want daar komen jullie uit eindelijk voor .


met sportieve groeten
milton

JHNY
01-10-2009, 00:33
misschien een goed moment om tot een betere samenwerking te komen ;)

ZakKa!
01-10-2009, 01:00
It's showtime VS Slamm Gala, kom maar op! Niet dat ik verwacht dat het komt, maar toch.

micha
01-10-2009, 07:33
even hier een korte reactie van mij als slamm

slamm staat altijd open voor welke vechter dan ook en het maakt ons echt niet uit als het nou iemand van it's showtime is
zo hebben we ook joeri vs andy gehad

wij staan open voor welke organisatie dan ook
wij probeer altijd een mooie matchmaking neer te zetten voor het publiek want daar komen jullie uit eindelijk voor .


met sportieve groeten
milton

thanks dude

milton felter
01-10-2009, 10:47
thanks dude

you're welcom buddy

ROUND1
01-10-2009, 11:04
Milton bedankt voor je reactie ik hoop dat iemand van de kant van Showtime ook zal reageren en dat de organisaties in ned meer gaan samenwerken en wat UFC doet laten wij dat niet nadoen dit klein kikkerlandje heeft de beste vechters en alle goeie vechters uit het buitenland willen allemaal in ned trainen of keek op tegen ons
alle vechters uit ned zijn gebaat bij goeie organisaties niet zo als ik voor slamm uit kom dat ik me kansen vergooi bij its showtime maar zo te zien aan de reactie van Milton Felter heeft hij geen problemen!

Osu!



sorry voor mijn capslock gebruik!!!

Insider
01-10-2009, 12:36
Ik denk dat het commercieel gezien helemaal niet interessant is voor It's Showtime om intensief samen te werken met Slamm.

Andersom ook niet. Slamm is de promotor als het gaat om het echte Muay Thai, de line-up van diit jaar is echt geweldig en IMO beter dan die van It's Showtime en GLORY.

Mattie73
01-10-2009, 12:53
Andersom ook niet. Slamm is de promotor als het gaat om het echte Muay Thai, de line-up van diit jaar is echt geweldig en IMO beter dan die van It's Showtime en GLORY.

X2 Ben ik het helemaal mee eens.

(behalve dan de It's Showtimes die in de Amsterdam Arena worden gehouden want die zijn wel absoluut top. Maar de rest van de It's Showtime gala's zijn veel minder.)

payap
01-10-2009, 15:11
Ik denk dat het commercieel gezien helemaal niet interessant is voor It's Showtime om intensief samen te werken met Slamm. De markt waarop It's Showtime opereert, is vele malen groter.

De vraag die wordt gesteld is niet over intensief samenwerken. Maar alleen dat vechters tegen mekaar kunnen uitkomen. Hoe je het ook went of keert enkele voor het publiek hele leuke partijen zullen zo niet of amper mogelijk zijn.

Ook de vraag wie groter is zal de fans niet echt intresseren. Fans willen mooie partijen zien. En hoe groter de concurentie tussen twee kampen hoe meer die zal leven. Denk aan MTBN vs NKBB, Mejiro Gym vs Chakuriki vroeger. Ook in Thailand zie je bv nu dat men Rajadamnern vs Lumpinee organsieert omdat de fans dit willen.

Verder hebben It's Showtime en Slamm!! idd verschillende segmenten van de sport waarin men primair opereert. Showtime richt zich vooral op K-1 met als groter tegenhanger eigenlijk Golden Glory die de K-1 tegenwoordig toch wel domineert. Ook heeft men veel vechters die veel onderling in actie komen op eigen evenementen met soms een showtime wereldtitel als inzet.

Slamm!! is vooral gericht op het echte internationale muaythai. Je ziet dat ook nu met de WMC die de titels mee stuurt uit Thailand. Ook komen er nationale titels muaythai van de WMC. Deze zijn aantrekkelijk voor de internationale markt. De markt waar Slamm in opereert is niet zo zeer echt kleiner maar anders. Je ziet gala's in Nederland en Suriname (wat, zeker gezien de achtergrond de thuisbasisen zijn) Internaionaal vechten de vechters over de hele wereld op de grote internationale muaythai gala's.

