PDA

View Full Version : Wk Kyokushin Hongarije



DiSe
02-10-2009, 00:12
Wereld Kampioenschappen Kyokushin Boedapest (Hongarije)

Vandaag (donderdag) op pad gegaan voor de Wereldkampioenschappen Kyokushin full contact Karate in Boedapest (Hongarije). De WK worden gehouden van vrijdag 2 oktober t/m zondag 4 oktober. Er wordt gevochten in de volgende gewichtsklassen:
· Dames -55 kg (34 deelnemers, geen Nederlandse inbreng)
· Dames 55-65 kg (34 deelnemers, 3 Nederlanders)
· Dames +65 kg (21 deelnemers, geen Nederlandse inbreng)
· Heren -70 kg (100 deelnemers, 6 Nederlanders)
· Heren 70-80 kg (92 deelnemers, 2 Nederlanders)
· Heren 80-90 kg 64 deelnemers, 1 Nederlander)
· Heren +90 kg (64 deelnemers, 5 Nederlanders)

Volgens opgave organisatie, en onder voorbehoud afzeggingen, doen de volgende Nederlandse deelnemers mee:
· Dames 55-65 kg
o Martine Pietersma
o Canan Yorulmaz
o Fransien Reisiger
· Heren -70 kg
o Almer van der Leeden
o René Stigter
o Faroek Idu
o Davit Kiria
o Michel Levering
o Patrick Zondag
· Heren 70-80 kg
o Jan Raats
o Dennis Damen
· Heren 80-90 kg
o Arjan Zuidijk
· Heren +90 kg
o Sammy-Lee Muller
o Kenneth Felter
o Rob Konings
o Martijn Cornelissen
o Cem Senol

Er wordt op 3 wedstrijdmatten tegelijkertijd gevochten. Programma ziet er als volgt uit:
· Vrijdag;
o Dames tot de beste laatste 16
o Heren tot de beste laatste 32
· Zaterdag;
o Dames tot de beste laatste 4
o Heren tot de beste laatste 4
· Zondag;
o Dames halve finale en finale
o Heren halve finale en finale

Ik zal proberen tussen het coachen door zo veel mogelijk partijen van de Nederlandse vechters te zien en hier een kort verslag van te doen.
Osu, Dimitri

Jeru
02-10-2009, 00:13
Genoeg inbreng. Maken we eigenlijk ook nog kans op eremetaal?

DiSe
02-10-2009, 00:24
Zonder op de zaken vooruit te willen lopen; zie ik kansen voor René Stigter en met name t.a.v. Davit Kiria heb ik hoge verwachtingen voor een 1e plek..... Bij de overige deelnemers hangt het m.i. af van de vorm van de dag. Hoop morgen, na verloop van de eerste wedstrijden, een goed beeld te hebben van de Nederlandse inbreng..... In ieder geval geweldig om hier te zijn. Super ambiance. Veel oude bekenden en enorm groots en professioneel opgezet met ruim 400 deelnemers over alle gewichtsklassen.......

chief108
02-10-2009, 07:51
zijn de Russen er ook weer?

dan zie ik geen Nederlanders eerste worden hoor...

iig succes Patrick!!!

chief108
02-10-2009, 07:51
oh ja...
en bedankt Dimitri dat je ons op de hoogte houdt!

Leventdepevent
02-10-2009, 08:04
suc6 allemaal!!

jan sensei kyokushin
02-10-2009, 08:37
Osu succes alle nederlandse deelnemers doe je best ,ik had er graag bij geweest jammer maar ja het zij zo jan no BOBO.

Respect !!

Osu

chief108
02-10-2009, 08:47
misschien later als je groot bent janneman :D

jan sensei kyokushin
02-10-2009, 08:57
misschien later als je groot bent janneman :DOsu een BOBO zal ik nooit worden past niet bij mij chief ;) je weet wat ik bedoel:) zo,n wereldkampioenschap als dit maak ik niet meer mee .:)
ik heb Respect voor de organisatie,s IK wens ze alle succes toe op een geslaagt toernooi .

Osu

chief108
02-10-2009, 09:38
dit is toch dat WK waar alle verschillende bonden gewoon aan meedoen toch?

jan sensei kyokushin
02-10-2009, 09:44
[quote=chief108;810912]dit is toch dat WK waar alle verschillende bonden gewoon aan meedoen toch?[/quote Osu JA

van over de hele wereld chief zijn er vechters een Open wereldkampioenschap iedereen kon zich inschrijven ongeacht bond of organisatie
Respect daar voor !!!
Osu

chief108
02-10-2009, 09:48
ja dan is het echt jammer dat we daar niet bij zijn jan...

lijkt me echt geweldig

jan sensei kyokushin
02-10-2009, 09:53
ja dan is het echt jammer dat we daar niet bij zijn jan...

lijkt me echt geweldigOsu meer dan 400 deelnemers echt jammer chief maar het is niet anders Dimitri zal ons op de hoogte houden ,en ik wordt door Rene stigter zelf op de hoogte gehouden je hoort het wel chief
Osu

chief108
02-10-2009, 10:34
top...

thnx ouwe!

taikishinreilman
02-10-2009, 10:42
succes iedereen(Y)

kom op patrick doe je best

osu dojo reilman

FOCUS
02-10-2009, 11:22
Die Rene Stigter maakt toch zeker wel kans op eremetaal?
da's een hell-of-a-fighter.

jan sensei kyokushin
02-10-2009, 11:29
Die Rene Stigter maakt toch zeker wel kans op eremetaal?
da's een hell-of-a-fighter. Osu yep ;) Rene stigter en David kiria
respect !!
Osu

chief108
02-10-2009, 11:37
maar Focus: heb je dat russische team wel eens zien slopen?
da's echt niet normaal meer man
en die komen de laatste dag van zo'n toernooi nog gewoon fris en fruitig de mat op gehuppeld terwijl hun tegenstanders allemaal kreupel lopen...

monsters zijn het....

jan sensei kyokushin
02-10-2009, 11:49
maar Focus: heb je dat russische team wel eens zien slopen?
da's echt niet normaal meer man
en die komen de laatste dag van zo'n toernooi nog gewoon fris en fruitig de mat op gehuppeld terwijl hun tegenstanders allemaal kreupel lopen...

monsters zijn het....Osu vergeet die Iranesen ook niet chief , David Kiria komt uit voormalig rusland en is in maart europees kampioen geworden in den haag bij kamakura toernooi waar ik bij was met het Team , er waren ook russen bij , David zit nu bij Dojo zuidlaren komt vaak trainen voor een paar maanden in zuidlaren ,David is ook een goeie kickboxer het zit in die gasten trainen elkedag hard er voor zijn mentaal sterk van lichaam en geest en een conditie als een paard .
Respect !!

osu

chief108
02-10-2009, 12:09
hoop wel dat er ook rap filmpjes van online komen
dit zijn de Mannen met Ballen die weten hoe ze Kwark moeten eten....

FOCUS
02-10-2009, 13:27
maar Focus: heb je dat russische team wel eens zien slopen?
da's echt niet normaal meer man
en die komen de laatste dag van zo'n toernooi nog gewoon fris en fruitig de mat op gehuppeld terwijl hun tegenstanders allemaal kreupel lopen...

monsters zijn het....


yep t zijn net machines:wacko:
kheb ze ook wel eens tijdens examens meegemaakt, gewoon drie dagen lang vijf keer per dag trainen zonder mentaal of fysiek kapot te gaan, echt bizar. Ik had dan overal zoveel pijn dat ik de eerste nacht nauwelijks kon slapen en dan duurde het een eeuwigheid voor je weer es blessurevrij was:lol:. Maar die russen voelden niets, bleven gewoon gaan...

Maar t karate van nederlandse bodem (spreek vooral van IBK de rest heb ik geen verstand van) was -vond ik althans- altijd van hoog niveau. Ik vond Dave Jonkers altijd geweldige lessen geven, al was t een rare ;). En Sem Schilt heeft natuurlijk zn roots ook in het ashihara karate liggen.
Vooral de bikkelfactor lag altijd erg hoog. t leek wel of ik de enige was met een functionerende lever, of een actieve plexus solaris:rolleyes:.
ai....bad memories...

The Bulldog
02-10-2009, 13:30
iedereen succes op het toernooi enne....

bedankt voor de info reps

goro
02-10-2009, 15:25
Stighter Arjan, Sem Senol, en die gevaarlijke bleke Rus hebben een kans. Farouk is ook goed! Maar een ding is zeker, Cannan gaat potten breken.

jan sensei kyokushin
02-10-2009, 15:35
Stighter Arjan, Sem Senol, en die gevaarlijke bleke Rus hebben een kans. Farouk is ook goed! Maar een ding is zeker, Cannan gaat potten breken.Osu bij de meiden echt wel ik heb haar vaak mee gemaakt Canen Yorulmaz en meid met de juiste instelling met
power en spirit ze heeft een doel nr 1 champ worden van de wereld en niet van 1 0f 2 bonden , dit is haar kans net zoals zoveel jonge kyokushin,s
en oudere hun kans hun droom proberen waar temaken in Budapest
SUCCES ALLEN.
Never Give Up!!
Respect !!!

osu

maztermindz
02-10-2009, 18:20
Kamakura is goed vertegenwoordigt . Succes mannen !

DiSe
02-10-2009, 18:26
Osu,

Eerste wedstrijddag van de WK in Boedapest zit er op. Vanmorgen om 10.00 uur begonnen met een openingsceremonie en om 11.00 uur zijn de wedstrijden van start gegaan. Op 3 tatami’s werden de wedstrijden afgewerkt.

Onderstaand de resultaten van de Nederlandse vechters;
1. Almer van der Leeden – Yury Puzikau (Wit Rusland): na de eerste ronde wordt er door de scheidsrechters de overwinning aan de Wit Rus gegeven, omdat deze de meeste initiatieven in de wedstrijd toonde.
2. René Stigter –Mohammadmehdi Kazemi (Iran): René zet vanaf het begin zijn tegenstander goed onderdruk. Echter, de manier van vechten van Stigter zorgt in de beginfase voor een officiële waarschuwing door de scheidsrechter. René duwt volgens de scheidsrechter tegen zijn tegenstander aan wat, hier in Boedapest in ieder geval, niet is toegestaan. Na een tweede interruptie door de scheidsrechter voor hetzelfde vergrijp is René een tel uit z’n ritme gehaald, waardoor hij niet scherp is en de Iranees hem verrast met een achterwaartse draaitrap op het hoofd. Lichte k.o. voor René en de overwinning voor de Iranees. Teleurstelling alom. René werd van te voren toch als één van de kanshebbers voor de eindoverwinning getipt.
3. Jan Raats – Culzac Pernell (Canada): De veel jongere Raats (18) vecht een puike partij tegen zijn 15 jaar oudere tegenstander. Door zijn tegenstander goed onder druk te zetten en een drietal trappen die rakelings langs het hoofd van zijn tegenstander scheren, weet Jan Raats de scheidsrechters te overtuigen dat hij de terechte winnaar van de ze partij wordt. Door naar de tweede ronde; Jan Raats.
4. Fransien Reisiger – Mira Bekzhanova

(Kazachstan): Fransien weet direct aan het begin van de partij dat ze vol aan de bak moet tegen de Kazachse. Met goede stoten en een harde knie naar de lever komt Reisiger in het begin een paar keer goed door. Bekzhanova zorgt er met een goed geplaatste leverstoot, vlak voor het einde van de reguliere tijd,voor dat de partij in haar voordeel wordt beslist. Winnaar van deze partij; Mira Bekzhanova.
5. Canan Yorulmaz – Viktoria Kovacs (Slowakije): Canan vecht, zoals we van haar gewend zijn, vanaf het begin in een moordend tempo. Met harde en snelle stoten zorgt ze ervoor dat haar tegenstander niet in haar ritme komt. Yorulmaz weet dit 2 minuten vol te houden en trekt hiermee de overwinning in deze partij naar haar toe.
6. Jan Raats – Zoltan Szilagyi (Hongarije): Jan vecht zijn 2e partij van de dag tegen de sterke Hongaar Szilagyi. Doordat Jan een kop groter dan zijn tegenstander is en door goed gebruik te maken van zijn lengte weet Jan er voor te zorgen dat zijn tegenstander continue in zijn achteruit moet vechten. Met stoten en een paar gevaarlijke hoge trap weet Jan de wedstrijd naar zijn hand te zetten. Groot is vervolgens de teleurstelling als na 2 minuten blijkt dat 3 van de hoekscheidsrechters voor de Hongaarse vechter kiezen en 1 hoekscheidsrechter voor Jan. Winnaar in deze partij; Zoltan Szilagyi en einde toernooi Jan Raats.
7. Sammy Lee Muller – Viachaslau Bely (Wit Rusland): Sammy Lee komt vanaf het begin goed door met harde lowkicks. Echter, de Wit Rus geeft geen krimp en bewerkt Sammy Lee vanaf de eerste seconde met stoten. Na 2 minuten beoordelen de scheidsrechters dat Bely meer initiatief heeft getoond en geven de Wit Rus de overwinning.
8. Davit Kiria – Lwazi Dlamini (Swaziland): Davit moet het opnemen tegen de 24-jarige Afrikaan. Vanaf het begin van de wedstrijd zit Davit er boven op bij z’n tegenstander met harde stoten tracht hij zijn tegenstander neer te krijgen. Halverwege de eerste 2 minuten raakt Kiria de man uit Swaziland met een harde stoot op z’n borstbeen. De Afrikaan krimpt in één. Waza-ari voor Davit en daarmee ook uiteindelijk de overwinning in deze partij.
9. Michel Levering – Takayoshi Nakazawa (Japan): Michel begint voortvarend aan de partij en vecht direct naar voren. Michel krijgt, evenals René Stigter in zijn partij, van de scheidsrechter tot twee keer toe een waarschuwing voor het duwen van de tegenstander. Uiteindelijk zorgt een onreglementaire stoot nar het gezicht van de Japanner er voor dat Michel een waarschuwing krijgt. Na afloop van de 2 minuten geven alle scheidsrechters de overwinning aan Nakazawa.
10. Kenneth Felter – Marton Marhoffer (Hongarije): De 45-jarige (!!) Felter begint scherp aan zijn partij. Met goede blocks en counters weet hij de partij naar zijn hand te zetten. Een onreglementaire stoot naar het gezicht van Felter zorgt er voor dat er een scheurtje onder het oog van Kenneth ontstaat. Na weer opgelapt te zijn door de dokter vervolgt Felter de wedstrijd. Je kunt echter zien dat Felter enigszins aangeslagen is en de scherpte die er eerder was verdwenen is. Een hoge trap van Marhoffer op het gezicht van Kenneth Felter zorgt er voor dat deze neergaat. Einde wedstrijd en de overwinning voor de Hongaar.
11. Edward Nicola Franke – Edward Sean Devlin (Canada): in een gelijkopgaande wedstrijd, waarbij beide Edwards over en weer elkaar bestoken met stoten en trappen, zien de scheidsrechters aan het einde van de partij dat de Canadese Edward waarschijnlijk het meeste gedaan heeft. Overwinning voor Edward Sean Devlin.
12. Cem Senol; vrijgeloot. Draait zaterdag mee bij de laatste 32 in de +90 kg klasse.
13. Arjan Zuidijk; vrijgeloot. Draait zaterdag mee bij de laatste 32 in de 80-90 kg klasse.
14. Martine Pietersma; vrijgeloot. Draait zaterdag mee bij de laatste 16 in de 55-65 kg klasse.
15. Patrick Zondag; vrijgeloot. Draait zaterdag mee bij de laatste 32 in de -70 kg klasse.

In mijn eerste post had ik nog melding gemaakt van de volgende vechters;
· Faroek Idu; niet deelgenomen i.v.m. blessure
· Dennis Damen; niet deelgenomen i.v.m. blessure
· Rob Konings; heb deze vechter niet gezien op het toernooi
· Martijn Cornelissen; heb deze vechter niet gezien op het toernooi

Tot zover wedstrijdverslag dag 1.

Osu

chief108
02-10-2009, 18:29
thnx again DiSe!

jan sensei kyokushin
02-10-2009, 18:51
Osu dank je Dimitri

Respect !!

Osu

PD_EC
02-10-2009, 18:53
bedankt voor de eerst uitslagen dise .
zet hem op patrick

citygym
02-10-2009, 20:05
Osu, Dimitri succes verder daaro, jammer van Renee en uiteraard ook voor de rest!
Een boel oude bekende namen die nog meedoen!

Dennis van der Giessen

FOCUS
03-10-2009, 10:38
thnx en :icon22: vor de vechters

Jeru
03-10-2009, 10:51
Bedankt voor het verslag!!

jan sensei kyokushin
03-10-2009, 10:51
Osu, Dimitri succes verder daaro, jammer van Renee en uiteraard ook voor de rest!
Een boel oude bekende namen die nog meedoen!

Dennis van der Giessen Osu zoals ik nu weer lees heeft jan raad onterecht verloren jammer Jantje je tegen stander k.o slagen of trappen in vervolg

respect !!
Osu

DiSe
04-10-2009, 10:15
Osu,

Wedstrijddag 2;

Gisteren was het de bedoeling om de deelnemersaantallen terug te brengen tot 4 per poule. Met andere woorden, win je al je partijen op deze dag dan sta je zondag in de halve finale. De vechters die gisteren aan de bak moesten;
Martine Pietersma – Edit Abraham (Hongarije): zoals zo veel wedstrijden op dit toernooi van start gaan is dit ook een partij, waarbij beide dames vanaf het begin af aan vol voor de eindoverwinning gaan. Close finish, maar de overwinning wordt door de hoekscheidsrechters na 2 minuten aan de Hongaarse gegeven.
Canan Yorulmaz – Zsuzsanna Florian (Hongarije): Canan werkt ook deze wedstrijd weer in een hoog tempo. Iedereen die deze meid aan het werk ziet wordt direct verliefd op de inzet en de spirit waarmee Yorulmaz vecht. Canan zorgt er met harde stoten voor dat haar Hongaarse tegenstander geen enkel moment in haar ritme komt. Na 2 minuten de terechte overwinning naar Yorulmaz.
Davit Kiria – Mahdi Salmani (Iran): Davit zet vanaf het begin af aan de Iranees zwaar onder druk met harde stoten. Salmani heeft hier geen antwoord op. Halverwege de eerste ronde stoot Kiria zijn tegenstander naar de grond. Waza-ari Kiria en na 2 minuten de eindoverwinning voor Davit Kiria. Davit schaart zich bij de laatste 16 deelnemers.
Patrick Zondag – Edward Sean Devlin (Canada): De kleine Canadees, die eerder tegen de Nederlander Edward Franke heeft gestaan, probeert met stoten Patrick te raken. Patrick zorgt er met hoge trappen voor dat hij de druk op Devlin hoog houdt. Weinig verschil tussen beide vechters. Echter, aan het eind van de 2 minuten kiezen de scheidsrechters niet voor hiki wake (gelijkspel en verlenging van 2 minuten) maar voor de eindoverwinning voor Edward Devlin. Einde toernooi voor Patrick.
Tuncer Dinckan – Lorant Paksi (Hongarije): Paksi zet vanaf het begin af aan Tuncer onder druk. Dinckan weet goed mee te vechten. Dan, vanuit het niets een hoge trap op het hoofd van Tuncer. Lichte k.o. en de overwinning voor de Hongaar Paksi.
Arjan Zuidijk – Zsolt Demeter (Hongarije): Doordat Arjan vrijdag vrijgeloot had moet hij deze dag voor het eerst vechten. De Hongaar heeft de eerste wedstrijddag wel gevochten waarbij opviel dat hij probeert zijn tegenstander met “lange” low kicks probeert te overklassen. Ook in de partij tegen Arjan opent de Hongaar met low kicks welke hij voluit trapt. Arjan blockt de low kicks scherp en zet de Hongaar vervolgens goed onder druk met harde stoten. Na 2 minuten kunnen de scheidsrechters geen winnaar aanwijzen. Aldus moet er verlengd worden. Arjan weet dat hij in deze ronde meer initiatief moet laten zien om de overwinning naar zich toe te trekken. Met stoten en low kicks zet Arjan de Hongaar onder druk. Echter, deze weet hoe het spel werkt en probeert bij iedere stoot en trap van Zuidijk minimaal 1 techniek teruggemaakt te hebben. Ondanks dat er vrijwel geen verschil is, kiezen de scheidsrechters er voor om de eindoverwinning na de extra rond ete geven aan Zsolt Demeter.
Cem Senol – Adam Dedzikovski (Duitsland): Cem krijgt direct een zware tegenstander in de, 101 kg wegende, Duitser. Met een paar harde low kicks weet hij de Duitser in z’n achteruit te dwingen. Dedzikovski weet echter ook dat hij initiatieven moet laten zien om niet voortijdig terug gestuurd te worden naar “die Heimat”. Na 2 minuten kunnen de scheidsrechters geen winnaar aan wijzen. In de extra ronde laat Cem zien dat hij degene is die het meest graag naar de volgende ronde wil. SWinnaar en op naar de laatste 16; Cem Senol.
Davit Kiria – Emelyyan Bitkatsu (Rusland): Een wedstrijd voor de liefhebbers. Beide vechters bewerken elkaar met harde stoten. In principe moet jezelf gezien hebben hoe hard Kiria kan stoten. Wanneer je aan de zijkant van de tatami staat kun je de stoten van Kiria gewoon voelen. Niet normaal zoals deze jongen kan stompen. Dat de Rus een topper is blijkt wel uit de manier waarop hij met Kiria meevecht. Heel slim zorgt Bitkatsu ervoor dat hij evenveel technieken uitvoert als Kiria. Na de eerste ronde kunnen de scheidrechters nog geen winnaar aanwijzen. In de tweede ronde komt Bitkatsu een paar keer bijna door met een hoge trap. Kiria zet hier echter een goede levertrap en zijn harde stoten tegenover. Aan het eind van de ronde kiezen de scheidrechters er voor om de overwinning aan de Rus te geven. Een zware deceptie voor de vechter van Sem Schilt en Dave Jonkers . Overwinning voor de Rus Emelyyan Bitkatsu.
Cem Senol – Moises Montero (Bolivia): Cem kan zich opmaken voor een pittige tegenstander. De Boliviaan heeft in de vorige ronde overduidelijk gewonnen van de Japanner Fuji Masaki. Cem is ook niet geheel ongeschonden uit de strijd gekomen tegen zijn vorige tegenstander. Vanaf het begin van de wedstrijd zet Cem zijn tegenstander onder druk met harde low kicks. De Boliviaan stelt hier een geweldig mooie beenveeg tegen over gevolgd door een stoot naar het lichaam van Senol. De scheidsrechters beoordelen deze actie met een waz-ari. Cem weet dat hij aan de bak moet om niet voor tijdig uitgeschakeld te zijn. Het linkerbeen van Montero wordt zwaar op de proef gesteld. Met harde low kicks wordt de Boliviaan in zijn achteruit gedwongen. Vanaf de zijkant voel je aankomen dat dit geen stand kan houden. Vlak voor het verstrijken van de 2 minuten weet Cem, Moises Montero letterlijk op de knieën te krijgen. Dit zorgt ervoor dat Cem ook een waza-ari krijgt en hiermee een vroegtijdige uitschakeling voorkomt. In de verlenging begint Senol scherp. In een alles of niets poging probeert de Boliviaan Cem met een low kick te raken. Senol reageert met een prima blok. De Boliviaan trapt zijn rechter scheen kapot op de blokkering van Senol. Een grote scheur in het scheenbeen van Montero zorgt er voor dat de eindoverwinning naar Cem Senol gaat. Aldus op naar de laatste 8 in de klasse boven de 90 kilogram. Na afloopt blijkt dat de Boliviaan zijn scheenbeen gebroken heeft op de Block van Senol!
Canan Yorulmaz – Csenge Szepesi (Hongarije): Yorulmaz kan zich opmaken voor de strijd tegen de lokale favoriete Szepesi. Zoals te doen gebruikelijk vecht Canan vanaf het begin af aan in een moordend hoog tempo. Goed luisterend naar haar coach, Bart Dooremalen, zet Canan de Hongaarse onder druk. Szepesi weet echter het hoofd van Yorulmaz licht te toucheren, wat door de scheidsrechters direct aangemerkt wordt als een waza-ari. Canan weet dat de tijd begint te dringen om langs zij te komen. Nog harder vechtend dan anders probeert Yorulmaz een waza-ari te forceren om in ieder geval langszij te komen en er een verlenging uit te slepen. Helaas voor Canan weet zij dit niet te realiseren, waardoor er voor Canan Yorulmaz geen finaleplaats in zit. Een zware teleurstelling voor het kamp van Yorulmaz. Deze meid kon echt aanspraak maken op de eindoverwinning op dit WK.
Cem Senol – Aleksandr Ibragimov (Rusland): Cem weet dat ‘ie aan de bak moet tegen de sterke Rus. OM bij de laatste 4 te komen zal Senol hier een overwinning uit deze partij moeten slepen. Cem begint goed met stoten en voorwaartse trappen en knieën bij de Rus. Een achterwaartse draaitrap van de Rus raakt Senol vol in het kruis. Kermend van de pijn gaat Cem naar de grond. Ongeloof is er als de scheidsrechters de trap aanmerken als een toegestane trap en een ippon overwinning aan de Rus Ibragimov geven. Overleg tussen de scheidsrechters volgt nog om de toegekende ippon terug te draaien. Echter, de overwinning blijft voor de Rus. Een zware deceptie voor Senol die zich anders had geplaatst voor de halve finale.

Tot zover de wedstrijden van zaterdag. In de finales van vandaag zit geen Nederlandse inbreng. Ik zal volgende week kijken of ik nog wat foto’s kan uploaden. Internetverbinding op de laptop is niet al te best hier.

Osu

jan sensei kyokushin
04-10-2009, 10:28
Osu dank je Dimitri voor al je verslagen
Respect !!

reps

Osu

The Bulldog
04-10-2009, 11:09
dank en vette reps...

Kancho Kuipers ga gisteren aan dat hij er ook was...

Zal een behoorlijke happening zijn daar..

Jammer voor de knokkers van nederlandse bodem...

ashi76
04-10-2009, 11:17
Die Rene Stigter maakt toch zeker wel kans op eremetaal?
da's een hell-of-a-fighter.

Ik heb 2 jaar met Rene getraind en daar wordt je inderdaad echt gek van.

Kick sum ass Rene !!!

chief108
05-10-2009, 08:07
2. René Stigter –Mohammadmehdi Kazemi (Iran): René zet vanaf het begin zijn tegenstander goed onderdruk. Echter, de manier van vechten van Stigter zorgt in de beginfase voor een officiële waarschuwing door de scheidsrechter. René duwt volgens de scheidsrechter tegen zijn tegenstander aan wat, hier in Boedapest in ieder geval, niet is toegestaan. Na een tweede interruptie door de scheidsrechter voor hetzelfde vergrijp is René een tel uit z’n ritme gehaald, waardoor hij niet scherp is en de Iranees hem verrast met een achterwaartse draaitrap op het hoofd. Lichte k.o. voor René en de overwinning voor de Iranees. Teleurstelling alom. René werd van te voren toch als één van de kanshebbers voor de eindoverwinning getipt.



Ik heb 2 jaar met Rene getraind en daar wordt je inderdaad echt gek van.

Kick sum ass Rene !!!
:rolleyes:
eerst hele thread lezen en dan posten een optie Ashi?

ashi76
05-10-2009, 11:26
Ja sorry, was nog niet aan page 2 toegekomen.
Wel kut trouwens.

ashi76
05-10-2009, 11:28
Osu, Dimitri succes verder daaro, jammer van Renee en uiteraard ook voor de rest!
Een boel oude bekende namen die nog meedoen!

Dennis van der Giessen

Het gaat weer jeuken bij je he ?

