PDA

View Full Version : Brett Rogers wants Alistair Overeem to defend the Strikeforce belt — or surrender it



redman74
30-09-2009, 21:12
MMA Quick Quote: Brett Rogers wants Alistair Overeem to defend the Strikeforce belt MMAmania.com (http://mmamania.com/2009/09/30/mma-quick-quote-brett-rogers-wants-alistair-overeem-to-defend-the-strikeforce-belt-or-surrender-it)


“I don’t know what’s been going on with [Overeem], he’s kinda been hesitatin’ on everybody. He’s always complainin’ about something ain’t right, his hand is hurtin’ and things like that. If I was anybody I would try to go in deep on why his hand is hurtin’ and why everything else is hurtin’ because maybe it might not just be hurt, it could be something else. I don’t know, I ain’t the one to say or start nothin’ but he’s definitely gonna have to give up that belt here real, real soon because I’m in it to win it, I want that belt. If you’re a title holder, I’m sorry man but you should be fighting at least a couple of times a year. No excuses. If you can’t get the job done then give it up. One, I say he’s ducking me. He knows I’m gonna get him. I could care less who he is. Two, I don’t think he can fight in the states right now. I don’t think you can get that big in such a small amount of time. I don’t know, who knows.”

Strikeforce heavyweight wrecking ball Brett Rogers sounds off on Pro MMA Radio regarding the convoluted title picture in the Strikeforce 265 lb. division. While “The Grim” is frustrated that Alistair Overeem is holding the championship hostage while he dabbles in the Japanese kickboxing scene, he must first overcome “The Last Emperor” on Nov. 7 when he faces Fedor Emelianenko live on CBS. Is Rogers heir to the throne? Or will the WAMMA Heavyweight Champion make his complaints towards “Demolition Man” a moot point? We’ll find out soon enough.

Wat denken jullie over deze quote van Brett Rogers?

Pepe the Ice-Murderer
30-09-2009, 21:14
Lol, ... stoker!

el bastardo
30-09-2009, 21:15
Dat die Rogers maar es eerst wat laat zien voordat ie zo'n grote bek open trekt. Kijken of ie nog zo'n praatjes heeft nadat Fedor hem heeft opgegeten.

TheHagueBoxer
30-09-2009, 21:20
het enige wat ik niet snapis, wat is in godsnaam de reden dat Fedor tegen Brett Rogers staat en niet tegen de kampioen van de organisatie?? Het is toch dikke onzin dat je bij de UFC gelijk een titleshot kan krijgen maar bij een 2e rangs organisatie als Strikerforce niet?

Ik vind trouwens zowel Overeem als Rogers totaal onwaardig om tegen Fedor te staan, maargoed er is nou eenmaal geen andere keus bij Strikerforce

Pitbull.
30-09-2009, 21:21
Fedor gaat hem waarschijnlijk wel opeten ja.. maar dat heeft hier volgens mij niet veel mee te maken..

Tuplad
30-09-2009, 21:35
Rogers is nog vrij gevaarlijk hoor.

Ivo C.
30-09-2009, 23:08
This Brett Rogers dude starts to be really annoying...

MMA Fan
30-09-2009, 23:40
Weet het zo net nog niet hoor.
Aan de ene kant denk ik dat die Rogers nog wel eens voor een verassing kan zorgen tegen Fedor......als hij het staande weet te houden tenminste.....
Maar aan de andere kant zie ik hem op Fedor afstormen om hem met 1 punch KO te slaan, Fedor ontwijkt al dit geweld, neemt hem dan naar de grond en hoppa, in een arm of been klem......en dat allemaal zonder te zweten...LOL...

Ach, we zien het wel op Nov 7

TOON
30-09-2009, 23:43
hij heeft natuurlijk wel gelijk.....ik zit al anderhalf jaar te wachten op een title fight van Overeem in strikeforce.... wordt GVD tijd! het liefst tegen Rogers, kan ie een tijdje gaan slapen zijn we ook weer af van dat geouwehoer de hele tijd!

iconian
30-09-2009, 23:48
dat zo'n beetje elke HW in strikeforce Overeem van doping beschuldigd is toch wel serieus

Fyodor
01-10-2009, 00:40
dat zo'n beetje elke HW in strikeforce Overeem van doping beschuldigd is toch wel serieus

Komt alleen maar omdat hij eerst op LHW uitkwam.
Nooit aan de gewichten gehangen, wel een HUGE frame hebben en altijd moeten cutten van 220 (of iets meer). Dan stoppen met cutten, aan de gewichten hangen en sowieso al groot gebouwd zijn en nog eens relatief kleine benen hebben.

You do the math. Het verbaasd me niet dat Alistair zo groot is nu.

Over Rogers: niet te druk over maken, hij verliest keihard van Fedor (kan zomaar binnen 1 minuut afgelopen zijn), vervolgens verliest hij van Werdum of een andere heavyweight en dan klopt hij weer aan bij z'n oude werkgever om banden te gaan verwisselen :lol:

Oh ja en iemand als Alistair zou bang zijn voor Rogers?
Give me a f*cking break! Zeker wel 2x tegen 3-voudig K-1 kampioenen vechten, een zeer goede K-1 vechter KO slaan, op 3 dagen notice een grote heavyweight vechten en oorspronkelijk in de zomer tegen Werdum de belt verdedigen. En dan bang zijn voor iemand die qua namen alleen James Thomposon (kuch kuch) en Arlovski heeft verslagen?

Rogers moet eens stoppen met praten en bewijzen dat hij echt kan vechten. Nog een win zoals tegen Arlovski en dan hechten we wat meer waarde aan zijn woorden. Nu komt hij alleen maar DOM over.

Sendur
01-10-2009, 00:42
Ik vind dat Rogers zijn grote bek moet houden en dat Fedor hem gewoon zware klappen gaat geven.

Mr 1 Leg
01-10-2009, 06:10
Ik vind dat Rogers zijn grote bek moet houden en dat Fedor hem gewoon zware klappen gaat geven.x2

micha
01-10-2009, 07:29
x3

Leventdepevent
01-10-2009, 09:14
zit wel een kefn van waarheid in...die jongen wil gewoon knokken....aan de andere kant maak het eerst maar ff waar tegen fedor...

Mule-Kick
01-10-2009, 13:39
Zodra hij Fedor verslaat mag ie van mij praten wat ie wil, voor nu; bek dicht

Italian*Berlusconi*
01-10-2009, 13:51
het is eigenlijk toch ook niet normaal dat men in een organisatie dik 2 jaar moet wachten voor weer een titelshot? niet eerlijk voor de vechters en begrijp zijn frustratie ook wel.

The Bulldog
01-10-2009, 14:03
tje mee eens maar is daar al niet een discussie over geweest....die en duidelijkheid heeft geboden en 2 kanten van het verhaal heeft laten zien?

laat Rogers nu maar gewoon als gepland tegen Fedor knokken....tuurlijk is dat vreemd eerst tegen de absolute nummer 1 van de wereld en dan voor de titel hahaha

Italian*Berlusconi*
01-10-2009, 14:16
tja die discussie kan al gevoerd zijn (en ik wil hem absoluut niet nogmaals gaan voeren), maar wat er bij mij niet in gaat is dat de één zijn titel niet kan verdedigen maar ondertussen wel bij andere organisatie's aan de bak gaat en werd toen aangegeven dat dit financieel gewoon beter was, dus imo niet eerlijk voor de andere vechters binnen de organisatie waar hij titelhouder is. Maar het gaat allemaal goed komen lijkt mij, idd eerst Fedor vs Rogers en dan hoop ik dat Alli de titel gaat verdedigen tegen de winnaar. Maar zoals het er nu naar uit ziet is hij kans hebber in de k1 finale straks waar ik ook benieuwd naar ben, dus zal wel ergens in het nieuwe jaar pas zijn.

dirk5
01-10-2009, 15:52
in het volgende intervieuw gaat ie nog een stuk verder...wat een badmuts

With plenty on his plate already in the shape of 'The Last Russian Emperor' and number-one heavyweight in the world Fedor Emelianenko, Brett Rogers bites off another chunk by having a stab at the Strikeforce champion Alistair Overeem.

Rogers went on Pro MMA Radio to talk about his upcoming bout and the Strikeforce heavyweight scenario and revealed that he intends to get his hands on the title and Overeem's unwillingness to defend it is causing problems.

"I ain’t the one to say or start nothin’ but he’s definitely gonna have to give up that belt here real, real soon because I’m in it to win it," announced Rogers. " I want that belt. If you’re a title holder, I’m sorry man but you should be fighting at least a couple of times a year. No excuses. If you can’t get the job done then give it up."

Overeem had to pull out of a title defense against Fabricio Werdum on an earlier Strikeforce card due to the aggravation of an old injury but then went on to fight K-1. Rogers believes there may be other factors in play, however, listing a couple of possible reasons.

"One, I say he’s ducking me. He knows I’m gonna get him. I could care less who he is."

Brave words from Rogers who obviously has confidence in his abilities, but Overeem was successful just this weekend in the K-1 World GP 2009 against the legendary Peter Aerts which is no mean feat. It doesn't faze 'The Grim' and he continues to throw out accusations regarding the controversial topic of Overeem's ever-growing physique.

"Two, I don’t think he can fight in the states right now. I don’t think you can get that big in such a small amount of time. I don’t know, who knows.”

Without explicitly stating the word 'steroids', it is quite clear what Rogers is indicating here.

So, although the biggest fight of his life is coming up on November 7th against Fedor, he already looks set to ignite other feuds and possible matchups for the future. It could prove to be good marketing for the American. We will keep you informed on updates on the situation right here at MMA Unltd.

wrestler_nl
01-10-2009, 15:59
Brett Rogers heeft wel een punt. Als je de champ bent dan moet je ook je titel willen verdedigen. Als Brett Rogers de belt had en ook hij zou niet vechten voor 2 jaar lang en als overeem die belt wou dan zou iedereen hier anders reageren.
Maar ja, ik zeg belt inleveren en laat rogers & Fedor voor de belt vechten!
Dat lijkt mij de beste optie!
Daarom juist vind ik de contracts bij de ufc veel beter als het gaat om alleen in de organisatie vechten waar je een contract met hebt!

iconian
01-10-2009, 16:18
ray sefo maakt het ook wel bont:

"When I first saw Overeem I thought that guy is so juiced up it's not funny."

"Overeem turned into a terminator from the future. You would have to be dumb, blind, and stupid if you think he's clean"

"he's a good fighter, but he can throw peter around and manhandle him because he's on a lot of stuff"

jesselaar
01-10-2009, 16:40
ik snap niet dat strikeforce gewoon een onmiddelijke test eist, dan is al dit gezeik afgelopen en is er voor eens en altijd duidelijkheid.
en als het geweigert word weet je ook hoe laat het is voor dat je als promoter een hoop geld investeerd en straks weer een josh barnett syndroom en een heleboel geld weg gegooid.

Harrie Nak
01-10-2009, 22:31
Die bolle heeft wel een hoop babbels na een paar partijtjes knokken.
Die andere bolle overigens ook...