PDA

View Full Version : Aerts toch erbij



micha
02-10-2009, 06:02
Volgens de Telegraaf vecht Peter Aerts een reservepartij op 05 december. Waarschijnlijk tegen Saki.

Peter toch erbij mensen!

Iggy
02-10-2009, 06:23
Dat zou echt mooi zijn zeg. Hopen dat hij zo het toernooi in kan sluipen.

Mr 1 Leg
02-10-2009, 06:38
Dat zou echt mooi zijn zeg. Hopen dat hij zo het toernooi in kan sluipen.x2 iggy

adenane
02-10-2009, 06:54
Saki zou toch tegen Ghita vechten, mocht Ghita verliezen van Schilt? Maar dit is ook een mooie pot, mocht die doorgaan.

Leventdepevent
02-10-2009, 07:08
mooie reserve pot toch mensen....weer wat om naar uit te kijken,Aerts verdient het vind ik.

Fedorr
02-10-2009, 07:22
mooie reserve pot toch mensen....weer wat om naar uit te kijken,Aerts verdient het vind ik.


wrm verdient Aerts het??? hij heeft toch verloren, ik denk dat ze andere kickboxer ook een kans moeten geven. Ik heb respect voor Aerts maar dit verdiend hij niet, hy heeft gwn verloren punt uit.

bijv. Saki VS Spong of een andere kickboxer die een kans moet krijgen vind k

chief108
02-10-2009, 07:27
Aerts hoort er gewoon te staan...
hoop dat hij toch gewoon in de finale komt te staan tegen Le Banner...

Donjopie
02-10-2009, 07:30
Helemaal TOP !

hier het bericht :
Buitenkansje voor Aerts

Van onze Telesportredactie BORNE - Ondanks zijn nederlaag tegen Alistair Overeem op het kwalificatietoernooi in Seoel komt Peter Aerts toch in actie op de K-1-finaledag in het Japanse Yokohama. De drievoudig wereldkampioen komt op 5 december uit in de eerste reservepartij. Zijn tegenstander is nog niet bekend. De Turkse Nederlander Gokhan Saki is een van de kandidaten.



http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00648/Peter-Aerts_lig_648909d.jpg (javascript:fotovenster("http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00648/Peter-Aerts_lig_648909d.jpg","Peter%20Aerts.%20","%20",200,150);)Peter Aerts.





Door deze toewijzing van de K-1-organisatie maakt de 38-jarige Aerts via een sluiproute alsnog kans op het veroveren van een nieuwe wereldtitel. Daarvoor moet hij in elk geval zijn eigen gevecht in winst omzetten en hopen op blessuregevallen in het hoofdschema. Op deze wijze drong Aerts in 2006 - na blessures van Remy Bonjasky en Stefan Leko - al eens door tot de eindstrijd, die hij uiteindelijk verloor van Sem Schilt. Destijds wist de inwoner van Borne zich vanwege gezondheidsklachten niet rechtstreeks te plaatsen voor de finaledag. De overige vijftien finaledagen in de K-1-historie bereikte de 'Dutch Lumberjack' wel op eigen kracht. Sinds 1993 wordt om de K-1-wereldtitel gestreden.

Gennep-Spitfire
02-10-2009, 07:50
Oh echt fucking beter!
Aers erbij :thup:

micha
02-10-2009, 07:57
Ghita vs Arrab misschien?

reefer
02-10-2009, 07:58
wrm verdient Aerts het??? hij heeft toch verloren, ik denk dat ze andere kickboxer ook een kans moeten geven. Ik heb respect voor Aerts maar dit verdiend hij niet, hy heeft gwn verloren punt uit.

bijv. Saki VS Spong of een andere kickboxer die een kans moet krijgen vind k


En op wat voor gronden verdiend Spong dit volgens jou dan ??

Glen
02-10-2009, 08:25
Uuuh.....als mijn bronnen nog kloppen was Peter toch Saki's schoonvader??
Ik zal me wel vergissen.
Hoog 'Duiven' gehalte dan deze partij als het wel zo is.

dirk5
02-10-2009, 08:26
Ik had eerlijk gezegd niet anders gedacht...

maar zeker een goeie zaak, wat is k-1 zonder Peter.

simtekf1
02-10-2009, 08:42
Peter heeft dit gewoon verdiend, helemaal top.

adenane
02-10-2009, 08:48
Uuuh.....als mijn bronnen nog kloppen was Peter toch Saki's schoonvader??
Ik zal me wel vergissen.
Hoog 'Duiven' gehalte dan deze partij als het wel zo is.


Heeft Peter nu een legitieme kans om hem in elkaar te slaan omdat hij met z'n vingers aan z'n dochtertje zit :lol:

Nee, Peter hoort er gewoon bij. Hoop alleen niet tegen Saki, want anders vecht Gokhan binnen een tijdsbestek van 8 weken tegen 2 jongens van Tom Harinck. Zet hem dan tegen iemand anders.

chief108
02-10-2009, 08:53
Heeft Peter nu een legitieme kans om hem in elkaar te slaan omdat hij met z'n vingers aan z'n dochtertje zit :lol:

LOL...

Saki is fucked....

De man van 14K
02-10-2009, 08:53
K-1 zonder Peter kan natuurlijk niet..

petjekick
02-10-2009, 08:55
LOL...

Saki is fucked....
stiefdochter,,hahaa maar toch een mooie prtij als het doorgaat

jan sensei kyokushin
02-10-2009, 09:06
Osu ik gun het Peter meer dan alle kanshebbers voor een reserve partij door Hem mede is het K-1 van de grond gekomen en bestaat nog gelukig maar hoe lang nog is de vraag :)

sportgroeten
jan osu

Leventdepevent
02-10-2009, 09:23
wrm verdient Aerts het??? hij heeft toch verloren, ik denk dat ze andere kickboxer ook een kans moeten geven. Ik heb respect voor Aerts maar dit verdiend hij niet, hy heeft gwn verloren punt uit.

bijv. Saki VS Spong of een andere kickboxer die een kans moet krijgen vind k
ik bedoel dat aerts deze reserve partij wel verdiend gezien zn staat van dienst in de k1..maar das mijn mening.....hij heeft die partij tegen overeem gewoon terecht verloren, heb je helemaal gelijk in

Remco
02-10-2009, 09:27
Het CV van Aerts is voldoende reden om hem te plaatsen. Spong? Nee sorry. Gun hem het beste hoor, maar Aerts is van een andere betekenis.

Effective
02-10-2009, 09:36
TOP! Dit verdiend hij zeker, als hij het al niet meer zou verdienen..wtf

Wheelie
02-10-2009, 09:50
Aerts hoort er bij.

Pitbull.
02-10-2009, 10:21
nice! Saki lijkt me een top tegenstander voor Aerts.. hij gaat het wederom niet makkelijk krijgen.. mooie 'reserve' match-up imo..

bras
02-10-2009, 10:30
Ik snap alleen niet op welke gronden Arrab de tweede reservepartij heeft.

Hij is ook GG toch? Denk dat ze(BB) dat gewoon afgedwongen hebben...

Aerts erbij is trouwens super!

bananenplukster
02-10-2009, 11:01
Aerts verdient een plek maar manhoef verdient er zeker ook 1, ik hoop eigenlijk op aerts vs manhoef of aerts vs tba en de andere reservpartij/superfight manhoef vs saki.

bananenplukster
02-10-2009, 11:18
Ik denk dat iedereen wel hoopt op Manhoef.
Maar de eerste reservepartij is voor Saki vs (ik denk dan) Aerts en de tweede is voor Arrab vs ?
Ik zou Manhoef wel tegen Arrab willen zien eigenlijk.

Hoop het ook manhoef krijgt zeker een plaatsje(denk ik), de eerste partij staat dus nu min of meer al vast saki vs aerts.

adenane
02-10-2009, 11:24
Ik denk dat iedereen wel hoopt op Manhoef.
Maar de eerste reservepartij is voor Saki vs (ik denk dan) Aerts en de tweede is voor Arrab vs ?
Ik zou Manhoef wel tegen Arrab willen zien eigenlijk.

Denk dat ze die Kyotaro ook een reserve partij gunnen. Het wordt tenslotte in zijn thuisland georganiseerd.
En vergeet niet dat Manhoef ook al een wildcard heeft gekregen voor de final 16. Misschien dat ze daar bij de K-1 organisatie ook rekening mee gaan houden en dat ze nu iemand anders een plek gunnen.

bananenplukster
02-10-2009, 12:25
Denk dat ze die Kyotaro ook een reserve partij gunnen. Het wordt tenslotte in zijn thuisland georganiseerd.
En vergeet niet dat Manhoef ook al een wildcard heeft gekregen voor de final 16. Misschien dat ze daar bij de K-1 organisatie ook rekening mee gaan houden en dat ze nu iemand anders een plek gunnen.

1e reservepartij: saki(zeker) vs aerts en 2e partij misschien een rematch tussen kyotaro vs manhoef:blush:

ZakKa!
02-10-2009, 12:27
Ik vind dat Melvin het echt verdiend.

Remco
02-10-2009, 13:20
Ik verwacht Musashi ook nog wel te zien.

Donjopie
02-10-2009, 13:23
Manhoef 2x met een wildcard ?? denk het niet

ZakKa!
02-10-2009, 13:34
Melvin was er vorig jaar ook bij en zorgde voor een prachtige KO tegen Slowinski. Tegen remy heeft hij meer dan goed gevochten. Als iemand het verdiend is hij het.

adenane
02-10-2009, 13:42
Melvin was er vorig jaar ook bij en zorgde voor een prachtige KO tegen Slowinski. Tegen remy heeft hij meer dan goed gevochten. Als iemand het verdiend is hij het.

Ja maar zo werkt het niet ;)

- Saki verdient sowieso een wildcard omdat hij bij de laatste 16 geen kans kreeg.
- Aerts naar aanleiding van zijn staat van dienst
- Musashi (zie Aerts) en hij zal wel een afscheidspartij willen draaien
- Kyotaro omdat hij het geluk heeft dat hij Japanner is
- Ghita, omdat hij toch de coming-man is maar onfortuinlijk in zijn opmars werd gestuit door Sem Schilt
- Spong (reden weet ik niet zo maar dat zegt mijn gevoel me)

Even voor de duidelijkheid, ik gun Manhoef echt wel een reserve-fight maar ik denk dat hij na de wildcard voor de final 16 misschien wel pas op de plaats moet maken voor andere vechters. Maar hey, wie ben ik!

ZakKa!
02-10-2009, 13:45
Ja, je hebt helemaal gelijk. Het is ook eerder hoop dan verwachting dat ik heb voor Melvin.

Donjopie
02-10-2009, 13:48
Ik gun het Manhoef ook echt !
Zijn partij tegen Remy viel net niet zijn kant op.
maaaaaaaaar hij stond daar al met een wildcard. ( met 1 gewonnen wedstrijd, helaas op moeten geven daarna, maar enkel 1 wedstrijd en geen 3 )
en zaterdag dus verloren....
denk dus niet dat ze weer voor Manhoef gaan. helaas

Ik denk idd ook :
Aerts
Musashi
Saki
Kyotaro

MJOKKIE
02-10-2009, 14:34
Manhoef Arrab lijkt me top!!!!

goro
02-10-2009, 15:10
Ik denk dat wanderlei silva een wildcard moet krijgen!!!

el bastardo
02-10-2009, 15:48
wrm verdient Aerts het??? hij heeft toch verloren, ik denk dat ze andere kickboxer ook een kans moeten geven. Ik heb respect voor Aerts maar dit verdiend hij niet, hy heeft gwn verloren punt uit.

bijv. Saki VS Spong of een andere kickboxer die een kans moet krijgen vind k
En waar bazeer je dat op? Waarom "verdiend" hij het niet? En waarom Spong en Saki wel? Aerts mept beide er gewoon uit. Net als vorig jaar Schilt het verdiend zou hebben, heeft dit jaar Aerts het gewoon verdiend. Hij heeft de grootste staat van dienst uit het circuit en is daarbij de beste van de afgevallen mensen.
Tegen Saki zou leuk zijn, maar een Spong heeft daar in mijn ogen (nog) niks te zoeken.

jimmyjmmr
02-10-2009, 15:57
Aerts heeft keurig zijn rondes gemaakt en helaas verloren.
knappe prestatie tegen overeem.
en aerts heeft met zijn verleden, reputatie en K1 belang zeker recht op die wildcard.
en gelukkig denken die jappaners er ook zo over.

Viva peter aerts

blackadder
02-10-2009, 16:02
wrm verdient Aerts het??? hij heeft toch verloren, ik denk dat ze andere kickboxer ook een kans moeten geven. Ik heb respect voor Aerts maar dit verdiend hij niet, hy heeft gwn verloren punt uit.

bijv. Saki VS Spong of een andere kickboxer die een kans moet krijgen vind k
En waar zouden Saki of Spong het volgens jou mee hebben verdient? Die hebben niet eens gevochten.
Top voor Peter!!!

oliebol
02-10-2009, 16:30
Omdat Saki wel zou vechten bij de final 16 maar niet kon vanwege een blessure. Spong snap ik ook niet helemaal

PD_EC
02-10-2009, 17:20
mooi dat aerts erbij is