Chimofu
05-10-2009, 12:13
FINAL RESULTS

MEN

-70кг
1. Rozsa Gabor - Hungary (Shinkyokushin)
2. Lasha Khachapuridze - Georgia (Shinkyokushin)
3. Peto Krisztian -Hungary (Shinkyokushin)
4. Takayoshi Nakazawa - Japan

-80кг
1. Alexander Erokhin - Russia
2. Arayik Rafayelyan - Armenia
3. Emil Dzhafarov - Russia
4. Shamsudin Abdurashidov - Russia

-90кг
1. Magomed Mitsaev - Russia
2. Alexey Gorokhov - Russia
3. Dmitri Saveliev - Russia
4. Paksi Lorant Levente - Hungary (Shinkyokushin)

+90кг
1. Timur Gastashev - Russia
2. Andrey Vidyulin - Russia
3. Aleksandr Ibragimov - Russia
4. Artur Tilov - Russia


WOMEN:

-55кг
1. Alexandra Busheva - Belarus
2. Natallia Seliukova - Belarus
3. Emma Markwell - England
4. Yunona Sedrakyan - Russia

-65кг
1. Szepesi Csenge - Hungary (Shinkyokushin)
2. Olga Sorokina - Russia
3. Mary-Jane T. Lesiba - South Africa
4. Abraham Edit - Hungary (Shinkyokushin)

+65кг
1. Maria Panova - Russia
2. Maria Afanasyeva - Russia
3. Zatyko Zita - Hungary (Shinkyokushin)
4. Anastasia Simacheva - Russia

MMMMhhhh.... de russen zijn weer aardig aanwezig!!!

chief108
05-10-2009, 12:24
MMMMhhhh.... de russen zijn weer aardig aanwezig!!!
duhhh....

maar thnx voor uitslagen man!!

Chimofu
05-10-2009, 12:32
duhhh....




Tja.... Toch een kleine hoop dat er ook wat meer andere landen in de top 3 stonden..... Maar ja... Russen Rules... Ben benieuwd over 2 weken in London, tijdens de British open, wat daar allemaal staat. De vechterslijst is nog niet bekend gemaakt.

Hier een paar filmpjes van het wk
http://www.kamikazeweb.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=152&Itemid=1

http://www.kamikazeweb.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=153&Itemid=1

chief108
05-10-2009, 12:34
reps voor de filmpjes!!!

:bosui:

jan sensei kyokushin
05-10-2009, 13:35
DUHHH ....

maar thnx voor uitslagen man! Osu wij zijden het al chief toen het toernooi nog beginnen moest de Russen waren weer opermachtig

Respect !!!

Osu

reps voor de beelden

chief108
05-10-2009, 14:18
ouwe rotten met vooruitziende blik
dat zijn wij Jan...

jan sensei kyokushin
05-10-2009, 16:31
http://www.kamikazeweb.hu/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=44&func=viewcategory&catid=42

http://www.kamikazeweb.hu/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=44&func=viewcategory&catid=42

http://www.kamikazeweb.hu/index.php?option=com_ponygallery&Itemid=44&func=viewcategory&catid=41

chief108
05-10-2009, 16:42
thnx Jan!!!

(reps als het weer kan)

jan sensei kyokushin
05-10-2009, 17:02
thnx Jan!!!

(reps als het weer kan)Osu chief

wat mij opvalt dat er zo wijnig publiek aanwezig is bij de wereldkampioenschappen :whistling:

zat er gister in groningen Ring Rage meer bomvol in de martini-plaza

Osu

jan sensei kyokushin
05-10-2009, 18:07
http://www.kamikazeweb.hu/index.php?option=com_ponygallery&func=detail&id=3470&Itemid=44

http://www.kamikazeweb.hu/index.php?option=com_ponygallery&func=viewcategory&catid=43&startpage=2&Itemid=44#category

jan sensei kyokushin
07-10-2009, 16:07
Osu scrol naar beneden dan krijg je alles mee van af het begin

http://www.szentesinfo.hu/mozaik/wt/?cat=4&lang=en

veel kijk plezier

Osu

chief108
08-10-2009, 10:50
mooie link ome jan!!!

thnx