Slimme promotors hebben natuurlijk hier in Nederland al wel eens beide gematched tegen elkaar. Denk aan Rings met Joerie Mes vs Marco Pique en onlangs nog Gentlemen met Rico Verhoeven VS Ismael Londt.

micha
01-10-2009, 15:30
Nieky Holzken vs Marco Pique was een toppartij. waarbij ik op het puntje van mijn stoel zat..

payap
01-10-2009, 16:53
Nieky Holzken vs Marco Pique was een toppartij. waarbij ik op het puntje van mijn stoel zat..

Dit was idd een toppartij van twee vechters die ik zelf altijd graag zie vechten. Een partij die alles in zich hadwat een aprtij mooi maakt.

jesselaar
01-10-2009, 18:49
Weinig raars aan als je het "politieke landschap", zoals Fasada dat mooi omschrijft, een beetje kent. Maar daarom best wel eens jammer, want er zouden mooie match-ups te maken zijn.

ik denk dat je inderdaad veel meer hebt aan samenwerken.
en ik denk dat het ook normaal is dat een promoter zn eigen vechters eerst neer zet ,als je bv kijkt naar de ufc waarin je helemaal geen kant op kan .
vind ik het in nederland nog wel meevallen .

Jarno
01-10-2009, 20:06
Nieky Holzken vs Marco Pique was een toppartij. waarbij ik op het puntje van mijn stoel zat..

Wat heb Nieky vs Marco met Slamm en Showtime qua vechters match ups te maken? Dat is toch GG vs Slamm en niet Showtime vs Slamm?

JHNY
01-10-2009, 23:11
kijk..deze discussie gaat niet over fuseren o.i.d, maar gewoon een betere en openlijke samenwerking op het gebied van vechters van beide kampen, tegen elkaar te matchen. Dit levert het publiek een aantal leuke confrontaties op en kan naar mijn mening voor zowel de vechters als de organisaties alleen maar positief zijn.

Los daarvan zijn it's showtime en SLAMM niet te vergelijken..... beiden grote organisaties maar ieder op een eigen manier...

payap
02-10-2009, 08:49
Quote:
Originally Posted by payap
De vraag die wordt gesteld is niet over intensief samenwerken. Maar alleen dat vechters tegen mekaar kunnen uitkomen.

Dan heb je iets gemist. En dat ondank de capslock nog wel


Ik reageer vanuit de eerste post van deze thread.

ik kijk elke keer naar de matchmaking van it's showtime

waarom staan er nooit vechters van Team Slamm op de matchmaking

ik zou graag Anthony kane( vs leroy kaestner) op zo een gala zien vechten Marco Pique(vs Gago drago) Ismael Londt(vs daniel Ghita) zijn goeie vechters voor op een showtime gala

ik vind het echt jammer ik hoop dat op de volgende showtime gala dat ik 1van deze vechters kan zien vechten

OSU!!!

ROUND1
02-10-2009, 11:25
het gaat mij niet om samenwerken qua gala's ieder organisatie moet zijn ding doen!
maar gaat mij meer om de vechters want als je een organisatie niet mag of wat de reden dan ook is moeten de vechters daar de dupe van zijn? moeten de liefhebbers van de sport daar de dupe van zijn?

en wat ik nog steeds jammer vind is dat niemand van its showtime reageerd?

adenane
02-10-2009, 11:29
het gaat mij niet om samenwerken qua gala's ieder organisatie moet zijn ding doen!
maar gaat mij meer om de vechters want als je een organisatie niet mag of wat de reden dan ook is moeten de vechters daar de dupe van zijn? moeten de liefhebbers van de sport daar de dupe van zijn?

en wat ik nog steeds jammer vind is dat niemand van its showtime reageerd?


Niemand van It's Showtime reageert? :whistling: